• NOPEAT TOIMITUKSET
  • MAKSA HELPOSTI KLARNALLA
  • TUHANSIA PYÖRIÄ VARASTOSSA
0
Suosikkilista
0
Ostoskori

ORBEA Orbea Racer Orca M30Iteam Pwr Tanzanite Carbon View-Carbon Raw

Orbea Racer Orca M30Iteam Pwr Tanzanite Carbon View-Carbon Raw
Kuvaus

Mestarillinen nopeuden ihme, jolla on kiistaton sukupuu voittoon tähtääville

Täysin jousitettu Orbea Oiz M-PRO tarjoaa kaiken tarvittavan päästäksesi palkintokorokkeen huipulle. Jätämme tylsät fraasit sikseen, sillä kahden maailmanmestaruuden selvä sanoma puhuu puolestaan - Oiz on yksinkertaisesti vertaansa vailla, kun puhutaan sukupuusta. Vaikka inhoamme kaikenlaisia aseita, jos tähtäät huipulle, juuri tämä hiilikuitukeihäs on se, mitä haluat autotallissasi. Tämä nopeuden ihme tarjoaa valtavat nopeusresurssit ja toimittaa miellyttävän tuntuman kaikilla nopeuksilla. Se on temperamenttinen espanjalainen täysiverinen, jonka 120/120 mm iskunpituus ja kilpailuvalmis 1x-voimansiirto takaavat esteettömän etenemisen maastossa, täydellinen valinta vaativille nopeuden ystäville, jotka eivät siedä kompromisseja. Tämä aggressiivinen XC/XM/DM/Trail-ohjus tarjoaa huippuluokan eritellyn kokonaisuuden, joka mahdollistaa nopean ajon ja täyden hallinnan varusteistasi, ilman että sinun tarvitsee pantata anoppisi ranskalaista kesämökkiä rahoituksen saamiseksi.

Avain menestykseen!

  • Pyörä, jonka ansiolistalla on kaksi maailmanmestaruutta ja joka hyödyntää samaa aggressiivista geometriaa kuin Orbea Factory Team käyttää
  • Täysjousitettu hiilikuiturunko (Oiz Carbon OMX) FiberLinkillä ja vakuuttavalla kinematiikalla
  • Lyhyet ketjunvaihtajat (432mm) ja edistyksellinen kilpailugeometria 67 asteen ohjauskulmalla
  • Korkealuokkaiset iskunvaimentimet FOXilta, iskunpituudet 120/120 mm, jotka on suunniteltu XC/XM/DM/Trail-käyttöön
  • Kilpailuvalmis 1x-voimansiirto, jossa on 12 tehokasta vaihdetta Shimanolta (XTR/XT), jotka toimivat luotettavasti
  • Voimakkaat hydrauliset levyjarrut Shimanolta (XT M8100), jotka vastaavat nopeusresursseja
  • Laadukas pyöräsetti OQUO:lta (Mountain Performance MP28PRO) asymmetrisillä alumiinivanteilla
  • Nopeatahtiset korkealuokkaiset renkaat Maxxisilta (Rekon Race) hyvällä pidolla 2.4" leveyden ansiosta
  • Selkeä ja minimalistinen ohjaamo alumiinisen ohjaustangonvarteen ja erittäin kevyeen hiilikuituiseen ohjaustankoon
  • Istuin Fizikiltä (Taiga S-alloy Rail) sekä korkeus-/syvyys-säädettävä satulatolppa OC:ltä (Mountail Control MC20)

Täysjousitettu hiilikuiturunko terävällä geometrialla ja huippuluokan linkityksellä

Koko kokoonpano nojaa terävään täysjousitettuun runkoon, jonka etukolmio on hiilikuitua (Oiz Carbon OMX) ja keinu hiilikuitua (AlloyLink) progressiivisella kinematiikalla, joka tekee vaikutuksen joka suhteessa. Tämä tehopakkaus yhdistää aggressiivisen geometrian ja jäykkyyden, varmistaen tehokkaan voimansiirron, ja sen matala painopiste lisää vakautta kaikilla nopeuksilla. Se tarjoaa hienostuneen tasapainon jäykkyyden ja lujuuden välillä, tehden siitä ketterän, tehokkaan ja aggressiivisen.

Uniikki linkitys mahdollistaa jousituksen, joka tuottaa vertaansa vailla olevan maakontaktin ja mukautuvan tuntuman yhdistettynä tehokkaaseen voimansiirtoon. Pyörä vastaa innokkaasti, kun haluat kiihdyttää, ja auttaa sinua suoriutumaan haastavista reiteistä uskomattoman helposti. Ja yhdistelmä tasapainotetuista iskunpituuksista 120 mm luo ketteryyttä ja tekee sinusta äärimmäisen tehokkaan polkijan kaikenlaisilla pinnoilla. Runko on lisäksi suunniteltu läpimenoon (BOOST), mikä tarkoittaa ylimääräisen leveitä etu- ja taka-akseleita, mahdollistaen suuremmat etäisyydet vanteen navan ekerenkaan kiinnikkeiden välillä, mikä puolestaan tuottaa jäykemmän pyörän parhaan mahdollisen hallinnan takaamiseksi.

Korkealuokkaiset iskunvaimentimet takaavat nopean ajon kaikenlaisilla alustoilla

Edessä on laadukas jousitettu etuhaarukka FOXilta (34 Float SC Factory) ja takana jousituksen hoitaa FOX (i-line DPS Factory), molemmilla iskunvaimentimilla on 120 mm:n iskunpituus ja monia säätövaihtoehtoja, jotta voit mukauttaa pyörän tarpeisiisi sopivaksi. Iskunvaimentimet ovat luonnollisesti lukittavissa (lockout), mitä hallitaan helposti käytettävillä säätimillä, jotka ovat helposti saavutettavissa, mikä tarjoaa laajemman käyttömahdollisuuksien kirjon sekä mahdollisuuden ajaa yhtä nopeasti sekä epätasaisilla että sileillä teillä. Tämä on esimerkillisen helposti hallittavissa oleva varustus, joka tekee pyörän mukauttamisesta vaivatonta erilaisten pinnoitteiden vaatimuksiin.

Nykyajan polut (ja tämä koskee XC:tä, XM:ää, DM:ää ja Trailia) ovat usein teknisesti vaativia, mikä tekee korkeus-/syvyys-säädettävän satulatolpan käytöstä edullisen. Tietenkin tämä malli on varustettu alusta lähtien korkeus-/syvyys-säädettävällä satulatolpalla OC:ltä (Mountail Control MC20), mikä antaa sinulle lisäliikkumavaraa säilyttämällä satulan tieltä pois alamäissä liidettäessä.

Täysin kilpailuvalmis 1x-voimansiirto, joka toimii käytännössä aina moitteettomasti

Moottorin alla on täysin kilpailuvalmis 1x-voimansiirto Shimanolta (XTR/XT), joka lyhyesti koostuu 12 voimakkaasta vaihteesta, jotka toimivat käytännössä aina moitteettomasti, olipa kyse sitten paikallisista kilpailuista tai maailmanmestaruudesta. Espanjalainen suunnittelu sulkee pois keskinkertaisuudet, ja kokonaisuuden sydän on kampisarja yhdistettynä 32-hampaiseen yksittäisketjuun ja 12-osaiseen kasettiin (10-51T), mikä tarjoaa vaikuttavan vaihteiston laajuuden keskittyen samalla korkeaan suorituskykyyn ja luotettavuuteen.

Mestarillinen pyöräsetti nopeatahtisilla laadukkailla renkailla ja voimakkailla levyjarruilla

Mestarillinen pyöräsetti saadaan OQUO:lta (Mountain Performance MP30TEAM Carbon), jossa on kestävät hiilikuituvanteet ja jotka rullaavat nopeatahtisilla laadukkailla renkailla Maxxisilta (Rekon Race), nämä nopeat 29-tuumaiset 2.4" leveydellä tarjoavat suurta nopeusiloa yhdistettynä erinomaiseen etenemiskykyyn. Kun vauhti kasvaa, myös jarrutustehon tarve kasvaa, minkä vuoksi pyörässä on voimakkaat hydrauliset levyjarrut Shimanolta (XT M8100), jotka todella vastaavat nopeusresursseja ja takaavat korkeatasoisen jarrutustehon ympäri vuoden, riippumatta siitä, ovatko radat mutaisia, sateisia tai sohjoisia.

YKSITYISKOHDAT
Tuotenumero0101589-M484
EAN-koodi-
TuotemerkkiORBEA
VäriTANZANITE CARBON VIEW-CARBON RAW
Valmistajan tuotenumero-
Tuotenumero0101589
Tekniset tiedot
Kiekkokoko 

Kiekkokoko

Pyörän koon tarkoittaa juuri sitä mitä se kuulostaakin - pyörien kokoa. Se mitataan yleensä tuumissa (esim. 28") tai millimetreissä (esim. 622). Ruotsissa tuumat ovat yleisin mittayksikkö, ja siksi olemme päättäneet käyttää sitä. Pyörän koon merkitys vaihtelee pyörätyypin mukaan.

Lastenpyörät

Lastenpyörät määritellään useimmiten pyörän koon perusteella, mikä eroaa aikuisten pyöristä, joissa rungon koko määrää pyörän koon. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki 24"-renkailla varustetut pyörät olisivat samankokoisia, ja siksi olemme päättäneet, että emme käytä kokotaulukkoa, vaan annamme tarkat pituussuositukset kullekin yksittäiselle pyörälle.

Kun ostat lastenpyörää, haluat tietysti, että lapsi voi kasvaa pyörän kanssa. On kuitenkin muistettava, että liian suuri pyörä on yleensä liian pitkä, mikä johtaa makuuasentoon ja vähentää siten lapsen näkyvyyttä. Valitse siis koskaan pyörää, jossa lapsi on yli 5 senttimetriä lyhyempi kuin ilmoitettu pituussuosituksemme.

Maastopyörät

Maastopyöräilyssä on kolme eri pyörän kokoa: 29", 27,5" ja 26". 26" oli pitkään ainoa käytössä ollut koko maastopyörille, mutta nykyään sitä käytetään käytännössä vain nuorten pyörissä ja yksinkertaisissa maastopyörissä, jotka on tarkoitettu kuljetukseen ja kevyeen kuntoiluun. Jos haluat harjoitella tai jopa kilpailla pyörälläsi, oikeat koot ovat 29" tai 27,5". Yksinkertaistetusti voidaan sanoa, että 29" tarjoaa vakaamman kokemuksen, säilyttää vauhdin paremmin ja pääsee pienien esteiden yli helpommin kuin 27,5", kun taas 27,5" antaa pyörän, joka tuntuu ketterämmältä mutkissa ja on hieman nopeampi kiihdytyksessä. Monet 27,5" täysjousitetut maastopyörät ovat lisäksi pidemmällä iskunpituudella ja soveltuvat teknisempään ja haastavampaan maastoon.

Kilpapyörät, standardipyörät, hybridipyörät ja muut pyörät

Käytännössä kaikissa muissa pyörissä paitsi maastopyörissä ja lastenpyörissä käytetään 28"-renkaita, jotka ovat hyvin tasapainotettu koko, joka tarjoaa hyvät edellytykset rullata helposti, olla mukava istua ja helppo ohjata.

29" (tuumaa)
PersonointiMaastopyöräily
TuotesarjaOrbea Oiz
MallisarjaOrbea Oiz
SukupuoliUnisex, Naisten, Miesten
Naisten malli 

Naisten malli

Koska naiset ja miehet yleensä eroavat anatomiansa puolesta, monet valmistajat suunnittelevat pyöriä, jotka on mukautettu sen mukaisesti. Yleensä kyse on vain pienistä eroista. Muun muassa satulat ovat usein leveämpiä, ohjaustangot kapeampia ja kampivarsien pituus lyhyempi. Joissain tapauksissa tehdään myös naisille suunnattuja malleja pienemmissä ko'oissa ja viettävällä yläputkella. Joskus myös eri väreissä.
Ei
Valmistajan väri-
Vuosimalli2023
Valmistajan verkkosivutwww.orbea.com/se-en/
SähköpyöräEi
Pituutesi 

Pituutesi

Valmistajan suosittelema pituus
-
Sopii pituudelle (cm)-
Jarrutyyppi 

Jarrutyyppi

Vannejarrut

Klassiset jarrut kaikenlaisiin pyöriin, jotka pikkuhiljaa syrjäytyvät levyjarrujen tieltä. Nämä ohjataan kahvoista ohjaustangosta ja puristuvat jarrupalat vanteen kehää vasten pysäyttääkseen pyörän. Vannejarruja on erilaisia eri pyörätyyppejä varten ja niihin kuuluu muun muassa V-jarrut, cantilever-jarrut ja U-jarrut. Näiden etuna on, että ne ovat hyvin helppoja huoltaa ja niiden paino on alhainen.

Rumpujarru

Toimivat samankaltaisesti kuin trummijarrut, joita löytyy muun muassa mopedeista. Tässä jarrupalat työntyvät ulos metallia vasten sylinterissä pyörän keskellä. Nämä vaativat vähiten huoltoa ja ovat erittäin luotettavia. Haittapuolena on, että niiden jarruteho ei ole yhtä voimakas kuin esimerkiksi levyjarruilla.

Jalkajarru

Standardi, joka löytyy useimmista klassisista naisten ja miesten pyöristä. Tämä jarrutyyppi vaatii hyvin vähän huoltoa, mutta rajoittuu, jos haluat enemmän vaihteita. Nämä kuuluvat nimittäin erityisiin navan tyyppeihin (pyörän keskiosa), joissa on kapseloituja vaihteita, esimerkiksi Shimano Nexus. Haittapuolena on, että jarruttamiseen tarvitaan enemmän voimaa verrattuna muihin jarrutyyppeihin, ja jalkojen täytyy olla tietyissä asennoissa, jotta saavutetaan tarvittava jarruvoima.

Levyjarru

Nykyaikaiset jarrut muun muassa maastopyörissä, hybridipyörissä ja monissa sähköpyörissä. Nämä perustuvat jarrusatulaan, joka puristaa metallilevyä vasten pyörän navassa (pyörän keskellä). Tämä on hyvin samankaltainen järjestelmä kuin mitä käytetään sekä autoissa että moottoripyörissä ja pidetään tällä hetkellä parhaana ratkaisuna. Nämä ovat tehokkaimmat jarrut, vaativat suhteellisen vähän huoltoa ja ovat erittäin luotettavia ja saatavilla sekä mekaanisina (vaijerilla) että hydraulisina (suljettu järjestelmä öljyllä).

Hydraulinen levyjarru
Vaihteiden lukumäärä 

Vaihteiden lukumäärä

Kuinka monta vaihdetta tarvitsen?

Tämä riippuu täysin siitä, miten pyöräilet ja mitä haluat saada irti pyörästäsi. Selvittääksesi tämän, sinun on tiedettävä, miten aiot pyöräillä ja haluatko painottaa matalaa huollon tarvetta vai korkeaa suorituskykyä.

Matala huolto

Tässä tapauksessa sinun kannattaa valita vaihteisto, jossa on napavaihteet. Näitä on saatavilla 2-11 vaihteen vaihtoehtoina muun muassa Shimanolta ja heidän Nexus-sarjastaan, jossa on 3, 7 ja 8 vaihdetta. On myös Shimano Alfine, joka on hienostuneempi malli, jossa on vähemmän vastusta mekaniikassa ja joka on saatavilla 8 ja 11 vaihteen versioina.

Korkea suorituskyky

Tässä tapauksessa takavaihteiden määrä liittyy suoraan laatuun. Valmistajat kilpailevat siitä, kuka tekee parhaat vaihteet suurimmalla määrällä rattaan hampaita kasetissa. Tämä tarkoittaa, että hienoimmat komponentit ovat myös ne, joissa on eniten vaihteita takana. Edessä on yksi tai kaksi hammasratasta hienommille osille.

Molempien yhdistelmä

Tässä tapauksessa katsomme järjestelmiä, joissa on 2-3 vaihdetta edessä ja 8-10 ratasta takana. Nämä ovat hieman yksinkertaisempaa rakennuslaatua, joka myös painaa enemmän. Ne on sen sijaan rakennettu kestävämmistä materiaaleista, kuten teräksestä alumiinin sijaan. Nämä kestävät usein enemmän iskuja, mutta eivät toimi yhtä sujuvasti

12-vaihteinen (1x12)
Vaihdevipu sarjaShimano XT
Takavaihtaja sarja 

Takavaihtaja sarja

Mitä esimerkiksi Shimano SLX tarkoittaa? Jokainen komponenttivalmistaja jakaa komponenttinsa kuten vaihteet, jarrut, kammet jne. sarjoihin, tässä tapauksessa valmistaja on Shimano ja sarja SLX.

Sarjat vaihtelevat toiminnallisten yksinkertaisten komponenttien ja huomattavasti edistyneempien komponenttien välillä, joissa on korkea tarkkuus ja alhainen paino.

Tietysti yksinkertaisemman sarjan vaihteet ja jarrut toimivat niin kuin pitääkin, mutta eivät samalla tarkkuudella tai tunteella kuin hienomman sarjan komponentit. Todennäköisesti yksinkertaisemmat komponentit vaativat enemmän huoltoa ajan myötä.

Alla näet listan suurimpien valmistajien sarjoista järjestettynä niin, että hienoin sarja on ylhäällä.

Huomaa, että tämä taulukko ei vertaa eri merkkejä tai maantiepyöriä vs. maastopyöriä, vaan sitä tulisi käyttää vain vertailuun yhden sarakkeen sisällä.

Shimano maastopyörätShimano maantiepyörätSRAM maastopyörätSRAM maantiepyörätShimano napavaihteet
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
Shimano XTR
MallisarjaOrbea Oiz
Runkosetti
Runkokoko-
Runko-
Runkomateriaali 

Runkomateriaali

Hiilikuitu maksaa hieman enemmän kuin alumiinirunko, mutta sillä on useita etuja muihin materiaaleihin verrattuna puhtaiden ajo-ominaisuuksien osalta. Se on vahvempi, kevyempi, jäykempi ja mukavampi ajaa, koska se on elävämpi materiaali kuin alumiini. Hiilikuitu on kuitenkin hieman herkempi tarvikkeiden asentamiselle, jotka kiinnitetään rungon ympärille, kuten lukot tai lastenistuimet. Tästä syystä hiilikuitu soveltuu parhaiten urheilupyöriin kuten kilpapyöriin ja maastopyöriin.

Alumiini on edullinen ja kevyt materiaali, joka soveltuu kaikenlaisiin pyöriin. Sen avulla on helppo saavuttaa todella alhainen paino säilyttäen samalla lujuus ja hyvät ajo-ominaisuudet, eikä materiaali ole myöskään herkkä sille, mitä tarvikkeita siihen asennat. Vain puhalla ja aja ja asenna juuri sitä, mitä haluat pyörääsi!

Teräs on materiaali, jota voidaan valmistaa monissa eri laatuasteissa. Terästä voi rakentaa hyvin edullisesti, ja siksi se löytyy helpommin meidän valikoimamme yksinkertaisemmista pyöristä. Mutta se voi olla myös uskomattoman joustava, kestävä ja mukava materiaali, kun käytetään todella laadukasta terästä. Todella laadukasta terästä löytyy monista pyöristä, jotka on tarkoitettu enemmän pitkän matkan pyöräilyyn, kuten meidän hienot touringpyörät Surlyltä, ja Skeppshult-pyörät, jotka on rakennettu ruotsalaisesta laatu-teräksestä (mikä myötävaikuttaa erittäin hienoihin mukavuusominaisuuksiin useimmilla alustoilla).

Hiilikuitu
Etuhaarukka-
Haarukan jousityyppiIlmajousi
Joustomatka edessä 

Joustomatka edessä

Tämä asia maastopyörän iskunpituudesta voi tuntua todelliselta viidakolta. Yksinkertaistettuna voidaan sanoa, että mitä pidempi iskunpituus pyörällä on, sitä karkeampaan maastoon pyörä on sovitettu. Pyörät, joissa on 100 mm iskunpituus, on ensisijaisesti suunniteltu Cross Country -pyöräilyyn, eli nopeampaan ajoon vähemmän teknisessä maastossa.

Pyörä, jossa on 120 mm iskunpituus, on ehkä paras kaikenkattava valinta, sillä nämä pyörät sijoittuvat usein puhtaan kilpapyörän ja karkeampaan maastoon soveltuvan pyörän välille. Nämä pyörät sopivat kaikille harrastajille, jotka haluavat pystyä etenemään kaikenlaisessa maastossa ilman, että heillä on äärimmäisiä tavoitteita suuntaan tai toiseen.

Pyörä, jossa on 140 mm iskunpituus tai enemmän, on täydellinen sinulle, joka tykkäät ajaa karkeammassa maastossa, ja ehkä viettää aikaa bikeparkissa ja ajaa alas mäkiä niin nopeasti kuin pystyt.

Monissa hybridipyörissä on myös etujousitus, noin 60-80 mm iskunpituudella lisäämään mukavuutta. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että pyörää voisi käyttää maastopyöränä, vaan se on ensisijaisesti tarkoitettu mukavuuden lisäämiseen sorateillä ja tasaisemmilla poluilla tai reiteillä.

120 mm
Lukittava etuhaarukka? 

Lukittava etuhaarukka?

Lukittava tarkoittaa, että jousituksen liike lukitaan yhteen asentoon (tai rajoitetaan), jotta esimerkiksi jyrkissä ylämäissä tai tasaisessa maastossa ajaminen helpottuu.

Erilaiset valmistajat käsittelevät tämän eri tavoin. Joissakin jousituksissa liike lukitaan täysin (muuttuvat jäykiksi), kun taas toiset ovat päättäneet esimerkiksi hidastaa puristusvaimennusta.

Säädin ohjaustangossa
Takaiskunvaimennin-
Takahaarukan tyyppi 

Takahaarukan tyyppi

Maastopyörä voidaan jakaa monella eri tavalla. Esimerkiksi voidaan puhua niin kutsutuista “täysjousitetuista” ja “hardtaileista”. Tämä tarkoittaa siis sitä, kuinka monta eri tyyppistä jousitusta pyörässä on.

Jäykkä

Hardtailissa on vain jousitettu etuhaarukka ja jäykkä takaosa. Jäykän takaosan etuna on, että voima ei katoa takajousituksen vuoksi. Lisäksi saat yleisesti kevyemmän pyörän.

Jousitettu

Täysjousitetussa pyörässä on jousitettu etuhaarukka sekä jousitettu takaosa. Nämä pyörät sisältävät linkuston, joka yhdessä takajousituksen kanssa tarjoaa mukavamman ajokokemuksen, mutta myös vakautta ja useimmissa tapauksissa jopa nopeamman ajon. Samalla tavalla kuin etuhaarukka jousittaa pitääkseen otteen ja lisätäkseen mukavuutta, tekee takajousitus täsmälleen saman asian takapäälle.

Jousitettu
Lukittava takaiskunvaimennin? 

Lukittava takaiskunvaimennin?

Lukittava tarkoittaa, että jousituksen liike lukitaan paikoilleen (tai sitä rajoitetaan) helpottamaan esimerkiksi silloin, kun pyöräillään jyrkkiä ylämäkiä tai tasaisessa maastossa.

Erilaiset valmistajat käsittelevät tätä eri tavoin. Jotkut jousitukset lukittuvat täysin (jäykistyvät), kun taas toiset ovat päättäneet esimerkiksi hidastaa puristusvaimennusta.

Säädin ohjaustangossa
Joustomatka takana 

Joustomatka takana

Maastopyörän joustovara voi tuntua todelliselta viidakkolta. Yksinkertainen tapa selittää se on, että mitä pidempi joustovara pyörässä on, sitä karkeampaan maastoon pyörä on sovitettu. Pyörät, joissa on 100 mm joustovara, on ensisijaisesti suunniteltu Cross Country -pyöräilyyn eli nopeampaan pyöräilyyn vähemmän teknisessä maastossa.

Pyörä, jossa on 120 mm joustovara, on ehkä paras kaikenkattava valinta, sillä nämä pyörät sijoittuvat usein puhtaan kilpapyörän ja karkeammassa maastossa, kuten kantojen ja kivien seassa, pärjäävän pyörän välimaastoon. Nämä pyörät sopivat kaikille harrastajille, jotka haluavat päästä eteenpäin kaikenlaisessa maastossa ilman äärimmäisiä pyrkimyksiä mihinkään suuntaan.

Pyörä, jossa on 140 mm joustovaraa tai enemmän, on täydellinen sinulle, joka nautit karkeammassa maastossa ajamisesta ja ehkä viihdyt bikeparkissa laskettelemassa mäkiä niin nopeasti kuin pystyt.

120 mm
Kiekot
Eturengas-
Takarengas-
Renkaan koko62-622
Voimansiirto
Vaihtajat-
Takavaihtaja-
Rataspakka-
Komponentit
Etujarru-
Takajarru-
Ohjainlaakeri-
Ohjaustanko-
Ohjainkannatin-
Satulatolppa-
ASIAKKAIDEN MIELIPITEET
Myös tagattu

MUITA TUOTTEITA SARJASSA Orbea Oiz

-20%
Orbea Racer Orca M30I Moondust Blue-Leo Orange
€ 2 975,01
€ 2 379,81
Tarjous
-20%
Orbea Oiz H30 Black/Icegreen
€ 2 975,01
€ 2 379,81
Tarjous
-23%
Orbea Racer Orca M30I Moondust Blue-Leo Orange
€ 3 867,81
€ 2 975,01
Tarjous
-14%
Orbea Racer Orca M30I Apricot Orange-Limestone Beige

SAMANKALTAISIA TUOTTEITA

-9%
GT Täysjousto maastopyörä Sensor Sport XL June Gloom
-23%
Orbea Trail MTB Occam H30 White Chic- Shadow Coral (Gloss)
-1%
GT Täysjousto maastopyörä Force Sport XL Musta
€ 2 935,33
€ 2 897,15
Tarjous

Ostoskorisi(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä
Yhteensä: € 0
Kassalle

Suosikit(0 tuotetta)

Sinulla ei ole suosikkeja
VALIKKO