• NOPEAT TOIMITUKSET
  • MAKSA HELPOSTI KLARNALLA
  • TUHANSIA PYÖRIÄ VARASTOSSA
0
Suosikkilista
0
Ostoskori

BH BH Maastopyörä Lynx Race Lt 9.2 Sininen-Copper-Copper

BH Maastopyörä Lynx Race Lt 9.2 Sininen-Copper-Copper
Kuvaus

Huippuluokan nopeusihme, jolla on potentiaalia viedä pyöräilykokemuksesi seuraavalle tasolle

Täysjousitettu BH Lynx Race LT 9.2  on hurjan nopea nopeusihme, jonka iskunpituudet ovat 120/100mm ja joka tarjoaa ihastuttavan mukautuvan tunteen. Se on suunniteltu meitä varten, jotka rakastamme pyöräillä suurilla nopeuksilla. Tämä temperamenttinen espanjalainen täysiverinen, jolla on nopea kilpatuntuma, takaavat, että kiidät poluilla vakuuttavasti. Se on täydellinen valinta kunnianhimoisille pyöräilijöille, jotka asettavat korkeat vaatimukset varusteilleen eivätkä tyydy kompromisseihin. Tämä aggressiivinen XC/XM-ohjus, jossa on huippuluokan hiilikuitukehys ja erittäin tehokas määritys, on suunniteltu nostamaan pyöräilykokemuksesi aivan uusille tasoille. 

Mitä menestys vaatii!

  • Kevyt nopeusihme, jolla on sama voittava geometria kuin David Valero ja BH Coloma -tiimillä
  • Täysjousitettu runko huippuluokan hiilikuidusta (High Modulus T1100 & T800), jossa vakuuttava kinematiikka
  • Lyhyet ketjunohjurit (430mm) ja edistyksellinen kilpa-geometria 67 asteen ohjauskulmalla
  • Huippuluokan FOX-jousitukset, joissa on 120/100mm iskunpituuksia ja jotka on mukautettu XC/XM:iin
  • Tehokas 1x-voimansiirto, jossa on 12 langatonta vaihdetta SRAM:ltä (GX AXS Eagle), jotka toimivat luotettavasti
  • Tehokkaat hydrauliset levyjarrut Shimanolta (XT), jotka vastaavat nopeusresursseja
  • Vankka pyöräsarja BH:ltä (Evo Alloy Tubeless), jossa on 25mm leveitä alumiinivanteita
  • Nopean tuntuiset laaturenkaat Maxxisilta (Ardent EXO/Ikon EXO) 2.25" leveydellä
  • Ohjainlaakeri, jossa BlockLock, minimoi rungon ja haarukan vahinkoriskin
  • Ohjaat koko kokonaisuutta BH:n ohjaamosta, jossa on siisti integroitu kaapelireititys
  • Korkeussäädettävä satulatolppa Bike Yokelta (Divine SL), joka varmistaa valmiutesi vaikeaan maastoon
  • Yhteensopiva FIT-järjestelmän kanssa - Ohjaustangon sisällä voi säilyttää tärkeimmät työkalut 

Täysjousitettu runko nopealla kilparakenteella ja split pivot -linkillä 

Koko luomus perustuu täysjousitettuun hiilikuiturunkoon. Käytössä on HCIM (Hollow Core Internal Moulding) -menetelmä, jolla saavutetaan huipputason rakenne, ja paino pidetään minimissä. Tämä tehokas rakennelma on varustettu aggressiivisella geometrialla ja jäykkyydellä, mikä takaa vaikuttavan voimansiirron. Yhdistettynä poikkeuksellisen matalaan painopisteeseen, se tarjoaa vaikuttavaa vakautta myös todella suurissa nopeuksissa. 

Hieman taianomainen linkitys, Split Pivot System, mahdollistaa jousituksen ripustuksen, joka tuottaa progressiivista kinematiikkaa ja tekee vaikutuksen kaikilla tasoilla. Tuloksena on vertaansa vailla oleva maakosketus äärimmäisen mukautuvalla tunteella, tehokas voimansiirto, ja pyörä vastaa nopeasti kun haluat lisätä vauhtia. Samalla varmistetaan, että hallitset haastavia polkuvalintoja yllättävän helposti. Ja yhdistettynä tasapainoisesti mitoitettuihin iskunpituuksiin, luodaan ketterä ohjattavuus ja tehokkuus myös vähemmän vaativassa maastossa. Täysjousitettu runko on epäilemättä tehokas ja tarjoaa hienostuneen tasapainon jäykkyyden ja voiman välillä, mikä tekee siitä sekä ketterän, tehokkaan että aggressiivisen.

Huippuluokan jousitukset, jotka varmistavat nopean ajon

Edessä on terävä ilmakeula FOX:lta (34SC Factory) ja myös takana FOX:n (DPS Evol Factory) hoitama dämpning, joiden iskunpituuksia ovat 120/100mm. Molemmille jousituksille on ominaista runsaat säätömahdollisuudet, jotta voit mukauttaa pyörän täsmälleen toiveidesi mukaiseksi. Ne sisältävät tietenkin lukituksen, jota ohjataan helposti käsiteltävillä säätimillä ja tarjoavat laajemman käyttöalueen sekä mahdollisuuden ajaa yhtä nopeasti sekä kivikkoisilla poluilla että tiiviisti pakatuilla sorateillä. Helppokäyttöinen ja joustava asetus tekee pyörästä täysin mukautettavan vallitseviin olosuhteisiin. 

Technically demanding tracks (koskee sekä XC:tä että maratonia) vaativat melkein aina korkeussäädettävän satulatolpan. Ja tietenkin, pyörä on varustettu korkeussäädettävällä satulatolpalla, mikä käytännössä antaa sinulle paljon lisätilaa manöövereihin, sillä voit laskea satulan liikkeellä ollessasi ja pitää sen pois tieltä, kun hallitusti kiidätte alas mäessä.

Siisti ohjaamo ja langattomasti ohjattu 1x-voimansiirto, joka toimii moitteettomasti

Moottorin alla istuu erittäin tehokas voimansiirto SRAM:n ylähyllyltä, käytännössä 12 langatonta vaihdetta, jotka toimivat luotettavasti ja ovat valmiina kaikkeen, aina paikallisesta kerhomestaruudesta MM- ja olympiatasolle. Espanjalainen design huipputasolla ei luonnollisesti tyydy keskinkertaisiin massatuotteisiin, ja kokonaisuuden ytimessä on kampiakseli, jossa on yksittäinen ketjupyörä, yhdistettynä 12-osaiseen kasettiin, mikä tarjoaa laajan vaihteiston, keskittyen korkeaan tehokkuuteen ja maksimaaliseen nopeuteen. Ohjaat koko kokonaisuutta siistillä ohjaamolla, joka sisältää integroidun kaapelireitityksen ja on yhteensopiva älykkäiden FIT-järjestelmien kanssa - ohjaustangon sisällä voit säilyttää tärkeimmät työkalut, mikä voi ratkaista, ylitätkö maalilinjan vai et.

Vankka pyöräsarja nopeilla renkailla ja tehokkailla levyjarruilla 

Huippuluokan pyöräsarja, jossa on alumiinivanteet, pyörii nopeilla laaturenkailla. Nämä nopeat 29-tuumaiset renkaat tunnetaan suuresta nopeudeniloista yhdistettynä vaikuttavaan kurvien pitoon. Kun vauhti kiihtyy, jarrutustehon vaatimukset kasvavat, ja siksi pyörä on varustettu tehokkailla hydraulisilla levyjarruilla, jotka vastaavat nopeusresursseja ja tarjoavat ensiluokkaisen jarrutustehon ympäri vuoden, riippumatta siitä, onko poluilla mutaa, sadetta tai loskaa. 

YKSITYISKOHDAT
Tuotenumero0106497-O372
EAN-koodi-
TuotemerkkiBH
VäriBLUE-COPPER-COPPER
Valmistajan tuotenumero-
Tuotenumero0106497
Tekniset tiedot
PersonointiMaastopyöräily
TuotesarjaBH Lynx Race
MallisarjaBH LYNX RACE
SukupuoliUnisex, Naisten, Miesten
Naisten malli 

Naisten malli

Koska naiset ja miehet yleensä eroavat anatomiansa puolesta, monet valmistajat suunnittelevat pyöriä, jotka on mukautettu sen mukaisesti. Yleensä kyse on vain pienistä eroista. Muun muassa satulat ovat usein leveämpiä, ohjaustangot kapeampia ja kampivarsien pituus lyhyempi. Joissain tapauksissa tehdään myös naisille suunnattuja malleja pienemmissä ko'oissa ja viettävällä yläputkella. Joskus myös eri väreissä.
Ei
Valmistajan väri-
Vuosimalli2023
Paino (valmistajan mukaan)11,63
Valmistajan verkkosivutwww.bhbikes.com/en_GB
SähköpyöräEi
Pituutesi 

Pituutesi

Valmistajan suosittelema pituus
-
Sopii pituudelle (cm)-
Jarrutyyppi 

Jarrutyyppi

Vannejarrut

Klassiset jarrut kaikenlaisiin pyöriin, jotka pikkuhiljaa syrjäytyvät levyjarrujen tieltä. Nämä ohjataan kahvoista ohjaustangosta ja puristuvat jarrupalat vanteen kehää vasten pysäyttääkseen pyörän. Vannejarruja on erilaisia eri pyörätyyppejä varten ja niihin kuuluu muun muassa V-jarrut, cantilever-jarrut ja U-jarrut. Näiden etuna on, että ne ovat hyvin helppoja huoltaa ja niiden paino on alhainen.

Rumpujarru

Toimivat samankaltaisesti kuin trummijarrut, joita löytyy muun muassa mopedeista. Tässä jarrupalat työntyvät ulos metallia vasten sylinterissä pyörän keskellä. Nämä vaativat vähiten huoltoa ja ovat erittäin luotettavia. Haittapuolena on, että niiden jarruteho ei ole yhtä voimakas kuin esimerkiksi levyjarruilla.

Jalkajarru

Standardi, joka löytyy useimmista klassisista naisten ja miesten pyöristä. Tämä jarrutyyppi vaatii hyvin vähän huoltoa, mutta rajoittuu, jos haluat enemmän vaihteita. Nämä kuuluvat nimittäin erityisiin navan tyyppeihin (pyörän keskiosa), joissa on kapseloituja vaihteita, esimerkiksi Shimano Nexus. Haittapuolena on, että jarruttamiseen tarvitaan enemmän voimaa verrattuna muihin jarrutyyppeihin, ja jalkojen täytyy olla tietyissä asennoissa, jotta saavutetaan tarvittava jarruvoima.

Levyjarru

Nykyaikaiset jarrut muun muassa maastopyörissä, hybridipyörissä ja monissa sähköpyörissä. Nämä perustuvat jarrusatulaan, joka puristaa metallilevyä vasten pyörän navassa (pyörän keskellä). Tämä on hyvin samankaltainen järjestelmä kuin mitä käytetään sekä autoissa että moottoripyörissä ja pidetään tällä hetkellä parhaana ratkaisuna. Nämä ovat tehokkaimmat jarrut, vaativat suhteellisen vähän huoltoa ja ovat erittäin luotettavia ja saatavilla sekä mekaanisina (vaijerilla) että hydraulisina (suljettu järjestelmä öljyllä).

Hydraulinen levyjarru
Vaihteiden lukumäärä 

Vaihteiden lukumäärä

Kuinka monta vaihdetta tarvitsen?

Tämä riippuu täysin siitä, miten pyöräilet ja mitä haluat saada irti pyörästäsi. Selvittääksesi tämän, sinun on tiedettävä, miten aiot pyöräillä ja haluatko painottaa matalaa huollon tarvetta vai korkeaa suorituskykyä.

Matala huolto

Tässä tapauksessa sinun kannattaa valita vaihteisto, jossa on napavaihteet. Näitä on saatavilla 2-11 vaihteen vaihtoehtoina muun muassa Shimanolta ja heidän Nexus-sarjastaan, jossa on 3, 7 ja 8 vaihdetta. On myös Shimano Alfine, joka on hienostuneempi malli, jossa on vähemmän vastusta mekaniikassa ja joka on saatavilla 8 ja 11 vaihteen versioina.

Korkea suorituskyky

Tässä tapauksessa takavaihteiden määrä liittyy suoraan laatuun. Valmistajat kilpailevat siitä, kuka tekee parhaat vaihteet suurimmalla määrällä rattaan hampaita kasetissa. Tämä tarkoittaa, että hienoimmat komponentit ovat myös ne, joissa on eniten vaihteita takana. Edessä on yksi tai kaksi hammasratasta hienommille osille.

Molempien yhdistelmä

Tässä tapauksessa katsomme järjestelmiä, joissa on 2-3 vaihdetta edessä ja 8-10 ratasta takana. Nämä ovat hieman yksinkertaisempaa rakennuslaatua, joka myös painaa enemmän. Ne on sen sijaan rakennettu kestävämmistä materiaaleista, kuten teräksestä alumiinin sijaan. Nämä kestävät usein enemmän iskuja, mutta eivät toimi yhtä sujuvasti

12-vaihteinen (1x12)
Vaihdevipu sarjaSRAM GX AXS Eagle
Takavaihtaja sarja 

Takavaihtaja sarja

Mitä esimerkiksi Shimano SLX tarkoittaa? Jokainen komponenttivalmistaja jakaa komponenttinsa kuten vaihteet, jarrut, kammet jne. sarjoihin, tässä tapauksessa valmistaja on Shimano ja sarja SLX.

Sarjat vaihtelevat toiminnallisten yksinkertaisten komponenttien ja huomattavasti edistyneempien komponenttien välillä, joissa on korkea tarkkuus ja alhainen paino.

Tietysti yksinkertaisemman sarjan vaihteet ja jarrut toimivat niin kuin pitääkin, mutta eivät samalla tarkkuudella tai tunteella kuin hienomman sarjan komponentit. Todennäköisesti yksinkertaisemmat komponentit vaativat enemmän huoltoa ajan myötä.

Alla näet listan suurimpien valmistajien sarjoista järjestettynä niin, että hienoin sarja on ylhäällä.

Huomaa, että tämä taulukko ei vertaa eri merkkejä tai maantiepyöriä vs. maastopyöriä, vaan sitä tulisi käyttää vain vertailuun yhden sarakkeen sisällä.

Shimano maastopyörätShimano maantiepyörätSRAM maastopyörätSRAM maantiepyörätShimano napavaihteet
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
SRAM GX AXS Eagle
MallisarjaBH LYNX RACE
Runkosetti
Runkokoko-
Runko-
Runkomateriaali 

Runkomateriaali

Hiilikuitu maksaa hieman enemmän kuin alumiinirunko, mutta sillä on useita etuja muihin materiaaleihin verrattuna puhtaiden ajo-ominaisuuksien osalta. Se on vahvempi, kevyempi, jäykempi ja mukavampi ajaa, koska se on elävämpi materiaali kuin alumiini. Hiilikuitu on kuitenkin hieman herkempi tarvikkeiden asentamiselle, jotka kiinnitetään rungon ympärille, kuten lukot tai lastenistuimet. Tästä syystä hiilikuitu soveltuu parhaiten urheilupyöriin kuten kilpapyöriin ja maastopyöriin.

Alumiini on edullinen ja kevyt materiaali, joka soveltuu kaikenlaisiin pyöriin. Sen avulla on helppo saavuttaa todella alhainen paino säilyttäen samalla lujuus ja hyvät ajo-ominaisuudet, eikä materiaali ole myöskään herkkä sille, mitä tarvikkeita siihen asennat. Vain puhalla ja aja ja asenna juuri sitä, mitä haluat pyörääsi!

Teräs on materiaali, jota voidaan valmistaa monissa eri laatuasteissa. Terästä voi rakentaa hyvin edullisesti, ja siksi se löytyy helpommin meidän valikoimamme yksinkertaisemmista pyöristä. Mutta se voi olla myös uskomattoman joustava, kestävä ja mukava materiaali, kun käytetään todella laadukasta terästä. Todella laadukasta terästä löytyy monista pyöristä, jotka on tarkoitettu enemmän pitkän matkan pyöräilyyn, kuten meidän hienot touringpyörät Surlyltä, ja Skeppshult-pyörät, jotka on rakennettu ruotsalaisesta laatu-teräksestä (mikä myötävaikuttaa erittäin hienoihin mukavuusominaisuuksiin useimmilla alustoilla).

Hiilikuitu
Etuhaarukka-
Haarukan tyyppi 

Haarukan tyyppi

En vaimennettu etujousitus on nykyään standardi maastopyörissä, yksinkertaisesti siksi, että se selviää maastosta, jossa pyörää käytetään. On myös monia hybridipyöriä, joissa on vaimennettu etujousitus, jotta saat hieman enemmän mukavuutta sorateillä ja mahdollisilla metsäpoluilla. Jos aiot pyöräillä metsässä tai helpoilla poluilla, tai vaihtoehtoisesti paljon sorateillä, vaimennettu etujousitus on hyvä valinta!

Jäykät etujousitukset löytyvät perus-, kilpa- ja hybridipyöristä, ja ne soveltuvat parhaiten pyörille, jotka ovat pääasiassa asfaltilla. Saat kevyemmän pyörän, pyörän, joka tuntuu ketterämmältä ja pyörän, joka tuntuu vastaavan paremmin liikkeisiisi. Jotkut erikoistuneet pyörät, kuten fatbiket ja touring-pyörät, ovat myös jäykällä etujousituksella, mutta silloin se yleensä korvataan hyvin leveillä ja vankkoilla renkailla, jotta palautetaan osa mukavuuden tunteesta. Jos aiot pyöräillä pääasiassa asfaltilla, ja ehkä joillakin ystävällisillä sorateillä, jäykkä etujousitus on ehdottomasti oikea valinta sinulle!

Vaimennettu
Haarukan jousityyppiIlmajousi
Joustomatka edessä 

Joustomatka edessä

Tämä asia maastopyörän iskunpituudesta voi tuntua todelliselta viidakolta. Yksinkertaistettuna voidaan sanoa, että mitä pidempi iskunpituus pyörällä on, sitä karkeampaan maastoon pyörä on sovitettu. Pyörät, joissa on 100 mm iskunpituus, on ensisijaisesti suunniteltu Cross Country -pyöräilyyn, eli nopeampaan ajoon vähemmän teknisessä maastossa.

Pyörä, jossa on 120 mm iskunpituus, on ehkä paras kaikenkattava valinta, sillä nämä pyörät sijoittuvat usein puhtaan kilpapyörän ja karkeampaan maastoon soveltuvan pyörän välille. Nämä pyörät sopivat kaikille harrastajille, jotka haluavat pystyä etenemään kaikenlaisessa maastossa ilman, että heillä on äärimmäisiä tavoitteita suuntaan tai toiseen.

Pyörä, jossa on 140 mm iskunpituus tai enemmän, on täydellinen sinulle, joka tykkäät ajaa karkeammassa maastossa, ja ehkä viettää aikaa bikeparkissa ja ajaa alas mäkiä niin nopeasti kuin pystyt.

Monissa hybridipyörissä on myös etujousitus, noin 60-80 mm iskunpituudella lisäämään mukavuutta. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että pyörää voisi käyttää maastopyöränä, vaan se on ensisijaisesti tarkoitettu mukavuuden lisäämiseen sorateillä ja tasaisemmilla poluilla tai reiteillä.

120 mm
Lukittava etuhaarukka? 

Lukittava etuhaarukka?

Lukittava tarkoittaa, että jousituksen liike lukitaan yhteen asentoon (tai rajoitetaan), jotta esimerkiksi jyrkissä ylämäissä tai tasaisessa maastossa ajaminen helpottuu.

Erilaiset valmistajat käsittelevät tämän eri tavoin. Joissakin jousituksissa liike lukitaan täysin (muuttuvat jäykiksi), kun taas toiset ovat päättäneet esimerkiksi hidastaa puristusvaimennusta.

Säädin ohjaustangossa
Takaiskunvaimennin-
Takahaarukan tyyppi 

Takahaarukan tyyppi

Maastopyörä voidaan jakaa monella eri tavalla. Esimerkiksi voidaan puhua niin kutsutuista “täysjousitetuista” ja “hardtaileista”. Tämä tarkoittaa siis sitä, kuinka monta eri tyyppistä jousitusta pyörässä on.

Jäykkä

Hardtailissa on vain jousitettu etuhaarukka ja jäykkä takaosa. Jäykän takaosan etuna on, että voima ei katoa takajousituksen vuoksi. Lisäksi saat yleisesti kevyemmän pyörän.

Jousitettu

Täysjousitetussa pyörässä on jousitettu etuhaarukka sekä jousitettu takaosa. Nämä pyörät sisältävät linkuston, joka yhdessä takajousituksen kanssa tarjoaa mukavamman ajokokemuksen, mutta myös vakautta ja useimmissa tapauksissa jopa nopeamman ajon. Samalla tavalla kuin etuhaarukka jousittaa pitääkseen otteen ja lisätäkseen mukavuutta, tekee takajousitus täsmälleen saman asian takapäälle.

Jousitettu
Joustomatka takana 

Joustomatka takana

Maastopyörän joustovara voi tuntua todelliselta viidakkolta. Yksinkertainen tapa selittää se on, että mitä pidempi joustovara pyörässä on, sitä karkeampaan maastoon pyörä on sovitettu. Pyörät, joissa on 100 mm joustovara, on ensisijaisesti suunniteltu Cross Country -pyöräilyyn eli nopeampaan pyöräilyyn vähemmän teknisessä maastossa.

Pyörä, jossa on 120 mm joustovara, on ehkä paras kaikenkattava valinta, sillä nämä pyörät sijoittuvat usein puhtaan kilpapyörän ja karkeammassa maastossa, kuten kantojen ja kivien seassa, pärjäävän pyörän välimaastoon. Nämä pyörät sopivat kaikille harrastajille, jotka haluavat päästä eteenpäin kaikenlaisessa maastossa ilman äärimmäisiä pyrkimyksiä mihinkään suuntaan.

Pyörä, jossa on 140 mm joustovaraa tai enemmän, on täydellinen sinulle, joka nautit karkeammassa maastossa ajamisesta ja ehkä viihdyt bikeparkissa laskettelemassa mäkiä niin nopeasti kuin pystyt.

100 mm
Kiekkokoko 

Kiekkokoko

Pyörän koon tarkoittaa juuri sitä mitä se kuulostaakin - pyörien kokoa. Se mitataan yleensä tuumissa (esim. 28") tai millimetreissä (esim. 622). Ruotsissa tuumat ovat yleisin mittayksikkö, ja siksi olemme päättäneet käyttää sitä. Pyörän koon merkitys vaihtelee pyörätyypin mukaan.

Lastenpyörät

Lastenpyörät määritellään useimmiten pyörän koon perusteella, mikä eroaa aikuisten pyöristä, joissa rungon koko määrää pyörän koon. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki 24"-renkailla varustetut pyörät olisivat samankokoisia, ja siksi olemme päättäneet, että emme käytä kokotaulukkoa, vaan annamme tarkat pituussuositukset kullekin yksittäiselle pyörälle.

Kun ostat lastenpyörää, haluat tietysti, että lapsi voi kasvaa pyörän kanssa. On kuitenkin muistettava, että liian suuri pyörä on yleensä liian pitkä, mikä johtaa makuuasentoon ja vähentää siten lapsen näkyvyyttä. Valitse siis koskaan pyörää, jossa lapsi on yli 5 senttimetriä lyhyempi kuin ilmoitettu pituussuosituksemme.

Maastopyörät

Maastopyöräilyssä on kolme eri pyörän kokoa: 29", 27,5" ja 26". 26" oli pitkään ainoa käytössä ollut koko maastopyörille, mutta nykyään sitä käytetään käytännössä vain nuorten pyörissä ja yksinkertaisissa maastopyörissä, jotka on tarkoitettu kuljetukseen ja kevyeen kuntoiluun. Jos haluat harjoitella tai jopa kilpailla pyörälläsi, oikeat koot ovat 29" tai 27,5". Yksinkertaistetusti voidaan sanoa, että 29" tarjoaa vakaamman kokemuksen, säilyttää vauhdin paremmin ja pääsee pienien esteiden yli helpommin kuin 27,5", kun taas 27,5" antaa pyörän, joka tuntuu ketterämmältä mutkissa ja on hieman nopeampi kiihdytyksessä. Monet 27,5" täysjousitetut maastopyörät ovat lisäksi pidemmällä iskunpituudella ja soveltuvat teknisempään ja haastavampaan maastoon.

Kilpapyörät, standardipyörät, hybridipyörät ja muut pyörät

Käytännössä kaikissa muissa pyörissä paitsi maastopyörissä ja lastenpyörissä käytetään 28"-renkaita, jotka ovat hyvin tasapainotettu koko, joka tarjoaa hyvät edellytykset rullata helposti, olla mukava istua ja helppo ohjata.

29" (tuumaa)
Kiekot
Kiekot-
Eturengas-
Takarengas-
Renkaan koko56-622
Voimansiirto
Vaihtajat-
Takavaihtaja-
Keskiölaakeri-
Kampisarja-
Ketju-
Rataspakka-
Komponentit
Etujarru-
Takajarru-
Ohjainlaakeri-
Ohjaustanko-
Ohjainkannatin-
Satulatolppa-
Satula-
Kädensijat/tankonauhat-
ASIAKKAIDEN MIELIPITEET
Myös tagattu

MUITA TUOTTEITA SARJASSA BH Lynx Race

SAMANKALTAISIA TUOTTEITA

-9%
GT Täysjousto maastopyörä Sensor Sport XL June Gloom
-23%
Orbea MTB Oiz H10 White Chic- Shadow Coral (Gloss)
€ 3 867,81
€ 2 975,01
Tarjous
-12%
Orbea MTB Oiz M21 Powder Black - Black (Matt)
€ 5 058,21
€ 4 463,01
Tarjous
-1%
GT Täysjousto maastopyörä Force Sport XL Musta
€ 2 935,33
€ 2 897,15
Tarjous

Ostoskorisi(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä
Yhteensä: € 0
Kassalle

Suosikit(0 tuotetta)

Sinulla ei ole suosikkeja
VALIKKO