• NOPEAT TOIMITUKSET
  • MAKSA HELPOSTI KLARNALLA
  • TUHANSIA PYÖRIÄ VARASTOSSA
0
Suosikkilista
0
Ostoskori

BH BH Maastopyörä Lynx Race Evo Carbon Lt 9.0 Punainen/Valkoinen

BH Maastopyörä Lynx Race Evo Carbon Lt 9.0 Punainen/Valkoinen
Kuvaus

Erinomainen pyörä, jonka avulla pyöräilykokemuksesi kohoaa uusiin ulottuvuuksiin!

Olympiamitalisti Carlos Coloma ja tiimikaverit BH Templo Cafes UCC suosivat BH Lynx Race EVO Carbon LT 9.0 -pyörää, kun edessä on vaativa XC- tai XM-reitti. Täysjousitettu nopeuden ilmentymä, 120 mm joustolla ja loistavalla hallittavuudella, suunniteltu nopeuden ystäville. Temperamentikas espanjalainen kilpapyörä, jonka nopeusvaste varmistaa, että kiidät poluilla. Ihanteellinen valinta kunnianhimoisille pyöräilijöille, jotka vaativat välineiltään paljon eivätkä tee kompromisseja. Tämä aggressiivinen XC/XM-kilpuri on valmistettu huippuluokan hiilikuidusta, painaen vain uskomattomat 1.950 grammaa, ja sillä on potentiaalia viedä pyöräilykokemuksesi kansainväliselle tasolle. 

Menestyksen avaimet!

  • Nopea mestariteos, jolla on sama terävä kilpageometria, jota käytetään BH Templo Cafes UCC -tiimissä
  • Täysjousitettu hiilikuiturunko (Toray T1100 ja T800), joka painaa vain uskomattomat 1.950 grammaa iskunvaimentimet mukaanlukien
  • Lyhyet ketjuhaarat (430 mm) ja kehittynyt kilpajuoksu geometria 67/68 asteen ohjauskulmalla
  • Huippuluokan FOX-ilmaiskunvaimentimet 120 mm joustolla, jotka on suunniteltu XC/XM-käyttöön
  • Tehokas 1x-vaihdelaatikko 12 vaihteella Shimanolta (XT), joka harvoin pettää
  • Tehokkaat Shimanon (XT) hydrauliset levyjarrut, jotka vastaavat nopeuteen
  • Kestävät BH:n (Evo Alloy Tubeless) vanteet alumiinista, 25 mm leveillä vanteilla
  • Maxxisin (Ardent EXO) nopeat laatukumit 2.25" leveydellä
  • Älykäs BlockLock-järjestelmä, joka minimoimalla minimoi vahingon riskin sekä rungolle että haarukalle
  • Bike Yoken (DIVINE SL) Dropper Post 80mm pudotuksella, mahdollistaa satulan säätämisen lennossa 
  • Kontrollit keskitetään BH:n siistiin ohjaamoon, jossa on tyylikkäästi integroitu kaapelireititys
  • Yhteensopiva FIT-järjestelmän kanssa - styrstammen sisällä voidaan säilyttää tärkeimmät työkalut 

Täysjousitettu runko kulmikkalla kilpageometrialla ja split pivot -linkistöllä 

Kaikesta huokuu huippuluokan täysjousitettu hiilikuiturunko (Toray T1100 ja T800), joka painaa vain 1.950 grammaa, iskunvaimentin kanssa. Käyttämällä HCIM (Hollow Core Internal Moulding) -tekniikkaa saavutetaan premium-rakenne, jossa paino on minimoitu. Kilpailuvalmiin kokoonpanon aggressiivinen geometria (katso kaikki kulmat ja mitat kuvista) ja torsiojäykkyys takaavat maksimaalisen voimansiirron, joka yhdistettynä matalaan painopisteeseen tarjoaa loistavaa vakautta suurissakin nopeuksissa. 

Split Pivot -järjestelmän ainutlaatuinen linkistö tarjoaa iskunvaimentimen joustoa, joka välittää progressiivisen kinetiikan ja tekee vaikutuksen monitasoisesti. Tuloksena on vertaansa vailla oleva kosketus maahan ja erinomainen hallittavuus yhdistettynä voimakkaaseen voimansiirtoon; pyörä vastaa välittömästi nopeuden lisäämiseen ja auttaa hallitsemaan haastavia reitinvalintoja uskomattoman helposti. Ja yhdistämällä sopivat joustomatkat (100 tai 120 mm käytettävissä) saavutetaan ketterä ohjattavuus ja tehokkuus myös vähemmän vaativassa maastossa. Täysjousitettu runko on kiistatta toiminnallinen, tarjoamalla hienostuneen tasapainon jäykkyyden ja vahvuuden välillä, mikä tekee siitä sekä joustavan, tehokkaan että aggressiivisen.

Rungossa on elegantti integroitu kaapelireititys ja se on suunniteltu läpiakseleille (BOOST), eli lisätty etu- ja takanavan leveys, joka mahdollistaa laajemman ekerkiinnityksen napojen välillä, mikä puolestaan tuottaa jämäkämmän vanteen maksimaaliseen hallintaan. Rungossa on tietenkin oikeat kulmat (kaikki kulmat ja mitat löytyvät kuvista). 

Huippuluokan iskunvaimentimet, jotka mahdollistavat nopeat ajot

Edessä terävä Fox-ilmaiskunvaimennin (34SC Factory Push To Lock) ja takana FOXin (DPS Evol Factory Push To Lock) hallitsema iskunvaimennus, mukana 120 mm jousto, joita voi säätää ilmanpaineen, paluun ja kompression osalta. Molemmilla iskunvaimentimilla on laajat säätövaihtoehdot, jotka mahdollistavat pyörän mukauttamisen täydellisesti tarpeisiisi. Niissä on tietenkin lukitus, jota ohjataan helposti käsikäyttöisillä säätimillä, tarjoten laajan käyttöalueen ja mahdollisuuden ajaa yhtä nopeasti sekä teknisillä poluilla että tasoitetuilla sorateillä. Helppokäyttöinen ja joustava asennus mahdollistaa pyörän täyden mukautuvuuden vallitseviin olosuhteisiin. 

Teknisesti vaativat radat (koskien sekä XC että Marathonia) vaativat melkein aina korkeussäädettävää satulatolppaa. Ja tietenkin pyörä on varustettu Dropper Postilla, jossa on 80 mm säätövara, antaen sinulle mahdollisuuden säätää satula lennossa ja maksimoida hallinta laskuissa.

Tyylikäs ohjaamo ja äärimmäisen luotettava 1x-vaihteisto, joka toimii virheettömästi

Voimanlähteenä toimii Shimano (XT) -huippuvaihteisto, tarjoamalla 12 mekaanisesti ohjattua vaihdetta, jotka toimivat täydellisesti kaikilla tasoilla, paikallisista kilpailuista aina MM- ja olympiatasolle. Espanjalaistyylinen huipputason muotoilu sulkee pois tavanomaiset tuotteet, ja sen ydin on kampisarja 34-hampaisella ketjuvaihteella (XT), yhdistettynä 12-portaiseen kasettiin (10-51T), tarjoten laajan välitysskaalan korkealla tehokkuudella ja maksiminopeudella. Koko kokonaisuutta hallitset BH:n elegantista ohjaamosta, jossa on integroitu kaapelivetokytkentä ja joka on yhteensopiva FIT-järjestelmän kanssa – piilotettuna ohjaustankoon voit säilyttää tärkeimmät työkalusi, mikä voi olla ratkaisevaa maaliviivan ylittämisessä.

Jämäkät vanteet, nopeat renkaat ja tehokkaat levyjarrut 

Jämäkkä vannesetti BH:lta (Evo Alloy Tubeless) alumiinivanteilla, pyörivät nopeilla Maxxis (Ardent EXO) laaturenkailla, nämä nopeat 29-tuumaiset renkaat 2.25" leveydellä tunnetaan niiden nopeudenriemusta ja loistavasta kaarrepidosta. Kun nopeus kasvaa, myös jarrutuskyvyn tarpeet kasvavat, ja sen vuoksi pyörä on varustettu tehokkailla Shimano (XT) hydraulisilla levyjarruilla, jotka vastaavat nopeusvaatimuksiin ja takaavat huippuluokan jarrutehon, säästä riippumatta, olipa kyseessä muta, sade tai loska.

YKSITYISKOHDAT
Tuotenumero0069186-0608
EAN-koodi-
TuotemerkkiBH
VäriRed/White
Valmistajan tuotenumero-
Tuotenumero0069186
Tekniset tiedot
Kiekkokoko 

Kiekkokoko

Pyörän koon tarkoittaa juuri sitä mitä se kuulostaakin - pyörien kokoa. Se mitataan yleensä tuumissa (esim. 28") tai millimetreissä (esim. 622). Ruotsissa tuumat ovat yleisin mittayksikkö, ja siksi olemme päättäneet käyttää sitä. Pyörän koon merkitys vaihtelee pyörätyypin mukaan.

Lastenpyörät

Lastenpyörät määritellään useimmiten pyörän koon perusteella, mikä eroaa aikuisten pyöristä, joissa rungon koko määrää pyörän koon. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki 24"-renkailla varustetut pyörät olisivat samankokoisia, ja siksi olemme päättäneet, että emme käytä kokotaulukkoa, vaan annamme tarkat pituussuositukset kullekin yksittäiselle pyörälle.

Kun ostat lastenpyörää, haluat tietysti, että lapsi voi kasvaa pyörän kanssa. On kuitenkin muistettava, että liian suuri pyörä on yleensä liian pitkä, mikä johtaa makuuasentoon ja vähentää siten lapsen näkyvyyttä. Valitse siis koskaan pyörää, jossa lapsi on yli 5 senttimetriä lyhyempi kuin ilmoitettu pituussuosituksemme.

Maastopyörät

Maastopyöräilyssä on kolme eri pyörän kokoa: 29", 27,5" ja 26". 26" oli pitkään ainoa käytössä ollut koko maastopyörille, mutta nykyään sitä käytetään käytännössä vain nuorten pyörissä ja yksinkertaisissa maastopyörissä, jotka on tarkoitettu kuljetukseen ja kevyeen kuntoiluun. Jos haluat harjoitella tai jopa kilpailla pyörälläsi, oikeat koot ovat 29" tai 27,5". Yksinkertaistetusti voidaan sanoa, että 29" tarjoaa vakaamman kokemuksen, säilyttää vauhdin paremmin ja pääsee pienien esteiden yli helpommin kuin 27,5", kun taas 27,5" antaa pyörän, joka tuntuu ketterämmältä mutkissa ja on hieman nopeampi kiihdytyksessä. Monet 27,5" täysjousitetut maastopyörät ovat lisäksi pidemmällä iskunpituudella ja soveltuvat teknisempään ja haastavampaan maastoon.

Kilpapyörät, standardipyörät, hybridipyörät ja muut pyörät

Käytännössä kaikissa muissa pyörissä paitsi maastopyörissä ja lastenpyörissä käytetään 28"-renkaita, jotka ovat hyvin tasapainotettu koko, joka tarjoaa hyvät edellytykset rullata helposti, olla mukava istua ja helppo ohjata.

29" (tuumaa)
PersonointiMaastopyöräily
TuotesarjaBH Lynx
MallisarjaBH Lynx
SukupuoliMiesten
Naisten malli 

Naisten malli

Koska naiset ja miehet yleensä eroavat anatomiansa puolesta, monet valmistajat suunnittelevat pyöriä, jotka on mukautettu sen mukaisesti. Yleensä kyse on vain pienistä eroista. Muun muassa satulat ovat usein leveämpiä, ohjaustangot kapeampia ja kampivarsien pituus lyhyempi. Joissain tapauksissa tehdään myös naisille suunnattuja malleja pienemmissä ko'oissa ja viettävällä yläputkella. Joskus myös eri väreissä.
Ei
Valmistajan väri-
Vuosimalli2022
Valmistajan verkkosivutwww.bhbikes.com/
SähköpyöräEi
Pituutesi 

Pituutesi

Valmistajan suosittelema pituus
-
Sopii pituudelle (cm)-
Jarrutyyppi 

Jarrutyyppi

Vannejarrut

Klassiset jarrut kaikenlaisiin pyöriin, jotka pikkuhiljaa syrjäytyvät levyjarrujen tieltä. Nämä ohjataan kahvoista ohjaustangosta ja puristuvat jarrupalat vanteen kehää vasten pysäyttääkseen pyörän. Vannejarruja on erilaisia eri pyörätyyppejä varten ja niihin kuuluu muun muassa V-jarrut, cantilever-jarrut ja U-jarrut. Näiden etuna on, että ne ovat hyvin helppoja huoltaa ja niiden paino on alhainen.

Rumpujarru

Toimivat samankaltaisesti kuin trummijarrut, joita löytyy muun muassa mopedeista. Tässä jarrupalat työntyvät ulos metallia vasten sylinterissä pyörän keskellä. Nämä vaativat vähiten huoltoa ja ovat erittäin luotettavia. Haittapuolena on, että niiden jarruteho ei ole yhtä voimakas kuin esimerkiksi levyjarruilla.

Jalkajarru

Standardi, joka löytyy useimmista klassisista naisten ja miesten pyöristä. Tämä jarrutyyppi vaatii hyvin vähän huoltoa, mutta rajoittuu, jos haluat enemmän vaihteita. Nämä kuuluvat nimittäin erityisiin navan tyyppeihin (pyörän keskiosa), joissa on kapseloituja vaihteita, esimerkiksi Shimano Nexus. Haittapuolena on, että jarruttamiseen tarvitaan enemmän voimaa verrattuna muihin jarrutyyppeihin, ja jalkojen täytyy olla tietyissä asennoissa, jotta saavutetaan tarvittava jarruvoima.

Levyjarru

Nykyaikaiset jarrut muun muassa maastopyörissä, hybridipyörissä ja monissa sähköpyörissä. Nämä perustuvat jarrusatulaan, joka puristaa metallilevyä vasten pyörän navassa (pyörän keskellä). Tämä on hyvin samankaltainen järjestelmä kuin mitä käytetään sekä autoissa että moottoripyörissä ja pidetään tällä hetkellä parhaana ratkaisuna. Nämä ovat tehokkaimmat jarrut, vaativat suhteellisen vähän huoltoa ja ovat erittäin luotettavia ja saatavilla sekä mekaanisina (vaijerilla) että hydraulisina (suljettu järjestelmä öljyllä).

Hydraulinen levyjarru
Vaihteiden lukumäärä 

Vaihteiden lukumäärä

Kuinka monta vaihdetta tarvitsen?

Tämä riippuu täysin siitä, miten pyöräilet ja mitä haluat saada irti pyörästäsi. Selvittääksesi tämän, sinun on tiedettävä, miten aiot pyöräillä ja haluatko painottaa matalaa huollon tarvetta vai korkeaa suorituskykyä.

Matala huolto

Tässä tapauksessa sinun kannattaa valita vaihteisto, jossa on napavaihteet. Näitä on saatavilla 2-11 vaihteen vaihtoehtoina muun muassa Shimanolta ja heidän Nexus-sarjastaan, jossa on 3, 7 ja 8 vaihdetta. On myös Shimano Alfine, joka on hienostuneempi malli, jossa on vähemmän vastusta mekaniikassa ja joka on saatavilla 8 ja 11 vaihteen versioina.

Korkea suorituskyky

Tässä tapauksessa takavaihteiden määrä liittyy suoraan laatuun. Valmistajat kilpailevat siitä, kuka tekee parhaat vaihteet suurimmalla määrällä rattaan hampaita kasetissa. Tämä tarkoittaa, että hienoimmat komponentit ovat myös ne, joissa on eniten vaihteita takana. Edessä on yksi tai kaksi hammasratasta hienommille osille.

Molempien yhdistelmä

Tässä tapauksessa katsomme järjestelmiä, joissa on 2-3 vaihdetta edessä ja 8-10 ratasta takana. Nämä ovat hieman yksinkertaisempaa rakennuslaatua, joka myös painaa enemmän. Ne on sen sijaan rakennettu kestävämmistä materiaaleista, kuten teräksestä alumiinin sijaan. Nämä kestävät usein enemmän iskuja, mutta eivät toimi yhtä sujuvasti

12-vaihteinen (1x12)
Vaihdevipu sarjaShimano XT
Etuvaihtaja sarja 

Etuvaihtaja sarja

Mitä esimerkiksi Shimano SLX tarkoittaa? Jokainen komponenttivalmistaja jakaa komponenttinsa, kuten vaihteet, jarrut, kammet jne., sarjoihin, tässä tapauksessa valmistaja on Shimano ja sarja SLX.

Sarjat vaihtelevat toiminnallisista yksinkertaisista komponenteista huomattavasti kehittyneempiin komponentteihin, joissa on korkea tarkkuus ja matala paino.

Yksinkertaisemman sarjan vaihteet ja jarrut toimivat kuten pitääkin, mutta eivät samalla tarkkuudella tai tuntumalla kuin hienomman sarjan komponentit. Todennäköisesti yksinkertaisemmat komponentit vaativat enemmän huoltoa ajan myötä.

Alla näet listan suurimpien valmistajien sarjoista järjestettynä siten, että hienoin sarja on ylhäällä.

Huomaa, että tämä taulukko ei vertaa eri merkkejä tai kilpapyörää vs. maastopyörää, vaan sitä tulisi käyttää vain vertailuun yhden sarakkeen sisällä.

Shimano maastopyöräShimano kilpapyöräSRAM maastopyöräSRAM kilpapyöräShimano napavaihteet
XTR Di2Dura-Ace Di2XXRed E-tapAlfine 11
XTRDura-AceX0Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2X1RedNexus 8
XTUltegraGXForce 22Nexus 7
SLX105NXForceNexus 3
DeoreTiagraX9Rival 22 
AlivioSoraX7Rival 
AceraClarisX5Apex 
Altus
Tourney
Ei etuvaihtajaa
Takavaihtaja sarja 

Takavaihtaja sarja

Mitä esimerkiksi Shimano SLX tarkoittaa? Jokainen komponenttivalmistaja jakaa komponenttinsa kuten vaihteet, jarrut, kammet jne. sarjoihin, tässä tapauksessa valmistaja on Shimano ja sarja SLX.

Sarjat vaihtelevat toiminnallisten yksinkertaisten komponenttien ja huomattavasti edistyneempien komponenttien välillä, joissa on korkea tarkkuus ja alhainen paino.

Tietysti yksinkertaisemman sarjan vaihteet ja jarrut toimivat niin kuin pitääkin, mutta eivät samalla tarkkuudella tai tunteella kuin hienomman sarjan komponentit. Todennäköisesti yksinkertaisemmat komponentit vaativat enemmän huoltoa ajan myötä.

Alla näet listan suurimpien valmistajien sarjoista järjestettynä niin, että hienoin sarja on ylhäällä.

Huomaa, että tämä taulukko ei vertaa eri merkkejä tai maantiepyöriä vs. maastopyöriä, vaan sitä tulisi käyttää vain vertailuun yhden sarakkeen sisällä.

Shimano maastopyörätShimano maantiepyörätSRAM maastopyörätSRAM maantiepyörätShimano napavaihteet
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
Shimano XT
MallisarjaBH Lynx
Runkosetti
Runkokoko-
Runko-
Runkomateriaali 

Runkomateriaali

Hiilikuitu maksaa hieman enemmän kuin alumiinirunko, mutta sillä on useita etuja muihin materiaaleihin verrattuna puhtaiden ajo-ominaisuuksien osalta. Se on vahvempi, kevyempi, jäykempi ja mukavampi ajaa, koska se on elävämpi materiaali kuin alumiini. Hiilikuitu on kuitenkin hieman herkempi tarvikkeiden asentamiselle, jotka kiinnitetään rungon ympärille, kuten lukot tai lastenistuimet. Tästä syystä hiilikuitu soveltuu parhaiten urheilupyöriin kuten kilpapyöriin ja maastopyöriin.

Alumiini on edullinen ja kevyt materiaali, joka soveltuu kaikenlaisiin pyöriin. Sen avulla on helppo saavuttaa todella alhainen paino säilyttäen samalla lujuus ja hyvät ajo-ominaisuudet, eikä materiaali ole myöskään herkkä sille, mitä tarvikkeita siihen asennat. Vain puhalla ja aja ja asenna juuri sitä, mitä haluat pyörääsi!

Teräs on materiaali, jota voidaan valmistaa monissa eri laatuasteissa. Terästä voi rakentaa hyvin edullisesti, ja siksi se löytyy helpommin meidän valikoimamme yksinkertaisemmista pyöristä. Mutta se voi olla myös uskomattoman joustava, kestävä ja mukava materiaali, kun käytetään todella laadukasta terästä. Todella laadukasta terästä löytyy monista pyöristä, jotka on tarkoitettu enemmän pitkän matkan pyöräilyyn, kuten meidän hienot touringpyörät Surlyltä, ja Skeppshult-pyörät, jotka on rakennettu ruotsalaisesta laatu-teräksestä (mikä myötävaikuttaa erittäin hienoihin mukavuusominaisuuksiin useimmilla alustoilla).

Hiilikuitu
Etuhaarukka-
Haarukan jousityyppiIlmajousi
Lukittava etuhaarukka? 

Lukittava etuhaarukka?

Lukittava tarkoittaa, että jousituksen liike lukitaan yhteen asentoon (tai rajoitetaan), jotta esimerkiksi jyrkissä ylämäissä tai tasaisessa maastossa ajaminen helpottuu.

Erilaiset valmistajat käsittelevät tämän eri tavoin. Joissakin jousituksissa liike lukitaan täysin (muuttuvat jäykiksi), kun taas toiset ovat päättäneet esimerkiksi hidastaa puristusvaimennusta.

Säädin ohjaustangossa
Takaiskunvaimennin-
Takahaarukan tyyppi 

Takahaarukan tyyppi

Maastopyörä voidaan jakaa monella eri tavalla. Esimerkiksi voidaan puhua niin kutsutuista “täysjousitetuista” ja “hardtaileista”. Tämä tarkoittaa siis sitä, kuinka monta eri tyyppistä jousitusta pyörässä on.

Jäykkä

Hardtailissa on vain jousitettu etuhaarukka ja jäykkä takaosa. Jäykän takaosan etuna on, että voima ei katoa takajousituksen vuoksi. Lisäksi saat yleisesti kevyemmän pyörän.

Jousitettu

Täysjousitetussa pyörässä on jousitettu etuhaarukka sekä jousitettu takaosa. Nämä pyörät sisältävät linkuston, joka yhdessä takajousituksen kanssa tarjoaa mukavamman ajokokemuksen, mutta myös vakautta ja useimmissa tapauksissa jopa nopeamman ajon. Samalla tavalla kuin etuhaarukka jousittaa pitääkseen otteen ja lisätäkseen mukavuutta, tekee takajousitus täsmälleen saman asian takapäälle.

Jousitettu
Lukittava takaiskunvaimennin? 

Lukittava takaiskunvaimennin?

Lukittava tarkoittaa, että jousituksen liike lukitaan paikoilleen (tai sitä rajoitetaan) helpottamaan esimerkiksi silloin, kun pyöräillään jyrkkiä ylämäkiä tai tasaisessa maastossa.

Erilaiset valmistajat käsittelevät tätä eri tavoin. Jotkut jousitukset lukittuvat täysin (jäykistyvät), kun taas toiset ovat päättäneet esimerkiksi hidastaa puristusvaimennusta.

Säädin ohjaustangossa
Kiekot
Eturengas-
Takarengas-
Renkaan koko57-622
Voimansiirto
Vaihtajat-
Takavaihtaja-
Keskiölaakeri-
Rataspakka-
Komponentit
Etujarru-
Takajarru-
Ohjainlaakeri-
Ohjaustanko-
Ohjainkannatin-
Satulatolppa-
Kädensijat/tankonauhat-
Varusteet
Vakuutusyhtiöiden hyväksymä lukko 

Vakuutusyhtiöiden hyväksymä lukko

Jos pyöräsi varastetaan, vakuutusyhtiöt vaativat yleensä, että se on ollut lukittuna kiinteään esineeseen yhdessä SSF-hyväksytyn lukon kanssa. Harkitse siis tarkkaan ennen kuin tilaat liian yksinkertaisen lukon, joka ei ehkä ole hyväksytty.
Ei
ASIAKKAIDEN MIELIPITEET
Myös tagattu

MUITA TUOTTEITA SARJASSA BH Lynx

-35%
BH Maastopyörä Lynx Trail Carbon 9.0 Musta/Keltainen
-1%
BH Maastopyörä Lynx Trail Carbon 9.5 Oranssi/Punainen
-33%
BH Maastopyörä Lynx Race Evo Carbon 8.0 Musta/Punainen
€ 4 304,29
€ 2 896,38
Tarjous
Loppunut
-29%
BH Maastopyörä Lynx Race 3.0 Mc Sininen/Sininen
€ 2 399,65
€ 1 703,40
Tarjous
Loppunut

SAMANKALTAISIA TUOTTEITA

-9%
GT Täysjousto maastopyörä Sensor Sport XL June Gloom
-23%
Orbea Trail MTB Occam H30 White Chic- Shadow Coral (Gloss)
-1%
GT Täysjousto maastopyörä Force Sport XL Musta
€ 2 935,33
€ 2 897,15
Tarjous

Ostoskorisi(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä
Yhteensä: € 0
Kassalle

Suosikit(0 tuotetta)

Sinulla ei ole suosikkeja
VALIKKO