• NOPEAT TOIMITUKSET
  • MAKSA HELPOSTI KLARNALLA
  • TUHANSIA PYÖRIÄ VARASTOSSA
0
Suosikkilista
0
Ostoskori

ECORIDE Ecoride Naisten sähköpyörä Ambassador AXS M-5 E5 Hopea

Ecoride Naisten sähköpyörä Ambassador AXS M-5 E5 Hopea
Kuvaus

Mukava ja helppokäyttöinen sähköpyörä, jossa on upea dynaaminen tunne

Toiminnallinen kaunotar Ecoride Ambassador 28 AXS M-8 E5 ammentaa luotettavasta ruotsalaisesta suunnittelusta ja on kehitetty liki 15 vuoden kokemuksella laadukkaiden sähköpyörien valmistuksesta, jotka on suunniteltu kestämään tiukat pohjoismaiset olosuhteet. Tämä on vankkatekoinen arkipyörä, jossa on matala kynnys nousta kyytiin ja joka varmistaa, että voit sujuvasti taittaa pitkiä matkoja päivittäin tuntematta oloasi väsyneeksi, hengästyneeksi tai uupuneeksi. Isompienkin kuormien kuljettaminen on helppoa – pyörän etuosassa on tukeva kori ja kun tämä yhdistetään säädettävään AVS-alustaan (tavarateline), pyörä vastaa muuttuviin kuljetustarpeisiin erittäin tehokkaasti. Ambassador takaa, että pystyt liikkumaan sulavasti kaikkina vuodenaikoina ja, mikä tärkeintä, yhdistää kauniit värit ja modernit muodot, mikä tekee siitä todellisen katseenvangitsijan. Ja kuten olet saattanut jo arvata, ei ole sattumaa, että tämä käyttöönotossa helppo ja hinta-laatusuhteeltaan erinomainen pyörä on yksi suosituimmista malleistamme.

Menestyksen avaimet!

  • Mukava, vakaa, turvallinen ja helppokäyttöinen sähköpyörä, jossa on kätevä matala noustavuus
  • Sujuva sähkömoottori tarjoaa ihanan dynaamisen ajokokemuksen yhdistettynä luotettavaan 8-vaihteiseen voimansiirtoon
  • Voimansiirron keskitetty painopiste mahdollistaa poikkeuksellisen tasapainoisen ja turvallisen ajon
  • Mukava pystyasento mahdollistaa hyvän näkyvyyden eteenpäin!
  • Etukori ja modulaarinen AVS-alusta takana ratkaisevat päivittäiset kuljetustarpeesi tehokkaasti
  • Tehokkaat jarrut, jotka toimivat sujuvasti ja luotettavasti kaikkina vuodenaikoina
  • Lastenistuimen turvallinen ja luotettava kiinnitys onnistuu vaivattomasti näihin sähköpyöriin
  • Korkea varustetaso ja luotettavat laadukkaat komponentit, jotka on suunniteltu pohjoismaisiin olosuhteisiin
  • Lujatekoiset 28-tuumaiset renkaat, jotka on varustettu rengaspaineensuojalla ja käytännöllisellä heijastinnauhalla

Erinomaisesti muotoiltu runko, jossa on kätevä matala noustavuus ja luotettava vakaus

Rungon jämäkkä rakenne ei ole ainoastaan tyylikkäästi muotoiltu, vaan tarjoaa myös vankan vakauden. Samanaikaisesti sen joustavuus lisää ajomukavuutta epätasaisilla alustoilla. Leveät renkaat, joissa on runsaasti tilavuutta, tarjoavat tasaisen mukavuuden, ja ne varmistavat luotettavan pidon kaarteissa sekä hyvän rullauksen ja nopean kiihtyvyyden, jonka huomaat etenkin suorilla tieosuuksilla ja liikennevaloista lähtiessäsi. Mukavuussatula suojaa istuvaa osaasi tehokkaasti ja säädettävä ohjaustanko auttaa löytämään juuri sinulle sopivan ajoasennon. Toisin sanoen, tarjoamme joustavan kokonaisuuden, joka mahdollistaa mukavan pystyasennon ajaessasi. Tämä ei ainoastaan tarjoa rentoa ajoasentoa, mutta myös varmistaa, että ympäröivä liikenne on helppo havaita.

Dynaaminen sähkökäyttö yhdessä täysin suojatun 8-vaihteisen voimansiirron kanssa

Voimanlähteenä toimii Shimano (STePS E5000), joka koostuu kevyestä mutta voimakkaasta keskelle sijoitetusta moottorista sekä kompaktista akusta (418Wh), joka on tyylikkäästi integroitu pyörän alarunkoon ja on sekä irrotettava että lukittava. Akun fiksu sijoittelu mahdollistaa matalan ja keskitetyn painopisteen, mikä lisää pyörän vakautta ja tekee lastenistuinten kiinnittämisen runkoon vaivattomaksi. Sähkömoottori tarjoaa saumatonta ja miellyttävää vetoapua ja yksinkertaisesti sanottuna tarjoaa runsaasti ympäristöystävällistä tehoa, joka lisää sekä jalkojen että keuhkojen voimaa. Moottori on kevyempi, pienempi ja huomattavasti hiljaisempi verrattuna edeltäjäänsä. Keskimoottorin ansiosta pyörässä on optimaalinen tasapaino ja ajaminen tuntuu dynaamiselta. Rauhallisella polkemisella saat pehmeää apua, kun taas nopeammalla ja voimakkaammalla polkemisella voimansiirto vastaa antaen enemmän apua, mikä lisää nopeutta (max 25 km/h). Moottori toimii saumattomasti Shimano (Nexus) navan kahdeksan täysin suojatun ja lähes huoltovapaan vaihteen kanssa. Koko järjestelmä toimii tehokkaasti, melkeinpä äänettömästi ja tarjoaa loistavan kantaman (jopa 120 km) oikealla nopeudella.

Kun helppokäyttöisyys tuo rajattoman voiman tunteen

Teknologiasta huolimatta, pyörä on ihailtavan helppokäyttöinen. Valitse yksi neljästä avustustasosta (Off, Low, Mid, High), valitse sopiva vaihde ja polkaise – älykäs järjestelmä hoitaa lopun. Ohjaustangossa oleva selkeä näyttö näyttää nopeuden, ajomatkan, akun tilan, huoltotiedot, valot päällä/pois ja kellon (voidaan liittää myös muihin laitteisiin ANT:n ja Bluetoothin kautta). Lisäksi tarjolla on "kävelyavustustila", jonka avulla voit käyttää sähkömoottoria myös pyörän vieressä kävellessäsi (max 6km/h). Sähköavusteisen voiman ansiosta eteneminen on vaivatonta niin maaseudun nousuissa kuin kaupungin liikennevaloissakin. Nopeuden noustessa pyörä on varustettu perinteisellä jalkajarrulla takana sekä hydraulisilla levyjarruilla edessä, mikä takaa luotettavan jarrutustehon kaikissa olosuhteissa – laatu ja turvallisuus etusijalla.

Korkea varustetaso ja luotettavat komponentit heti alusta lähtien

Varustelutaso on todella antelias. Tarjolla on kunnollinen kori ja vakaa AVS-tavarateline, jotka mahdollistavat runsaan pakkaustilan. Laadukas valaistus varmistaa hyvän näkyvyyden, jämäkät lokasuojat pitävät sinut kuivana säästä riippumatta ja kattava ketjusuoja pitää housusi ehjinä ja puhtaina. Säädettävä tuki, kestävät laaturenkaat, jotka on varustettu punktio suojalla ja heijastinnauhalla, sekä hyväksytty runkolukko, joka auttaa pitämään uuden Ambassadorisi turvassa, ovat myös osa varustelua.

YKSITYISKOHDAT
Tuotenumero0053829012028
EAN-koodi7333288010120
TuotemerkkiECORIDE
VäriSilver
Valmistajan tuotenumero-
Tuotenumero0053829
Tekniset tiedot
Kiekkokoko 

Kiekkokoko

Pyörän koon tarkoittaa juuri sitä mitä se kuulostaakin - pyörien kokoa. Se mitataan yleensä tuumissa (esim. 28") tai millimetreissä (esim. 622). Ruotsissa tuumat ovat yleisin mittayksikkö, ja siksi olemme päättäneet käyttää sitä. Pyörän koon merkitys vaihtelee pyörätyypin mukaan.

Lastenpyörät

Lastenpyörät määritellään useimmiten pyörän koon perusteella, mikä eroaa aikuisten pyöristä, joissa rungon koko määrää pyörän koon. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki 24"-renkailla varustetut pyörät olisivat samankokoisia, ja siksi olemme päättäneet, että emme käytä kokotaulukkoa, vaan annamme tarkat pituussuositukset kullekin yksittäiselle pyörälle.

Kun ostat lastenpyörää, haluat tietysti, että lapsi voi kasvaa pyörän kanssa. On kuitenkin muistettava, että liian suuri pyörä on yleensä liian pitkä, mikä johtaa makuuasentoon ja vähentää siten lapsen näkyvyyttä. Valitse siis koskaan pyörää, jossa lapsi on yli 5 senttimetriä lyhyempi kuin ilmoitettu pituussuosituksemme.

Maastopyörät

Maastopyöräilyssä on kolme eri pyörän kokoa: 29", 27,5" ja 26". 26" oli pitkään ainoa käytössä ollut koko maastopyörille, mutta nykyään sitä käytetään käytännössä vain nuorten pyörissä ja yksinkertaisissa maastopyörissä, jotka on tarkoitettu kuljetukseen ja kevyeen kuntoiluun. Jos haluat harjoitella tai jopa kilpailla pyörälläsi, oikeat koot ovat 29" tai 27,5". Yksinkertaistetusti voidaan sanoa, että 29" tarjoaa vakaamman kokemuksen, säilyttää vauhdin paremmin ja pääsee pienien esteiden yli helpommin kuin 27,5", kun taas 27,5" antaa pyörän, joka tuntuu ketterämmältä mutkissa ja on hieman nopeampi kiihdytyksessä. Monet 27,5" täysjousitetut maastopyörät ovat lisäksi pidemmällä iskunpituudella ja soveltuvat teknisempään ja haastavampaan maastoon.

Kilpapyörät, standardipyörät, hybridipyörät ja muut pyörät

Käytännössä kaikissa muissa pyörissä paitsi maastopyörissä ja lastenpyörissä käytetään 28"-renkaita, jotka ovat hyvin tasapainotettu koko, joka tarjoaa hyvät edellytykset rullata helposti, olla mukava istua ja helppo ohjata.

28"
PersonointiTyömatkapyöräily
TuotesarjaEcoride Ambassador Lowstep
MallisarjaEcoRide Ambassador
SukupuoliUnisex, Naisten, Miesten
Naisten malli 

Naisten malli

Koska naiset ja miehet yleensä eroavat anatomiansa puolesta, monet valmistajat suunnittelevat pyöriä, jotka on mukautettu sen mukaisesti. Yleensä kyse on vain pienistä eroista. Muun muassa satulat ovat usein leveämpiä, ohjaustangot kapeampia ja kampivarsien pituus lyhyempi. Joissain tapauksissa tehdään myös naisille suunnattuja malleja pienemmissä ko'oissa ja viettävällä yläputkella. Joskus myös eri väreissä.
Kyllä
Vuosimalli2023
Paino (valmistajan mukaan)23 kg sis. akku
Valmistajan verkkosivutwww.ecoride.se/elcykel/alla-modeller/ambassador/ambassador-axs-m-8-e5/
SähköpyöräKyllä
SähköjärjestelmäShimano
Pituutesi 

Pituutesi

Valmistajan suosittelema pituus
165-195cm
Sopii pituudelle (cm)165-170, 170-175, 175-180, 180-185, 185-190, 190-195
Jarrutyyppi 

Jarrutyyppi

Vannejarrut

Klassiset jarrut kaikenlaisiin pyöriin, jotka pikkuhiljaa syrjäytyvät levyjarrujen tieltä. Nämä ohjataan kahvoista ohjaustangosta ja puristuvat jarrupalat vanteen kehää vasten pysäyttääkseen pyörän. Vannejarruja on erilaisia eri pyörätyyppejä varten ja niihin kuuluu muun muassa V-jarrut, cantilever-jarrut ja U-jarrut. Näiden etuna on, että ne ovat hyvin helppoja huoltaa ja niiden paino on alhainen.

Rumpujarru

Toimivat samankaltaisesti kuin trummijarrut, joita löytyy muun muassa mopedeista. Tässä jarrupalat työntyvät ulos metallia vasten sylinterissä pyörän keskellä. Nämä vaativat vähiten huoltoa ja ovat erittäin luotettavia. Haittapuolena on, että niiden jarruteho ei ole yhtä voimakas kuin esimerkiksi levyjarruilla.

Jalkajarru

Standardi, joka löytyy useimmista klassisista naisten ja miesten pyöristä. Tämä jarrutyyppi vaatii hyvin vähän huoltoa, mutta rajoittuu, jos haluat enemmän vaihteita. Nämä kuuluvat nimittäin erityisiin navan tyyppeihin (pyörän keskiosa), joissa on kapseloituja vaihteita, esimerkiksi Shimano Nexus. Haittapuolena on, että jarruttamiseen tarvitaan enemmän voimaa verrattuna muihin jarrutyyppeihin, ja jalkojen täytyy olla tietyissä asennoissa, jotta saavutetaan tarvittava jarruvoima.

Levyjarru

Nykyaikaiset jarrut muun muassa maastopyörissä, hybridipyörissä ja monissa sähköpyörissä. Nämä perustuvat jarrusatulaan, joka puristaa metallilevyä vasten pyörän navassa (pyörän keskellä). Tämä on hyvin samankaltainen järjestelmä kuin mitä käytetään sekä autoissa että moottoripyörissä ja pidetään tällä hetkellä parhaana ratkaisuna. Nämä ovat tehokkaimmat jarrut, vaativat suhteellisen vähän huoltoa ja ovat erittäin luotettavia ja saatavilla sekä mekaanisina (vaijerilla) että hydraulisina (suljettu järjestelmä öljyllä).

Jalkajarru
Vaihteiden lukumäärä 

Vaihteiden lukumäärä

Kuinka monta vaihdetta tarvitsen?

Tämä riippuu täysin siitä, miten pyöräilet ja mitä haluat saada irti pyörästäsi. Selvittääksesi tämän, sinun on tiedettävä, miten aiot pyöräillä ja haluatko painottaa matalaa huollon tarvetta vai korkeaa suorituskykyä.

Matala huolto

Tässä tapauksessa sinun kannattaa valita vaihteisto, jossa on napavaihteet. Näitä on saatavilla 2-11 vaihteen vaihtoehtoina muun muassa Shimanolta ja heidän Nexus-sarjastaan, jossa on 3, 7 ja 8 vaihdetta. On myös Shimano Alfine, joka on hienostuneempi malli, jossa on vähemmän vastusta mekaniikassa ja joka on saatavilla 8 ja 11 vaihteen versioina.

Korkea suorituskyky

Tässä tapauksessa takavaihteiden määrä liittyy suoraan laatuun. Valmistajat kilpailevat siitä, kuka tekee parhaat vaihteet suurimmalla määrällä rattaan hampaita kasetissa. Tämä tarkoittaa, että hienoimmat komponentit ovat myös ne, joissa on eniten vaihteita takana. Edessä on yksi tai kaksi hammasratasta hienommille osille.

Molempien yhdistelmä

Tässä tapauksessa katsomme järjestelmiä, joissa on 2-3 vaihdetta edessä ja 8-10 ratasta takana. Nämä ovat hieman yksinkertaisempaa rakennuslaatua, joka myös painaa enemmän. Ne on sen sijaan rakennettu kestävämmistä materiaaleista, kuten teräksestä alumiinin sijaan. Nämä kestävät usein enemmän iskuja, mutta eivät toimi yhtä sujuvasti

5-vaihteinen (napavaihde)
Vaihdevipu sarjaShimano Nexus
Takavaihtaja sarja 

Takavaihtaja sarja

Mitä esimerkiksi Shimano SLX tarkoittaa? Jokainen komponenttivalmistaja jakaa komponenttinsa kuten vaihteet, jarrut, kammet jne. sarjoihin, tässä tapauksessa valmistaja on Shimano ja sarja SLX.

Sarjat vaihtelevat toiminnallisten yksinkertaisten komponenttien ja huomattavasti edistyneempien komponenttien välillä, joissa on korkea tarkkuus ja alhainen paino.

Tietysti yksinkertaisemman sarjan vaihteet ja jarrut toimivat niin kuin pitääkin, mutta eivät samalla tarkkuudella tai tunteella kuin hienomman sarjan komponentit. Todennäköisesti yksinkertaisemmat komponentit vaativat enemmän huoltoa ajan myötä.

Alla näet listan suurimpien valmistajien sarjoista järjestettynä niin, että hienoin sarja on ylhäällä.

Huomaa, että tämä taulukko ei vertaa eri merkkejä tai maantiepyöriä vs. maastopyöriä, vaan sitä tulisi käyttää vain vertailuun yhden sarakkeen sisällä.

Shimano maastopyörätShimano maantiepyörätSRAM maastopyörätSRAM maantiepyörätShimano napavaihteet
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
Shimano Nexus
MallisarjaEcoRide Ambassador
Runkosetti
RunkokokoOne-Size
Runko-
Runkomateriaali 

Runkomateriaali

Hiilikuitu maksaa hieman enemmän kuin alumiinirunko, mutta sillä on useita etuja muihin materiaaleihin verrattuna puhtaiden ajo-ominaisuuksien osalta. Se on vahvempi, kevyempi, jäykempi ja mukavampi ajaa, koska se on elävämpi materiaali kuin alumiini. Hiilikuitu on kuitenkin hieman herkempi tarvikkeiden asentamiselle, jotka kiinnitetään rungon ympärille, kuten lukot tai lastenistuimet. Tästä syystä hiilikuitu soveltuu parhaiten urheilupyöriin kuten kilpapyöriin ja maastopyöriin.

Alumiini on edullinen ja kevyt materiaali, joka soveltuu kaikenlaisiin pyöriin. Sen avulla on helppo saavuttaa todella alhainen paino säilyttäen samalla lujuus ja hyvät ajo-ominaisuudet, eikä materiaali ole myöskään herkkä sille, mitä tarvikkeita siihen asennat. Vain puhalla ja aja ja asenna juuri sitä, mitä haluat pyörääsi!

Teräs on materiaali, jota voidaan valmistaa monissa eri laatuasteissa. Terästä voi rakentaa hyvin edullisesti, ja siksi se löytyy helpommin meidän valikoimamme yksinkertaisemmista pyöristä. Mutta se voi olla myös uskomattoman joustava, kestävä ja mukava materiaali, kun käytetään todella laadukasta terästä. Todella laadukasta terästä löytyy monista pyöristä, jotka on tarkoitettu enemmän pitkän matkan pyöräilyyn, kuten meidän hienot touringpyörät Surlyltä, ja Skeppshult-pyörät, jotka on rakennettu ruotsalaisesta laatu-teräksestä (mikä myötävaikuttaa erittäin hienoihin mukavuusominaisuuksiin useimmilla alustoilla).

Alumiini
Etuhaarukka-
Takahaarukan tyyppi 

Takahaarukan tyyppi

Maastopyörä voidaan jakaa monella eri tavalla. Esimerkiksi voidaan puhua niin kutsutuista “täysjousitetuista” ja “hardtaileista”. Tämä tarkoittaa siis sitä, kuinka monta eri tyyppistä jousitusta pyörässä on.

Jäykkä

Hardtailissa on vain jousitettu etuhaarukka ja jäykkä takaosa. Jäykän takaosan etuna on, että voima ei katoa takajousituksen vuoksi. Lisäksi saat yleisesti kevyemmän pyörän.

Jousitettu

Täysjousitetussa pyörässä on jousitettu etuhaarukka sekä jousitettu takaosa. Nämä pyörät sisältävät linkuston, joka yhdessä takajousituksen kanssa tarjoaa mukavamman ajokokemuksen, mutta myös vakautta ja useimmissa tapauksissa jopa nopeamman ajon. Samalla tavalla kuin etuhaarukka jousittaa pitääkseen otteen ja lisätäkseen mukavuutta, tekee takajousitus täsmälleen saman asian takapäälle.

Jäykkä
Kiekot
Etunapa-
Takanapa-
Vanteet-
Eturengas-
Takarengas-
Renkaan koko50-622
Voimansiirto
Vaihtajat-
Takavaihtaja-
Keskiölaakeri-
Rataspakka-
Komponentit
Etujarru-
Takajarru-
Ohjaustanko-
Ohjainkannatin-
Satulatolppa-
Polkimet-
Kädensijat/tankonauhat-
Moottori
Moottori-
Moottorin sijoitus 

Moottorin sijoitus

Missä moottori on sijoitettu, vaikuttaa siihen, kuinka paljon tukea saat ja kuinka tasainen voiman tuntu on. Moottori, joka on sijoitettu etu- tai takapyörään, antaa yleensä kokemuksen, että pyörä työntää (takapyörä) tai vetää (etupyörä), kun taas keskitetty moottori antaa yleisesti vaikutelman, että se olet itse, joka polkee (ja olet tullut paljon vahvemmaksi).

Moottori, joka on sijoitettu keskiöön, tarjoaa siis monia etuja, mutta on hieman kalliimpi rakentaa, mikä tekee pyörän hinnasta korkeamman keskiöön asennetulla moottorilla verrattuna takapyörään tai etupyörään asennettuun moottoriin. Pyörään asennettu moottori on siis halvempi, ja sinulle, joka ajat lyhyitä matkoja tai käytät pyörää suhteellisen vähän, toimii tämä erinomaisesti - kun taas keskiöön asennettu moottori on suositeltava, jos aiot pyöräillä/pendelöidä useammin ja pidempiä matkoja.

Lisää keskiöön asennetusta moottorista

Moottori on sijoitettu keskiöön, eli pyörän keskelle. Tästä syystä tätä kutsutaan usein myös keskimoottoriksi tai keskusmoottoriksi. Se tarjoaa muun muassa seuraavat edut:

  • Tasaisempi käynti, koska keskimoottorissa on enemmän sensoreita kuin pyöriin sijoitetuissa moottoreissa
  • Helpompi käyttää ilman sähköavustusta, koska pyörissä ei ole vastusta
  • Parempi painonjakauma pyörässä, mikä tekee pyöräilystä helpompaa ja hauskempaa
  • Lisääntynyt poljinvoima, koska sähkövoima tulee samasta paikasta kuin poljinvoima
Kammetarvike
Moottoriteho 

Moottoriteho

Max. sallittu moottoriteho Ruotsissa on tällä hetkellä 250 W. Jos teknisissä tiedoissa mainitaan suurempi teho kuin 250 W, on kyseessä vain hetkellinen arvo käynnistyksessä tai kiihdytyksessä, joka laskee 250 W:iin muutaman sekunnin kuluttua.
250 W
Moottorin äänitasoAlhainen
Vääntömomentti 

Vääntömomentti

Moottorin vääntömomentti mitataan newtonmetreinä (Nm) ja se on mittari voiman kyvystä vääntää kohdetta tietyn akselin ympäri. Yksinkertaistettuna voidaan sanoa, että mitä suurempi vääntömomentti, sitä parempi.
40 Nm
SensoritNopeus, Kadenssi, vääntömomentti
Maksiminopeus avustettuna 

Maksiminopeus avustettuna

Ruotsissa sallittu enimmäisavustusnopeus on tällä hetkellä 25 km/h. Jos nopeutesi ylittää 25 km/h, moottori lakkaa avustamasta ja sinun on poljettava itse.
25 km/h
Maksimikantama 

Maksimikantama

Kertoo, kuinka pitkälle voi päästä ihanteellisissa olosuhteissa (lämmin sää, vähän mäkiä, harvat pysähdykset ja käynnistykset sekä tasainen alusta) ennen kuin akku on täysin tyhjä. Tiedot ovat pääasiassa peräisin sähkömoottorin valmistajalta sekä otettu huomioon, minkä tyyppisestä pyörästä on kyse (MTB, peruspyörä jne.)

120 km
Akku
Akku-
AkkutyyppiLitiumioni
Akun sijaintiVaakaputki
Irrotettava akkuKyllä
Latausaika5 h
Akkukapasiteetti (Wh)418
Akkukapasiteetti (Ah)11
Jännite36 V
Sisältyykö akku?Kyllä
AkkulaturiShimano 2A
Voidaan ladata pyörässäKyllä
Näyttö
NäyttöShimano SC-E5000
Irrotettava näyttöEi
Näytön sijaintiVasen
LatausporttiEi
Avustustasot5
TalutusapuKyllä
Varusteet
Valot-
Lokasuojat-
Seisontatuki-
Kori-
Lukko-
Vakuutusyhtiöiden hyväksymä lukko 

Vakuutusyhtiöiden hyväksymä lukko

Jos pyöräsi varastetaan, vakuutusyhtiöt vaativat yleensä, että se on ollut lukittuna kiinteään esineeseen yhdessä SSF-hyväksytyn lukon kanssa. Harkitse siis tarkkaan ennen kuin tilaat liian yksinkertaisen lukon, joka ei ehkä ole hyväksytty.
Kyllä
Muut-
ASIAKKAIDEN MIELIPITEET
Myös tagattu

MUITA TUOTTEITA SARJASSA Ecoride Ambassador Lowstep

-2%
Ecoride Sähköpyörä Ambassador AXS H-7 Musta
€ 1 943,33
€ 1 909,74
Tarjous
-2%
Ecoride Sähköpyörä Ambassador AXS H-7 Punainen
-2%
Ecoride Sähköpyörä Ambassador AXS M-5 E6 Musta

Ostoskorisi(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä
Yhteensä: € 0
Kassalle

Suosikit(0 tuotetta)

Sinulla ei ole suosikkeja
VALIKKO