Polkupyöräkauppa netissä – Bikester
Varaston tyhjennys - jopa -80%1
ILMAISET PALAUTUKSET
ILMAINEN TOIMITUS YLI 99 €6
Valitettavasti palautusten ja reklamaatioiden käsittelyssä saattaa esiintyä viivästyksiä tällä hetkellä. Teemme parhaamme, jotta voisimme palvella sinua normaalisti.
Valitettavasti haluttu tuote on tällä hetkellä loppuunmyyty

DT Swiss XM 1700 Spline Etukiekko 29" Disc CL 15x110mm TA 21mm

ID: 1227180

OVH 329,95 €
264,95 €
- 19 %
Sisältää ALV:n., ilmainen toimitus

Ottakaa minuun yhteyttä, kun tuote on jälleen saatavilla.

Tallennamme pyyntösi 3 kuukauden ajan. Jos tuote on jälleen saatavilla sinä aikana, otamme sinuun yhteyttä.
ILMAISET PALAUTUKSET
ILMAINEN TOIMITUS YLI 99 €6

Kuvaus

DT Swiss XM 1700 Spline Etukiekko 29" Disc CL 15x110mm TA 21mm

Tämän tuotteen kuvaus on automaattisesti käännetty. Pahoittelemme mahdollisia virheitä.

Parhaat alumiiniset maastopyörät. Ajanjakso. Juuri sellaisiksi DT on suunnitellut XM 1700 SPLINE -vanteet. Voit itse päättää, onko tämä todella totta. He ovat kuitenkin antaneet sille kaiken tarvittavan, jotta se voisi hallita vuorta. Kevyet ja vankat hitsatut vanteet, täydellinen tubeless-yhteensopivuus pitoa ja puhkeamattomuutta varten sekä luotettavat navat, joissa on RATCHET-vapaavaihde ja 36 hampaan kytkentä. XM 1700 SPLINE -laitteella varustettuna mikään ei voi estää sinua toteuttamasta henkilökohtaista all mountain -seikkailuasi.

TUBELESS-TEKNIIKKA
Tubeless-renkailla on joitakin ratkaisevia etuja verrattuna perinteiseen renkaan ja letkun yhdistelmään: Renkaalla voidaan ajaa pienemmällä paineella ilman "käärmeenpuremien" vaaraa, ja se tarjoaa siten enemmän pitoa. Alhaisempi paine takaa myös paremman ajomukavuuden. Sisäputkesta luopuminen tarkoittaa, että putken ja renkaan välillä ei ole kitkaa, joten vierintävastus on pienempi maastossa ja esteiden yli ajettaessa. Jos käytetään myös tubeless-maitoa, rengas on myös immuuni puhkeamiselle ja pienille viilloille. Suuri etu kaikille niille, jotka haluavat ajaa pitkiä matkoja ja kaukana lähimmästä pyöräliikkeestä.

Edut
DT Swissin Tubeless Ready -vanteilla on muitakin etuja perinteisiin vanteisiin verrattuna. Poikkileikkauksen muotoilun ansiosta rengas yksinkertaisesti ponnahtaa paikalleen, kun se täytetään, joten yleensä tarvitaan vain tavallinen jalustapumppu. DT Swiss -vanteiden nerokas kulutuspintakuvio takaa myös sen, että rengas istuu tarkasti ja tukevasti myös vaikeissa ajo-olosuhteissa.

Täydellinen istuvuus
DT Swiss -vanteiden profiilit on suunniteltu erityisesti tubeless-käyttöön. Ne takaavat täydellisen istuvuuden ja tekevät renkaan asennuksesta mahdollisimman helppoa. On kuitenkin aina mahdollista käyttää perinteistä renkaan ja letkun yhdistelmää.

DT Swiss venttiili
Alumiinin käyttö säästää 40 % painoa verrattuna perinteisiin messinkiventtiileihin. Venttiilin korkkiin integroitu venttiilityökalu säästää aikaa ja vaivaa oikean työkalun löytämisessä venttiilin irrottamiseen. Kartiomainen venttiilin pohja takaa tiiviin istuvuuden. DT Swiss Tubeless -venttiili sopii täydellisesti DT Swissin vanteisiin ja takaa täydellisen tiivisteen pitkille ongelmattomille ajomatkoille.

DT Swiss tubeless-nauha
DT Swiss Tubeless Ready -teippi tiivistää vanteen ja toimii myös vanteenauhana. Sitä on saatavana erikokoisena, jotta se sopii täydellisesti vanteiden eri sisäleveyksiin.

DT Swissin letkuttomille tarkoitettu paketti
DT Swiss Tubeless Ready Kit -sarjaa käytetään Tubeless Ready -vanteen sulkemiseen ja mahdollistaa siten tubeless-ajamisen. DT Swiss suosittelee vahvasti suorituskykyisen rengastiivisteen käyttöä myös silloin, kun käytetään letkuttomia renkaita. Tubeless Ready -renkaita käytettäessä tiivisteen käyttö on pakollista (tiiviste tiivistää renkaan, joka ei ole ensisijaisesti ilmatiivis). Tubeless-rakenne saavuttaa täyden potentiaalinsa vain tiivisteen avulla! Varmista, että tiiviste on yhteensopiva vanteen, vannenauhan ja renkaan kanssa. Se ei saa olla millään tavoin syövyttävää tai aggressiivista. Jos olet epävarma, ota yhteyttä tiivisteen valmistajaan, jotta et menetä DT Swissin takuuta.

PRO LOCK -TEKNIIKKA
Pro Lock on prosessi, jossa patentoitua, kaksoissekoitteista liimaavaa nestettä ruiskutetaan nännikierteeseen, mikä mahdollistaa erittäin kestävät pyöränrakenteet. Kun nänni pujotetaan puikkoon, liima aktivoituu ja alkaa kovettua. Pyörän uudelleenkierrättäminen on mahdollista vielä sen jälkeen, kun liima on täysin kovettunut, ja sen kierrelukitustoiminto heikkenee vain vähän.

PRO LOCK - FAKTAT
DT Pro Lock -nipat estävät puola-nipan liitoksen löystymisen.
Pyörän kestävyys paranee jopa 20 kertaa verrattuna muihin kuin Pro Lock -rakenteisiin.
Soveltuu joko käsin tai koneellisesti rakennettuihin pyöriin. Rasvan tai öljyn käyttöä ei suositella.
Kaikki DT Swiss -nipat ovat saatavana DT Pro Lockilla ja ilman.

PHR TECHNOLOGY - Pro Head Reinforcement -järjestelmä
PHR-järjestelmä kasvattaa vanteen nippeleiden kantavaa pintaa ja vähentää paikallisia jännityksiä. Huippukuormitukset ovat pienemmät, joten DT voi rakentaa vanteen entistä kevyemmäksi. Aluslevyn muoto toimii myös pallonivelenä ja kohdistaa automaattisesti DT Squorx Pro Head -kuulapään erityiset nipat puikkoihin, mikä vähentää puikkojen rikkoutumisen tai vanteen halkeilun riskiä.

Yksityiskohdat

  • ASTM classification: 4
Näytä kaikki mallit DT Swiss XM sarjasta

Tiedot lyhyesti

Akselistandardi
Akselistandardi
pistoakseli
Materiaali
Materiaali
Alumiini
Koko (tuumaa)
Koko (tuumaa)
29 tuuma
Soveltuva jarrutyyppi
Soveltuva jarrutyyppi
Center Lock -levyjarrut
Soveltuva jarrutyyppi
Soveltuva jarrutyyppi
---

Ominaisuudet

Käyttötarkoitus
All Mountain/Enduro, All Mountain / Trail
Keskeiset tiedot
Malli:
Etu
Akseli
Akselisysteemi:
etukiekko 15x110
Akselistandardi:
pistoakseli
Vanteet
Materiaali:
Alumiini
Rakenne:
Kaksiseinäinen
Profiilin korkeus:
Matala (<30 mm)
Korkeus:
21 mm
Rengastyyppi:
Vaijerirengas/Clincher
Jarrusysteemi:
levyjarru
Venttiiliporaus:
6,5 mm
Soveltuu tubeless-renkaille:
Kyllä
Leveys:
35,00 mm
Sisäleveys:
30,00 mm
Koko (tuumaa):
29 tuuma
Etunapa
Asennusleveys (mm):
110 mm
Akselin halkaisija, etu (mm):
15 mm
Pinnojen lukumäärä:
28
Tyyppi:
DT Swiss 350
Ominaisuudet & edut:
Pikalinkkuun
Takanapa
Eturattaan tyyppi:
--
Pinnat
Rakenne:
Spokes: DT competition straightpull / Nipple: DT ProLock Squorx ProHead alu
Rihtaus:
3-cross (1:1)
Etukiekko
Soveltuva jarrutyyppi:
Center Lock -levyjarrut
Paino:
875,00 g
Takakiekko
Soveltuva jarrutyyppi:
---
Kiekkosetti
Enimmäisrasitus:
120,00 kg
Toimituksen sisältö
Toimituksen sisältö:
Wheel, TL tape 32 mm, TL valve MTB 32 mm, IS 6-hole adapter MTB
Vuosimalli
2023
Tuotenumero
1227180
Valmistajan tuotenumero
WXM1700BEIXSA11569
EAN
7613052085661

Asiakkaiden mielipiteet

3.0
1 Asiakasarviot
1 Tähti
0
2 Tähdet
0
3 Tähdet
1
4 Tähdet
0
5 Tähdet
0
Emme tarkista erikseen, että julkaistut tuotearviot ovat tosiasiallisesti peräisin kuluttajilta. Kaikki verkkosivustomme vierailijat voivat jättää arvion tuotteistamme. Arvioiden jättäminen ei ole sidottu käyttäjätiliin tai muuhun vastaavaan. Kaikki arviot suodatetaan automaattisen sanasuodattimen läpi, jotta vältytään loukkaavilta, rasistisilta, seksistisiltä tai hyperlinkkejä sisältäviltä arvioilta. Tarkistamme tuotearvioinnit myös manuaalisesti ristiriitojen ja muiden ulkoisten sisältöjen osalta.
Tyhjennä kaikki suodattimet
DT Swiss XM 1700 Spline Etukiekko 29" Disc CL 15x110mm TA 21mm
Ludovic
Hienoa, mutta!
Käännetty Ranska Alkuperäiseen
Pyörii ylhäältä, mutta jo ennen sen asentamista hänellä oli verhoiluhissi
24.05.2022