• NOPEAT TOIMITUKSET
  • MAKSA HELPOSTI KLARNALLA
  • TUHANSIA PYÖRIÄ VARASTOSSA
0
Suosikkilista
0
Ostoskori

Frappé Frappe Sähköpyörä Fsd R100

Frappe Sähköpyörä Fsd R100
Kuvaus

Joustava työmatkapyörä, joka vie sinut nopeasti ja mukavasti minne nenä näyttää

Jos etsit eloisaa kaupunkipyörää sporttisella ulkonäöllä, hyvin rakennettu suosikki Frappe FSD R100 on hinnaltaan kilpailukykyinen vaihtoehto. Se on moderni kulkuväline kauniilla muodoilla, tehokkuudella, mukavuudella ja täydellisellä kontrollilla kanssaliikkujien suhteen. Nopea ja ketterä sähköpyörä, joka tarjoaa pientä lisäboostia ylämäissä (täydellinen, kun hengitys tihenee, mutta tahto on yhä vahva) tai niille, jotka haluavat kulkea pitkiä matkoja päivittäin väsymättä, hengästymättä tai uupumatta. Se myös varmistaa, että ehdit viemään lapset päivähoitoon ja hoitamaan kaikki tärkeät asiat ennen työhön saapumista (ilman, että hikoilet tai hengästyt), mikä on varsin mukava lisä.

Avain menestykseen!

  • Tyylikäs, laadukkaasti rakennettu sähköpyörä laatutietoisille työmatkaajille, jotka arvostavat sujuvaa toimintaa
  • Korkealaatuinen alumiinirunko (AL-6061) urheilullisella ja mukavalla ajoasennolla
  • Luotettava takapyörän moottori Sport Drivelta (M155) tarjoaa voimakasta vetoa
  • Voimakas akku (400Wh), joka on keskitetysti asennettu pyörän viistorunkoon
  • Luotettava ulkoasu 9-vaihteinen vaihteisto laatutakuulla Shimanolta (Altus)
  • Tehokkaat hydrauliset levyjarrut tarjoavat vankkaa suorituskykyä kaikissa tilanteissa
  • Vankat 28-tuumaiset renkaat, 37 mm leveillä CST (Otis) renkailla, jotka tarjoavat pistosuojauksen
  • Stabiili tavarateline kätevällä AVS-toiminnolla monipuolisiin tarpeisiin
  • Korkeatasoinen varustelu luotettavilla komponenteilla, jotka helpottavat arkipäivääsi

Urheilullinen alumiinirunko tehokkaalla ajoasennolla ja hyvällä näkyvyydellä

Tyylikäs runko on valmistettu korkealaatuisesta alumiinista (AL-6061), jossa on sisäiset kaapelivedot, tarjoten luotettavaa vastetta polkemisvoimaan. Älykkäiden materiaalivalintojen ja nykyaikaisten valmistusmenetelmien ansiosta runko on erittäin jäykkä, mikä käytännössä muuttaa lihastesi ja sähkömoottorin tuottaman voiman sujuvasti halutuksi nopeudeksi.

Tehokas ajoasento, joka tarjoaa selkeän näkymän ympäröivään maailmaan

Pyörällä on tehokas yet mukava ajoasento, joka korostaa nopeaa ohjattavuutta, hyvää näkyvyyttä ja sujuvaa liikkumista. Sen lähes suora ohjaustanko on hieman kallistettu, mikä antaa käsillesi mukavan asennon, ja kädensijoihin on asennettu ergonomiset kahvat. Ohjausvarren kulma on säädettävissä, joten löydät helposti juuri sinulle sopivan asennon. Satula on optimaalisesti leveä ja varustettu pehmeällä vaimennuksella, mikä parantaa mukavuutta merkittävästi.

Sähkökäyttöinen veto vaikuttavalla alaväännöllä, yhdessä urheilullisen voimansiirron kanssa

Pyörän ytimenä on luotettava järjestelmä, jossa on navassa sijaitseva moottori Sport Drivelta (M155), yhdistettynä tyylikkäästi integroituun akkuun, joka on keskitetysti sijoitettu rungon viistorunkoon. Tämä tarjoaa 400 Wh ympäristöystävällistä tehoa, antaen sinulle lisätunteja voimaa sekä tehostaen toimintasädettä. Luotettava sähkömoottori sijaitsee takanavassa ja työntää sinut eteenpäin aina maksimiin, 25 km/h nopeuteen, ja sen jälkeen voit jatkaa nopeammin perinteisen polkemisen avulla.

Kun sähkömoottori on takanavassa, se ei tarjoa aivan samaa dynaamista tunnetta kuin keskimoottori, mutta toiminnallisuus on yhtä luotettava eikä ketju kulu yhtä nopeasti. Luotettava navan moottori on myös nopea reagoimaan häiriöttömästi ja tasaisesti. Moottori toimii saumattomasti yhdessä 9 ulkoisen vaihteen kanssa Shimanolta (Altus), yhteistyö on sekä sujuvaa että tehokasta. Kokonaisajomatka riippuu useista tekijöistä, kuten tieolosuhteista ja avustustasosta, mutta pyörä tarjoaa toimintasäteen, joka yleensä riittää useimmille.

Ohjaustangossa on kompakti näyttö, jota ohjataan vaivattomasti painikkeilla. Se näyttää kaiken tarvittavan, kuten nopeuden, matkan ja jäljellä olevan akun kapasiteetin. Pyörän keskitetysti sijoitettu ja irrotettava akku ei vain aja sähkömoottoria, vaan myös tehokasta valaistusta, joka takaa näkyvyytesi hämärässä.

Nykytekniikka, joka luo varman tunteen hallittavasta voimasta

Lukuisten nykyaikaisten ominaisuuksiensa avulla pyörä on poikkeuksellisen helppo hallita. Valitset vain yhden neljästä avustustasosta ja lähdet liikkeelle, suurelta osin kiitos tarkasti kalibroidun sensorin ja tehokkaan ohjelmiston, joka huolehtii loppuun asti. Voit myös käyttää "walk mode"-toimintoa, joka mahdollistaa sähkömoottorin käytön kävellessäsi pyörän rinnalla (enintään 5km/h).

Renkaat, joissa on hyvä pito sekä levyjarrut tehokkaalla suorituskyvyllä

Koko kokonaisuus rullaa vakaiden renkaiden päällä, jotka on varustettu pitoa parantavilla pinnoitteilla 37 mm leveydellä CST:lta (Otis). Ne takaavat hyvän rullauksen ja mukavuuden useimmilla alustoilla. Sähköavusteinen liikkuminen mahdollistaa kitkattoman etenemisen korkeilla nopeuksilla vähällä vaivalla, ja se on yhtä tehokasta niin jyrkissä nousuissa kuin nopeaan kiihdytykseen punaisista valoista lähtiessä. Hidastettaessa käytössäsi on tehokkaat hydrauliset levyjarrut Shimanolta, jotka vastaavat pyörän nopeustarpeisiin, tarjoten johdonmukaista ja päättäväistä jarrutustehoa sääolosuhteista, alustasta tai vuodenajasta riippumatta.

Varustettu komponenteilla ja lisävarusteilla, jotka helpottavat arkeasi

Varustelu on kattavaa, ja pyörä sisältää vakauttavan tavaratelineen AVS-toiminnolla, kestävät lokasuojat, pyörivän ketjusuojan, säädettävän ohjausvarren, tukevan jalustan ja hyväksytyn lukon, mikä toivottavasti varmistaa, että saat pitää uuden sähköpyöräsi itselläsi. Miellyttävä sähköpyörä muuttaa ikuisesti näkemyksesi pyöräilystä/pendelöinnistä ja mahdollistaa jättää auton kotiin hyvällä omallatunnolla ja lähteä uusiin seikkailuihin! Urheilullinen sähköpyörä, jonka kokonaisuus huokuu laatua ja joka on täydellinen valinta kaupunkipyöräilijöille, jotka vaativat paljon designilta, toimivuudelta, mukavuudelta ja hinnalta.

YKSITYISKOHDAT
Tuotenumero0053774
EAN-koodi-
TuotemerkkiFrappé
VäriMatte Dark Grey
Valmistajan tuotenumero-
Tekniset tiedot
PersonointiTyömatkapyöräily
TuotesarjaFrappé FSD
MallisarjaFrappé E-City Sport
SukupuoliNaisten
Naisten malli 

Naisten malli

Koska naiset ja miehet yleensä eroavat anatomiansa puolesta, monet valmistajat suunnittelevat pyöriä, jotka on mukautettu sen mukaisesti. Yleensä kyse on vain pienistä eroista. Muun muassa satulat ovat usein leveämpiä, ohjaustangot kapeampia ja kampivarsien pituus lyhyempi. Joissain tapauksissa tehdään myös naisille suunnattuja malleja pienemmissä ko'oissa ja viettävällä yläputkella. Joskus myös eri väreissä.
Ei
Valmistajan väri-
Vuosimalli2022
Valmistajan verkkosivutfrappecycles.eu/en
SähköpyöräKyllä
SähköjärjestelmäSport Drive
Pituutesi 

Pituutesi

Valmistajan suosittelema pituus
-
Sopii pituudelle (cm)-
Jarrutyyppi 

Jarrutyyppi

Vannejarrut

Klassiset jarrut kaikenlaisiin pyöriin, jotka pikkuhiljaa syrjäytyvät levyjarrujen tieltä. Nämä ohjataan kahvoista ohjaustangosta ja puristuvat jarrupalat vanteen kehää vasten pysäyttääkseen pyörän. Vannejarruja on erilaisia eri pyörätyyppejä varten ja niihin kuuluu muun muassa V-jarrut, cantilever-jarrut ja U-jarrut. Näiden etuna on, että ne ovat hyvin helppoja huoltaa ja niiden paino on alhainen.

Rumpujarru

Toimivat samankaltaisesti kuin trummijarrut, joita löytyy muun muassa mopedeista. Tässä jarrupalat työntyvät ulos metallia vasten sylinterissä pyörän keskellä. Nämä vaativat vähiten huoltoa ja ovat erittäin luotettavia. Haittapuolena on, että niiden jarruteho ei ole yhtä voimakas kuin esimerkiksi levyjarruilla.

Jalkajarru

Standardi, joka löytyy useimmista klassisista naisten ja miesten pyöristä. Tämä jarrutyyppi vaatii hyvin vähän huoltoa, mutta rajoittuu, jos haluat enemmän vaihteita. Nämä kuuluvat nimittäin erityisiin navan tyyppeihin (pyörän keskiosa), joissa on kapseloituja vaihteita, esimerkiksi Shimano Nexus. Haittapuolena on, että jarruttamiseen tarvitaan enemmän voimaa verrattuna muihin jarrutyyppeihin, ja jalkojen täytyy olla tietyissä asennoissa, jotta saavutetaan tarvittava jarruvoima.

Levyjarru

Nykyaikaiset jarrut muun muassa maastopyörissä, hybridipyörissä ja monissa sähköpyörissä. Nämä perustuvat jarrusatulaan, joka puristaa metallilevyä vasten pyörän navassa (pyörän keskellä). Tämä on hyvin samankaltainen järjestelmä kuin mitä käytetään sekä autoissa että moottoripyörissä ja pidetään tällä hetkellä parhaana ratkaisuna. Nämä ovat tehokkaimmat jarrut, vaativat suhteellisen vähän huoltoa ja ovat erittäin luotettavia ja saatavilla sekä mekaanisina (vaijerilla) että hydraulisina (suljettu järjestelmä öljyllä).

Hydraulinen levyjarru
Vaihteiden lukumäärä 

Vaihteiden lukumäärä

Kuinka monta vaihdetta tarvitsen?

Tämä riippuu täysin siitä, miten pyöräilet ja mitä haluat saada irti pyörästäsi. Selvittääksesi tämän, sinun on tiedettävä, miten aiot pyöräillä ja haluatko painottaa matalaa huollon tarvetta vai korkeaa suorituskykyä.

Matala huolto

Tässä tapauksessa sinun kannattaa valita vaihteisto, jossa on napavaihteet. Näitä on saatavilla 2-11 vaihteen vaihtoehtoina muun muassa Shimanolta ja heidän Nexus-sarjastaan, jossa on 3, 7 ja 8 vaihdetta. On myös Shimano Alfine, joka on hienostuneempi malli, jossa on vähemmän vastusta mekaniikassa ja joka on saatavilla 8 ja 11 vaihteen versioina.

Korkea suorituskyky

Tässä tapauksessa takavaihteiden määrä liittyy suoraan laatuun. Valmistajat kilpailevat siitä, kuka tekee parhaat vaihteet suurimmalla määrällä rattaan hampaita kasetissa. Tämä tarkoittaa, että hienoimmat komponentit ovat myös ne, joissa on eniten vaihteita takana. Edessä on yksi tai kaksi hammasratasta hienommille osille.

Molempien yhdistelmä

Tässä tapauksessa katsomme järjestelmiä, joissa on 2-3 vaihdetta edessä ja 8-10 ratasta takana. Nämä ovat hieman yksinkertaisempaa rakennuslaatua, joka myös painaa enemmän. Ne on sen sijaan rakennettu kestävämmistä materiaaleista, kuten teräksestä alumiinin sijaan. Nämä kestävät usein enemmän iskuja, mutta eivät toimi yhtä sujuvasti

9-vaihteinen (1x9)
Vaihdevipu sarjaShimano Altus
Takavaihtaja sarja 

Takavaihtaja sarja

Mitä esimerkiksi Shimano SLX tarkoittaa? Jokainen komponenttivalmistaja jakaa komponenttinsa kuten vaihteet, jarrut, kammet jne. sarjoihin, tässä tapauksessa valmistaja on Shimano ja sarja SLX.

Sarjat vaihtelevat toiminnallisten yksinkertaisten komponenttien ja huomattavasti edistyneempien komponenttien välillä, joissa on korkea tarkkuus ja alhainen paino.

Tietysti yksinkertaisemman sarjan vaihteet ja jarrut toimivat niin kuin pitääkin, mutta eivät samalla tarkkuudella tai tunteella kuin hienomman sarjan komponentit. Todennäköisesti yksinkertaisemmat komponentit vaativat enemmän huoltoa ajan myötä.

Alla näet listan suurimpien valmistajien sarjoista järjestettynä niin, että hienoin sarja on ylhäällä.

Huomaa, että tämä taulukko ei vertaa eri merkkejä tai maantiepyöriä vs. maastopyöriä, vaan sitä tulisi käyttää vain vertailuun yhden sarakkeen sisällä.

Shimano maastopyörätShimano maantiepyörätSRAM maastopyörätSRAM maantiepyörätShimano napavaihteet
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
Shimano Altus
MallisarjaFrappé E-City Sport
Runkosetti
Runkokoko-
Runko-
Runkomateriaali 

Runkomateriaali

Hiilikuitu maksaa hieman enemmän kuin alumiinirunko, mutta sillä on useita etuja muihin materiaaleihin verrattuna puhtaiden ajo-ominaisuuksien osalta. Se on vahvempi, kevyempi, jäykempi ja mukavampi ajaa, koska se on elävämpi materiaali kuin alumiini. Hiilikuitu on kuitenkin hieman herkempi tarvikkeiden asentamiselle, jotka kiinnitetään rungon ympärille, kuten lukot tai lastenistuimet. Tästä syystä hiilikuitu soveltuu parhaiten urheilupyöriin kuten kilpapyöriin ja maastopyöriin.

Alumiini on edullinen ja kevyt materiaali, joka soveltuu kaikenlaisiin pyöriin. Sen avulla on helppo saavuttaa todella alhainen paino säilyttäen samalla lujuus ja hyvät ajo-ominaisuudet, eikä materiaali ole myöskään herkkä sille, mitä tarvikkeita siihen asennat. Vain puhalla ja aja ja asenna juuri sitä, mitä haluat pyörääsi!

Teräs on materiaali, jota voidaan valmistaa monissa eri laatuasteissa. Terästä voi rakentaa hyvin edullisesti, ja siksi se löytyy helpommin meidän valikoimamme yksinkertaisemmista pyöristä. Mutta se voi olla myös uskomattoman joustava, kestävä ja mukava materiaali, kun käytetään todella laadukasta terästä. Todella laadukasta terästä löytyy monista pyöristä, jotka on tarkoitettu enemmän pitkän matkan pyöräilyyn, kuten meidän hienot touringpyörät Surlyltä, ja Skeppshult-pyörät, jotka on rakennettu ruotsalaisesta laatu-teräksestä (mikä myötävaikuttaa erittäin hienoihin mukavuusominaisuuksiin useimmilla alustoilla).

Alumiini
Etuhaarukka-
Takahaarukan tyyppi 

Takahaarukan tyyppi

Maastopyörä voidaan jakaa monella eri tavalla. Esimerkiksi voidaan puhua niin kutsutuista “täysjousitetuista” ja “hardtaileista”. Tämä tarkoittaa siis sitä, kuinka monta eri tyyppistä jousitusta pyörässä on.

Jäykkä

Hardtailissa on vain jousitettu etuhaarukka ja jäykkä takaosa. Jäykän takaosan etuna on, että voima ei katoa takajousituksen vuoksi. Lisäksi saat yleisesti kevyemmän pyörän.

Jousitettu

Täysjousitetussa pyörässä on jousitettu etuhaarukka sekä jousitettu takaosa. Nämä pyörät sisältävät linkuston, joka yhdessä takajousituksen kanssa tarjoaa mukavamman ajokokemuksen, mutta myös vakautta ja useimmissa tapauksissa jopa nopeamman ajon. Samalla tavalla kuin etuhaarukka jousittaa pitääkseen otteen ja lisätäkseen mukavuutta, tekee takajousitus täsmälleen saman asian takapäälle.

Jäykkä
Kiekkokoko 

Kiekkokoko

Pyörän koon tarkoittaa juuri sitä mitä se kuulostaakin - pyörien kokoa. Se mitataan yleensä tuumissa (esim. 28") tai millimetreissä (esim. 622). Ruotsissa tuumat ovat yleisin mittayksikkö, ja siksi olemme päättäneet käyttää sitä. Pyörän koon merkitys vaihtelee pyörätyypin mukaan.

Lastenpyörät

Lastenpyörät määritellään useimmiten pyörän koon perusteella, mikä eroaa aikuisten pyöristä, joissa rungon koko määrää pyörän koon. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki 24"-renkailla varustetut pyörät olisivat samankokoisia, ja siksi olemme päättäneet, että emme käytä kokotaulukkoa, vaan annamme tarkat pituussuositukset kullekin yksittäiselle pyörälle.

Kun ostat lastenpyörää, haluat tietysti, että lapsi voi kasvaa pyörän kanssa. On kuitenkin muistettava, että liian suuri pyörä on yleensä liian pitkä, mikä johtaa makuuasentoon ja vähentää siten lapsen näkyvyyttä. Valitse siis koskaan pyörää, jossa lapsi on yli 5 senttimetriä lyhyempi kuin ilmoitettu pituussuosituksemme.

Maastopyörät

Maastopyöräilyssä on kolme eri pyörän kokoa: 29", 27,5" ja 26". 26" oli pitkään ainoa käytössä ollut koko maastopyörille, mutta nykyään sitä käytetään käytännössä vain nuorten pyörissä ja yksinkertaisissa maastopyörissä, jotka on tarkoitettu kuljetukseen ja kevyeen kuntoiluun. Jos haluat harjoitella tai jopa kilpailla pyörälläsi, oikeat koot ovat 29" tai 27,5". Yksinkertaistetusti voidaan sanoa, että 29" tarjoaa vakaamman kokemuksen, säilyttää vauhdin paremmin ja pääsee pienien esteiden yli helpommin kuin 27,5", kun taas 27,5" antaa pyörän, joka tuntuu ketterämmältä mutkissa ja on hieman nopeampi kiihdytyksessä. Monet 27,5" täysjousitetut maastopyörät ovat lisäksi pidemmällä iskunpituudella ja soveltuvat teknisempään ja haastavampaan maastoon.

Kilpapyörät, standardipyörät, hybridipyörät ja muut pyörät

Käytännössä kaikissa muissa pyörissä paitsi maastopyörissä ja lastenpyörissä käytetään 28"-renkaita, jotka ovat hyvin tasapainotettu koko, joka tarjoaa hyvät edellytykset rullata helposti, olla mukava istua ja helppo ohjata.

28"
Kiekot
Etunapa-
Takanapa-
Pinnat-
Vanteet-
Eturengas-
Takarengas-
Renkaan koko37-622
Voimansiirto
Vaihtajat-
Takavaihtaja-
Rataspakka-
Komponentit
Etujarru-
Takajarru-
Ohjaustanko-
Ohjainkannatin-
Satulatolppa-
Polkimet-
Kädensijat/tankonauhat-
Moottori
Moottori-
Moottorin sijoitus 

Moottorin sijoitus

Missä moottori on sijoitettu, vaikuttaa siihen, kuinka paljon tukea saat ja kuinka tasainen voiman tuntu on. Moottori, joka on sijoitettu etu- tai takapyörään, antaa yleensä kokemuksen, että pyörä työntää (takapyörä) tai vetää (etupyörä), kun taas keskitetty moottori antaa yleisesti vaikutelman, että se olet itse, joka polkee (ja olet tullut paljon vahvemmaksi).

Moottori, joka on sijoitettu keskiöön, tarjoaa siis monia etuja, mutta on hieman kalliimpi rakentaa, mikä tekee pyörän hinnasta korkeamman keskiöön asennetulla moottorilla verrattuna takapyörään tai etupyörään asennettuun moottoriin. Pyörään asennettu moottori on siis halvempi, ja sinulle, joka ajat lyhyitä matkoja tai käytät pyörää suhteellisen vähän, toimii tämä erinomaisesti - kun taas keskiöön asennettu moottori on suositeltava, jos aiot pyöräillä/pendelöidä useammin ja pidempiä matkoja.

Lisää keskiöön asennetusta moottorista

Moottori on sijoitettu keskiöön, eli pyörän keskelle. Tästä syystä tätä kutsutaan usein myös keskimoottoriksi tai keskusmoottoriksi. Se tarjoaa muun muassa seuraavat edut:

  • Tasaisempi käynti, koska keskimoottorissa on enemmän sensoreita kuin pyöriin sijoitetuissa moottoreissa
  • Helpompi käyttää ilman sähköavustusta, koska pyörissä ei ole vastusta
  • Parempi painonjakauma pyörässä, mikä tekee pyöräilystä helpompaa ja hauskempaa
  • Lisääntynyt poljinvoima, koska sähkövoima tulee samasta paikasta kuin poljinvoima
Takapyörä
Moottoriteho 

Moottoriteho

Max. sallittu moottoriteho Ruotsissa on tällä hetkellä 250 W. Jos teknisissä tiedoissa mainitaan suurempi teho kuin 250 W, on kyseessä vain hetkellinen arvo käynnistyksessä tai kiihdytyksessä, joka laskee 250 W:iin muutaman sekunnin kuluttua.
250 W
Moottorin äänitasoAlhainen
SensoritNopeus, Kadenssi, vääntömomentti
Maksiminopeus avustettuna 

Maksiminopeus avustettuna

Ruotsissa sallittu enimmäisavustusnopeus on tällä hetkellä 25 km/h. Jos nopeutesi ylittää 25 km/h, moottori lakkaa avustamasta ja sinun on poljettava itse.
25 km/h
Akku
Akku-
AkkutyyppiLitiumioni
Akun sijaintiVaakaputki
Irrotettava akkuKyllä
Latausaika7h
Akkukapasiteetti (Ah)13.8
Jännite36 V
Sisältyykö akku?Kyllä
Voidaan ladata pyörässäKyllä
Näyttö
NäyttöSPORT DRIVE Grip
LatausporttiEi
TalutusapuKyllä
Varusteet
Valot-
Seisontatuki-
Lukko-
Vakuutusyhtiöiden hyväksymä lukko 

Vakuutusyhtiöiden hyväksymä lukko

Jos pyöräsi varastetaan, vakuutusyhtiöt vaativat yleensä, että se on ollut lukittuna kiinteään esineeseen yhdessä SSF-hyväksytyn lukon kanssa. Harkitse siis tarkkaan ennen kuin tilaat liian yksinkertaisen lukon, joka ei ehkä ole hyväksytty.
Kyllä
ASIAKKAIDEN MIELIPITEET
Myös tagattu

MUITA TUOTTEITA SARJASSA Frappé FSD

Frappé Sähköpyörä Naisten Fsd M600
€ 2 280,61
€ 1 784,61
Tarjous
Loppunut

SAMANKALTAISIA TUOTTEITA

-10%
Ecoride Sähköpyörä Flexer AXS Fold H-3 Musta
€ 1 873,89
€ 1 684,49
Tarjous
-0%
BH Electric Bicycle Atom Cross Pro Blue/Black/Blue
€ 2 796,45
€ 2 790,87
Tarjous

Ostoskorisi(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä
Yhteensä: € 0
Kassalle

Suosikit(0 tuotetta)

Sinulla ei ole suosikkeja
VALIKKO