• NOPEAT TOIMITUKSET
  • MAKSA HELPOSTI KLARNALLA
  • TUHANSIA PYÖRIÄ VARASTOSSA
0
Suosikkilista
0
Ostoskori

ROCK MACHINE Rock Machine Storm Int E70-29

Rock Machine Storm Int E70-29
Kuvaus

Voimakas, käytössä joustava ja sulava sähköpyörä modernilla kaupunkimuotoilulla

Etsitkö apuna toimivaa hardtail-pyörää, joka sopeutuu kaikkeen - haastavista metsäpoluista nopeaan asfalttiin? Haluatko samalla käyttöösi lähes yli-inhimillisiä voimia jalkoihisi voimakkaan sähkömoottorin muodossa? Jos vastasit myöntävästi, sinun kannattaa tutustua tarkemmin järjettömän hauskaan ja vaikuttavaan monipuoliseen Rock Machine Storm INT e70-29 -malliin. Tämä pyörä on viisas valinta sinulle, joka pendelöit monenlaisten alustojen yli ja toivot pääseväsi töihin nopeasti hikoilematta tai hengästymättä. Vankkojen pyörien ja vaimennetun etuhaarukan ansiosta se selviytyy sujuvasti niin juurakoista kuin kivetyksistä, ja viihtyy yhtä lailla kieppuvilla metsäpoluilla kuin kaupungin betonidžungelissakin... notkea unelma seikkailunhaluisille pendelöijille!

Onnistumisen avain!

  • Laadukas alumiinirunko (AL-6061 T6 Custom Tubing) urheilullisella ja mukavalla ajoasennolla
  • Vaimennettu etuhaarukka RST:ltä (Blaze 29 TNL-F), jossa on 100 mm:n iskunpituus sekä lukitusmahdollisuus
  • Voimakas ja joustava sähkömoottori Sport Driveltä (MD250S), joka tarjoaa jopa 90Nm vääntöä
  • Tyylikkäästi integroitu akku (500Wh) sijaitsee keskeisesti ja tarjoaa jopa 100 kilometrin toimintasäteen
  • Luotettava 8-vaihteinen voimansiirto microSHIFTiltä (ACOLYTE), joka tarjoaa laajan vaihdealueen (38Tx12-42T)
  • Hydrauliset levyjarrut, jotka takaavat vahvan ja luotettavan suorituskyvyn kaikissa sääolosuhteissa
  • Jykevät 29-tuumaiset pyörät 2,25 tuuman levyisillä laaturenkailla WTB:ltä (Nineline Comp)
  • Vaimennettu satulaputki yhdessä leveiden renkaiden kanssa takaa ylivoimaisen mukavuuden
  • Pyörään voidaan asentaa lokasuojat, tavarateline, valot ja jalusta jos niin toivotaan

Veistoksellinen runko laadukkaasta alumiinista elegantisti integroidulla akulla

Veistoksellinen runko muodostuu uudistetusta alumiinirakenteesta (AL-6061 T6 Custom Tubing), jossa on suorat linjat ja elegantisti integroitu akku sekä kätevä sisäinen kaapelointi. Tasapainoinen geometria varmistaa mukavan ajoasennon samalla kun ylläpidät täydellistä näkyvyyttä ympäröivään liikenteeseen. Sen tarkasti muotoiltu runko on käytännöllisesti toimiva ja herättää voimakkaan halun omistaa. Se ei ole ainoastaan modernin tyylikäs, vaan myös robusti, tarjoten suuren sivuttaisjäykkyyden, mikä luo turvallista vakautta. Samanaikaisesti rungossa on joustavuutta tarjoten mukavan ajokokemuksen, vaikka alusta olisikin haastavampi.

Voimakas sähkömoottori yhdessä luotettavan 8-vaihteisen voimansiirron kanssa

Pyörän sydämen muodostaa luotettava Sport Drive -voimansiirtojärjestelmä (MD250S), joka yhdistää keskitetysti sijoitetun keskimoottorin elegantisti integroituun akkuun, joka tuottaa 500 Wh ympäristöystävällistä energiaa. Puhumme anteliaista määristä ympäristöystävällistä sähköenergiaa, mikä antaa lisätehoa sekä jalkoihin että keuhkoihin ja tarjoaa toimintasäteen jopa 100 kilometriä. Se kiihtyy maksimiin 25 km/h, mutta voit ajaa nopeammin käyttämällä perinteistä lihasvoimaa.

Moottorin ja akun keskeinen sijoitus luo matalan painopisteen, joka mahdollistaa nopean ohjattavuuden ja tasapainoisen ajokokemuksen. Käytännössä tämä tarkoittaa, että rauhallisella polkemisella saat pehmeää ja rauhoittavaa tukea, mutta nopeampi ja voimakkaampi polkeminen antaa voimakkaampaa apua ja suurempia nopeuksia.

Voimakas keskimoottori toimii yhteen hyväksi havaitun microSHIFTin (ACOLYTE - RDM5185M) 8-vaihteisen voimansiirron kanssa, tarjoten luotettavaa toimintaa, laajan vaihteistoalueen sekä merkittävän nopeuden. Vaihteiden vaihto on helppoa käsiteltävällä kahvalla, joka tekee vaihteiden vaihdosta vaivatonta. Kokonaisuus on vaikuttavalla tavalla hiljainen ja tarjoaa dynaamisen tunnun voiman siirrossa, ja mikä parasta, se tapahtuu lähes saumattomassa harmoniassa ja teho tehokkaasti.

Nykyaikainen teknologia luo turvallisen tunteen luotettavasta avusta

Sen modernista teknologiasta huolimatta pyörä on esimerkillisen helppo käsitellä. Selkeällä näytöllä valitset ajotilan ja poljet menemään, kun taas moottorin huippuluokan sensorit ja tehokas ohjelmisto hoitavat loput. Voit myös käyttää ”kävelytilaa”, joka mahdollistaa sähkömoottorin käytön kävellessäsi pyörän vieressä.

Taivaallinen vaimennus, jykevät 29-tuumaiset ja hydrauliset levyjarrut

Pyörän etuosassa on vaimennettu RST (Blaze 29 TNL-F) etuhaarukka, joka lisää mukavuutta ja parantaa etenemiskykyä, mikä puolestaan lisää varmuutta ohjatessa. Etuhaarukalla on 100 mm iskunpituus ja lukitusmahdollisuus, mikä on ihanteellista niille, jotka haluavat keskittyä nopeaan ja mukavaan ajoon minkä tahansa alustan ylitse. Yhdistetty vaimennettuun etuhaarukkaan, vaimennettuun satulaputkeen ja pariin jykeviin 29-tuumaisiin WTB-renkaisiin (Nineline Comp), joiden leveys on 2.25 tuumaa, voit navigoida useimmat maastot lähes taivaallisella mukavuudella. Kun on aika pysäyttää pyörä, voimakkaat hydrauliset levyjarrut takaavat voimakkaan jarrutustehon ja lyhyen jarrutusmatkan, riippumatta alustasta, sääolosuhteista ja vuodenajasta.

Touring-pyörä, joka muuttaa tapasi nähdä pyöräilyn ikuisesti

Sähköavusteinen touring-pyörä, joka on kotoisa useimmissa ympäristöissä, varmistaa, että voit edetä tehokkaasti ja nopeasti niin kaupungin sykkeessä kuin rentoutuen maaseudun poluilla. Sulava ja mukava sähköpyörä, jolla on vaikuttava kyky selviytyä erilaisista olosuhteista, rohkaisee jättämään auton kotiin ja lähtemään uusiin seikkailuihin. Tämä viihdyttävä kulkupele muuttaa tapasi ajatella pyöräilyä ja pendelöintiä, ja vie sinut minne haluat, nopeammin ja huomattavasti helpommin.

YKSITYISKOHDAT
Tuotenumero0069137
EAN-koodi-
TuotemerkkiROCK MACHINE
Väri-
Tekniset tiedot
PersonointiMaastopyöräily
TuotesarjaRock Machine Storm
MallisarjaRock Machine E-Mountain Hardtail
SukupuoliUnisex, Miesten
Naisten malli 

Naisten malli

Koska naiset ja miehet yleensä eroavat anatomiansa puolesta, monet valmistajat suunnittelevat pyöriä, jotka on mukautettu sen mukaisesti. Yleensä kyse on vain pienistä eroista. Muun muassa satulat ovat usein leveämpiä, ohjaustangot kapeampia ja kampivarsien pituus lyhyempi. Joissain tapauksissa tehdään myös naisille suunnattuja malleja pienemmissä ko'oissa ja viettävällä yläputkella. Joskus myös eri väreissä.
Ei
Valmistajan väri-
Vuosimalli2022
Valmistajan verkkosivutrockmachinebikes.com/se
SähköpyöräKyllä
SähköjärjestelmäSport Drive
Pituutesi 

Pituutesi

Valmistajan suosittelema pituus
-
Sopii pituudelle (cm)-
Jarrutyyppi 

Jarrutyyppi

Vannejarrut

Klassiset jarrut kaikenlaisiin pyöriin, jotka pikkuhiljaa syrjäytyvät levyjarrujen tieltä. Nämä ohjataan kahvoista ohjaustangosta ja puristuvat jarrupalat vanteen kehää vasten pysäyttääkseen pyörän. Vannejarruja on erilaisia eri pyörätyyppejä varten ja niihin kuuluu muun muassa V-jarrut, cantilever-jarrut ja U-jarrut. Näiden etuna on, että ne ovat hyvin helppoja huoltaa ja niiden paino on alhainen.

Rumpujarru

Toimivat samankaltaisesti kuin trummijarrut, joita löytyy muun muassa mopedeista. Tässä jarrupalat työntyvät ulos metallia vasten sylinterissä pyörän keskellä. Nämä vaativat vähiten huoltoa ja ovat erittäin luotettavia. Haittapuolena on, että niiden jarruteho ei ole yhtä voimakas kuin esimerkiksi levyjarruilla.

Jalkajarru

Standardi, joka löytyy useimmista klassisista naisten ja miesten pyöristä. Tämä jarrutyyppi vaatii hyvin vähän huoltoa, mutta rajoittuu, jos haluat enemmän vaihteita. Nämä kuuluvat nimittäin erityisiin navan tyyppeihin (pyörän keskiosa), joissa on kapseloituja vaihteita, esimerkiksi Shimano Nexus. Haittapuolena on, että jarruttamiseen tarvitaan enemmän voimaa verrattuna muihin jarrutyyppeihin, ja jalkojen täytyy olla tietyissä asennoissa, jotta saavutetaan tarvittava jarruvoima.

Levyjarru

Nykyaikaiset jarrut muun muassa maastopyörissä, hybridipyörissä ja monissa sähköpyörissä. Nämä perustuvat jarrusatulaan, joka puristaa metallilevyä vasten pyörän navassa (pyörän keskellä). Tämä on hyvin samankaltainen järjestelmä kuin mitä käytetään sekä autoissa että moottoripyörissä ja pidetään tällä hetkellä parhaana ratkaisuna. Nämä ovat tehokkaimmat jarrut, vaativat suhteellisen vähän huoltoa ja ovat erittäin luotettavia ja saatavilla sekä mekaanisina (vaijerilla) että hydraulisina (suljettu järjestelmä öljyllä).

Hydraulinen levyjarru
Vaihteiden lukumäärä 

Vaihteiden lukumäärä

Kuinka monta vaihdetta tarvitsen?

Tämä riippuu täysin siitä, miten pyöräilet ja mitä haluat saada irti pyörästäsi. Selvittääksesi tämän, sinun on tiedettävä, miten aiot pyöräillä ja haluatko painottaa matalaa huollon tarvetta vai korkeaa suorituskykyä.

Matala huolto

Tässä tapauksessa sinun kannattaa valita vaihteisto, jossa on napavaihteet. Näitä on saatavilla 2-11 vaihteen vaihtoehtoina muun muassa Shimanolta ja heidän Nexus-sarjastaan, jossa on 3, 7 ja 8 vaihdetta. On myös Shimano Alfine, joka on hienostuneempi malli, jossa on vähemmän vastusta mekaniikassa ja joka on saatavilla 8 ja 11 vaihteen versioina.

Korkea suorituskyky

Tässä tapauksessa takavaihteiden määrä liittyy suoraan laatuun. Valmistajat kilpailevat siitä, kuka tekee parhaat vaihteet suurimmalla määrällä rattaan hampaita kasetissa. Tämä tarkoittaa, että hienoimmat komponentit ovat myös ne, joissa on eniten vaihteita takana. Edessä on yksi tai kaksi hammasratasta hienommille osille.

Molempien yhdistelmä

Tässä tapauksessa katsomme järjestelmiä, joissa on 2-3 vaihdetta edessä ja 8-10 ratasta takana. Nämä ovat hieman yksinkertaisempaa rakennuslaatua, joka myös painaa enemmän. Ne on sen sijaan rakennettu kestävämmistä materiaaleista, kuten teräksestä alumiinin sijaan. Nämä kestävät usein enemmän iskuja, mutta eivät toimi yhtä sujuvasti

8-vaihteinen (1x8)
Vaihdevipu sarjamicroSHIFT
Takavaihtaja sarja 

Takavaihtaja sarja

Mitä esimerkiksi Shimano SLX tarkoittaa? Jokainen komponenttivalmistaja jakaa komponenttinsa kuten vaihteet, jarrut, kammet jne. sarjoihin, tässä tapauksessa valmistaja on Shimano ja sarja SLX.

Sarjat vaihtelevat toiminnallisten yksinkertaisten komponenttien ja huomattavasti edistyneempien komponenttien välillä, joissa on korkea tarkkuus ja alhainen paino.

Tietysti yksinkertaisemman sarjan vaihteet ja jarrut toimivat niin kuin pitääkin, mutta eivät samalla tarkkuudella tai tunteella kuin hienomman sarjan komponentit. Todennäköisesti yksinkertaisemmat komponentit vaativat enemmän huoltoa ajan myötä.

Alla näet listan suurimpien valmistajien sarjoista järjestettynä niin, että hienoin sarja on ylhäällä.

Huomaa, että tämä taulukko ei vertaa eri merkkejä tai maantiepyöriä vs. maastopyöriä, vaan sitä tulisi käyttää vain vertailuun yhden sarakkeen sisällä.

Shimano maastopyörätShimano maantiepyörätSRAM maastopyörätSRAM maantiepyörätShimano napavaihteet
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
microSHIFT
MallisarjaRock Machine E-Mountain Hardtail
Runkosetti
Runkokoko-
Runko-
Runkomateriaali 

Runkomateriaali

Hiilikuitu maksaa hieman enemmän kuin alumiinirunko, mutta sillä on useita etuja muihin materiaaleihin verrattuna puhtaiden ajo-ominaisuuksien osalta. Se on vahvempi, kevyempi, jäykempi ja mukavampi ajaa, koska se on elävämpi materiaali kuin alumiini. Hiilikuitu on kuitenkin hieman herkempi tarvikkeiden asentamiselle, jotka kiinnitetään rungon ympärille, kuten lukot tai lastenistuimet. Tästä syystä hiilikuitu soveltuu parhaiten urheilupyöriin kuten kilpapyöriin ja maastopyöriin.

Alumiini on edullinen ja kevyt materiaali, joka soveltuu kaikenlaisiin pyöriin. Sen avulla on helppo saavuttaa todella alhainen paino säilyttäen samalla lujuus ja hyvät ajo-ominaisuudet, eikä materiaali ole myöskään herkkä sille, mitä tarvikkeita siihen asennat. Vain puhalla ja aja ja asenna juuri sitä, mitä haluat pyörääsi!

Teräs on materiaali, jota voidaan valmistaa monissa eri laatuasteissa. Terästä voi rakentaa hyvin edullisesti, ja siksi se löytyy helpommin meidän valikoimamme yksinkertaisemmista pyöristä. Mutta se voi olla myös uskomattoman joustava, kestävä ja mukava materiaali, kun käytetään todella laadukasta terästä. Todella laadukasta terästä löytyy monista pyöristä, jotka on tarkoitettu enemmän pitkän matkan pyöräilyyn, kuten meidän hienot touringpyörät Surlyltä, ja Skeppshult-pyörät, jotka on rakennettu ruotsalaisesta laatu-teräksestä (mikä myötävaikuttaa erittäin hienoihin mukavuusominaisuuksiin useimmilla alustoilla).

Alumiini
Etuhaarukka-
Haarukan jousityyppiTeräsjousi
Joustomatka edessä 

Joustomatka edessä

Tämä asia maastopyörän iskunpituudesta voi tuntua todelliselta viidakolta. Yksinkertaistettuna voidaan sanoa, että mitä pidempi iskunpituus pyörällä on, sitä karkeampaan maastoon pyörä on sovitettu. Pyörät, joissa on 100 mm iskunpituus, on ensisijaisesti suunniteltu Cross Country -pyöräilyyn, eli nopeampaan ajoon vähemmän teknisessä maastossa.

Pyörä, jossa on 120 mm iskunpituus, on ehkä paras kaikenkattava valinta, sillä nämä pyörät sijoittuvat usein puhtaan kilpapyörän ja karkeampaan maastoon soveltuvan pyörän välille. Nämä pyörät sopivat kaikille harrastajille, jotka haluavat pystyä etenemään kaikenlaisessa maastossa ilman, että heillä on äärimmäisiä tavoitteita suuntaan tai toiseen.

Pyörä, jossa on 140 mm iskunpituus tai enemmän, on täydellinen sinulle, joka tykkäät ajaa karkeammassa maastossa, ja ehkä viettää aikaa bikeparkissa ja ajaa alas mäkiä niin nopeasti kuin pystyt.

Monissa hybridipyörissä on myös etujousitus, noin 60-80 mm iskunpituudella lisäämään mukavuutta. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että pyörää voisi käyttää maastopyöränä, vaan se on ensisijaisesti tarkoitettu mukavuuden lisäämiseen sorateillä ja tasaisemmilla poluilla tai reiteillä.

100 mm
Takahaarukan tyyppi 

Takahaarukan tyyppi

Maastopyörä voidaan jakaa monella eri tavalla. Esimerkiksi voidaan puhua niin kutsutuista “täysjousitetuista” ja “hardtaileista”. Tämä tarkoittaa siis sitä, kuinka monta eri tyyppistä jousitusta pyörässä on.

Jäykkä

Hardtailissa on vain jousitettu etuhaarukka ja jäykkä takaosa. Jäykän takaosan etuna on, että voima ei katoa takajousituksen vuoksi. Lisäksi saat yleisesti kevyemmän pyörän.

Jousitettu

Täysjousitetussa pyörässä on jousitettu etuhaarukka sekä jousitettu takaosa. Nämä pyörät sisältävät linkuston, joka yhdessä takajousituksen kanssa tarjoaa mukavamman ajokokemuksen, mutta myös vakautta ja useimmissa tapauksissa jopa nopeamman ajon. Samalla tavalla kuin etuhaarukka jousittaa pitääkseen otteen ja lisätäkseen mukavuutta, tekee takajousitus täsmälleen saman asian takapäälle.

Jäykkä
Kiekkokoko 

Kiekkokoko

Pyörän koon tarkoittaa juuri sitä mitä se kuulostaakin - pyörien kokoa. Se mitataan yleensä tuumissa (esim. 28") tai millimetreissä (esim. 622). Ruotsissa tuumat ovat yleisin mittayksikkö, ja siksi olemme päättäneet käyttää sitä. Pyörän koon merkitys vaihtelee pyörätyypin mukaan.

Lastenpyörät

Lastenpyörät määritellään useimmiten pyörän koon perusteella, mikä eroaa aikuisten pyöristä, joissa rungon koko määrää pyörän koon. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki 24"-renkailla varustetut pyörät olisivat samankokoisia, ja siksi olemme päättäneet, että emme käytä kokotaulukkoa, vaan annamme tarkat pituussuositukset kullekin yksittäiselle pyörälle.

Kun ostat lastenpyörää, haluat tietysti, että lapsi voi kasvaa pyörän kanssa. On kuitenkin muistettava, että liian suuri pyörä on yleensä liian pitkä, mikä johtaa makuuasentoon ja vähentää siten lapsen näkyvyyttä. Valitse siis koskaan pyörää, jossa lapsi on yli 5 senttimetriä lyhyempi kuin ilmoitettu pituussuosituksemme.

Maastopyörät

Maastopyöräilyssä on kolme eri pyörän kokoa: 29", 27,5" ja 26". 26" oli pitkään ainoa käytössä ollut koko maastopyörille, mutta nykyään sitä käytetään käytännössä vain nuorten pyörissä ja yksinkertaisissa maastopyörissä, jotka on tarkoitettu kuljetukseen ja kevyeen kuntoiluun. Jos haluat harjoitella tai jopa kilpailla pyörälläsi, oikeat koot ovat 29" tai 27,5". Yksinkertaistetusti voidaan sanoa, että 29" tarjoaa vakaamman kokemuksen, säilyttää vauhdin paremmin ja pääsee pienien esteiden yli helpommin kuin 27,5", kun taas 27,5" antaa pyörän, joka tuntuu ketterämmältä mutkissa ja on hieman nopeampi kiihdytyksessä. Monet 27,5" täysjousitetut maastopyörät ovat lisäksi pidemmällä iskunpituudella ja soveltuvat teknisempään ja haastavampaan maastoon.

Kilpapyörät, standardipyörät, hybridipyörät ja muut pyörät

Käytännössä kaikissa muissa pyörissä paitsi maastopyörissä ja lastenpyörissä käytetään 28"-renkaita, jotka ovat hyvin tasapainotettu koko, joka tarjoaa hyvät edellytykset rullata helposti, olla mukava istua ja helppo ohjata.

29" (tuumaa)
Kiekot
Etunapa-
Takanapa-
Pinnat-
Vanteet-
Eturengas-
Takarengas-
Renkaan koko57-622
Voimansiirto
Vaihtajat-
Takavaihtaja-
Rataspakka-
Komponentit
Etujarru-
Ohjainlaakeri-
Ohjaustanko-
Ohjainkannatin-
Satulatolppa-
Polkimet-
Kädensijat/tankonauhat-
Moottori
Moottori-
Moottorin sijoitus 

Moottorin sijoitus

Missä moottori on sijoitettu, vaikuttaa siihen, kuinka paljon tukea saat ja kuinka tasainen voiman tuntu on. Moottori, joka on sijoitettu etu- tai takapyörään, antaa yleensä kokemuksen, että pyörä työntää (takapyörä) tai vetää (etupyörä), kun taas keskitetty moottori antaa yleisesti vaikutelman, että se olet itse, joka polkee (ja olet tullut paljon vahvemmaksi).

Moottori, joka on sijoitettu keskiöön, tarjoaa siis monia etuja, mutta on hieman kalliimpi rakentaa, mikä tekee pyörän hinnasta korkeamman keskiöön asennetulla moottorilla verrattuna takapyörään tai etupyörään asennettuun moottoriin. Pyörään asennettu moottori on siis halvempi, ja sinulle, joka ajat lyhyitä matkoja tai käytät pyörää suhteellisen vähän, toimii tämä erinomaisesti - kun taas keskiöön asennettu moottori on suositeltava, jos aiot pyöräillä/pendelöidä useammin ja pidempiä matkoja.

Lisää keskiöön asennetusta moottorista

Moottori on sijoitettu keskiöön, eli pyörän keskelle. Tästä syystä tätä kutsutaan usein myös keskimoottoriksi tai keskusmoottoriksi. Se tarjoaa muun muassa seuraavat edut:

  • Tasaisempi käynti, koska keskimoottorissa on enemmän sensoreita kuin pyöriin sijoitetuissa moottoreissa
  • Helpompi käyttää ilman sähköavustusta, koska pyörissä ei ole vastusta
  • Parempi painonjakauma pyörässä, mikä tekee pyöräilystä helpompaa ja hauskempaa
  • Lisääntynyt poljinvoima, koska sähkövoima tulee samasta paikasta kuin poljinvoima
Kammetarvike
Moottoriteho 

Moottoriteho

Max. sallittu moottoriteho Ruotsissa on tällä hetkellä 250 W. Jos teknisissä tiedoissa mainitaan suurempi teho kuin 250 W, on kyseessä vain hetkellinen arvo käynnistyksessä tai kiihdytyksessä, joka laskee 250 W:iin muutaman sekunnin kuluttua.
250 W
Vääntömomentti 

Vääntömomentti

Moottorin vääntömomentti mitataan newtonmetreinä (Nm) ja se on mittari voiman kyvystä vääntää kohdetta tietyn akselin ympäri. Yksinkertaistettuna voidaan sanoa, että mitä suurempi vääntömomentti, sitä parempi.
90 Nm
SensoritNopeus, Kadenssi, vääntömomentti
Maksiminopeus avustettuna 

Maksiminopeus avustettuna

Ruotsissa sallittu enimmäisavustusnopeus on tällä hetkellä 25 km/h. Jos nopeutesi ylittää 25 km/h, moottori lakkaa avustamasta ja sinun on poljettava itse.
25 km/h
Keskimääräinen kantama 

Keskimääräinen kantama

Akkuun liittyvät tiedot kertovat, kuinka pitkälle pääsee normaaleissa (tai keskimääräisissä) olosuhteissa (keskikokoisia mäkiä, joitakin pysähdyksiä ja käynnistyksiä sekä vaihtelevia alustoja) ennen kuin akku on täysin tyhjä. Tiedot on pääasiassa saatu sähkömoottorin valmistajalta, ja huomioon on otettu myös pyörän tyyppi (maastopyörä, vakio-pyörä jne.).
100 km
Akku
Akku-
AkkutyyppiLitiumioni
Akun sijaintiVaakaputki
Latausaika7 h 30 m
Akkukapasiteetti (Wh)500
Jännite36 V
Sisältyykö akku?Kyllä
AkkulaturiSport Drive Standardista
Voidaan ladata pyörässäKyllä
Näyttö
NäyttöSPORT DRIVE Grip
TalutusapuKyllä
ASIAKKAIDEN MIELIPITEET

MUITA TUOTTEITA SARJASSA Rock Machine Storm

-5%
Rock Machine Sähköpyörä Storm E70-29
€ 1 874,88
€ 1 784,61
Tarjous
  • L
  • M
  • S
  • XL
-29%
Rock Machine Storm 27 Md
€ 693,41
€ 495,01
Tarjous
Loppunut
  • S
  • XS

SAMANKALTAISIA TUOTTEITA

-4%
Scott Sähköpyörä Hybrid Sub Active Eride Usx
€ 2 479,01
€ 2 379,81
Tarjous
  • L
  • M
  • S
  • XS
-17%
Orbea Hybrid Kemen Suv 30 Mango (Gloss) - Black (Matt)
€ 4 760,61
€ 3 967,01
Tarjous
  • L
  • M
  • S
  • XL
-17%
Orbea Hybrid Kemen Suv 30 Metallic Night Black (Matt-Gloss)
€ 4 760,61
€ 3 967,01
Tarjous
  • L
  • M
  • S
  • XL

Ostoskorisi(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä
Yhteensä: € 0
Kassalle

Suosikit(0 tuotetta)

Sinulla ei ole suosikkeja
VALIKKO