• NOPEAT TOIMITUKSET
  • MAKSA HELPOSTI KLARNALLA
  • TUHANSIA PYÖRIÄ VARASTOSSA
0
Suosikkilista
0
Ostoskori

SCOTT Scott Maastopyörä Spark RC World Cup EVO Candy Keltainen Flakes

Scott Maastopyörä Spark RC World Cup EVO Candy Keltainen Flakes
Kuvaus

Kilpailukäyttöön optimoitu suorituskyky ja malli, johon kaikki vertaavat itseään

Scott Spark RC World Cup EVO on huippuunsa viritetty XC-ohjus, joka mahdollistaa hallitun etenemisen kaikentyyppisillä radoilla samaan tahtiin Nino Schurterin ja hänen tallikavereidensa kanssa. Täysin integroidun iskunvaimentimen ja 120/120 mm:n iskunpituuden ansiosta pyörä ylittää perinteisen XC:n ja trail-ajon väliset rajat, ollessaan täydellinen valinta nopeaan maastoajoon maksimaalisella flow'lla. Tämä on erinomainen metsäkone niille, jotka arvostavat nopeutta ja vaativat pyörältä kykyä säilyttää vauhti myös teknisesti haastavampien reittien kohdalla. Täysin integroitu iskunvaimennin? Tehokas singlepivot-jousitus huippuluokan kinematiikalla? Ohjaamo, jossa on täysin integroidut kaapelit? Tilaa kahdelle vesipullolle eturungossa? Kyllä, kyllä, kyllä ja ehdottomasti kyllä!

Menestyksen avain!

  • Kilpailuun valmis XC-racer, joka on kerännyt enemmän MM- ja olympiamitaleja kuin mikään muu pyörä
  • Huippunopea metsäkone, joka suoriutuu erinomaisesti niin ylä- kuin alamäessä sekä tasaisella
  • Täysjousitettu hiilikuiturunko (Spark RC Carbon HMX) täysin integroidulla iskunvaimentimella ja singlepivot-linkistöllä
  • Luokkansa kevein täysjousitettu runko 120/120mm iskunpituudella ja uskomattoman kevyellä painolla
  • Laadukkaat ilmaiskunvaimentimet kolmella eri ajotilalla RockShoxilta, joita ohjaa Scottin oma TwinLock
  • Mahdollistaa suoran pääsyn säätämään ilmanpainetta, paluuta, puristusta ja SAG:ia iskunvaimentimissa
  • Kilpailuun valmis 1x-vaihteisto 12 vaihteella SRAMilta (XX1 Eagle AXS), jota ohjataan langattomasti sähköisellä kytkimellä
  • Tehokkaat hydrauliset levyjarrut Shimanolta (XTR), jotka on suunniteltu vastaamaan nopeuden tarpeita
  • Teräväkärkiset hiilikuiturunkoiset renkaat Syncrosilta (Silverton 1.0S), jotka kestävät kaikenlaista käyttöä
  • Nopeakulkuiset laatukumit Maxxisilta (Rekon Race 29x2.4"), jotka ovat tubeless-ready
  • Varustettu korkeussäädettävällä satulatolpalla FOXilta (Transfer SL Performance Elite Dropper Post)
  • Lisäksi varusteltu korkealaatuisilla hiilikuitukomponenteilla Syncrosilta

Hiilikuitutaidonnäyte singlepivot-linkillä ja kilpailuvalmiilla geometrialla

Tämä vikkelä metsäkone nojautuu luottavaisesti korkeatasoiseen hiilikuiturunkoon (HMX), jonka paino on hämmästyttävän alhainen. Alaosan rakenne keskittyy lujuuteen ja vääntöjäykkyyteen, kun taas yläosa pyrkii minimoimaan painon menettämättä rakenteellista lujuutta. Takaosa on suunniteltu ilman pivot-ripustusta navassa, mikä vähentää painoa ja yläketjut kääntyvät enintään 7 mm, vaikka iskunvaimennus toimisi täysillä. Tehokas kinematiikka yhdistettynä tasapainoisiin iskunpituuksiin tarjoaa ketterän manööveroinnin, luokkansa parhaan voimansiirron ja tekee sinusta nopean haastavassakin maastossa.

Menestyksekäs geometria perustuu etuhaarukankulmaan, joka on hieman yli 67°, satulaputken kulmaan noin 76° ja ketjutukien 43.75 cm pituuteen. Yksityiskohtaisesti voit säätää etuhaarukan kulmaa 0.6 astetta ilman, että tarvitsee purkaa ohjaustankoa, ohjainlaakeria tai etuhaarukkaa.

Laadukasta iskunvaimennusta, jolla olet aina valmis haasteisiin

Edessä on terävä RockShoxin ilmaiskunvaimennin (SID Ultimate RD3 Air) ja takana iskunvaimennusta hoitaa RockShox (NUDE 5 RLC3 Trunnion), iskunvaimentimissa on 120/120 mm iskunpituus ja voit helposti säätää ilmanpainetta, paluuvaimennusta, puristusta ja SAG. Molemmat iskunvaimentimet ohjaa Scottin älykäs TwinLock, yksinkertaisesti monitoimivipu, joka tarjoaa samanaikaisen kontrollin molempiin iskunvaimentimiin ja dropper postiin yhdellä vivulla. Valitset vain yhden kolmesta asetuksesta (Lockout - Traction Control - Descend), mikä tarjoaa laajan käyttöalueen ja mahdollistaa yhtä nopean ajon sekä karkeilla metsäpoluilla että tiivistetyillä sorateillä.

Tyylikkäästi integroitu iskunvaimentimen, joka tarjoaa useita etuja

Takaosan iskunvaimentimen tyylikäs integrointi runkoon ei ainoastaan luo minimalistista muotoilua, vaan myös alhaisen painopisteen ja pitää iskunvaimentimen lähes aina puhtaana. Integrointi mahdollistaa myös vahvemman kampiosaston, mikä lisää voimansiirron tehoa. Scottin onnistuminen säilyttää helppo pääsy iskunvaimentimeen (jotta voit helposti säätää ilmanpainetta, paluuvaimennusta ja puristusta) on merkittävä etu. Lisäksi ulkoinen indikaattori iskunvaimentimen SAG-säädölle helpottaa säätämistä erillisen luukun kautta, jossa on kumisuojus.

Kilpailuun valmis 1x-vaihteisto 12 vaihteella, jonka ohjaat sähköisesti

Paitsi että pyörässä on vertaansa vailla oleva iskunvaimennus ja huippuluokan hiilikuiturunko, siinä on myös täysin kilpailuvalmis vaihteisto 12 vaihteella ja sähköisellä kytkimellä SRAMilta (XX1 Eagle AXS), tarjoten huippuluokan suorituskykyä modernissa 1x-vaihteistossa ongelmattomalla toiminnalla ja laajalla vaihtelualueella (32Tx10-52T). Vaihteistoa ohjataan ohuesta ohjaamosta, jossa on ohjaustanko ja ohjauspylväs Syncrosilta, täysin integroiduilla kaapeleilla ja yhteensopivuudella useiden lisävarusteiden kanssa Syncrosilta, Garminilta ja GoProlta (tietokoneet, GPS:t, valot, kamerat jne). Vetopyörästön 55 mm ketjulinja mahdollistaa leveiden renkaiden käytön ja 40-hampaan eturattaan asentamisen, jos kukaan muu kuin Nino pystyisi hyödyntämään sitä vaihdetta. Pyörän muut komponentit ovat myös huippuluokkaa, sisältäen tarkoin valikoituja osia RockShoxilta, FOXilta, SRAMilta, Shimanolta ja Syncrosilta.

Terävät renkaat ja tehokkaat levyjarrut

Terävät renkaat hiilikuituvanteilla Syncrosilta (Silverton 1.0S) ja napasarjat DT Swissiltä, jotka rullaavat nopeissa laaturenkaissa Maxxisilta (Rekon Race), kuvastuvat lähes kiihkolla nopeudeniloa ja tarjoavat vaikuttavaa pitoa kaarteissa. Koska Spark RC on suunniteltu nopeisiin nopeuksiin, siihen on lisätty tehokkaat hydrauliset levyjarrut Shimanolta (XTR), jotka vastaavat nopeuden tarpeisiin ja takaavat tehokkaan jarrutuskyvyn ympäri vuoden, oli sitten kurainen, sateinen tai sohjoinen maasto. Jos arvostat kovaa iskunvaimennusta, tehokasta voimansiirtoa ja tarkkaa käsittelyä, olet oikealla tiellä. Jos lisäksi sinulla on korkeat tavoitteet ja haluat aina olla kärjessä ja vetää johtajan paita päällesi, tämä on täydellinen XC-racer sinulle.

YKSITYISKOHDAT
Tuotenumero0108071-O667
EAN-koodi-
TuotemerkkiSCOTT
VäriCANDY YELLOW FLAKES
Valmistajan tuotenumero-
Tuotenumero0108071
Tekniset tiedot
Kiekkokoko 

Kiekkokoko

Pyörän koon tarkoittaa juuri sitä mitä se kuulostaakin - pyörien kokoa. Se mitataan yleensä tuumissa (esim. 28") tai millimetreissä (esim. 622). Ruotsissa tuumat ovat yleisin mittayksikkö, ja siksi olemme päättäneet käyttää sitä. Pyörän koon merkitys vaihtelee pyörätyypin mukaan.

Lastenpyörät

Lastenpyörät määritellään useimmiten pyörän koon perusteella, mikä eroaa aikuisten pyöristä, joissa rungon koko määrää pyörän koon. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki 24"-renkailla varustetut pyörät olisivat samankokoisia, ja siksi olemme päättäneet, että emme käytä kokotaulukkoa, vaan annamme tarkat pituussuositukset kullekin yksittäiselle pyörälle.

Kun ostat lastenpyörää, haluat tietysti, että lapsi voi kasvaa pyörän kanssa. On kuitenkin muistettava, että liian suuri pyörä on yleensä liian pitkä, mikä johtaa makuuasentoon ja vähentää siten lapsen näkyvyyttä. Valitse siis koskaan pyörää, jossa lapsi on yli 5 senttimetriä lyhyempi kuin ilmoitettu pituussuosituksemme.

Maastopyörät

Maastopyöräilyssä on kolme eri pyörän kokoa: 29", 27,5" ja 26". 26" oli pitkään ainoa käytössä ollut koko maastopyörille, mutta nykyään sitä käytetään käytännössä vain nuorten pyörissä ja yksinkertaisissa maastopyörissä, jotka on tarkoitettu kuljetukseen ja kevyeen kuntoiluun. Jos haluat harjoitella tai jopa kilpailla pyörälläsi, oikeat koot ovat 29" tai 27,5". Yksinkertaistetusti voidaan sanoa, että 29" tarjoaa vakaamman kokemuksen, säilyttää vauhdin paremmin ja pääsee pienien esteiden yli helpommin kuin 27,5", kun taas 27,5" antaa pyörän, joka tuntuu ketterämmältä mutkissa ja on hieman nopeampi kiihdytyksessä. Monet 27,5" täysjousitetut maastopyörät ovat lisäksi pidemmällä iskunpituudella ja soveltuvat teknisempään ja haastavampaan maastoon.

Kilpapyörät, standardipyörät, hybridipyörät ja muut pyörät

Käytännössä kaikissa muissa pyörissä paitsi maastopyörissä ja lastenpyörissä käytetään 28"-renkaita, jotka ovat hyvin tasapainotettu koko, joka tarjoaa hyvät edellytykset rullata helposti, olla mukava istua ja helppo ohjata.

29" (tuumaa)
PersonointiMaastopyöräily
MallisarjaScott Spark RC
SukupuoliUnisex, Naisten, Miesten
Naisten malli 

Naisten malli

Koska naiset ja miehet yleensä eroavat anatomiansa puolesta, monet valmistajat suunnittelevat pyöriä, jotka on mukautettu sen mukaisesti. Yleensä kyse on vain pienistä eroista. Muun muassa satulat ovat usein leveämpiä, ohjaustangot kapeampia ja kampivarsien pituus lyhyempi. Joissain tapauksissa tehdään myös naisille suunnattuja malleja pienemmissä ko'oissa ja viettävällä yläputkella. Joskus myös eri väreissä.
Ei
Valmistajan väri-
Vuosimalli2023
Paino (valmistajan mukaan)10.4 kg
Valmistajan verkkosivutwww.scott-sports.com/se/en/
SähköpyöräEi
Pituutesi 

Pituutesi

Valmistajan suosittelema pituus
-
Sopii pituudelle (cm)-
Jarrutyyppi 

Jarrutyyppi

Vannejarrut

Klassiset jarrut kaikenlaisiin pyöriin, jotka pikkuhiljaa syrjäytyvät levyjarrujen tieltä. Nämä ohjataan kahvoista ohjaustangosta ja puristuvat jarrupalat vanteen kehää vasten pysäyttääkseen pyörän. Vannejarruja on erilaisia eri pyörätyyppejä varten ja niihin kuuluu muun muassa V-jarrut, cantilever-jarrut ja U-jarrut. Näiden etuna on, että ne ovat hyvin helppoja huoltaa ja niiden paino on alhainen.

Rumpujarru

Toimivat samankaltaisesti kuin trummijarrut, joita löytyy muun muassa mopedeista. Tässä jarrupalat työntyvät ulos metallia vasten sylinterissä pyörän keskellä. Nämä vaativat vähiten huoltoa ja ovat erittäin luotettavia. Haittapuolena on, että niiden jarruteho ei ole yhtä voimakas kuin esimerkiksi levyjarruilla.

Jalkajarru

Standardi, joka löytyy useimmista klassisista naisten ja miesten pyöristä. Tämä jarrutyyppi vaatii hyvin vähän huoltoa, mutta rajoittuu, jos haluat enemmän vaihteita. Nämä kuuluvat nimittäin erityisiin navan tyyppeihin (pyörän keskiosa), joissa on kapseloituja vaihteita, esimerkiksi Shimano Nexus. Haittapuolena on, että jarruttamiseen tarvitaan enemmän voimaa verrattuna muihin jarrutyyppeihin, ja jalkojen täytyy olla tietyissä asennoissa, jotta saavutetaan tarvittava jarruvoima.

Levyjarru

Nykyaikaiset jarrut muun muassa maastopyörissä, hybridipyörissä ja monissa sähköpyörissä. Nämä perustuvat jarrusatulaan, joka puristaa metallilevyä vasten pyörän navassa (pyörän keskellä). Tämä on hyvin samankaltainen järjestelmä kuin mitä käytetään sekä autoissa että moottoripyörissä ja pidetään tällä hetkellä parhaana ratkaisuna. Nämä ovat tehokkaimmat jarrut, vaativat suhteellisen vähän huoltoa ja ovat erittäin luotettavia ja saatavilla sekä mekaanisina (vaijerilla) että hydraulisina (suljettu järjestelmä öljyllä).

Hydraulinen levyjarru
Vaihteiden lukumäärä 

Vaihteiden lukumäärä

Kuinka monta vaihdetta tarvitsen?

Tämä riippuu täysin siitä, miten pyöräilet ja mitä haluat saada irti pyörästäsi. Selvittääksesi tämän, sinun on tiedettävä, miten aiot pyöräillä ja haluatko painottaa matalaa huollon tarvetta vai korkeaa suorituskykyä.

Matala huolto

Tässä tapauksessa sinun kannattaa valita vaihteisto, jossa on napavaihteet. Näitä on saatavilla 2-11 vaihteen vaihtoehtoina muun muassa Shimanolta ja heidän Nexus-sarjastaan, jossa on 3, 7 ja 8 vaihdetta. On myös Shimano Alfine, joka on hienostuneempi malli, jossa on vähemmän vastusta mekaniikassa ja joka on saatavilla 8 ja 11 vaihteen versioina.

Korkea suorituskyky

Tässä tapauksessa takavaihteiden määrä liittyy suoraan laatuun. Valmistajat kilpailevat siitä, kuka tekee parhaat vaihteet suurimmalla määrällä rattaan hampaita kasetissa. Tämä tarkoittaa, että hienoimmat komponentit ovat myös ne, joissa on eniten vaihteita takana. Edessä on yksi tai kaksi hammasratasta hienommille osille.

Molempien yhdistelmä

Tässä tapauksessa katsomme järjestelmiä, joissa on 2-3 vaihdetta edessä ja 8-10 ratasta takana. Nämä ovat hieman yksinkertaisempaa rakennuslaatua, joka myös painaa enemmän. Ne on sen sijaan rakennettu kestävämmistä materiaaleista, kuten teräksestä alumiinin sijaan. Nämä kestävät usein enemmän iskuja, mutta eivät toimi yhtä sujuvasti

12-vaihteinen (1x12)
Vaihdevipu sarjaSRAM Eagle AXS
Takavaihtaja sarja 

Takavaihtaja sarja

Mitä esimerkiksi Shimano SLX tarkoittaa? Jokainen komponenttivalmistaja jakaa komponenttinsa kuten vaihteet, jarrut, kammet jne. sarjoihin, tässä tapauksessa valmistaja on Shimano ja sarja SLX.

Sarjat vaihtelevat toiminnallisten yksinkertaisten komponenttien ja huomattavasti edistyneempien komponenttien välillä, joissa on korkea tarkkuus ja alhainen paino.

Tietysti yksinkertaisemman sarjan vaihteet ja jarrut toimivat niin kuin pitääkin, mutta eivät samalla tarkkuudella tai tunteella kuin hienomman sarjan komponentit. Todennäköisesti yksinkertaisemmat komponentit vaativat enemmän huoltoa ajan myötä.

Alla näet listan suurimpien valmistajien sarjoista järjestettynä niin, että hienoin sarja on ylhäällä.

Huomaa, että tämä taulukko ei vertaa eri merkkejä tai maantiepyöriä vs. maastopyöriä, vaan sitä tulisi käyttää vain vertailuun yhden sarakkeen sisällä.

Shimano maastopyörätShimano maantiepyörätSRAM maastopyörätSRAM maantiepyörätShimano napavaihteet
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
SRAM XX1 Eagle AXS
MallisarjaScott Spark RC
Runkosetti
Runkokoko-
Runko-
Runkomateriaali 

Runkomateriaali

Hiilikuitu maksaa hieman enemmän kuin alumiinirunko, mutta sillä on useita etuja muihin materiaaleihin verrattuna puhtaiden ajo-ominaisuuksien osalta. Se on vahvempi, kevyempi, jäykempi ja mukavampi ajaa, koska se on elävämpi materiaali kuin alumiini. Hiilikuitu on kuitenkin hieman herkempi tarvikkeiden asentamiselle, jotka kiinnitetään rungon ympärille, kuten lukot tai lastenistuimet. Tästä syystä hiilikuitu soveltuu parhaiten urheilupyöriin kuten kilpapyöriin ja maastopyöriin.

Alumiini on edullinen ja kevyt materiaali, joka soveltuu kaikenlaisiin pyöriin. Sen avulla on helppo saavuttaa todella alhainen paino säilyttäen samalla lujuus ja hyvät ajo-ominaisuudet, eikä materiaali ole myöskään herkkä sille, mitä tarvikkeita siihen asennat. Vain puhalla ja aja ja asenna juuri sitä, mitä haluat pyörääsi!

Teräs on materiaali, jota voidaan valmistaa monissa eri laatuasteissa. Terästä voi rakentaa hyvin edullisesti, ja siksi se löytyy helpommin meidän valikoimamme yksinkertaisemmista pyöristä. Mutta se voi olla myös uskomattoman joustava, kestävä ja mukava materiaali, kun käytetään todella laadukasta terästä. Todella laadukasta terästä löytyy monista pyöristä, jotka on tarkoitettu enemmän pitkän matkan pyöräilyyn, kuten meidän hienot touringpyörät Surlyltä, ja Skeppshult-pyörät, jotka on rakennettu ruotsalaisesta laatu-teräksestä (mikä myötävaikuttaa erittäin hienoihin mukavuusominaisuuksiin useimmilla alustoilla).

Hiilikuitu
Etuhaarukka-
Haarukan jousityyppiIlmajousi
Joustomatka edessä 

Joustomatka edessä

Tämä asia maastopyörän iskunpituudesta voi tuntua todelliselta viidakolta. Yksinkertaistettuna voidaan sanoa, että mitä pidempi iskunpituus pyörällä on, sitä karkeampaan maastoon pyörä on sovitettu. Pyörät, joissa on 100 mm iskunpituus, on ensisijaisesti suunniteltu Cross Country -pyöräilyyn, eli nopeampaan ajoon vähemmän teknisessä maastossa.

Pyörä, jossa on 120 mm iskunpituus, on ehkä paras kaikenkattava valinta, sillä nämä pyörät sijoittuvat usein puhtaan kilpapyörän ja karkeampaan maastoon soveltuvan pyörän välille. Nämä pyörät sopivat kaikille harrastajille, jotka haluavat pystyä etenemään kaikenlaisessa maastossa ilman, että heillä on äärimmäisiä tavoitteita suuntaan tai toiseen.

Pyörä, jossa on 140 mm iskunpituus tai enemmän, on täydellinen sinulle, joka tykkäät ajaa karkeammassa maastossa, ja ehkä viettää aikaa bikeparkissa ja ajaa alas mäkiä niin nopeasti kuin pystyt.

Monissa hybridipyörissä on myös etujousitus, noin 60-80 mm iskunpituudella lisäämään mukavuutta. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että pyörää voisi käyttää maastopyöränä, vaan se on ensisijaisesti tarkoitettu mukavuuden lisäämiseen sorateillä ja tasaisemmilla poluilla tai reiteillä.

120 mm
Lukittava etuhaarukka? 

Lukittava etuhaarukka?

Lukittava tarkoittaa, että jousituksen liike lukitaan yhteen asentoon (tai rajoitetaan), jotta esimerkiksi jyrkissä ylämäissä tai tasaisessa maastossa ajaminen helpottuu.

Erilaiset valmistajat käsittelevät tämän eri tavoin. Joissakin jousituksissa liike lukitaan täysin (muuttuvat jäykiksi), kun taas toiset ovat päättäneet esimerkiksi hidastaa puristusvaimennusta.

Säädin ohjaustangossa
Takaiskunvaimennin-
Takahaarukan tyyppi 

Takahaarukan tyyppi

Maastopyörä voidaan jakaa monella eri tavalla. Esimerkiksi voidaan puhua niin kutsutuista “täysjousitetuista” ja “hardtaileista”. Tämä tarkoittaa siis sitä, kuinka monta eri tyyppistä jousitusta pyörässä on.

Jäykkä

Hardtailissa on vain jousitettu etuhaarukka ja jäykkä takaosa. Jäykän takaosan etuna on, että voima ei katoa takajousituksen vuoksi. Lisäksi saat yleisesti kevyemmän pyörän.

Jousitettu

Täysjousitetussa pyörässä on jousitettu etuhaarukka sekä jousitettu takaosa. Nämä pyörät sisältävät linkuston, joka yhdessä takajousituksen kanssa tarjoaa mukavamman ajokokemuksen, mutta myös vakautta ja useimmissa tapauksissa jopa nopeamman ajon. Samalla tavalla kuin etuhaarukka jousittaa pitääkseen otteen ja lisätäkseen mukavuutta, tekee takajousitus täsmälleen saman asian takapäälle.

Jousitettu
Lukittava takaiskunvaimennin? 

Lukittava takaiskunvaimennin?

Lukittava tarkoittaa, että jousituksen liike lukitaan paikoilleen (tai sitä rajoitetaan) helpottamaan esimerkiksi silloin, kun pyöräillään jyrkkiä ylämäkiä tai tasaisessa maastossa.

Erilaiset valmistajat käsittelevät tätä eri tavoin. Jotkut jousitukset lukittuvat täysin (jäykistyvät), kun taas toiset ovat päättäneet esimerkiksi hidastaa puristusvaimennusta.

Säädin ohjaustangossa
Joustomatka takana 

Joustomatka takana

Maastopyörän joustovara voi tuntua todelliselta viidakkolta. Yksinkertainen tapa selittää se on, että mitä pidempi joustovara pyörässä on, sitä karkeampaan maastoon pyörä on sovitettu. Pyörät, joissa on 100 mm joustovara, on ensisijaisesti suunniteltu Cross Country -pyöräilyyn eli nopeampaan pyöräilyyn vähemmän teknisessä maastossa.

Pyörä, jossa on 120 mm joustovara, on ehkä paras kaikenkattava valinta, sillä nämä pyörät sijoittuvat usein puhtaan kilpapyörän ja karkeammassa maastossa, kuten kantojen ja kivien seassa, pärjäävän pyörän välimaastoon. Nämä pyörät sopivat kaikille harrastajille, jotka haluavat päästä eteenpäin kaikenlaisessa maastossa ilman äärimmäisiä pyrkimyksiä mihinkään suuntaan.

Pyörä, jossa on 140 mm joustovaraa tai enemmän, on täydellinen sinulle, joka nautit karkeammassa maastossa ajamisesta ja ehkä viihdyt bikeparkissa laskettelemassa mäkiä niin nopeasti kuin pystyt.

120 mm
Kiekot
Eturengas-
Renkaan koko61-622
Voimansiirto
Vaihtajat-
Takavaihtaja-
Keskiölaakeri-
Rataspakka-
Komponentit
Etujarru-
Takajarru-
Ohjainlaakeri-
Ohjaustanko-
Satulatolppa-
Kädensijat/tankonauhat-
ASIAKKAIDEN MIELIPITEET
Myös tagattu

Ostoskorisi(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä
Yhteensä: € 0
Kassalle

Suosikit(0 tuotetta)

Sinulla ei ole suosikkeja
VALIKKO