• NOPEAT TOIMITUKSET
  • MAKSA HELPOSTI KLARNALLA
  • TUHANSIA PYÖRIÄ VARASTOSSA
0
Suosikkilista
0
Ostoskori

CENTURION Centurion Laatikkopyörä Challenger E-Street

Centurion Laatikkopyörä Challenger E-Street
Kuvaus

Lastipyörä, joka erottuu edukseen ylivoimaisilla ajo-ominaisuuksillaan

Monikäyttöinen Centurion Challenger E Street on tukeva kolmipyöräinen lastipyörä, jonka sujuva ohjattavuus vastaa niin suurien kuin pientenkin kuormien päivittäisiin tarpeisiin. Hyvin varusteltu ja mukava lastipyörä tarjoaa erittäin sujuvan sähköavustuksen, mikä mahdollistaa auton jättämisen kotiin hyvällä omallatunnolla, vaikka tarvitsisit mukaasi paljon tavaraa. Tämä mukavuuteen keskittyvä lastipyörä erinomaisine ajo-ominaisuuksineen muodostuu koko perheen luotettavaksi mielialan kohottajaksi. Kaikki ilahtuvat sen tarjoamasta tilasta kahdelle lapselle ja mahdollisuudesta kuljettaa samanaikaisesti suuria määriä tavaraa. Polkeminen päiväkotiin muuttuu arkiseksi seikkailuksi, viikonloppuostokset sujuvat leikiten, ja unelma perheen retkestä uimarannalle voi käydä toteen jo huomenna. Parasta kaikessa on kuitenkin itse kokemus: voit hälventää stressaavia ajatuksia ja keskittyä kokemaan ympäröivän maailman, liukuen sujuvasti eteenpäin täydessä lastissa olevien ruokakassien kanssa... ilman että hikoa tai hengästyisi.

Avain menestykseen!

  • Lujatekoinen alumiinirunko takaa vakaan kokonaisvaltaisen tunteen ja sujuvan ohjattavuuden
  • Mukava, vakaa, turvallinen ja helposti käsiteltävä kolmipyöräinen lastipyörä, joka helposti täyttää perheen kaikki kuljetustarpeet
  • Runsas etukuormatila (80cm leveä) tarjoaa paljon tilaa sekä lapsille että muulle lastille
  • Tehokas voimansiirto tanskalaisen Promovecin keskimoottorilla, jossa on jopa 100Nm vääntömomentti 
  • Akku on integroitu kuormatilaan tarjoten runsaasti ympäristöystävällistä tehoa (Wh) ja jopa 100 km toimintamatkaa
  • Voimansiirron keskellä sijaitseva painopiste, joka tarjoaa lisäksi poikkeuksellisen tasapainoisen ajokokemuksen
  • Enviolon ensiluokkainen portaaton voimansiirto tarjoaa uskomattoman mukavuuden, helppouden ja lähes täydellisen huoltovapauden
  • Promovec Graphic Slim -näytön avulla kaikki tärkeät toiminnot ovat helposti saatavilla
  • Tehokkaat hydrauliset levyjarrut takaavat sujuvan käytön ja luotettavan toiminnan läpi vuoden
  • Vahva pyöräsetti, varustettu pitävillä renkailla Mitasilta (Flash V66 Stop Thorn) mitoilla 1x26x1,75" ja 2x20x1,75"
  • Luja lokasuojat mahdollistavat ajon kaikissa sääolosuhteissa
  • Laadukas LED-valaistus valaisee tien tehokkaasti ja tekee sinut selvästi näkyväksi liikenteessä

Vankka alumiinirunko ja tilaa sekä lapsille että muillekin kuormille

Vankka alumiinirunko, jossa kaikkien komponenttien paikat ovat huolella suunniteltu, luo vaikuttavan harmonisen kokonaisuuden. Odottamattakin rungon elegantti skandinaavinen muotoilu edustaa kestävää rakennetta luotettavalla vakauteen yhdistettynä joustavuuteen, joka takaa mukavan ajokokemuksen jopa heikommilla pinnoilla. Tasapainoinen geometria tarjoaa mukavan pystyasennon ja varmistaa hyvän näkyvyyden ympäröivään liikenteeseen. Laatikossa on runsaasti tilaa lapsille ja muille kuormille. Penkki kahdelle lapselle sekä ISOFIX-kiinnitys lastenistuimelle löytyvät laatikon sisältä. Penkin alla on älykäs säilytystila integroidulla USB-liitännällä, johon voit liittää älypuhelimesi tai tablet-laitteesi lataukseen matkalla. Pyörät on integroitu laatikkoon tehden pyörästä erittäin kompaktin (alle 80cm leveä), mikä käytännössä helpottaa pyörän sijoittamista pyörätiellä. Challenger E Streetin keskeinen painopiste varmistaa vakaan ajotuntuman niin suorilla kuin käänteissäkin, säästä ja kuormasta riippumatta.

Tehokas sähkökäyttö yhteistyössä portaattoman Enviolo-voimansiirron kanssa

Tanskalainen Promovec toimittaa voiman keskeisesti sijoitetun keskimoottorin ja älykkäästi kuormatilan alle sijoitetun tehokkaan akkupaketin avulla. Akku tarjoaa runsaasti ympäristöystävällistä tehoa, mikä antaa lisäpotkua sekä jaloille että keuhkoille nopeuksissa aina 25 km/h saakka. Tehokkaan sähköjärjestelmän voima on merkittävä, mutta vielä vaikuttavampaa on sähkömoottorin hiljainen toiminta ja dynaaminen tunne, joka saa voimansiirtojärjestelmän reagoimaan ihailtavan sujuvasti poljinliikkeisiin. Tämä johtuu pitkälti korkealaatuisista momenttiantureista, joten kun pyöräilet rauhallisesti, saat pehmeää ja hiljaista avustusta. Voimakkaampi polkeminen puolestaan tarjoaa tehokkaampaa avustusta (korkeintaan 25 km/h asti). Keskimoorin ansiosta pyöräilykokemus on tasapainoisin mahdollinen.

Tehokas sähkömoottori toimii yhteistyössä Enviolon innovatiivisen, portaattoman vaihteiston kanssa, joka on suunniteltu erityisesti lastipyöriä varten. Tämän ansiosta löydät aina oikean vaihteen. E Street kestää kaikki raskaat kuormat menettämättä suorituskykyä tai ylikuormittumatta, kiitos Heavy Duty -vaihteiston. Tämä on samalla äärimmäisen mukava, helppokäyttöinen ja huoltovapaa järjestelmä, joka tarjoaa sujuvan vaihteenvalinnan myös suurissa rasituksissa. Kaikki toimii saumattomasti ja hiljaisesti, juuri niin kuin pitäisikin.

Käytännölliset teknologiat tarjoavat tunteen lähes rajattomasta voimasta

Modernista teknologiasta huolimatta pyörä on esimerkillisen helppokäyttöinen. Valitse vain sopiva yksi viidestä avustustasosta, ja polkeminen voi alkaa... Älykäs järjestelmä huolehtii lopusta. E Streetissä on selkeä Promovec Graphic Slim -näyttö, joka on sekä minimalistinen että älykäs ja näyttää vain tarpeelliset tiedot. Näin kaikki tärkeät toiminnot ovat helposti saatavillasi. Voit myös yhdistää järjestelmän älypuhelimeesi bluetoothin kautta ja saada käyttöösi enemmän sisältöä ja toimintoja Promovec Connect +-sovelluksen kautta, joka on ladattavissa sekä Androidille että iOS:lle.

Tehokkaat hydrauliset levyjarrut ja vankka pyöräsetti raskaaseen kuormaan

Kolmipyöräisen lastipyörän on kestettävä raskaita kuormia, joten pyörissä on vahvat alumiinivanteet. Käytössä on 44mm leveät renkaat, edessä kaksi 20-tuumaista ja t...\[Osa tekstistä puuttuu\]...isäksi saatavillasi on pysäköintijarru, kun pyörän on pysyttävä turvallisesti parkissa.

Laadukkaat lisävarusteet tekevät elämästä huomattavasti helpompaa

Varustelutaso on ylellinen – loistavia esimerkkejä ovat kestävät lokasuojat, jotka takaavat, että voit pyöräillä kaikissa sääolosuhteissa, erittäin mukava mukavuussatula sekä laadukas LED-valaistus, joka valaisee tien tehokkaasti ja tekee sinusta selvästi näkyvän liikenteessä. Molemmat LED-etulamput on integroitu laatikkoon, ja LED-takavalo on asennettu takalokasuojaan. Valaistus kytketään päälle ja pois ohjauspaneelin näytöllä, ja se on älykkäästi yhdistetty pyörän suureen akkuun, mikä eliminoi jatkuvan paristojen vaihdon tarpeen ja lisää turvallisuuttasi.

YKSITYISKOHDAT
Tuotenumero0078485005548
EAN-koodi5712703001707
TuotemerkkiCENTURION
VäriMatt Svart
Valmistajan tuotenumero-
Tekniset tiedot
PersonointiTyömatkapyöräily
SukupuoliUnisex, Naisten, Miesten
Naisten malli 

Naisten malli

Koska naiset ja miehet yleensä eroavat anatomiansa puolesta, monet valmistajat suunnittelevat pyöriä, jotka on mukautettu sen mukaisesti. Yleensä kyse on vain pienistä eroista. Muun muassa satulat ovat usein leveämpiä, ohjaustangot kapeampia ja kampivarsien pituus lyhyempi. Joissain tapauksissa tehdään myös naisille suunnattuja malleja pienemmissä ko'oissa ja viettävällä yläputkella. Joskus myös eri väreissä.
Ei
Valmistajan väri-
Vuosimalli2022
SähköpyöräKyllä
SähköjärjestelmäPromovec
Pituutesi 

Pituutesi

Valmistajan suosittelema pituus
150-190cm
Sopii pituudelle (cm)150-155, 155-160, 160-165, 165-170, 170-175, 175-180, 180-185, 185-190
Jarrutyyppi 

Jarrutyyppi

Vannejarrut

Klassiset jarrut kaikenlaisiin pyöriin, jotka pikkuhiljaa syrjäytyvät levyjarrujen tieltä. Nämä ohjataan kahvoista ohjaustangosta ja puristuvat jarrupalat vanteen kehää vasten pysäyttääkseen pyörän. Vannejarruja on erilaisia eri pyörätyyppejä varten ja niihin kuuluu muun muassa V-jarrut, cantilever-jarrut ja U-jarrut. Näiden etuna on, että ne ovat hyvin helppoja huoltaa ja niiden paino on alhainen.

Rumpujarru

Toimivat samankaltaisesti kuin trummijarrut, joita löytyy muun muassa mopedeista. Tässä jarrupalat työntyvät ulos metallia vasten sylinterissä pyörän keskellä. Nämä vaativat vähiten huoltoa ja ovat erittäin luotettavia. Haittapuolena on, että niiden jarruteho ei ole yhtä voimakas kuin esimerkiksi levyjarruilla.

Jalkajarru

Standardi, joka löytyy useimmista klassisista naisten ja miesten pyöristä. Tämä jarrutyyppi vaatii hyvin vähän huoltoa, mutta rajoittuu, jos haluat enemmän vaihteita. Nämä kuuluvat nimittäin erityisiin navan tyyppeihin (pyörän keskiosa), joissa on kapseloituja vaihteita, esimerkiksi Shimano Nexus. Haittapuolena on, että jarruttamiseen tarvitaan enemmän voimaa verrattuna muihin jarrutyyppeihin, ja jalkojen täytyy olla tietyissä asennoissa, jotta saavutetaan tarvittava jarruvoima.

Levyjarru

Nykyaikaiset jarrut muun muassa maastopyörissä, hybridipyörissä ja monissa sähköpyörissä. Nämä perustuvat jarrusatulaan, joka puristaa metallilevyä vasten pyörän navassa (pyörän keskellä). Tämä on hyvin samankaltainen järjestelmä kuin mitä käytetään sekä autoissa että moottoripyörissä ja pidetään tällä hetkellä parhaana ratkaisuna. Nämä ovat tehokkaimmat jarrut, vaativat suhteellisen vähän huoltoa ja ovat erittäin luotettavia ja saatavilla sekä mekaanisina (vaijerilla) että hydraulisina (suljettu järjestelmä öljyllä).

Hydraulinen levyjarru
Vaihteiden lukumäärä 

Vaihteiden lukumäärä

Kuinka monta vaihdetta tarvitsen?

Tämä riippuu täysin siitä, miten pyöräilet ja mitä haluat saada irti pyörästäsi. Selvittääksesi tämän, sinun on tiedettävä, miten aiot pyöräillä ja haluatko painottaa matalaa huollon tarvetta vai korkeaa suorituskykyä.

Matala huolto

Tässä tapauksessa sinun kannattaa valita vaihteisto, jossa on napavaihteet. Näitä on saatavilla 2-11 vaihteen vaihtoehtoina muun muassa Shimanolta ja heidän Nexus-sarjastaan, jossa on 3, 7 ja 8 vaihdetta. On myös Shimano Alfine, joka on hienostuneempi malli, jossa on vähemmän vastusta mekaniikassa ja joka on saatavilla 8 ja 11 vaihteen versioina.

Korkea suorituskyky

Tässä tapauksessa takavaihteiden määrä liittyy suoraan laatuun. Valmistajat kilpailevat siitä, kuka tekee parhaat vaihteet suurimmalla määrällä rattaan hampaita kasetissa. Tämä tarkoittaa, että hienoimmat komponentit ovat myös ne, joissa on eniten vaihteita takana. Edessä on yksi tai kaksi hammasratasta hienommille osille.

Molempien yhdistelmä

Tässä tapauksessa katsomme järjestelmiä, joissa on 2-3 vaihdetta edessä ja 8-10 ratasta takana. Nämä ovat hieman yksinkertaisempaa rakennuslaatua, joka myös painaa enemmän. Ne on sen sijaan rakennettu kestävämmistä materiaaleista, kuten teräksestä alumiinin sijaan. Nämä kestävät usein enemmän iskuja, mutta eivät toimi yhtä sujuvasti

Portaaton säätö (napavaihde)
Takavaihtaja sarja 

Takavaihtaja sarja

Mitä esimerkiksi Shimano SLX tarkoittaa? Jokainen komponenttivalmistaja jakaa komponenttinsa kuten vaihteet, jarrut, kammet jne. sarjoihin, tässä tapauksessa valmistaja on Shimano ja sarja SLX.

Sarjat vaihtelevat toiminnallisten yksinkertaisten komponenttien ja huomattavasti edistyneempien komponenttien välillä, joissa on korkea tarkkuus ja alhainen paino.

Tietysti yksinkertaisemman sarjan vaihteet ja jarrut toimivat niin kuin pitääkin, mutta eivät samalla tarkkuudella tai tunteella kuin hienomman sarjan komponentit. Todennäköisesti yksinkertaisemmat komponentit vaativat enemmän huoltoa ajan myötä.

Alla näet listan suurimpien valmistajien sarjoista järjestettynä niin, että hienoin sarja on ylhäällä.

Huomaa, että tämä taulukko ei vertaa eri merkkejä tai maantiepyöriä vs. maastopyöriä, vaan sitä tulisi käyttää vain vertailuun yhden sarakkeen sisällä.

Shimano maastopyörätShimano maantiepyörätSRAM maastopyörätSRAM maantiepyörätShimano napavaihteet
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
Enviolo SP
Runkosetti
Runkokoko48
Takahaarukan tyyppi 

Takahaarukan tyyppi

Maastopyörä voidaan jakaa monella eri tavalla. Esimerkiksi voidaan puhua niin kutsutuista “täysjousitetuista” ja “hardtaileista”. Tämä tarkoittaa siis sitä, kuinka monta eri tyyppistä jousitusta pyörässä on.

Jäykkä

Hardtailissa on vain jousitettu etuhaarukka ja jäykkä takaosa. Jäykän takaosan etuna on, että voima ei katoa takajousituksen vuoksi. Lisäksi saat yleisesti kevyemmän pyörän.

Jousitettu

Täysjousitetussa pyörässä on jousitettu etuhaarukka sekä jousitettu takaosa. Nämä pyörät sisältävät linkuston, joka yhdessä takajousituksen kanssa tarjoaa mukavamman ajokokemuksen, mutta myös vakautta ja useimmissa tapauksissa jopa nopeamman ajon. Samalla tavalla kuin etuhaarukka jousittaa pitääkseen otteen ja lisätäkseen mukavuutta, tekee takajousitus täsmälleen saman asian takapäälle.

Jäykkä
Voimansiirto
Vaihtajat-
Takavaihtaja-
Komponentit
Ohjaustanko-
Ohjainkannatin-
Polkimet-
Kädensijat/tankonauhat-
Moottori
Moottori-
Moottorin sijoitus 

Moottorin sijoitus

Missä moottori on sijoitettu, vaikuttaa siihen, kuinka paljon tukea saat ja kuinka tasainen voiman tuntu on. Moottori, joka on sijoitettu etu- tai takapyörään, antaa yleensä kokemuksen, että pyörä työntää (takapyörä) tai vetää (etupyörä), kun taas keskitetty moottori antaa yleisesti vaikutelman, että se olet itse, joka polkee (ja olet tullut paljon vahvemmaksi).

Moottori, joka on sijoitettu keskiöön, tarjoaa siis monia etuja, mutta on hieman kalliimpi rakentaa, mikä tekee pyörän hinnasta korkeamman keskiöön asennetulla moottorilla verrattuna takapyörään tai etupyörään asennettuun moottoriin. Pyörään asennettu moottori on siis halvempi, ja sinulle, joka ajat lyhyitä matkoja tai käytät pyörää suhteellisen vähän, toimii tämä erinomaisesti - kun taas keskiöön asennettu moottori on suositeltava, jos aiot pyöräillä/pendelöidä useammin ja pidempiä matkoja.

Lisää keskiöön asennetusta moottorista

Moottori on sijoitettu keskiöön, eli pyörän keskelle. Tästä syystä tätä kutsutaan usein myös keskimoottoriksi tai keskusmoottoriksi. Se tarjoaa muun muassa seuraavat edut:

  • Tasaisempi käynti, koska keskimoottorissa on enemmän sensoreita kuin pyöriin sijoitetuissa moottoreissa
  • Helpompi käyttää ilman sähköavustusta, koska pyörissä ei ole vastusta
  • Parempi painonjakauma pyörässä, mikä tekee pyöräilystä helpompaa ja hauskempaa
  • Lisääntynyt poljinvoima, koska sähkövoima tulee samasta paikasta kuin poljinvoima
Takapyörä
Moottoriteho 

Moottoriteho

Max. sallittu moottoriteho Ruotsissa on tällä hetkellä 250 W. Jos teknisissä tiedoissa mainitaan suurempi teho kuin 250 W, on kyseessä vain hetkellinen arvo käynnistyksessä tai kiihdytyksessä, joka laskee 250 W:iin muutaman sekunnin kuluttua.
250 W
SensoritNopeus, Kadenssi, vääntömomentti
Maksiminopeus avustettuna 

Maksiminopeus avustettuna

Ruotsissa sallittu enimmäisavustusnopeus on tällä hetkellä 25 km/h. Jos nopeutesi ylittää 25 km/h, moottori lakkaa avustamasta ja sinun on poljettava itse.
25 km/h
Maksimikantama 

Maksimikantama

Kertoo, kuinka pitkälle voi päästä ihanteellisissa olosuhteissa (lämmin sää, vähän mäkiä, harvat pysähdykset ja käynnistykset sekä tasainen alusta) ennen kuin akku on täysin tyhjä. Tiedot ovat pääasiassa peräisin sähkömoottorin valmistajalta sekä otettu huomioon, minkä tyyppisestä pyörästä on kyse (MTB, peruspyörä jne.)

100 km
Akku
AkkutyyppiLitiumioni
Akun sijaintiSisäpuolella
Irrotettava akkuKyllä
Jännite36 V
Sisältyykö akku?Kyllä
Näyttö
NäyttöPromovec Graphic Slim
Näytön sijaintiVasen
Varusteet
Valot-
Lokasuojat-
Seisontatuki-
ASIAKKAIDEN MIELIPITEET
Myös tagattu
  • 2022

SAMANKALTAISIA TUOTTEITA

-2%
Livelo Sähkötavarapyörä #1 Musta
€ 5 097,89
€ 5 009,14
Tarjous
-12%
Centurion Laatikkopyörä Challenger E-Street
€ 4 314,21
€ 3 777,96
Tarjous
-18%
MGB Sähkötavarapyörä Cargo Cargo
€ 3 629,73
€ 2 971,61
Tarjous

Ostoskorisi(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä
Yhteensä: € 0
Kassalle

Suosikit(0 tuotetta)

Sinulla ei ole suosikkeja
VALIKKO