• NOPEAT TOIMITUKSET
  • MAKSA HELPOSTI KLARNALLA
  • TUHANSIA PYÖRIÄ VARASTOSSA
0
Suosikkilista
0
Ostoskori

MAXXIS Maxxis Polkupyörän sisärengas Downhill Black

Maxxis Polkupyörän sisärengas Downhill Black
Kuvaus

Korkealuokkaiset Maxxis Downhill -sisäkumit (1,5 mm paksut) on suunniteltu erityisesti alamäkiajoon, ja kuten nimi vihjaa, ne kestävät kovia iskuja. Ne tarjoavat luotettavan suojan rei'iltä, ja laadukkaat venttiilit takaavat, että sisäkumi säilyttää paineen pitkiäkin aikoja.

Koeajetut valmistusmenetelmät ja äärimmäisen tarkka laadunvalvonta varmistavat, että tehtaasta lähtevällä sisäkumilla on tasainen seinämän paksuus ja yhdenmukainen muotoilu välttääkseen tarpeettomat reiät. Maxxisin tuotteiden korkea yhteensopivuus on tunnusomaista, ja yksi koko sopii usein useisiin eri rengaskokoihin.

Sisäkumit ovat saatavilla monissa eri mitoissa ja venttiilityypeissä, ja tarkemmasta määrittelylistasta löydät yksityiskohtaisia tietoja varmistuaksesi, että valitset juuri oikean koon ja venttiilityypin pyöriisi.

  • 1,5 mm seinämän paksuus
  • Downhill-käyttöön suunniteltu erikoisrakenne korostaa kestävyyttä
  • Presta-venttiili irrotettavalla ytimellä
YKSITYISKOHDAT
Tuotenumero0053741
EAN-koodi-
TuotemerkkiMAXXIS
Väri-
Valmistajan tuotenumero-
Tekniset tiedot
TuotesarjaDownhill
Paino (valmistajan mukaan)-
Sisäkumit
Venttiilityyppi 

Venttiilityyppi

Mitä erilaisia venttiilityyppejä on olemassa?

Pyörämarkkinoilla on vakiintunut kolme erilaista venttiilityyppiä, eikä niistä voida suositella parasta. Venttiilin valinta riippuu enemmän vanteesta ja käytettävästä pumpusta.

Standardiventtiili (Dunlop) – Tätä venttiiliä käytetään pääasiassa perus-/kaupunkipyörissä. Se on helppo pumpata, mutta hieman hidas asentaa, koska sinun täytyy ruuvata se auki saadaksesi sen vanteen reiän läpi. Tämä venttiili vaatii, että vanteen reikä on 8 mm.

Kilpaventtiili (Presta, Sclaverand) – Tämä venttiili löytyy kilpa-/maastopyöristä, mutta myös hybrideistä. Syy sille, että tätä venttiiliä käytetään näissä pyörissä, on se, että alkuperäiset vanteet olivat kapeampia, mikä tarkoitti, että venttiilin reiän täytyi olla pienempi, 6 mm sijaan 8 mm. Muita ominaisuuksia ovat pienempi paino (4-5 g), nopeampi/helppo asentaa ja paineen voi mitata. Haittapuolena on, että venttiili on herkkä, ja sen pää on helppo taivuttaa pumppatessa. Tätä venttiilityyppiä on saatavilla myös eri pituuksina, jotta ne sopivat korkeampiin vanteisiin. Jotkut valmistajat tarjoavat venttiilejä, jotka voidaan ruuvata auki ja pidentää venttiilinjatkeella.

Autoventtiili (Schrader) – Kuten nimi kertoo, tämä on standardi autoissa, mutta sitä käytetään myös monissa pyörissä. Suuri etu tässä venttiilissä on, että sen voi pumpata huoltoasemalla. Haittapuoli on, että yksinkertaisemmat ja vanhemmat polkupyöräpumput eivät yleensä sovi tälle venttiilille, mutta on olemassa adaptereita, jotka muuntavat venttiilin standardiventtiiliksi. Tämä venttiili vaatii, että vanteen reikä on 8 mm.

Vinkki! Jos aiot pyöräillä ryhmässä, kannattaa ottaa mukaan sisäkumi kilpaventtiilillä ja mieluiten pitkällä venttiilillä (80 mm), koska tämä sisäkumi sopii kaikentyyppisiin vanteisiin.

-
Venttiilin pituus 

Venttiilin pituus

Venttiilin pituus on saatavilla eri mitoissa, koska vanteet ovat eri korkuisilla profiileilla. Oikean venttiilin pituuden saamiseksi sinun tulee mitata vanteesi profiilin korkeus ja lisätä siihen vähintään 1 cm, niin varmasti tulet toimeen.

-
ASIAKKAIDEN MIELIPITEET

Ostoskorisi(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä
Yhteensä: € 0
Kassalle

Suosikit(0 tuotetta)

Sinulla ei ole suosikkeja
VALIKKO