• NOPEAT TOIMITUKSET
  • MAKSA HELPOSTI KLARNALLA
  • TUHANSIA PYÖRIÄ VARASTOSSA
0
Suosikkilista
0
Ostoskori

ROCK MACHINE Rock Machine Blizz Int Trl E90-297

Rock Machine Blizz Int Trl E90-297
Kuvaus

Voimakas eMTB, jonka markkinoiden johtava voimansiirto ja poikkeuksellinen maasto-ominaisuudet tekevät siitä vertaansa vailla

Harkitsetko siirtymistä joustavaan hardtailiin, joka suoriutuu kivikkoisista enduroreiteistä vaivattomasti ja nauttii tasaisemmista polkupyöräreiteistä? Haluatko samalla maailman vahvimmat reisilihaksesi rinnalle tehokkaan sähköisen keskimoottorin? Jos näin on, sinun kannattaa tutustua tähän erittäin hupaisaan maastokoneeseen, Rock Machine Blizz INT TRL e90-297. Tämä on häikäisevän helppokäyttöinen eMTB, joka yhdistelee ripeää reagointia vankkaan suuntavakavuuteen, jonka avulla voit viilettää poluilla tarkasti ja herruuttaen teknisissä osuuksissa koko päivän. Lisää vielä terävä ilmajousitettu haarukka ja markkinoiden kärkisarjaan kuuluva japanilainen 1x-voimansiirto, joka toimittaa dynaamista voimaa ja ajoniloa, riippumatta siitä, paljonko tehoa jaloistasi löytyy, ja olet löytänyt ehdottoman voittaja.

Menestyksen avainkomponentit!

  • Veistoksellinen alumiinirunko (AL-6061 T6 Custom Tubing) tyylikkäästi integroidulla voimansiirrolla
  • Shimanon tehokkain sähkömoottori (STePS EP8) 85Nm ja vaikuttavalla dynamiikalla
  • Tehokas 504Wh akku tyylikkäästi runkoon integroituna, tarjoten jopa 120 km toimintasäteen
  • Voimakas 11-vaihteinen voimansiirto Shimanolta (Deore) laajalla vaihdevalikoimalla
  • Amerikkalainen DVO:n (Diamond E3) ilmajousitettu haarukka, 140 mm liikeradalla ja lukitusmahdollisuudella
  • Dynaaminen pyöräsarja 29"/27.5" paksuilla ja pidon tarjoavilla laaturenkailla WTB:lta
  • Hydrauliset levyjarrut Shimanolta (M6120) paksuilla jarrulevyillä (203mm)
  • Block Lock -ohjainlaakeri vahinkojen estämiseksi rungolle ja haarukalle, jos kaatuminen sattuu
  • Säädettävä satulatolppa ONE1:ltä (MT171), 150/170 mm liikeradalla (riippuen runkon koosta)

Veistoksellinen alumiinirunko tyylikkäästi integroidulla akulla

Veistoksellinen runko koostuu kestävästä ja kevyestä korkealaatuisesta alumiinista (AL-6061 T6 Custom Tubing). Suunnittelussa erottuu erityisesti rungon puhtaat linjat ja tyylikkäästi integroitu akku. Parasta on kuitenkin sen tarjoama markkinoiden johtava poljinvoiman tehokkuus ja nopea reaktio, kun lähdet polkemaan täysillä. Sen tarkkaan muotoiltu runko on käytännöllisen toiminnallinen ja herättää voimakkaan halun hallita reittejä. Uusinta Boost-teknologiaa käyttämällä saavutetaan korkea vääntöjäykkyys, mikä käytännössä takaa, että lihastesi ja sähkömoottorin tuottama voima siirtyy suoraviivaisesti takapyörälle, antaen sinun ohittaa niin naapurit kuin kilpakumppanitkin. Sisäinen kaapelointi ja tasapainoitettu maastogeometria litteillä kulmilla varmistavat, että voit ajaa nopeasti ja pitkään säilyttäen erinomaisen hallinnan, niin alamäessä, ylämäessä kuin tasaisellakin.

Tehokas sähköajosysteemi suurella vääntömomentilla ja upealla dynaamisuudella

Ytimenä on markkinoiden mahdollisesti paras ajosysteemi, Shimano STePS (EP8), joka koostuu erittäin tehokkaasta sähkömoottorista (85Nm) yhdessä tehokkaan ja täysin integroidun akun kanssa, tarjoillen 504 Wh käyttövoimaa, joka yhteenlaskettuna takaa mahtavan toimintasäteen sekä lisätehoa sekä jaloille että keuhkoille.

Vaikuttava dynaaminen sähkömoottori toimii yhteistyössä 11 tehokkaan vaihteen kanssa Shimanolta (Deore), toimien tehokkaasti, hiljaisesti ja suoraan voimansiirrolla veiviltä (meidän mielestämme ainoa oikea tapa). Koko voimapaketin sijoittuminen rungon alaosaan varmistaa poikkeuksellisen alhaisen painopisteen, joka takaa erinomaisen ohjattavuuden kaikenlaisissa maastoissa. Useita eri ajotiloja ja selkeä näyttö antavat sinulle täyden hallinnan, näyttäen käytännössä kaiken tarvittavan.

Ilmajousitettu haarukka, joka nielaisee maastoepätasaisuudet

Etupäässä on laadukas ilmajousitettu haarukka amerikkalaiselta DVO:lta (Diamond E3), joka tarjoaa 140 mm:n liikealan. Tämä takaa korkean mukavuustason ja lisää turvallisuutta reitillä. Haarukka nielaisee epätasaisuudet ja mahdollistaa täyden hallinnan, vaikka maasto muuttuisikin vaativaksi. Jousituksen lukitusominaisuus (voit lukita jousituksen suoraan saatavilla olevasta säätimestä) voidaan säätää ajotyyliisi sopivaksi, mikä lisää poljintehokkuutta ja takaa, että voit suorittaa täydellä teholla riippumatta maaston laadusta. Kun olosuhteet muuttuvat haastaviksi, säädettävä satulatolppa on välttämättömyys, joten pyörä on varustettu säädettävällä tolppa ONE1:lta (MT171) 150 tai 170 mm liikealalla (rungon koosta riippuen).

Dynaaminen pyöräsarja ja voimakkaat levyjarrut 4-mäntäisillä jarrusatulilla

Vahva pyöräsarja koostuu 29-tuumaisista etu- ja 27.5-tuumaisista taka-renkaista. Sen lujat alumiinivanteet on varustettu laadukkailla renkailla WTB:ltä (Vigilante TCS/Trail Boss TCS) 2,5"/2,6" leveydellä, jotka on valmistettu kohtaamaan kaikki haasteet, suoriutuen loisteliaasti niin kovilla pinnoilla kuin löysässä mutassakin. Renkaat takaavat varman pidon lähes kaikilla alustoilla, mikä käytännössä tarkoittaa, että voit ajaa huimaa vauhtia jopa kaikkein haastavimmissa maastoissa. Koska pyörä on suunniteltu kestämään korkeita nopeuksia, se on varustettu tehokkailla hydraulisilla levyjarruilla 4-mäntäisillä satulilla Shimanolta (M6120) ja paksuilla jarrulevyillä (203/203mm), tarjoten esimerkillistä hallintaa ja taaten, että sinulla on aina maksimaalinen jarrutusvoima, riippumatta alustasta, sääolosuhteista tai vuodenajasta.

Urheilullinen hardtail, joka mullistaa käsityksesi pyöräilystä ikiajoiksi

Pyörä on varustettu tasapainoisella sekoituksella testattuja komponentteja, jotka ovat reilusti keskitason yläpuolella - voisimme kutsua niitä Shimanon, DVO:n, Darfonin, ONE1:n ja WTB:n huipputuotteiksi. Mikä on siis käytännön lopputulos? Nopea sähköavusteinen hardtail, jonka ohjattavuus ja suuri joustovara tekevät siitä innokkaan kiipeilijän ja mukavan laskettelijan, hintaan, johon me tavalliset pyöräilijät voimme tarttua. Hauska maastopyörä, joka muuttaa käsityksesi pyöräilystä pysyvästi ja vie sinut haluamaasi kohteeseen nopeammin, tehokkaammin ja helpommin.

YKSITYISKOHDAT
Tuotenumero0069077
EAN-koodi-
TuotemerkkiROCK MACHINE
VäriGlossgrey/Black/Green
Valmistajan tuotenumero-
Tekniset tiedot
Kiekkokoko 

Kiekkokoko

Pyörän koon tarkoittaa juuri sitä mitä se kuulostaakin - pyörien kokoa. Se mitataan yleensä tuumissa (esim. 28") tai millimetreissä (esim. 622). Ruotsissa tuumat ovat yleisin mittayksikkö, ja siksi olemme päättäneet käyttää sitä. Pyörän koon merkitys vaihtelee pyörätyypin mukaan.

Lastenpyörät

Lastenpyörät määritellään useimmiten pyörän koon perusteella, mikä eroaa aikuisten pyöristä, joissa rungon koko määrää pyörän koon. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki 24"-renkailla varustetut pyörät olisivat samankokoisia, ja siksi olemme päättäneet, että emme käytä kokotaulukkoa, vaan annamme tarkat pituussuositukset kullekin yksittäiselle pyörälle.

Kun ostat lastenpyörää, haluat tietysti, että lapsi voi kasvaa pyörän kanssa. On kuitenkin muistettava, että liian suuri pyörä on yleensä liian pitkä, mikä johtaa makuuasentoon ja vähentää siten lapsen näkyvyyttä. Valitse siis koskaan pyörää, jossa lapsi on yli 5 senttimetriä lyhyempi kuin ilmoitettu pituussuosituksemme.

Maastopyörät

Maastopyöräilyssä on kolme eri pyörän kokoa: 29", 27,5" ja 26". 26" oli pitkään ainoa käytössä ollut koko maastopyörille, mutta nykyään sitä käytetään käytännössä vain nuorten pyörissä ja yksinkertaisissa maastopyörissä, jotka on tarkoitettu kuljetukseen ja kevyeen kuntoiluun. Jos haluat harjoitella tai jopa kilpailla pyörälläsi, oikeat koot ovat 29" tai 27,5". Yksinkertaistetusti voidaan sanoa, että 29" tarjoaa vakaamman kokemuksen, säilyttää vauhdin paremmin ja pääsee pienien esteiden yli helpommin kuin 27,5", kun taas 27,5" antaa pyörän, joka tuntuu ketterämmältä mutkissa ja on hieman nopeampi kiihdytyksessä. Monet 27,5" täysjousitetut maastopyörät ovat lisäksi pidemmällä iskunpituudella ja soveltuvat teknisempään ja haastavampaan maastoon.

Kilpapyörät, standardipyörät, hybridipyörät ja muut pyörät

Käytännössä kaikissa muissa pyörissä paitsi maastopyörissä ja lastenpyörissä käytetään 28"-renkaita, jotka ovat hyvin tasapainotettu koko, joka tarjoaa hyvät edellytykset rullata helposti, olla mukava istua ja helppo ohjata.

29" (tuumaa)
PersonointiMaastopyöräily
TuotesarjaRock Machine E-Mountain Hardtail
MallisarjaRock Machine E-Mountain Hardtail
SukupuoliUnisex, Naisten, Miesten
Naisten malli 

Naisten malli

Koska naiset ja miehet yleensä eroavat anatomiansa puolesta, monet valmistajat suunnittelevat pyöriä, jotka on mukautettu sen mukaisesti. Yleensä kyse on vain pienistä eroista. Muun muassa satulat ovat usein leveämpiä, ohjaustangot kapeampia ja kampivarsien pituus lyhyempi. Joissain tapauksissa tehdään myös naisille suunnattuja malleja pienemmissä ko'oissa ja viettävällä yläputkella. Joskus myös eri väreissä.
Ei
Valmistajan väri-
Vuosimalli2022
SähköpyöräKyllä
SähköjärjestelmäShimano
Pituutesi 

Pituutesi

Valmistajan suosittelema pituus
-
Sopii pituudelle (cm)-
Jarrutyyppi 

Jarrutyyppi

Vannejarrut

Klassiset jarrut kaikenlaisiin pyöriin, jotka pikkuhiljaa syrjäytyvät levyjarrujen tieltä. Nämä ohjataan kahvoista ohjaustangosta ja puristuvat jarrupalat vanteen kehää vasten pysäyttääkseen pyörän. Vannejarruja on erilaisia eri pyörätyyppejä varten ja niihin kuuluu muun muassa V-jarrut, cantilever-jarrut ja U-jarrut. Näiden etuna on, että ne ovat hyvin helppoja huoltaa ja niiden paino on alhainen.

Rumpujarru

Toimivat samankaltaisesti kuin trummijarrut, joita löytyy muun muassa mopedeista. Tässä jarrupalat työntyvät ulos metallia vasten sylinterissä pyörän keskellä. Nämä vaativat vähiten huoltoa ja ovat erittäin luotettavia. Haittapuolena on, että niiden jarruteho ei ole yhtä voimakas kuin esimerkiksi levyjarruilla.

Jalkajarru

Standardi, joka löytyy useimmista klassisista naisten ja miesten pyöristä. Tämä jarrutyyppi vaatii hyvin vähän huoltoa, mutta rajoittuu, jos haluat enemmän vaihteita. Nämä kuuluvat nimittäin erityisiin navan tyyppeihin (pyörän keskiosa), joissa on kapseloituja vaihteita, esimerkiksi Shimano Nexus. Haittapuolena on, että jarruttamiseen tarvitaan enemmän voimaa verrattuna muihin jarrutyyppeihin, ja jalkojen täytyy olla tietyissä asennoissa, jotta saavutetaan tarvittava jarruvoima.

Levyjarru

Nykyaikaiset jarrut muun muassa maastopyörissä, hybridipyörissä ja monissa sähköpyörissä. Nämä perustuvat jarrusatulaan, joka puristaa metallilevyä vasten pyörän navassa (pyörän keskellä). Tämä on hyvin samankaltainen järjestelmä kuin mitä käytetään sekä autoissa että moottoripyörissä ja pidetään tällä hetkellä parhaana ratkaisuna. Nämä ovat tehokkaimmat jarrut, vaativat suhteellisen vähän huoltoa ja ovat erittäin luotettavia ja saatavilla sekä mekaanisina (vaijerilla) että hydraulisina (suljettu järjestelmä öljyllä).

Hydraulinen levyjarru
Vaihteiden lukumäärä 

Vaihteiden lukumäärä

Kuinka monta vaihdetta tarvitsen?

Tämä riippuu täysin siitä, miten pyöräilet ja mitä haluat saada irti pyörästäsi. Selvittääksesi tämän, sinun on tiedettävä, miten aiot pyöräillä ja haluatko painottaa matalaa huollon tarvetta vai korkeaa suorituskykyä.

Matala huolto

Tässä tapauksessa sinun kannattaa valita vaihteisto, jossa on napavaihteet. Näitä on saatavilla 2-11 vaihteen vaihtoehtoina muun muassa Shimanolta ja heidän Nexus-sarjastaan, jossa on 3, 7 ja 8 vaihdetta. On myös Shimano Alfine, joka on hienostuneempi malli, jossa on vähemmän vastusta mekaniikassa ja joka on saatavilla 8 ja 11 vaihteen versioina.

Korkea suorituskyky

Tässä tapauksessa takavaihteiden määrä liittyy suoraan laatuun. Valmistajat kilpailevat siitä, kuka tekee parhaat vaihteet suurimmalla määrällä rattaan hampaita kasetissa. Tämä tarkoittaa, että hienoimmat komponentit ovat myös ne, joissa on eniten vaihteita takana. Edessä on yksi tai kaksi hammasratasta hienommille osille.

Molempien yhdistelmä

Tässä tapauksessa katsomme järjestelmiä, joissa on 2-3 vaihdetta edessä ja 8-10 ratasta takana. Nämä ovat hieman yksinkertaisempaa rakennuslaatua, joka myös painaa enemmän. Ne on sen sijaan rakennettu kestävämmistä materiaaleista, kuten teräksestä alumiinin sijaan. Nämä kestävät usein enemmän iskuja, mutta eivät toimi yhtä sujuvasti

11-vaihteinen (1x11)
Vaihdevipu sarjaShimano Deore
Takavaihtaja sarja 

Takavaihtaja sarja

Mitä esimerkiksi Shimano SLX tarkoittaa? Jokainen komponenttivalmistaja jakaa komponenttinsa kuten vaihteet, jarrut, kammet jne. sarjoihin, tässä tapauksessa valmistaja on Shimano ja sarja SLX.

Sarjat vaihtelevat toiminnallisten yksinkertaisten komponenttien ja huomattavasti edistyneempien komponenttien välillä, joissa on korkea tarkkuus ja alhainen paino.

Tietysti yksinkertaisemman sarjan vaihteet ja jarrut toimivat niin kuin pitääkin, mutta eivät samalla tarkkuudella tai tunteella kuin hienomman sarjan komponentit. Todennäköisesti yksinkertaisemmat komponentit vaativat enemmän huoltoa ajan myötä.

Alla näet listan suurimpien valmistajien sarjoista järjestettynä niin, että hienoin sarja on ylhäällä.

Huomaa, että tämä taulukko ei vertaa eri merkkejä tai maantiepyöriä vs. maastopyöriä, vaan sitä tulisi käyttää vain vertailuun yhden sarakkeen sisällä.

Shimano maastopyörätShimano maantiepyörätSRAM maastopyörätSRAM maantiepyörätShimano napavaihteet
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
Shimano Deore
MallisarjaRock Machine E-Mountain Hardtail
Runkosetti
Runkokoko-
Runko-
Runkomateriaali 

Runkomateriaali

Hiilikuitu maksaa hieman enemmän kuin alumiinirunko, mutta sillä on useita etuja muihin materiaaleihin verrattuna puhtaiden ajo-ominaisuuksien osalta. Se on vahvempi, kevyempi, jäykempi ja mukavampi ajaa, koska se on elävämpi materiaali kuin alumiini. Hiilikuitu on kuitenkin hieman herkempi tarvikkeiden asentamiselle, jotka kiinnitetään rungon ympärille, kuten lukot tai lastenistuimet. Tästä syystä hiilikuitu soveltuu parhaiten urheilupyöriin kuten kilpapyöriin ja maastopyöriin.

Alumiini on edullinen ja kevyt materiaali, joka soveltuu kaikenlaisiin pyöriin. Sen avulla on helppo saavuttaa todella alhainen paino säilyttäen samalla lujuus ja hyvät ajo-ominaisuudet, eikä materiaali ole myöskään herkkä sille, mitä tarvikkeita siihen asennat. Vain puhalla ja aja ja asenna juuri sitä, mitä haluat pyörääsi!

Teräs on materiaali, jota voidaan valmistaa monissa eri laatuasteissa. Terästä voi rakentaa hyvin edullisesti, ja siksi se löytyy helpommin meidän valikoimamme yksinkertaisemmista pyöristä. Mutta se voi olla myös uskomattoman joustava, kestävä ja mukava materiaali, kun käytetään todella laadukasta terästä. Todella laadukasta terästä löytyy monista pyöristä, jotka on tarkoitettu enemmän pitkän matkan pyöräilyyn, kuten meidän hienot touringpyörät Surlyltä, ja Skeppshult-pyörät, jotka on rakennettu ruotsalaisesta laatu-teräksestä (mikä myötävaikuttaa erittäin hienoihin mukavuusominaisuuksiin useimmilla alustoilla).

Alumiini
Etuhaarukka-
Joustomatka edessä 

Joustomatka edessä

Tämä asia maastopyörän iskunpituudesta voi tuntua todelliselta viidakolta. Yksinkertaistettuna voidaan sanoa, että mitä pidempi iskunpituus pyörällä on, sitä karkeampaan maastoon pyörä on sovitettu. Pyörät, joissa on 100 mm iskunpituus, on ensisijaisesti suunniteltu Cross Country -pyöräilyyn, eli nopeampaan ajoon vähemmän teknisessä maastossa.

Pyörä, jossa on 120 mm iskunpituus, on ehkä paras kaikenkattava valinta, sillä nämä pyörät sijoittuvat usein puhtaan kilpapyörän ja karkeampaan maastoon soveltuvan pyörän välille. Nämä pyörät sopivat kaikille harrastajille, jotka haluavat pystyä etenemään kaikenlaisessa maastossa ilman, että heillä on äärimmäisiä tavoitteita suuntaan tai toiseen.

Pyörä, jossa on 140 mm iskunpituus tai enemmän, on täydellinen sinulle, joka tykkäät ajaa karkeammassa maastossa, ja ehkä viettää aikaa bikeparkissa ja ajaa alas mäkiä niin nopeasti kuin pystyt.

Monissa hybridipyörissä on myös etujousitus, noin 60-80 mm iskunpituudella lisäämään mukavuutta. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että pyörää voisi käyttää maastopyöränä, vaan se on ensisijaisesti tarkoitettu mukavuuden lisäämiseen sorateillä ja tasaisemmilla poluilla tai reiteillä.

140 mm
Lukittava etuhaarukka? 

Lukittava etuhaarukka?

Lukittava tarkoittaa, että jousituksen liike lukitaan yhteen asentoon (tai rajoitetaan), jotta esimerkiksi jyrkissä ylämäissä tai tasaisessa maastossa ajaminen helpottuu.

Erilaiset valmistajat käsittelevät tämän eri tavoin. Joissakin jousituksissa liike lukitaan täysin (muuttuvat jäykiksi), kun taas toiset ovat päättäneet esimerkiksi hidastaa puristusvaimennusta.

Ei lukittava
Takahaarukan tyyppi 

Takahaarukan tyyppi

Maastopyörä voidaan jakaa monella eri tavalla. Esimerkiksi voidaan puhua niin kutsutuista “täysjousitetuista” ja “hardtaileista”. Tämä tarkoittaa siis sitä, kuinka monta eri tyyppistä jousitusta pyörässä on.

Jäykkä

Hardtailissa on vain jousitettu etuhaarukka ja jäykkä takaosa. Jäykän takaosan etuna on, että voima ei katoa takajousituksen vuoksi. Lisäksi saat yleisesti kevyemmän pyörän.

Jousitettu

Täysjousitetussa pyörässä on jousitettu etuhaarukka sekä jousitettu takaosa. Nämä pyörät sisältävät linkuston, joka yhdessä takajousituksen kanssa tarjoaa mukavamman ajokokemuksen, mutta myös vakautta ja useimmissa tapauksissa jopa nopeamman ajon. Samalla tavalla kuin etuhaarukka jousittaa pitääkseen otteen ja lisätäkseen mukavuutta, tekee takajousitus täsmälleen saman asian takapäälle.

Jäykkä
Kiekot
Etunapa-
Takanapa-
Pinnat-
Vanteet-
Eturengas-
Takarengas-
Renkaan koko65-584
Voimansiirto
Vaihtajat-
Takavaihtaja-
Rataspakka-
Komponentit
Etujarru-
Takajarru-
Ohjainlaakeri-
Ohjaustanko-
Ohjainkannatin-
Satulatolppa-
Polkimet-
Kädensijat/tankonauhat-
Moottori
Moottori-
Moottoriteho 

Moottoriteho

Max. sallittu moottoriteho Ruotsissa on tällä hetkellä 250 W. Jos teknisissä tiedoissa mainitaan suurempi teho kuin 250 W, on kyseessä vain hetkellinen arvo käynnistyksessä tai kiihdytyksessä, joka laskee 250 W:iin muutaman sekunnin kuluttua.
250 W
Moottorin äänitasoAlhainen
Vääntömomentti 

Vääntömomentti

Moottorin vääntömomentti mitataan newtonmetreinä (Nm) ja se on mittari voiman kyvystä vääntää kohdetta tietyn akselin ympäri. Yksinkertaistettuna voidaan sanoa, että mitä suurempi vääntömomentti, sitä parempi.
85 Nm
Maksiminopeus avustettuna 

Maksiminopeus avustettuna

Ruotsissa sallittu enimmäisavustusnopeus on tällä hetkellä 25 km/h. Jos nopeutesi ylittää 25 km/h, moottori lakkaa avustamasta ja sinun on poljettava itse.
25 km/h
Maksimikantama 

Maksimikantama

Kertoo, kuinka pitkälle voi päästä ihanteellisissa olosuhteissa (lämmin sää, vähän mäkiä, harvat pysähdykset ja käynnistykset sekä tasainen alusta) ennen kuin akku on täysin tyhjä. Tiedot ovat pääasiassa peräisin sähkömoottorin valmistajalta sekä otettu huomioon, minkä tyyppisestä pyörästä on kyse (MTB, peruspyörä jne.)

120 km (ECO mode) w/EP8 range 20% up km
Akku
Akku-
AkkutyyppiLitiumioni
Akun sijaintiSisäpuolella
Akkukapasiteetti (Wh)504
Jännite36 V
Sisältyykö akku?Kyllä
AkkulaturiDARFON 4A Smart Plus -laturi
Näyttö
NäyttöShimano SC-EM800;Clamp band
ASIAKKAIDEN MIELIPITEET
Myös tagattu

Ostoskorisi(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä
Yhteensä: € 0
Kassalle

Suosikit(0 tuotetta)

Sinulla ei ole suosikkeja
VALIKKO