• NOPEAT TOIMITUKSET
  • MAKSA HELPOSTI KLARNALLA
  • TUHANSIA PYÖRIÄ VARASTOSSA
0
Suosikkilista
0
Ostoskori

Frappé Frappé Sähköpyörä Naisten Fsd M1200I

Frappé Sähköpyörä Naisten Fsd M1200I
Kuvaus

Monipuolinen touring-pyörä atleettisella voimansiirrolla ja sporttisen urbaanilla tunteella 

Monipuolinen Frappé FSD M1200i Lady omaa selvästi urbaanin tunteen, ja sen atleettinen voimansiirto tarjoaa runsaasti tehoa sekä aitoa ajamisen iloa, riippumatta siitä, kuinka monta wattia sinulla sattuu olemaan jäljellä jaloissasi. Täydellinen pyörä sinulle, joka haluat näppärän sähköpyörän käytännöllisellä toiminnolla ja runsaalla potkulla polkimissa. Malli ei todellakaan rajoitu vain tasaisille pyöräteille, sillä monipuolisuus on yksi sen ehdottomista pääominaisuuksista. Kiitos tukevien renkaiden, joissa on kunnolla tilavuutta, ja jousitetun etuhaarukan, se kulkee vaivattomasti yli niin kannot kuin korokkeetkin, ja viihtyy itse asiassa aivan yhtä hyvin betoniviidakossa kuin mutkittelevilla sorateillä. Sen moderni muotoilu, jossa on erittäin matala kynnys, on ehdottomasti eturintamassa ja se on täysin mukautettu vastaamaan vaativien pyöräilijöiden vaatimuksia ajankohtaisesta designista.

Avain menestykseen!

  • Veistoksellinen alumiinirunko (Alloy 6061) erittäin matalalla kynnyksellä ja sporttisella ajoasennolla
  • Näppärä sähkömoottori Sport Drivelta (MD250S) runsaalla voimakkaalla vääntömomentilla (60Nm)
  • Voimakas akku (500Wh), joka on tyylikkäästi integroitu rungon viistoputkeen ja tarjoaa anteliaan kantaman 
  • Moottorin ja akun keskelle sijoitettu sijainti takaa esimerkillisen hyvin tasapainotetun ja turvallisen pyöräilyn
  • Voimakas 10-vaihteinen voimansiirto laadukkaalta Shimanolta (Deore) leveällä vaihteistoalueella
  • Etujousitus SR Suntourilta, joka takaa ihastuttavan pehmeän mukavuuden
  • Säädettävä ohjainkannatin varmistaa, että löydät optimaalisen asennon mukavassa satulassa
  • Luja 28-tuumainen rengassarja, joka rullaa 50 mm leveillä laaturenkailla CST:lta (Mondano) 
  • Voimakkaat hydrauliset levyjarrut Shimanolta (MT200), jotka toimivat kaikissa sääolosuhteissa
  • Tukeva tavarateline älykkäällä AVS-toiminnolla tekee pyörästä helposti muunneltavan pienen kuorman kantajan
  • Varustettu sekä lokasuojilla, ketjusuojalla, tuella, hyväksytyllä runkolukolla sekä huippuluokan valaistuksella 

Veistoksellinen alumiinirunko matalalla kynnyksellä ja sporttisella geometrialla 

Tämän veistoksellisen rungon muodostaa korkealaatuinen alumiinirunko (Alloy 6061) suorilla linjoilla ja akku, joka on täysin integroitu viistoputkeen, käytännöllinen sisäinen kaapelointi ja hyvin tasapainotettu geometria, joka on mukava ja samalla antaa sinulle täyden näkyvyyden kaikkeen ympärilläsi liikenteessä. Sen selkeästi veistetty runkomuoto extra matalalla kynnyksellä on käytännöllisen toiminnallinen ja herättää vait vaikeasti hallittavan tunteen ahneesta himosta. Runko ei ole vain tyylikäs, vaan sillä on vahva rakenne suurella lateraalisella jäykkyydellä, joka luo varman vakauden, mutta rungolla on samalla riittävästi joustavuutta taatakseen mukavan kyydin myös todella huonoilla alustoilla. 

Voimakas sähkökäyttö yhdistettynä voimakkaaseen 10-vaihteiseen voimansiirtoon 

Sydän muodostuu luotettavasta voimajärjestelmästä Sport Drivelta (MD250S), joka yhdistää keskelle sijoitetun keskimoottorin tyylikkäästi integroituun akkuun, joka toimittaa 500 Wh ympäristöystävällistä tehoa. Lyhyesti sanottuna, kyse on anteliaista määristä ympäristöystävällistä sähkötehoa, joka antaa sinulle runsaasti ylimääräistä potkua sekä jaloille että keuhkoille. Se kiihtyy enintään 25 km/h nopeuteen, tietysti voit pyöräillä vieläkin nopeammin, mutta silloin loput työstä täytyy tehdä perinteisen lihasvoiman avulla. 

Ansiosta moottorin ja akun keskeisen sijoittelun saavutetaan matala painopiste, mikä luo nopeamman kääntyvyyden ja ihastuttavan hyvin tasapainotetun tunteen pyöräillessä. Käytännössä tämä tarkoittaa, että kun poljet rauhallisesti ja varovasti, saat pehmeää ja rauhallista apua, mutta poljetko sitten nopeammin, ja ehkä ennen kaikkea intensiivisemmin, saat huomattavasti voimakkaampaa apua, mikä tietysti myös luo suurempia nopeuksia.

Voimakas keskimoottori työskentelee yhdessä voimakkaan voimansiirron kanssa Shimanolta (Deore) 10 vaihteella, ja se toimittaa luotettavan toiminnon, laajan vaihtoalueen ja tietenkin luokkansa nopeudet. Vaihteita hallitaan lisäksi helposti käytettävän kahvan kautta, joka antaa sinun vaihtaa vaihteita vaivattomasti. Koko paketti on vaikuttavan hiljainen ja tarjoaa dynaamisen tunteen voimansiirrossa, ja parasta kaikista, se tapahtuu lähes saumattomalla harmonialla ja korkealla tehokkuudella. 

Nykyaikainen teknologia, joka luo turvallisen tunteen luotettavasta avusta

Huolimatta kaikista moderneista teknologioistaan, pyörä koetaan esimerkillisen helposti hallittavana, selkeän näytön kautta valitset yhden kolmesta eri toimintatilasta ja sitten vain poljet eteenpäin, jolloin moottorin korkealaatuiset sensorit ja pätevä ohjelmisto hoitavat loput. Voit myös hyödyntää niin kutsuttua ”walk mode” -tilaa, joka tarkoittaa, että voit käyttää sähkömoottoria myös kävellessäsi pyörän vierellä.

Tukeva pyöräsarja, jousitettu etuhaarukka ja voimakkaat levyjarrut 

Ansiosta etuhaarukan jousituksen, mukavan satulan ja laaturenkaiden CST:ltä (Mondano) leveydellä (50 mm) pyöräretket hieman huonommilla alustoilla koetaan ihastuttavan mukavina. Sähköavustuksen ansiosta liikut sujuvasti korkeissa nopeuksissa ilman ponnisteluja, ja se toimii yhtä tehokkaasti jyrkissä nousuissa kuin kun haluat nopeasti päästä vauhtiin uudelleen oltuasi pakotettu pysähtymään punaisissa valoissa. Kun tulee aika hidastaa vauhtia, sinulla on käytössäsi pari tehokasta, helposti hallittavaa ja lähes huoltovapaata hydraulista levyjarrua Shimanolta (MT200), jotka tarjoavat voimakkaan jarrutustehon riippumatta vallitsevista olosuhteista päivästä ja vuodenajasta riippumatta. 

Näppärä sähköpyörä ihastuttavalla mukavuudella ja erittäin korkea varustetaso

Sähköavusteinen Frappe FSD M1200i varmistaa, että ehdit jättää lapset ja hoitaa kaikki tärkeät asiat ennen töihin saapumista, lisäksi ilman että hikoilet tai hengästyt vähääkään. Lisäksi se, että pyörä on varustettu alusta alkaen kaikella, mitä saatat tarvita, on mielestämme lisäbonus, tai mitä sanotte säädettävästä ohjainkannattimesta, kestävistä lokasuojista, vakaasta tavaratelineestä AVS-toiminnolla, tuesta, ketjusuojasta, valaistuksesta sekä hyväksytystä runkolukosta, joka toivon mukaan pelottelee nirppanokkaisia pyörävarkaita ja varmistaa, että saat pitää tyylikkään Frappeisi rauhassa.

YKSITYISKOHDAT
Tuotenumero0053790
EAN-koodi-
TuotemerkkiFrappé
VäriMatte Grey
Valmistajan tuotenumero-
Tekniset tiedot
PersonointiTyömatkapyöräily
TuotesarjaFrappé FSD
MallisarjaFrappé E-City Comfort
SukupuoliNaisten
Naisten malli 

Naisten malli

Koska naiset ja miehet yleensä eroavat anatomiansa puolesta, monet valmistajat suunnittelevat pyöriä, jotka on mukautettu sen mukaisesti. Yleensä kyse on vain pienistä eroista. Muun muassa satulat ovat usein leveämpiä, ohjaustangot kapeampia ja kampivarsien pituus lyhyempi. Joissain tapauksissa tehdään myös naisille suunnattuja malleja pienemmissä ko'oissa ja viettävällä yläputkella. Joskus myös eri väreissä.
Kyllä
Valmistajan väri-
Vuosimalli2022
Valmistajan verkkosivutfrappecycles.eu/en
SähköpyöräKyllä
SähköjärjestelmäSport Drive
Pituutesi 

Pituutesi

Valmistajan suosittelema pituus
-
Sopii pituudelle (cm)-
Jarrutyyppi 

Jarrutyyppi

Vannejarrut

Klassiset jarrut kaikenlaisiin pyöriin, jotka pikkuhiljaa syrjäytyvät levyjarrujen tieltä. Nämä ohjataan kahvoista ohjaustangosta ja puristuvat jarrupalat vanteen kehää vasten pysäyttääkseen pyörän. Vannejarruja on erilaisia eri pyörätyyppejä varten ja niihin kuuluu muun muassa V-jarrut, cantilever-jarrut ja U-jarrut. Näiden etuna on, että ne ovat hyvin helppoja huoltaa ja niiden paino on alhainen.

Rumpujarru

Toimivat samankaltaisesti kuin trummijarrut, joita löytyy muun muassa mopedeista. Tässä jarrupalat työntyvät ulos metallia vasten sylinterissä pyörän keskellä. Nämä vaativat vähiten huoltoa ja ovat erittäin luotettavia. Haittapuolena on, että niiden jarruteho ei ole yhtä voimakas kuin esimerkiksi levyjarruilla.

Jalkajarru

Standardi, joka löytyy useimmista klassisista naisten ja miesten pyöristä. Tämä jarrutyyppi vaatii hyvin vähän huoltoa, mutta rajoittuu, jos haluat enemmän vaihteita. Nämä kuuluvat nimittäin erityisiin navan tyyppeihin (pyörän keskiosa), joissa on kapseloituja vaihteita, esimerkiksi Shimano Nexus. Haittapuolena on, että jarruttamiseen tarvitaan enemmän voimaa verrattuna muihin jarrutyyppeihin, ja jalkojen täytyy olla tietyissä asennoissa, jotta saavutetaan tarvittava jarruvoima.

Levyjarru

Nykyaikaiset jarrut muun muassa maastopyörissä, hybridipyörissä ja monissa sähköpyörissä. Nämä perustuvat jarrusatulaan, joka puristaa metallilevyä vasten pyörän navassa (pyörän keskellä). Tämä on hyvin samankaltainen järjestelmä kuin mitä käytetään sekä autoissa että moottoripyörissä ja pidetään tällä hetkellä parhaana ratkaisuna. Nämä ovat tehokkaimmat jarrut, vaativat suhteellisen vähän huoltoa ja ovat erittäin luotettavia ja saatavilla sekä mekaanisina (vaijerilla) että hydraulisina (suljettu järjestelmä öljyllä).

Hydraulinen levyjarru
Vaihteiden lukumäärä 

Vaihteiden lukumäärä

Kuinka monta vaihdetta tarvitsen?

Tämä riippuu täysin siitä, miten pyöräilet ja mitä haluat saada irti pyörästäsi. Selvittääksesi tämän, sinun on tiedettävä, miten aiot pyöräillä ja haluatko painottaa matalaa huollon tarvetta vai korkeaa suorituskykyä.

Matala huolto

Tässä tapauksessa sinun kannattaa valita vaihteisto, jossa on napavaihteet. Näitä on saatavilla 2-11 vaihteen vaihtoehtoina muun muassa Shimanolta ja heidän Nexus-sarjastaan, jossa on 3, 7 ja 8 vaihdetta. On myös Shimano Alfine, joka on hienostuneempi malli, jossa on vähemmän vastusta mekaniikassa ja joka on saatavilla 8 ja 11 vaihteen versioina.

Korkea suorituskyky

Tässä tapauksessa takavaihteiden määrä liittyy suoraan laatuun. Valmistajat kilpailevat siitä, kuka tekee parhaat vaihteet suurimmalla määrällä rattaan hampaita kasetissa. Tämä tarkoittaa, että hienoimmat komponentit ovat myös ne, joissa on eniten vaihteita takana. Edessä on yksi tai kaksi hammasratasta hienommille osille.

Molempien yhdistelmä

Tässä tapauksessa katsomme järjestelmiä, joissa on 2-3 vaihdetta edessä ja 8-10 ratasta takana. Nämä ovat hieman yksinkertaisempaa rakennuslaatua, joka myös painaa enemmän. Ne on sen sijaan rakennettu kestävämmistä materiaaleista, kuten teräksestä alumiinin sijaan. Nämä kestävät usein enemmän iskuja, mutta eivät toimi yhtä sujuvasti

10-vaihteinen (1x10)
Vaihdevipu sarjamicroSHIFT
Takavaihtaja sarja 

Takavaihtaja sarja

Mitä esimerkiksi Shimano SLX tarkoittaa? Jokainen komponenttivalmistaja jakaa komponenttinsa kuten vaihteet, jarrut, kammet jne. sarjoihin, tässä tapauksessa valmistaja on Shimano ja sarja SLX.

Sarjat vaihtelevat toiminnallisten yksinkertaisten komponenttien ja huomattavasti edistyneempien komponenttien välillä, joissa on korkea tarkkuus ja alhainen paino.

Tietysti yksinkertaisemman sarjan vaihteet ja jarrut toimivat niin kuin pitääkin, mutta eivät samalla tarkkuudella tai tunteella kuin hienomman sarjan komponentit. Todennäköisesti yksinkertaisemmat komponentit vaativat enemmän huoltoa ajan myötä.

Alla näet listan suurimpien valmistajien sarjoista järjestettynä niin, että hienoin sarja on ylhäällä.

Huomaa, että tämä taulukko ei vertaa eri merkkejä tai maantiepyöriä vs. maastopyöriä, vaan sitä tulisi käyttää vain vertailuun yhden sarakkeen sisällä.

Shimano maastopyörätShimano maantiepyörätSRAM maastopyörätSRAM maantiepyörätShimano napavaihteet
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
microSHIFT
MallisarjaFrappé E-City Comfort
Runkosetti
Runkokoko-
Runko-
Runkomateriaali 

Runkomateriaali

Hiilikuitu maksaa hieman enemmän kuin alumiinirunko, mutta sillä on useita etuja muihin materiaaleihin verrattuna puhtaiden ajo-ominaisuuksien osalta. Se on vahvempi, kevyempi, jäykempi ja mukavampi ajaa, koska se on elävämpi materiaali kuin alumiini. Hiilikuitu on kuitenkin hieman herkempi tarvikkeiden asentamiselle, jotka kiinnitetään rungon ympärille, kuten lukot tai lastenistuimet. Tästä syystä hiilikuitu soveltuu parhaiten urheilupyöriin kuten kilpapyöriin ja maastopyöriin.

Alumiini on edullinen ja kevyt materiaali, joka soveltuu kaikenlaisiin pyöriin. Sen avulla on helppo saavuttaa todella alhainen paino säilyttäen samalla lujuus ja hyvät ajo-ominaisuudet, eikä materiaali ole myöskään herkkä sille, mitä tarvikkeita siihen asennat. Vain puhalla ja aja ja asenna juuri sitä, mitä haluat pyörääsi!

Teräs on materiaali, jota voidaan valmistaa monissa eri laatuasteissa. Terästä voi rakentaa hyvin edullisesti, ja siksi se löytyy helpommin meidän valikoimamme yksinkertaisemmista pyöristä. Mutta se voi olla myös uskomattoman joustava, kestävä ja mukava materiaali, kun käytetään todella laadukasta terästä. Todella laadukasta terästä löytyy monista pyöristä, jotka on tarkoitettu enemmän pitkän matkan pyöräilyyn, kuten meidän hienot touringpyörät Surlyltä, ja Skeppshult-pyörät, jotka on rakennettu ruotsalaisesta laatu-teräksestä (mikä myötävaikuttaa erittäin hienoihin mukavuusominaisuuksiin useimmilla alustoilla).

Alumiini
Etuhaarukka-
Haarukan jousityyppiTeräsjousi
Joustomatka edessä 

Joustomatka edessä

Tämä asia maastopyörän iskunpituudesta voi tuntua todelliselta viidakolta. Yksinkertaistettuna voidaan sanoa, että mitä pidempi iskunpituus pyörällä on, sitä karkeampaan maastoon pyörä on sovitettu. Pyörät, joissa on 100 mm iskunpituus, on ensisijaisesti suunniteltu Cross Country -pyöräilyyn, eli nopeampaan ajoon vähemmän teknisessä maastossa.

Pyörä, jossa on 120 mm iskunpituus, on ehkä paras kaikenkattava valinta, sillä nämä pyörät sijoittuvat usein puhtaan kilpapyörän ja karkeampaan maastoon soveltuvan pyörän välille. Nämä pyörät sopivat kaikille harrastajille, jotka haluavat pystyä etenemään kaikenlaisessa maastossa ilman, että heillä on äärimmäisiä tavoitteita suuntaan tai toiseen.

Pyörä, jossa on 140 mm iskunpituus tai enemmän, on täydellinen sinulle, joka tykkäät ajaa karkeammassa maastossa, ja ehkä viettää aikaa bikeparkissa ja ajaa alas mäkiä niin nopeasti kuin pystyt.

Monissa hybridipyörissä on myös etujousitus, noin 60-80 mm iskunpituudella lisäämään mukavuutta. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että pyörää voisi käyttää maastopyöränä, vaan se on ensisijaisesti tarkoitettu mukavuuden lisäämiseen sorateillä ja tasaisemmilla poluilla tai reiteillä.

63 mm
Lukittava etuhaarukka? 

Lukittava etuhaarukka?

Lukittava tarkoittaa, että jousituksen liike lukitaan yhteen asentoon (tai rajoitetaan), jotta esimerkiksi jyrkissä ylämäissä tai tasaisessa maastossa ajaminen helpottuu.

Erilaiset valmistajat käsittelevät tämän eri tavoin. Joissakin jousituksissa liike lukitaan täysin (muuttuvat jäykiksi), kun taas toiset ovat päättäneet esimerkiksi hidastaa puristusvaimennusta.

Ei lukittava
Takahaarukan tyyppi 

Takahaarukan tyyppi

Maastopyörä voidaan jakaa monella eri tavalla. Esimerkiksi voidaan puhua niin kutsutuista “täysjousitetuista” ja “hardtaileista”. Tämä tarkoittaa siis sitä, kuinka monta eri tyyppistä jousitusta pyörässä on.

Jäykkä

Hardtailissa on vain jousitettu etuhaarukka ja jäykkä takaosa. Jäykän takaosan etuna on, että voima ei katoa takajousituksen vuoksi. Lisäksi saat yleisesti kevyemmän pyörän.

Jousitettu

Täysjousitetussa pyörässä on jousitettu etuhaarukka sekä jousitettu takaosa. Nämä pyörät sisältävät linkuston, joka yhdessä takajousituksen kanssa tarjoaa mukavamman ajokokemuksen, mutta myös vakautta ja useimmissa tapauksissa jopa nopeamman ajon. Samalla tavalla kuin etuhaarukka jousittaa pitääkseen otteen ja lisätäkseen mukavuutta, tekee takajousitus täsmälleen saman asian takapäälle.

Jäykkä
Kiekkokoko 

Kiekkokoko

Pyörän koon tarkoittaa juuri sitä mitä se kuulostaakin - pyörien kokoa. Se mitataan yleensä tuumissa (esim. 28") tai millimetreissä (esim. 622). Ruotsissa tuumat ovat yleisin mittayksikkö, ja siksi olemme päättäneet käyttää sitä. Pyörän koon merkitys vaihtelee pyörätyypin mukaan.

Lastenpyörät

Lastenpyörät määritellään useimmiten pyörän koon perusteella, mikä eroaa aikuisten pyöristä, joissa rungon koko määrää pyörän koon. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki 24"-renkailla varustetut pyörät olisivat samankokoisia, ja siksi olemme päättäneet, että emme käytä kokotaulukkoa, vaan annamme tarkat pituussuositukset kullekin yksittäiselle pyörälle.

Kun ostat lastenpyörää, haluat tietysti, että lapsi voi kasvaa pyörän kanssa. On kuitenkin muistettava, että liian suuri pyörä on yleensä liian pitkä, mikä johtaa makuuasentoon ja vähentää siten lapsen näkyvyyttä. Valitse siis koskaan pyörää, jossa lapsi on yli 5 senttimetriä lyhyempi kuin ilmoitettu pituussuosituksemme.

Maastopyörät

Maastopyöräilyssä on kolme eri pyörän kokoa: 29", 27,5" ja 26". 26" oli pitkään ainoa käytössä ollut koko maastopyörille, mutta nykyään sitä käytetään käytännössä vain nuorten pyörissä ja yksinkertaisissa maastopyörissä, jotka on tarkoitettu kuljetukseen ja kevyeen kuntoiluun. Jos haluat harjoitella tai jopa kilpailla pyörälläsi, oikeat koot ovat 29" tai 27,5". Yksinkertaistetusti voidaan sanoa, että 29" tarjoaa vakaamman kokemuksen, säilyttää vauhdin paremmin ja pääsee pienien esteiden yli helpommin kuin 27,5", kun taas 27,5" antaa pyörän, joka tuntuu ketterämmältä mutkissa ja on hieman nopeampi kiihdytyksessä. Monet 27,5" täysjousitetut maastopyörät ovat lisäksi pidemmällä iskunpituudella ja soveltuvat teknisempään ja haastavampaan maastoon.

Kilpapyörät, standardipyörät, hybridipyörät ja muut pyörät

Käytännössä kaikissa muissa pyörissä paitsi maastopyörissä ja lastenpyörissä käytetään 28"-renkaita, jotka ovat hyvin tasapainotettu koko, joka tarjoaa hyvät edellytykset rullata helposti, olla mukava istua ja helppo ohjata.

28"
Kiekot
Etunapa-
Takanapa-
Pinnat-
Vanteet-
Eturengas-
Takarengas-
Renkaan koko50-622
Voimansiirto
Vaihtajat-
Takavaihtaja-
Rataspakka-
Komponentit
Etujarru-
Takajarru-
Ohjaustanko-
Ohjainkannatin-
Satulatolppa-
Polkimet-
Kädensijat/tankonauhat-
Moottori
Moottori-
Moottorin sijoitus 

Moottorin sijoitus

Missä moottori on sijoitettu, vaikuttaa siihen, kuinka paljon tukea saat ja kuinka tasainen voiman tuntu on. Moottori, joka on sijoitettu etu- tai takapyörään, antaa yleensä kokemuksen, että pyörä työntää (takapyörä) tai vetää (etupyörä), kun taas keskitetty moottori antaa yleisesti vaikutelman, että se olet itse, joka polkee (ja olet tullut paljon vahvemmaksi).

Moottori, joka on sijoitettu keskiöön, tarjoaa siis monia etuja, mutta on hieman kalliimpi rakentaa, mikä tekee pyörän hinnasta korkeamman keskiöön asennetulla moottorilla verrattuna takapyörään tai etupyörään asennettuun moottoriin. Pyörään asennettu moottori on siis halvempi, ja sinulle, joka ajat lyhyitä matkoja tai käytät pyörää suhteellisen vähän, toimii tämä erinomaisesti - kun taas keskiöön asennettu moottori on suositeltava, jos aiot pyöräillä/pendelöidä useammin ja pidempiä matkoja.

Lisää keskiöön asennetusta moottorista

Moottori on sijoitettu keskiöön, eli pyörän keskelle. Tästä syystä tätä kutsutaan usein myös keskimoottoriksi tai keskusmoottoriksi. Se tarjoaa muun muassa seuraavat edut:

  • Tasaisempi käynti, koska keskimoottorissa on enemmän sensoreita kuin pyöriin sijoitetuissa moottoreissa
  • Helpompi käyttää ilman sähköavustusta, koska pyörissä ei ole vastusta
  • Parempi painonjakauma pyörässä, mikä tekee pyöräilystä helpompaa ja hauskempaa
  • Lisääntynyt poljinvoima, koska sähkövoima tulee samasta paikasta kuin poljinvoima
Kammetarvike
Moottoriteho 

Moottoriteho

Max. sallittu moottoriteho Ruotsissa on tällä hetkellä 250 W. Jos teknisissä tiedoissa mainitaan suurempi teho kuin 250 W, on kyseessä vain hetkellinen arvo käynnistyksessä tai kiihdytyksessä, joka laskee 250 W:iin muutaman sekunnin kuluttua.
250 W
Moottorin äänitasoAlhainen
Vääntömomentti 

Vääntömomentti

Moottorin vääntömomentti mitataan newtonmetreinä (Nm) ja se on mittari voiman kyvystä vääntää kohdetta tietyn akselin ympäri. Yksinkertaistettuna voidaan sanoa, että mitä suurempi vääntömomentti, sitä parempi.
60 Nm
SensoritNopeus, Kadenssi, vääntömomentti
Maksiminopeus avustettuna 

Maksiminopeus avustettuna

Ruotsissa sallittu enimmäisavustusnopeus on tällä hetkellä 25 km/h. Jos nopeutesi ylittää 25 km/h, moottori lakkaa avustamasta ja sinun on poljettava itse.
25 km/h
Akku
Akku-
AkkutyyppiLitiumioni
Akun sijaintiSisäpuolella
Irrotettava akkuKyllä
Latausaika7h
Akkukapasiteetti (Ah)13.8
Jännite36 V
Sisältyykö akku?Kyllä
Voidaan ladata pyörässäKyllä
Näyttö
NäyttöSPORT DRIVE Color
LatausporttiEi
Avustustasot1, 2, 3
TalutusapuKyllä
Varusteet
Valot-
Seisontatuki-
Lukko-
Vakuutusyhtiöiden hyväksymä lukko 

Vakuutusyhtiöiden hyväksymä lukko

Jos pyöräsi varastetaan, vakuutusyhtiöt vaativat yleensä, että se on ollut lukittuna kiinteään esineeseen yhdessä SSF-hyväksytyn lukon kanssa. Harkitse siis tarkkaan ennen kuin tilaat liian yksinkertaisen lukon, joka ei ehkä ole hyväksytty.
Kyllä
ASIAKKAIDEN MIELIPITEET
Myös tagattu

MUITA TUOTTEITA SARJASSA Frappé FSD

Frappé Sähköpyörä Naisten Fsd M600
€ 2 280,61
€ 1 784,61
Tarjous
Loppunut
Frappe Sähköpyörä Fsd R100
€ 1 735,01
Loppunut

Ostoskorisi(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä
Yhteensä: € 0
Kassalle

Suosikit(0 tuotetta)

Sinulla ei ole suosikkeja
VALIKKO