Kuvaus
Kona Libre, vihreä (green)
Tämän tuotteen kuvaus on automaattisesti käännetty. Pahoittelemme mahdollisia virheitä.
Maailmanlaajuisten hankintaketjujen pullonkaulojen ja viivästysten vuoksi valmistaja on saattanut korvata alkuperäisessä eritelmässä kuvatut yksittäiset komponentit muilla samanlaatuisilla tai parempilaatuisilla komponenteilla. Tästä johtuen sinulle toimitettu polkupyörä voi joissakin tapauksissa poiketa verkkokauppamme kuvista.
Massat ovat kerääntyneet Libren parveen. Se on tunnettu kyvystään murskata isoja kyytejä, kuljettaa tonneittain varusteita, suorittaa leukoja pudottavia luistoja, ja sitä on ehkä testattu pyöräilemällä yhdellä kädellä ja pitämällä olutta toisessa kädessä. Kuka tietää. Libre on heidän Carbon Verso -haarukallaan ja sen moninaisilla kantokyvyillä varustettu budjettiystävällisempi versio pahasta soraseikkailupyörästä.
Kona 6061 Alumiini
Konan 7005- ja 6061-alumiiniseoksia käytetään laajalti heidän maasto- ja asfalttipyöräkalustossaan. Sitkeä, kestävä ja kevyt seos, sekä Kona 7005 että 6061 tuottavat upean ja luotettavan suorituskyvyn, joka kestää tuhansia ajoja. Suuri osa 7005/6061-putkista on muotoiltuja ja/tai muotoiltuja, mikä tarkoittaa, että putken seinämän paksuutta voidaan lisätä tai vähentää sekä muotoilla, joten Kona voi hienosäätää tietyn rungon lujuutta ja ajo-ominaisuuksia sen käyttötarkoituksen mukaan.
sisäinen jakopää
Laakerikupit on itse asiassa puristettu runkoon ja ne ovat helposti irrotettavissa. Sisäinen headset vähentää myös pinon korkeutta, joten varren ja tankojen korkeus on paremmin säädettävissä, jolloin kuljettaja saa parhaan mahdollisen istuvuuden.
Kapeneva ohjausputki
Suurempi ympärysmitta ohjausputken alaosassa jakaa iskujen voiman paremmin, mikä pidentää itse ohjausputken laakerin käyttöikää ja poistaa jarrujen tärinän ja tarjoaa samalla itsevarman ohjaustehon. Kolmiomaisen rakenteen luontainen lujuus merkitsee myös vahvempaa ohjausasentoa ja parempaa tasapainoa, mikä antaa kuljettajalle paremman hallinnan epätasaisessa maastossa. Nollapinoinen, kapeneva ohjausputki tuo voimaa myös sinne, missä kuormitus on menossa - alempaan ohjauspyöräkuppiin - maksimoiden laakerien kestävyyden siellä, missä sitä tarvitaan.
Tubeless-yhteensopivat vanteet
Tubeless-vanteet mahdollistavat renkaiden paremman puhkeamisenkestävyyden, alhaisemman rengaspaineen, mikä parantaa renkaiden pitoa polulla, alhaisemman vierintävastuksen ja painonsäästöt perinteisiin putki- ja rengasjärjestelmiin verrattuna.
12x148mm akseli
12x142mm, 12x148 ja 12x157 taka-akselistandardit tarjoavat Kona-pyöräilijälle kaksi merkittävää etua: taka-akselin 12mm halkaisija antaa takanavan ja rungon väliselle liitännälle jäykän liitännän, kun taas 142/148/157mm ulkohalkaisija mahdollistaa pyörän nopean ja oikean asentamisen runkoon ennen taka-akselin asettamista. Vuodelle 2017 näet 12x148 Boostin vakiona. Boost-väli tarjoaa enemmän rengasväliä ketjupylväsjatkoksen kohdalla, ja takapyörä on jäykempi ja kestävämpi verrattuna 12x142-läpivientiakseliin.