• NOPEAT TOIMITUKSET
  • MAKSA HELPOSTI KLARNALLA
  • TUHANSIA PYÖRIÄ VARASTOSSA
0
Suosikkilista
0
Ostoskori

BH BH Hybridi sähköpyörä Atom Jet Hopea-Punainen-Hopea

BH Hybridi sähköpyörä Atom Jet Hopea-Punainen-Hopea
Kuvaus

Ketterä pyörä atleettisella sähkövoimalla ja urbaanilla ajofiiliksellä

Monipuolinen BH Atom Jet tarjoaa atleettisen voimansiirron, joka tuottaa runsaasti tehoa ja aitoa ajamisen iloa, riippumatta siitä, kuinka paljon tehoa jaloistasi löytyy. Tämä on ihanteellinen kulkupeli, jos haluat ketterän sähköpyörän, joka liikkuu tehokkaasti ja tarjoaa mukavan potkun jokaiseen polkaisuun. Malli ei ole rajattu vain tasaisille pyöräteille – sen monipuolisuus on yksi sen suurimmista vahvuuksista. Vankkojen nopeusrenkaidensa ja tilavuuden sekä jousitetun etuhaarukan ansiosta se liikkuu sujuvasti katujen, torien ja kujien läpi. Kyllä, se viihtyy yhtä lailla betoniviidakossa kuin kiemurtelevilla hiekkateilläkin. Sen moderni muotoilu, jossa on matalampi nousukorkeus, on ehdottomasti eturintamassa ja siinä on luotettava 8-vaihteinen voimansiirto, tehokas sähkömoottori ja tehokkaat hydrauliset levyjarrut, jotka toimivat kaikissa sääolosuhteissa. Sähköavusteinen pyörä takaaksesi, että ehdit hoitaa kaikki tärkeät asiat ennen työhön kirjautumista, eikä sinun tarvitse tulla hikiseksi tai hengästyneeksi.

Menestyksen avain!

  • Viihdyttävä pyörä, joka tasapainottaa nopeuden, vakauden ja liikkuvuuden välillä
  • Alumiinirunko matalalla kynnyksellä, joka kestää kovia kolhuja
  • Etujousitus SR Suntourista (NEX HLO) lukitus- ja 63 mm:n iskunpituudella
  • Tehokas sähkömoottori BH:lta (1E-36V), joka tuottaa jopa 65 Nm:n vääntömomentin
  • Täysin runkoon integroitu 500 Wh:n akku, joka mahdollistaa jopa 105 km toimintasäteen
  • Luotettava Shimano Acera 1x-voimansiirto 8 vaihteella ja laaja välitys
  • Tukevat alumiinivanteet kulkevat 45 mm leveillä Kendan (K1129) renkailla, jotka rullaavat matalalla vierintävastuksella
  • Tehokkaat hydrauliset levyjarrut Shimanolta (MT200), jotka toimivat säällä kuin säällä
  • Voidaan varustaa kaikilla tarpeellisilla lisävarusteilla arjen helpottamiseksi

Skulpturaalinen alumiinirunko matalalla nousukorkeudella ja modernilla urbaanilla geometrialla

Skulpturaalinen runko koostuu korkealaatuisesta alumiinista, suorista linjoista ja täysin runkoon integroidusta akusta. Praktinen sisäinen kaapelointi ja tasapainotettu geometria, joka on mukava ja samalla tarjoaa täydellisen näkyvyyden liikenteeseen. Selkeästi muotoiltu runkorakenne matalalla nousukorkeudella on käytännöllisen toiminnallinen ja herättää väistämättä huomiota. Runko ei ole vain elegantti, vaan myös robusti rakenteeltaan korkealla sivuttaisjäykkyydellä, mikä tuo varmaa vakautta, mutta joustaa myös tarpeeksi tarjoten mukavan ajokokemuksen myös heikommilla alustoilla.

Edessä on lisäksi SR Suntourin jousitettu etuhaarukka (NEX HLO) 63 mm:n iskunvaimennuksella ja hydraulisella lukituksella, joka on säädettävissä helposti käsiksi saatavalla vivulla. Tämä mahdollistaa monipuolisen käytön ja nopeat ajot sekä epätasaisilla että sileillä pinnoilla.

Atleettinen sähkömoottori sulavalla ajotuntumalla ja voimakkaalla vääntömomentilla

Voimanlähteenä toimii atleettinen sähkömoottori BH:lta (1E-36V), joka tuottaa jopa 65 Nm:n vääntömomentin. Sen käyttövoimana on tehokas (500 Wh) ja runkoon täysin integroitu akku, jolla on suojattu sijoitus ja joka tarjoaa runsaasti ympäristöystävällistä voimaa, mahdollistaen jopa 105 km toimintasäteen maksiminopeudella 25 km/h. Voit toki pyöräillä nopeammin, mutta ylimääräinen työ vaatii joko painovoimaa tai perinteistä lihasvoimaa. Koko voimayksikkö on sijoitettu keskeisesti rungon alaosaan. Se luo esimerkillisen matalan painopisteen, joka tarjoaa erinomaista tasapainoa, vakautta ja nopeaa ohjautuvuutta.

Sulava sähköjärjestelmä takaa myös erinomaisen ponnistuksen, mutta vähintään yhtä vaikuttava on sähkömoottorin dynaaminen pyöräilykokemus jokaisella polkaisulla. Se perustuu laadukkaisiin voimasensoreihin ja käytännössä tarkoittaa, että kun poljet kevyesti ja varovaisesti, saat pehmeämmän ja rauhallisemman avustuksen. Mutta polkiessasi nopeammin ja erityisesti voimakkaammin, avustus on huomattavasti voimakkaampaa. Koko paketti tarjoaa matalan äänitason ja vankan voimansiirron tunteen, ja parasta on, että kaikki tapahtuu saumattomassa harmoniassa ja luotettavalla tehokkuudella.

Lisäksi on X Display Lite, joka näyttää selkeillä indikaattoreilla valitsemasi ajotilan, olipa se sitten Off, Eco, Eco+, Sport tai Boost. Kaikki hallinta tapahtuu kätevän ja helposti käsiteltävän ohjaimen avulla, joka on sijoitettu helposti saavutettavaan paikkaan ja suunniteltu suojelemaan onnettomuudessa.

Luotettava 1x-voimansiirto sulavalla suorituskyvyllä, joka hallitaan kätevästi ohjauskokonaisuudella

Moottorikotelon alla on Shimano Acera -merkkinen luotettava 1x-voimansiirto, jossa on 8 vaihdetta, jotka tarjoavat sulavaa suorituskykyä ja ovat harvoin ongelmissa. Korkeatasoisessa espanjalaisessa suunnittelussa ei hyväksytä keskinkertaisuutta, ja kokonaisuuden sydän on 38-hampainen yksittäiskiekko yhdistettynä 8-portaiseen kasettiin (11-32T), mikä tarjoaa laajan valikoiman vaihteita, mutta keskittyy sulavaan toimintaan. Vaihteet on helppo vaihtaa kätevällä ohjaimella, joka mahdollistaa siirtymisen vaihteiden välillä ilman vaikeuksia. Koko voimansiirtoa ohjataan ohjausosalla, joka tarjoaa selkeän näkymän ja on lisäksi erittäin helppokäyttöinen ilman turhia komplikaatioita.

Vahva pyöräsetti nopeilla laaturenkailla ja tehokkailla levyjarruilla

Vahva pyöräsetti, jossa on alumiinivanteet, kulkee Kendan (K1129) nopeilla laaturenkailla, jotka tarjoavat luotettavaa pitoa 28 tuuman koossa ja 45 mm leveydellä. Nämä renkaat yhdistävät nopean ajamisen ilon luotettavaan kurvipitoon. Kun vauhti kasvaa, niin kasvaa myös jarrutustehon tarve, minkä vuoksi pyörässä on tehokkaat hydrauliset levyjarrut Shimanolta (MT200), jotka vastaavat nopeusresursseihin ja takaavat korkeatasoisen jarrutehon läpi vuoden, riippumatta siitä onko märkää, liukasta tai mutaista.

YKSITYISKOHDAT
Tuotenumero0106550-O376
EAN-koodi-
TuotemerkkiBH
VäriSILVER-RED-SILVER
Valmistajan tuotenumero-
Tuotenumero0106550
Tekniset tiedot
Kiekkokoko 

Kiekkokoko

Pyörän koon tarkoittaa juuri sitä mitä se kuulostaakin - pyörien kokoa. Se mitataan yleensä tuumissa (esim. 28") tai millimetreissä (esim. 622). Ruotsissa tuumat ovat yleisin mittayksikkö, ja siksi olemme päättäneet käyttää sitä. Pyörän koon merkitys vaihtelee pyörätyypin mukaan.

Lastenpyörät

Lastenpyörät määritellään useimmiten pyörän koon perusteella, mikä eroaa aikuisten pyöristä, joissa rungon koko määrää pyörän koon. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki 24"-renkailla varustetut pyörät olisivat samankokoisia, ja siksi olemme päättäneet, että emme käytä kokotaulukkoa, vaan annamme tarkat pituussuositukset kullekin yksittäiselle pyörälle.

Kun ostat lastenpyörää, haluat tietysti, että lapsi voi kasvaa pyörän kanssa. On kuitenkin muistettava, että liian suuri pyörä on yleensä liian pitkä, mikä johtaa makuuasentoon ja vähentää siten lapsen näkyvyyttä. Valitse siis koskaan pyörää, jossa lapsi on yli 5 senttimetriä lyhyempi kuin ilmoitettu pituussuosituksemme.

Maastopyörät

Maastopyöräilyssä on kolme eri pyörän kokoa: 29", 27,5" ja 26". 26" oli pitkään ainoa käytössä ollut koko maastopyörille, mutta nykyään sitä käytetään käytännössä vain nuorten pyörissä ja yksinkertaisissa maastopyörissä, jotka on tarkoitettu kuljetukseen ja kevyeen kuntoiluun. Jos haluat harjoitella tai jopa kilpailla pyörälläsi, oikeat koot ovat 29" tai 27,5". Yksinkertaistetusti voidaan sanoa, että 29" tarjoaa vakaamman kokemuksen, säilyttää vauhdin paremmin ja pääsee pienien esteiden yli helpommin kuin 27,5", kun taas 27,5" antaa pyörän, joka tuntuu ketterämmältä mutkissa ja on hieman nopeampi kiihdytyksessä. Monet 27,5" täysjousitetut maastopyörät ovat lisäksi pidemmällä iskunpituudella ja soveltuvat teknisempään ja haastavampaan maastoon.

Kilpapyörät, standardipyörät, hybridipyörät ja muut pyörät

Käytännössä kaikissa muissa pyörissä paitsi maastopyörissä ja lastenpyörissä käytetään 28"-renkaita, jotka ovat hyvin tasapainotettu koko, joka tarjoaa hyvät edellytykset rullata helposti, olla mukava istua ja helppo ohjata.

28"
PersonointiTyömatkapyöräily
TuotesarjaBH Atom
MallisarjaBH Atom
SukupuoliUnisex, Naisten, Miesten
Naisten malli 

Naisten malli

Koska naiset ja miehet yleensä eroavat anatomiansa puolesta, monet valmistajat suunnittelevat pyöriä, jotka on mukautettu sen mukaisesti. Yleensä kyse on vain pienistä eroista. Muun muassa satulat ovat usein leveämpiä, ohjaustangot kapeampia ja kampivarsien pituus lyhyempi. Joissain tapauksissa tehdään myös naisille suunnattuja malleja pienemmissä ko'oissa ja viettävällä yläputkella. Joskus myös eri väreissä.
Kyllä
Valmistajan väri-
Vuosimalli2023
Valmistajan verkkosivutwww.bhbikes.com/en_GB
SähköpyöräKyllä
SähköjärjestelmäTS System
Pituutesi 

Pituutesi

Valmistajan suosittelema pituus
-
Sopii pituudelle (cm)-
Jarrutyyppi 

Jarrutyyppi

Vannejarrut

Klassiset jarrut kaikenlaisiin pyöriin, jotka pikkuhiljaa syrjäytyvät levyjarrujen tieltä. Nämä ohjataan kahvoista ohjaustangosta ja puristuvat jarrupalat vanteen kehää vasten pysäyttääkseen pyörän. Vannejarruja on erilaisia eri pyörätyyppejä varten ja niihin kuuluu muun muassa V-jarrut, cantilever-jarrut ja U-jarrut. Näiden etuna on, että ne ovat hyvin helppoja huoltaa ja niiden paino on alhainen.

Rumpujarru

Toimivat samankaltaisesti kuin trummijarrut, joita löytyy muun muassa mopedeista. Tässä jarrupalat työntyvät ulos metallia vasten sylinterissä pyörän keskellä. Nämä vaativat vähiten huoltoa ja ovat erittäin luotettavia. Haittapuolena on, että niiden jarruteho ei ole yhtä voimakas kuin esimerkiksi levyjarruilla.

Jalkajarru

Standardi, joka löytyy useimmista klassisista naisten ja miesten pyöristä. Tämä jarrutyyppi vaatii hyvin vähän huoltoa, mutta rajoittuu, jos haluat enemmän vaihteita. Nämä kuuluvat nimittäin erityisiin navan tyyppeihin (pyörän keskiosa), joissa on kapseloituja vaihteita, esimerkiksi Shimano Nexus. Haittapuolena on, että jarruttamiseen tarvitaan enemmän voimaa verrattuna muihin jarrutyyppeihin, ja jalkojen täytyy olla tietyissä asennoissa, jotta saavutetaan tarvittava jarruvoima.

Levyjarru

Nykyaikaiset jarrut muun muassa maastopyörissä, hybridipyörissä ja monissa sähköpyörissä. Nämä perustuvat jarrusatulaan, joka puristaa metallilevyä vasten pyörän navassa (pyörän keskellä). Tämä on hyvin samankaltainen järjestelmä kuin mitä käytetään sekä autoissa että moottoripyörissä ja pidetään tällä hetkellä parhaana ratkaisuna. Nämä ovat tehokkaimmat jarrut, vaativat suhteellisen vähän huoltoa ja ovat erittäin luotettavia ja saatavilla sekä mekaanisina (vaijerilla) että hydraulisina (suljettu järjestelmä öljyllä).

Hydraulinen levyjarru
Vaihteiden lukumäärä 

Vaihteiden lukumäärä

Kuinka monta vaihdetta tarvitsen?

Tämä riippuu täysin siitä, miten pyöräilet ja mitä haluat saada irti pyörästäsi. Selvittääksesi tämän, sinun on tiedettävä, miten aiot pyöräillä ja haluatko painottaa matalaa huollon tarvetta vai korkeaa suorituskykyä.

Matala huolto

Tässä tapauksessa sinun kannattaa valita vaihteisto, jossa on napavaihteet. Näitä on saatavilla 2-11 vaihteen vaihtoehtoina muun muassa Shimanolta ja heidän Nexus-sarjastaan, jossa on 3, 7 ja 8 vaihdetta. On myös Shimano Alfine, joka on hienostuneempi malli, jossa on vähemmän vastusta mekaniikassa ja joka on saatavilla 8 ja 11 vaihteen versioina.

Korkea suorituskyky

Tässä tapauksessa takavaihteiden määrä liittyy suoraan laatuun. Valmistajat kilpailevat siitä, kuka tekee parhaat vaihteet suurimmalla määrällä rattaan hampaita kasetissa. Tämä tarkoittaa, että hienoimmat komponentit ovat myös ne, joissa on eniten vaihteita takana. Edessä on yksi tai kaksi hammasratasta hienommille osille.

Molempien yhdistelmä

Tässä tapauksessa katsomme järjestelmiä, joissa on 2-3 vaihdetta edessä ja 8-10 ratasta takana. Nämä ovat hieman yksinkertaisempaa rakennuslaatua, joka myös painaa enemmän. Ne on sen sijaan rakennettu kestävämmistä materiaaleista, kuten teräksestä alumiinin sijaan. Nämä kestävät usein enemmän iskuja, mutta eivät toimi yhtä sujuvasti

8-vaihteinen (1x8)
Vaihdevipu sarjaShimano Acera
Takavaihtaja sarja 

Takavaihtaja sarja

Mitä esimerkiksi Shimano SLX tarkoittaa? Jokainen komponenttivalmistaja jakaa komponenttinsa kuten vaihteet, jarrut, kammet jne. sarjoihin, tässä tapauksessa valmistaja on Shimano ja sarja SLX.

Sarjat vaihtelevat toiminnallisten yksinkertaisten komponenttien ja huomattavasti edistyneempien komponenttien välillä, joissa on korkea tarkkuus ja alhainen paino.

Tietysti yksinkertaisemman sarjan vaihteet ja jarrut toimivat niin kuin pitääkin, mutta eivät samalla tarkkuudella tai tunteella kuin hienomman sarjan komponentit. Todennäköisesti yksinkertaisemmat komponentit vaativat enemmän huoltoa ajan myötä.

Alla näet listan suurimpien valmistajien sarjoista järjestettynä niin, että hienoin sarja on ylhäällä.

Huomaa, että tämä taulukko ei vertaa eri merkkejä tai maantiepyöriä vs. maastopyöriä, vaan sitä tulisi käyttää vain vertailuun yhden sarakkeen sisällä.

Shimano maastopyörätShimano maantiepyörätSRAM maastopyörätSRAM maantiepyörätShimano napavaihteet
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
Shimano Acera
MallisarjaBH Atom
Runkosetti
Runkokoko-
Runko-
Runkomateriaali 

Runkomateriaali

Hiilikuitu maksaa hieman enemmän kuin alumiinirunko, mutta sillä on useita etuja muihin materiaaleihin verrattuna puhtaiden ajo-ominaisuuksien osalta. Se on vahvempi, kevyempi, jäykempi ja mukavampi ajaa, koska se on elävämpi materiaali kuin alumiini. Hiilikuitu on kuitenkin hieman herkempi tarvikkeiden asentamiselle, jotka kiinnitetään rungon ympärille, kuten lukot tai lastenistuimet. Tästä syystä hiilikuitu soveltuu parhaiten urheilupyöriin kuten kilpapyöriin ja maastopyöriin.

Alumiini on edullinen ja kevyt materiaali, joka soveltuu kaikenlaisiin pyöriin. Sen avulla on helppo saavuttaa todella alhainen paino säilyttäen samalla lujuus ja hyvät ajo-ominaisuudet, eikä materiaali ole myöskään herkkä sille, mitä tarvikkeita siihen asennat. Vain puhalla ja aja ja asenna juuri sitä, mitä haluat pyörääsi!

Teräs on materiaali, jota voidaan valmistaa monissa eri laatuasteissa. Terästä voi rakentaa hyvin edullisesti, ja siksi se löytyy helpommin meidän valikoimamme yksinkertaisemmista pyöristä. Mutta se voi olla myös uskomattoman joustava, kestävä ja mukava materiaali, kun käytetään todella laadukasta terästä. Todella laadukasta terästä löytyy monista pyöristä, jotka on tarkoitettu enemmän pitkän matkan pyöräilyyn, kuten meidän hienot touringpyörät Surlyltä, ja Skeppshult-pyörät, jotka on rakennettu ruotsalaisesta laatu-teräksestä (mikä myötävaikuttaa erittäin hienoihin mukavuusominaisuuksiin useimmilla alustoilla).

Alumiini
Etuhaarukka-
Haarukan jousityyppiTeräsjousi
Joustomatka edessä 

Joustomatka edessä

Tämä asia maastopyörän iskunpituudesta voi tuntua todelliselta viidakolta. Yksinkertaistettuna voidaan sanoa, että mitä pidempi iskunpituus pyörällä on, sitä karkeampaan maastoon pyörä on sovitettu. Pyörät, joissa on 100 mm iskunpituus, on ensisijaisesti suunniteltu Cross Country -pyöräilyyn, eli nopeampaan ajoon vähemmän teknisessä maastossa.

Pyörä, jossa on 120 mm iskunpituus, on ehkä paras kaikenkattava valinta, sillä nämä pyörät sijoittuvat usein puhtaan kilpapyörän ja karkeampaan maastoon soveltuvan pyörän välille. Nämä pyörät sopivat kaikille harrastajille, jotka haluavat pystyä etenemään kaikenlaisessa maastossa ilman, että heillä on äärimmäisiä tavoitteita suuntaan tai toiseen.

Pyörä, jossa on 140 mm iskunpituus tai enemmän, on täydellinen sinulle, joka tykkäät ajaa karkeammassa maastossa, ja ehkä viettää aikaa bikeparkissa ja ajaa alas mäkiä niin nopeasti kuin pystyt.

Monissa hybridipyörissä on myös etujousitus, noin 60-80 mm iskunpituudella lisäämään mukavuutta. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että pyörää voisi käyttää maastopyöränä, vaan se on ensisijaisesti tarkoitettu mukavuuden lisäämiseen sorateillä ja tasaisemmilla poluilla tai reiteillä.

63 mm
Lukittava etuhaarukka? 

Lukittava etuhaarukka?

Lukittava tarkoittaa, että jousituksen liike lukitaan yhteen asentoon (tai rajoitetaan), jotta esimerkiksi jyrkissä ylämäissä tai tasaisessa maastossa ajaminen helpottuu.

Erilaiset valmistajat käsittelevät tämän eri tavoin. Joissakin jousituksissa liike lukitaan täysin (muuttuvat jäykiksi), kun taas toiset ovat päättäneet esimerkiksi hidastaa puristusvaimennusta.

Säädin haarukassa
Takahaarukan tyyppi 

Takahaarukan tyyppi

Maastopyörä voidaan jakaa monella eri tavalla. Esimerkiksi voidaan puhua niin kutsutuista “täysjousitetuista” ja “hardtaileista”. Tämä tarkoittaa siis sitä, kuinka monta eri tyyppistä jousitusta pyörässä on.

Jäykkä

Hardtailissa on vain jousitettu etuhaarukka ja jäykkä takaosa. Jäykän takaosan etuna on, että voima ei katoa takajousituksen vuoksi. Lisäksi saat yleisesti kevyemmän pyörän.

Jousitettu

Täysjousitetussa pyörässä on jousitettu etuhaarukka sekä jousitettu takaosa. Nämä pyörät sisältävät linkuston, joka yhdessä takajousituksen kanssa tarjoaa mukavamman ajokokemuksen, mutta myös vakautta ja useimmissa tapauksissa jopa nopeamman ajon. Samalla tavalla kuin etuhaarukka jousittaa pitääkseen otteen ja lisätäkseen mukavuutta, tekee takajousitus täsmälleen saman asian takapäälle.

Jäykkä
Kiekot
Etunapa-
Takanapa-
Pinnat-
Eturengas-
Takarengas-
Renkaan koko45-622
Voimansiirto
Vaihtajat-
Takavaihtaja-
Komponentit
Etujarru-
Takajarru-
Ohjainlaakeri-
Ohjaustanko-
Ohjainkannatin-
Satulatolppa-
Polkimet-
Kädensijat/tankonauhat-
Moottori
Moottori-
Moottorin sijoitus 

Moottorin sijoitus

Missä moottori on sijoitettu, vaikuttaa siihen, kuinka paljon tukea saat ja kuinka tasainen voiman tuntu on. Moottori, joka on sijoitettu etu- tai takapyörään, antaa yleensä kokemuksen, että pyörä työntää (takapyörä) tai vetää (etupyörä), kun taas keskitetty moottori antaa yleisesti vaikutelman, että se olet itse, joka polkee (ja olet tullut paljon vahvemmaksi).

Moottori, joka on sijoitettu keskiöön, tarjoaa siis monia etuja, mutta on hieman kalliimpi rakentaa, mikä tekee pyörän hinnasta korkeamman keskiöön asennetulla moottorilla verrattuna takapyörään tai etupyörään asennettuun moottoriin. Pyörään asennettu moottori on siis halvempi, ja sinulle, joka ajat lyhyitä matkoja tai käytät pyörää suhteellisen vähän, toimii tämä erinomaisesti - kun taas keskiöön asennettu moottori on suositeltava, jos aiot pyöräillä/pendelöidä useammin ja pidempiä matkoja.

Lisää keskiöön asennetusta moottorista

Moottori on sijoitettu keskiöön, eli pyörän keskelle. Tästä syystä tätä kutsutaan usein myös keskimoottoriksi tai keskusmoottoriksi. Se tarjoaa muun muassa seuraavat edut:

  • Tasaisempi käynti, koska keskimoottorissa on enemmän sensoreita kuin pyöriin sijoitetuissa moottoreissa
  • Helpompi käyttää ilman sähköavustusta, koska pyörissä ei ole vastusta
  • Parempi painonjakauma pyörässä, mikä tekee pyöräilystä helpompaa ja hauskempaa
  • Lisääntynyt poljinvoima, koska sähkövoima tulee samasta paikasta kuin poljinvoima
EtuPyörä
Moottoriteho 

Moottoriteho

Max. sallittu moottoriteho Ruotsissa on tällä hetkellä 250 W. Jos teknisissä tiedoissa mainitaan suurempi teho kuin 250 W, on kyseessä vain hetkellinen arvo käynnistyksessä tai kiihdytyksessä, joka laskee 250 W:iin muutaman sekunnin kuluttua.
250 W
Moottorin äänitasoAlhainen
Maksiminopeus avustettuna 

Maksiminopeus avustettuna

Ruotsissa sallittu enimmäisavustusnopeus on tällä hetkellä 25 km/h. Jos nopeutesi ylittää 25 km/h, moottori lakkaa avustamasta ja sinun on poljettava itse.
25 km/h
Maksimikantama 

Maksimikantama

Kertoo, kuinka pitkälle voi päästä ihanteellisissa olosuhteissa (lämmin sää, vähän mäkiä, harvat pysähdykset ja käynnistykset sekä tasainen alusta) ennen kuin akku on täysin tyhjä. Tiedot ovat pääasiassa peräisin sähkömoottorin valmistajalta sekä otettu huomioon, minkä tyyppisestä pyörästä on kyse (MTB, peruspyörä jne.)

105 km
Akku
Akku-
AkkutyyppiLitiumioni
Akun sijaintiVaakaputki
Irrotettava akkuKyllä
Akkukapasiteetti (Wh)500
Jännite36 V
Sisältyykö akku?Kyllä
Voidaan ladata pyörässäKyllä
Näyttö
NäyttöBH X Display Lite
Irrotettava näyttöEi
Näytön sijaintiKeskellä
LatausporttiUSB
AvustustasotBoost, Eco, Eco+, Off, Sport
TalutusapuKyllä
Varusteet
Seisontatuki-
Vakuutusyhtiöiden hyväksymä lukko 

Vakuutusyhtiöiden hyväksymä lukko

Jos pyöräsi varastetaan, vakuutusyhtiöt vaativat yleensä, että se on ollut lukittuna kiinteään esineeseen yhdessä SSF-hyväksytyn lukon kanssa. Harkitse siis tarkkaan ennen kuin tilaat liian yksinkertaisen lukon, joka ei ehkä ole hyväksytty.
Ei
Muut-
ASIAKKAIDEN MIELIPITEET
Myös tagattu

SAMANKALTAISIA TUOTTEITA

-17%
Orbea MTB Wild H20 Mango (Gloss) - Black (Matt)
€ 4 760,61
€ 3 967,01
Tarjous
-17%
Orbea MTB Wild H20 Metallic Night Black (Matt-Gloss)
-7%
Orbea MTB Wild M10 Urban Green (Gloss) - Black (Matt)
-7%
Orbea Kemen Mid Suv 40 Metallic Night Black (Matt-Gloss)

Ostoskorisi(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä
Yhteensä: € 0
Kassalle

Suosikit(0 tuotetta)

Sinulla ei ole suosikkeja
VALIKKO