• NOPEAT TOIMITUKSET
  • MAKSA HELPOSTI KLARNALLA
  • TUHANSIA PYÖRIÄ VARASTOSSA
0
Suosikkilista
0
Ostoskori

BH BH Hybridi sähköpyörä Atom Cross Hopea-Punainen-Hopea

BH Hybridi sähköpyörä Atom Cross Hopea-Punainen-Hopea
Kuvaus

Joustava pyörä atleettisella sähkömoottorilla ja urbaanilla sporttisella ajotuntumalla

Monitaituri BH Atom Cross tarjoaa atleettisen voimansiirron, joka toimittaa voimaa runsain mitoin sekä aitoa ajamisen iloa, riippumatta siitä, kuinka monta wattia jaloissasi sattuu olemaan. Täydellinen kulkupeli sinulle, joka haluat kätevän sähköpyörän tehokkaasti liikkuvana ja runsaalla potkulla polkimissa. Malli ei ole rajoittunut pelkästään tasaisille pyöräteille, sen monipuolisuus on yksi sen ehdottomista vahvuuksista. Sen robustien nopeusrenkaiden, joissa on runsas tilavuus, ja jousitettu etuhaarukka helpottavat liikkumista kaupungin kaduilla, toreilla ja kujilla. Kyllä, se viihtyy todellakin yhtä lailla betoniviidakossa kuin mutkittelevilla sorateilläkin. Sen moderni muotoilu on ehdottomasti edelläkävijä ja se on varustettu luotettavalla 8-vaihteisella voimansiirrolla, tehokkaalla sähkömoottorilla ja tehokkailla hydraulisilla levyjarruilla, jotka toimivat kaikenlaisissa sääolosuhteissa. Sähköavusteinen pyörä, joka varmistaa, että ehdit suorittaa kaikki tärkeät askareet ennen kuin kirjaudut töihin ajoissa, lisäksi ilman että hikoilet tai hengästyt.

Menestyksen avain!

  • Viihdyttävä pyörä, joka tarjoaa oikean tasapainon nopeuden, vakauden ja liikkuvuuden välillä
  • Alumiinirunko klassisilla suorilla linjoilla, joka kestää kovia rasituksia helposti
  • Etujousitus SR Suntourilta (NEX HLO) lukituksella ja 63 mm iskunpituudella
  • Tehokas sähkömoottori BH:lta (1E-36V), joka tuottaa jopa 65 Nm vääntömomentin
  • Akku, joka on täysin integroitu diagonaaliputkeen, 500 Wh kapasiteetilla ja joka tarjoaa jopa 105 km kantaman
  • Luotettava 1x-voimansiirto 8 vaihteella Shimanolta (Acera), laajalla välityssuhteella
  • Luja alumiinivanteet, jotka pyörivät 45 mm leveillä renkailla Kendalta (K1129) ja joilla on matala vierintävastus
  • Tehokkaat hydrauliset levyjarrut Shimanolta (MT200), jotka toimivat kaikissa sääolosuhteissa
  • Voidaan varustaa kaikilla tarvittavilla lisävarusteilla, jotka tekevät arjesta hieman helpompaa

Veistoksellinen alumiinirunko modernilla urbaanigeometrialla

Veistoksellisen rungon muodostaa korkealaatuinen alumiininen rakenne suorilla linjoilla ja akku, joka on täysin integroitu diagonaaliputkeen, kätevä sisäinen kaapelointi ja tasapainoinen geometria, joka on sekä mukava että samalla mahdollistaa täyden näkymän liikenteeseen ympärilläsi. Sen selkeästi muotoiltu runko on käytännöllisen toiminnallinen ja se herättää epäilemättä vahvan halun omistaa. Runko ei ole pelkästään tyylikäs, vaan se on myös robusti rakenteeltaan suurella sivuttaisjäykkyydellä, mikä luo vakautta, mutta tarjoaa samalla tarpeeksi joustavuutta taatakseen mukavan ajokokemuksen myös todella huonoilla alustoilla.

Edessä on lisäksi jousitettu haarukka SR Suntourilta (NEX HLO) 63 mm iskunpituudella ja hydraulisella lukituksella, jota ohjataan helposti käsiteltävällä säätimellä. Tämä antaa laajemman käyttöalueen ja mahdollisuuden ajaa yhtä nopeasti epätasaisilla alustoilla kuin sileillä pyöräteillä.

Atleettinen sähkömoottori sujuvalla ajotuntumalla ja voimakkaalla vääntömomentilla

Voima tulee atleettisesta sähkömoottorista BH:lta (1E-36V), joka tuottaa jopa 65 Nm vääntömomentin ja on käyttövoimanaan tehokas (500 Wh) ja täysin integroitu akku, jolla on suojattu sijoitus diagonaaliputkessa ja joka tarjoaa runsaasti ympäristöystävällistä voimaa. Tämä antaa sinulle jopa 105 km kantaman enimmäisnopeudella 25 km/h. Voit tietysti ajaa paljon nopeammin kuin niin, mutta loput työstä sinun täytyy tehdä gravitaation avulla tai vanhan kunnon lihasvoimalla. Koko voimapaketti (sekä moottori että akku) on sijoitettu keskeisesti rungon alaosaan, mikä luo esimerkillisen matalan painopisteen, joka puolestaan tarjoaa erinomaista tasapainoa, vakautta ja lisäksi ketterää ohjattavuutta.

Sähköjärjestelmä tarjoaa mukavan potkun, mutta erityisen vaikuttava on sähkömoottorin dynaaminen pyöräilykokemus jokaisella polkaisulla. Tämä johtuu korkealaatuisista tehosensoreista ja käytännössä merkitsee, että kun poljet rauhallisesti ja varovaisesti, saat pehmeää ja hiljaista tukea. Mutta jos poljet sen sijaan nopeammin ja erityisesti voimakkaammin, saat huomattavasti tehokkaampaa apua. Koko paketti toimii vaikuttavan hiljaisesti ja tuottaa voimakkaan tunnun voimansiirtoon, ja parasta on, että kaikki tapahtuu saumattomassa harmoniassa ja tehokkaasti.

Lisäksi on käytössä kätevä X Display Lite, joka selkeillä indikaattoreilla näyttää, minkä ajotilan olet valinnut sillä hetkellä, vaihtoehtoina Off, Eco, Eco+, Sport tai Boost. Hallinnoit kaikkea kätevän ja helposti käytettävän säätimen kautta, joka on helposti saavutettavissa ja suojattu, should an accident occur.

Luotettava 1x-voimansiirto, jonka sujuva suorituskyky ohjataan helposti käsiteltävän ohjaamon kautta

Moottorin alla on luotettava 1x-voimansiirto Shimanolta (Acera), joka lyhyesti sanottuna tarjoaa 8 vaihdetta ja tuottaa sujuvan suorituskyvyn. Espanjalainen muotoilu korkeimmalla tasolla välttää keskinkertaiset osat, ja sydämessä on 38-hampainen yksittäisratas yhdistettynä 8-osaiseen kasettiin (11-32T), mikä tarjoaa laajan välityssuhteen, mutta keskittyy sujuvaan toimintaan. Vaihteita hallitaan myös helposti käytettävällä säätimellä, joka mahdollistaa vaihteiden vaihdon vaivattomasti. Hallitset koko voimansiirron ohjaamosta, joka tarjoaa selkeän yleisnäkymän ja on esimerkillisen helppokäyttöinen ilman turhaa kikkailua.

Luja pyöräsetti vauhdikkailla laaturenkailla ja tehokkailla levyjarruilla

Luja pyöräsetti koostuu alumiinivanteista ja rullaa Kenda-merkin renkailla (K1129). Nämä pitoa tarjoavat 28-tuumaiset, 45 mm levyiset renkaat tunnetaan vauhdin tuomasta ilosta yhdistettynä luotettavaan pitoon kurveissa. Kun vauhti kasvaa, kasvavat myös vaatimukset jarrutusteholle, ja siksi pyörä on varustettu tehokkailla hydraulisilla levyjarruilla Shimanolta (MT200), jotka vastaavat nopeusresursseja ja takaavat korkeatasoisen jarrutustehon vuoden ympäri, säästä riippumatta, olipa sitten mutaista, sateista tai loskaista.

YKSITYISKOHDAT
Tuotenumero0106549-O376
EAN-koodi-
TuotemerkkiBH
VäriSILVER-RED-SILVER
Valmistajan tuotenumero-
Tuotenumero0106549
Tekniset tiedot
PersonointiTyömatkapyöräily
TuotesarjaBH Atom
MallisarjaBH Atom
SukupuoliUnisex, Naisten, Miesten
Naisten malli 

Naisten malli

Koska naiset ja miehet yleensä eroavat anatomiansa puolesta, monet valmistajat suunnittelevat pyöriä, jotka on mukautettu sen mukaisesti. Yleensä kyse on vain pienistä eroista. Muun muassa satulat ovat usein leveämpiä, ohjaustangot kapeampia ja kampivarsien pituus lyhyempi. Joissain tapauksissa tehdään myös naisille suunnattuja malleja pienemmissä ko'oissa ja viettävällä yläputkella. Joskus myös eri väreissä.
Ei
Valmistajan väri-
Vuosimalli2023
SähköpyöräKyllä
SähköjärjestelmäTS System
Pituutesi 

Pituutesi

Valmistajan suosittelema pituus
-
Sopii pituudelle (cm)-
Jarrutyyppi 

Jarrutyyppi

Vannejarrut

Klassiset jarrut kaikenlaisiin pyöriin, jotka pikkuhiljaa syrjäytyvät levyjarrujen tieltä. Nämä ohjataan kahvoista ohjaustangosta ja puristuvat jarrupalat vanteen kehää vasten pysäyttääkseen pyörän. Vannejarruja on erilaisia eri pyörätyyppejä varten ja niihin kuuluu muun muassa V-jarrut, cantilever-jarrut ja U-jarrut. Näiden etuna on, että ne ovat hyvin helppoja huoltaa ja niiden paino on alhainen.

Rumpujarru

Toimivat samankaltaisesti kuin trummijarrut, joita löytyy muun muassa mopedeista. Tässä jarrupalat työntyvät ulos metallia vasten sylinterissä pyörän keskellä. Nämä vaativat vähiten huoltoa ja ovat erittäin luotettavia. Haittapuolena on, että niiden jarruteho ei ole yhtä voimakas kuin esimerkiksi levyjarruilla.

Jalkajarru

Standardi, joka löytyy useimmista klassisista naisten ja miesten pyöristä. Tämä jarrutyyppi vaatii hyvin vähän huoltoa, mutta rajoittuu, jos haluat enemmän vaihteita. Nämä kuuluvat nimittäin erityisiin navan tyyppeihin (pyörän keskiosa), joissa on kapseloituja vaihteita, esimerkiksi Shimano Nexus. Haittapuolena on, että jarruttamiseen tarvitaan enemmän voimaa verrattuna muihin jarrutyyppeihin, ja jalkojen täytyy olla tietyissä asennoissa, jotta saavutetaan tarvittava jarruvoima.

Levyjarru

Nykyaikaiset jarrut muun muassa maastopyörissä, hybridipyörissä ja monissa sähköpyörissä. Nämä perustuvat jarrusatulaan, joka puristaa metallilevyä vasten pyörän navassa (pyörän keskellä). Tämä on hyvin samankaltainen järjestelmä kuin mitä käytetään sekä autoissa että moottoripyörissä ja pidetään tällä hetkellä parhaana ratkaisuna. Nämä ovat tehokkaimmat jarrut, vaativat suhteellisen vähän huoltoa ja ovat erittäin luotettavia ja saatavilla sekä mekaanisina (vaijerilla) että hydraulisina (suljettu järjestelmä öljyllä).

Hydraulinen levyjarru
Vaihteiden lukumäärä 

Vaihteiden lukumäärä

Kuinka monta vaihdetta tarvitsen?

Tämä riippuu täysin siitä, miten pyöräilet ja mitä haluat saada irti pyörästäsi. Selvittääksesi tämän, sinun on tiedettävä, miten aiot pyöräillä ja haluatko painottaa matalaa huollon tarvetta vai korkeaa suorituskykyä.

Matala huolto

Tässä tapauksessa sinun kannattaa valita vaihteisto, jossa on napavaihteet. Näitä on saatavilla 2-11 vaihteen vaihtoehtoina muun muassa Shimanolta ja heidän Nexus-sarjastaan, jossa on 3, 7 ja 8 vaihdetta. On myös Shimano Alfine, joka on hienostuneempi malli, jossa on vähemmän vastusta mekaniikassa ja joka on saatavilla 8 ja 11 vaihteen versioina.

Korkea suorituskyky

Tässä tapauksessa takavaihteiden määrä liittyy suoraan laatuun. Valmistajat kilpailevat siitä, kuka tekee parhaat vaihteet suurimmalla määrällä rattaan hampaita kasetissa. Tämä tarkoittaa, että hienoimmat komponentit ovat myös ne, joissa on eniten vaihteita takana. Edessä on yksi tai kaksi hammasratasta hienommille osille.

Molempien yhdistelmä

Tässä tapauksessa katsomme järjestelmiä, joissa on 2-3 vaihdetta edessä ja 8-10 ratasta takana. Nämä ovat hieman yksinkertaisempaa rakennuslaatua, joka myös painaa enemmän. Ne on sen sijaan rakennettu kestävämmistä materiaaleista, kuten teräksestä alumiinin sijaan. Nämä kestävät usein enemmän iskuja, mutta eivät toimi yhtä sujuvasti

8-vaihteinen (1x8)
Vaihdevipu sarjaShimano Acera
Takavaihtaja sarja 

Takavaihtaja sarja

Mitä esimerkiksi Shimano SLX tarkoittaa? Jokainen komponenttivalmistaja jakaa komponenttinsa kuten vaihteet, jarrut, kammet jne. sarjoihin, tässä tapauksessa valmistaja on Shimano ja sarja SLX.

Sarjat vaihtelevat toiminnallisten yksinkertaisten komponenttien ja huomattavasti edistyneempien komponenttien välillä, joissa on korkea tarkkuus ja alhainen paino.

Tietysti yksinkertaisemman sarjan vaihteet ja jarrut toimivat niin kuin pitääkin, mutta eivät samalla tarkkuudella tai tunteella kuin hienomman sarjan komponentit. Todennäköisesti yksinkertaisemmat komponentit vaativat enemmän huoltoa ajan myötä.

Alla näet listan suurimpien valmistajien sarjoista järjestettynä niin, että hienoin sarja on ylhäällä.

Huomaa, että tämä taulukko ei vertaa eri merkkejä tai maantiepyöriä vs. maastopyöriä, vaan sitä tulisi käyttää vain vertailuun yhden sarakkeen sisällä.

Shimano maastopyörätShimano maantiepyörätSRAM maastopyörätSRAM maantiepyörätShimano napavaihteet
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
Shimano Acera
MallisarjaBH Atom
Runkosetti
Runkokoko-
Runko-
Runkomateriaali 

Runkomateriaali

Hiilikuitu maksaa hieman enemmän kuin alumiinirunko, mutta sillä on useita etuja muihin materiaaleihin verrattuna puhtaiden ajo-ominaisuuksien osalta. Se on vahvempi, kevyempi, jäykempi ja mukavampi ajaa, koska se on elävämpi materiaali kuin alumiini. Hiilikuitu on kuitenkin hieman herkempi tarvikkeiden asentamiselle, jotka kiinnitetään rungon ympärille, kuten lukot tai lastenistuimet. Tästä syystä hiilikuitu soveltuu parhaiten urheilupyöriin kuten kilpapyöriin ja maastopyöriin.

Alumiini on edullinen ja kevyt materiaali, joka soveltuu kaikenlaisiin pyöriin. Sen avulla on helppo saavuttaa todella alhainen paino säilyttäen samalla lujuus ja hyvät ajo-ominaisuudet, eikä materiaali ole myöskään herkkä sille, mitä tarvikkeita siihen asennat. Vain puhalla ja aja ja asenna juuri sitä, mitä haluat pyörääsi!

Teräs on materiaali, jota voidaan valmistaa monissa eri laatuasteissa. Terästä voi rakentaa hyvin edullisesti, ja siksi se löytyy helpommin meidän valikoimamme yksinkertaisemmista pyöristä. Mutta se voi olla myös uskomattoman joustava, kestävä ja mukava materiaali, kun käytetään todella laadukasta terästä. Todella laadukasta terästä löytyy monista pyöristä, jotka on tarkoitettu enemmän pitkän matkan pyöräilyyn, kuten meidän hienot touringpyörät Surlyltä, ja Skeppshult-pyörät, jotka on rakennettu ruotsalaisesta laatu-teräksestä (mikä myötävaikuttaa erittäin hienoihin mukavuusominaisuuksiin useimmilla alustoilla).

Alumiini
Etuhaarukka-
Haarukan tyyppi 

Haarukan tyyppi

En vaimennettu etujousitus on nykyään standardi maastopyörissä, yksinkertaisesti siksi, että se selviää maastosta, jossa pyörää käytetään. On myös monia hybridipyöriä, joissa on vaimennettu etujousitus, jotta saat hieman enemmän mukavuutta sorateillä ja mahdollisilla metsäpoluilla. Jos aiot pyöräillä metsässä tai helpoilla poluilla, tai vaihtoehtoisesti paljon sorateillä, vaimennettu etujousitus on hyvä valinta!

Jäykät etujousitukset löytyvät perus-, kilpa- ja hybridipyöristä, ja ne soveltuvat parhaiten pyörille, jotka ovat pääasiassa asfaltilla. Saat kevyemmän pyörän, pyörän, joka tuntuu ketterämmältä ja pyörän, joka tuntuu vastaavan paremmin liikkeisiisi. Jotkut erikoistuneet pyörät, kuten fatbiket ja touring-pyörät, ovat myös jäykällä etujousituksella, mutta silloin se yleensä korvataan hyvin leveillä ja vankkoilla renkailla, jotta palautetaan osa mukavuuden tunteesta. Jos aiot pyöräillä pääasiassa asfaltilla, ja ehkä joillakin ystävällisillä sorateillä, jäykkä etujousitus on ehdottomasti oikea valinta sinulle!

Vaimennettu
Haarukan jousityyppiTeräsjousi
Joustomatka edessä 

Joustomatka edessä

Tämä asia maastopyörän iskunpituudesta voi tuntua todelliselta viidakolta. Yksinkertaistettuna voidaan sanoa, että mitä pidempi iskunpituus pyörällä on, sitä karkeampaan maastoon pyörä on sovitettu. Pyörät, joissa on 100 mm iskunpituus, on ensisijaisesti suunniteltu Cross Country -pyöräilyyn, eli nopeampaan ajoon vähemmän teknisessä maastossa.

Pyörä, jossa on 120 mm iskunpituus, on ehkä paras kaikenkattava valinta, sillä nämä pyörät sijoittuvat usein puhtaan kilpapyörän ja karkeampaan maastoon soveltuvan pyörän välille. Nämä pyörät sopivat kaikille harrastajille, jotka haluavat pystyä etenemään kaikenlaisessa maastossa ilman, että heillä on äärimmäisiä tavoitteita suuntaan tai toiseen.

Pyörä, jossa on 140 mm iskunpituus tai enemmän, on täydellinen sinulle, joka tykkäät ajaa karkeammassa maastossa, ja ehkä viettää aikaa bikeparkissa ja ajaa alas mäkiä niin nopeasti kuin pystyt.

Monissa hybridipyörissä on myös etujousitus, noin 60-80 mm iskunpituudella lisäämään mukavuutta. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että pyörää voisi käyttää maastopyöränä, vaan se on ensisijaisesti tarkoitettu mukavuuden lisäämiseen sorateillä ja tasaisemmilla poluilla tai reiteillä.

63 mm
Lukittava etuhaarukka? 

Lukittava etuhaarukka?

Lukittava tarkoittaa, että jousituksen liike lukitaan yhteen asentoon (tai rajoitetaan), jotta esimerkiksi jyrkissä ylämäissä tai tasaisessa maastossa ajaminen helpottuu.

Erilaiset valmistajat käsittelevät tämän eri tavoin. Joissakin jousituksissa liike lukitaan täysin (muuttuvat jäykiksi), kun taas toiset ovat päättäneet esimerkiksi hidastaa puristusvaimennusta.

Säädin haarukassa
Takahaarukan tyyppi 

Takahaarukan tyyppi

Maastopyörä voidaan jakaa monella eri tavalla. Esimerkiksi voidaan puhua niin kutsutuista “täysjousitetuista” ja “hardtaileista”. Tämä tarkoittaa siis sitä, kuinka monta eri tyyppistä jousitusta pyörässä on.

Jäykkä

Hardtailissa on vain jousitettu etuhaarukka ja jäykkä takaosa. Jäykän takaosan etuna on, että voima ei katoa takajousituksen vuoksi. Lisäksi saat yleisesti kevyemmän pyörän.

Jousitettu

Täysjousitetussa pyörässä on jousitettu etuhaarukka sekä jousitettu takaosa. Nämä pyörät sisältävät linkuston, joka yhdessä takajousituksen kanssa tarjoaa mukavamman ajokokemuksen, mutta myös vakautta ja useimmissa tapauksissa jopa nopeamman ajon. Samalla tavalla kuin etuhaarukka jousittaa pitääkseen otteen ja lisätäkseen mukavuutta, tekee takajousitus täsmälleen saman asian takapäälle.

Jäykkä
Kiekkokoko 

Kiekkokoko

Pyörän koon tarkoittaa juuri sitä mitä se kuulostaakin - pyörien kokoa. Se mitataan yleensä tuumissa (esim. 28") tai millimetreissä (esim. 622). Ruotsissa tuumat ovat yleisin mittayksikkö, ja siksi olemme päättäneet käyttää sitä. Pyörän koon merkitys vaihtelee pyörätyypin mukaan.

Lastenpyörät

Lastenpyörät määritellään useimmiten pyörän koon perusteella, mikä eroaa aikuisten pyöristä, joissa rungon koko määrää pyörän koon. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki 24"-renkailla varustetut pyörät olisivat samankokoisia, ja siksi olemme päättäneet, että emme käytä kokotaulukkoa, vaan annamme tarkat pituussuositukset kullekin yksittäiselle pyörälle.

Kun ostat lastenpyörää, haluat tietysti, että lapsi voi kasvaa pyörän kanssa. On kuitenkin muistettava, että liian suuri pyörä on yleensä liian pitkä, mikä johtaa makuuasentoon ja vähentää siten lapsen näkyvyyttä. Valitse siis koskaan pyörää, jossa lapsi on yli 5 senttimetriä lyhyempi kuin ilmoitettu pituussuosituksemme.

Maastopyörät

Maastopyöräilyssä on kolme eri pyörän kokoa: 29", 27,5" ja 26". 26" oli pitkään ainoa käytössä ollut koko maastopyörille, mutta nykyään sitä käytetään käytännössä vain nuorten pyörissä ja yksinkertaisissa maastopyörissä, jotka on tarkoitettu kuljetukseen ja kevyeen kuntoiluun. Jos haluat harjoitella tai jopa kilpailla pyörälläsi, oikeat koot ovat 29" tai 27,5". Yksinkertaistetusti voidaan sanoa, että 29" tarjoaa vakaamman kokemuksen, säilyttää vauhdin paremmin ja pääsee pienien esteiden yli helpommin kuin 27,5", kun taas 27,5" antaa pyörän, joka tuntuu ketterämmältä mutkissa ja on hieman nopeampi kiihdytyksessä. Monet 27,5" täysjousitetut maastopyörät ovat lisäksi pidemmällä iskunpituudella ja soveltuvat teknisempään ja haastavampaan maastoon.

Kilpapyörät, standardipyörät, hybridipyörät ja muut pyörät

Käytännössä kaikissa muissa pyörissä paitsi maastopyörissä ja lastenpyörissä käytetään 28"-renkaita, jotka ovat hyvin tasapainotettu koko, joka tarjoaa hyvät edellytykset rullata helposti, olla mukava istua ja helppo ohjata.

28"
Kiekot
Kiekot-
Etunapa-
Takanapa-
Pinnat-
Eturengas-
Takarengas-
Renkaan koko45-622
Voimansiirto
Vaihtajat-
Takavaihtaja-
Kampisarja-
Ketju-
Komponentit
Etujarru-
Jarrulevy edessä-
Takajarru-
Jarrulevy takana-
Ohjainlaakeri-
Ohjaustanko-
Ohjainkannatin-
Satulatolppa-
Polkimet-
Satula-
Kädensijat/tankonauhat-
Moottori
Moottori-
Moottorin sijoitus 

Moottorin sijoitus

Missä moottori on sijoitettu, vaikuttaa siihen, kuinka paljon tukea saat ja kuinka tasainen voiman tuntu on. Moottori, joka on sijoitettu etu- tai takapyörään, antaa yleensä kokemuksen, että pyörä työntää (takapyörä) tai vetää (etupyörä), kun taas keskitetty moottori antaa yleisesti vaikutelman, että se olet itse, joka polkee (ja olet tullut paljon vahvemmaksi).

Moottori, joka on sijoitettu keskiöön, tarjoaa siis monia etuja, mutta on hieman kalliimpi rakentaa, mikä tekee pyörän hinnasta korkeamman keskiöön asennetulla moottorilla verrattuna takapyörään tai etupyörään asennettuun moottoriin. Pyörään asennettu moottori on siis halvempi, ja sinulle, joka ajat lyhyitä matkoja tai käytät pyörää suhteellisen vähän, toimii tämä erinomaisesti - kun taas keskiöön asennettu moottori on suositeltava, jos aiot pyöräillä/pendelöidä useammin ja pidempiä matkoja.

Lisää keskiöön asennetusta moottorista

Moottori on sijoitettu keskiöön, eli pyörän keskelle. Tästä syystä tätä kutsutaan usein myös keskimoottoriksi tai keskusmoottoriksi. Se tarjoaa muun muassa seuraavat edut:

  • Tasaisempi käynti, koska keskimoottorissa on enemmän sensoreita kuin pyöriin sijoitetuissa moottoreissa
  • Helpompi käyttää ilman sähköavustusta, koska pyörissä ei ole vastusta
  • Parempi painonjakauma pyörässä, mikä tekee pyöräilystä helpompaa ja hauskempaa
  • Lisääntynyt poljinvoima, koska sähkövoima tulee samasta paikasta kuin poljinvoima
Kammetarvike
Moottoriteho 

Moottoriteho

Max. sallittu moottoriteho Ruotsissa on tällä hetkellä 250 W. Jos teknisissä tiedoissa mainitaan suurempi teho kuin 250 W, on kyseessä vain hetkellinen arvo käynnistyksessä tai kiihdytyksessä, joka laskee 250 W:iin muutaman sekunnin kuluttua.
250 W
Moottorin äänitasoAlhainen
SensoritNopeus, Kadenssi, vääntömomentti
Maksiminopeus avustettuna 

Maksiminopeus avustettuna

Ruotsissa sallittu enimmäisavustusnopeus on tällä hetkellä 25 km/h. Jos nopeutesi ylittää 25 km/h, moottori lakkaa avustamasta ja sinun on poljettava itse.
25 km/h
Maksimikantama 

Maksimikantama

Kertoo, kuinka pitkälle voi päästä ihanteellisissa olosuhteissa (lämmin sää, vähän mäkiä, harvat pysähdykset ja käynnistykset sekä tasainen alusta) ennen kuin akku on täysin tyhjä. Tiedot ovat pääasiassa peräisin sähkömoottorin valmistajalta sekä otettu huomioon, minkä tyyppisestä pyörästä on kyse (MTB, peruspyörä jne.)

105 km
Akku
Akku-
Akun sijaintiVaakaputki
Irrotettava akkuKyllä
Akkukapasiteetti (Wh)-
Jännite-
Sisältyykö akku?Kyllä
Voidaan ladata pyörässäKyllä
Näyttö
NäyttöBH X Display Lite
Irrotettava näyttöEi
Näytön sijaintiKeskellä
LatausporttiKyllä
AvustustasotBoost, Eco, Eco+, Off, Sport
TalutusapuKyllä
Varusteet
Seisontatuki-
Vakuutusyhtiöiden hyväksymä lukko 

Vakuutusyhtiöiden hyväksymä lukko

Jos pyöräsi varastetaan, vakuutusyhtiöt vaativat yleensä, että se on ollut lukittuna kiinteään esineeseen yhdessä SSF-hyväksytyn lukon kanssa. Harkitse siis tarkkaan ennen kuin tilaat liian yksinkertaisen lukon, joka ei ehkä ole hyväksytty.
Ei
Muut-
ASIAKKAIDEN MIELIPITEET
Myös tagattu

MUITA TUOTTEITA SARJASSA BH Atom

-0%
BH Hybridi sähköpyörä Atoms Diamond Pro Musta-Hopea-Musta
-21%
BH Sähkömaastopyörä Atom 29 Musta/Punainen
€ 2 012,77
€ 1 585,41
Tarjous
  • L
  • M
  • S
-0%
BH Hybridi sähköpyörä Atom Jet Hopea-Punainen-Hopea
€ 1 992,93
€ 1 990,81
Tarjous
  • L
  • M
  • S

SAMANKALTAISIA TUOTTEITA

-17%
Orbea Hybrid Kemen Suv 30 Mango (Gloss) - Black (Matt)
€ 4 760,61
€ 3 967,01
Tarjous
  • L
  • M
  • S
  • XL
-17%
Orbea Hybrid Kemen Suv 30 Metallic Night Black (Matt-Gloss)
€ 4 760,61
€ 3 967,01
Tarjous
  • L
  • M
  • S
  • XL

Ostoskorisi(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä
Yhteensä: € 0
Kassalle

Suosikit(0 tuotetta)

Sinulla ei ole suosikkeja
VALIKKO