• NOPEAT TOIMITUKSET
  • MAKSA HELPOSTI KLARNALLA
  • TUHANSIA PYÖRIÄ VARASTOSSA
0
Suosikkilista
0
Ostoskori

Frappé Frappé Sähköpyörä Naisten Fsd M600

Frappé Sähköpyörä Naisten Fsd M600
Kuvaus

Kaunis muotoilu, luotettavat toiminnot ja turvallinen mukavuus tyylikkäässä paketissa

Jos etsit elegantilla suunnittelulla varustettua helppokäyttöistä sähköpyörää, jossa yhdistyvät turvallisuuden tunne ja luotettavuus, Frappe FSD M600 on selvä valinta. Mukava ja helppokäyttöinen sähköpyörä, jossa on minimalistinen ilme ja esimerkillisen matala kynnys, mikä tarkoittaa, että et koskaan joudu huolehtimaan hikisenä tai hengästyneenä perille saapumisesta! Ketteryydessä on jotain vaikuttavaa, ja vahvojen 28-tuumaisten renkaiden sekä pehmeän mukavuussatulan yhdistelmän ansiosta se etenee sujuvasti yli jalkakäytäväreunusten, kaatuneiden puiden ja kanttikivien, ja viihtyy yhtä lailla kaupungin betoniviidakossa kuin kiemurtelevilla pyöräteillä.

Menestyksen avain!

  • Veistoksellinen alumiinirunko, jossa on erittäin matala kynnys ja erinomaisen mukava ajoasento
  • Joustava sähkömoottori Sport Drive (MD250S) -merkiltä, jossa on runsaasti voimakasta vääntömomenttia (60Nm)
  • Keskimoottorin keskeinen sijainti takaa esimerkillisen tasapainotetun ja turvallisen ajokokemuksen
  • Voimakas akku (500Wh), joka tarjoaa runsaan toimintasäteen ja jossa on älykäs integroitu valaistus
  • Lähes vuorenvarma voimansiirto, jossa on 7 sisäistä Shimano (Nexus) -vaihdetta
  • Luja pyöräsetti, jossa on 47 mm leveät Schwalbe (Silento) -renkaat, joissa on luotettava pistosuojaus
  • Mukava mukavuussatula ja säädettävä ohjauskannatin mahdollistavat optimaalisen ajoasennon löytämisen
  • Tukeva tavarateline älykkäällä AVS-toiminnolla muuttaa pyörän käytännölliseksi pikku kuormajuhdaksi
  • Varustettu myös lokasuojilla, ketjusuojalla, telineellä, lukolla ja valaistuksella alusta alkaen

Alumiinirunko, joka tarjoaa sulavan tuntuman ja hyvän näkyvyyden kanssaliikenteeseen

Laadukkaasta alumiinista valmistettu kaunis runko, jossa on esimerkillisen matala kynnys, sisäinen kaapelinveto ja mukava geometria yhdessä säädettävän ohjauskannattimen kanssa, tarjoaa sinulle lähes panoraamamaisen näkymän ympäröivään liikenteeseen. Rungon muotoilu ei ole ainoastaan visuaalisesti miellyttävä, vaan sen moderni rakenne tarjoaa vakuuttavaa vakautta, ja samalla se on tarpeeksi joustava taatakseen mukavan ajokokemuksen epätasaisilla teillä.

Vahva sähkötekniikka yhdistettynä vuorenvarmaan 7-vaihteiseen voimansiirtoon

Pyörän sydämen muodostaa luotettava voimansiirtojärjestelmä Sport Drive (MD250S) -merkiltä, joka yhdistää keskeisesti sijoitetun keskimoottorin akkuun, tarjoten 500 Wh:n ympäristöystävällistä energiaa. Akku on helposti saavutettavissa pyörän vankalla AVS-tavaratelineellä, ja siinä on myös älykäs integroitu takavalo. Kyseessä on runsas määrä ympäristöystävällistä sähkövoimaa, joka antaa lisäpotkua niin jaloille kuin keuhkoillekin. Se kiihdyttää jopa 25 km/h nopeuteen, ja vaikka nopeammin pyöräileminen on mahdollista, loppujen lopuksi klassisella lihasvoimalla pääsee etenemään.

Moottorin keskeisen sijoittelun ansiosta saavutetaan matala painopiste, joka luo nopeamman suunnanvaihtokyvyn ja tasapainoisen ajotuntuman. Käytännössä tämä tarkoittaa, että kun poljet rauhallisesti, saamasi apu on pehmeää ja rauhallista, mutta nopeampi ja etenkin intensiivisempi polkeminen tuottaa enemmän voimaa, mikä luonnollisesti johtaa korkeampiin nopeuksiin.

Vahva keskimoottori toimii saumattomasti yhteen lähes vuorenvarman 7-vaihteisen Shimano (Nexus 7) voimansiirron kanssa, mikä käytännössä tarkoittaa luotettavaa toimintoa, minimaalista huoltoa ja vaihdealuetta, joka sopii niin jyrkkiin nousuihin kuin pitkiin suoriinkin. Tämä intuitiivinen vaihteistosysteemi mahdollistaa vaihteiden vaihdon myös polkematta, mikä on erinomaista kaupunkiliikenteessä. Kyseessä on kätevä järjestelmä, joka auttaa suojaamaan pyörän tärkeitä osia katuhiekalta ja sään vaikutuksilta. Seitsemän sisäistä vaihdetta on suojattu fyysisiltä iskuilta sekä sateelta, loskalta ja lialta, mikä tarkoittaa, että ne vaativat mahdollisimman vähän huoltoa. Ja pienellä huolenpidolla, rakkaudella ja ajoittaisella ylläpidolla vaihteisto tarjoaa iloa vuosikymmeniksi eteenpäin.

Nykyaikainen teknologia luo turvallisen tunteen luotettavasta avusta

Kaiken modernin teknologiansa ansiosta pyörää on esimerkillisen helppo käsitellä. Selkeän näytön kautta voit valita yhden kolmesta eri ajotilasta, ja sitten on vain poljettava eteenpäin, sillä moottorin huippuluokan sensorit ja älykäs ohjelmisto hoitavat loput. Voit hyödyntää myös niin kutsuttua "walk mode" -toimintoa, joka mahdollistaa sähkömoottorin käytön kävellessäsi pyörän rinnalla.

Ensiklassinen mukavuus ja tehokkaat levyjarrut vakuuttavalla suorituskyvyllä

Laadukkaan mukavuussatulan ja Schwalben (Silento) leveäprofiilisten renkaiden (47 mm) yhdistelmän ansiosta pyöräretket epätasaisilla alustoilla tuntuvat erittäin mukavilta. Sähköavustuksen myötä liikut sujuvasti korkeissa nopeuksissa vaivatta, ja se toimii yhtä tehokkaasti niin jyrkissä nousuissa kuin kun haluat kiihdyttää nopeasti pysähdyksen jälkeen. Kun on aika hidastaa, käytössäsi on pari tehokasta, helposti käsiteltävää ja lähes huoltovapaata hydraulista levyjarrua, jotka tarjoavat voimakasta pysäyttämistyönnettä riippumatta päivän olosuhteista ja lisäksi läpi vuoden.

Ketterä sähköpyörä upealla mukavuudella ja korkealla varustelutasolla

Apumoottorilla varustettu Frappe FSD M600 mahdollistaa sen, että ehdit jättää lapset ja hoitaa kaikki tärkeät asiat ennen työpaikalle saapumistasi, ja kaiken lisäksi ilman, että hikoilet tai hengästyt. Lisäksi siihen, että pyörä on alusta lähtien varustettu lähes kaikella mahdollisella tarvitsemallasi, voisimme kutsua sitä ylimääräiseksi bonukseksi. Mitä sanotte säädettävästä ohjauskannattimesta, tukevista lokasuojista, tukevasta tavaratelineestä AVS-toiminnolla, tuesta, ketjusuojasta, valaistuksesta (sekä edessä että takana) sekä hyväksytystä runkolukosta, jotka yhdessä toivottavasti pitävät ahneet pyörävarkaat loitolla ja takaavat, että saat nauttia tyylikkäästä Frappestasi rauhassa.

YKSITYISKOHDAT
Tuotenumero0053795
EAN-koodi-
TuotemerkkiFrappé
Väri-
Valmistajan tuotenumero-
Tekniset tiedot
Kiekkokoko 

Kiekkokoko

Pyörän koon tarkoittaa juuri sitä mitä se kuulostaakin - pyörien kokoa. Se mitataan yleensä tuumissa (esim. 28") tai millimetreissä (esim. 622). Ruotsissa tuumat ovat yleisin mittayksikkö, ja siksi olemme päättäneet käyttää sitä. Pyörän koon merkitys vaihtelee pyörätyypin mukaan.

Lastenpyörät

Lastenpyörät määritellään useimmiten pyörän koon perusteella, mikä eroaa aikuisten pyöristä, joissa rungon koko määrää pyörän koon. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki 24"-renkailla varustetut pyörät olisivat samankokoisia, ja siksi olemme päättäneet, että emme käytä kokotaulukkoa, vaan annamme tarkat pituussuositukset kullekin yksittäiselle pyörälle.

Kun ostat lastenpyörää, haluat tietysti, että lapsi voi kasvaa pyörän kanssa. On kuitenkin muistettava, että liian suuri pyörä on yleensä liian pitkä, mikä johtaa makuuasentoon ja vähentää siten lapsen näkyvyyttä. Valitse siis koskaan pyörää, jossa lapsi on yli 5 senttimetriä lyhyempi kuin ilmoitettu pituussuosituksemme.

Maastopyörät

Maastopyöräilyssä on kolme eri pyörän kokoa: 29", 27,5" ja 26". 26" oli pitkään ainoa käytössä ollut koko maastopyörille, mutta nykyään sitä käytetään käytännössä vain nuorten pyörissä ja yksinkertaisissa maastopyörissä, jotka on tarkoitettu kuljetukseen ja kevyeen kuntoiluun. Jos haluat harjoitella tai jopa kilpailla pyörälläsi, oikeat koot ovat 29" tai 27,5". Yksinkertaistetusti voidaan sanoa, että 29" tarjoaa vakaamman kokemuksen, säilyttää vauhdin paremmin ja pääsee pienien esteiden yli helpommin kuin 27,5", kun taas 27,5" antaa pyörän, joka tuntuu ketterämmältä mutkissa ja on hieman nopeampi kiihdytyksessä. Monet 27,5" täysjousitetut maastopyörät ovat lisäksi pidemmällä iskunpituudella ja soveltuvat teknisempään ja haastavampaan maastoon.

Kilpapyörät, standardipyörät, hybridipyörät ja muut pyörät

Käytännössä kaikissa muissa pyörissä paitsi maastopyörissä ja lastenpyörissä käytetään 28"-renkaita, jotka ovat hyvin tasapainotettu koko, joka tarjoaa hyvät edellytykset rullata helposti, olla mukava istua ja helppo ohjata.

28"
PersonointiTyömatkapyöräily
TuotesarjaFrappé FSD
MallisarjaFrappé E-City Comfort
SukupuoliNaisten
Naisten malli 

Naisten malli

Koska naiset ja miehet yleensä eroavat anatomiansa puolesta, monet valmistajat suunnittelevat pyöriä, jotka on mukautettu sen mukaisesti. Yleensä kyse on vain pienistä eroista. Muun muassa satulat ovat usein leveämpiä, ohjaustangot kapeampia ja kampivarsien pituus lyhyempi. Joissain tapauksissa tehdään myös naisille suunnattuja malleja pienemmissä ko'oissa ja viettävällä yläputkella. Joskus myös eri väreissä.
Kyllä
Valmistajan väri-
Vuosimalli2022
Valmistajan verkkosivutfrappecycles.eu/en
SähköpyöräKyllä
SähköjärjestelmäSport Drive
Pituutesi 

Pituutesi

Valmistajan suosittelema pituus
-
Sopii pituudelle (cm)-
Jarrutyyppi 

Jarrutyyppi

Vannejarrut

Klassiset jarrut kaikenlaisiin pyöriin, jotka pikkuhiljaa syrjäytyvät levyjarrujen tieltä. Nämä ohjataan kahvoista ohjaustangosta ja puristuvat jarrupalat vanteen kehää vasten pysäyttääkseen pyörän. Vannejarruja on erilaisia eri pyörätyyppejä varten ja niihin kuuluu muun muassa V-jarrut, cantilever-jarrut ja U-jarrut. Näiden etuna on, että ne ovat hyvin helppoja huoltaa ja niiden paino on alhainen.

Rumpujarru

Toimivat samankaltaisesti kuin trummijarrut, joita löytyy muun muassa mopedeista. Tässä jarrupalat työntyvät ulos metallia vasten sylinterissä pyörän keskellä. Nämä vaativat vähiten huoltoa ja ovat erittäin luotettavia. Haittapuolena on, että niiden jarruteho ei ole yhtä voimakas kuin esimerkiksi levyjarruilla.

Jalkajarru

Standardi, joka löytyy useimmista klassisista naisten ja miesten pyöristä. Tämä jarrutyyppi vaatii hyvin vähän huoltoa, mutta rajoittuu, jos haluat enemmän vaihteita. Nämä kuuluvat nimittäin erityisiin navan tyyppeihin (pyörän keskiosa), joissa on kapseloituja vaihteita, esimerkiksi Shimano Nexus. Haittapuolena on, että jarruttamiseen tarvitaan enemmän voimaa verrattuna muihin jarrutyyppeihin, ja jalkojen täytyy olla tietyissä asennoissa, jotta saavutetaan tarvittava jarruvoima.

Levyjarru

Nykyaikaiset jarrut muun muassa maastopyörissä, hybridipyörissä ja monissa sähköpyörissä. Nämä perustuvat jarrusatulaan, joka puristaa metallilevyä vasten pyörän navassa (pyörän keskellä). Tämä on hyvin samankaltainen järjestelmä kuin mitä käytetään sekä autoissa että moottoripyörissä ja pidetään tällä hetkellä parhaana ratkaisuna. Nämä ovat tehokkaimmat jarrut, vaativat suhteellisen vähän huoltoa ja ovat erittäin luotettavia ja saatavilla sekä mekaanisina (vaijerilla) että hydraulisina (suljettu järjestelmä öljyllä).

Hydraulinen levyjarru
Vaihteiden lukumäärä 

Vaihteiden lukumäärä

Kuinka monta vaihdetta tarvitsen?

Tämä riippuu täysin siitä, miten pyöräilet ja mitä haluat saada irti pyörästäsi. Selvittääksesi tämän, sinun on tiedettävä, miten aiot pyöräillä ja haluatko painottaa matalaa huollon tarvetta vai korkeaa suorituskykyä.

Matala huolto

Tässä tapauksessa sinun kannattaa valita vaihteisto, jossa on napavaihteet. Näitä on saatavilla 2-11 vaihteen vaihtoehtoina muun muassa Shimanolta ja heidän Nexus-sarjastaan, jossa on 3, 7 ja 8 vaihdetta. On myös Shimano Alfine, joka on hienostuneempi malli, jossa on vähemmän vastusta mekaniikassa ja joka on saatavilla 8 ja 11 vaihteen versioina.

Korkea suorituskyky

Tässä tapauksessa takavaihteiden määrä liittyy suoraan laatuun. Valmistajat kilpailevat siitä, kuka tekee parhaat vaihteet suurimmalla määrällä rattaan hampaita kasetissa. Tämä tarkoittaa, että hienoimmat komponentit ovat myös ne, joissa on eniten vaihteita takana. Edessä on yksi tai kaksi hammasratasta hienommille osille.

Molempien yhdistelmä

Tässä tapauksessa katsomme järjestelmiä, joissa on 2-3 vaihdetta edessä ja 8-10 ratasta takana. Nämä ovat hieman yksinkertaisempaa rakennuslaatua, joka myös painaa enemmän. Ne on sen sijaan rakennettu kestävämmistä materiaaleista, kuten teräksestä alumiinin sijaan. Nämä kestävät usein enemmän iskuja, mutta eivät toimi yhtä sujuvasti

7-vaihteinen (napavaihde)
Vaihdevipu sarjaShimano Nexus
Takavaihtaja sarja 

Takavaihtaja sarja

Mitä esimerkiksi Shimano SLX tarkoittaa? Jokainen komponenttivalmistaja jakaa komponenttinsa kuten vaihteet, jarrut, kammet jne. sarjoihin, tässä tapauksessa valmistaja on Shimano ja sarja SLX.

Sarjat vaihtelevat toiminnallisten yksinkertaisten komponenttien ja huomattavasti edistyneempien komponenttien välillä, joissa on korkea tarkkuus ja alhainen paino.

Tietysti yksinkertaisemman sarjan vaihteet ja jarrut toimivat niin kuin pitääkin, mutta eivät samalla tarkkuudella tai tunteella kuin hienomman sarjan komponentit. Todennäköisesti yksinkertaisemmat komponentit vaativat enemmän huoltoa ajan myötä.

Alla näet listan suurimpien valmistajien sarjoista järjestettynä niin, että hienoin sarja on ylhäällä.

Huomaa, että tämä taulukko ei vertaa eri merkkejä tai maantiepyöriä vs. maastopyöriä, vaan sitä tulisi käyttää vain vertailuun yhden sarakkeen sisällä.

Shimano maastopyörätShimano maantiepyörätSRAM maastopyörätSRAM maantiepyörätShimano napavaihteet
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
Shimano Nexus
MallisarjaFrappé E-City Comfort
Runkosetti
Runkokoko-
Runko-
Runkomateriaali 

Runkomateriaali

Hiilikuitu maksaa hieman enemmän kuin alumiinirunko, mutta sillä on useita etuja muihin materiaaleihin verrattuna puhtaiden ajo-ominaisuuksien osalta. Se on vahvempi, kevyempi, jäykempi ja mukavampi ajaa, koska se on elävämpi materiaali kuin alumiini. Hiilikuitu on kuitenkin hieman herkempi tarvikkeiden asentamiselle, jotka kiinnitetään rungon ympärille, kuten lukot tai lastenistuimet. Tästä syystä hiilikuitu soveltuu parhaiten urheilupyöriin kuten kilpapyöriin ja maastopyöriin.

Alumiini on edullinen ja kevyt materiaali, joka soveltuu kaikenlaisiin pyöriin. Sen avulla on helppo saavuttaa todella alhainen paino säilyttäen samalla lujuus ja hyvät ajo-ominaisuudet, eikä materiaali ole myöskään herkkä sille, mitä tarvikkeita siihen asennat. Vain puhalla ja aja ja asenna juuri sitä, mitä haluat pyörääsi!

Teräs on materiaali, jota voidaan valmistaa monissa eri laatuasteissa. Terästä voi rakentaa hyvin edullisesti, ja siksi se löytyy helpommin meidän valikoimamme yksinkertaisemmista pyöristä. Mutta se voi olla myös uskomattoman joustava, kestävä ja mukava materiaali, kun käytetään todella laadukasta terästä. Todella laadukasta terästä löytyy monista pyöristä, jotka on tarkoitettu enemmän pitkän matkan pyöräilyyn, kuten meidän hienot touringpyörät Surlyltä, ja Skeppshult-pyörät, jotka on rakennettu ruotsalaisesta laatu-teräksestä (mikä myötävaikuttaa erittäin hienoihin mukavuusominaisuuksiin useimmilla alustoilla).

Alumiini
Etuhaarukka-
Takahaarukan tyyppi 

Takahaarukan tyyppi

Maastopyörä voidaan jakaa monella eri tavalla. Esimerkiksi voidaan puhua niin kutsutuista “täysjousitetuista” ja “hardtaileista”. Tämä tarkoittaa siis sitä, kuinka monta eri tyyppistä jousitusta pyörässä on.

Jäykkä

Hardtailissa on vain jousitettu etuhaarukka ja jäykkä takaosa. Jäykän takaosan etuna on, että voima ei katoa takajousituksen vuoksi. Lisäksi saat yleisesti kevyemmän pyörän.

Jousitettu

Täysjousitetussa pyörässä on jousitettu etuhaarukka sekä jousitettu takaosa. Nämä pyörät sisältävät linkuston, joka yhdessä takajousituksen kanssa tarjoaa mukavamman ajokokemuksen, mutta myös vakautta ja useimmissa tapauksissa jopa nopeamman ajon. Samalla tavalla kuin etuhaarukka jousittaa pitääkseen otteen ja lisätäkseen mukavuutta, tekee takajousitus täsmälleen saman asian takapäälle.

Jäykkä
Kiekot
Etunapa-
Takanapa-
Pinnat-
Vanteet-
Eturengas-
Takarengas-
Renkaan koko47-622
Voimansiirto
Vaihtajat-
Takavaihtaja-
Rataspakka-
Komponentit
Etujarru-
Takajarru-
Ohjaustanko-
Ohjainkannatin-
Satulatolppa-
Polkimet-
Kädensijat/tankonauhat-
Moottori
Moottori-
Moottorin sijoitus 

Moottorin sijoitus

Missä moottori on sijoitettu, vaikuttaa siihen, kuinka paljon tukea saat ja kuinka tasainen voiman tuntu on. Moottori, joka on sijoitettu etu- tai takapyörään, antaa yleensä kokemuksen, että pyörä työntää (takapyörä) tai vetää (etupyörä), kun taas keskitetty moottori antaa yleisesti vaikutelman, että se olet itse, joka polkee (ja olet tullut paljon vahvemmaksi).

Moottori, joka on sijoitettu keskiöön, tarjoaa siis monia etuja, mutta on hieman kalliimpi rakentaa, mikä tekee pyörän hinnasta korkeamman keskiöön asennetulla moottorilla verrattuna takapyörään tai etupyörään asennettuun moottoriin. Pyörään asennettu moottori on siis halvempi, ja sinulle, joka ajat lyhyitä matkoja tai käytät pyörää suhteellisen vähän, toimii tämä erinomaisesti - kun taas keskiöön asennettu moottori on suositeltava, jos aiot pyöräillä/pendelöidä useammin ja pidempiä matkoja.

Lisää keskiöön asennetusta moottorista

Moottori on sijoitettu keskiöön, eli pyörän keskelle. Tästä syystä tätä kutsutaan usein myös keskimoottoriksi tai keskusmoottoriksi. Se tarjoaa muun muassa seuraavat edut:

  • Tasaisempi käynti, koska keskimoottorissa on enemmän sensoreita kuin pyöriin sijoitetuissa moottoreissa
  • Helpompi käyttää ilman sähköavustusta, koska pyörissä ei ole vastusta
  • Parempi painonjakauma pyörässä, mikä tekee pyöräilystä helpompaa ja hauskempaa
  • Lisääntynyt poljinvoima, koska sähkövoima tulee samasta paikasta kuin poljinvoima
Kammetarvike
Moottoriteho 

Moottoriteho

Max. sallittu moottoriteho Ruotsissa on tällä hetkellä 250 W. Jos teknisissä tiedoissa mainitaan suurempi teho kuin 250 W, on kyseessä vain hetkellinen arvo käynnistyksessä tai kiihdytyksessä, joka laskee 250 W:iin muutaman sekunnin kuluttua.
250 W
Moottorin äänitasoAlhainen
Vääntömomentti 

Vääntömomentti

Moottorin vääntömomentti mitataan newtonmetreinä (Nm) ja se on mittari voiman kyvystä vääntää kohdetta tietyn akselin ympäri. Yksinkertaistettuna voidaan sanoa, että mitä suurempi vääntömomentti, sitä parempi.
60 Nm
SensoritNopeus, Kadenssi
Maksiminopeus avustettuna 

Maksiminopeus avustettuna

Ruotsissa sallittu enimmäisavustusnopeus on tällä hetkellä 25 km/h. Jos nopeutesi ylittää 25 km/h, moottori lakkaa avustamasta ja sinun on poljettava itse.
25 km/h
Akku
Akku-
AkkutyyppiLitiumioni
Akun sijaintiTavarateline
Irrotettava akkuKyllä
Latausaika7h
Akkukapasiteetti (Ah)13.8
Jännite36 V
Sisältyykö akku?Kyllä
Voidaan ladata pyörässäKyllä
Näyttö
NäyttöSPORT DRIVE Square
LatausporttiEi
TalutusapuKyllä
Varusteet
Valot-
Seisontatuki-
Lukko-
Vakuutusyhtiöiden hyväksymä lukko 

Vakuutusyhtiöiden hyväksymä lukko

Jos pyöräsi varastetaan, vakuutusyhtiöt vaativat yleensä, että se on ollut lukittuna kiinteään esineeseen yhdessä SSF-hyväksytyn lukon kanssa. Harkitse siis tarkkaan ennen kuin tilaat liian yksinkertaisen lukon, joka ei ehkä ole hyväksytty.
Kyllä
ASIAKKAIDEN MIELIPITEET
Myös tagattu

SAMANKALTAISIA TUOTTEITA

Ostoskorisi(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä
Yhteensä: € 0
Kassalle

Suosikit(0 tuotetta)

Sinulla ei ole suosikkeja
VALIKKO