• NOPEAT TOIMITUKSET
  • MAKSA HELPOSTI KLARNALLA
  • TUHANSIA PYÖRIÄ VARASTOSSA
0
Suosikkilista
0
Ostoskori

LIVELO Livelo Sähkötavarapyörä #1 Musta

Livelo Sähkötavarapyörä #1 Musta
Kuvaus

Laadukas sähköavusteinen lastipyörä runsaalla hyödyllisellä tilalla

Laadukas pakkaus Livelo #1 on tukeva, luotettava ja helposti ohjattava kolmipyöräinen lastipyörä avuliaalla sähköavusteella, joka tekee pyöräilystä nautinnollista myös kuormaamattomana. Tämä ajoneuvo on tarkoitettu meille, jotka haluamme elää sähköisesti täysillä, ja pyörästä tulee luotettava tunnelman kohottaja koko perheelle. Pyöräily esikouluun tai jalkapalloharjoituksiin muuttuu päivittäiseksi lempiseikkailuksi, pitkäviikonlopun ostokset muuttuvat lasten leikiksi ja unelma ihanasta perheen retkestä rannalle on toteutettavissa jo huomenna. Se sopii erinomaisesti perhepyöräksi, mutta toimii myös mainiosti pienyrityksen rahtipyöränä, joka haluaa kompaktin kuljetusvälineen sujuvaan liikkumiseen ruuhkaisessakin liikenteessä.

Avain menestykseen!

  • Laadukas, jämäkkä ja helposti hallittava kolmipyöräinen lastipyörä, jossa on runsaasti tilaa kaikille ja kaikeille
  • Pendelöinti, lasten kuskaaminen, koiran ottaminen mukaan tai ostosten tekeminen – ympäristöystävällinen ja aikaa säästävä tapa liikkua 
  • Tilaa sekä lapsille että tavaroille, mikä täyttää perheen kaikki jokapäiväiset kuljetustarpeet
  • Jämäkkä alumiinirunko, joka tarjoaa vaikuttavaa vakautta ja matalan astumiskorkeuden
  • Uniikki kompakti muotoilu ja lyhyt kokonaispituus tekevät pyörästä erittäin ketterän ja kätevän kaupunkiympäristössä
  • Luotettava sähkömoottori 38Nm:llä vääntömomentilla ja suoran veto takapyörään
  • Irtotettavissa oleva ja lukittava akku, joka on sijoitettu käytännöllisesti ja suojattu hyvin lastitilan ulkopuolelle
  • Miellyttävä, mutta sporttinen ajoasento, joka antaa hyvän näköalan liikenteeseen
  • Taaksepäinajo-toiminto – mahdollistaa välttämisen nousta pyörästä ja kantaa sitä, mikä yksinkertaistaa arkea kun lastitila on täynnä
  • Hyväksi testattu yhden ketjurattaan voimansiirto 9 ulkoisella vaihteella, jotka toimivat luotettavasti 
  • Tehokkaat levyjarrut kaikissa kolmessa pyörässä takaavat luotettavan toiminnan vuoden ympäri
  • Optimoitu ohjaus ja jousitusoikeilla camber-, caster- ja KPI-kulmilla
  • Patentoitu superkevyt tekstiilirakenne, joka muuntuu helposti lastenistuimeksi
  • Turvavyöt on integroitu rakenteeseen nopeaa, ketterää ja helppoa käyttöä varten
  • Jämäkkä suojakaari, joka voidaan muutamalla liikkeellä muuttaa sadesuojaksi
  • Integroitu valaistus, joka on kytketty akkuun - helppo kytkeä päälle ja pois yhdellä napin painalluksella
  • Sovellus helpottaa seurantaa GPS:n kautta ja tarjoaa jatkuvasti kehitettäviä uusia toimintoja
  • Sisäänrakennettu GPS lisävarkaudensuojaksi (3 kuukauden tilaus sisältyy, sen jälkeen 59 kr/kk)

Jämäkkä alumiinikehys tukevalla kokonaisvaikutelmalla ja hieman matalammalla nousukorkeudella

Jämäkkä rakenne, jossa kaikki osat löytävät luonnollisen paikkansa, luo harmonisen kokonaisvaikutelman. Kuten voi odottaa, alumiinirunko (6061) tarjoaa luotettavaa vakautta kaikissa nopeuksissa ja raskaan lastin kanssa (se kestää painoa jopa 80 kiloa), ja yhdessä 50 mm leveiden renkaiden ja edistyneen jousituksen kanssa pyörä tarjoaa miellyttävän kyydin myös hieman huonommilla pinnoilla.

Tasapainotettu geometria antaa kuljettajalle sporttisen ja mukavan ajoasennon, joka mahdollistaa hyvän näkyvyyden ympäröivään liikenteeseen. Korkeuden ja syvyyden säädettävä satula mahdollistaa eri kuljettajien ajoasennon helposti muuttamisen. Siinä on myös optimoitu ohjaus ja jousitus oikeilla camber-, caster- ja KPI-kulmilla sekä ackerman-kompensaatiolla automaattista keskittymistä varten – turvallista, vakaata ja varmaa kaikissa nopeuksissa.

Sen uniikki kompakti muotoilu ja lyhyt kokonaispituus tekevät siitä ketterän, parantavat läpikulkuominaisuuksia ja tekevät siitä helpommin hallittavan kuin useimmat muut markkinoiden laatikkopyörät. Kompaktin koon ansiosta Livelo #1 on huomattavasti helpompi säilyttää autotallissa, varastotilassa tai pyörävarastossa.

Monipuolinen lastaustila, joka voidaan mukauttaa päivittäisten tarpeiden mukaan

Lastitilassa on kolme erilaista perustilaa, jotka voit vaihtaa muutamalla yksinkertaisella liikkeellä: suljettu (suojataksesi lastisi sääolosuhteilta), lastenistuin (kiitos tukevan suojakaaren, voit turvallisesti kuljettaa kaksi lasta) tai avoin (maksimaalisen lastaustilan saavuttamiseksi). Erittäin kevyessä tekstiilirakenteessa on vahvat vetoketjut ja lisäksi näppärä magneettilukitus etupuolella. Siinä on tukeva suojakaari, jota voidaan käyttää myös läpinäkyvän sadesuojan runkona lapsille (sadesuoja EI sisälly ja myydään erikseen). Jopa erittäin raskaiden esineiden, kuten pitkän viikonlopun kaikkien ruokakassien, pari säkillistä multaa tai juomalaatikot, kuljettaminen ei ole ongelma tälle käytännölliselle työjuhdalle. Laatikossa on runsaasti tilaa (mahtuu kaksi lasta ja muita pieniä esineitä) ja se kestää kuormaa jopa 80 kiloa. 

Sähkökäyttöinen takapyörän moottori yhteistyössä 9-vaihteisen voimansiirron kanssa 

Voima tulee hyvin suojatusta sähkömoottorista, joka on integroitu fiksusti takapyörään ja tarjoaa 38Nm:n vääntömomentin, mikä on tarpeen, kun lasti alkaa painaa enemmän. Irrotettava akku on suojattu ja sijoitettu kätevästi laatikon ulkopuolelle, tarjoten runsaasti ympäristöystävällistä tehoa (489 Wh). Täyteen ladatulla akulla liikut sujuvasti kaduilla, kujilla ja toreilla ilman huolta hikoilusta tai hengästyksestä. Akku ei ainoastaan käytä navamoottoria, vaan myös integroitua valaistusta, varmistaen että pyörä näkyy selkeästi myös pimeällä. 

Takapyörässä oleva sähkömoottori tarjoaa kiitettävää vääntöä, ja yhtä lailla vaikuttavaa on sen suhteellisen hiljainen toiminta ja ajoelämys, joka varmistaa voimansiirron pehmeän reagoinnin polkemisliikkeisiin. Tämä johtuu pääasiassa moottorin tehokkaista sensoreista, mikä käytännössä tarkoittaa, että kun poljet hitaasti ja varovaisesti, saat pehmeän ja rauhallisen avustuksen. Mutta kovempi ja nopeampi polkeminen tuottaa voimakkaamman avustuksen (kuitenkin enintään 25 km/h). Moottori toimii saumattomasti 9 ulkoisen vaihteen kanssa, ja yhteistyö on kivutonta, tehokasta ja tarjoaa toimintasäteen jopa 80 km.

Helppokäyttöinen teknologia lisää turvallisuutta ja tuo lisämielenrauhaa

Huolimatta sen edistyksellisestä teknologiasta, pyörä on poikkeuksellisen helppokäyttöinen; valitset vain avustustason ja sitten vain poljet... koska helppokäyttöinen järjestelmä hoitaa loput itsestään. Ohjaustangon keskellä on selkeä väri-näyttö integroidulla USB-portilla, joka näyttää kaiken tarvittavan ja enemmän. Uusimmassa versiossa on myös peruutustoiminto, mikä välttää tarpeen nousta pyörästä ja kantaa sitä, mikä yksinkertaistaa arkea huomattavasti kun lastitila on täynnä. Voit myös käyttää älykästä kävelyavustustoimintoa, joka on erityisen käytännöllinen laatikollisille pyörille ja tarkoittaa, että voit käyttää sähkömoottoria myös pyörän vieressä kävellessäsi. 

Tehokkaat hydrauliset levyjarrut ja jämäkät pyörät raskaiden kuormien käsittelyyn 

Kolmipyöräinen lastipyörä on suunniteltu raskaiden kuormien käsittelyyn, ja siksi pyörissä on erityisen vahvat alumiinivanteet. On käytetty 50 mm leveitä renkaita, edessä kaksi 20-tuumaa ja takana yksi 26-tuumainen. Laadukas yhdistelmä tarjoaa luotettavaa vakautta ja varmistaa sujuvan etenemisen epätasaisuuksien ja kuoppien yli säilyttäen korkean mukavuustason ja tarjoten samalla luotettavaa vakautta korkeissa nopeuksissa. Arvokas lasti vaatii luonnollisesti luotettavia jarruja, ja tästä syystä siinä on tehokkaat hydrauliset levyjarrut kaikissa kolmessa pyörässä, jotka tarjoavat tasaisen ja tehokkaan jarrutuskyvyn ja varmistavat kokoonpanon vaikuttavan lyhyen pysähtymismatkan (vasen kahva toimii myös pysäköintijarruna).

Varusteet, jotka tekevät elämästä satulassa huomattavasti helpompaa

Muutoin varustelutaso on ylellinen; mainittakoon kestävät lokasuojat, jotka mahdollistavat pyöräilyn säällä kuin säällä, pyörivä ketjusuoja, erittäin mukava mukavuussatula sekä juomapulloteline lempijuomallesi. Lisäksi laadukas valaistus (etu- ja takavalo) ohjataan omalla napilla ohjaustangosta, mikä varmistaa, että pyörä näkyy selvästi myös auringon laskettua. 

YKSITYISKOHDAT
Tuotenumero01075090119OS
EAN-koodi2240000021706
TuotemerkkiLIVELO
VäriSvart
Tuotenumero0107509
Tekniset tiedot
Kiekkokoko 

Kiekkokoko

Pyörän koon tarkoittaa juuri sitä mitä se kuulostaakin - pyörien kokoa. Se mitataan yleensä tuumissa (esim. 28") tai millimetreissä (esim. 622). Ruotsissa tuumat ovat yleisin mittayksikkö, ja siksi olemme päättäneet käyttää sitä. Pyörän koon merkitys vaihtelee pyörätyypin mukaan.

Lastenpyörät

Lastenpyörät määritellään useimmiten pyörän koon perusteella, mikä eroaa aikuisten pyöristä, joissa rungon koko määrää pyörän koon. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki 24"-renkailla varustetut pyörät olisivat samankokoisia, ja siksi olemme päättäneet, että emme käytä kokotaulukkoa, vaan annamme tarkat pituussuositukset kullekin yksittäiselle pyörälle.

Kun ostat lastenpyörää, haluat tietysti, että lapsi voi kasvaa pyörän kanssa. On kuitenkin muistettava, että liian suuri pyörä on yleensä liian pitkä, mikä johtaa makuuasentoon ja vähentää siten lapsen näkyvyyttä. Valitse siis koskaan pyörää, jossa lapsi on yli 5 senttimetriä lyhyempi kuin ilmoitettu pituussuosituksemme.

Maastopyörät

Maastopyöräilyssä on kolme eri pyörän kokoa: 29", 27,5" ja 26". 26" oli pitkään ainoa käytössä ollut koko maastopyörille, mutta nykyään sitä käytetään käytännössä vain nuorten pyörissä ja yksinkertaisissa maastopyörissä, jotka on tarkoitettu kuljetukseen ja kevyeen kuntoiluun. Jos haluat harjoitella tai jopa kilpailla pyörälläsi, oikeat koot ovat 29" tai 27,5". Yksinkertaistetusti voidaan sanoa, että 29" tarjoaa vakaamman kokemuksen, säilyttää vauhdin paremmin ja pääsee pienien esteiden yli helpommin kuin 27,5", kun taas 27,5" antaa pyörän, joka tuntuu ketterämmältä mutkissa ja on hieman nopeampi kiihdytyksessä. Monet 27,5" täysjousitetut maastopyörät ovat lisäksi pidemmällä iskunpituudella ja soveltuvat teknisempään ja haastavampaan maastoon.

Kilpapyörät, standardipyörät, hybridipyörät ja muut pyörät

Käytännössä kaikissa muissa pyörissä paitsi maastopyörissä ja lastenpyörissä käytetään 28"-renkaita, jotka ovat hyvin tasapainotettu koko, joka tarjoaa hyvät edellytykset rullata helposti, olla mukava istua ja helppo ohjata.

26"
PersonointiTyömatkapyöräily
SukupuoliUnisex, Naisten, Miesten
Naisten malli 

Naisten malli

Koska naiset ja miehet yleensä eroavat anatomiansa puolesta, monet valmistajat suunnittelevat pyöriä, jotka on mukautettu sen mukaisesti. Yleensä kyse on vain pienistä eroista. Muun muassa satulat ovat usein leveämpiä, ohjaustangot kapeampia ja kampivarsien pituus lyhyempi. Joissain tapauksissa tehdään myös naisille suunnattuja malleja pienemmissä ko'oissa ja viettävällä yläputkella. Joskus myös eri väreissä.
Ei
Valmistajan väri-
Vuosimalli2023
Paino (valmistajan mukaan)39kg
Valmistajan verkkosivutlivelo.se
SähköpyöräKyllä
SähköjärjestelmäShengyi
Pituutesi 

Pituutesi

Valmistajan suosittelema pituus
140-200cm
Jarrutyyppi 

Jarrutyyppi

Vannejarrut

Klassiset jarrut kaikenlaisiin pyöriin, jotka pikkuhiljaa syrjäytyvät levyjarrujen tieltä. Nämä ohjataan kahvoista ohjaustangosta ja puristuvat jarrupalat vanteen kehää vasten pysäyttääkseen pyörän. Vannejarruja on erilaisia eri pyörätyyppejä varten ja niihin kuuluu muun muassa V-jarrut, cantilever-jarrut ja U-jarrut. Näiden etuna on, että ne ovat hyvin helppoja huoltaa ja niiden paino on alhainen.

Rumpujarru

Toimivat samankaltaisesti kuin trummijarrut, joita löytyy muun muassa mopedeista. Tässä jarrupalat työntyvät ulos metallia vasten sylinterissä pyörän keskellä. Nämä vaativat vähiten huoltoa ja ovat erittäin luotettavia. Haittapuolena on, että niiden jarruteho ei ole yhtä voimakas kuin esimerkiksi levyjarruilla.

Jalkajarru

Standardi, joka löytyy useimmista klassisista naisten ja miesten pyöristä. Tämä jarrutyyppi vaatii hyvin vähän huoltoa, mutta rajoittuu, jos haluat enemmän vaihteita. Nämä kuuluvat nimittäin erityisiin navan tyyppeihin (pyörän keskiosa), joissa on kapseloituja vaihteita, esimerkiksi Shimano Nexus. Haittapuolena on, että jarruttamiseen tarvitaan enemmän voimaa verrattuna muihin jarrutyyppeihin, ja jalkojen täytyy olla tietyissä asennoissa, jotta saavutetaan tarvittava jarruvoima.

Levyjarru

Nykyaikaiset jarrut muun muassa maastopyörissä, hybridipyörissä ja monissa sähköpyörissä. Nämä perustuvat jarrusatulaan, joka puristaa metallilevyä vasten pyörän navassa (pyörän keskellä). Tämä on hyvin samankaltainen järjestelmä kuin mitä käytetään sekä autoissa että moottoripyörissä ja pidetään tällä hetkellä parhaana ratkaisuna. Nämä ovat tehokkaimmat jarrut, vaativat suhteellisen vähän huoltoa ja ovat erittäin luotettavia ja saatavilla sekä mekaanisina (vaijerilla) että hydraulisina (suljettu järjestelmä öljyllä).

Hydraulinen levyjarru
Vaihteiden lukumäärä 

Vaihteiden lukumäärä

Kuinka monta vaihdetta tarvitsen?

Tämä riippuu täysin siitä, miten pyöräilet ja mitä haluat saada irti pyörästäsi. Selvittääksesi tämän, sinun on tiedettävä, miten aiot pyöräillä ja haluatko painottaa matalaa huollon tarvetta vai korkeaa suorituskykyä.

Matala huolto

Tässä tapauksessa sinun kannattaa valita vaihteisto, jossa on napavaihteet. Näitä on saatavilla 2-11 vaihteen vaihtoehtoina muun muassa Shimanolta ja heidän Nexus-sarjastaan, jossa on 3, 7 ja 8 vaihdetta. On myös Shimano Alfine, joka on hienostuneempi malli, jossa on vähemmän vastusta mekaniikassa ja joka on saatavilla 8 ja 11 vaihteen versioina.

Korkea suorituskyky

Tässä tapauksessa takavaihteiden määrä liittyy suoraan laatuun. Valmistajat kilpailevat siitä, kuka tekee parhaat vaihteet suurimmalla määrällä rattaan hampaita kasetissa. Tämä tarkoittaa, että hienoimmat komponentit ovat myös ne, joissa on eniten vaihteita takana. Edessä on yksi tai kaksi hammasratasta hienommille osille.

Molempien yhdistelmä

Tässä tapauksessa katsomme järjestelmiä, joissa on 2-3 vaihdetta edessä ja 8-10 ratasta takana. Nämä ovat hieman yksinkertaisempaa rakennuslaatua, joka myös painaa enemmän. Ne on sen sijaan rakennettu kestävämmistä materiaaleista, kuten teräksestä alumiinin sijaan. Nämä kestävät usein enemmän iskuja, mutta eivät toimi yhtä sujuvasti

9-vaihteinen (1x9)
Runkosetti
RunkokokoOne-Size
Runko-
Runkomateriaali 

Runkomateriaali

Hiilikuitu maksaa hieman enemmän kuin alumiinirunko, mutta sillä on useita etuja muihin materiaaleihin verrattuna puhtaiden ajo-ominaisuuksien osalta. Se on vahvempi, kevyempi, jäykempi ja mukavampi ajaa, koska se on elävämpi materiaali kuin alumiini. Hiilikuitu on kuitenkin hieman herkempi tarvikkeiden asentamiselle, jotka kiinnitetään rungon ympärille, kuten lukot tai lastenistuimet. Tästä syystä hiilikuitu soveltuu parhaiten urheilupyöriin kuten kilpapyöriin ja maastopyöriin.

Alumiini on edullinen ja kevyt materiaali, joka soveltuu kaikenlaisiin pyöriin. Sen avulla on helppo saavuttaa todella alhainen paino säilyttäen samalla lujuus ja hyvät ajo-ominaisuudet, eikä materiaali ole myöskään herkkä sille, mitä tarvikkeita siihen asennat. Vain puhalla ja aja ja asenna juuri sitä, mitä haluat pyörääsi!

Teräs on materiaali, jota voidaan valmistaa monissa eri laatuasteissa. Terästä voi rakentaa hyvin edullisesti, ja siksi se löytyy helpommin meidän valikoimamme yksinkertaisemmista pyöristä. Mutta se voi olla myös uskomattoman joustava, kestävä ja mukava materiaali, kun käytetään todella laadukasta terästä. Todella laadukasta terästä löytyy monista pyöristä, jotka on tarkoitettu enemmän pitkän matkan pyöräilyyn, kuten meidän hienot touringpyörät Surlyltä, ja Skeppshult-pyörät, jotka on rakennettu ruotsalaisesta laatu-teräksestä (mikä myötävaikuttaa erittäin hienoihin mukavuusominaisuuksiin useimmilla alustoilla).

Alumiini
Haarukan materiaaliAlumiini
Takahaarukan tyyppi 

Takahaarukan tyyppi

Maastopyörä voidaan jakaa monella eri tavalla. Esimerkiksi voidaan puhua niin kutsutuista “täysjousitetuista” ja “hardtaileista”. Tämä tarkoittaa siis sitä, kuinka monta eri tyyppistä jousitusta pyörässä on.

Jäykkä

Hardtailissa on vain jousitettu etuhaarukka ja jäykkä takaosa. Jäykän takaosan etuna on, että voima ei katoa takajousituksen vuoksi. Lisäksi saat yleisesti kevyemmän pyörän.

Jousitettu

Täysjousitetussa pyörässä on jousitettu etuhaarukka sekä jousitettu takaosa. Nämä pyörät sisältävät linkuston, joka yhdessä takajousituksen kanssa tarjoaa mukavamman ajokokemuksen, mutta myös vakautta ja useimmissa tapauksissa jopa nopeamman ajon. Samalla tavalla kuin etuhaarukka jousittaa pitääkseen otteen ja lisätäkseen mukavuutta, tekee takajousitus täsmälleen saman asian takapäälle.

Jäykkä
Kiekot
Etunapa-
Takanapa-
Pinnat-
Vanteet-
Eturengas-
Takarengas-
Renkaan koko50-559
Voimansiirto
Vaihtajat-
Etuvaihtaja-
Takavaihtaja-
Keskiölaakeri-
Rataspakka-
Komponentit
Etujarru-
Takajarru-
Ohjaustanko-
Ohjainkannatin-
Polkimet-
Kädensijat/tankonauhat-
Moottori
Moottori-
Moottorin sijoitus 

Moottorin sijoitus

Missä moottori on sijoitettu, vaikuttaa siihen, kuinka paljon tukea saat ja kuinka tasainen voiman tuntu on. Moottori, joka on sijoitettu etu- tai takapyörään, antaa yleensä kokemuksen, että pyörä työntää (takapyörä) tai vetää (etupyörä), kun taas keskitetty moottori antaa yleisesti vaikutelman, että se olet itse, joka polkee (ja olet tullut paljon vahvemmaksi).

Moottori, joka on sijoitettu keskiöön, tarjoaa siis monia etuja, mutta on hieman kalliimpi rakentaa, mikä tekee pyörän hinnasta korkeamman keskiöön asennetulla moottorilla verrattuna takapyörään tai etupyörään asennettuun moottoriin. Pyörään asennettu moottori on siis halvempi, ja sinulle, joka ajat lyhyitä matkoja tai käytät pyörää suhteellisen vähän, toimii tämä erinomaisesti - kun taas keskiöön asennettu moottori on suositeltava, jos aiot pyöräillä/pendelöidä useammin ja pidempiä matkoja.

Lisää keskiöön asennetusta moottorista

Moottori on sijoitettu keskiöön, eli pyörän keskelle. Tästä syystä tätä kutsutaan usein myös keskimoottoriksi tai keskusmoottoriksi. Se tarjoaa muun muassa seuraavat edut:

  • Tasaisempi käynti, koska keskimoottorissa on enemmän sensoreita kuin pyöriin sijoitetuissa moottoreissa
  • Helpompi käyttää ilman sähköavustusta, koska pyörissä ei ole vastusta
  • Parempi painonjakauma pyörässä, mikä tekee pyöräilystä helpompaa ja hauskempaa
  • Lisääntynyt poljinvoima, koska sähkövoima tulee samasta paikasta kuin poljinvoima
Takapyörä
Moottoriteho 

Moottoriteho

Max. sallittu moottoriteho Ruotsissa on tällä hetkellä 250 W. Jos teknisissä tiedoissa mainitaan suurempi teho kuin 250 W, on kyseessä vain hetkellinen arvo käynnistyksessä tai kiihdytyksessä, joka laskee 250 W:iin muutaman sekunnin kuluttua.
250 W
Moottorin äänitasoAlhainen
Vääntömomentti 

Vääntömomentti

Moottorin vääntömomentti mitataan newtonmetreinä (Nm) ja se on mittari voiman kyvystä vääntää kohdetta tietyn akselin ympäri. Yksinkertaistettuna voidaan sanoa, että mitä suurempi vääntömomentti, sitä parempi.
38 Nm
Maksiminopeus avustettuna 

Maksiminopeus avustettuna

Ruotsissa sallittu enimmäisavustusnopeus on tällä hetkellä 25 km/h. Jos nopeutesi ylittää 25 km/h, moottori lakkaa avustamasta ja sinun on poljettava itse.
25 km/h
Keskimääräinen kantama 

Keskimääräinen kantama

Akkuun liittyvät tiedot kertovat, kuinka pitkälle pääsee normaaleissa (tai keskimääräisissä) olosuhteissa (keskikokoisia mäkiä, joitakin pysähdyksiä ja käynnistyksiä sekä vaihtelevia alustoja) ennen kuin akku on täysin tyhjä. Tiedot on pääasiassa saatu sähkömoottorin valmistajalta, ja huomioon on otettu myös pyörän tyyppi (maastopyörä, vakio-pyörä jne.).
60 km
Maksimikantama 

Maksimikantama

Kertoo, kuinka pitkälle voi päästä ihanteellisissa olosuhteissa (lämmin sää, vähän mäkiä, harvat pysähdykset ja käynnistykset sekä tasainen alusta) ennen kuin akku on täysin tyhjä. Tiedot ovat pääasiassa peräisin sähkömoottorin valmistajalta sekä otettu huomioon, minkä tyyppisestä pyörästä on kyse (MTB, peruspyörä jne.)

80 km
Akku
Akku-
AkkutyyppiLitiumioni
Akun sijaintiRunko
Irrotettava akkuKyllä
Latausaika6 h
Akkukapasiteetti (Wh)504
Akkukapasiteetti (Ah)14 Ah
Jännite36 V
Sisältyykö akku?Kyllä
Akkulaturi2A
Voidaan ladata pyörässäKyllä
Näyttö
NäyttöAPT 850C-CAN
Näytön sijaintiKeskellä
LatausporttiUSB
Avustustasot5
Varusteet
Valot-
Lokasuojat-
ASIAKKAIDEN MIELIPITEET
Myös tagattu
  • 2023
  • 26"

SAMANKALTAISIA TUOTTEITA

-2%
Livelo Sähkötavarapyörä #1 Musta
€ 5 097,89
€ 5 009,14
Tarjous
-12%
Centurion Laatikkopyörä Challenger E-Street
€ 4 314,21
€ 3 777,96
Tarjous
-18%
MGB Sähkötavarapyörä Cargo Cargo
€ 3 629,73
€ 2 971,61
Tarjous

Ostoskorisi(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä
Yhteensä: € 0
Kassalle

Suosikit(0 tuotetta)

Sinulla ei ole suosikkeja
VALIKKO