• NOPEAT TOIMITUKSET
  • MAKSA HELPOSTI KLARNALLA
  • TUHANSIA PYÖRIÄ VARASTOSSA
0
Suosikkilista
0
Ostoskori

ECORIDE Ecoride Naisten sähköpyörä Ambassador AXS M-5 E5 Musta

Ecoride Naisten sähköpyörä Ambassador AXS M-5 E5 Musta
Kuvaus

Mukava ja helppokäyttöinen sähköpyörä upealla dynaamisella tuntumalla

Toiminnallinen kaunotar Ecoride Ambassador 28 AXS M-8 E5 yhdistää luotettavat ruotsalaiset geenit lähes 15 vuoden kokemukseen laadukkaiden sähköpyörien valmistuksesta, jotka on optimoitu tiukkaan pohjoismaiseen ilmastoomme. Tämä on tukeva arkipyörä matalalla astumiskorkeudella, joka mahdollistaa pitkienkin matkojen kulkemisen päivittäin ilman, että tunnet olosi väsyneeksi, hengästyneeksi tai kuluneeksi. Suurtenkin kuormien kuljettaminen ei ole ongelma, sillä pyörässä on eteen asennettu tukeva kori ja säädettävä AVS-alusta (tavarateline) takana, joten pyörä vastaa vaihteleviin kuljetustarpeisiin erittäin tehokkaasti. Ambassador varmistaa, että pääset liikkumaan esteettä läpi vuoden ja ehkä vielä tärkeämpää... sen yhdistelmä upeita värejä ja moderneja muotoja tekee siitä todellisen silmänilon. Ja kuten olet luultavasti jo ymmärtänyt, ei ole sattumaa, että tämä helposti käsiteltävä ja hinnaltaan kilpailukykyinen klassikko on yksi myydyimmistä malleistamme.

Menestyksen avain!

  • Mukava, vakaa, turvallinen ja helppokäyttöinen sähköpyörä kätevällä matalalla nousulla
  • Sujuva sähkökäyttö ihastuttavan dynaamisella tuntumalla yhdessä pomminvarman 8-vaihteisen voimansiirron kanssa
  • Voimansiirron keskeinen painopiste takaa esimerkillisen tasapainoisen ja turvallisen ajokokemuksen
  • Miellyttävä pystyasento, joka tarjoaa hyvän näkymän eteenpäin!
  • Edessä oleva kori ja modulaarinen AVS-alusta takana tyydyttävät tehokkaasti päivittäiset kuljetustarpeesi
  • Tehokkaat jarrut, joita on helppo käsitellä ja jotka toimivat luotettavasti ympäri vuoden
  • Lastenistuimen turvallinen ja varma asennus onnistuu näillä sähköpyörillä vaivattomasti
  • Korkea varustelutaso luotettavilla laatuosilla, jotka on suunniteltu pohjoismaisiin olosuhteisiin
  • Luja 28-tuumainen runko sekä punktiolta suojaavat renkaat että käytännöllinen sisäänrakennettu heijastinnauha

Hyvin suunniteltu runko käytännöllisellä matalalla nousulla ja varmalla vakaudella

Tukeva runko ei ole vain esteettisesti miellyttävä, vaan sen tukeva rakenne takaa luotettavaa vakautta samalla, kun se säilyttää tarpeellisen joustavuuden mukavuuden takaamiseksi epätasaisilla alustoilla. Leveät renkaat runsaalla tilavuudella varmistavat, että ajomukavuus on aina pehmeää ja nautinnollista. Renkaat tarjoavat luotettavan pidon mutkissa sekä erinomaisen rullaavuuden ja kiihtyvyyden, minkä huomaat suorilla osuuksilla ja liikennevaloista lähtiessä. Leveä mukavuussatula suojaa tehokkaasti ja säädettävä ohjausvarsi mahdollistaa optimaalisen ajoasennon löytämisen. Yksinkertaisesti sanottuna tarjoaa joustava kokonaisuus mahdollisuuden löytää mukavan pystyasennon, joka takaa rentoutuneen olotilan ja hyvän näkymän ympäristöön.

Dynaaminen sähkökäyttö yhdistettynä täysin suojattuun voimansiirtoon viidellä vaihteella

Voimanlähteenä toimii Shimano (STePS E5000), joka koostuu kevyestä, mutta voimakkaasta keskiömoottorista sekä tyylikkäästi runkoon integroidusta kompaktista akusta (418Wh), joka on sekä irrotettavissa että lukittavissa. Akun sijainnin ansiosta pyörällä on matala ja keskitetty painopiste, mikä parantaa ajovakautta. Tämä tekee myös lastenistuinten kiinnittämisen runkoon helpoksi. Sujuva sähkömoottori tarjoaa nautinnollista tehoa, mikä antaa lisäpotkua niin jalkoihin kuin keuhkoihinkin. Lisäksi se on kevyempi, pienempi ja huomattavasti hiljaisempi verrattuna edeltäjäänsä. Keskiömoottorin ansiosta pyörässä on erinomainen tasapaino ja voimakas dynaaminen tunne, olipa ajotyyli sitten rauhallinen tai energinen. Shimano (Nexus) -navan 8 suojattua ja lähes huoltovapaata vaihdetta toimivat saumattomasti yhdessä moottorin kanssa, tarjoten hiljaista tehokkuutta ja vaikuttavan toimintasäteen (jopa 120 km) oikeilla nopeuksilla.

Kun helppokäyttöiset teknologiat tarjoavat ihanan tunteen rajattomasta voimasta

Kaikista nykyaikaisista teknologioista huolimatta pyörä on erittäin helppokäyttöinen. Valitset vain haluamasi avustustason (Off, Low, Mid, High) ja oikean vaihteen, niin älykäs järjestelmä hoitaa loput. Ohjaustangossa on selkeä näyttö, joka näyttää nopeuden, matkan, odometrin, akun tilan, huoltotiedot, valot päälle/pois sekä kelloajan (voit myös yhdistää sen muihin laitteisiin ANT:n ja Bluetoothin kautta). Lisäksi käytössäsi on "kävelyavustustila", jonka avulla voit helpottaa pyörän taluttamista (enintään 6 km/h). Sähköavusteisuuden ansiosta liikut vaivattomasti sekä mäkisessä maastossa että kiireisessä kaupunkiliikenteessä. Pyörässä on sekä perinteinen jalkajarru takana että hydraulinen levyjarru edessä, mikä takaa luotettavan jarrutustehon kaikissa olosuhteissa – laatu ja turvallisuus edellä, aina!

Erinomainen varustelutaso luotettavilla laatuosilla heti alusta alkaen

Varustelutaso on yksinkertaisesti sanottuna runsas – mitä pidätte vankasta korista ja tukevasta AVS-tavaratelineestä, jotka tarjoavat paljon tilaa tavaroillesi? Laadukas valaistus takaa hyvän näkyvyyden, lujat lokasuojat mahdollistavat ajamisen kaikissa sääolosuhteissa ja kattava ketjusuoja estää vaatteiden likaantumisen. Lisäksi tarjolla on säädettävä tuki, kestävät laaturenkaat, joissa on pistosuoja ja sisäänrakennettu heijastinnauha sekä hyväksytty runkolukko, joka toivottavasti auttaa pitämään uuden Ambassadorisi turvassa.

YKSITYISKOHDAT
Tuotenumero0053829-0119
EAN-koodi-
TuotemerkkiECORIDE
VäriSvart
Valmistajan tuotenumero-
Tuotenumero0053829
Tekniset tiedot
Kiekkokoko 

Kiekkokoko

Pyörän koon tarkoittaa juuri sitä mitä se kuulostaakin - pyörien kokoa. Se mitataan yleensä tuumissa (esim. 28") tai millimetreissä (esim. 622). Ruotsissa tuumat ovat yleisin mittayksikkö, ja siksi olemme päättäneet käyttää sitä. Pyörän koon merkitys vaihtelee pyörätyypin mukaan.

Lastenpyörät

Lastenpyörät määritellään useimmiten pyörän koon perusteella, mikä eroaa aikuisten pyöristä, joissa rungon koko määrää pyörän koon. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki 24"-renkailla varustetut pyörät olisivat samankokoisia, ja siksi olemme päättäneet, että emme käytä kokotaulukkoa, vaan annamme tarkat pituussuositukset kullekin yksittäiselle pyörälle.

Kun ostat lastenpyörää, haluat tietysti, että lapsi voi kasvaa pyörän kanssa. On kuitenkin muistettava, että liian suuri pyörä on yleensä liian pitkä, mikä johtaa makuuasentoon ja vähentää siten lapsen näkyvyyttä. Valitse siis koskaan pyörää, jossa lapsi on yli 5 senttimetriä lyhyempi kuin ilmoitettu pituussuosituksemme.

Maastopyörät

Maastopyöräilyssä on kolme eri pyörän kokoa: 29", 27,5" ja 26". 26" oli pitkään ainoa käytössä ollut koko maastopyörille, mutta nykyään sitä käytetään käytännössä vain nuorten pyörissä ja yksinkertaisissa maastopyörissä, jotka on tarkoitettu kuljetukseen ja kevyeen kuntoiluun. Jos haluat harjoitella tai jopa kilpailla pyörälläsi, oikeat koot ovat 29" tai 27,5". Yksinkertaistetusti voidaan sanoa, että 29" tarjoaa vakaamman kokemuksen, säilyttää vauhdin paremmin ja pääsee pienien esteiden yli helpommin kuin 27,5", kun taas 27,5" antaa pyörän, joka tuntuu ketterämmältä mutkissa ja on hieman nopeampi kiihdytyksessä. Monet 27,5" täysjousitetut maastopyörät ovat lisäksi pidemmällä iskunpituudella ja soveltuvat teknisempään ja haastavampaan maastoon.

Kilpapyörät, standardipyörät, hybridipyörät ja muut pyörät

Käytännössä kaikissa muissa pyörissä paitsi maastopyörissä ja lastenpyörissä käytetään 28"-renkaita, jotka ovat hyvin tasapainotettu koko, joka tarjoaa hyvät edellytykset rullata helposti, olla mukava istua ja helppo ohjata.

-
PersonointiTyömatkapyöräily
TuotesarjaEcoride Ambassador Lowstep
MallisarjaEcoRide Ambassador
SukupuoliUnisex, Naisten, Miesten
Naisten malli 

Naisten malli

Koska naiset ja miehet yleensä eroavat anatomiansa puolesta, monet valmistajat suunnittelevat pyöriä, jotka on mukautettu sen mukaisesti. Yleensä kyse on vain pienistä eroista. Muun muassa satulat ovat usein leveämpiä, ohjaustangot kapeampia ja kampivarsien pituus lyhyempi. Joissain tapauksissa tehdään myös naisille suunnattuja malleja pienemmissä ko'oissa ja viettävällä yläputkella. Joskus myös eri väreissä.
Kyllä
Vuosimalli2023
Paino (valmistajan mukaan)23 kg sis. akku
Valmistajan verkkosivut-
SähköpyöräKyllä
SähköjärjestelmäShimano
Pituutesi 

Pituutesi

Valmistajan suosittelema pituus
-
Sopii pituudelle (cm)-
Jarrutyyppi 

Jarrutyyppi

Vannejarrut

Klassiset jarrut kaikenlaisiin pyöriin, jotka pikkuhiljaa syrjäytyvät levyjarrujen tieltä. Nämä ohjataan kahvoista ohjaustangosta ja puristuvat jarrupalat vanteen kehää vasten pysäyttääkseen pyörän. Vannejarruja on erilaisia eri pyörätyyppejä varten ja niihin kuuluu muun muassa V-jarrut, cantilever-jarrut ja U-jarrut. Näiden etuna on, että ne ovat hyvin helppoja huoltaa ja niiden paino on alhainen.

Rumpujarru

Toimivat samankaltaisesti kuin trummijarrut, joita löytyy muun muassa mopedeista. Tässä jarrupalat työntyvät ulos metallia vasten sylinterissä pyörän keskellä. Nämä vaativat vähiten huoltoa ja ovat erittäin luotettavia. Haittapuolena on, että niiden jarruteho ei ole yhtä voimakas kuin esimerkiksi levyjarruilla.

Jalkajarru

Standardi, joka löytyy useimmista klassisista naisten ja miesten pyöristä. Tämä jarrutyyppi vaatii hyvin vähän huoltoa, mutta rajoittuu, jos haluat enemmän vaihteita. Nämä kuuluvat nimittäin erityisiin navan tyyppeihin (pyörän keskiosa), joissa on kapseloituja vaihteita, esimerkiksi Shimano Nexus. Haittapuolena on, että jarruttamiseen tarvitaan enemmän voimaa verrattuna muihin jarrutyyppeihin, ja jalkojen täytyy olla tietyissä asennoissa, jotta saavutetaan tarvittava jarruvoima.

Levyjarru

Nykyaikaiset jarrut muun muassa maastopyörissä, hybridipyörissä ja monissa sähköpyörissä. Nämä perustuvat jarrusatulaan, joka puristaa metallilevyä vasten pyörän navassa (pyörän keskellä). Tämä on hyvin samankaltainen järjestelmä kuin mitä käytetään sekä autoissa että moottoripyörissä ja pidetään tällä hetkellä parhaana ratkaisuna. Nämä ovat tehokkaimmat jarrut, vaativat suhteellisen vähän huoltoa ja ovat erittäin luotettavia ja saatavilla sekä mekaanisina (vaijerilla) että hydraulisina (suljettu järjestelmä öljyllä).

Jalkajarru
Vaihteiden lukumäärä 

Vaihteiden lukumäärä

Kuinka monta vaihdetta tarvitsen?

Tämä riippuu täysin siitä, miten pyöräilet ja mitä haluat saada irti pyörästäsi. Selvittääksesi tämän, sinun on tiedettävä, miten aiot pyöräillä ja haluatko painottaa matalaa huollon tarvetta vai korkeaa suorituskykyä.

Matala huolto

Tässä tapauksessa sinun kannattaa valita vaihteisto, jossa on napavaihteet. Näitä on saatavilla 2-11 vaihteen vaihtoehtoina muun muassa Shimanolta ja heidän Nexus-sarjastaan, jossa on 3, 7 ja 8 vaihdetta. On myös Shimano Alfine, joka on hienostuneempi malli, jossa on vähemmän vastusta mekaniikassa ja joka on saatavilla 8 ja 11 vaihteen versioina.

Korkea suorituskyky

Tässä tapauksessa takavaihteiden määrä liittyy suoraan laatuun. Valmistajat kilpailevat siitä, kuka tekee parhaat vaihteet suurimmalla määrällä rattaan hampaita kasetissa. Tämä tarkoittaa, että hienoimmat komponentit ovat myös ne, joissa on eniten vaihteita takana. Edessä on yksi tai kaksi hammasratasta hienommille osille.

Molempien yhdistelmä

Tässä tapauksessa katsomme järjestelmiä, joissa on 2-3 vaihdetta edessä ja 8-10 ratasta takana. Nämä ovat hieman yksinkertaisempaa rakennuslaatua, joka myös painaa enemmän. Ne on sen sijaan rakennettu kestävämmistä materiaaleista, kuten teräksestä alumiinin sijaan. Nämä kestävät usein enemmän iskuja, mutta eivät toimi yhtä sujuvasti

5-vaihteinen (napavaihde)
Vaihdevipu sarjaShimano Nexus
Takavaihtaja sarja 

Takavaihtaja sarja

Mitä esimerkiksi Shimano SLX tarkoittaa? Jokainen komponenttivalmistaja jakaa komponenttinsa kuten vaihteet, jarrut, kammet jne. sarjoihin, tässä tapauksessa valmistaja on Shimano ja sarja SLX.

Sarjat vaihtelevat toiminnallisten yksinkertaisten komponenttien ja huomattavasti edistyneempien komponenttien välillä, joissa on korkea tarkkuus ja alhainen paino.

Tietysti yksinkertaisemman sarjan vaihteet ja jarrut toimivat niin kuin pitääkin, mutta eivät samalla tarkkuudella tai tunteella kuin hienomman sarjan komponentit. Todennäköisesti yksinkertaisemmat komponentit vaativat enemmän huoltoa ajan myötä.

Alla näet listan suurimpien valmistajien sarjoista järjestettynä niin, että hienoin sarja on ylhäällä.

Huomaa, että tämä taulukko ei vertaa eri merkkejä tai maantiepyöriä vs. maastopyöriä, vaan sitä tulisi käyttää vain vertailuun yhden sarakkeen sisällä.

Shimano maastopyörätShimano maantiepyörätSRAM maastopyörätSRAM maantiepyörätShimano napavaihteet
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
Shimano Nexus
MallisarjaEcoRide Ambassador
Runkosetti
RunkokokoOne-Size
Runko-
Runkomateriaali 

Runkomateriaali

Hiilikuitu maksaa hieman enemmän kuin alumiinirunko, mutta sillä on useita etuja muihin materiaaleihin verrattuna puhtaiden ajo-ominaisuuksien osalta. Se on vahvempi, kevyempi, jäykempi ja mukavampi ajaa, koska se on elävämpi materiaali kuin alumiini. Hiilikuitu on kuitenkin hieman herkempi tarvikkeiden asentamiselle, jotka kiinnitetään rungon ympärille, kuten lukot tai lastenistuimet. Tästä syystä hiilikuitu soveltuu parhaiten urheilupyöriin kuten kilpapyöriin ja maastopyöriin.

Alumiini on edullinen ja kevyt materiaali, joka soveltuu kaikenlaisiin pyöriin. Sen avulla on helppo saavuttaa todella alhainen paino säilyttäen samalla lujuus ja hyvät ajo-ominaisuudet, eikä materiaali ole myöskään herkkä sille, mitä tarvikkeita siihen asennat. Vain puhalla ja aja ja asenna juuri sitä, mitä haluat pyörääsi!

Teräs on materiaali, jota voidaan valmistaa monissa eri laatuasteissa. Terästä voi rakentaa hyvin edullisesti, ja siksi se löytyy helpommin meidän valikoimamme yksinkertaisemmista pyöristä. Mutta se voi olla myös uskomattoman joustava, kestävä ja mukava materiaali, kun käytetään todella laadukasta terästä. Todella laadukasta terästä löytyy monista pyöristä, jotka on tarkoitettu enemmän pitkän matkan pyöräilyyn, kuten meidän hienot touringpyörät Surlyltä, ja Skeppshult-pyörät, jotka on rakennettu ruotsalaisesta laatu-teräksestä (mikä myötävaikuttaa erittäin hienoihin mukavuusominaisuuksiin useimmilla alustoilla).

Alumiini
Etuhaarukka-
Takahaarukan tyyppi 

Takahaarukan tyyppi

Maastopyörä voidaan jakaa monella eri tavalla. Esimerkiksi voidaan puhua niin kutsutuista “täysjousitetuista” ja “hardtaileista”. Tämä tarkoittaa siis sitä, kuinka monta eri tyyppistä jousitusta pyörässä on.

Jäykkä

Hardtailissa on vain jousitettu etuhaarukka ja jäykkä takaosa. Jäykän takaosan etuna on, että voima ei katoa takajousituksen vuoksi. Lisäksi saat yleisesti kevyemmän pyörän.

Jousitettu

Täysjousitetussa pyörässä on jousitettu etuhaarukka sekä jousitettu takaosa. Nämä pyörät sisältävät linkuston, joka yhdessä takajousituksen kanssa tarjoaa mukavamman ajokokemuksen, mutta myös vakautta ja useimmissa tapauksissa jopa nopeamman ajon. Samalla tavalla kuin etuhaarukka jousittaa pitääkseen otteen ja lisätäkseen mukavuutta, tekee takajousitus täsmälleen saman asian takapäälle.

Jäykkä
Kiekot
Etunapa-
Takanapa-
Vanteet-
Eturengas-
Takarengas-
Renkaan koko-
Voimansiirto
Vaihtajat-
Takavaihtaja-
Keskiölaakeri-
Rataspakka-
Komponentit
Etujarru-
Takajarru-
Ohjaustanko-
Ohjainkannatin-
Satulatolppa-
Polkimet-
Kädensijat/tankonauhat-
Moottori
Moottori-
Moottorin sijoitus 

Moottorin sijoitus

Missä moottori on sijoitettu, vaikuttaa siihen, kuinka paljon tukea saat ja kuinka tasainen voiman tuntu on. Moottori, joka on sijoitettu etu- tai takapyörään, antaa yleensä kokemuksen, että pyörä työntää (takapyörä) tai vetää (etupyörä), kun taas keskitetty moottori antaa yleisesti vaikutelman, että se olet itse, joka polkee (ja olet tullut paljon vahvemmaksi).

Moottori, joka on sijoitettu keskiöön, tarjoaa siis monia etuja, mutta on hieman kalliimpi rakentaa, mikä tekee pyörän hinnasta korkeamman keskiöön asennetulla moottorilla verrattuna takapyörään tai etupyörään asennettuun moottoriin. Pyörään asennettu moottori on siis halvempi, ja sinulle, joka ajat lyhyitä matkoja tai käytät pyörää suhteellisen vähän, toimii tämä erinomaisesti - kun taas keskiöön asennettu moottori on suositeltava, jos aiot pyöräillä/pendelöidä useammin ja pidempiä matkoja.

Lisää keskiöön asennetusta moottorista

Moottori on sijoitettu keskiöön, eli pyörän keskelle. Tästä syystä tätä kutsutaan usein myös keskimoottoriksi tai keskusmoottoriksi. Se tarjoaa muun muassa seuraavat edut:

  • Tasaisempi käynti, koska keskimoottorissa on enemmän sensoreita kuin pyöriin sijoitetuissa moottoreissa
  • Helpompi käyttää ilman sähköavustusta, koska pyörissä ei ole vastusta
  • Parempi painonjakauma pyörässä, mikä tekee pyöräilystä helpompaa ja hauskempaa
  • Lisääntynyt poljinvoima, koska sähkövoima tulee samasta paikasta kuin poljinvoima
Kammetarvike
Moottoriteho 

Moottoriteho

Max. sallittu moottoriteho Ruotsissa on tällä hetkellä 250 W. Jos teknisissä tiedoissa mainitaan suurempi teho kuin 250 W, on kyseessä vain hetkellinen arvo käynnistyksessä tai kiihdytyksessä, joka laskee 250 W:iin muutaman sekunnin kuluttua.
250 W
Moottorin äänitasoAlhainen
Vääntömomentti 

Vääntömomentti

Moottorin vääntömomentti mitataan newtonmetreinä (Nm) ja se on mittari voiman kyvystä vääntää kohdetta tietyn akselin ympäri. Yksinkertaistettuna voidaan sanoa, että mitä suurempi vääntömomentti, sitä parempi.
40 Nm
SensoritNopeus, Kadenssi, vääntömomentti
Maksiminopeus avustettuna 

Maksiminopeus avustettuna

Ruotsissa sallittu enimmäisavustusnopeus on tällä hetkellä 25 km/h. Jos nopeutesi ylittää 25 km/h, moottori lakkaa avustamasta ja sinun on poljettava itse.
25 km/h
Maksimikantama 

Maksimikantama

Kertoo, kuinka pitkälle voi päästä ihanteellisissa olosuhteissa (lämmin sää, vähän mäkiä, harvat pysähdykset ja käynnistykset sekä tasainen alusta) ennen kuin akku on täysin tyhjä. Tiedot ovat pääasiassa peräisin sähkömoottorin valmistajalta sekä otettu huomioon, minkä tyyppisestä pyörästä on kyse (MTB, peruspyörä jne.)

120 km
Akku
Akku-
AkkutyyppiLitiumioni
Akun sijaintiVaakaputki
Irrotettava akkuKyllä
Latausaika5 h
Akkukapasiteetti (Wh)418
Akkukapasiteetti (Ah)-
Jännite36 V
Sisältyykö akku?Kyllä
AkkulaturiShimano 2A
Voidaan ladata pyörässäKyllä
Näyttö
NäyttöShimano SC-E5000
Irrotettava näyttöEi
Näytön sijaintiVasen
LatausporttiEi
Avustustasot5
TalutusapuKyllä
Varusteet
Valot-
Lokasuojat-
Seisontatuki-
Kori-
Lukko-
Vakuutusyhtiöiden hyväksymä lukko 

Vakuutusyhtiöiden hyväksymä lukko

Jos pyöräsi varastetaan, vakuutusyhtiöt vaativat yleensä, että se on ollut lukittuna kiinteään esineeseen yhdessä SSF-hyväksytyn lukon kanssa. Harkitse siis tarkkaan ennen kuin tilaat liian yksinkertaisen lukon, joka ei ehkä ole hyväksytty.
Kyllä
Muut-
ASIAKKAIDEN MIELIPITEET
Myös tagattu

MUITA TUOTTEITA SARJASSA Ecoride Ambassador Lowstep

-2%
Ecoride Sähköpyörä Ambassador AXS H-7 Musta
€ 1 943,33
€ 1 909,74
Tarjous
-2%
Ecoride Sähköpyörä Ambassador AXS H-7 Punainen
-2%
Ecoride Sähköpyörä Ambassador AXS M-5 E6 Musta
-2%
Ecoride Sähköpyörä Ambassador AXS H-7 Hopea
€ 1 943,33
€ 1 909,74
Tarjous

Ostoskorisi(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä
Yhteensä: € 0
Kassalle

Suosikit(0 tuotetta)

Sinulla ei ole suosikkeja
VALIKKO