• NOPEAT TOIMITUKSET
  • MAKSA HELPOSTI KLARNALLA
  • TUHANSIA PYÖRIÄ VARASTOSSA
0
Suosikkilista
0
Ostoskori

ROCK MACHINE Rock Machine Avalanche Int E70-26

Rock Machine Avalanche Int E70-26
Kuvaus

Uskomattoman viihdyttävä pyörä sinulle, joka haluat hallita vaikeassa maastossa

Uskomattoman viihdyttävä Rock Machine Avalanche INT E70-26 on täydellinen pyörä sinulle, joka haluat pitää niin hauskaa kuin mahdollista niin vaikeassa maastossa kuin mahdollista, oli kyseessä sitten auringonkylpevät rannat, lumipeitteiset vuoret tai juurakkoiset polut, joissa muun tyyppisillä pyörillä on vaikeuksia päästä eteenpäin. Vahvan 1x-voimansiirtojärjestelmän ja erityisen leveiden renkaiden ansiosta, joiden kapasiteetti todella on jotain tavallisuudesta poikkeavaa, se on oikea valinta sinulle, joka et suostu lopettamaan pyöräilyä vain siksi, että tie- tai sääolot tarjoavat hieman suuremman haasteen. Lisää mukaan luokkansa johtava japanilainen voimansiirto, joka tarjoaa dynaamista tehoa ja vaikuttavaa ajamisen iloa, riippumatta siitä, kuinka monta wattia sinulla on jäljellä jaloissasi, ja sinulla on leikkisä viihdekone, joka takuuvarmasti poistaa kaikki happamat ilmeet.

Avain menestykseen!

  • Skulpturaalinen alumiinirunko (AL-6061 T6 Custom Tubing) modernilla, viihdyttävällä geometrialla
  • Shimano’n tehokkain sähkömoottori (STePS DU-EP800) 85Nm vääntömomentilla ja vakuuttavalla dynamiikalla
  • Tehokas 504Wh akku, joka on täysin integroitu runkoputkeen ja tarjoaa jopa 120 km toimintasäteen
  • E-TUBE PROJECT - Yksilölliset asetukset sähköavusteelle Shimano E-Tube-app:n kautta
  • Voimakas 11-vaihteinen voimansiirto luotettavalta Shimanolta (Deore) laajalla välitysvälillä
  • Tehokkaat hydrauliset levyjarrut suurilla 4-mäntäisillä jarrusatuloilla, jotka vastaavat nopeusresursseja
  • Erityisen leveät 26-tuumaiset renkaat Boost-navoilla ja 120 mm leveillä laaturenkailla Schwalbelta (Jumbo Jim)
  • Block Lock -ohjainlaakeri suojaa runkoa ja varmistaa, että vältät vauriot ohjaustangosta
  • Varustettu Dropper Postilla, jossa on 150/170 mm liikesäde (riippuen rungon koosta)
  • Omistautuneet kiinnityspisteet sekä lokasuojille, tavaratelineelle, pullotelineelle, tuelle ja muille tarvikkeille

Skulpturaalinen runko laadukkaasta alumiinista ja tyylikkäästi integroidulla akulla

Skulpturaalinen runko omaa modernin geometrian ja koostuu kestävästä, kevyestä rungosta, jonka vain laadukas alumiini (AL-6061 T6 Custom Tubing) voi tarjota. Designin kannalta ehkä silmiinpistävin on rungon puhtaat linjat tyylikkäästi integroidulla akulla, mutta parasta on, että se tarjoaa luokkansa parasta potkutehokkuutta ja välitöntä reagointia, kun annat kaikkesi polkimille. Runko on luonnollisesti suunniteltu erityisen leveille renkaille, mikä on ehdottoman välttämätöntä, koska pyörä kutsuu haastavampaan ajoon.

Se tarjoaa vaikuttavaa mukavuutta ja mahtavaa hallintaa, vaikka sekä rungossa että haarukassa ei ole lainkaan jousitusta, ja tässä auttaa tietenkin valtava ilmatilavuus. Lisäksi sisäinen kaapelinveto ja moderni geometria ajoasennolla, joka antaa sinulle täyden hallinnan ympäristöstäsi. Rungossa on myös omistautuneet kiinnityspisteet kaikille tarvikkeillesi, muutama lokasuoja voi joskus olla käytännöllinen meidän skandinaavisessa ilmastossamme sateessa ja kurassa. Kun polut muuttuvat haastaviksi, dropper post on nykyään melkein pakollinen, siksi pyörä on varustettu korkeussäädettävällä satulaputkella ONE1 (MT171) 150 tai 170 mm liikesäteellä (riippuen rungon koosta).

Sähköavuste suurella vääntömomentilla ja luokkansa johtavalla dynamiikalla

Pyörän sydän ja keuhkot muodostaa markkinoiden ehkä parhaan voimansiirtojärjestelmän, Shimano STePS (EP800), joka koostuu ihastuttavan tehokkaasta sähkömoottorista (85 Nm) yhdistettynä tehokkaaseen akkuun, joka lyhyesti sanottuna tarjoaa yhteensä 504 Wh ympäristöystävällistä tehoa, mikä antaa sinulle vaikuttavan määrän lisävoimaa enintään nopeuteen 25 km/h. Voit tietysti ajaa nopeammin kuin niin, mutta loput työstä teet sitten painovoiman tai puhtaalla lihasvoimalla.

Dynaaminen sähkömoottori toimii yhteistyössä 11 tehokkaan vaihteen kanssa Shimanolta (Deore) ja tietenkin suoraan veiviakselille (ainoa vaihtoehto, jos meiltä kysytään). Sen moderni välitys (34Tx11-51T) tarjoaa vaihdealueen, joka mahdollistaa korkean vauhdin pitämisen kaikenlaisessa maastossa. Voimansiirron toiminta on erittäin luotettavaa ja myös muissa komponenteissa on korkea laatu, pyörässä on tasapainoinen sekoitus huippuhyllyjen tuotteita tunnetuilta valmistajilta. Sinulla on lisäksi vain yksi vaihdevipu, joka on tietysti integroitu ohjaustankoon, sinun ei siis koskaan tarvitse päästää irti hallitsevasta ohjaamostasi.

Koska koko voimansiirtojärjestelmä on sijoitettu keskeisesti rungon alaosaan, saavutetaan esimerkillisen matala painopiste, mikä puolestaan tarjoaa ihanaa tasapainoa, vakautta ja lisäksi nopeaa kääntyvyyttä haastavassa maastossa. Lisäksi neljä eri ajotilaa (Off, Eco, Trail ja Boost) ja selkeä näyttö (SC-E5003), joka antaa sinulle täyden hallinnan ja näyttää käytännössä kaiken mitä tarvitset tietää.

Erityisen leveät laatukumit valtavalla ilmatilavuudella ja vuoristovarmalla pidolla

Melkein viisi tuumaa (120 mm) leveiden 26-tuumaisten renkaiden ansiosta saat melkein epätodellisen hyvän pidon niin hiekalla, lumella, mudassa kuin muissakin irtonaisissa alustoissa, ja voit helposti puskea eteenpäin siellä missä muut pyörät yksinkertaisesti juuttuvat kiinni. Renkaiden valtava ilmatilavuus varmistaa myös, että voit ajaa erittäin alhaisella paineella, mikä imee itseensä alustan epätasaisuudet ja tarjoaa luokkansa parhaan pidon. Kun sitten pumppaat paineen takaisin normaalimmalle tasolle ja poljet kunnolla läpi laajan vaihdealueen, huomaat nopeasti, että se rullaa yllättävän nopeasti, se on itse asiassa huomattavasti nopeampi kovilla alustoilla kuin voisi kuvitella.

Vanteet, jotka tarjoavat vaikuttavaa jäykkyyttä ja tehokkaat hydrauliset levyjarrut

Leveiden navojen Boost-teknologian ansiosta saavutetaan vaikuttava vääntöjäykkyys pyöriin, mikä käytännössä varmistaa, että kaikki lihastesi (ja sähkömoottorin) tuottama voima menee suoraan takapyörään ja mahdollistaa sinun nopeasti ohittavan sekä naapurisi että kaikki kaverisi. Ja koska pyörä rakastaa nopeutta, siihen on varustettu tehokkaat hydrauliset levyjarrut 4-mäntäisillä satuloilla ja leveillä jarrulevyillä (180mm) Shimanolta (MT420), mikä vähentää huoltotarvetta ja varmistaa, että sinulla on tehokas jarrutusteho ympäri vuoden, ja lisäksi riippumatta siitä, onko rata mutainen, sateinen tai loskainen.

YKSITYISKOHDAT
Tuotenumero0069064
EAN-koodi-
TuotemerkkiROCK MACHINE
VäriGlossmetallicorange/Silver
Valmistajan tuotenumero-
Tekniset tiedot
PersonointiMaastopyöräily
TuotesarjaRock Machine Avalanche
MallisarjaRock Machine E-Mountain Hardtail
SukupuoliUnisex, Miesten
Naisten malli 

Naisten malli

Koska naiset ja miehet yleensä eroavat anatomiansa puolesta, monet valmistajat suunnittelevat pyöriä, jotka on mukautettu sen mukaisesti. Yleensä kyse on vain pienistä eroista. Muun muassa satulat ovat usein leveämpiä, ohjaustangot kapeampia ja kampivarsien pituus lyhyempi. Joissain tapauksissa tehdään myös naisille suunnattuja malleja pienemmissä ko'oissa ja viettävällä yläputkella. Joskus myös eri väreissä.
Ei
Valmistajan väri-
Vuosimalli2022
SähköpyöräKyllä
SähköjärjestelmäShimano
Pituutesi 

Pituutesi

Valmistajan suosittelema pituus
-
Sopii pituudelle (cm)-
Jarrutyyppi 

Jarrutyyppi

Vannejarrut

Klassiset jarrut kaikenlaisiin pyöriin, jotka pikkuhiljaa syrjäytyvät levyjarrujen tieltä. Nämä ohjataan kahvoista ohjaustangosta ja puristuvat jarrupalat vanteen kehää vasten pysäyttääkseen pyörän. Vannejarruja on erilaisia eri pyörätyyppejä varten ja niihin kuuluu muun muassa V-jarrut, cantilever-jarrut ja U-jarrut. Näiden etuna on, että ne ovat hyvin helppoja huoltaa ja niiden paino on alhainen.

Rumpujarru

Toimivat samankaltaisesti kuin trummijarrut, joita löytyy muun muassa mopedeista. Tässä jarrupalat työntyvät ulos metallia vasten sylinterissä pyörän keskellä. Nämä vaativat vähiten huoltoa ja ovat erittäin luotettavia. Haittapuolena on, että niiden jarruteho ei ole yhtä voimakas kuin esimerkiksi levyjarruilla.

Jalkajarru

Standardi, joka löytyy useimmista klassisista naisten ja miesten pyöristä. Tämä jarrutyyppi vaatii hyvin vähän huoltoa, mutta rajoittuu, jos haluat enemmän vaihteita. Nämä kuuluvat nimittäin erityisiin navan tyyppeihin (pyörän keskiosa), joissa on kapseloituja vaihteita, esimerkiksi Shimano Nexus. Haittapuolena on, että jarruttamiseen tarvitaan enemmän voimaa verrattuna muihin jarrutyyppeihin, ja jalkojen täytyy olla tietyissä asennoissa, jotta saavutetaan tarvittava jarruvoima.

Levyjarru

Nykyaikaiset jarrut muun muassa maastopyörissä, hybridipyörissä ja monissa sähköpyörissä. Nämä perustuvat jarrusatulaan, joka puristaa metallilevyä vasten pyörän navassa (pyörän keskellä). Tämä on hyvin samankaltainen järjestelmä kuin mitä käytetään sekä autoissa että moottoripyörissä ja pidetään tällä hetkellä parhaana ratkaisuna. Nämä ovat tehokkaimmat jarrut, vaativat suhteellisen vähän huoltoa ja ovat erittäin luotettavia ja saatavilla sekä mekaanisina (vaijerilla) että hydraulisina (suljettu järjestelmä öljyllä).

Hydraulinen levyjarru
Vaihteiden lukumäärä 

Vaihteiden lukumäärä

Kuinka monta vaihdetta tarvitsen?

Tämä riippuu täysin siitä, miten pyöräilet ja mitä haluat saada irti pyörästäsi. Selvittääksesi tämän, sinun on tiedettävä, miten aiot pyöräillä ja haluatko painottaa matalaa huollon tarvetta vai korkeaa suorituskykyä.

Matala huolto

Tässä tapauksessa sinun kannattaa valita vaihteisto, jossa on napavaihteet. Näitä on saatavilla 2-11 vaihteen vaihtoehtoina muun muassa Shimanolta ja heidän Nexus-sarjastaan, jossa on 3, 7 ja 8 vaihdetta. On myös Shimano Alfine, joka on hienostuneempi malli, jossa on vähemmän vastusta mekaniikassa ja joka on saatavilla 8 ja 11 vaihteen versioina.

Korkea suorituskyky

Tässä tapauksessa takavaihteiden määrä liittyy suoraan laatuun. Valmistajat kilpailevat siitä, kuka tekee parhaat vaihteet suurimmalla määrällä rattaan hampaita kasetissa. Tämä tarkoittaa, että hienoimmat komponentit ovat myös ne, joissa on eniten vaihteita takana. Edessä on yksi tai kaksi hammasratasta hienommille osille.

Molempien yhdistelmä

Tässä tapauksessa katsomme järjestelmiä, joissa on 2-3 vaihdetta edessä ja 8-10 ratasta takana. Nämä ovat hieman yksinkertaisempaa rakennuslaatua, joka myös painaa enemmän. Ne on sen sijaan rakennettu kestävämmistä materiaaleista, kuten teräksestä alumiinin sijaan. Nämä kestävät usein enemmän iskuja, mutta eivät toimi yhtä sujuvasti

11-vaihteinen (1x11)
Vaihdevipu sarjaShimano Deore
Takavaihtaja sarja 

Takavaihtaja sarja

Mitä esimerkiksi Shimano SLX tarkoittaa? Jokainen komponenttivalmistaja jakaa komponenttinsa kuten vaihteet, jarrut, kammet jne. sarjoihin, tässä tapauksessa valmistaja on Shimano ja sarja SLX.

Sarjat vaihtelevat toiminnallisten yksinkertaisten komponenttien ja huomattavasti edistyneempien komponenttien välillä, joissa on korkea tarkkuus ja alhainen paino.

Tietysti yksinkertaisemman sarjan vaihteet ja jarrut toimivat niin kuin pitääkin, mutta eivät samalla tarkkuudella tai tunteella kuin hienomman sarjan komponentit. Todennäköisesti yksinkertaisemmat komponentit vaativat enemmän huoltoa ajan myötä.

Alla näet listan suurimpien valmistajien sarjoista järjestettynä niin, että hienoin sarja on ylhäällä.

Huomaa, että tämä taulukko ei vertaa eri merkkejä tai maantiepyöriä vs. maastopyöriä, vaan sitä tulisi käyttää vain vertailuun yhden sarakkeen sisällä.

Shimano maastopyörätShimano maantiepyörätSRAM maastopyörätSRAM maantiepyörätShimano napavaihteet
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
Shimano Deore
MallisarjaRock Machine E-Mountain Hardtail
Runkosetti
Runkokoko-
Runko-
Runkomateriaali 

Runkomateriaali

Hiilikuitu maksaa hieman enemmän kuin alumiinirunko, mutta sillä on useita etuja muihin materiaaleihin verrattuna puhtaiden ajo-ominaisuuksien osalta. Se on vahvempi, kevyempi, jäykempi ja mukavampi ajaa, koska se on elävämpi materiaali kuin alumiini. Hiilikuitu on kuitenkin hieman herkempi tarvikkeiden asentamiselle, jotka kiinnitetään rungon ympärille, kuten lukot tai lastenistuimet. Tästä syystä hiilikuitu soveltuu parhaiten urheilupyöriin kuten kilpapyöriin ja maastopyöriin.

Alumiini on edullinen ja kevyt materiaali, joka soveltuu kaikenlaisiin pyöriin. Sen avulla on helppo saavuttaa todella alhainen paino säilyttäen samalla lujuus ja hyvät ajo-ominaisuudet, eikä materiaali ole myöskään herkkä sille, mitä tarvikkeita siihen asennat. Vain puhalla ja aja ja asenna juuri sitä, mitä haluat pyörääsi!

Teräs on materiaali, jota voidaan valmistaa monissa eri laatuasteissa. Terästä voi rakentaa hyvin edullisesti, ja siksi se löytyy helpommin meidän valikoimamme yksinkertaisemmista pyöristä. Mutta se voi olla myös uskomattoman joustava, kestävä ja mukava materiaali, kun käytetään todella laadukasta terästä. Todella laadukasta terästä löytyy monista pyöristä, jotka on tarkoitettu enemmän pitkän matkan pyöräilyyn, kuten meidän hienot touringpyörät Surlyltä, ja Skeppshult-pyörät, jotka on rakennettu ruotsalaisesta laatu-teräksestä (mikä myötävaikuttaa erittäin hienoihin mukavuusominaisuuksiin useimmilla alustoilla).

Alumiini
Etuhaarukka-
Haarukan materiaaliAlumiini
Takahaarukan tyyppi 

Takahaarukan tyyppi

Maastopyörä voidaan jakaa monella eri tavalla. Esimerkiksi voidaan puhua niin kutsutuista “täysjousitetuista” ja “hardtaileista”. Tämä tarkoittaa siis sitä, kuinka monta eri tyyppistä jousitusta pyörässä on.

Jäykkä

Hardtailissa on vain jousitettu etuhaarukka ja jäykkä takaosa. Jäykän takaosan etuna on, että voima ei katoa takajousituksen vuoksi. Lisäksi saat yleisesti kevyemmän pyörän.

Jousitettu

Täysjousitetussa pyörässä on jousitettu etuhaarukka sekä jousitettu takaosa. Nämä pyörät sisältävät linkuston, joka yhdessä takajousituksen kanssa tarjoaa mukavamman ajokokemuksen, mutta myös vakautta ja useimmissa tapauksissa jopa nopeamman ajon. Samalla tavalla kuin etuhaarukka jousittaa pitääkseen otteen ja lisätäkseen mukavuutta, tekee takajousitus täsmälleen saman asian takapäälle.

Jäykkä
Kiekkokoko 

Kiekkokoko

Pyörän koon tarkoittaa juuri sitä mitä se kuulostaakin - pyörien kokoa. Se mitataan yleensä tuumissa (esim. 28") tai millimetreissä (esim. 622). Ruotsissa tuumat ovat yleisin mittayksikkö, ja siksi olemme päättäneet käyttää sitä. Pyörän koon merkitys vaihtelee pyörätyypin mukaan.

Lastenpyörät

Lastenpyörät määritellään useimmiten pyörän koon perusteella, mikä eroaa aikuisten pyöristä, joissa rungon koko määrää pyörän koon. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki 24"-renkailla varustetut pyörät olisivat samankokoisia, ja siksi olemme päättäneet, että emme käytä kokotaulukkoa, vaan annamme tarkat pituussuositukset kullekin yksittäiselle pyörälle.

Kun ostat lastenpyörää, haluat tietysti, että lapsi voi kasvaa pyörän kanssa. On kuitenkin muistettava, että liian suuri pyörä on yleensä liian pitkä, mikä johtaa makuuasentoon ja vähentää siten lapsen näkyvyyttä. Valitse siis koskaan pyörää, jossa lapsi on yli 5 senttimetriä lyhyempi kuin ilmoitettu pituussuosituksemme.

Maastopyörät

Maastopyöräilyssä on kolme eri pyörän kokoa: 29", 27,5" ja 26". 26" oli pitkään ainoa käytössä ollut koko maastopyörille, mutta nykyään sitä käytetään käytännössä vain nuorten pyörissä ja yksinkertaisissa maastopyörissä, jotka on tarkoitettu kuljetukseen ja kevyeen kuntoiluun. Jos haluat harjoitella tai jopa kilpailla pyörälläsi, oikeat koot ovat 29" tai 27,5". Yksinkertaistetusti voidaan sanoa, että 29" tarjoaa vakaamman kokemuksen, säilyttää vauhdin paremmin ja pääsee pienien esteiden yli helpommin kuin 27,5", kun taas 27,5" antaa pyörän, joka tuntuu ketterämmältä mutkissa ja on hieman nopeampi kiihdytyksessä. Monet 27,5" täysjousitetut maastopyörät ovat lisäksi pidemmällä iskunpituudella ja soveltuvat teknisempään ja haastavampaan maastoon.

Kilpapyörät, standardipyörät, hybridipyörät ja muut pyörät

Käytännössä kaikissa muissa pyörissä paitsi maastopyörissä ja lastenpyörissä käytetään 28"-renkaita, jotka ovat hyvin tasapainotettu koko, joka tarjoaa hyvät edellytykset rullata helposti, olla mukava istua ja helppo ohjata.

26"
Kiekot
Etunapa-
Takanapa-
Pinnat-
Vanteet-
Eturengas-
Takarengas-
Renkaan koko112-559
Voimansiirto
Vaihtajat-
Takavaihtaja-
Rataspakka-
Komponentit
Etujarru-
Ohjainlaakeri-
Ohjaustanko-
Ohjainkannatin-
Satulatolppa-
Polkimet-
Kädensijat/tankonauhat-
Moottori
Moottori-
Moottorin sijoitus 

Moottorin sijoitus

Missä moottori on sijoitettu, vaikuttaa siihen, kuinka paljon tukea saat ja kuinka tasainen voiman tuntu on. Moottori, joka on sijoitettu etu- tai takapyörään, antaa yleensä kokemuksen, että pyörä työntää (takapyörä) tai vetää (etupyörä), kun taas keskitetty moottori antaa yleisesti vaikutelman, että se olet itse, joka polkee (ja olet tullut paljon vahvemmaksi).

Moottori, joka on sijoitettu keskiöön, tarjoaa siis monia etuja, mutta on hieman kalliimpi rakentaa, mikä tekee pyörän hinnasta korkeamman keskiöön asennetulla moottorilla verrattuna takapyörään tai etupyörään asennettuun moottoriin. Pyörään asennettu moottori on siis halvempi, ja sinulle, joka ajat lyhyitä matkoja tai käytät pyörää suhteellisen vähän, toimii tämä erinomaisesti - kun taas keskiöön asennettu moottori on suositeltava, jos aiot pyöräillä/pendelöidä useammin ja pidempiä matkoja.

Lisää keskiöön asennetusta moottorista

Moottori on sijoitettu keskiöön, eli pyörän keskelle. Tästä syystä tätä kutsutaan usein myös keskimoottoriksi tai keskusmoottoriksi. Se tarjoaa muun muassa seuraavat edut:

  • Tasaisempi käynti, koska keskimoottorissa on enemmän sensoreita kuin pyöriin sijoitetuissa moottoreissa
  • Helpompi käyttää ilman sähköavustusta, koska pyörissä ei ole vastusta
  • Parempi painonjakauma pyörässä, mikä tekee pyöräilystä helpompaa ja hauskempaa
  • Lisääntynyt poljinvoima, koska sähkövoima tulee samasta paikasta kuin poljinvoima
Kammetarvike
Moottoriteho 

Moottoriteho

Max. sallittu moottoriteho Ruotsissa on tällä hetkellä 250 W. Jos teknisissä tiedoissa mainitaan suurempi teho kuin 250 W, on kyseessä vain hetkellinen arvo käynnistyksessä tai kiihdytyksessä, joka laskee 250 W:iin muutaman sekunnin kuluttua.
250 W
Vääntömomentti 

Vääntömomentti

Moottorin vääntömomentti mitataan newtonmetreinä (Nm) ja se on mittari voiman kyvystä vääntää kohdetta tietyn akselin ympäri. Yksinkertaistettuna voidaan sanoa, että mitä suurempi vääntömomentti, sitä parempi.
85 Nm
SensoritNopeus, Kadenssi, vääntömomentti
Maksiminopeus avustettuna 

Maksiminopeus avustettuna

Ruotsissa sallittu enimmäisavustusnopeus on tällä hetkellä 25 km/h. Jos nopeutesi ylittää 25 km/h, moottori lakkaa avustamasta ja sinun on poljettava itse.
25 km/h
Keskimääräinen kantama 

Keskimääräinen kantama

Akkuun liittyvät tiedot kertovat, kuinka pitkälle pääsee normaaleissa (tai keskimääräisissä) olosuhteissa (keskikokoisia mäkiä, joitakin pysähdyksiä ja käynnistyksiä sekä vaihtelevia alustoja) ennen kuin akku on täysin tyhjä. Tiedot on pääasiassa saatu sähkömoottorin valmistajalta, ja huomioon on otettu myös pyörän tyyppi (maastopyörä, vakio-pyörä jne.).
120 km
Akku
Akku-
AkkutyyppiLitiumioni
Akun sijaintiVaakaputki
Latausaika7 h 30 m
Akkukapasiteetti (Wh)504
Jännite36 V
Sisältyykö akku?Kyllä
AkkulaturiDARFON 2A Älylaturi
Voidaan ladata pyörässäKyllä
Näyttö
NäyttöShimano SC-E5003
TalutusapuKyllä
ASIAKKAIDEN MIELIPITEET

SAMANKALTAISIA TUOTTEITA

-34%
Rock Machine MTB Blizz Int E40-29
€ 3 768,61
€ 2 479,01
Tarjous
-21%
BH Sähkömaastopyörä Atom 29 Musta/Punainen
€ 2 012,77
€ 1 585,41
Tarjous
-26%
Superior El MTB Exc
€ 3 074,21
€ 2 280,61
Tarjous

Ostoskorisi(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä
Yhteensä: € 0
Kassalle

Suosikit(0 tuotetta)

Sinulla ei ole suosikkeja
VALIKKO