• NOPEAT TOIMITUKSET
  • MAKSA HELPOSTI KLARNALLA
  • TUHANSIA PYÖRIÄ VARASTOSSA
0
Suosikkilista
0
Ostoskori

SCOTT Scott Maastopyörä Spark 970 Dark Stellar Sininen

Scott Maastopyörä Spark 970 Dark Stellar Sininen
Kuvaus

Nopea metsäohjus, joka rakastaa tunkeutua puiden ja kivien lomaan

Nopea metsäohjus Scott Spark 970 mahdollistaa sinun tunkeutua eteenpäin täydellä hallinnalla kaikilla alustoilla, ja lisäksi melkein yhtä nopeasti kuin Nino ja hänen tallikaverinsa. Ainutlaatuisen rakenteensa ansiosta, jossa on täysin integroitu iskunvaimentaja ja 130/120 mm iskunpituudet, se kyntää läpi metsän yllättävän helposti ja tehokkaasti. Vaikka se ei olekaan yhtä kevyt kuin RC-sarjan pyörät, sen kiipeilykyky on silti erinomainen ja alamäissäkin otetila on varmempi. Täydellinen pyörä meille, jotka nautimme haastavista metsäpoluista täydellä kontrollilla ja sen lisäksi pyörä pärjää mainiosti niin ylämäessä, alamäessä kuin tasaisellakin maalla. Uskomattoman viihdyttävä metsäkone niille meistä, jotka rakastamme nopeutta ja vaadimme, että eturengas pitää otteensa myös teknisesti haastavissa paikoissa. Täysin integroitu iskunvaimennin? Tehokas yksipiste-kiinnitys maailmanluokan kinetiikalla? Ohjaustanko täysin integroidulla kaapelinvetolla? Paikka kahdelle vesipullolle etukolmiossa? Tsek, tsek, tsek ja tietysti tsek!

Menestyksen avain!

  • Täysin jousitettu endorfiinikone, joka perustuu useiden maailmanmestareiden DNA:aan
  • Alumiinirunko (Alloy SL 6011) integroidulla iskunvaimentimella ja yksipiste-liitännällä sekä alumiininen heilurivarsi
  • Luokassaan kaikkein sulavin täysjousitettu runko 130/120mm iskunpituudella (3.650 grammaa iskunvaimentimen kanssa)
  • Laadukkaat iskunvaimentimet RockShox ja X-Fusion, jotka ovat ohjattavissa Scottin omaa TwinLock-systeemiä käyttäen
  • Helppo pääsy säätämään ilmanpainetta, palautusta, puristusta & SAG:ia iskunvaimentimessa
  • Luotettava 1x-voimansiirto 12 vaihteella SRAMin (NX/SX Eagle) laadukkaasta valikoimasta, jolla on laaja välitysalue
  • Hydrauliset levyjarrut Shimanolta (MT201), jotka tarjoavat luotettavan jarrutusvoiman kaikissa sääolosuhteissa
  • Kestävät vanteet Syncrosilta (X-30SE) kestävät monenlaiset iskut
  • Pitovoimaiset laaturenkaat Schwalbelta (Wicked Will - 29x2.4) tubeless-valmiina
  • Dropper Post Syncrosilta (Duncan Dropper Post), jonka voi helposti säätää kahvasta

Taidokas alumiinirunko ainutlaatuisella yksipiste-linkityksellä

Ilman pienintäkään lesoilua tämä kätevä metsäkone tukeutuu itsevarmasti runkoon, jossa yhdistyvät korkealaatuinen alumiini etukolmiossa ja yksipiste-linkitys alumiinisen heilurin kanssa, painaen vain 3.650 grammaa iskunvaimennin mukaan lukien. Ainutlaatuinen rakenne, joka yhdistää voimakkaan alarungon, keskittyen kestävyyteen ja torsiojäykkyyteen, sekä kevyen yläosan, joka minimoi painon uhraamatta rungon rakenteellista lujuutta, on jo osoittautunut menestyväksi. Ja ehkä ei olekaan yllättävää, että tämä uusi runko on saanut innoituksensa edeltäjältä, joka on voittanut useita MM- ja olympiamitaleja enemmän kuin mikään muu maastopyörä historiassa.

Takakolmion pivot-ripustusta navan kiinnityksessä ei ole, mikä säästää huomattavasti painoa ja yläkehän ketjun jäykistyvät korkeintaan 7 mm, vaikka iskunvaimennin toimisi täydellä teholla. Yhdistelmä erinomaista kinematiikkaa yksipiste-riippuvuudella ja tasapainoiset iskunpituudet mahdollistavat sujuvan ohjattavuuden, luokkansa parhaan voimansiirron ja tekevät sinusta nopean myös haastavissa maastoissa. Onnistuneen geometrian perustana on etuhaarukan kulma, joka on hieman alle 66°, yhdistettynä satulaputken kulmaan noin 76° ja ketjuhaarukan pituus 43.75 cm. Kätevä piirre on mahdollisuus säätää haarukan kulmaa 0.6 astetta ilman, että tarvitsee irrottaa ohjaustankoa, ohjainlaakeria tai haarukkaa jne.

Ylivoimainen jousitus varmistaa, että olet aina valmis haasteisiin

Edessä on RockShoxin ilmajousi (Judy Silver TK Solo Air) ja takana X-Fusionin hallitsema iskunvaimennus (NUDE 5 RLX Trunnion), iskunvaimentimet tarjoavat 130/120 mm iskunpituuden ja mahdollistavat ilmanpaineen, paluuvaimennuksen, puristusvaimennuksen ja SAG:n helpon säädön. Molempia iskunvaimentimia ohjaa älykäs TwinLock, monitoimivipu, joka tarjoaa samanaikaisen hallinnan molemmille iskunvaimentimille. Valitset vain yhden kolmesta asetuksesta (Lockout - Traction Control - Descend), mikä tarjoaa leveämmän käyttöalueen ja mahdollistaa yhtä nopean etenemisen sekä karkeilla metsäpoluilla että tiiviillä sorateillä. Erittäin käytännöllinen järjestelmä, joka tekee pyörästä poikkeuksellisen ketterän ja salamannopeasti mukautuvan radan eri osuuksille.

Tyylikkäästi integroitu iskunvaimennin tarjoaa monenlaisia etuja

Takaiskunvaimennin on tyylikkäästi integroitu runkoon, mikä tuo varmasti puhtaan designin, mutta myös luo matalan painopisteen ja varmistaa, ettei iskunvaimennin käytännössä koskaan likaannu. Integrointi mahdollistaa myös, että polkimen kammiota voidaan tehdä jäykemmäksi, mikä tarjoaa tehokkaamman voimansiirron. Se, että Scott on onnistunut tässä säilyttäen samalla helpon pääsyn iskunvaimentimeen (jotta voit säätää ilmanpainetta, paluuta ja puristusta helposti), on mielestämme huomattava plussa. Lisää siihen vielä ulkoinen indikaattori iskunvaimentimen SAG:n säädölle (helppo pääsy erillisen luukun kautta, jossa on kumisuoja), ja sinulla on selvä voittaja.

Luotettava 1x-voimansiirto 12 sujuvalla vaihteella ja ongelmattomalla toiminnalla

Erinomaisen rungon ja ainutlaatuisen jousituksen lisäksi pyörässä on moderni 1x-voimansiirto 12 vaihteella SRAMilta (NX/SX Eagle), joka tarjoaa luotettavan suorituskyvyn ongelmattoman toiminnan ja laajan vaihdealueen muodossa. Voimansiirtoa ohjastaa tyylikäs ohjaustanko, jossa on täysin integroitu kaapelinveto, ja se on yhteensopiva useiden lisävarusteiden kanssa (tietokoneet, GPS-laitteet, valot, kamerat jne.). Voimansiirron 55 mm ketjulinja mahdollistaa erittäin leveiden renkaiden käytön sekä 40-hampaisen eturattaan asentamisen (jos joku muu kuin Nino pystyy käyttämään kyseistä välitystä).

Kestävät vanteet pitävillä renkailla ja hydrauliset levyjarrut

Kestävät vanteet rullaavat nopeudelle optimoiduilla renkailla Schwalbelta (Wicked Will), nämä pitovoimaiset 29-tuumaiset ja 2.4 leveydellä varustetut renkaat tunnetaan luotettavasta rullauksestaan ja huippuluokan pidostaan kurveissa. Koska Spark rakastaa korkeita nopeuksia, se on varustettu hydraulisilla levyjarruilla, jotka vastaavat sen nopeuskykyihin ja takaavat tehokkaan jarrutusvoiman ympäri vuoden, riippumatta siitä, onko radalla mutaa, sadetta tai loskaa.

YKSITYISKOHDAT
Tuotenumero0108085-O671
EAN-koodi-
TuotemerkkiSCOTT
VäriDARK STELLAR BLUE
Valmistajan tuotenumero-
Tuotenumero0108085
Tekniset tiedot
Kiekkokoko 

Kiekkokoko

Pyörän koon tarkoittaa juuri sitä mitä se kuulostaakin - pyörien kokoa. Se mitataan yleensä tuumissa (esim. 28") tai millimetreissä (esim. 622). Ruotsissa tuumat ovat yleisin mittayksikkö, ja siksi olemme päättäneet käyttää sitä. Pyörän koon merkitys vaihtelee pyörätyypin mukaan.

Lastenpyörät

Lastenpyörät määritellään useimmiten pyörän koon perusteella, mikä eroaa aikuisten pyöristä, joissa rungon koko määrää pyörän koon. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki 24"-renkailla varustetut pyörät olisivat samankokoisia, ja siksi olemme päättäneet, että emme käytä kokotaulukkoa, vaan annamme tarkat pituussuositukset kullekin yksittäiselle pyörälle.

Kun ostat lastenpyörää, haluat tietysti, että lapsi voi kasvaa pyörän kanssa. On kuitenkin muistettava, että liian suuri pyörä on yleensä liian pitkä, mikä johtaa makuuasentoon ja vähentää siten lapsen näkyvyyttä. Valitse siis koskaan pyörää, jossa lapsi on yli 5 senttimetriä lyhyempi kuin ilmoitettu pituussuosituksemme.

Maastopyörät

Maastopyöräilyssä on kolme eri pyörän kokoa: 29", 27,5" ja 26". 26" oli pitkään ainoa käytössä ollut koko maastopyörille, mutta nykyään sitä käytetään käytännössä vain nuorten pyörissä ja yksinkertaisissa maastopyörissä, jotka on tarkoitettu kuljetukseen ja kevyeen kuntoiluun. Jos haluat harjoitella tai jopa kilpailla pyörälläsi, oikeat koot ovat 29" tai 27,5". Yksinkertaistetusti voidaan sanoa, että 29" tarjoaa vakaamman kokemuksen, säilyttää vauhdin paremmin ja pääsee pienien esteiden yli helpommin kuin 27,5", kun taas 27,5" antaa pyörän, joka tuntuu ketterämmältä mutkissa ja on hieman nopeampi kiihdytyksessä. Monet 27,5" täysjousitetut maastopyörät ovat lisäksi pidemmällä iskunpituudella ja soveltuvat teknisempään ja haastavampaan maastoon.

Kilpapyörät, standardipyörät, hybridipyörät ja muut pyörät

Käytännössä kaikissa muissa pyörissä paitsi maastopyörissä ja lastenpyörissä käytetään 28"-renkaita, jotka ovat hyvin tasapainotettu koko, joka tarjoaa hyvät edellytykset rullata helposti, olla mukava istua ja helppo ohjata.

29" (tuumaa)
PersonointiMaastopyöräily
MallisarjaScott Spark
SukupuoliUnisex, Naisten, Miesten
Naisten malli 

Naisten malli

Koska naiset ja miehet yleensä eroavat anatomiansa puolesta, monet valmistajat suunnittelevat pyöriä, jotka on mukautettu sen mukaisesti. Yleensä kyse on vain pienistä eroista. Muun muassa satulat ovat usein leveämpiä, ohjaustangot kapeampia ja kampivarsien pituus lyhyempi. Joissain tapauksissa tehdään myös naisille suunnattuja malleja pienemmissä ko'oissa ja viettävällä yläputkella. Joskus myös eri väreissä.
Ei
Valmistajan väri-
Vuosimalli2023
Paino (valmistajan mukaan)14.95 kg
Valmistajan verkkosivutwww.scott-sports.com/se/en/
SähköpyöräEi
Pituutesi 

Pituutesi

Valmistajan suosittelema pituus
-
Sopii pituudelle (cm)-
Jarrutyyppi 

Jarrutyyppi

Vannejarrut

Klassiset jarrut kaikenlaisiin pyöriin, jotka pikkuhiljaa syrjäytyvät levyjarrujen tieltä. Nämä ohjataan kahvoista ohjaustangosta ja puristuvat jarrupalat vanteen kehää vasten pysäyttääkseen pyörän. Vannejarruja on erilaisia eri pyörätyyppejä varten ja niihin kuuluu muun muassa V-jarrut, cantilever-jarrut ja U-jarrut. Näiden etuna on, että ne ovat hyvin helppoja huoltaa ja niiden paino on alhainen.

Rumpujarru

Toimivat samankaltaisesti kuin trummijarrut, joita löytyy muun muassa mopedeista. Tässä jarrupalat työntyvät ulos metallia vasten sylinterissä pyörän keskellä. Nämä vaativat vähiten huoltoa ja ovat erittäin luotettavia. Haittapuolena on, että niiden jarruteho ei ole yhtä voimakas kuin esimerkiksi levyjarruilla.

Jalkajarru

Standardi, joka löytyy useimmista klassisista naisten ja miesten pyöristä. Tämä jarrutyyppi vaatii hyvin vähän huoltoa, mutta rajoittuu, jos haluat enemmän vaihteita. Nämä kuuluvat nimittäin erityisiin navan tyyppeihin (pyörän keskiosa), joissa on kapseloituja vaihteita, esimerkiksi Shimano Nexus. Haittapuolena on, että jarruttamiseen tarvitaan enemmän voimaa verrattuna muihin jarrutyyppeihin, ja jalkojen täytyy olla tietyissä asennoissa, jotta saavutetaan tarvittava jarruvoima.

Levyjarru

Nykyaikaiset jarrut muun muassa maastopyörissä, hybridipyörissä ja monissa sähköpyörissä. Nämä perustuvat jarrusatulaan, joka puristaa metallilevyä vasten pyörän navassa (pyörän keskellä). Tämä on hyvin samankaltainen järjestelmä kuin mitä käytetään sekä autoissa että moottoripyörissä ja pidetään tällä hetkellä parhaana ratkaisuna. Nämä ovat tehokkaimmat jarrut, vaativat suhteellisen vähän huoltoa ja ovat erittäin luotettavia ja saatavilla sekä mekaanisina (vaijerilla) että hydraulisina (suljettu järjestelmä öljyllä).

Hydraulinen levyjarru
Vaihteiden lukumäärä 

Vaihteiden lukumäärä

Kuinka monta vaihdetta tarvitsen?

Tämä riippuu täysin siitä, miten pyöräilet ja mitä haluat saada irti pyörästäsi. Selvittääksesi tämän, sinun on tiedettävä, miten aiot pyöräillä ja haluatko painottaa matalaa huollon tarvetta vai korkeaa suorituskykyä.

Matala huolto

Tässä tapauksessa sinun kannattaa valita vaihteisto, jossa on napavaihteet. Näitä on saatavilla 2-11 vaihteen vaihtoehtoina muun muassa Shimanolta ja heidän Nexus-sarjastaan, jossa on 3, 7 ja 8 vaihdetta. On myös Shimano Alfine, joka on hienostuneempi malli, jossa on vähemmän vastusta mekaniikassa ja joka on saatavilla 8 ja 11 vaihteen versioina.

Korkea suorituskyky

Tässä tapauksessa takavaihteiden määrä liittyy suoraan laatuun. Valmistajat kilpailevat siitä, kuka tekee parhaat vaihteet suurimmalla määrällä rattaan hampaita kasetissa. Tämä tarkoittaa, että hienoimmat komponentit ovat myös ne, joissa on eniten vaihteita takana. Edessä on yksi tai kaksi hammasratasta hienommille osille.

Molempien yhdistelmä

Tässä tapauksessa katsomme järjestelmiä, joissa on 2-3 vaihdetta edessä ja 8-10 ratasta takana. Nämä ovat hieman yksinkertaisempaa rakennuslaatua, joka myös painaa enemmän. Ne on sen sijaan rakennettu kestävämmistä materiaaleista, kuten teräksestä alumiinin sijaan. Nämä kestävät usein enemmän iskuja, mutta eivät toimi yhtä sujuvasti

12-vaihteinen (1x12)
Vaihdevipu sarjaSRAM SX Eagle
Takavaihtaja sarja 

Takavaihtaja sarja

Mitä esimerkiksi Shimano SLX tarkoittaa? Jokainen komponenttivalmistaja jakaa komponenttinsa kuten vaihteet, jarrut, kammet jne. sarjoihin, tässä tapauksessa valmistaja on Shimano ja sarja SLX.

Sarjat vaihtelevat toiminnallisten yksinkertaisten komponenttien ja huomattavasti edistyneempien komponenttien välillä, joissa on korkea tarkkuus ja alhainen paino.

Tietysti yksinkertaisemman sarjan vaihteet ja jarrut toimivat niin kuin pitääkin, mutta eivät samalla tarkkuudella tai tunteella kuin hienomman sarjan komponentit. Todennäköisesti yksinkertaisemmat komponentit vaativat enemmän huoltoa ajan myötä.

Alla näet listan suurimpien valmistajien sarjoista järjestettynä niin, että hienoin sarja on ylhäällä.

Huomaa, että tämä taulukko ei vertaa eri merkkejä tai maantiepyöriä vs. maastopyöriä, vaan sitä tulisi käyttää vain vertailuun yhden sarakkeen sisällä.

Shimano maastopyörätShimano maantiepyörätSRAM maastopyörätSRAM maantiepyörätShimano napavaihteet
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
SRAM NX Eagle
MallisarjaScott Spark
Runkosetti
Runkokoko-
Runko-
Runkomateriaali 

Runkomateriaali

Hiilikuitu maksaa hieman enemmän kuin alumiinirunko, mutta sillä on useita etuja muihin materiaaleihin verrattuna puhtaiden ajo-ominaisuuksien osalta. Se on vahvempi, kevyempi, jäykempi ja mukavampi ajaa, koska se on elävämpi materiaali kuin alumiini. Hiilikuitu on kuitenkin hieman herkempi tarvikkeiden asentamiselle, jotka kiinnitetään rungon ympärille, kuten lukot tai lastenistuimet. Tästä syystä hiilikuitu soveltuu parhaiten urheilupyöriin kuten kilpapyöriin ja maastopyöriin.

Alumiini on edullinen ja kevyt materiaali, joka soveltuu kaikenlaisiin pyöriin. Sen avulla on helppo saavuttaa todella alhainen paino säilyttäen samalla lujuus ja hyvät ajo-ominaisuudet, eikä materiaali ole myöskään herkkä sille, mitä tarvikkeita siihen asennat. Vain puhalla ja aja ja asenna juuri sitä, mitä haluat pyörääsi!

Teräs on materiaali, jota voidaan valmistaa monissa eri laatuasteissa. Terästä voi rakentaa hyvin edullisesti, ja siksi se löytyy helpommin meidän valikoimamme yksinkertaisemmista pyöristä. Mutta se voi olla myös uskomattoman joustava, kestävä ja mukava materiaali, kun käytetään todella laadukasta terästä. Todella laadukasta terästä löytyy monista pyöristä, jotka on tarkoitettu enemmän pitkän matkan pyöräilyyn, kuten meidän hienot touringpyörät Surlyltä, ja Skeppshult-pyörät, jotka on rakennettu ruotsalaisesta laatu-teräksestä (mikä myötävaikuttaa erittäin hienoihin mukavuusominaisuuksiin useimmilla alustoilla).

Alumiini
Etuhaarukka-
Haarukan jousityyppiIlmajousi
Joustomatka edessä 

Joustomatka edessä

Tämä asia maastopyörän iskunpituudesta voi tuntua todelliselta viidakolta. Yksinkertaistettuna voidaan sanoa, että mitä pidempi iskunpituus pyörällä on, sitä karkeampaan maastoon pyörä on sovitettu. Pyörät, joissa on 100 mm iskunpituus, on ensisijaisesti suunniteltu Cross Country -pyöräilyyn, eli nopeampaan ajoon vähemmän teknisessä maastossa.

Pyörä, jossa on 120 mm iskunpituus, on ehkä paras kaikenkattava valinta, sillä nämä pyörät sijoittuvat usein puhtaan kilpapyörän ja karkeampaan maastoon soveltuvan pyörän välille. Nämä pyörät sopivat kaikille harrastajille, jotka haluavat pystyä etenemään kaikenlaisessa maastossa ilman, että heillä on äärimmäisiä tavoitteita suuntaan tai toiseen.

Pyörä, jossa on 140 mm iskunpituus tai enemmän, on täydellinen sinulle, joka tykkäät ajaa karkeammassa maastossa, ja ehkä viettää aikaa bikeparkissa ja ajaa alas mäkiä niin nopeasti kuin pystyt.

Monissa hybridipyörissä on myös etujousitus, noin 60-80 mm iskunpituudella lisäämään mukavuutta. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että pyörää voisi käyttää maastopyöränä, vaan se on ensisijaisesti tarkoitettu mukavuuden lisäämiseen sorateillä ja tasaisemmilla poluilla tai reiteillä.

130 mm
Lukittava etuhaarukka? 

Lukittava etuhaarukka?

Lukittava tarkoittaa, että jousituksen liike lukitaan yhteen asentoon (tai rajoitetaan), jotta esimerkiksi jyrkissä ylämäissä tai tasaisessa maastossa ajaminen helpottuu.

Erilaiset valmistajat käsittelevät tämän eri tavoin. Joissakin jousituksissa liike lukitaan täysin (muuttuvat jäykiksi), kun taas toiset ovat päättäneet esimerkiksi hidastaa puristusvaimennusta.

Säädin ohjaustangossa
Takaiskunvaimennin-
Takahaarukan tyyppi 

Takahaarukan tyyppi

Maastopyörä voidaan jakaa monella eri tavalla. Esimerkiksi voidaan puhua niin kutsutuista “täysjousitetuista” ja “hardtaileista”. Tämä tarkoittaa siis sitä, kuinka monta eri tyyppistä jousitusta pyörässä on.

Jäykkä

Hardtailissa on vain jousitettu etuhaarukka ja jäykkä takaosa. Jäykän takaosan etuna on, että voima ei katoa takajousituksen vuoksi. Lisäksi saat yleisesti kevyemmän pyörän.

Jousitettu

Täysjousitetussa pyörässä on jousitettu etuhaarukka sekä jousitettu takaosa. Nämä pyörät sisältävät linkuston, joka yhdessä takajousituksen kanssa tarjoaa mukavamman ajokokemuksen, mutta myös vakautta ja useimmissa tapauksissa jopa nopeamman ajon. Samalla tavalla kuin etuhaarukka jousittaa pitääkseen otteen ja lisätäkseen mukavuutta, tekee takajousitus täsmälleen saman asian takapäälle.

Jousitettu
Lukittava takaiskunvaimennin? 

Lukittava takaiskunvaimennin?

Lukittava tarkoittaa, että jousituksen liike lukitaan paikoilleen (tai sitä rajoitetaan) helpottamaan esimerkiksi silloin, kun pyöräillään jyrkkiä ylämäkiä tai tasaisessa maastossa.

Erilaiset valmistajat käsittelevät tätä eri tavoin. Jotkut jousitukset lukittuvat täysin (jäykistyvät), kun taas toiset ovat päättäneet esimerkiksi hidastaa puristusvaimennusta.

Säädin ohjaustangossa
Joustomatka takana 

Joustomatka takana

Maastopyörän joustovara voi tuntua todelliselta viidakkolta. Yksinkertainen tapa selittää se on, että mitä pidempi joustovara pyörässä on, sitä karkeampaan maastoon pyörä on sovitettu. Pyörät, joissa on 100 mm joustovara, on ensisijaisesti suunniteltu Cross Country -pyöräilyyn eli nopeampaan pyöräilyyn vähemmän teknisessä maastossa.

Pyörä, jossa on 120 mm joustovara, on ehkä paras kaikenkattava valinta, sillä nämä pyörät sijoittuvat usein puhtaan kilpapyörän ja karkeammassa maastossa, kuten kantojen ja kivien seassa, pärjäävän pyörän välimaastoon. Nämä pyörät sopivat kaikille harrastajille, jotka haluavat päästä eteenpäin kaikenlaisessa maastossa ilman äärimmäisiä pyrkimyksiä mihinkään suuntaan.

Pyörä, jossa on 140 mm joustovaraa tai enemmän, on täydellinen sinulle, joka nautit karkeammassa maastossa ajamisesta ja ehkä viihdyt bikeparkissa laskettelemassa mäkiä niin nopeasti kuin pystyt.

120 mm
Kiekot
Etunapa-
Takanapa-
Pinnat-
Vanteet-
Eturengas-
Renkaan koko62-622
Voimansiirto
Vaihtajat-
Takavaihtaja-
Keskiölaakeri-
Rataspakka-
Komponentit
Etujarru-
Takajarru-
Ohjainlaakeri-
Ohjaustanko-
Ohjainkannatin-
Satulatolppa-
Kädensijat/tankonauhat-
ASIAKKAIDEN MIELIPITEET
Myös tagattu

Ostoskorisi(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä
Yhteensä: € 0
Kassalle

Suosikit(0 tuotetta)

Sinulla ei ole suosikkeja
VALIKKO