• NOPEAT TOIMITUKSET
  • MAKSA HELPOSTI KLARNALLA
  • TUHANSIA PYÖRIÄ VARASTOSSA
0
Suosikkilista
0
Ostoskori

BH BH Hybridi sähköpyörä Core Jet Musta-Musta-Musta

BH Hybridi sähköpyörä Core Jet Musta-Musta-Musta
Kuvaus

Monipuolinen mailinsyöjä, jolla on urheilullinen sähköveto ja luotettava etenemiskyky

Monikäyttöinen mailinsyöjä BH Core Jet ja sen urheilullinen 1x-vetosysteemi tarjoavat runsaasti tehoa sekä aitoa ajamisen iloa, riippumatta siitä, kuinka monta wattia jaloissasi sattuu olemaan jäljellä. Täydellinen kulkuneuvo sinulle, joka haluat kätevän monitaiturin käytännöllisillä toiminnoilla, tehokkaalla etenemiskyvyllä ja paljon mukavaa potkua polkimissa. Malli ei todellakaan rajoitu vain tasaisille pyöräteille, vaan monikäyttöisyys ja etenemiskyky ovat sen ehdottomasti parhaita ominaisuuksia. Kiitos pitävän otteen tarjoavien renkaiden, joilla on reilusti tilavuutta, on suhteellisen helppoa liikkua kaduilla, kujilla ja kanttikivillä. Kyllä, se viihtyy yhtä hyvin betoniviidakossa kuin kupruisilla sorateilläkin. Sen moderni muotoilu, jossa on hieman matalampi sisäänkäynti, on eturintamassa ja siinä on lyömätön 10-vaihteinen vetosysteemi, tehokas sähkömoottori ja tehokkaat hydrauliset levyjarrut, jotka toimivat kaikissa sääolosuhteissa. Se on rakennettu kestämään raskaita kuormia ja toimitetaan alusta alkaen kaikella tarvittavalla varustuksella, jota saatat tarvita suorittaaksesi monia päivittäisiä askareita tai lähtiessäsi uusille jännittäville seikkailuille.

Avain menestykseen!

  • Viihdyttävä seikkailupyörä, joka tarjoaa oikean tasapainon nopeuden, toiminnallisuuden ja etenemiskyvyn välillä
  • Alumiinirunko, jossa on hieman matalampi sisäänkäynti ja joka kestää vaikeatkin rasitukset 
  • Kevyt ja tehokas sähkömoottori BH:lta (2EXMAG Gen 2) 65 Nm vääntömomentilla ja jopa 300 % avustuksella
  • Täysin rungon alaputkeen integroitu akku 540 Wh:n kapasiteetilla ja jopa 155 km toimintasäteellä
  • Lyömätön 1x-vetosysteemi 10 vaihteella laatutietoiselta Shimanolta (Deore), joka harvoin takkuaa
  • Luja 28-tuuman pyöräsetti, joka rullaa 40 mm leveillä renkailla Schwalbe:lta (Marathon Performance) 
  • Tehokkaat hydrauliset levyjarrut Shimanolta (MT200), jotka toimivat kaikissa sääolosuhteissa
  • Vakaa tavarateline Racktimelta tekee pyörästä kätevästi monipuolisen pikku kuormaajan
  • Varustettu sekä lokasuojilla, ketjusuojalla, tukijalalla, hyväksytyllä runkolukolla sekä korkealaatuisella valaistuksella

Veistoksellinen alumiinirunko, jossa on hieman matalampi sisäänkäynti ja moderni geometria 

Veistoksellisen rungon muodostaa korkealuokkainen alumiinirunko suorilla linjoilla ja akku, joka on täysin integroitu alaputkeen, käytännöllinen sisäinen kaapelointi ja hyvin tasapainotettu geometria, joka tarjoaa sekä mukavuutta että antaa sinulle täyden näkymän ympäröivään liikenteeseen. Sen selvästi muotoiltu runko, jossa on hieman matalampi sisäänkäynti, on käytännöllisen toiminnallinen ja herättää epäilemättä voimakkaan halun. Runko ei kuitenkaan ole vain tyylikäs, vaan sillä on kestävä rakenne, jossa on korkea sivuttaisjäykkyys, mikä luo turvallisen vakauden, mutta siinä on samalla riittävästi joustavuutta, jotta se voi taata mukavan ajokokemuksen myös todella huonoilla alustoilla.

Urheilullinen sähkömoottori, jossa on dynaaminen ajoelämys ja tehokas vääntömomentti

Voima tulee urheilullisesta sähkömoottorista BH:lta (2EXMAG - Sukupolvi 2), joka tarjoaa 65 Nm vääntömomentin ja maksimaalisen kadenssin 110 rpm. Moottorin käyttövoimana on tehokas (540 Wh) ja täysin integroitu akku, jolla on hyvin suojattu sijoitus alaputkessa, ja se tarjoaa runsaasti ympäristöä säästävää raakavoimaa, joka antaa sinulle vaikuttavia lisätehomääriä jopa enimmäisnopeuksille, jotka ovat maksimissaan 25 km/h. Voit tietysti pyöräillä paljon nopeammin kuin niin, mutta loput työstä saat sitten tehdä apuna gravitaation tai rehellisen vanhan lihasvoiman avulla. Koko voimayksikkö (sekä moottori että akku) on myös sijoitettu keskeisesti rungon alaosaan. Se luo esimerkillisen matalan painopisteen, mikä puolestaan tarjoaa ihanaa tasapainoa, vakautta ja lisäksi nopeaa kääntökykyä.

Tehokas sähköjärjestelmä ei ole ainoastaan hullun kevyt (2.2 kg) vaan siinä on myös todella hyvä ponnistusvoima, mutta vähintään yhtä vaikuttava on sähkömoottorin joustava tunne, joka luo dynaamisen pyöräilykokemuksen jokaisella polkaisulla. Se johtuu suurelta osin kolmesta korkealaatuisesta voima-anturista ja käytännössä se tarkoittaa, että kun poljet rauhallisesti ja hellävaraisesti, saat pehmeän ja rauhallisen avustuksen. Mutta jos poljet sen sijaan nopeammin, ja ennen kaikkea voimakkaammin, saat huomattavasti tehokkaamman avustuksen. Koko paketti tuottaa vaikuttavan hiljaisen äänitason ja tarjoaa vankan tunteen voimansiirrossa, ja mikä parasta, se tapahtuu saumattomasti harmoniassa ja korkealla tehokkuudella.

Lisäksi on kätevä X-näyttö, joka selkeiden indikaattoreiden avulla näyttää, minkä eri toimintatiloista olet valinnut juuri nyt, voit valita Off, Eco, Eco+, Sport tai Boost. Hallitset kaiken kätevällä ja helposti käsiteltävällä säätimellä, jolla on helposti saavutettava sijoitus ja jossa on design, joka suojaa onnettomuuden sattuessa. 

Lyömätön 1x-vetosysteemi, joka harvoin takkuaa ja ohjataan helposti hallittavasta kojelaudasta 

Moottorin alla on lyömätön 1x-vetosysteemi Shimanolta (Deore), lyhyesti sanottuna 10 mekaanisesti ohjattua vaihdetta, jotka harvoin takkuavat. Espanjalaista designia huippuluokassa, mikä tietysti sulkee pois keskinkertaiset tavalliset tavarat, ja luomuksen sydän on 38-hampainen yksittäisratas yhdistettynä 10-osaiseen kasettiin (11-46T), mikä tarjoaa vaikuttavan laajuuden vaihteluissa, mutta keskittyy korkeaan tehokkuuteen ja luotettavaan toimintaan. Vaihteita hallitaan lisäksi helposti käsiteltävällä kahvalla, joka antaa sinulle mahdollisuuden vaihtaa vaihteita ilman vähäisintäkään ponnistusta. Ohjaat koko vetosysteemiä kojelaudasta, joka tarjoaa selkeän yleiskuvan ja joka on lisäksi esimerkillisen helppo käsitellä ilman tarpeetonta sälää.

Luja pyöräsetti nopeilla laaturenkailla ja tehokkailla levyjarruilla 

Luja pyöräsetti on alumiinivanteilla ja rullaa parilla nopeilla laaturenkailla Schwalbe:lta (Marathon Performance), nämä pitävät 28-tuumaiset renkaat 40 mm leveydellä tunnetaan nopeasta ajamisen ilosta yhdistettynä huippulaatuiseen pitoon. Kun vauhti kiihtyy, kasvavat vaatimukset jarrutuskyvylle, siksi pyörä on varustettu tehokkailla hydraulisilla levyjarruilla Shimanolta (MT200), jotka vastaavat nopeusresursseja ja takaavat huippuluokan jarrutustehon ympäri vuoden ja lisäksi riippumatta siitä, onko mutaista, sateista tai loskaista tänään. 

Kätevä sähköpyörä, jolla on alusta alkaen erittäin korkea varustelutaso

Elävöitetty BH Core Jet varmistaa, että ehdit jättää lapset ja hoitaa kaikki tärkeät asiat ennen kuin saavut työpaikalle, lisäksi ilman, että tulet vähääkään hikiseksi tai hengästyneeksi. Lisäksi, että pyörä on jo alusta alkaen varustettu kaikella mitä voit kuvitella tarvitsevasi, me sanoisimme että se on ylimääräinen bonus. Mitä sanotte esimerkiksi vankista lokasuojista, tukevasta tavaratelineestä, tukijalasta, ketjusuojasta, valaistuksesta sekä hyväksytystä runkolukosta, joka toivottavasti pelottaa sormeilevia pyörävarkaita ja varmistaa, että saat pitää rakkaan pyöräsi turvassa.

YKSITYISKOHDAT
Tuotenumero0106556-O381
EAN-koodi-
TuotemerkkiBH
VäriBLACK-BLACK-BLACK
Valmistajan tuotenumero-
Tuotenumero0106556
Tekniset tiedot
PersonointiTyömatkapyöräily
TuotesarjaBH Core
MallisarjaBH Core
SukupuoliUnisex, Naisten, Miesten
Naisten malli 

Naisten malli

Koska naiset ja miehet yleensä eroavat anatomiansa puolesta, monet valmistajat suunnittelevat pyöriä, jotka on mukautettu sen mukaisesti. Yleensä kyse on vain pienistä eroista. Muun muassa satulat ovat usein leveämpiä, ohjaustangot kapeampia ja kampivarsien pituus lyhyempi. Joissain tapauksissa tehdään myös naisille suunnattuja malleja pienemmissä ko'oissa ja viettävällä yläputkella. Joskus myös eri väreissä.
Ei
Valmistajan väri-
Vuosimalli2023
SähköpyöräKyllä
SähköjärjestelmäNR System
Pituutesi 

Pituutesi

Valmistajan suosittelema pituus
-
Sopii pituudelle (cm)-
Jarrutyyppi 

Jarrutyyppi

Vannejarrut

Klassiset jarrut kaikenlaisiin pyöriin, jotka pikkuhiljaa syrjäytyvät levyjarrujen tieltä. Nämä ohjataan kahvoista ohjaustangosta ja puristuvat jarrupalat vanteen kehää vasten pysäyttääkseen pyörän. Vannejarruja on erilaisia eri pyörätyyppejä varten ja niihin kuuluu muun muassa V-jarrut, cantilever-jarrut ja U-jarrut. Näiden etuna on, että ne ovat hyvin helppoja huoltaa ja niiden paino on alhainen.

Rumpujarru

Toimivat samankaltaisesti kuin trummijarrut, joita löytyy muun muassa mopedeista. Tässä jarrupalat työntyvät ulos metallia vasten sylinterissä pyörän keskellä. Nämä vaativat vähiten huoltoa ja ovat erittäin luotettavia. Haittapuolena on, että niiden jarruteho ei ole yhtä voimakas kuin esimerkiksi levyjarruilla.

Jalkajarru

Standardi, joka löytyy useimmista klassisista naisten ja miesten pyöristä. Tämä jarrutyyppi vaatii hyvin vähän huoltoa, mutta rajoittuu, jos haluat enemmän vaihteita. Nämä kuuluvat nimittäin erityisiin navan tyyppeihin (pyörän keskiosa), joissa on kapseloituja vaihteita, esimerkiksi Shimano Nexus. Haittapuolena on, että jarruttamiseen tarvitaan enemmän voimaa verrattuna muihin jarrutyyppeihin, ja jalkojen täytyy olla tietyissä asennoissa, jotta saavutetaan tarvittava jarruvoima.

Levyjarru

Nykyaikaiset jarrut muun muassa maastopyörissä, hybridipyörissä ja monissa sähköpyörissä. Nämä perustuvat jarrusatulaan, joka puristaa metallilevyä vasten pyörän navassa (pyörän keskellä). Tämä on hyvin samankaltainen järjestelmä kuin mitä käytetään sekä autoissa että moottoripyörissä ja pidetään tällä hetkellä parhaana ratkaisuna. Nämä ovat tehokkaimmat jarrut, vaativat suhteellisen vähän huoltoa ja ovat erittäin luotettavia ja saatavilla sekä mekaanisina (vaijerilla) että hydraulisina (suljettu järjestelmä öljyllä).

Hydraulinen levyjarru
Vaihteiden lukumäärä 

Vaihteiden lukumäärä

Kuinka monta vaihdetta tarvitsen?

Tämä riippuu täysin siitä, miten pyöräilet ja mitä haluat saada irti pyörästäsi. Selvittääksesi tämän, sinun on tiedettävä, miten aiot pyöräillä ja haluatko painottaa matalaa huollon tarvetta vai korkeaa suorituskykyä.

Matala huolto

Tässä tapauksessa sinun kannattaa valita vaihteisto, jossa on napavaihteet. Näitä on saatavilla 2-11 vaihteen vaihtoehtoina muun muassa Shimanolta ja heidän Nexus-sarjastaan, jossa on 3, 7 ja 8 vaihdetta. On myös Shimano Alfine, joka on hienostuneempi malli, jossa on vähemmän vastusta mekaniikassa ja joka on saatavilla 8 ja 11 vaihteen versioina.

Korkea suorituskyky

Tässä tapauksessa takavaihteiden määrä liittyy suoraan laatuun. Valmistajat kilpailevat siitä, kuka tekee parhaat vaihteet suurimmalla määrällä rattaan hampaita kasetissa. Tämä tarkoittaa, että hienoimmat komponentit ovat myös ne, joissa on eniten vaihteita takana. Edessä on yksi tai kaksi hammasratasta hienommille osille.

Molempien yhdistelmä

Tässä tapauksessa katsomme järjestelmiä, joissa on 2-3 vaihdetta edessä ja 8-10 ratasta takana. Nämä ovat hieman yksinkertaisempaa rakennuslaatua, joka myös painaa enemmän. Ne on sen sijaan rakennettu kestävämmistä materiaaleista, kuten teräksestä alumiinin sijaan. Nämä kestävät usein enemmän iskuja, mutta eivät toimi yhtä sujuvasti

10-vaihteinen (1x10)
Vaihdevipu sarjaShimano Deore
Takavaihtaja sarja 

Takavaihtaja sarja

Mitä esimerkiksi Shimano SLX tarkoittaa? Jokainen komponenttivalmistaja jakaa komponenttinsa kuten vaihteet, jarrut, kammet jne. sarjoihin, tässä tapauksessa valmistaja on Shimano ja sarja SLX.

Sarjat vaihtelevat toiminnallisten yksinkertaisten komponenttien ja huomattavasti edistyneempien komponenttien välillä, joissa on korkea tarkkuus ja alhainen paino.

Tietysti yksinkertaisemman sarjan vaihteet ja jarrut toimivat niin kuin pitääkin, mutta eivät samalla tarkkuudella tai tunteella kuin hienomman sarjan komponentit. Todennäköisesti yksinkertaisemmat komponentit vaativat enemmän huoltoa ajan myötä.

Alla näet listan suurimpien valmistajien sarjoista järjestettynä niin, että hienoin sarja on ylhäällä.

Huomaa, että tämä taulukko ei vertaa eri merkkejä tai maantiepyöriä vs. maastopyöriä, vaan sitä tulisi käyttää vain vertailuun yhden sarakkeen sisällä.

Shimano maastopyörätShimano maantiepyörätSRAM maastopyörätSRAM maantiepyörätShimano napavaihteet
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
Shimano Deore
Runkosetti
Runkokoko-
Runko-
Runkomateriaali 

Runkomateriaali

Hiilikuitu maksaa hieman enemmän kuin alumiinirunko, mutta sillä on useita etuja muihin materiaaleihin verrattuna puhtaiden ajo-ominaisuuksien osalta. Se on vahvempi, kevyempi, jäykempi ja mukavampi ajaa, koska se on elävämpi materiaali kuin alumiini. Hiilikuitu on kuitenkin hieman herkempi tarvikkeiden asentamiselle, jotka kiinnitetään rungon ympärille, kuten lukot tai lastenistuimet. Tästä syystä hiilikuitu soveltuu parhaiten urheilupyöriin kuten kilpapyöriin ja maastopyöriin.

Alumiini on edullinen ja kevyt materiaali, joka soveltuu kaikenlaisiin pyöriin. Sen avulla on helppo saavuttaa todella alhainen paino säilyttäen samalla lujuus ja hyvät ajo-ominaisuudet, eikä materiaali ole myöskään herkkä sille, mitä tarvikkeita siihen asennat. Vain puhalla ja aja ja asenna juuri sitä, mitä haluat pyörääsi!

Teräs on materiaali, jota voidaan valmistaa monissa eri laatuasteissa. Terästä voi rakentaa hyvin edullisesti, ja siksi se löytyy helpommin meidän valikoimamme yksinkertaisemmista pyöristä. Mutta se voi olla myös uskomattoman joustava, kestävä ja mukava materiaali, kun käytetään todella laadukasta terästä. Todella laadukasta terästä löytyy monista pyöristä, jotka on tarkoitettu enemmän pitkän matkan pyöräilyyn, kuten meidän hienot touringpyörät Surlyltä, ja Skeppshult-pyörät, jotka on rakennettu ruotsalaisesta laatu-teräksestä (mikä myötävaikuttaa erittäin hienoihin mukavuusominaisuuksiin useimmilla alustoilla).

Alumiini
Etuhaarukka-
Haarukan tyyppi 

Haarukan tyyppi

En vaimennettu etujousitus on nykyään standardi maastopyörissä, yksinkertaisesti siksi, että se selviää maastosta, jossa pyörää käytetään. On myös monia hybridipyöriä, joissa on vaimennettu etujousitus, jotta saat hieman enemmän mukavuutta sorateillä ja mahdollisilla metsäpoluilla. Jos aiot pyöräillä metsässä tai helpoilla poluilla, tai vaihtoehtoisesti paljon sorateillä, vaimennettu etujousitus on hyvä valinta!

Jäykät etujousitukset löytyvät perus-, kilpa- ja hybridipyöristä, ja ne soveltuvat parhaiten pyörille, jotka ovat pääasiassa asfaltilla. Saat kevyemmän pyörän, pyörän, joka tuntuu ketterämmältä ja pyörän, joka tuntuu vastaavan paremmin liikkeisiisi. Jotkut erikoistuneet pyörät, kuten fatbiket ja touring-pyörät, ovat myös jäykällä etujousituksella, mutta silloin se yleensä korvataan hyvin leveillä ja vankkoilla renkailla, jotta palautetaan osa mukavuuden tunteesta. Jos aiot pyöräillä pääasiassa asfaltilla, ja ehkä joillakin ystävällisillä sorateillä, jäykkä etujousitus on ehdottomasti oikea valinta sinulle!

Runko
Takahaarukan tyyppi 

Takahaarukan tyyppi

Maastopyörä voidaan jakaa monella eri tavalla. Esimerkiksi voidaan puhua niin kutsutuista “täysjousitetuista” ja “hardtaileista”. Tämä tarkoittaa siis sitä, kuinka monta eri tyyppistä jousitusta pyörässä on.

Jäykkä

Hardtailissa on vain jousitettu etuhaarukka ja jäykkä takaosa. Jäykän takaosan etuna on, että voima ei katoa takajousituksen vuoksi. Lisäksi saat yleisesti kevyemmän pyörän.

Jousitettu

Täysjousitetussa pyörässä on jousitettu etuhaarukka sekä jousitettu takaosa. Nämä pyörät sisältävät linkuston, joka yhdessä takajousituksen kanssa tarjoaa mukavamman ajokokemuksen, mutta myös vakautta ja useimmissa tapauksissa jopa nopeamman ajon. Samalla tavalla kuin etuhaarukka jousittaa pitääkseen otteen ja lisätäkseen mukavuutta, tekee takajousitus täsmälleen saman asian takapäälle.

Jäykkä
Kiekkokoko 

Kiekkokoko

Pyörän koon tarkoittaa juuri sitä mitä se kuulostaakin - pyörien kokoa. Se mitataan yleensä tuumissa (esim. 28") tai millimetreissä (esim. 622). Ruotsissa tuumat ovat yleisin mittayksikkö, ja siksi olemme päättäneet käyttää sitä. Pyörän koon merkitys vaihtelee pyörätyypin mukaan.

Lastenpyörät

Lastenpyörät määritellään useimmiten pyörän koon perusteella, mikä eroaa aikuisten pyöristä, joissa rungon koko määrää pyörän koon. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki 24"-renkailla varustetut pyörät olisivat samankokoisia, ja siksi olemme päättäneet, että emme käytä kokotaulukkoa, vaan annamme tarkat pituussuositukset kullekin yksittäiselle pyörälle.

Kun ostat lastenpyörää, haluat tietysti, että lapsi voi kasvaa pyörän kanssa. On kuitenkin muistettava, että liian suuri pyörä on yleensä liian pitkä, mikä johtaa makuuasentoon ja vähentää siten lapsen näkyvyyttä. Valitse siis koskaan pyörää, jossa lapsi on yli 5 senttimetriä lyhyempi kuin ilmoitettu pituussuosituksemme.

Maastopyörät

Maastopyöräilyssä on kolme eri pyörän kokoa: 29", 27,5" ja 26". 26" oli pitkään ainoa käytössä ollut koko maastopyörille, mutta nykyään sitä käytetään käytännössä vain nuorten pyörissä ja yksinkertaisissa maastopyörissä, jotka on tarkoitettu kuljetukseen ja kevyeen kuntoiluun. Jos haluat harjoitella tai jopa kilpailla pyörälläsi, oikeat koot ovat 29" tai 27,5". Yksinkertaistetusti voidaan sanoa, että 29" tarjoaa vakaamman kokemuksen, säilyttää vauhdin paremmin ja pääsee pienien esteiden yli helpommin kuin 27,5", kun taas 27,5" antaa pyörän, joka tuntuu ketterämmältä mutkissa ja on hieman nopeampi kiihdytyksessä. Monet 27,5" täysjousitetut maastopyörät ovat lisäksi pidemmällä iskunpituudella ja soveltuvat teknisempään ja haastavampaan maastoon.

Kilpapyörät, standardipyörät, hybridipyörät ja muut pyörät

Käytännössä kaikissa muissa pyörissä paitsi maastopyörissä ja lastenpyörissä käytetään 28"-renkaita, jotka ovat hyvin tasapainotettu koko, joka tarjoaa hyvät edellytykset rullata helposti, olla mukava istua ja helppo ohjata.

28"
Kiekot
Kiekot-
Etunapa-
Takanapa-
Pinnat-
Eturengas-
Takarengas-
Renkaan koko40-622
Voimansiirto
Vaihtajat-
Takavaihtaja-
Kampisarja-
Ketju-
Komponentit
Etujarru-
Jarrulevy edessä-
Takajarru-
Jarrulevy takana-
Ohjainlaakeri-
Ohjaustanko-
Ohjainkannatin-
Satulatolppa-
Polkimet-
Satula-
Kädensijat/tankonauhat-
Moottori
Moottori-
Moottorin sijoitus 

Moottorin sijoitus

Missä moottori on sijoitettu, vaikuttaa siihen, kuinka paljon tukea saat ja kuinka tasainen voiman tuntu on. Moottori, joka on sijoitettu etu- tai takapyörään, antaa yleensä kokemuksen, että pyörä työntää (takapyörä) tai vetää (etupyörä), kun taas keskitetty moottori antaa yleisesti vaikutelman, että se olet itse, joka polkee (ja olet tullut paljon vahvemmaksi).

Moottori, joka on sijoitettu keskiöön, tarjoaa siis monia etuja, mutta on hieman kalliimpi rakentaa, mikä tekee pyörän hinnasta korkeamman keskiöön asennetulla moottorilla verrattuna takapyörään tai etupyörään asennettuun moottoriin. Pyörään asennettu moottori on siis halvempi, ja sinulle, joka ajat lyhyitä matkoja tai käytät pyörää suhteellisen vähän, toimii tämä erinomaisesti - kun taas keskiöön asennettu moottori on suositeltava, jos aiot pyöräillä/pendelöidä useammin ja pidempiä matkoja.

Lisää keskiöön asennetusta moottorista

Moottori on sijoitettu keskiöön, eli pyörän keskelle. Tästä syystä tätä kutsutaan usein myös keskimoottoriksi tai keskusmoottoriksi. Se tarjoaa muun muassa seuraavat edut:

  • Tasaisempi käynti, koska keskimoottorissa on enemmän sensoreita kuin pyöriin sijoitetuissa moottoreissa
  • Helpompi käyttää ilman sähköavustusta, koska pyörissä ei ole vastusta
  • Parempi painonjakauma pyörässä, mikä tekee pyöräilystä helpompaa ja hauskempaa
  • Lisääntynyt poljinvoima, koska sähkövoima tulee samasta paikasta kuin poljinvoima
Kammetarvike
Moottoriteho 

Moottoriteho

Max. sallittu moottoriteho Ruotsissa on tällä hetkellä 250 W. Jos teknisissä tiedoissa mainitaan suurempi teho kuin 250 W, on kyseessä vain hetkellinen arvo käynnistyksessä tai kiihdytyksessä, joka laskee 250 W:iin muutaman sekunnin kuluttua.
250 W
Moottorin äänitasoAlhainen
SensoritNopeus, Kadenssi, vääntömomentti
Maksiminopeus avustettuna 

Maksiminopeus avustettuna

Ruotsissa sallittu enimmäisavustusnopeus on tällä hetkellä 25 km/h. Jos nopeutesi ylittää 25 km/h, moottori lakkaa avustamasta ja sinun on poljettava itse.
25 km/h
Maksimikantama 

Maksimikantama

Kertoo, kuinka pitkälle voi päästä ihanteellisissa olosuhteissa (lämmin sää, vähän mäkiä, harvat pysähdykset ja käynnistykset sekä tasainen alusta) ennen kuin akku on täysin tyhjä. Tiedot ovat pääasiassa peräisin sähkömoottorin valmistajalta sekä otettu huomioon, minkä tyyppisestä pyörästä on kyse (MTB, peruspyörä jne.)

155 km
Akku
Akku-
Akun sijaintiVaakaputki
Irrotettava akkuKyllä
Akkukapasiteetti (Wh)-
Jännite-
Sisältyykö akku?Kyllä
Voidaan ladata pyörässäKyllä
Näyttö
NäyttöBH X Display
Irrotettava näyttöEi
Näytön sijaintiKeskellä
LatausporttiKyllä
AvustustasotBoost, Eco, Eco+, Off, Sport
TalutusapuKyllä
Varusteet
Valot-
Lokasuojat-
Seisontatuki-
Lukko-
Vakuutusyhtiöiden hyväksymä lukko 

Vakuutusyhtiöiden hyväksymä lukko

Jos pyöräsi varastetaan, vakuutusyhtiöt vaativat yleensä, että se on ollut lukittuna kiinteään esineeseen yhdessä SSF-hyväksytyn lukon kanssa. Harkitse siis tarkkaan ennen kuin tilaat liian yksinkertaisen lukon, joka ei ehkä ole hyväksytty.
Kyllä
ASIAKKAIDEN MIELIPITEET
Myös tagattu

MUITA TUOTTEITA SARJASSA BH Core

SAMANKALTAISIA TUOTTEITA

Ostoskorisi(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä
Yhteensä: 0 €
Kassalle

Suosikit(0 tuotetta)

Sinulla ei ole suosikkeja
VALIKKO