• NOPEAT TOIMITUKSET
  • MAKSA HELPOSTI KLARNALLA
  • TUHANSIA PYÖRIÄ VARASTOSSA
0
Suosikkilista
0
Ostoskori

ROCK MACHINE Rock Machine Sähkö Maastopyörä Blizzard Int E30-29

Rock Machine Sähkö Maastopyörä Blizzard Int E30-29
Kuvaus

Vaimennettu pyörä voimakkaalla dynaamisella voimansiirrolla ja erinomaisella maastokelpoisuudella

Haluatko kokea sen ihastuttavan flow'n tunteen, jonka vain runsaat iskunpituudet voivat tarjota? Haluatko samalla maailman tehokkaimmat reisilihakset sähköisen keskimoottorin muodossa? Jos olet harkitsemassa siirtymistä joustavaan trail-pyörään, joka rakastaa kaikkea Kivikkoisten pystysuorien reittien haastavasta ajosta tasaisemmilla alustoilla, sinun tulisi tutustua vaimennettuun Rock Machine Blizzard INT e30-29:een. Tämä on uskomattoman viihdyttävä ja hämmästyttävän helppokäyttöinen vuoristorata-ajoneuvo, joka yhdistää nopean reagoinnin tarvittavaan ajovakauteen, jotta voit navigoida tiukat polut ja samalla hallita teknisesti vaativammat pätkät. Lisäämällä glutoiva vaimennus ja markkinoiden johtava japanilainen voimansiirto, joka aina tarjoaa runsaasti dynaamista voimaa ja vaikuttavan ajonautinnon, riippumatta siitä kuinka paljon wattia jaloissasi vielä on jäljellä, ja sinulla on selvä voittaja.

Menestyksen avain!

  • Veistoksellinen alumiinirunko (AL-6061 T6 Custom Tubing) ja Floating Pivot Suspension kinetiikka 
  • Vaimennettu etuhaarukka RockShoxista (Judy Silver TK), jonka iskunpituus on 130mm 
  • Takavaimennin RockShoxista (Deluxe Select R), jonka iskunpituus on 130mm 
  • Shimano'n tehokkain sähkömoottori (STePS EP8) 85Nm vääntövoimalla ja markkinoiden parhaalla dynamiikalla
  • Tehokas 630Wh akku, joka on tyylikkäästi integroitu runkoon tarjoten jopa 120 km:n toimintamatkan
  • Vakuuttava 10-vaihteinen voimansiirto luotettavalta Shimanolta (Deore)
  • Hydrauliset levyjarrut Shimanolta (MT420) 4-mäntäisillä calipereilla, jotka vastaavat nopeusresursseja 
  • Luja pyöräsarja laadukkailla WTB:n renkailla (Trail Boss Comp 29 x 2.4") 
  • Block Lock ohjainlaakeri, joka vähentää runkovaurioiden riskiä mahdollisessa kaatumisessa
  • ONE1:n Dropper Post säädettävällä 150/170 mm:n iskunpituudella (runkokoosta riippuen)

Veistoksellinen täysjoustoalumiinirunko laadukkaasta alumiinista 

Veistoksellinen runko koostuu kestävästä rungosta, joka tarjoaa keveyttä, mitä vain korkealaatuinen alumiini (AL-6061 T6 Custom Tubing) voi tarjota. Ehkä silmiinpistävin osa designissa on rungon puhtaat linjat tyylikkäästi integroidulla akulla, mutta parasta on, että se tarjoaa markkinoiden johtavaa polkemistehokkuutta ja välitöntä reagointia kun poljet täysiä. Sen selkeästi veistoksellinen runkomuoto on käytännöllinen ja herättää syvää materiahimoa. Ajamisen vakautta parantaa moderni Boost-tekniikka, joka mahdollistaa korkean vääntöjäykkyyden. Tämä tarkoittaa käytännössä, että kaikki lihastesi (ja sähkömoottorin) tuottama voima välittyy suoraan takapyörälle, antaen sinun ohittaa sekä naapuresi että kilpakumppanisi. Lisättynä sisäinen kaapeliveto, vaikuttava kinetiikka ja tasapainoinen trail-geometria, joka takaa, että voit ajaa sekä nopeasti että pitkään erinomaisella kontrollilla, sekä alamäessä että ylämäessä ja tasaisella maalla. Vaativassa maastossa dropper post on nykyään välttämätön, joten pyörä on varustettu ONE1:n korkeudensäädettävällä istuinpostilla, jonka iskunpituus on joko 150 tai 170 mm runkokoon mukaan.

Tehokas sähkökäyttö uskomattomalla väännöllä ja miellyttävällä dynaamisella tunteella

Pyörän sydämen muodostaa mahdollisesti markkinoiden paras voimansiirtojärjestelmä, Shimano STePS (EP8), joka koostuu erittäin tehokkaasta sähkömoottorista (85Nm) sekä tehokkaasta ja täysin integroidusta akusta, joka tarjoaa 504 Wh ympäristöystävällistä tehoa. Tämä antaa sinulle erinomaisen toimintasäteen täynnä lisävoimaa niin jaloillesi kuin keuhkoillesikin. Vaikuttava dynaaminen sähkömoottori toimii yhteistyössä Shimano'n 10 tehokkaan vaihteen kanssa, ja kaikki tapahtuu tehokkaasti, hiljaisesti ja suoraan voima välittyen veiviin. Koska koko voimapaketti on sijoitettu rungon alaosaan, saadaan aikaan esimerkillisen matala painopiste, mikä antaa sinulle moitteetonta ketteryyttä kaikenlaisessa maastossa. Lisätään vielä neljä eri ajotilaa (Off, Eco, Trail ja Boost) ja selkeä näyttö, joka antaa sinulle täyden hallinnan ja näyttää käytännössä kaiken tarvittavan. 

Hyvin tasapainotettu vaimennus tehokkaasti nielee kaikki maaston epätasaisuudet 

Vaimennukset ovat peräisin laadukkaalta RockShoxilta, edessä (Judy Silver TK) ja takana (Deluxe Select R), ja ne tarjoavat 130/130 mm iskunpituudet, jotka tuovat lisää mukavuutta ja varmuutta ajossasi. Vaimentimet ahmivat aktiivisesti kaikki epätasaisuudet ja takaavat, että voit ajaa täydellä kontrollilla, vaikka maasto tai jyrkkyys kasvaa haastavaksi. Iskunpituuksien ansiosta sinun ei tarvitse murehtia pidon menettämisestä ja monien säätömahdollisuuksien myötä sinulla on pääsy laajaan säädettävyyteen, eli voit jatkaa kaasun painamista täydellä voimalla riippumatta alustan luonteesta. 

Jämäkät 29-tuumaiset ja massiiviset levyjarrut tehokkailla 4-mäntäisillä sylintereillä 

Kun sinun on pysäytettävä jämäkät 29-tuumaiset pyörät, jotka on varustettu laadukkailla renkailla WTB:lta (Trail Boss Comp) 2.4" leveydellä, käytettävissäsi on tehokkaat hydrauliset levyjarrut Shimanolta (MT420) 4-mäntäisillä sylintereillä ja massiiviset levyt (180/180mm). Tämä varmistaa esimerkillisen kontrollin ja takaa, että jarrutusteho on maksimaalinen riippumatta alustasta, säästä tai vuodenajasta.

Urheilullinen täysjoustopyörä, joka muuttaa käsityksesi pyöräilystä

Pyörässä on tasapainoinen yhdistelmä testattuja komponentteja, jotka ovat selvästi keskivertoa terävämpiä, eli käytännössä kyseessä on varusteet markkinoiden huipulta Shimanolta, RockShoxilta, Darfonilta, ONE1:ltä ja WTB:ltä. Käytännön tuloksena on sähköavusteinen trail-/enduro-pyörä, joka tarjoaa uskomatonta ketteryyttä yhdistettynä runsaisiin iskunpituuksiin pyörässä, joka kiipeää innokkaasti ja laskeutuu nopeammin rinteitä kuin useimmat kaksipyöräiset... ja kaiken lisäksi hinta, jonka me tavalliset ihmiset voimme hyväksyä! Täysjousto-eMTB, joka tulee ikuisesti muuttamaan näkemystäsi pyöräilystä ja vie sinut sinne, minne haluat, nopeammin, tehokkaammin ja helpommin. 

YKSITYISKOHDAT
Tuotenumero0069084
EAN-koodi-
TuotemerkkiROCK MACHINE
Väri-
Valmistajan tuotenumero-
Tekniset tiedot
Kiekkokoko 

Kiekkokoko

Pyörän koon tarkoittaa juuri sitä mitä se kuulostaakin - pyörien kokoa. Se mitataan yleensä tuumissa (esim. 28") tai millimetreissä (esim. 622). Ruotsissa tuumat ovat yleisin mittayksikkö, ja siksi olemme päättäneet käyttää sitä. Pyörän koon merkitys vaihtelee pyörätyypin mukaan.

Lastenpyörät

Lastenpyörät määritellään useimmiten pyörän koon perusteella, mikä eroaa aikuisten pyöristä, joissa rungon koko määrää pyörän koon. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki 24"-renkailla varustetut pyörät olisivat samankokoisia, ja siksi olemme päättäneet, että emme käytä kokotaulukkoa, vaan annamme tarkat pituussuositukset kullekin yksittäiselle pyörälle.

Kun ostat lastenpyörää, haluat tietysti, että lapsi voi kasvaa pyörän kanssa. On kuitenkin muistettava, että liian suuri pyörä on yleensä liian pitkä, mikä johtaa makuuasentoon ja vähentää siten lapsen näkyvyyttä. Valitse siis koskaan pyörää, jossa lapsi on yli 5 senttimetriä lyhyempi kuin ilmoitettu pituussuosituksemme.

Maastopyörät

Maastopyöräilyssä on kolme eri pyörän kokoa: 29", 27,5" ja 26". 26" oli pitkään ainoa käytössä ollut koko maastopyörille, mutta nykyään sitä käytetään käytännössä vain nuorten pyörissä ja yksinkertaisissa maastopyörissä, jotka on tarkoitettu kuljetukseen ja kevyeen kuntoiluun. Jos haluat harjoitella tai jopa kilpailla pyörälläsi, oikeat koot ovat 29" tai 27,5". Yksinkertaistetusti voidaan sanoa, että 29" tarjoaa vakaamman kokemuksen, säilyttää vauhdin paremmin ja pääsee pienien esteiden yli helpommin kuin 27,5", kun taas 27,5" antaa pyörän, joka tuntuu ketterämmältä mutkissa ja on hieman nopeampi kiihdytyksessä. Monet 27,5" täysjousitetut maastopyörät ovat lisäksi pidemmällä iskunpituudella ja soveltuvat teknisempään ja haastavampaan maastoon.

Kilpapyörät, standardipyörät, hybridipyörät ja muut pyörät

Käytännössä kaikissa muissa pyörissä paitsi maastopyörissä ja lastenpyörissä käytetään 28"-renkaita, jotka ovat hyvin tasapainotettu koko, joka tarjoaa hyvät edellytykset rullata helposti, olla mukava istua ja helppo ohjata.

29" (tuumaa)
PersonointiMaastopyöräily
TuotesarjaRock Machine Blizzard
MallisarjaRock Machine E-Mountain Fully
SukupuoliUnisex, Miesten
Naisten malli 

Naisten malli

Koska naiset ja miehet yleensä eroavat anatomiansa puolesta, monet valmistajat suunnittelevat pyöriä, jotka on mukautettu sen mukaisesti. Yleensä kyse on vain pienistä eroista. Muun muassa satulat ovat usein leveämpiä, ohjaustangot kapeampia ja kampivarsien pituus lyhyempi. Joissain tapauksissa tehdään myös naisille suunnattuja malleja pienemmissä ko'oissa ja viettävällä yläputkella. Joskus myös eri väreissä.
Ei
Valmistajan väri-
Vuosimalli2022
Valmistajan verkkosivutrockmachinebikes.com/se
SähköpyöräKyllä
SähköjärjestelmäShimano
Pituutesi 

Pituutesi

Valmistajan suosittelema pituus
-
Sopii pituudelle (cm)-
Jarrutyyppi 

Jarrutyyppi

Vannejarrut

Klassiset jarrut kaikenlaisiin pyöriin, jotka pikkuhiljaa syrjäytyvät levyjarrujen tieltä. Nämä ohjataan kahvoista ohjaustangosta ja puristuvat jarrupalat vanteen kehää vasten pysäyttääkseen pyörän. Vannejarruja on erilaisia eri pyörätyyppejä varten ja niihin kuuluu muun muassa V-jarrut, cantilever-jarrut ja U-jarrut. Näiden etuna on, että ne ovat hyvin helppoja huoltaa ja niiden paino on alhainen.

Rumpujarru

Toimivat samankaltaisesti kuin trummijarrut, joita löytyy muun muassa mopedeista. Tässä jarrupalat työntyvät ulos metallia vasten sylinterissä pyörän keskellä. Nämä vaativat vähiten huoltoa ja ovat erittäin luotettavia. Haittapuolena on, että niiden jarruteho ei ole yhtä voimakas kuin esimerkiksi levyjarruilla.

Jalkajarru

Standardi, joka löytyy useimmista klassisista naisten ja miesten pyöristä. Tämä jarrutyyppi vaatii hyvin vähän huoltoa, mutta rajoittuu, jos haluat enemmän vaihteita. Nämä kuuluvat nimittäin erityisiin navan tyyppeihin (pyörän keskiosa), joissa on kapseloituja vaihteita, esimerkiksi Shimano Nexus. Haittapuolena on, että jarruttamiseen tarvitaan enemmän voimaa verrattuna muihin jarrutyyppeihin, ja jalkojen täytyy olla tietyissä asennoissa, jotta saavutetaan tarvittava jarruvoima.

Levyjarru

Nykyaikaiset jarrut muun muassa maastopyörissä, hybridipyörissä ja monissa sähköpyörissä. Nämä perustuvat jarrusatulaan, joka puristaa metallilevyä vasten pyörän navassa (pyörän keskellä). Tämä on hyvin samankaltainen järjestelmä kuin mitä käytetään sekä autoissa että moottoripyörissä ja pidetään tällä hetkellä parhaana ratkaisuna. Nämä ovat tehokkaimmat jarrut, vaativat suhteellisen vähän huoltoa ja ovat erittäin luotettavia ja saatavilla sekä mekaanisina (vaijerilla) että hydraulisina (suljettu järjestelmä öljyllä).

Hydraulinen levyjarru
Vaihteiden lukumäärä 

Vaihteiden lukumäärä

Kuinka monta vaihdetta tarvitsen?

Tämä riippuu täysin siitä, miten pyöräilet ja mitä haluat saada irti pyörästäsi. Selvittääksesi tämän, sinun on tiedettävä, miten aiot pyöräillä ja haluatko painottaa matalaa huollon tarvetta vai korkeaa suorituskykyä.

Matala huolto

Tässä tapauksessa sinun kannattaa valita vaihteisto, jossa on napavaihteet. Näitä on saatavilla 2-11 vaihteen vaihtoehtoina muun muassa Shimanolta ja heidän Nexus-sarjastaan, jossa on 3, 7 ja 8 vaihdetta. On myös Shimano Alfine, joka on hienostuneempi malli, jossa on vähemmän vastusta mekaniikassa ja joka on saatavilla 8 ja 11 vaihteen versioina.

Korkea suorituskyky

Tässä tapauksessa takavaihteiden määrä liittyy suoraan laatuun. Valmistajat kilpailevat siitä, kuka tekee parhaat vaihteet suurimmalla määrällä rattaan hampaita kasetissa. Tämä tarkoittaa, että hienoimmat komponentit ovat myös ne, joissa on eniten vaihteita takana. Edessä on yksi tai kaksi hammasratasta hienommille osille.

Molempien yhdistelmä

Tässä tapauksessa katsomme järjestelmiä, joissa on 2-3 vaihdetta edessä ja 8-10 ratasta takana. Nämä ovat hieman yksinkertaisempaa rakennuslaatua, joka myös painaa enemmän. Ne on sen sijaan rakennettu kestävämmistä materiaaleista, kuten teräksestä alumiinin sijaan. Nämä kestävät usein enemmän iskuja, mutta eivät toimi yhtä sujuvasti

10-vaihteinen (1x10)
Vaihdevipu sarjaShimano Deore
Takavaihtaja sarja 

Takavaihtaja sarja

Mitä esimerkiksi Shimano SLX tarkoittaa? Jokainen komponenttivalmistaja jakaa komponenttinsa kuten vaihteet, jarrut, kammet jne. sarjoihin, tässä tapauksessa valmistaja on Shimano ja sarja SLX.

Sarjat vaihtelevat toiminnallisten yksinkertaisten komponenttien ja huomattavasti edistyneempien komponenttien välillä, joissa on korkea tarkkuus ja alhainen paino.

Tietysti yksinkertaisemman sarjan vaihteet ja jarrut toimivat niin kuin pitääkin, mutta eivät samalla tarkkuudella tai tunteella kuin hienomman sarjan komponentit. Todennäköisesti yksinkertaisemmat komponentit vaativat enemmän huoltoa ajan myötä.

Alla näet listan suurimpien valmistajien sarjoista järjestettynä niin, että hienoin sarja on ylhäällä.

Huomaa, että tämä taulukko ei vertaa eri merkkejä tai maantiepyöriä vs. maastopyöriä, vaan sitä tulisi käyttää vain vertailuun yhden sarakkeen sisällä.

Shimano maastopyörätShimano maantiepyörätSRAM maastopyörätSRAM maantiepyörätShimano napavaihteet
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
Shimano Deore
MallisarjaRock Machine E-Mountain Fully
Runkosetti
Runkokoko-
Runko-
Runkomateriaali 

Runkomateriaali

Hiilikuitu maksaa hieman enemmän kuin alumiinirunko, mutta sillä on useita etuja muihin materiaaleihin verrattuna puhtaiden ajo-ominaisuuksien osalta. Se on vahvempi, kevyempi, jäykempi ja mukavampi ajaa, koska se on elävämpi materiaali kuin alumiini. Hiilikuitu on kuitenkin hieman herkempi tarvikkeiden asentamiselle, jotka kiinnitetään rungon ympärille, kuten lukot tai lastenistuimet. Tästä syystä hiilikuitu soveltuu parhaiten urheilupyöriin kuten kilpapyöriin ja maastopyöriin.

Alumiini on edullinen ja kevyt materiaali, joka soveltuu kaikenlaisiin pyöriin. Sen avulla on helppo saavuttaa todella alhainen paino säilyttäen samalla lujuus ja hyvät ajo-ominaisuudet, eikä materiaali ole myöskään herkkä sille, mitä tarvikkeita siihen asennat. Vain puhalla ja aja ja asenna juuri sitä, mitä haluat pyörääsi!

Teräs on materiaali, jota voidaan valmistaa monissa eri laatuasteissa. Terästä voi rakentaa hyvin edullisesti, ja siksi se löytyy helpommin meidän valikoimamme yksinkertaisemmista pyöristä. Mutta se voi olla myös uskomattoman joustava, kestävä ja mukava materiaali, kun käytetään todella laadukasta terästä. Todella laadukasta terästä löytyy monista pyöristä, jotka on tarkoitettu enemmän pitkän matkan pyöräilyyn, kuten meidän hienot touringpyörät Surlyltä, ja Skeppshult-pyörät, jotka on rakennettu ruotsalaisesta laatu-teräksestä (mikä myötävaikuttaa erittäin hienoihin mukavuusominaisuuksiin useimmilla alustoilla).

Alumiini
Etuhaarukka-
Joustomatka edessä 

Joustomatka edessä

Tämä asia maastopyörän iskunpituudesta voi tuntua todelliselta viidakolta. Yksinkertaistettuna voidaan sanoa, että mitä pidempi iskunpituus pyörällä on, sitä karkeampaan maastoon pyörä on sovitettu. Pyörät, joissa on 100 mm iskunpituus, on ensisijaisesti suunniteltu Cross Country -pyöräilyyn, eli nopeampaan ajoon vähemmän teknisessä maastossa.

Pyörä, jossa on 120 mm iskunpituus, on ehkä paras kaikenkattava valinta, sillä nämä pyörät sijoittuvat usein puhtaan kilpapyörän ja karkeampaan maastoon soveltuvan pyörän välille. Nämä pyörät sopivat kaikille harrastajille, jotka haluavat pystyä etenemään kaikenlaisessa maastossa ilman, että heillä on äärimmäisiä tavoitteita suuntaan tai toiseen.

Pyörä, jossa on 140 mm iskunpituus tai enemmän, on täydellinen sinulle, joka tykkäät ajaa karkeammassa maastossa, ja ehkä viettää aikaa bikeparkissa ja ajaa alas mäkiä niin nopeasti kuin pystyt.

Monissa hybridipyörissä on myös etujousitus, noin 60-80 mm iskunpituudella lisäämään mukavuutta. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että pyörää voisi käyttää maastopyöränä, vaan se on ensisijaisesti tarkoitettu mukavuuden lisäämiseen sorateillä ja tasaisemmilla poluilla tai reiteillä.

130 mm
Takaiskunvaimennin-
Takahaarukan tyyppi 

Takahaarukan tyyppi

Maastopyörä voidaan jakaa monella eri tavalla. Esimerkiksi voidaan puhua niin kutsutuista “täysjousitetuista” ja “hardtaileista”. Tämä tarkoittaa siis sitä, kuinka monta eri tyyppistä jousitusta pyörässä on.

Jäykkä

Hardtailissa on vain jousitettu etuhaarukka ja jäykkä takaosa. Jäykän takaosan etuna on, että voima ei katoa takajousituksen vuoksi. Lisäksi saat yleisesti kevyemmän pyörän.

Jousitettu

Täysjousitetussa pyörässä on jousitettu etuhaarukka sekä jousitettu takaosa. Nämä pyörät sisältävät linkuston, joka yhdessä takajousituksen kanssa tarjoaa mukavamman ajokokemuksen, mutta myös vakautta ja useimmissa tapauksissa jopa nopeamman ajon. Samalla tavalla kuin etuhaarukka jousittaa pitääkseen otteen ja lisätäkseen mukavuutta, tekee takajousitus täsmälleen saman asian takapäälle.

Jousitettu
Kiekot
Etunapa-
Takanapa-
Pinnat-
Vanteet-
Eturengas-
Takarengas-
Renkaan koko62-622
Voimansiirto
Vaihtajat-
Takavaihtaja-
Rataspakka-
Komponentit
Etujarru-
Ohjainlaakeri-
Ohjaustanko-
Ohjainkannatin-
Satulatolppa-
Kädensijat/tankonauhat-
Moottori
Moottori-
Moottorin sijoitus 

Moottorin sijoitus

Missä moottori on sijoitettu, vaikuttaa siihen, kuinka paljon tukea saat ja kuinka tasainen voiman tuntu on. Moottori, joka on sijoitettu etu- tai takapyörään, antaa yleensä kokemuksen, että pyörä työntää (takapyörä) tai vetää (etupyörä), kun taas keskitetty moottori antaa yleisesti vaikutelman, että se olet itse, joka polkee (ja olet tullut paljon vahvemmaksi).

Moottori, joka on sijoitettu keskiöön, tarjoaa siis monia etuja, mutta on hieman kalliimpi rakentaa, mikä tekee pyörän hinnasta korkeamman keskiöön asennetulla moottorilla verrattuna takapyörään tai etupyörään asennettuun moottoriin. Pyörään asennettu moottori on siis halvempi, ja sinulle, joka ajat lyhyitä matkoja tai käytät pyörää suhteellisen vähän, toimii tämä erinomaisesti - kun taas keskiöön asennettu moottori on suositeltava, jos aiot pyöräillä/pendelöidä useammin ja pidempiä matkoja.

Lisää keskiöön asennetusta moottorista

Moottori on sijoitettu keskiöön, eli pyörän keskelle. Tästä syystä tätä kutsutaan usein myös keskimoottoriksi tai keskusmoottoriksi. Se tarjoaa muun muassa seuraavat edut:

  • Tasaisempi käynti, koska keskimoottorissa on enemmän sensoreita kuin pyöriin sijoitetuissa moottoreissa
  • Helpompi käyttää ilman sähköavustusta, koska pyörissä ei ole vastusta
  • Parempi painonjakauma pyörässä, mikä tekee pyöräilystä helpompaa ja hauskempaa
  • Lisääntynyt poljinvoima, koska sähkövoima tulee samasta paikasta kuin poljinvoima
Kammetarvike
Moottoriteho 

Moottoriteho

Max. sallittu moottoriteho Ruotsissa on tällä hetkellä 250 W. Jos teknisissä tiedoissa mainitaan suurempi teho kuin 250 W, on kyseessä vain hetkellinen arvo käynnistyksessä tai kiihdytyksessä, joka laskee 250 W:iin muutaman sekunnin kuluttua.
250 W
Vääntömomentti 

Vääntömomentti

Moottorin vääntömomentti mitataan newtonmetreinä (Nm) ja se on mittari voiman kyvystä vääntää kohdetta tietyn akselin ympäri. Yksinkertaistettuna voidaan sanoa, että mitä suurempi vääntömomentti, sitä parempi.
85 Nm
SensoritNopeus, Kadenssi, vääntömomentti
Maksiminopeus avustettuna 

Maksiminopeus avustettuna

Ruotsissa sallittu enimmäisavustusnopeus on tällä hetkellä 25 km/h. Jos nopeutesi ylittää 25 km/h, moottori lakkaa avustamasta ja sinun on poljettava itse.
25 km/h
Keskimääräinen kantama 

Keskimääräinen kantama

Akkuun liittyvät tiedot kertovat, kuinka pitkälle pääsee normaaleissa (tai keskimääräisissä) olosuhteissa (keskikokoisia mäkiä, joitakin pysähdyksiä ja käynnistyksiä sekä vaihtelevia alustoja) ennen kuin akku on täysin tyhjä. Tiedot on pääasiassa saatu sähkömoottorin valmistajalta, ja huomioon on otettu myös pyörän tyyppi (maastopyörä, vakio-pyörä jne.).
150 km
Akku
Akku-
AkkutyyppiLitiumioni
Akun sijaintiVaakaputki
Latausaika5 h 30 m
Akkukapasiteetti (Wh)630
Jännite36 V
Sisältyykö akku?Kyllä
AkkulaturiDARFON 4A Smart Plus -laturi
Voidaan ladata pyörässäKyllä
Näyttö
NäyttöShimano SC-EM800
TalutusapuKyllä
ASIAKKAIDEN MIELIPITEET
Myös tagattu

MUITA TUOTTEITA SARJASSA Rock Machine Blizzard

-36%
Rock Machine MTB Blizzard Trl 30-29
€ 2 776,61
€ 1 784,61
Tarjous
-28%
Rock Machine Blizzard Xcm 70-29
€ 3 173,41
€ 2 280,61
Tarjous
-33%
Rock Machine MTB Blizzard 50-297
€ 2 975,01
€ 1 983,01
Tarjous
-37%
Rock Machine Blizzard Xcm 30-29
€ 2 677,41
€ 1 685,41
Tarjous

SAMANKALTAISIA TUOTTEITA

Rock Machine Sähkö Maastopyörä Blizzard Int E30-29
€ 3 867,81
alkaen € 2 975,01
Tarjous
-34%
Rock Machine MTB Blizz Int E40-29
€ 3 768,61
€ 2 479,01
Tarjous
-10%
BH Sähkömaastopyörä Atom 29 Musta/Punainen
€ 2 032,61
€ 1 828,14
Tarjous

Ostoskorisi(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä
Yhteensä: € 0
Kassalle

Suosikit(0 tuotetta)

Sinulla ei ole suosikkeja
VALIKKO