• NOPEAT TOIMITUKSET
  • MAKSA HELPOSTI KLARNALLA
  • TUHANSIA PYÖRIÄ VARASTOSSA
0
Suosikkilista
0
Ostoskori

BH BH Hybridi sähköpyörä Atoms Diamond Pro Musta-Hopea-Musta

BH Hybridi sähköpyörä Atoms Diamond Pro Musta-Hopea-Musta
Kuvaus

Monipuolinen kaupunkipyörä urheilullisella sähköavusteella ja sporttisella ajotuntumalla

Kaikkien lajien mestari BH Atoms Diamond Pro tarjoaa vahvasti urbaanin fiiliksen ja sen atleettinen voimansiirto tuottaa voimakkaasti tehoa ja aitoa ajamisen iloa, riippumatta jalkojesi wattimäärästä. Täydellinen kulkuneuvo sinulle, joka haluat kätevän sähköpyörän, jossa on käytännölliset ominaisuudet ja reilusti ponnistusvoimaa polkimissa. Malli ei rajoitu ainoastaan tasaisiin pyöräteihin, vaan sen monipuolisuus on yksi sen ehdottomia vahvuuksia. Kiitos tukevien pyörien, joissa on tilava rengastilavuus ja joustava etuhaarukka, on helppoa edetä kaduilla, toreilla ja kujilla. Kyllä, se viihtyy itse asiassa yhtä hyvin betoniviidakon sisällä kuin kiertoteillä maaseudullakin. Sen moderni suunnittelu erittäin matalalla kynnyksellä on aallonharjalla ja siinä on lähes pettämätön vaihtojärjestelmä, joka vaatii vähäistä huoltoa, tehokas sähkömoottori ja tehokkaat hydrauliset levyjarrut, jotka toimivat kaikenlaisessa säässä. Se on rakennettu kestämään raskaita kuormia ja se toimitetaan valmiiksi varustettuna kaikella tarvittavalla, jotta voit suorittaa useita asioita päivittäin.

Menestyksen avain!

  • Viihdyttävä kaupunkipyörä, joka tarjoaa sopivan tasapainon nopeuden, vakauden ja toiminnallisuuden välillä
  • Alumiinirunko klassisilla muodoilla, joka kestää helposti kovia rasituksia
  • SR Suntourin etudämpäri (NX1) lockout-toiminnolla ja täydellä 63 mm:n iskunpituudella
  • Tehokas sähkömoottori BROSE (SMag), jossa on 90 Nm vääntömomentti
  • Täysin runkoputkeen integroitu akku, jossa on 720 Wh kapasiteetti ja joka mahdollistaa jopa 155 km:n toimintasäteen
  • Lähes huoltovapaa sisäänrakennettu voimansiirto, jossa on 8 Shimano-navavaihdetta (Nexus 8)
  • Kestävät 28-tuumaiset pyörät Schwalben (Big Apple) 50 mm leveillä laaturenkailla
  • Tehokkaat hydrauliset levyjarrut Shimanolta (MT200), jotka toimivat kaikissa sääolosuhteissa
  • Tukeva Racktime-tavarateline tekee pyörästä notkean pienen kuormaajan
  • Varustettu sekä lokasuojilla, ketjusuojalla, telineellä, hyväksytyllä runkolukolla että laadukkaalla valaistuksella

Veistoksellinen alumiinirunko nykyaikaisella urbaanigeometrialla

Veistoksellinen runko koostuu laadukkaasta alumiinista, jossa on suorat linjat ja täysin runkoputkeen integroitu akku, käytännöllinen sisäinen kaapeliveto ja tasapainoinen geometria, joka tarjoaa mukavuutta ja samalla täydellisen näkyvyyden liikenteeseen. Sen selkeästi muotoiltu runko on käytännöllinen ja herättää varmasti halua. Runko ei ole vain tyylikäs, vaan myös tukeva, tarjoten luotettavaa vakautta mutta myös tarpeeksi joustavuutta mukavaan ajoon vaativillakin alustoilla. Etuosassa on myös SR Suntourin jousitettu etuhaarukka (NX 1) 63 mm:n iskunpituudella ja lockout-toiminnolla, jota voidaan hallita helposti käsittelyvivusta, tarjoten laajemman käyttöalueen ja mahdollisuuden kulkea yhtä nopeasti sekä karuilla metsäpoluilla että kiemurtelevilla pyöräteillä.

Urheilullinen sähkömoottori dynaamisilla ajo-ominaisuuksilla ja vahvalla vääntömomentilla

Voiman lähde on urheilullinen sähkömoottori Broselta (SMAG), joka tuottaa 90 Nm vääntömomentin ja toimii tehokkaalla (720 Wh) ja täysin integroidulla akulla, suojatussa paikassa runkoputkessa. Se tarjoaa runsaasti ympäristöystävällistä tehoa, mikä antaa toimintasäteen jopa 155 km:iin maksiminopeudella 25 km/h. Voit tietysti pyöräillä nopeammin, mutta loppuponnistuksen teet vetovoiman tai perinteisen lihasvoiman avulla. Koko voimansiirto (moottori ja akku) on sijoitettu optimaalisesti rungon alaosaan. Tämä luo ihanteellisen matalan painopisteen, jonka tuloksena on upea tasapaino, vakaus ja nopea kääntyvyys.

Tehokas sähköjärjestelmä on paitsi kevyt, myös kimmoisa, mutta erityisen vaikutuksen tekee sähkömoottorin myötäilevä tunne, joka luo dynaamisen pyöräilykokemuksen jokaisella polkaisulla. Se johtuu pitkälti korkealaatuisista voimantunnistimista, ja käytännössä se tarkoittaa, että kun poljet kevyesti ja varovasti, saat pehmeän ja rauhoittavan avustuksen. Mutta jos poljet nopeammin ja erityisesti voimakkaammin, saat paljon voimakkaamman avustuksen. Koko paketti toimii hiljaisesti ja tarjoaa vankan tuntuman voimansiirrossa, ja parasta on, että kaikki tapahtuu saumattomasti harmoniassa ja tehokkaasti.

Lisäksi kätevä X Display Lite, joka selkeiden indikaattorien avulla näyttää valitsemasi ajotilan, voit valita Off, Eco, Eco+, Sport tai Boost väliltä. Kaikki hallitaan vaivattomasti helposti käsiteltävästä ohjaimesta, joka on suojassa onnettomuuksien varalta.

Luotettava voimansiirto, joka harvoin näyttää temppujaan ja sitä ohjataan helposti

Moottorikotelon alla on luotettava voimansiirto Shimanolta, jossa on 8 täysin kapseloitua ja lähes pettämätöntä vaihdetta, tarjoten virheetöntä toimintaa, laajan vaihdealueen ja vähäisen huoltotarpeen. Vaihteita ohjataan helposti käsiteltävällä kahvalla, mikä mahdollistaa vaihteiden vaihdon vaivattomasti. Tämä intuitiivinen vaihdejärjestelmä mahdollistaa myös vaihtamisen ilman polkemista, mikä on ihanteellista kaupunkiliikenteessä. Se on erittäin kätevä ja helposti käsiteltävä järjestelmä, joka suojaa pyörän tärkeitä osia tien roskilta ja sääolosuhteilta. Voimansiirtoa ohjaat ohjaamosta, joka tarjoaa selkeän yleiskuvan ja on helposti hallittavissa ilman ylimääräistä monimutkaisuutta.

Tukevat pyörät, joissa on nopeita laaturenkaita ja tehokkaat levyjarrut

Tukevassa pyöräsetissä on alumiinivanteet ja se rullaa Schwalben (Big Apple) nopeilla laaturenkailla, joiden leveys on 50 mm. Nämä pitävät 28-tuumaiset renkaat tarjoavat suuren nopeuden ilon yhdistettynä luotettavaan pitoon kurveissa. Kun vauhti kiihtyy, jarrutustehon tarve kasvaa, minkä vuoksi pyörä on varustettu tehokkailla hydraulisilla levyjarruilla Shimanolta (MT200), jotka vastaavat nopeuden tarpeisiin ja takaavat korkeatasoisen jarrutustehon ympäri vuoden, riippumatta sääolosuhteista.

Kätevästi käsiteltävä urbaani sähköpyörä upealla mukavuudella ja korkealla varustetasolla

Sähköavusteinen BH Atoms Diamond Pro mahdollistaa lasten viemisen ja kaikkien tärkeiden asioiden hoitamisen ennen töihin saapumista, kaiken tämän ilman, että hikoilet tai hengästyt. Lisäksi se, että pyörä on varustettu lähtökohtaisesti kaikella tarpeellisella, on meille ylimääräinen bonus. Mitä sanotte säädettävästä ohjaustangosta, tukevista lokasuojista, vankasta tavaratelineestä, tukesta, ketjusuojasta, valaistuksesta sekä hyväksytystä runkolukosta, joka toivottavasti pitää varkaat loitolla ja antaa sinulle mielenrauhan pitää rakasta pyörääsi turvassa.

YKSITYISKOHDAT
Tuotenumero0106478-O357
EAN-koodi-
TuotemerkkiBH
VäriBLACK-SILVER-BLACK
Valmistajan tuotenumero-
Tuotenumero0106478
Tekniset tiedot
Kiekkokoko 

Kiekkokoko

Pyörän koon tarkoittaa juuri sitä mitä se kuulostaakin - pyörien kokoa. Se mitataan yleensä tuumissa (esim. 28") tai millimetreissä (esim. 622). Ruotsissa tuumat ovat yleisin mittayksikkö, ja siksi olemme päättäneet käyttää sitä. Pyörän koon merkitys vaihtelee pyörätyypin mukaan.

Lastenpyörät

Lastenpyörät määritellään useimmiten pyörän koon perusteella, mikä eroaa aikuisten pyöristä, joissa rungon koko määrää pyörän koon. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki 24"-renkailla varustetut pyörät olisivat samankokoisia, ja siksi olemme päättäneet, että emme käytä kokotaulukkoa, vaan annamme tarkat pituussuositukset kullekin yksittäiselle pyörälle.

Kun ostat lastenpyörää, haluat tietysti, että lapsi voi kasvaa pyörän kanssa. On kuitenkin muistettava, että liian suuri pyörä on yleensä liian pitkä, mikä johtaa makuuasentoon ja vähentää siten lapsen näkyvyyttä. Valitse siis koskaan pyörää, jossa lapsi on yli 5 senttimetriä lyhyempi kuin ilmoitettu pituussuosituksemme.

Maastopyörät

Maastopyöräilyssä on kolme eri pyörän kokoa: 29", 27,5" ja 26". 26" oli pitkään ainoa käytössä ollut koko maastopyörille, mutta nykyään sitä käytetään käytännössä vain nuorten pyörissä ja yksinkertaisissa maastopyörissä, jotka on tarkoitettu kuljetukseen ja kevyeen kuntoiluun. Jos haluat harjoitella tai jopa kilpailla pyörälläsi, oikeat koot ovat 29" tai 27,5". Yksinkertaistetusti voidaan sanoa, että 29" tarjoaa vakaamman kokemuksen, säilyttää vauhdin paremmin ja pääsee pienien esteiden yli helpommin kuin 27,5", kun taas 27,5" antaa pyörän, joka tuntuu ketterämmältä mutkissa ja on hieman nopeampi kiihdytyksessä. Monet 27,5" täysjousitetut maastopyörät ovat lisäksi pidemmällä iskunpituudella ja soveltuvat teknisempään ja haastavampaan maastoon.

Kilpapyörät, standardipyörät, hybridipyörät ja muut pyörät

Käytännössä kaikissa muissa pyörissä paitsi maastopyörissä ja lastenpyörissä käytetään 28"-renkaita, jotka ovat hyvin tasapainotettu koko, joka tarjoaa hyvät edellytykset rullata helposti, olla mukava istua ja helppo ohjata.

28"
PersonointiTyömatkapyöräily
TuotesarjaBH Atom
MallisarjaBH Atom
SukupuoliUnisex, Naisten, Miesten
Naisten malli 

Naisten malli

Koska naiset ja miehet yleensä eroavat anatomiansa puolesta, monet valmistajat suunnittelevat pyöriä, jotka on mukautettu sen mukaisesti. Yleensä kyse on vain pienistä eroista. Muun muassa satulat ovat usein leveämpiä, ohjaustangot kapeampia ja kampivarsien pituus lyhyempi. Joissain tapauksissa tehdään myös naisille suunnattuja malleja pienemmissä ko'oissa ja viettävällä yläputkella. Joskus myös eri väreissä.
Ei
Valmistajan väri-
Vuosimalli2023
Valmistajan verkkosivutwww.bhbikes.com/en_GB
SähköpyöräKyllä
SähköjärjestelmäTS System
Pituutesi 

Pituutesi

Valmistajan suosittelema pituus
-
Sopii pituudelle (cm)-
Jarrutyyppi 

Jarrutyyppi

Vannejarrut

Klassiset jarrut kaikenlaisiin pyöriin, jotka pikkuhiljaa syrjäytyvät levyjarrujen tieltä. Nämä ohjataan kahvoista ohjaustangosta ja puristuvat jarrupalat vanteen kehää vasten pysäyttääkseen pyörän. Vannejarruja on erilaisia eri pyörätyyppejä varten ja niihin kuuluu muun muassa V-jarrut, cantilever-jarrut ja U-jarrut. Näiden etuna on, että ne ovat hyvin helppoja huoltaa ja niiden paino on alhainen.

Rumpujarru

Toimivat samankaltaisesti kuin trummijarrut, joita löytyy muun muassa mopedeista. Tässä jarrupalat työntyvät ulos metallia vasten sylinterissä pyörän keskellä. Nämä vaativat vähiten huoltoa ja ovat erittäin luotettavia. Haittapuolena on, että niiden jarruteho ei ole yhtä voimakas kuin esimerkiksi levyjarruilla.

Jalkajarru

Standardi, joka löytyy useimmista klassisista naisten ja miesten pyöristä. Tämä jarrutyyppi vaatii hyvin vähän huoltoa, mutta rajoittuu, jos haluat enemmän vaihteita. Nämä kuuluvat nimittäin erityisiin navan tyyppeihin (pyörän keskiosa), joissa on kapseloituja vaihteita, esimerkiksi Shimano Nexus. Haittapuolena on, että jarruttamiseen tarvitaan enemmän voimaa verrattuna muihin jarrutyyppeihin, ja jalkojen täytyy olla tietyissä asennoissa, jotta saavutetaan tarvittava jarruvoima.

Levyjarru

Nykyaikaiset jarrut muun muassa maastopyörissä, hybridipyörissä ja monissa sähköpyörissä. Nämä perustuvat jarrusatulaan, joka puristaa metallilevyä vasten pyörän navassa (pyörän keskellä). Tämä on hyvin samankaltainen järjestelmä kuin mitä käytetään sekä autoissa että moottoripyörissä ja pidetään tällä hetkellä parhaana ratkaisuna. Nämä ovat tehokkaimmat jarrut, vaativat suhteellisen vähän huoltoa ja ovat erittäin luotettavia ja saatavilla sekä mekaanisina (vaijerilla) että hydraulisina (suljettu järjestelmä öljyllä).

Hydraulinen levyjarru
Vaihteiden lukumäärä 

Vaihteiden lukumäärä

Kuinka monta vaihdetta tarvitsen?

Tämä riippuu täysin siitä, miten pyöräilet ja mitä haluat saada irti pyörästäsi. Selvittääksesi tämän, sinun on tiedettävä, miten aiot pyöräillä ja haluatko painottaa matalaa huollon tarvetta vai korkeaa suorituskykyä.

Matala huolto

Tässä tapauksessa sinun kannattaa valita vaihteisto, jossa on napavaihteet. Näitä on saatavilla 2-11 vaihteen vaihtoehtoina muun muassa Shimanolta ja heidän Nexus-sarjastaan, jossa on 3, 7 ja 8 vaihdetta. On myös Shimano Alfine, joka on hienostuneempi malli, jossa on vähemmän vastusta mekaniikassa ja joka on saatavilla 8 ja 11 vaihteen versioina.

Korkea suorituskyky

Tässä tapauksessa takavaihteiden määrä liittyy suoraan laatuun. Valmistajat kilpailevat siitä, kuka tekee parhaat vaihteet suurimmalla määrällä rattaan hampaita kasetissa. Tämä tarkoittaa, että hienoimmat komponentit ovat myös ne, joissa on eniten vaihteita takana. Edessä on yksi tai kaksi hammasratasta hienommille osille.

Molempien yhdistelmä

Tässä tapauksessa katsomme järjestelmiä, joissa on 2-3 vaihdetta edessä ja 8-10 ratasta takana. Nämä ovat hieman yksinkertaisempaa rakennuslaatua, joka myös painaa enemmän. Ne on sen sijaan rakennettu kestävämmistä materiaaleista, kuten teräksestä alumiinin sijaan. Nämä kestävät usein enemmän iskuja, mutta eivät toimi yhtä sujuvasti

8-vaihteinen (1x8)
Vaihdevipu sarjaShimano Nexus
Takavaihtaja sarja 

Takavaihtaja sarja

Mitä esimerkiksi Shimano SLX tarkoittaa? Jokainen komponenttivalmistaja jakaa komponenttinsa kuten vaihteet, jarrut, kammet jne. sarjoihin, tässä tapauksessa valmistaja on Shimano ja sarja SLX.

Sarjat vaihtelevat toiminnallisten yksinkertaisten komponenttien ja huomattavasti edistyneempien komponenttien välillä, joissa on korkea tarkkuus ja alhainen paino.

Tietysti yksinkertaisemman sarjan vaihteet ja jarrut toimivat niin kuin pitääkin, mutta eivät samalla tarkkuudella tai tunteella kuin hienomman sarjan komponentit. Todennäköisesti yksinkertaisemmat komponentit vaativat enemmän huoltoa ajan myötä.

Alla näet listan suurimpien valmistajien sarjoista järjestettynä niin, että hienoin sarja on ylhäällä.

Huomaa, että tämä taulukko ei vertaa eri merkkejä tai maantiepyöriä vs. maastopyöriä, vaan sitä tulisi käyttää vain vertailuun yhden sarakkeen sisällä.

Shimano maastopyörätShimano maantiepyörätSRAM maastopyörätSRAM maantiepyörätShimano napavaihteet
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
Shimano Nexus
MallisarjaBH Atom
Runkosetti
Runkokoko-
Runko-
Runkomateriaali 

Runkomateriaali

Hiilikuitu maksaa hieman enemmän kuin alumiinirunko, mutta sillä on useita etuja muihin materiaaleihin verrattuna puhtaiden ajo-ominaisuuksien osalta. Se on vahvempi, kevyempi, jäykempi ja mukavampi ajaa, koska se on elävämpi materiaali kuin alumiini. Hiilikuitu on kuitenkin hieman herkempi tarvikkeiden asentamiselle, jotka kiinnitetään rungon ympärille, kuten lukot tai lastenistuimet. Tästä syystä hiilikuitu soveltuu parhaiten urheilupyöriin kuten kilpapyöriin ja maastopyöriin.

Alumiini on edullinen ja kevyt materiaali, joka soveltuu kaikenlaisiin pyöriin. Sen avulla on helppo saavuttaa todella alhainen paino säilyttäen samalla lujuus ja hyvät ajo-ominaisuudet, eikä materiaali ole myöskään herkkä sille, mitä tarvikkeita siihen asennat. Vain puhalla ja aja ja asenna juuri sitä, mitä haluat pyörääsi!

Teräs on materiaali, jota voidaan valmistaa monissa eri laatuasteissa. Terästä voi rakentaa hyvin edullisesti, ja siksi se löytyy helpommin meidän valikoimamme yksinkertaisemmista pyöristä. Mutta se voi olla myös uskomattoman joustava, kestävä ja mukava materiaali, kun käytetään todella laadukasta terästä. Todella laadukasta terästä löytyy monista pyöristä, jotka on tarkoitettu enemmän pitkän matkan pyöräilyyn, kuten meidän hienot touringpyörät Surlyltä, ja Skeppshult-pyörät, jotka on rakennettu ruotsalaisesta laatu-teräksestä (mikä myötävaikuttaa erittäin hienoihin mukavuusominaisuuksiin useimmilla alustoilla).

Alumiini
Etuhaarukka-
Haarukan jousityyppiTeräsjousi
Joustomatka edessä 

Joustomatka edessä

Tämä asia maastopyörän iskunpituudesta voi tuntua todelliselta viidakolta. Yksinkertaistettuna voidaan sanoa, että mitä pidempi iskunpituus pyörällä on, sitä karkeampaan maastoon pyörä on sovitettu. Pyörät, joissa on 100 mm iskunpituus, on ensisijaisesti suunniteltu Cross Country -pyöräilyyn, eli nopeampaan ajoon vähemmän teknisessä maastossa.

Pyörä, jossa on 120 mm iskunpituus, on ehkä paras kaikenkattava valinta, sillä nämä pyörät sijoittuvat usein puhtaan kilpapyörän ja karkeampaan maastoon soveltuvan pyörän välille. Nämä pyörät sopivat kaikille harrastajille, jotka haluavat pystyä etenemään kaikenlaisessa maastossa ilman, että heillä on äärimmäisiä tavoitteita suuntaan tai toiseen.

Pyörä, jossa on 140 mm iskunpituus tai enemmän, on täydellinen sinulle, joka tykkäät ajaa karkeammassa maastossa, ja ehkä viettää aikaa bikeparkissa ja ajaa alas mäkiä niin nopeasti kuin pystyt.

Monissa hybridipyörissä on myös etujousitus, noin 60-80 mm iskunpituudella lisäämään mukavuutta. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että pyörää voisi käyttää maastopyöränä, vaan se on ensisijaisesti tarkoitettu mukavuuden lisäämiseen sorateillä ja tasaisemmilla poluilla tai reiteillä.

63 mm
Lukittava etuhaarukka? 

Lukittava etuhaarukka?

Lukittava tarkoittaa, että jousituksen liike lukitaan yhteen asentoon (tai rajoitetaan), jotta esimerkiksi jyrkissä ylämäissä tai tasaisessa maastossa ajaminen helpottuu.

Erilaiset valmistajat käsittelevät tämän eri tavoin. Joissakin jousituksissa liike lukitaan täysin (muuttuvat jäykiksi), kun taas toiset ovat päättäneet esimerkiksi hidastaa puristusvaimennusta.

Säädin haarukassa
Takahaarukan tyyppi 

Takahaarukan tyyppi

Maastopyörä voidaan jakaa monella eri tavalla. Esimerkiksi voidaan puhua niin kutsutuista “täysjousitetuista” ja “hardtaileista”. Tämä tarkoittaa siis sitä, kuinka monta eri tyyppistä jousitusta pyörässä on.

Jäykkä

Hardtailissa on vain jousitettu etuhaarukka ja jäykkä takaosa. Jäykän takaosan etuna on, että voima ei katoa takajousituksen vuoksi. Lisäksi saat yleisesti kevyemmän pyörän.

Jousitettu

Täysjousitetussa pyörässä on jousitettu etuhaarukka sekä jousitettu takaosa. Nämä pyörät sisältävät linkuston, joka yhdessä takajousituksen kanssa tarjoaa mukavamman ajokokemuksen, mutta myös vakautta ja useimmissa tapauksissa jopa nopeamman ajon. Samalla tavalla kuin etuhaarukka jousittaa pitääkseen otteen ja lisätäkseen mukavuutta, tekee takajousitus täsmälleen saman asian takapäälle.

Jäykkä
Kiekot
Etunapa-
Takanapa-
Pinnat-
Eturengas-
Takarengas-
Renkaan koko50-622
Voimansiirto
Vaihtajat-
Takavaihtaja-
Komponentit
Etujarru-
Takajarru-
Ohjainlaakeri-
Ohjaustanko-
Ohjainkannatin-
Satulatolppa-
Polkimet-
Kädensijat/tankonauhat-
Moottori
Moottori-
Moottorin sijoitus 

Moottorin sijoitus

Missä moottori on sijoitettu, vaikuttaa siihen, kuinka paljon tukea saat ja kuinka tasainen voiman tuntu on. Moottori, joka on sijoitettu etu- tai takapyörään, antaa yleensä kokemuksen, että pyörä työntää (takapyörä) tai vetää (etupyörä), kun taas keskitetty moottori antaa yleisesti vaikutelman, että se olet itse, joka polkee (ja olet tullut paljon vahvemmaksi).

Moottori, joka on sijoitettu keskiöön, tarjoaa siis monia etuja, mutta on hieman kalliimpi rakentaa, mikä tekee pyörän hinnasta korkeamman keskiöön asennetulla moottorilla verrattuna takapyörään tai etupyörään asennettuun moottoriin. Pyörään asennettu moottori on siis halvempi, ja sinulle, joka ajat lyhyitä matkoja tai käytät pyörää suhteellisen vähän, toimii tämä erinomaisesti - kun taas keskiöön asennettu moottori on suositeltava, jos aiot pyöräillä/pendelöidä useammin ja pidempiä matkoja.

Lisää keskiöön asennetusta moottorista

Moottori on sijoitettu keskiöön, eli pyörän keskelle. Tästä syystä tätä kutsutaan usein myös keskimoottoriksi tai keskusmoottoriksi. Se tarjoaa muun muassa seuraavat edut:

  • Tasaisempi käynti, koska keskimoottorissa on enemmän sensoreita kuin pyöriin sijoitetuissa moottoreissa
  • Helpompi käyttää ilman sähköavustusta, koska pyörissä ei ole vastusta
  • Parempi painonjakauma pyörässä, mikä tekee pyöräilystä helpompaa ja hauskempaa
  • Lisääntynyt poljinvoima, koska sähkövoima tulee samasta paikasta kuin poljinvoima
EtuPyörä
Moottoriteho 

Moottoriteho

Max. sallittu moottoriteho Ruotsissa on tällä hetkellä 250 W. Jos teknisissä tiedoissa mainitaan suurempi teho kuin 250 W, on kyseessä vain hetkellinen arvo käynnistyksessä tai kiihdytyksessä, joka laskee 250 W:iin muutaman sekunnin kuluttua.
250 W
Moottorin äänitasoAlhainen
Maksiminopeus avustettuna 

Maksiminopeus avustettuna

Ruotsissa sallittu enimmäisavustusnopeus on tällä hetkellä 25 km/h. Jos nopeutesi ylittää 25 km/h, moottori lakkaa avustamasta ja sinun on poljettava itse.
25 km/h
Maksimikantama 

Maksimikantama

Kertoo, kuinka pitkälle voi päästä ihanteellisissa olosuhteissa (lämmin sää, vähän mäkiä, harvat pysähdykset ja käynnistykset sekä tasainen alusta) ennen kuin akku on täysin tyhjä. Tiedot ovat pääasiassa peräisin sähkömoottorin valmistajalta sekä otettu huomioon, minkä tyyppisestä pyörästä on kyse (MTB, peruspyörä jne.)

155 km
Akku
Akku-
AkkutyyppiLitiumioni
Akun sijaintiVaakaputki
Irrotettava akkuKyllä
Akkukapasiteetti (Wh)720
Jännite36 V
Sisältyykö akku?Kyllä
Voidaan ladata pyörässäKyllä
Näyttö
NäyttöBH X Display Lite
Irrotettava näyttöEi
Näytön sijaintiKeskellä
LatausporttiUSB
AvustustasotBoost, Eco, Eco+, Off, Sport
TalutusapuKyllä
Varusteet
Valot-
Lokasuojat-
Seisontatuki-
Lukko-
Vakuutusyhtiöiden hyväksymä lukko 

Vakuutusyhtiöiden hyväksymä lukko

Jos pyöräsi varastetaan, vakuutusyhtiöt vaativat yleensä, että se on ollut lukittuna kiinteään esineeseen yhdessä SSF-hyväksytyn lukon kanssa. Harkitse siis tarkkaan ennen kuin tilaat liian yksinkertaisen lukon, joka ei ehkä ole hyväksytty.
Kyllä
ASIAKKAIDEN MIELIPITEET
Myös tagattu

MUITA TUOTTEITA SARJASSA BH Atom

-2%
BH Hybridi sähköpyörä Atom Cross Hopea-Punainen-Hopea
-32%
BH Sähkömaastopyörä Atom Lynx 8.2 Pro Hopea/Musta
€ 4 115,81
€ 2 801,35
Tarjous
-2%
BH Hybridi sähköpyörä Atom City Hopea-Sininen-Hopea
-10%
BH Sähkömaastopyörä Atom 29 Musta/Punainen
€ 2 032,61
€ 1 828,14
Tarjous

SAMANKALTAISIA TUOTTEITA

-17%
Orbea MTB Wild H20 Mango (Gloss) - Black (Matt)
€ 4 760,61
€ 3 967,01
Tarjous
-17%
Orbea MTB Wild H20 Metallic Night Black (Matt-Gloss)
-7%
Orbea MTB Wild M10 Urban Green (Gloss) - Black (Matt)
-7%
Orbea Kemen Mid Suv 40 Metallic Night Black (Matt-Gloss)

Ostoskorisi(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä
Yhteensä: € 0
Kassalle

Suosikit(0 tuotetta)

Sinulla ei ole suosikkeja
VALIKKO