• NOPEAT TOIMITUKSET
  • MAKSA HELPOSTI KLARNALLA
  • TUHANSIA PYÖRIÄ VARASTOSSA
0
Suosikkilista
0
Ostoskori

BH BH Maastopyörä Lynx Race Lt 6.5 Sininen-Punainen-Sininen

BH Maastopyörä Lynx Race Lt 6.5 Sininen-Punainen-Sininen
Kuvaus

Ensiluokkainen nopeuden ihme, jolla on potentiaalia viedä pyöräilykokemuksesi uudelle tasolle

Täysjousitettu BH Lynx Race LT 6.5 yhdistää ketteryyden ja 120/100mm joustomatkan tarjoten uskomattoman myötäilevän ajokokemuksen nopeuden ystäville. Tämä tulisieluinen espanjalainen puhtoveri tarjoaa nopean kilpailutuntuman, joka tekee sinusta poluilla suorastaan lentävän, sopien erinomaisesti kunnianhimoisille pyöräilijöille, jotka vaativat laitteistoltaan parasta eivätkä tee kompromisseja. Aggressiivinen XC/XM-ohjus, jonka hiilikuiturunko ja erittäin luotettava varustelu tarjoavat potentiaalin nostaa pyöräilysi täysin uudelle tasolle. 

Avain menestykseen!

  • Kevyt nopeuden ihme, jota käyttävät David Valero ja BH Coloma Team
  • Täysjousitettu hiilikuiturunko, jonka kinematiikka vakuuttaa
  • Lyhyet takahaarukat (430mm) ja edistyksellinen kilpailugeometria 67 asteen ohjauskulmalla
  • Ensimmäisen luokan FOX iskunvaimentimet 120/100mm joustomatkoilla, suunniteltu XC/XM:lle
  • Tehokas 1x-vaihteisto, 12 vaihdetta Shimanolta (Deore/XT), joka toimii häiriöttä
  • Hydrauliset levyjarrut Shimanolta (M6000), jotka ovat teholtaan nopeuden mukaisia
  • Kestävä pyöräsarja Race Facelta (Aeffect TLR) 27mm leveillä alumiinivanteilla
  • Nopeat Maxxisin laaturenkaat (Ardent EXO/ Ikon EXO) 2.25" leveydellä
  • BlockLock-ohjainlaakeri minimoi vaurioriskin sekä rungolle että haarukalle
  • Kontrolli koko järjestelmästä tyylikkään integroidun kaapeloinnin kautta
  • Yhteensopiva FIT-järjestelmän kanssa - piilota tärkeimmät työkalusi ohjaustangon sisään 

Täysjousitettu runko nopealla kilpailugeometrialla ja Split Pivot -linkillä 

Koko rakenteen perustana on täysjousitettu hiilikuiturunko, jossa HCIM (Hollow Core Internal Moulding) -tekniikka mahdollistaa high-end-rakenteen painon minimoimiseksi. Tämän tehokkaan kokonaisuuden aggressiivinen geometria (kaikki kulmat ja mitat löytyvät kuvista) ja torsiojäykkyys varmistavat vaikuttavan voimansiirron. Yhdistettynä erinomaisen matalaan painopisteeseen, se tarjoaa uskomatonta vakautta myös suurissa nopeuksissa. 

Hieman taianomainen Split Pivot -järjestelmä tarjoaa iskunvaimennuksen ripustuksen, joka toimittaa progressiivista kinematiikkaa ja tekee vaikutuksen kaikilla tasoilla. Tuloksena on vertaansa vailla oleva maakosketus ja erittäin mukautuva tunne yhdessä tehokkaan voimansiirron kanssa, mikä tekee pyörästä nopeasti reagoivan, kun haluat lisätä vauhtia, ja samalla varmistaa, että hallitset haastavatkin reitit vaivattomasti. Hyvin tasapainotettu joustomatka mahdollistaa ketterän ohjattavuuden ja polkemistehokkuuden myös vähemmän vaativassa maastossa. Täysjousitettu runko on kiistatta toimiva ja tuo hienovaraisen tasapainon jäykkyyden ja kestävyyden välille, mikä tekee siitä sekä ketterän, tehokkaan että aggressiivisen.

Ensimmäisen luokan iskunvaimentimet takaavat, että pystyt ajamaan nopeasti

Etupäässä on FOXin ilmahaarukka (34SC Performance) ja myös takana iskunvaimennusta ohjaa Fox (DPS Evol Performance), joissa on 120/100mm joustomatka ja runsaasti säätövaihtoehtoja, jotta voit mukauttaa pyörää tarpeidesi mukaan. Ne tarjoavat tietenkin lukitusominaisuuden, jota voi säätää helposti hallittavilla säätimillä, mikä käytännössä mahdollistaa monipuolisen käytön ja nopean ajon niin karkeilla metsäpoluilla kuin tiivistetyillä sorateillä. Helppokäyttöinen ja ketterä säätö tekee pyörästä täysin räätälöitävissä nykyisiin olosuhteisiin. 

Päivän teknisesti vaativa radat (sekä XC että Maraton) ovat usein niin teknisesti haastavia, että korkeudensäätöisen satulatolpan käyttö voi olla etu. Tämä polkupyörä voidaan varustaa Dropper Post -tolpalla, joka käytännössä tarjoaa runsaasti lisää ohjaustilaa mahdollistamalla satulan laskemisen liikkeessä ja pitämällä sen pois tieltä, kun hallitset sujuvasti laskuja.

Sirolinjainen ohjaamo ja tehokas 1x-vaihteisto, joka toimii häiriöttä

Moottorin alla on tehokas 1x-vaihteisto Shimanon parhailta hyllyiltä, joka lyhyesti sanoen koostuu 12 mekaanisesti hallitusta vaihteesta, jotka toimivat häiriöttä ja ovat valmiita kaikkeen aina paikallisista kisoista MM- ja olympiatasolle. Espanjalainen design huippulaadulla karsii pois keskinkertaiset komponentit, ja pyörän sydän on kampisarja yksittäisellä ketjurattaalla yhdistettynä 12-osaiseen kasettiin, mikä tarjoaa laajan valikoiman välityksiä, keskittyen korkeaan tehokkuuteen ja maksiminopeuteen. Ohjaat koko kokonaisuutta sirolinjaisen ohjaamon kautta, jossa on integroitu kaapelinveto ja joka on yhteensopiva älykkään FIT-järjestelmän kanssa - voit piilottaa tärkeimmät työkalusi ohjaustangon sisään, mikä voi ratkaista voiton ja häviön maaliviivalla.

Kestävä pyöräsarja nopeilla renkailla ja tehokkailla levyjarruilla 

Kestävä pyöräsarja alumiinivanteilla pyörii nopeilla laaturenkailla, ja nämä ketterät 29-tuumaiset tarjoavat huippunopeutta ja vaikuttavaa kurvien pitoa. Kun vauhti kiihtyy, kasvavat myös jarrutuskyvyn vaatimukset, ja siksi pyörää on varustettu tehokkailla hydraulisilla levyjarruilla, jotka vastaavat nopeuden tarpeita ja takaavat huippuluokan jarrutehon ympäri vuoden, riippumatta siitä, onko reitillä mutaa, sadetta tai loskaa. 

YKSITYISKOHDAT
Tuotenumero0106491-O369
EAN-koodi-
TuotemerkkiBH
VäriBLUE-RED-BLUE
Valmistajan tuotenumero-
Tuotenumero0106491
Tekniset tiedot
PersonointiMaastopyöräily
TuotesarjaBH Lynx Race
MallisarjaBH LYNX RACE
SukupuoliUnisex, Naisten, Miesten
Naisten malli 

Naisten malli

Koska naiset ja miehet yleensä eroavat anatomiansa puolesta, monet valmistajat suunnittelevat pyöriä, jotka on mukautettu sen mukaisesti. Yleensä kyse on vain pienistä eroista. Muun muassa satulat ovat usein leveämpiä, ohjaustangot kapeampia ja kampivarsien pituus lyhyempi. Joissain tapauksissa tehdään myös naisille suunnattuja malleja pienemmissä ko'oissa ja viettävällä yläputkella. Joskus myös eri väreissä.
Ei
Valmistajan väri-
Vuosimalli2023
Paino (valmistajan mukaan)12,55
Valmistajan verkkosivutwww.bhbikes.com/en_GB
SähköpyöräEi
Pituutesi 

Pituutesi

Valmistajan suosittelema pituus
-
Sopii pituudelle (cm)-
Jarrutyyppi 

Jarrutyyppi

Vannejarrut

Klassiset jarrut kaikenlaisiin pyöriin, jotka pikkuhiljaa syrjäytyvät levyjarrujen tieltä. Nämä ohjataan kahvoista ohjaustangosta ja puristuvat jarrupalat vanteen kehää vasten pysäyttääkseen pyörän. Vannejarruja on erilaisia eri pyörätyyppejä varten ja niihin kuuluu muun muassa V-jarrut, cantilever-jarrut ja U-jarrut. Näiden etuna on, että ne ovat hyvin helppoja huoltaa ja niiden paino on alhainen.

Rumpujarru

Toimivat samankaltaisesti kuin trummijarrut, joita löytyy muun muassa mopedeista. Tässä jarrupalat työntyvät ulos metallia vasten sylinterissä pyörän keskellä. Nämä vaativat vähiten huoltoa ja ovat erittäin luotettavia. Haittapuolena on, että niiden jarruteho ei ole yhtä voimakas kuin esimerkiksi levyjarruilla.

Jalkajarru

Standardi, joka löytyy useimmista klassisista naisten ja miesten pyöristä. Tämä jarrutyyppi vaatii hyvin vähän huoltoa, mutta rajoittuu, jos haluat enemmän vaihteita. Nämä kuuluvat nimittäin erityisiin navan tyyppeihin (pyörän keskiosa), joissa on kapseloituja vaihteita, esimerkiksi Shimano Nexus. Haittapuolena on, että jarruttamiseen tarvitaan enemmän voimaa verrattuna muihin jarrutyyppeihin, ja jalkojen täytyy olla tietyissä asennoissa, jotta saavutetaan tarvittava jarruvoima.

Levyjarru

Nykyaikaiset jarrut muun muassa maastopyörissä, hybridipyörissä ja monissa sähköpyörissä. Nämä perustuvat jarrusatulaan, joka puristaa metallilevyä vasten pyörän navassa (pyörän keskellä). Tämä on hyvin samankaltainen järjestelmä kuin mitä käytetään sekä autoissa että moottoripyörissä ja pidetään tällä hetkellä parhaana ratkaisuna. Nämä ovat tehokkaimmat jarrut, vaativat suhteellisen vähän huoltoa ja ovat erittäin luotettavia ja saatavilla sekä mekaanisina (vaijerilla) että hydraulisina (suljettu järjestelmä öljyllä).

Hydraulinen levyjarru
Vaihteiden lukumäärä 

Vaihteiden lukumäärä

Kuinka monta vaihdetta tarvitsen?

Tämä riippuu täysin siitä, miten pyöräilet ja mitä haluat saada irti pyörästäsi. Selvittääksesi tämän, sinun on tiedettävä, miten aiot pyöräillä ja haluatko painottaa matalaa huollon tarvetta vai korkeaa suorituskykyä.

Matala huolto

Tässä tapauksessa sinun kannattaa valita vaihteisto, jossa on napavaihteet. Näitä on saatavilla 2-11 vaihteen vaihtoehtoina muun muassa Shimanolta ja heidän Nexus-sarjastaan, jossa on 3, 7 ja 8 vaihdetta. On myös Shimano Alfine, joka on hienostuneempi malli, jossa on vähemmän vastusta mekaniikassa ja joka on saatavilla 8 ja 11 vaihteen versioina.

Korkea suorituskyky

Tässä tapauksessa takavaihteiden määrä liittyy suoraan laatuun. Valmistajat kilpailevat siitä, kuka tekee parhaat vaihteet suurimmalla määrällä rattaan hampaita kasetissa. Tämä tarkoittaa, että hienoimmat komponentit ovat myös ne, joissa on eniten vaihteita takana. Edessä on yksi tai kaksi hammasratasta hienommille osille.

Molempien yhdistelmä

Tässä tapauksessa katsomme järjestelmiä, joissa on 2-3 vaihdetta edessä ja 8-10 ratasta takana. Nämä ovat hieman yksinkertaisempaa rakennuslaatua, joka myös painaa enemmän. Ne on sen sijaan rakennettu kestävämmistä materiaaleista, kuten teräksestä alumiinin sijaan. Nämä kestävät usein enemmän iskuja, mutta eivät toimi yhtä sujuvasti

12-vaihteinen (1x12)
Vaihdevipu sarjaShimano Deore
Takavaihtaja sarja 

Takavaihtaja sarja

Mitä esimerkiksi Shimano SLX tarkoittaa? Jokainen komponenttivalmistaja jakaa komponenttinsa kuten vaihteet, jarrut, kammet jne. sarjoihin, tässä tapauksessa valmistaja on Shimano ja sarja SLX.

Sarjat vaihtelevat toiminnallisten yksinkertaisten komponenttien ja huomattavasti edistyneempien komponenttien välillä, joissa on korkea tarkkuus ja alhainen paino.

Tietysti yksinkertaisemman sarjan vaihteet ja jarrut toimivat niin kuin pitääkin, mutta eivät samalla tarkkuudella tai tunteella kuin hienomman sarjan komponentit. Todennäköisesti yksinkertaisemmat komponentit vaativat enemmän huoltoa ajan myötä.

Alla näet listan suurimpien valmistajien sarjoista järjestettynä niin, että hienoin sarja on ylhäällä.

Huomaa, että tämä taulukko ei vertaa eri merkkejä tai maantiepyöriä vs. maastopyöriä, vaan sitä tulisi käyttää vain vertailuun yhden sarakkeen sisällä.

Shimano maastopyörätShimano maantiepyörätSRAM maastopyörätSRAM maantiepyörätShimano napavaihteet
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
Shimano XT
MallisarjaBH LYNX RACE
Runkosetti
Runkokoko-
Runko-
Runkomateriaali 

Runkomateriaali

Hiilikuitu maksaa hieman enemmän kuin alumiinirunko, mutta sillä on useita etuja muihin materiaaleihin verrattuna puhtaiden ajo-ominaisuuksien osalta. Se on vahvempi, kevyempi, jäykempi ja mukavampi ajaa, koska se on elävämpi materiaali kuin alumiini. Hiilikuitu on kuitenkin hieman herkempi tarvikkeiden asentamiselle, jotka kiinnitetään rungon ympärille, kuten lukot tai lastenistuimet. Tästä syystä hiilikuitu soveltuu parhaiten urheilupyöriin kuten kilpapyöriin ja maastopyöriin.

Alumiini on edullinen ja kevyt materiaali, joka soveltuu kaikenlaisiin pyöriin. Sen avulla on helppo saavuttaa todella alhainen paino säilyttäen samalla lujuus ja hyvät ajo-ominaisuudet, eikä materiaali ole myöskään herkkä sille, mitä tarvikkeita siihen asennat. Vain puhalla ja aja ja asenna juuri sitä, mitä haluat pyörääsi!

Teräs on materiaali, jota voidaan valmistaa monissa eri laatuasteissa. Terästä voi rakentaa hyvin edullisesti, ja siksi se löytyy helpommin meidän valikoimamme yksinkertaisemmista pyöristä. Mutta se voi olla myös uskomattoman joustava, kestävä ja mukava materiaali, kun käytetään todella laadukasta terästä. Todella laadukasta terästä löytyy monista pyöristä, jotka on tarkoitettu enemmän pitkän matkan pyöräilyyn, kuten meidän hienot touringpyörät Surlyltä, ja Skeppshult-pyörät, jotka on rakennettu ruotsalaisesta laatu-teräksestä (mikä myötävaikuttaa erittäin hienoihin mukavuusominaisuuksiin useimmilla alustoilla).

Hiilikuitu
Etuhaarukka-
Haarukan tyyppi 

Haarukan tyyppi

En vaimennettu etujousitus on nykyään standardi maastopyörissä, yksinkertaisesti siksi, että se selviää maastosta, jossa pyörää käytetään. On myös monia hybridipyöriä, joissa on vaimennettu etujousitus, jotta saat hieman enemmän mukavuutta sorateillä ja mahdollisilla metsäpoluilla. Jos aiot pyöräillä metsässä tai helpoilla poluilla, tai vaihtoehtoisesti paljon sorateillä, vaimennettu etujousitus on hyvä valinta!

Jäykät etujousitukset löytyvät perus-, kilpa- ja hybridipyöristä, ja ne soveltuvat parhaiten pyörille, jotka ovat pääasiassa asfaltilla. Saat kevyemmän pyörän, pyörän, joka tuntuu ketterämmältä ja pyörän, joka tuntuu vastaavan paremmin liikkeisiisi. Jotkut erikoistuneet pyörät, kuten fatbiket ja touring-pyörät, ovat myös jäykällä etujousituksella, mutta silloin se yleensä korvataan hyvin leveillä ja vankkoilla renkailla, jotta palautetaan osa mukavuuden tunteesta. Jos aiot pyöräillä pääasiassa asfaltilla, ja ehkä joillakin ystävällisillä sorateillä, jäykkä etujousitus on ehdottomasti oikea valinta sinulle!

Vaimennettu
Haarukan jousityyppiIlmajousi
Joustomatka edessä 

Joustomatka edessä

Tämä asia maastopyörän iskunpituudesta voi tuntua todelliselta viidakolta. Yksinkertaistettuna voidaan sanoa, että mitä pidempi iskunpituus pyörällä on, sitä karkeampaan maastoon pyörä on sovitettu. Pyörät, joissa on 100 mm iskunpituus, on ensisijaisesti suunniteltu Cross Country -pyöräilyyn, eli nopeampaan ajoon vähemmän teknisessä maastossa.

Pyörä, jossa on 120 mm iskunpituus, on ehkä paras kaikenkattava valinta, sillä nämä pyörät sijoittuvat usein puhtaan kilpapyörän ja karkeampaan maastoon soveltuvan pyörän välille. Nämä pyörät sopivat kaikille harrastajille, jotka haluavat pystyä etenemään kaikenlaisessa maastossa ilman, että heillä on äärimmäisiä tavoitteita suuntaan tai toiseen.

Pyörä, jossa on 140 mm iskunpituus tai enemmän, on täydellinen sinulle, joka tykkäät ajaa karkeammassa maastossa, ja ehkä viettää aikaa bikeparkissa ja ajaa alas mäkiä niin nopeasti kuin pystyt.

Monissa hybridipyörissä on myös etujousitus, noin 60-80 mm iskunpituudella lisäämään mukavuutta. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että pyörää voisi käyttää maastopyöränä, vaan se on ensisijaisesti tarkoitettu mukavuuden lisäämiseen sorateillä ja tasaisemmilla poluilla tai reiteillä.

120 mm
Lukittava etuhaarukka? 

Lukittava etuhaarukka?

Lukittava tarkoittaa, että jousituksen liike lukitaan yhteen asentoon (tai rajoitetaan), jotta esimerkiksi jyrkissä ylämäissä tai tasaisessa maastossa ajaminen helpottuu.

Erilaiset valmistajat käsittelevät tämän eri tavoin. Joissakin jousituksissa liike lukitaan täysin (muuttuvat jäykiksi), kun taas toiset ovat päättäneet esimerkiksi hidastaa puristusvaimennusta.

Säädin ohjaustangossa
Takaiskunvaimennin-
Takahaarukan tyyppi 

Takahaarukan tyyppi

Maastopyörä voidaan jakaa monella eri tavalla. Esimerkiksi voidaan puhua niin kutsutuista “täysjousitetuista” ja “hardtaileista”. Tämä tarkoittaa siis sitä, kuinka monta eri tyyppistä jousitusta pyörässä on.

Jäykkä

Hardtailissa on vain jousitettu etuhaarukka ja jäykkä takaosa. Jäykän takaosan etuna on, että voima ei katoa takajousituksen vuoksi. Lisäksi saat yleisesti kevyemmän pyörän.

Jousitettu

Täysjousitetussa pyörässä on jousitettu etuhaarukka sekä jousitettu takaosa. Nämä pyörät sisältävät linkuston, joka yhdessä takajousituksen kanssa tarjoaa mukavamman ajokokemuksen, mutta myös vakautta ja useimmissa tapauksissa jopa nopeamman ajon. Samalla tavalla kuin etuhaarukka jousittaa pitääkseen otteen ja lisätäkseen mukavuutta, tekee takajousitus täsmälleen saman asian takapäälle.

Jousitettu
Joustomatka takana 

Joustomatka takana

Maastopyörän joustovara voi tuntua todelliselta viidakkolta. Yksinkertainen tapa selittää se on, että mitä pidempi joustovara pyörässä on, sitä karkeampaan maastoon pyörä on sovitettu. Pyörät, joissa on 100 mm joustovara, on ensisijaisesti suunniteltu Cross Country -pyöräilyyn eli nopeampaan pyöräilyyn vähemmän teknisessä maastossa.

Pyörä, jossa on 120 mm joustovara, on ehkä paras kaikenkattava valinta, sillä nämä pyörät sijoittuvat usein puhtaan kilpapyörän ja karkeammassa maastossa, kuten kantojen ja kivien seassa, pärjäävän pyörän välimaastoon. Nämä pyörät sopivat kaikille harrastajille, jotka haluavat päästä eteenpäin kaikenlaisessa maastossa ilman äärimmäisiä pyrkimyksiä mihinkään suuntaan.

Pyörä, jossa on 140 mm joustovaraa tai enemmän, on täydellinen sinulle, joka nautit karkeammassa maastossa ajamisesta ja ehkä viihdyt bikeparkissa laskettelemassa mäkiä niin nopeasti kuin pystyt.

100 mm
Kiekkokoko 

Kiekkokoko

Pyörän koon tarkoittaa juuri sitä mitä se kuulostaakin - pyörien kokoa. Se mitataan yleensä tuumissa (esim. 28") tai millimetreissä (esim. 622). Ruotsissa tuumat ovat yleisin mittayksikkö, ja siksi olemme päättäneet käyttää sitä. Pyörän koon merkitys vaihtelee pyörätyypin mukaan.

Lastenpyörät

Lastenpyörät määritellään useimmiten pyörän koon perusteella, mikä eroaa aikuisten pyöristä, joissa rungon koko määrää pyörän koon. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki 24"-renkailla varustetut pyörät olisivat samankokoisia, ja siksi olemme päättäneet, että emme käytä kokotaulukkoa, vaan annamme tarkat pituussuositukset kullekin yksittäiselle pyörälle.

Kun ostat lastenpyörää, haluat tietysti, että lapsi voi kasvaa pyörän kanssa. On kuitenkin muistettava, että liian suuri pyörä on yleensä liian pitkä, mikä johtaa makuuasentoon ja vähentää siten lapsen näkyvyyttä. Valitse siis koskaan pyörää, jossa lapsi on yli 5 senttimetriä lyhyempi kuin ilmoitettu pituussuosituksemme.

Maastopyörät

Maastopyöräilyssä on kolme eri pyörän kokoa: 29", 27,5" ja 26". 26" oli pitkään ainoa käytössä ollut koko maastopyörille, mutta nykyään sitä käytetään käytännössä vain nuorten pyörissä ja yksinkertaisissa maastopyörissä, jotka on tarkoitettu kuljetukseen ja kevyeen kuntoiluun. Jos haluat harjoitella tai jopa kilpailla pyörälläsi, oikeat koot ovat 29" tai 27,5". Yksinkertaistetusti voidaan sanoa, että 29" tarjoaa vakaamman kokemuksen, säilyttää vauhdin paremmin ja pääsee pienien esteiden yli helpommin kuin 27,5", kun taas 27,5" antaa pyörän, joka tuntuu ketterämmältä mutkissa ja on hieman nopeampi kiihdytyksessä. Monet 27,5" täysjousitetut maastopyörät ovat lisäksi pidemmällä iskunpituudella ja soveltuvat teknisempään ja haastavampaan maastoon.

Kilpapyörät, standardipyörät, hybridipyörät ja muut pyörät

Käytännössä kaikissa muissa pyörissä paitsi maastopyörissä ja lastenpyörissä käytetään 28"-renkaita, jotka ovat hyvin tasapainotettu koko, joka tarjoaa hyvät edellytykset rullata helposti, olla mukava istua ja helppo ohjata.

29" (tuumaa)
Kiekot
Etunapa-
Takanapa-
Pinnat-
Vanteet-
Eturengas-
Takarengas-
Renkaan koko56-622
Voimansiirto
Vaihtajat-
Takavaihtaja-
Keskiölaakeri-
Kampisarja-
Ketju-
Rataspakka-
Komponentit
Etujarru-
Takajarru-
Ohjainlaakeri-
Ohjaustanko-
Ohjainkannatin-
Satulatolppa-
Satula-
Kädensijat/tankonauhat-
ASIAKKAIDEN MIELIPITEET
Myös tagattu

MUITA TUOTTEITA SARJASSA BH Lynx Race

SAMANKALTAISIA TUOTTEITA

-9%
GT Täysjousto maastopyörä Sensor Sport XL June Gloom
-23%
Orbea MTB Oiz H10 White Chic- Shadow Coral (Gloss)
€ 3 867,81
€ 2 975,01
Tarjous
-12%
Orbea MTB Oiz M21 Powder Black - Black (Matt)
€ 5 058,21
€ 4 463,01
Tarjous
-1%
GT Täysjousto maastopyörä Force Sport XL Musta
€ 2 935,33
€ 2 897,15
Tarjous

Ostoskorisi(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä
Yhteensä: € 0
Kassalle

Suosikit(0 tuotetta)

Sinulla ei ole suosikkeja
VALIKKO