• NOPEAT TOIMITUKSET
  • MAKSA HELPOSTI KLARNALLA
  • TUHANSIA PYÖRIÄ VARASTOSSA
0
Suosikkilista
0
Ostoskori

BH BH Hybridi sähköpyörä Core Cross Hopea-Musta-Hopea

BH Hybridi sähköpyörä Core Cross Hopea-Musta-Hopea
Kuvaus

Monipuolinen kilometrin nielijä atleettisella sähkövoimalla ja luotettavalla kulkevuudella

Monipuolinen kilometrin nielijä BH Core Cross ja sen atleettinen 1x-vetosysteemi tarjoavat aimo annoksen voimaa sekä aidon ajamisen ilon, riippumatta siitä, kuinka paljon tehoa jaloistasi löytyy. Täydellinen kulkuneuvo sinulle, joka kaipaat ketterää moniosaajaa, jossa yhdistyvät käytännöllisyys, tehokas liikkuvuus ja iloisen voimakas polkemisen tunne. Malli ei rajoitu vain sileille pyöräteille, vaan sen monipuolisuus ja liikkuvuus ovat sen keskeisimpiä ominaisuuksia. Kitkapitoisten ja tilavien renkaiden ansiosta liikkuminen kaduilla, kujilla ja jalkakäytävien reunojen yli on vaivatonta. Kyllä, se viihtyy yhtä lailla betoniviidakossa kuin kuoppaisilla hiekkateilläkin. Sen moderni muotoilu on ajan hermoilla ja siinä on tehokas 10-vaihteinen vetosysteemi, voimakas sähkömoottori ja tehokkaat hydrauliset levyjarrut, jotka toimivat säässä kuin säässä. Se on rakennettu kestämään raskaita kuormia ja toimitetaan valmiiksi varustettuna kaikella tarvittavalla, mitä arjen askareissa tai uusien seikkailujen kynnyksellä voi tarvita.

Menestyksen avain!

  • Viihdyttävä seikkailupyörä, joka tarjoaa tasapainon nopeuden, toiminnallisuuden ja liikkuvuuden välillä
  • Alumiinirunko matalalla sisäänkäynnillä kestää suuria rasitteita 
  • Kevyt ja voimakas sähkömoottori BH:lta (2EXMAG Gen 2) 65 Nm vääntömomentilla ja jopa 300 % avustuksella
  • Täysin vaakaputkeen integroitu akku 540 Wh:n kapasiteetilla ja jopa 155 km toimintasäde
  • Tehokas 1x-vetosysteemi 10 vaihteella luotettavalta Shimanolta (Deore), joka toimii sujuvasti
  • Kestävät 28-tuumaiset pyörät 40 mm leveillä Schwalben (Marathon Performance) renkailla 
  • Tehokkaat hydrauliset levyjarrut Shimanolta (MT200), jotka toimivat kaikissa sääolosuhteissa
  • Vakaa Racktimen tavarateline muuttaa pyörän kätevästi monipuoliseksi kantajaksi
  • Varustettu lokasuojilla, ketjusuojalla, tukijalalla, hyväksytyllä runkolukolla sekä laadukkaalla valaistuksella

Veistoksellinen alumiinirunko suorilla linjoilla ja modernilla geometrialla 

Veistoksellinen runko on laadukasta alumiinia suorilla linjoilla. Akku on täydellisesti integroitu vaakaputkeen, ja sisäinen kaapeliveto sekä tasapainotettu geometria takaavat sekä mukavuuden että täyden näkyvyyden liikenteeseen. Sen muotoilu on sekä käytännöllinen että huomiota herättävä. Runko yhdistää eleganttiuden robustiin rakenteeseen, joka tarjoaa suuren sivuttaisjäykkyyden luoden turvallista vakautta, mutta samalla tarpeeksi joustavuutta mukavaan ajokokemukseen vaativillakin alustoilla.

Urheilullinen sähkömoottori dynaamisella ajoelämyksellä ja voimakkaalla vääntömomentilla

Voimanlähteenä toimii BH:n urheilullinen sähkömoottori (2EXMAG - Gen.2), joka tuottaa 65 Nm:n vääntömomentin ja 110 rpm:n maksimikierrosnopeuden. Moottoria syöttää voimakas (540 Wh) ja täysin runkoon integroitu akku, joka tarjoaa huomattavasti ympäristöystävällistä lisätehoa aina 25 km/h nopeuteen asti. Voit pyöräillä nopeammin käyttäen hyväksesi painovoimaa tai lihasvoimaasi. Moottorin ja akun keskeinen sijoittelu rungossa varmistaa optimaalisen painopisteen, mikä lisää pyörän tasapainoa ja ketteryyttä.

Sähköjärjestelmä ei ole ainoastaan erittäin kevyt (2.2 kg) vaan myös dynaaminen ajotuntumansa ansiosta. Kolmen korkealaatuisen voima-anturin ansiosta saat pehmeää avustusta rauhallisilla polkaisuilla ja voimakkaampaa avustusta kovemmissa vedoissa. Kokonaisuus toimii äänettömästi ja tehokkaasti.

Lisäksi pyörässä on selkeällä näytöllä varustettu X Display, josta näet valitsemasi ajotilan. Voit valita Off, Eco, Eco+, Sport tai Boost -tilojen välillä. Kaikki toiminnot ovat hallittavissa ergonomisesti suunnitellusta säätimestä, joka on sijoitettu käden ulottuville ja suojaa kaikissa tilanteissa. 

Sujuvatoiminen 1x-vetosysteemi, jota ohjataan vaivattomasti 

Tehokkaan moottorin alla on Shimano Deoren 1x-vetosysteemi, joka koostuu 10 mekaanisesti ohjatusta vaihteesta. Laadukas espanjalainen design takaa toimivuuden ja luotettavuuden. Vetosysteemi perustuu 38-hampaiseen eturattaaseen ja 10-portaiseen kasettiin (11-46T), tarjoten laajan vaihdealueen ja huipputehokkaan toiminnan. Vaihteiden vaihto on sujuvaa ja vaivatonta selkeästi suunnitellusta cockpitista käsin.

Vankkatekoinen pyöräsetti nopeilla laaturenkailla ja tehokkailla levyjarruilla 

Alumiinivanteiset pyörät pyörivät Schwalben (Marathon Performance) nopeilla laaturenkailla, jotka ovat 28-tuumaiset ja 40 mm leveät. Ne tarjoavat sujuvan ajokokemuksen ja erinomaisen pidon. Nopeuden kasvaessa myös jarrutuskyvyn merkitys korostuu, minkä vuoksi pyörässä on Shimano MT200 hydrauliset levyjarrut, jotka takaavat huippuluokan jarrutusvoiman kaikissa olosuhteissa.

Alusta lähtien korkeatasoisesti varusteltu sähköavusteinen pyörä

Sähköavusteinen BH Core Cross mahdollistaa kaikkien arkitoimien sujuvan hoitamisen ja työmatkan taittamisen ilman hikoilua tai hengästymistä. Se, että pyörä on varustettu kattavasti jo valmistushetkellä, on ehdoton plus. Tarjolla on muun muassa vankat lokasuojat, tukeva tavarateline, seisontatuki, ketjusuoja, tehokas valaistus ja hyväksytty runkolukko, jotka kaikki yhdessä luovat puitteet turvallisille pyöräretkille ja suojaavat pyörääsi anastukselta.

YKSITYISKOHDAT
Tuotenumero0106555-O361
EAN-koodi-
TuotemerkkiBH
VäriSILVER-BLACK-SILVER
Valmistajan tuotenumero-
Tuotenumero0106555
Tekniset tiedot
Kiekkokoko 

Kiekkokoko

Pyörän koon tarkoittaa juuri sitä mitä se kuulostaakin - pyörien kokoa. Se mitataan yleensä tuumissa (esim. 28") tai millimetreissä (esim. 622). Ruotsissa tuumat ovat yleisin mittayksikkö, ja siksi olemme päättäneet käyttää sitä. Pyörän koon merkitys vaihtelee pyörätyypin mukaan.

Lastenpyörät

Lastenpyörät määritellään useimmiten pyörän koon perusteella, mikä eroaa aikuisten pyöristä, joissa rungon koko määrää pyörän koon. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki 24"-renkailla varustetut pyörät olisivat samankokoisia, ja siksi olemme päättäneet, että emme käytä kokotaulukkoa, vaan annamme tarkat pituussuositukset kullekin yksittäiselle pyörälle.

Kun ostat lastenpyörää, haluat tietysti, että lapsi voi kasvaa pyörän kanssa. On kuitenkin muistettava, että liian suuri pyörä on yleensä liian pitkä, mikä johtaa makuuasentoon ja vähentää siten lapsen näkyvyyttä. Valitse siis koskaan pyörää, jossa lapsi on yli 5 senttimetriä lyhyempi kuin ilmoitettu pituussuosituksemme.

Maastopyörät

Maastopyöräilyssä on kolme eri pyörän kokoa: 29", 27,5" ja 26". 26" oli pitkään ainoa käytössä ollut koko maastopyörille, mutta nykyään sitä käytetään käytännössä vain nuorten pyörissä ja yksinkertaisissa maastopyörissä, jotka on tarkoitettu kuljetukseen ja kevyeen kuntoiluun. Jos haluat harjoitella tai jopa kilpailla pyörälläsi, oikeat koot ovat 29" tai 27,5". Yksinkertaistetusti voidaan sanoa, että 29" tarjoaa vakaamman kokemuksen, säilyttää vauhdin paremmin ja pääsee pienien esteiden yli helpommin kuin 27,5", kun taas 27,5" antaa pyörän, joka tuntuu ketterämmältä mutkissa ja on hieman nopeampi kiihdytyksessä. Monet 27,5" täysjousitetut maastopyörät ovat lisäksi pidemmällä iskunpituudella ja soveltuvat teknisempään ja haastavampaan maastoon.

Kilpapyörät, standardipyörät, hybridipyörät ja muut pyörät

Käytännössä kaikissa muissa pyörissä paitsi maastopyörissä ja lastenpyörissä käytetään 28"-renkaita, jotka ovat hyvin tasapainotettu koko, joka tarjoaa hyvät edellytykset rullata helposti, olla mukava istua ja helppo ohjata.

28"
PersonointiTyömatkapyöräily
TuotesarjaBH Core
MallisarjaBH Core
SukupuoliUnisex, Naisten, Miesten
Naisten malli 

Naisten malli

Koska naiset ja miehet yleensä eroavat anatomiansa puolesta, monet valmistajat suunnittelevat pyöriä, jotka on mukautettu sen mukaisesti. Yleensä kyse on vain pienistä eroista. Muun muassa satulat ovat usein leveämpiä, ohjaustangot kapeampia ja kampivarsien pituus lyhyempi. Joissain tapauksissa tehdään myös naisille suunnattuja malleja pienemmissä ko'oissa ja viettävällä yläputkella. Joskus myös eri väreissä.
Ei
Valmistajan väri-
Vuosimalli2023
Valmistajan verkkosivutwww.bhbikes.com/en_GB
SähköpyöräKyllä
SähköjärjestelmäNR System
Pituutesi 

Pituutesi

Valmistajan suosittelema pituus
-
Sopii pituudelle (cm)-
Jarrutyyppi 

Jarrutyyppi

Vannejarrut

Klassiset jarrut kaikenlaisiin pyöriin, jotka pikkuhiljaa syrjäytyvät levyjarrujen tieltä. Nämä ohjataan kahvoista ohjaustangosta ja puristuvat jarrupalat vanteen kehää vasten pysäyttääkseen pyörän. Vannejarruja on erilaisia eri pyörätyyppejä varten ja niihin kuuluu muun muassa V-jarrut, cantilever-jarrut ja U-jarrut. Näiden etuna on, että ne ovat hyvin helppoja huoltaa ja niiden paino on alhainen.

Rumpujarru

Toimivat samankaltaisesti kuin trummijarrut, joita löytyy muun muassa mopedeista. Tässä jarrupalat työntyvät ulos metallia vasten sylinterissä pyörän keskellä. Nämä vaativat vähiten huoltoa ja ovat erittäin luotettavia. Haittapuolena on, että niiden jarruteho ei ole yhtä voimakas kuin esimerkiksi levyjarruilla.

Jalkajarru

Standardi, joka löytyy useimmista klassisista naisten ja miesten pyöristä. Tämä jarrutyyppi vaatii hyvin vähän huoltoa, mutta rajoittuu, jos haluat enemmän vaihteita. Nämä kuuluvat nimittäin erityisiin navan tyyppeihin (pyörän keskiosa), joissa on kapseloituja vaihteita, esimerkiksi Shimano Nexus. Haittapuolena on, että jarruttamiseen tarvitaan enemmän voimaa verrattuna muihin jarrutyyppeihin, ja jalkojen täytyy olla tietyissä asennoissa, jotta saavutetaan tarvittava jarruvoima.

Levyjarru

Nykyaikaiset jarrut muun muassa maastopyörissä, hybridipyörissä ja monissa sähköpyörissä. Nämä perustuvat jarrusatulaan, joka puristaa metallilevyä vasten pyörän navassa (pyörän keskellä). Tämä on hyvin samankaltainen järjestelmä kuin mitä käytetään sekä autoissa että moottoripyörissä ja pidetään tällä hetkellä parhaana ratkaisuna. Nämä ovat tehokkaimmat jarrut, vaativat suhteellisen vähän huoltoa ja ovat erittäin luotettavia ja saatavilla sekä mekaanisina (vaijerilla) että hydraulisina (suljettu järjestelmä öljyllä).

Hydraulinen levyjarru
Vaihteiden lukumäärä 

Vaihteiden lukumäärä

Kuinka monta vaihdetta tarvitsen?

Tämä riippuu täysin siitä, miten pyöräilet ja mitä haluat saada irti pyörästäsi. Selvittääksesi tämän, sinun on tiedettävä, miten aiot pyöräillä ja haluatko painottaa matalaa huollon tarvetta vai korkeaa suorituskykyä.

Matala huolto

Tässä tapauksessa sinun kannattaa valita vaihteisto, jossa on napavaihteet. Näitä on saatavilla 2-11 vaihteen vaihtoehtoina muun muassa Shimanolta ja heidän Nexus-sarjastaan, jossa on 3, 7 ja 8 vaihdetta. On myös Shimano Alfine, joka on hienostuneempi malli, jossa on vähemmän vastusta mekaniikassa ja joka on saatavilla 8 ja 11 vaihteen versioina.

Korkea suorituskyky

Tässä tapauksessa takavaihteiden määrä liittyy suoraan laatuun. Valmistajat kilpailevat siitä, kuka tekee parhaat vaihteet suurimmalla määrällä rattaan hampaita kasetissa. Tämä tarkoittaa, että hienoimmat komponentit ovat myös ne, joissa on eniten vaihteita takana. Edessä on yksi tai kaksi hammasratasta hienommille osille.

Molempien yhdistelmä

Tässä tapauksessa katsomme järjestelmiä, joissa on 2-3 vaihdetta edessä ja 8-10 ratasta takana. Nämä ovat hieman yksinkertaisempaa rakennuslaatua, joka myös painaa enemmän. Ne on sen sijaan rakennettu kestävämmistä materiaaleista, kuten teräksestä alumiinin sijaan. Nämä kestävät usein enemmän iskuja, mutta eivät toimi yhtä sujuvasti

10-vaihteinen (1x10)
Vaihdevipu sarjaShimano Deore
Takavaihtaja sarja 

Takavaihtaja sarja

Mitä esimerkiksi Shimano SLX tarkoittaa? Jokainen komponenttivalmistaja jakaa komponenttinsa kuten vaihteet, jarrut, kammet jne. sarjoihin, tässä tapauksessa valmistaja on Shimano ja sarja SLX.

Sarjat vaihtelevat toiminnallisten yksinkertaisten komponenttien ja huomattavasti edistyneempien komponenttien välillä, joissa on korkea tarkkuus ja alhainen paino.

Tietysti yksinkertaisemman sarjan vaihteet ja jarrut toimivat niin kuin pitääkin, mutta eivät samalla tarkkuudella tai tunteella kuin hienomman sarjan komponentit. Todennäköisesti yksinkertaisemmat komponentit vaativat enemmän huoltoa ajan myötä.

Alla näet listan suurimpien valmistajien sarjoista järjestettynä niin, että hienoin sarja on ylhäällä.

Huomaa, että tämä taulukko ei vertaa eri merkkejä tai maantiepyöriä vs. maastopyöriä, vaan sitä tulisi käyttää vain vertailuun yhden sarakkeen sisällä.

Shimano maastopyörätShimano maantiepyörätSRAM maastopyörätSRAM maantiepyörätShimano napavaihteet
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
Shimano Deore
MallisarjaBH Core
Runkosetti
Runkokoko-
Runko-
Runkomateriaali 

Runkomateriaali

Hiilikuitu maksaa hieman enemmän kuin alumiinirunko, mutta sillä on useita etuja muihin materiaaleihin verrattuna puhtaiden ajo-ominaisuuksien osalta. Se on vahvempi, kevyempi, jäykempi ja mukavampi ajaa, koska se on elävämpi materiaali kuin alumiini. Hiilikuitu on kuitenkin hieman herkempi tarvikkeiden asentamiselle, jotka kiinnitetään rungon ympärille, kuten lukot tai lastenistuimet. Tästä syystä hiilikuitu soveltuu parhaiten urheilupyöriin kuten kilpapyöriin ja maastopyöriin.

Alumiini on edullinen ja kevyt materiaali, joka soveltuu kaikenlaisiin pyöriin. Sen avulla on helppo saavuttaa todella alhainen paino säilyttäen samalla lujuus ja hyvät ajo-ominaisuudet, eikä materiaali ole myöskään herkkä sille, mitä tarvikkeita siihen asennat. Vain puhalla ja aja ja asenna juuri sitä, mitä haluat pyörääsi!

Teräs on materiaali, jota voidaan valmistaa monissa eri laatuasteissa. Terästä voi rakentaa hyvin edullisesti, ja siksi se löytyy helpommin meidän valikoimamme yksinkertaisemmista pyöristä. Mutta se voi olla myös uskomattoman joustava, kestävä ja mukava materiaali, kun käytetään todella laadukasta terästä. Todella laadukasta terästä löytyy monista pyöristä, jotka on tarkoitettu enemmän pitkän matkan pyöräilyyn, kuten meidän hienot touringpyörät Surlyltä, ja Skeppshult-pyörät, jotka on rakennettu ruotsalaisesta laatu-teräksestä (mikä myötävaikuttaa erittäin hienoihin mukavuusominaisuuksiin useimmilla alustoilla).

Alumiini
Etuhaarukka-
Haarukan materiaaliAlumiini
Takahaarukan tyyppi 

Takahaarukan tyyppi

Maastopyörä voidaan jakaa monella eri tavalla. Esimerkiksi voidaan puhua niin kutsutuista “täysjousitetuista” ja “hardtaileista”. Tämä tarkoittaa siis sitä, kuinka monta eri tyyppistä jousitusta pyörässä on.

Jäykkä

Hardtailissa on vain jousitettu etuhaarukka ja jäykkä takaosa. Jäykän takaosan etuna on, että voima ei katoa takajousituksen vuoksi. Lisäksi saat yleisesti kevyemmän pyörän.

Jousitettu

Täysjousitetussa pyörässä on jousitettu etuhaarukka sekä jousitettu takaosa. Nämä pyörät sisältävät linkuston, joka yhdessä takajousituksen kanssa tarjoaa mukavamman ajokokemuksen, mutta myös vakautta ja useimmissa tapauksissa jopa nopeamman ajon. Samalla tavalla kuin etuhaarukka jousittaa pitääkseen otteen ja lisätäkseen mukavuutta, tekee takajousitus täsmälleen saman asian takapäälle.

Jäykkä
Kiekot
Etunapa-
Takanapa-
Pinnat-
Eturengas-
Takarengas-
Renkaan koko40-622
Voimansiirto
Vaihtajat-
Takavaihtaja-
Komponentit
Etujarru-
Takajarru-
Ohjainlaakeri-
Ohjaustanko-
Ohjainkannatin-
Satulatolppa-
Polkimet-
Kädensijat/tankonauhat-
Moottori
Moottori-
Moottorin sijoitus 

Moottorin sijoitus

Missä moottori on sijoitettu, vaikuttaa siihen, kuinka paljon tukea saat ja kuinka tasainen voiman tuntu on. Moottori, joka on sijoitettu etu- tai takapyörään, antaa yleensä kokemuksen, että pyörä työntää (takapyörä) tai vetää (etupyörä), kun taas keskitetty moottori antaa yleisesti vaikutelman, että se olet itse, joka polkee (ja olet tullut paljon vahvemmaksi).

Moottori, joka on sijoitettu keskiöön, tarjoaa siis monia etuja, mutta on hieman kalliimpi rakentaa, mikä tekee pyörän hinnasta korkeamman keskiöön asennetulla moottorilla verrattuna takapyörään tai etupyörään asennettuun moottoriin. Pyörään asennettu moottori on siis halvempi, ja sinulle, joka ajat lyhyitä matkoja tai käytät pyörää suhteellisen vähän, toimii tämä erinomaisesti - kun taas keskiöön asennettu moottori on suositeltava, jos aiot pyöräillä/pendelöidä useammin ja pidempiä matkoja.

Lisää keskiöön asennetusta moottorista

Moottori on sijoitettu keskiöön, eli pyörän keskelle. Tästä syystä tätä kutsutaan usein myös keskimoottoriksi tai keskusmoottoriksi. Se tarjoaa muun muassa seuraavat edut:

  • Tasaisempi käynti, koska keskimoottorissa on enemmän sensoreita kuin pyöriin sijoitetuissa moottoreissa
  • Helpompi käyttää ilman sähköavustusta, koska pyörissä ei ole vastusta
  • Parempi painonjakauma pyörässä, mikä tekee pyöräilystä helpompaa ja hauskempaa
  • Lisääntynyt poljinvoima, koska sähkövoima tulee samasta paikasta kuin poljinvoima
EtuPyörä
Moottoriteho 

Moottoriteho

Max. sallittu moottoriteho Ruotsissa on tällä hetkellä 250 W. Jos teknisissä tiedoissa mainitaan suurempi teho kuin 250 W, on kyseessä vain hetkellinen arvo käynnistyksessä tai kiihdytyksessä, joka laskee 250 W:iin muutaman sekunnin kuluttua.
250 W
Moottorin äänitasoAlhainen
Maksiminopeus avustettuna 

Maksiminopeus avustettuna

Ruotsissa sallittu enimmäisavustusnopeus on tällä hetkellä 25 km/h. Jos nopeutesi ylittää 25 km/h, moottori lakkaa avustamasta ja sinun on poljettava itse.
25 km/h
Maksimikantama 

Maksimikantama

Kertoo, kuinka pitkälle voi päästä ihanteellisissa olosuhteissa (lämmin sää, vähän mäkiä, harvat pysähdykset ja käynnistykset sekä tasainen alusta) ennen kuin akku on täysin tyhjä. Tiedot ovat pääasiassa peräisin sähkömoottorin valmistajalta sekä otettu huomioon, minkä tyyppisestä pyörästä on kyse (MTB, peruspyörä jne.)

155 km
Akku
Akku-
AkkutyyppiLitiumioni
Akun sijaintiVaakaputki
Irrotettava akkuKyllä
Akkukapasiteetti (Wh)540
Jännite36 V
Sisältyykö akku?Kyllä
Voidaan ladata pyörässäKyllä
Näyttö
NäyttöBH X Display
Irrotettava näyttöEi
Näytön sijaintiKeskellä
LatausporttiUSB
AvustustasotBoost, Eco, Eco+, Off, Sport
TalutusapuKyllä
Varusteet
Valot-
Lokasuojat-
Seisontatuki-
Lukko-
Vakuutusyhtiöiden hyväksymä lukko 

Vakuutusyhtiöiden hyväksymä lukko

Jos pyöräsi varastetaan, vakuutusyhtiöt vaativat yleensä, että se on ollut lukittuna kiinteään esineeseen yhdessä SSF-hyväksytyn lukon kanssa. Harkitse siis tarkkaan ennen kuin tilaat liian yksinkertaisen lukon, joka ei ehkä ole hyväksytty.
Kyllä
ASIAKKAIDEN MIELIPITEET
Myös tagattu

MUITA TUOTTEITA SARJASSA BH Core

-2%
BH Hybridi sähköpyörä Core Jet Musta-Musta-Musta
€ 3 113,89
€ 3 056,95
Tarjous
-11%
BH Sähkömaantiepyörä Core Race 1.2 Hopea-Musta-Hopea
€ 4 601,89
€ 4 075,08
Tarjous
Loppunut

SAMANKALTAISIA TUOTTEITA

-17%
Orbea MTB Wild H20 Mango (Gloss) - Black (Matt)
€ 4 760,61
€ 3 967,01
Tarjous
-17%
Orbea MTB Wild H20 Metallic Night Black (Matt-Gloss)
-7%
Orbea MTB Wild M10 Urban Green (Gloss) - Black (Matt)
-7%
Orbea Kemen Mid Suv 40 Metallic Night Black (Matt-Gloss)

Ostoskorisi(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä
Yhteensä: € 0
Kassalle

Suosikit(0 tuotetta)

Sinulla ei ole suosikkeja
VALIKKO