• NOPEAT TOIMITUKSET
  • MAKSA HELPOSTI KLARNALLA
  • TUHANSIA PYÖRIÄ VARASTOSSA
0
Suosikkilista
0
Ostoskori

ORBEA Orbea Enduro MTB Rallon M-Ltd Infinity Green Carbon View (Matt-Gl

Orbea Enduro MTB Rallon M-Ltd Infinity Green Carbon View (Matt-Gl
Kuvaus

Lisää rohkeutta alamäessä ja antaa lisävoimaa nousuihin

Hauskanpidon ilmentymä Orbea Occam M10 lisää rohkeuttasi alamäkiajoissa ja varmistaa, että löydät tarvittavaa voimaa ylämäissä, vaikka kyseessä olisivat pitkän matkan retket tai intensiiviset iltalenkit tallikaverien kanssa. Pyörän ytimenä toimii kokonaan hiilikuidusta valmistettu runko, jossa on ajanmukainen trail-geometria, korkealuokkainen varustelu sekä harmonisesti tasapainotettu jousitus, joka perustuu progressiiviseen kinematiikkaan. Tämä pyörä on nopea, ketterä ja kestävä, jossa on vaikuttavaa tasapainoa ja jämäkkyyttä ajossa. Se selviää minkälaisesta maastosta tahansa ja mitä erilaisimmissa kallistuksissa. Monikäyttöinen maastopyörä, jonka joustovaraa (140/140 mm) on riittävästi vaikka minkälaisiin seikkailuihin. Sen huipputason komponentit takaavat, että pysyt vauhdissa maastossa... ilman, että tarvitsee tyhjentää anopin kiiltävän luottokortin saldoa.

Menestyksen avaimet!

  • Nopea, eläväinen ja pitkäkestoinen hauskanpidon työkalu erinomaisella tasapainolla nousuissa ja tukevalla menolla laskuissa
  • Kokonaan hiilikuidusta valmistettu täysjoustorunko (Occam OMR) varustettuna korkeatasoisella linkistöllä
  • FOXin (34 Float Factory 140 3-Position) etuhaarukka 140 mm joustolla
  • FOXin (Float DPS Factory 3-Position Evol Kashima) taka-iskunvaimennin 140 mm joustolla
  • Erityisen tehokas 1x-vaihteisto 12 vaihteella Shimanolta (XT), jossa on vaikuttavan laaja välitys
  • Voimakkaat hydrauliset levyjarrut Shimanolta (XT), jotka vastaavat nopeuden haasteisiin
  • Taitavasti suunniteltu pyöräsetti hiilikuituvanteilla Race Facelta (NEXT-SL TLR)
  • Pitovoimaa tarjoavat laatukumit Maxxisilta (Dissector) 2,4" leveydellä
  • Selkeä ohjausalue hiilikuituisella ohjaustangolla ja korkealuokkaisella alumiinivalmistetulla ohjauskannattimella
  • Satula Fizikilta (Taiga S-alloy rail) sekä korkeuden säädettävä satulaputki OC:ltä (Mountain Control MC20)

Hiilikuiturunko, jolla on täydelliset edellytykset vaativaan maastopyöräilyyn korkeimmalla tasolla

Veistoksellinen runko koostuu laadukkaasta hiilikuidusta (Occam OMR) aggressiivisella trail-geometrialla, joka sopii myös puhtaisiin enduroajeluihin ja herättää voimakkaita halun tunteita. Vakuuttava torsiojäykkyys ja kehittynyt linkistö tarjoavat miellyttävää vaimennusta ja keskittyvät seikkailunhaluiseen maastopyöräilyyn. Sen tarkkaan hiotun runkomuodon ansiosta ei ainoastaan ulkonäkö vaan myös luja rakenne, jossa on suuri sivuttaisjäykkyys, luo luotettavan perustan. Modernin linkistön ansiosta, joka mahdollistaa runsaan joustovaran, pystyt nauttimaan nopeista ajokierroksista myös todella haasteellisilla pinnoilla.

Lopputuloksena on ihastuttava maakosketus ja tehokas voimansiirto, pyörä reagoi välittömästi, kun haluat kiihdyttää ja samalla varmistaa, että pystyt navigoimaan haastavissa reittivalinnoissa vaivattomasti. Runko sisältää tyylikkäästi integroidun kaapelireitityksen ja on suunniteltu käytettäväksi läpiaxleilla (BOOST), eli erityisen levyisellä etu- ja takanavalla, joka lisää navasta vanteeseen kiinnitettävien pulttien välistä etäisyyttä. Tämä tuottaa jäykemmän pyörän ja parantaa hallintaa poluilla.

Tehokas iskunvaimennusasetus lisää hallintaa maastossa

Edessä on FOX 34 Float Factory 140 FIT4 3-Position ja takana FOX DPS Factory 3-Position Evol Kashima Custom Tune ja näiden yhdistelmä, runsaiden säätömahdollisuuksien ja joustomäärien kanssa (140/150 mm), varmistaa, että pyörä kulkee sujuvasti epätasaisuuksien yli ja mahdollistaa sinulle täydellisen hallinnan millä tahansa maastotyypillä. Molemmat iskunvaimentimet ovat lukittavissa, mikä laajentaa käyttömahdollisuuksia ja varmistaa, että voit ajaa nopeasti kaikilla pinnoilla aina sileästä asfaltista haastavampiin maastoihin. Kun reitti muuttuu vaikeaksi, dropper post on nykyään lähes välttämätön, joten on selvää, että se on varustettu heti alusta lähtien korkeuden säädettävällä satulaputkella OC:ltä (Mountain Control MC20).

Erinomaisen kyvykäs 1x-vaihdejärjestelmä, joka keskittyy tehokkuuteen ja nopeuteen

Konepellin alla on erittäin kyvykäs 1x-vaihteisto Shimanolta (XT), joka on yksinkertaisesti sanottuna 12-vaihteinen järjestelmä, joka ei juurikaan häiriinny ja tarjoaa huippuluokan suorituskykyä ja erittäin sulavan toiminnan. Laadukas espanjalainen suunnittelu tietenkin karsii pois keskinkertaiset standardituotteet, ja kokonaisuuden sydämessä on kampiakseli 32-hampaisella yksittäisellä ketjurattaalla, joka on yhdistetty 12-osaiseen pakkaan (10-51T), tarjoten laajan välitysskaalan, missä keskitytään luotettavaan tehokkuuteen ja nopeuteen.

Laadukas pyöräpaketti pitävillä renkailla ja hydraulisilla levyjarruilla

Koko kokonaisuus pyörii kahdella laadukkaalla 29-tuumaisella, jotka on varustettu Race Facen (NEXT-SL TLR) vanteilla sekä 2,4" leveillä Maxxisin (Dissector/Rekon) laaturenkailla, jotka tarjoavat korkean mukavuuden ja erinomaisen pidon kurveissa. Tämä on erityisen arvokasta sinulle, joka arvostat oikeaa nopeutta, hyvää pitoa ja korkeaa läpäisevyyttä maastossa. Ja koska pyörä rakastaa vauhtia poluilla, siinä on hydrauliset levyjarrut Shimanolta (XT), jotka tarjoavat voimakasta ja johdonmukaista suorituskykyä vuoden ympäri riippumatta siitä, sataako, paistaako vai onko pölyistä poluilla.

Kyllä, tämä on joustava maastokone, joka sujahtaa esteiden ohi niin metsässä kuin kivikkoisilla poluilla. Pyörä haluaa asua jonkun luona, joka nauttii haastavista trail-ajeluista tai hieman mutkikkaasta endurosta. Se on täydellinen menopeli meille, jotka haluavimme kestävän huvikoneen, jossa on runsaasti hauskanpitoa ja jolla on potentiaalia viedä pyöräilykokemuksemme aivan uudelle tasolle.

YKSITYISKOHDAT
Tuotenumero0102074-N474
EAN-koodi-
TuotemerkkiORBEA
VäriINFINITY GREEN CARBON VIEW (MATT-GL
Valmistajan tuotenumero-
Tuotenumero0102074
Tekniset tiedot
Kiekkokoko 

Kiekkokoko

Pyörän koon tarkoittaa juuri sitä mitä se kuulostaakin - pyörien kokoa. Se mitataan yleensä tuumissa (esim. 28") tai millimetreissä (esim. 622). Ruotsissa tuumat ovat yleisin mittayksikkö, ja siksi olemme päättäneet käyttää sitä. Pyörän koon merkitys vaihtelee pyörätyypin mukaan.

Lastenpyörät

Lastenpyörät määritellään useimmiten pyörän koon perusteella, mikä eroaa aikuisten pyöristä, joissa rungon koko määrää pyörän koon. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki 24"-renkailla varustetut pyörät olisivat samankokoisia, ja siksi olemme päättäneet, että emme käytä kokotaulukkoa, vaan annamme tarkat pituussuositukset kullekin yksittäiselle pyörälle.

Kun ostat lastenpyörää, haluat tietysti, että lapsi voi kasvaa pyörän kanssa. On kuitenkin muistettava, että liian suuri pyörä on yleensä liian pitkä, mikä johtaa makuuasentoon ja vähentää siten lapsen näkyvyyttä. Valitse siis koskaan pyörää, jossa lapsi on yli 5 senttimetriä lyhyempi kuin ilmoitettu pituussuosituksemme.

Maastopyörät

Maastopyöräilyssä on kolme eri pyörän kokoa: 29", 27,5" ja 26". 26" oli pitkään ainoa käytössä ollut koko maastopyörille, mutta nykyään sitä käytetään käytännössä vain nuorten pyörissä ja yksinkertaisissa maastopyörissä, jotka on tarkoitettu kuljetukseen ja kevyeen kuntoiluun. Jos haluat harjoitella tai jopa kilpailla pyörälläsi, oikeat koot ovat 29" tai 27,5". Yksinkertaistetusti voidaan sanoa, että 29" tarjoaa vakaamman kokemuksen, säilyttää vauhdin paremmin ja pääsee pienien esteiden yli helpommin kuin 27,5", kun taas 27,5" antaa pyörän, joka tuntuu ketterämmältä mutkissa ja on hieman nopeampi kiihdytyksessä. Monet 27,5" täysjousitetut maastopyörät ovat lisäksi pidemmällä iskunpituudella ja soveltuvat teknisempään ja haastavampaan maastoon.

Kilpapyörät, standardipyörät, hybridipyörät ja muut pyörät

Käytännössä kaikissa muissa pyörissä paitsi maastopyörissä ja lastenpyörissä käytetään 28"-renkaita, jotka ovat hyvin tasapainotettu koko, joka tarjoaa hyvät edellytykset rullata helposti, olla mukava istua ja helppo ohjata.

29" (tuumaa)
PersonointiMaastopyöräily
MallisarjaOrbea Occam
SukupuoliUnisex, Naisten, Miesten
Naisten malli 

Naisten malli

Koska naiset ja miehet yleensä eroavat anatomiansa puolesta, monet valmistajat suunnittelevat pyöriä, jotka on mukautettu sen mukaisesti. Yleensä kyse on vain pienistä eroista. Muun muassa satulat ovat usein leveämpiä, ohjaustangot kapeampia ja kampivarsien pituus lyhyempi. Joissain tapauksissa tehdään myös naisille suunnattuja malleja pienemmissä ko'oissa ja viettävällä yläputkella. Joskus myös eri väreissä.
Ei
Valmistajan väri-
Vuosimalli2023
SähköpyöräEi
Pituutesi 

Pituutesi

Valmistajan suosittelema pituus
-
Sopii pituudelle (cm)-
Jarrutyyppi 

Jarrutyyppi

Vannejarrut

Klassiset jarrut kaikenlaisiin pyöriin, jotka pikkuhiljaa syrjäytyvät levyjarrujen tieltä. Nämä ohjataan kahvoista ohjaustangosta ja puristuvat jarrupalat vanteen kehää vasten pysäyttääkseen pyörän. Vannejarruja on erilaisia eri pyörätyyppejä varten ja niihin kuuluu muun muassa V-jarrut, cantilever-jarrut ja U-jarrut. Näiden etuna on, että ne ovat hyvin helppoja huoltaa ja niiden paino on alhainen.

Rumpujarru

Toimivat samankaltaisesti kuin trummijarrut, joita löytyy muun muassa mopedeista. Tässä jarrupalat työntyvät ulos metallia vasten sylinterissä pyörän keskellä. Nämä vaativat vähiten huoltoa ja ovat erittäin luotettavia. Haittapuolena on, että niiden jarruteho ei ole yhtä voimakas kuin esimerkiksi levyjarruilla.

Jalkajarru

Standardi, joka löytyy useimmista klassisista naisten ja miesten pyöristä. Tämä jarrutyyppi vaatii hyvin vähän huoltoa, mutta rajoittuu, jos haluat enemmän vaihteita. Nämä kuuluvat nimittäin erityisiin navan tyyppeihin (pyörän keskiosa), joissa on kapseloituja vaihteita, esimerkiksi Shimano Nexus. Haittapuolena on, että jarruttamiseen tarvitaan enemmän voimaa verrattuna muihin jarrutyyppeihin, ja jalkojen täytyy olla tietyissä asennoissa, jotta saavutetaan tarvittava jarruvoima.

Levyjarru

Nykyaikaiset jarrut muun muassa maastopyörissä, hybridipyörissä ja monissa sähköpyörissä. Nämä perustuvat jarrusatulaan, joka puristaa metallilevyä vasten pyörän navassa (pyörän keskellä). Tämä on hyvin samankaltainen järjestelmä kuin mitä käytetään sekä autoissa että moottoripyörissä ja pidetään tällä hetkellä parhaana ratkaisuna. Nämä ovat tehokkaimmat jarrut, vaativat suhteellisen vähän huoltoa ja ovat erittäin luotettavia ja saatavilla sekä mekaanisina (vaijerilla) että hydraulisina (suljettu järjestelmä öljyllä).

Hydraulinen levyjarru
Vaihteiden lukumäärä 

Vaihteiden lukumäärä

Kuinka monta vaihdetta tarvitsen?

Tämä riippuu täysin siitä, miten pyöräilet ja mitä haluat saada irti pyörästäsi. Selvittääksesi tämän, sinun on tiedettävä, miten aiot pyöräillä ja haluatko painottaa matalaa huollon tarvetta vai korkeaa suorituskykyä.

Matala huolto

Tässä tapauksessa sinun kannattaa valita vaihteisto, jossa on napavaihteet. Näitä on saatavilla 2-11 vaihteen vaihtoehtoina muun muassa Shimanolta ja heidän Nexus-sarjastaan, jossa on 3, 7 ja 8 vaihdetta. On myös Shimano Alfine, joka on hienostuneempi malli, jossa on vähemmän vastusta mekaniikassa ja joka on saatavilla 8 ja 11 vaihteen versioina.

Korkea suorituskyky

Tässä tapauksessa takavaihteiden määrä liittyy suoraan laatuun. Valmistajat kilpailevat siitä, kuka tekee parhaat vaihteet suurimmalla määrällä rattaan hampaita kasetissa. Tämä tarkoittaa, että hienoimmat komponentit ovat myös ne, joissa on eniten vaihteita takana. Edessä on yksi tai kaksi hammasratasta hienommille osille.

Molempien yhdistelmä

Tässä tapauksessa katsomme järjestelmiä, joissa on 2-3 vaihdetta edessä ja 8-10 ratasta takana. Nämä ovat hieman yksinkertaisempaa rakennuslaatua, joka myös painaa enemmän. Ne on sen sijaan rakennettu kestävämmistä materiaaleista, kuten teräksestä alumiinin sijaan. Nämä kestävät usein enemmän iskuja, mutta eivät toimi yhtä sujuvasti

12-vaihteinen (1x12)
Vaihdevipu sarjaShimano XT
Takavaihtaja sarja 

Takavaihtaja sarja

Mitä esimerkiksi Shimano SLX tarkoittaa? Jokainen komponenttivalmistaja jakaa komponenttinsa kuten vaihteet, jarrut, kammet jne. sarjoihin, tässä tapauksessa valmistaja on Shimano ja sarja SLX.

Sarjat vaihtelevat toiminnallisten yksinkertaisten komponenttien ja huomattavasti edistyneempien komponenttien välillä, joissa on korkea tarkkuus ja alhainen paino.

Tietysti yksinkertaisemman sarjan vaihteet ja jarrut toimivat niin kuin pitääkin, mutta eivät samalla tarkkuudella tai tunteella kuin hienomman sarjan komponentit. Todennäköisesti yksinkertaisemmat komponentit vaativat enemmän huoltoa ajan myötä.

Alla näet listan suurimpien valmistajien sarjoista järjestettynä niin, että hienoin sarja on ylhäällä.

Huomaa, että tämä taulukko ei vertaa eri merkkejä tai maantiepyöriä vs. maastopyöriä, vaan sitä tulisi käyttää vain vertailuun yhden sarakkeen sisällä.

Shimano maastopyörätShimano maantiepyörätSRAM maastopyörätSRAM maantiepyörätShimano napavaihteet
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
Shimano XT
MallisarjaOrbea Occam
Runkosetti
Runkokoko-
Runko-
Runkomateriaali 

Runkomateriaali

Hiilikuitu maksaa hieman enemmän kuin alumiinirunko, mutta sillä on useita etuja muihin materiaaleihin verrattuna puhtaiden ajo-ominaisuuksien osalta. Se on vahvempi, kevyempi, jäykempi ja mukavampi ajaa, koska se on elävämpi materiaali kuin alumiini. Hiilikuitu on kuitenkin hieman herkempi tarvikkeiden asentamiselle, jotka kiinnitetään rungon ympärille, kuten lukot tai lastenistuimet. Tästä syystä hiilikuitu soveltuu parhaiten urheilupyöriin kuten kilpapyöriin ja maastopyöriin.

Alumiini on edullinen ja kevyt materiaali, joka soveltuu kaikenlaisiin pyöriin. Sen avulla on helppo saavuttaa todella alhainen paino säilyttäen samalla lujuus ja hyvät ajo-ominaisuudet, eikä materiaali ole myöskään herkkä sille, mitä tarvikkeita siihen asennat. Vain puhalla ja aja ja asenna juuri sitä, mitä haluat pyörääsi!

Teräs on materiaali, jota voidaan valmistaa monissa eri laatuasteissa. Terästä voi rakentaa hyvin edullisesti, ja siksi se löytyy helpommin meidän valikoimamme yksinkertaisemmista pyöristä. Mutta se voi olla myös uskomattoman joustava, kestävä ja mukava materiaali, kun käytetään todella laadukasta terästä. Todella laadukasta terästä löytyy monista pyöristä, jotka on tarkoitettu enemmän pitkän matkan pyöräilyyn, kuten meidän hienot touringpyörät Surlyltä, ja Skeppshult-pyörät, jotka on rakennettu ruotsalaisesta laatu-teräksestä (mikä myötävaikuttaa erittäin hienoihin mukavuusominaisuuksiin useimmilla alustoilla).

Alumiini
Etuhaarukka-
Joustomatka edessä 

Joustomatka edessä

Tämä asia maastopyörän iskunpituudesta voi tuntua todelliselta viidakolta. Yksinkertaistettuna voidaan sanoa, että mitä pidempi iskunpituus pyörällä on, sitä karkeampaan maastoon pyörä on sovitettu. Pyörät, joissa on 100 mm iskunpituus, on ensisijaisesti suunniteltu Cross Country -pyöräilyyn, eli nopeampaan ajoon vähemmän teknisessä maastossa.

Pyörä, jossa on 120 mm iskunpituus, on ehkä paras kaikenkattava valinta, sillä nämä pyörät sijoittuvat usein puhtaan kilpapyörän ja karkeampaan maastoon soveltuvan pyörän välille. Nämä pyörät sopivat kaikille harrastajille, jotka haluavat pystyä etenemään kaikenlaisessa maastossa ilman, että heillä on äärimmäisiä tavoitteita suuntaan tai toiseen.

Pyörä, jossa on 140 mm iskunpituus tai enemmän, on täydellinen sinulle, joka tykkäät ajaa karkeammassa maastossa, ja ehkä viettää aikaa bikeparkissa ja ajaa alas mäkiä niin nopeasti kuin pystyt.

Monissa hybridipyörissä on myös etujousitus, noin 60-80 mm iskunpituudella lisäämään mukavuutta. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että pyörää voisi käyttää maastopyöränä, vaan se on ensisijaisesti tarkoitettu mukavuuden lisäämiseen sorateillä ja tasaisemmilla poluilla tai reiteillä.

140 mm
Lukittava etuhaarukka? 

Lukittava etuhaarukka?

Lukittava tarkoittaa, että jousituksen liike lukitaan yhteen asentoon (tai rajoitetaan), jotta esimerkiksi jyrkissä ylämäissä tai tasaisessa maastossa ajaminen helpottuu.

Erilaiset valmistajat käsittelevät tämän eri tavoin. Joissakin jousituksissa liike lukitaan täysin (muuttuvat jäykiksi), kun taas toiset ovat päättäneet esimerkiksi hidastaa puristusvaimennusta.

Säädin haarukassa
Takaiskunvaimennin-
Takahaarukan tyyppi 

Takahaarukan tyyppi

Maastopyörä voidaan jakaa monella eri tavalla. Esimerkiksi voidaan puhua niin kutsutuista “täysjousitetuista” ja “hardtaileista”. Tämä tarkoittaa siis sitä, kuinka monta eri tyyppistä jousitusta pyörässä on.

Jäykkä

Hardtailissa on vain jousitettu etuhaarukka ja jäykkä takaosa. Jäykän takaosan etuna on, että voima ei katoa takajousituksen vuoksi. Lisäksi saat yleisesti kevyemmän pyörän.

Jousitettu

Täysjousitetussa pyörässä on jousitettu etuhaarukka sekä jousitettu takaosa. Nämä pyörät sisältävät linkuston, joka yhdessä takajousituksen kanssa tarjoaa mukavamman ajokokemuksen, mutta myös vakautta ja useimmissa tapauksissa jopa nopeamman ajon. Samalla tavalla kuin etuhaarukka jousittaa pitääkseen otteen ja lisätäkseen mukavuutta, tekee takajousitus täsmälleen saman asian takapäälle.

Jousitettu
Lukittava takaiskunvaimennin? 

Lukittava takaiskunvaimennin?

Lukittava tarkoittaa, että jousituksen liike lukitaan paikoilleen (tai sitä rajoitetaan) helpottamaan esimerkiksi silloin, kun pyöräillään jyrkkiä ylämäkiä tai tasaisessa maastossa.

Erilaiset valmistajat käsittelevät tätä eri tavoin. Jotkut jousitukset lukittuvat täysin (jäykistyvät), kun taas toiset ovat päättäneet esimerkiksi hidastaa puristusvaimennusta.

Säädin iskunvaimentimessa
Joustomatka takana 

Joustomatka takana

Maastopyörän joustovara voi tuntua todelliselta viidakkolta. Yksinkertainen tapa selittää se on, että mitä pidempi joustovara pyörässä on, sitä karkeampaan maastoon pyörä on sovitettu. Pyörät, joissa on 100 mm joustovara, on ensisijaisesti suunniteltu Cross Country -pyöräilyyn eli nopeampaan pyöräilyyn vähemmän teknisessä maastossa.

Pyörä, jossa on 120 mm joustovara, on ehkä paras kaikenkattava valinta, sillä nämä pyörät sijoittuvat usein puhtaan kilpapyörän ja karkeammassa maastossa, kuten kantojen ja kivien seassa, pärjäävän pyörän välimaastoon. Nämä pyörät sopivat kaikille harrastajille, jotka haluavat päästä eteenpäin kaikenlaisessa maastossa ilman äärimmäisiä pyrkimyksiä mihinkään suuntaan.

Pyörä, jossa on 140 mm joustovaraa tai enemmän, on täydellinen sinulle, joka nautit karkeammassa maastossa ajamisesta ja ehkä viihdyt bikeparkissa laskettelemassa mäkiä niin nopeasti kuin pystyt.

140 mm
Kiekot
Eturengas-
Takarengas-
Renkaan koko62-622
Voimansiirto
Vaihtajat-
Takavaihtaja-
Rataspakka-
Komponentit
Etujarru-
Takajarru-
Ohjainlaakeri-
Ohjaustanko-
Ohjainkannatin-
Satulatolppa-
ASIAKKAIDEN MIELIPITEET
Myös tagattu

SAMANKALTAISIA TUOTTEITA

-2%
GT Täysjousto maastopyörä Sensor Sport XL June Gloom
-2%
GT Täysjousto maastopyörä Force Sport XL Musta
€ 2 935,33
€ 2 887,03
Tarjous
-2%
GT Trail maastopyörä Force CRB Elite Tan
€ 3 629,73
€ 3 566,35
Tarjous
-2%
GT Trail maastopyörä Force CRB Pro Tummanvihreä
€ 5 008,61
€ 4 924,99
Tarjous

Ostoskorisi(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä
Yhteensä: € 0
Kassalle

Suosikit(0 tuotetta)

Sinulla ei ole suosikkeja
VALIKKO