• NOPEAT TOIMITUKSET
  • MAKSA HELPOSTI KLARNALLA
  • TUHANSIA PYÖRIÄ VARASTOSSA
0
Suosikkilista
0
Ostoskori

KRONAN Kronan Sähköpyörä Herr Rapp 7-Vaihteinen

Kronan Sähköpyörä Herr Rapp 7-Vaihteinen
Kuvaus

Tyylikäs 7-vaihteinen klassikko avustavalla sähkömoottorilla ja ihanalla mukavuudella

Jos sinua viehättää ajaton muotoilu ja klassiset muodot yhdistettynä avustavaan sähkömoottoriin, niin Kronan Rapp D7 Herra on todennäköisesti juuri oikea pyörä sinulle. Robusti sähköpyörä tyylikkäillä suorilla linjoilla ilman turhia krumeluureja, joka on sekä vanhojen että nuorten suosiossa. Ketterä kulkuväline arkipyöräilijöille, jotka haluavat sujuvasti liukua eteenpäin tyylikkäällä klassikolla ja arvostavat luotettavaa toimintaa, korkeaa mukavuutta, sujuvaa liikkuvuutta ja ketterää ohjattavuutta. Robusti käyttöpyörä, jolla voit päivittäin kulkea pitkiä matkoja väsymättä, hengästymättä tai kulumatta. Suurten kuormien kuljettaminen ei ole ongelma, kiitos tukevan tavaratelineen, joten pyörä selviytyy normaaleista kuljetustarpeista pakkaustehokkuudella. 

Menestyksen avain!

  • Robusti mutta kevyt alumiinirunko klassisilla linjoilla ja tyylikäs komponenttien integrointi
  • Luotettava sähkömoottori Anandalta (M108VD) ja 30Nm, joka on taidokkaasti piilotettu etunapaan 
  • Akku (468Wh), joka on helposti saatavilla tavaratelineellä ja tarjoaa runsaasti toimintasädettä 
  • Selkeä LCD-näyttö viidellä eri avustustasolla valittavaksi (maksimissaan 25 km/h asti)
  • Vuoristovarma voimansiirto 7 navanvaihteella, joka on luotettava, kestävä ja vaatii minimaalista huoltoa 
  • Stabiilit 28-tuuman renkaat gripillä varustetuilla renkailla, jotka rullaavat hyvin karkeilla alustoilla
  • Luotettavat jarrut, jotka tarjoavat modernin ilmeen lisäämättä turhaa painoa
  • Sekä mukava satula että kahva, jotka voidaan säätää korkeussuunnassa 
  • Valaistus ja roiskeläpät, jotka varmistavat, että voit jatkaa pyöräilyä riippumatta säästä ja vuodenajasta
  • Stabiili tuki, joka tarjoaa vakaan ja luotettavan perustan, kun pyörää ei käytetä
  • Esimerkillisen yksinkertainen rakenne, joka pitää huoltotarpeet alhaisina
  • Ja hei, se pyörii yhtä hyvin kaupungissa kuin maalla

Alumiinirunko ikonisilla muodoilla ja rento ajoasento

Robusti runko koostuu robustista alumiinirungosta ikonisilla muodoilla, rungolla on klassinen geometria, joka varmistaa, että löydät helposti mukavan ajoasennon lähes panorama-näkymällä ympäristöön. Tämä on hienosti suunniteltu klassikko ja jotkut saattaisivat kutsua sitä vanhanaikaiseksi... mutta älä anna klassisen esteettisyyden hämätä, sillä kuoren alla käytetään modernia teknologiaa saavuttamaan nautinnollisen mukava kokemus satulassa.

Kun ihana sähköavustus yhdistyy lähes vuoristovarmaan voimansiirtoon

Voima tulee luotettavasta navassa sijaitsevasta sähkömoottorista Anandalta (M108VD), jolla on 30Nm vääntömomentti, ja se yhdistetään tehokkaaseen 468Wh akkuun, joka on helposti saatavilla pyörän robustilla tavaratelineellä. Lyhyesti sanottuna kyseessä on runsaasti ympäristöystävällistä sähkövoimaa, joka antaa sinulle lisävoimaa sekä jaloille että keuhkoille. Se kiihdyttää maksimiin 25 km/h nopeuteen, mutta voit tietysti pyöräillä vielä nopeammin (loput voit tehdä lihasvoimalla). Etunapaan sijoitetun moottorin ansiosta dynaaminen tunne ei ehkä ole aivan sama kuin keskellä sijoitetun moottorin kanssa, eikä toimintasäde ole yhtä pitkä, mutta hintataso on huomattavasti paljon alhaisempi.

Sähkömoottori toimii hyvin yhteistyössä 7 kapseloidun ja lähes huoltovapaan navanvaihteen kanssa Shimanolta (Nexus), ja kumppanuus toimii tehokkaasti ja tarjoaa toimintasädettä enemmän kuin useimmille riittää. Vaihteet ovat lisäksi hyvin suojattu fyysiseltä vaikutukselta sekä sateelta, loskalta ja lialta, mikä tarkoittaa, että ne vaativat mahdollisimman vähän huoltoa. Tämä ikävä huolto on lisäksi ihastuttavan minimaalista; normaalilla huolenpidolla, hieman rakkaudella, öljytippa silloin tällöin ja joskus huollolla, se tarjoaa iloa useiksi vuosikymmeniksi eteenpäin. 

Modernista teknologiasta huolimatta pyörä on esimerkillisen helppokäyttöinen, valitset vain yhden viidestä avustustasosta ja sitten vain poljet… koska älykäs järjestelmä hoitaa loput. Voit myös hyödyntää ns. "walk assist" -toimintoa, joka tarkoittaa, että voit käyttää sähkömoottoria kävellessäsi pyörän vieressä (enintään 5km/h). Ohjaustangossa on selkeä LCD-näyttö, joka näyttää muun muassa nopeuden, etäisyyden ja akun lataustason, mutta ei enempää kuin mitä tarvitset tietää juuri sillä hetkellä. Avustavan sähkömoottorin ansiosta liikut nopeasti täysin vaivattomasti, sekä ruuhkaliikenteessä kaupungissa että maaseudun ylämäissä. 

Robustit 28-tuumaiset renkaat yhdistettynä luotettaviin jarruihin 

Kaikki pyörii pari robustia 28-tuumaista rengasta, jotka tarjoavat yllättävän korkean mukavuuden, mikä yhdessä mukavan satulan kanssa suojaa pehmeitä osiasi epämiellyttäviltä yllätyksiltä. Kun on aika hidastaa vauhtia, sinulla on käytössäsi luotettava jalkajarru takana yhdistettynä kevyeen ja tehokkaaseen rullajarruun edessä, mikä yhdessä tarjoaa luotettavan jarrutuskyvyn kaikissa sääolosuhteissa. 

Varustelutaso, joka tekee elämästä satulassa helpompaa, turvallisempaa ja hauskempaa

Lisävarusteiden taso on antelias, tai mitä sanot voimakkaasta valaistuksesta, joka varmistaa, että näyt selkeästi, ja robusteista roiskeläpistä, jotka varmistavat, että voit pyöräillä riippumatta säästä ja vuodenajasta. Lisäksi siinä on vakaa tuki, kattava ketjusuoja (jotta et likaa housujasi), kunnon runkolukko ja gripillä varustetut renkaat hyvällä rullauksella sekä sisäänrakennettu heijastinnauha, joka tarjoaa lisänäkyvyyttä sivulta. Tarvitsetko kuljettaa suuria määriä lastia tai lapsia? Ei ongelmaa, sillä pyörässä on robusti tavarateline takana, joka varmistaa, että voit kiinnittää laukkuja tai hyvän lastenistuimen.

Avustava klassikko käytännöllisellä toiminnolla ja paljon ajamisen iloa

Luotettava sähköpyörä 7 vaihteella, joka viihtyy meidän ankarassa pohjoismaisessa ilmastossamme ja joka on jo alusta asti varustettu sekä lokasuojilla, tavaratelineellä, ketjusuojalla, lukolla, tuella, heijastimilla ja voimakkaalla valaistuksella. Toki, se ehkä sopii parhaiten arkiseikkailuihin, mutta siinä on paljon käytännöllistä toimintoa ja se tarjoaa paljon ajamisen iloa omistajalleen. Täydellinen kulkuväline sinulle, joka haluat vaivattomasti rullata alas kauppaan, pendelöidä töihin tai käydä tervehtimässä tuttaviasi ilman, että sinun tarvitsee miettiä, mihin sijoitat tavarasi. 

YKSITYISKOHDAT
Tuotenumero0088973011955
EAN-koodi7340130406628
TuotemerkkiKRONAN
VäriSvart
Valmistajan tuotenumero-
Tekniset tiedot
Kiekkokoko 

Kiekkokoko

Pyörän koon tarkoittaa juuri sitä mitä se kuulostaakin - pyörien kokoa. Se mitataan yleensä tuumissa (esim. 28") tai millimetreissä (esim. 622). Ruotsissa tuumat ovat yleisin mittayksikkö, ja siksi olemme päättäneet käyttää sitä. Pyörän koon merkitys vaihtelee pyörätyypin mukaan.

Lastenpyörät

Lastenpyörät määritellään useimmiten pyörän koon perusteella, mikä eroaa aikuisten pyöristä, joissa rungon koko määrää pyörän koon. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki 24"-renkailla varustetut pyörät olisivat samankokoisia, ja siksi olemme päättäneet, että emme käytä kokotaulukkoa, vaan annamme tarkat pituussuositukset kullekin yksittäiselle pyörälle.

Kun ostat lastenpyörää, haluat tietysti, että lapsi voi kasvaa pyörän kanssa. On kuitenkin muistettava, että liian suuri pyörä on yleensä liian pitkä, mikä johtaa makuuasentoon ja vähentää siten lapsen näkyvyyttä. Valitse siis koskaan pyörää, jossa lapsi on yli 5 senttimetriä lyhyempi kuin ilmoitettu pituussuosituksemme.

Maastopyörät

Maastopyöräilyssä on kolme eri pyörän kokoa: 29", 27,5" ja 26". 26" oli pitkään ainoa käytössä ollut koko maastopyörille, mutta nykyään sitä käytetään käytännössä vain nuorten pyörissä ja yksinkertaisissa maastopyörissä, jotka on tarkoitettu kuljetukseen ja kevyeen kuntoiluun. Jos haluat harjoitella tai jopa kilpailla pyörälläsi, oikeat koot ovat 29" tai 27,5". Yksinkertaistetusti voidaan sanoa, että 29" tarjoaa vakaamman kokemuksen, säilyttää vauhdin paremmin ja pääsee pienien esteiden yli helpommin kuin 27,5", kun taas 27,5" antaa pyörän, joka tuntuu ketterämmältä mutkissa ja on hieman nopeampi kiihdytyksessä. Monet 27,5" täysjousitetut maastopyörät ovat lisäksi pidemmällä iskunpituudella ja soveltuvat teknisempään ja haastavampaan maastoon.

Kilpapyörät, standardipyörät, hybridipyörät ja muut pyörät

Käytännössä kaikissa muissa pyörissä paitsi maastopyörissä ja lastenpyörissä käytetään 28"-renkaita, jotka ovat hyvin tasapainotettu koko, joka tarjoaa hyvät edellytykset rullata helposti, olla mukava istua ja helppo ohjata.

28"
PersonointiTyömatkapyöräily
TuotesarjaKronan Elcyklar
MallisarjaKronan Sähköpyörät
SukupuoliMiesten
Naisten malli 

Naisten malli

Koska naiset ja miehet yleensä eroavat anatomiansa puolesta, monet valmistajat suunnittelevat pyöriä, jotka on mukautettu sen mukaisesti. Yleensä kyse on vain pienistä eroista. Muun muassa satulat ovat usein leveämpiä, ohjaustangot kapeampia ja kampivarsien pituus lyhyempi. Joissain tapauksissa tehdään myös naisille suunnattuja malleja pienemmissä ko'oissa ja viettävällä yläputkella. Joskus myös eri väreissä.
Ei
Valmistajan väri-
Vuosimalli2023
SähköpyöräKyllä
SähköjärjestelmäAnanda
Pituutesi 

Pituutesi

Valmistajan suosittelema pituus
168-190cm
Sopii pituudelle (cm)165-170, 170-175, 175-180, 180-185, 185-190
Jarrutyyppi 

Jarrutyyppi

Vannejarrut

Klassiset jarrut kaikenlaisiin pyöriin, jotka pikkuhiljaa syrjäytyvät levyjarrujen tieltä. Nämä ohjataan kahvoista ohjaustangosta ja puristuvat jarrupalat vanteen kehää vasten pysäyttääkseen pyörän. Vannejarruja on erilaisia eri pyörätyyppejä varten ja niihin kuuluu muun muassa V-jarrut, cantilever-jarrut ja U-jarrut. Näiden etuna on, että ne ovat hyvin helppoja huoltaa ja niiden paino on alhainen.

Rumpujarru

Toimivat samankaltaisesti kuin trummijarrut, joita löytyy muun muassa mopedeista. Tässä jarrupalat työntyvät ulos metallia vasten sylinterissä pyörän keskellä. Nämä vaativat vähiten huoltoa ja ovat erittäin luotettavia. Haittapuolena on, että niiden jarruteho ei ole yhtä voimakas kuin esimerkiksi levyjarruilla.

Jalkajarru

Standardi, joka löytyy useimmista klassisista naisten ja miesten pyöristä. Tämä jarrutyyppi vaatii hyvin vähän huoltoa, mutta rajoittuu, jos haluat enemmän vaihteita. Nämä kuuluvat nimittäin erityisiin navan tyyppeihin (pyörän keskiosa), joissa on kapseloituja vaihteita, esimerkiksi Shimano Nexus. Haittapuolena on, että jarruttamiseen tarvitaan enemmän voimaa verrattuna muihin jarrutyyppeihin, ja jalkojen täytyy olla tietyissä asennoissa, jotta saavutetaan tarvittava jarruvoima.

Levyjarru

Nykyaikaiset jarrut muun muassa maastopyörissä, hybridipyörissä ja monissa sähköpyörissä. Nämä perustuvat jarrusatulaan, joka puristaa metallilevyä vasten pyörän navassa (pyörän keskellä). Tämä on hyvin samankaltainen järjestelmä kuin mitä käytetään sekä autoissa että moottoripyörissä ja pidetään tällä hetkellä parhaana ratkaisuna. Nämä ovat tehokkaimmat jarrut, vaativat suhteellisen vähän huoltoa ja ovat erittäin luotettavia ja saatavilla sekä mekaanisina (vaijerilla) että hydraulisina (suljettu järjestelmä öljyllä).

Jalkajarru
Vaihteiden lukumäärä 

Vaihteiden lukumäärä

Kuinka monta vaihdetta tarvitsen?

Tämä riippuu täysin siitä, miten pyöräilet ja mitä haluat saada irti pyörästäsi. Selvittääksesi tämän, sinun on tiedettävä, miten aiot pyöräillä ja haluatko painottaa matalaa huollon tarvetta vai korkeaa suorituskykyä.

Matala huolto

Tässä tapauksessa sinun kannattaa valita vaihteisto, jossa on napavaihteet. Näitä on saatavilla 2-11 vaihteen vaihtoehtoina muun muassa Shimanolta ja heidän Nexus-sarjastaan, jossa on 3, 7 ja 8 vaihdetta. On myös Shimano Alfine, joka on hienostuneempi malli, jossa on vähemmän vastusta mekaniikassa ja joka on saatavilla 8 ja 11 vaihteen versioina.

Korkea suorituskyky

Tässä tapauksessa takavaihteiden määrä liittyy suoraan laatuun. Valmistajat kilpailevat siitä, kuka tekee parhaat vaihteet suurimmalla määrällä rattaan hampaita kasetissa. Tämä tarkoittaa, että hienoimmat komponentit ovat myös ne, joissa on eniten vaihteita takana. Edessä on yksi tai kaksi hammasratasta hienommille osille.

Molempien yhdistelmä

Tässä tapauksessa katsomme järjestelmiä, joissa on 2-3 vaihdetta edessä ja 8-10 ratasta takana. Nämä ovat hieman yksinkertaisempaa rakennuslaatua, joka myös painaa enemmän. Ne on sen sijaan rakennettu kestävämmistä materiaaleista, kuten teräksestä alumiinin sijaan. Nämä kestävät usein enemmän iskuja, mutta eivät toimi yhtä sujuvasti

7-vaihteinen
Vaihdevipu sarjaShimano Nexus
Etuvaihtaja sarja 

Etuvaihtaja sarja

Mitä esimerkiksi Shimano SLX tarkoittaa? Jokainen komponenttivalmistaja jakaa komponenttinsa, kuten vaihteet, jarrut, kammet jne., sarjoihin, tässä tapauksessa valmistaja on Shimano ja sarja SLX.

Sarjat vaihtelevat toiminnallisista yksinkertaisista komponenteista huomattavasti kehittyneempiin komponentteihin, joissa on korkea tarkkuus ja matala paino.

Yksinkertaisemman sarjan vaihteet ja jarrut toimivat kuten pitääkin, mutta eivät samalla tarkkuudella tai tuntumalla kuin hienomman sarjan komponentit. Todennäköisesti yksinkertaisemmat komponentit vaativat enemmän huoltoa ajan myötä.

Alla näet listan suurimpien valmistajien sarjoista järjestettynä siten, että hienoin sarja on ylhäällä.

Huomaa, että tämä taulukko ei vertaa eri merkkejä tai kilpapyörää vs. maastopyörää, vaan sitä tulisi käyttää vain vertailuun yhden sarakkeen sisällä.

Shimano maastopyöräShimano kilpapyöräSRAM maastopyöräSRAM kilpapyöräShimano napavaihteet
XTR Di2Dura-Ace Di2XXRed E-tapAlfine 11
XTRDura-AceX0Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2X1RedNexus 8
XTUltegraGXForce 22Nexus 7
SLX105NXForceNexus 3
DeoreTiagraX9Rival 22 
AlivioSoraX7Rival 
AceraClarisX5Apex 
Altus
Tourney
Ei etuvaihtajaa
Takavaihtaja sarja 

Takavaihtaja sarja

Mitä esimerkiksi Shimano SLX tarkoittaa? Jokainen komponenttivalmistaja jakaa komponenttinsa kuten vaihteet, jarrut, kammet jne. sarjoihin, tässä tapauksessa valmistaja on Shimano ja sarja SLX.

Sarjat vaihtelevat toiminnallisten yksinkertaisten komponenttien ja huomattavasti edistyneempien komponenttien välillä, joissa on korkea tarkkuus ja alhainen paino.

Tietysti yksinkertaisemman sarjan vaihteet ja jarrut toimivat niin kuin pitääkin, mutta eivät samalla tarkkuudella tai tunteella kuin hienomman sarjan komponentit. Todennäköisesti yksinkertaisemmat komponentit vaativat enemmän huoltoa ajan myötä.

Alla näet listan suurimpien valmistajien sarjoista järjestettynä niin, että hienoin sarja on ylhäällä.

Huomaa, että tämä taulukko ei vertaa eri merkkejä tai maantiepyöriä vs. maastopyöriä, vaan sitä tulisi käyttää vain vertailuun yhden sarakkeen sisällä.

Shimano maastopyörätShimano maantiepyörätSRAM maastopyörätSRAM maantiepyörätShimano napavaihteet
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
Shimano Nexus
MallisarjaKronan Sähköpyörät
Runkosetti
Runkokoko55
Runko-
Runkomateriaali 

Runkomateriaali

Hiilikuitu maksaa hieman enemmän kuin alumiinirunko, mutta sillä on useita etuja muihin materiaaleihin verrattuna puhtaiden ajo-ominaisuuksien osalta. Se on vahvempi, kevyempi, jäykempi ja mukavampi ajaa, koska se on elävämpi materiaali kuin alumiini. Hiilikuitu on kuitenkin hieman herkempi tarvikkeiden asentamiselle, jotka kiinnitetään rungon ympärille, kuten lukot tai lastenistuimet. Tästä syystä hiilikuitu soveltuu parhaiten urheilupyöriin kuten kilpapyöriin ja maastopyöriin.

Alumiini on edullinen ja kevyt materiaali, joka soveltuu kaikenlaisiin pyöriin. Sen avulla on helppo saavuttaa todella alhainen paino säilyttäen samalla lujuus ja hyvät ajo-ominaisuudet, eikä materiaali ole myöskään herkkä sille, mitä tarvikkeita siihen asennat. Vain puhalla ja aja ja asenna juuri sitä, mitä haluat pyörääsi!

Teräs on materiaali, jota voidaan valmistaa monissa eri laatuasteissa. Terästä voi rakentaa hyvin edullisesti, ja siksi se löytyy helpommin meidän valikoimamme yksinkertaisemmista pyöristä. Mutta se voi olla myös uskomattoman joustava, kestävä ja mukava materiaali, kun käytetään todella laadukasta terästä. Todella laadukasta terästä löytyy monista pyöristä, jotka on tarkoitettu enemmän pitkän matkan pyöräilyyn, kuten meidän hienot touringpyörät Surlyltä, ja Skeppshult-pyörät, jotka on rakennettu ruotsalaisesta laatu-teräksestä (mikä myötävaikuttaa erittäin hienoihin mukavuusominaisuuksiin useimmilla alustoilla).

Alumiini
Etuhaarukka-
Haarukan materiaaliTeräs
Haarukan jousityyppiTeräsjousi
Takahaarukan tyyppi 

Takahaarukan tyyppi

Maastopyörä voidaan jakaa monella eri tavalla. Esimerkiksi voidaan puhua niin kutsutuista “täysjousitetuista” ja “hardtaileista”. Tämä tarkoittaa siis sitä, kuinka monta eri tyyppistä jousitusta pyörässä on.

Jäykkä

Hardtailissa on vain jousitettu etuhaarukka ja jäykkä takaosa. Jäykän takaosan etuna on, että voima ei katoa takajousituksen vuoksi. Lisäksi saat yleisesti kevyemmän pyörän.

Jousitettu

Täysjousitetussa pyörässä on jousitettu etuhaarukka sekä jousitettu takaosa. Nämä pyörät sisältävät linkuston, joka yhdessä takajousituksen kanssa tarjoaa mukavamman ajokokemuksen, mutta myös vakautta ja useimmissa tapauksissa jopa nopeamman ajon. Samalla tavalla kuin etuhaarukka jousittaa pitääkseen otteen ja lisätäkseen mukavuutta, tekee takajousitus täsmälleen saman asian takapäälle.

Jäykkä
Kiekot
Etunapa-
Takanapa-
Pinnat-
Eturengas-
Takarengas-
Renkaan koko45-622
Voimansiirto
Vaihtajat-
Takavaihtaja-
Rataspakka-
Komponentit
Etujarru-
Takajarru-
Ohjainlaakeri-
Ohjaustanko-
Ohjainkannatin-
Satulatolppa-
Polkimet-
Kädensijat/tankonauhat-
Moottori
Moottori-
Moottorin sijoitus 

Moottorin sijoitus

Missä moottori on sijoitettu, vaikuttaa siihen, kuinka paljon tukea saat ja kuinka tasainen voiman tuntu on. Moottori, joka on sijoitettu etu- tai takapyörään, antaa yleensä kokemuksen, että pyörä työntää (takapyörä) tai vetää (etupyörä), kun taas keskitetty moottori antaa yleisesti vaikutelman, että se olet itse, joka polkee (ja olet tullut paljon vahvemmaksi).

Moottori, joka on sijoitettu keskiöön, tarjoaa siis monia etuja, mutta on hieman kalliimpi rakentaa, mikä tekee pyörän hinnasta korkeamman keskiöön asennetulla moottorilla verrattuna takapyörään tai etupyörään asennettuun moottoriin. Pyörään asennettu moottori on siis halvempi, ja sinulle, joka ajat lyhyitä matkoja tai käytät pyörää suhteellisen vähän, toimii tämä erinomaisesti - kun taas keskiöön asennettu moottori on suositeltava, jos aiot pyöräillä/pendelöidä useammin ja pidempiä matkoja.

Lisää keskiöön asennetusta moottorista

Moottori on sijoitettu keskiöön, eli pyörän keskelle. Tästä syystä tätä kutsutaan usein myös keskimoottoriksi tai keskusmoottoriksi. Se tarjoaa muun muassa seuraavat edut:

  • Tasaisempi käynti, koska keskimoottorissa on enemmän sensoreita kuin pyöriin sijoitetuissa moottoreissa
  • Helpompi käyttää ilman sähköavustusta, koska pyörissä ei ole vastusta
  • Parempi painonjakauma pyörässä, mikä tekee pyöräilystä helpompaa ja hauskempaa
  • Lisääntynyt poljinvoima, koska sähkövoima tulee samasta paikasta kuin poljinvoima
EtuPyörä
Moottoriteho 

Moottoriteho

Max. sallittu moottoriteho Ruotsissa on tällä hetkellä 250 W. Jos teknisissä tiedoissa mainitaan suurempi teho kuin 250 W, on kyseessä vain hetkellinen arvo käynnistyksessä tai kiihdytyksessä, joka laskee 250 W:iin muutaman sekunnin kuluttua.
250 W
Moottorin äänitasoAlhainen
Vääntömomentti 

Vääntömomentti

Moottorin vääntömomentti mitataan newtonmetreinä (Nm) ja se on mittari voiman kyvystä vääntää kohdetta tietyn akselin ympäri. Yksinkertaistettuna voidaan sanoa, että mitä suurempi vääntömomentti, sitä parempi.
30 Nm
SensoritNopeus, Kadenssi
Maksiminopeus avustettuna 

Maksiminopeus avustettuna

Ruotsissa sallittu enimmäisavustusnopeus on tällä hetkellä 25 km/h. Jos nopeutesi ylittää 25 km/h, moottori lakkaa avustamasta ja sinun on poljettava itse.
25 km/h
Keskimääräinen kantama 

Keskimääräinen kantama

Akkuun liittyvät tiedot kertovat, kuinka pitkälle pääsee normaaleissa (tai keskimääräisissä) olosuhteissa (keskikokoisia mäkiä, joitakin pysähdyksiä ja käynnistyksiä sekä vaihtelevia alustoja) ennen kuin akku on täysin tyhjä. Tiedot on pääasiassa saatu sähkömoottorin valmistajalta, ja huomioon on otettu myös pyörän tyyppi (maastopyörä, vakio-pyörä jne.).
50 km
Maksimikantama 

Maksimikantama

Kertoo, kuinka pitkälle voi päästä ihanteellisissa olosuhteissa (lämmin sää, vähän mäkiä, harvat pysähdykset ja käynnistykset sekä tasainen alusta) ennen kuin akku on täysin tyhjä. Tiedot ovat pääasiassa peräisin sähkömoottorin valmistajalta sekä otettu huomioon, minkä tyyppisestä pyörästä on kyse (MTB, peruspyörä jne.)

90 km
Akku
Akku-
AkkutyyppiLitiumioni
Akun sijaintiTavarateline
Irrotettava akkuKyllä
Akkukapasiteetti (Wh)468
Akkukapasiteetti (Ah)13
Jännite36 V
Sisältyykö akku?Kyllä
Akkulaturi2A
Voidaan ladata pyörässäKyllä
Näyttö
NäyttöAnanda D13 LCD
Irrotettava näyttöEi
Näytön sijaintiVasen
LatausporttiEi
Avustustasot1, 2, 3, 4, 5, Off, Walk
TalutusapuKyllä
Varusteet
Valot-
Lokasuojat-
Seisontatuki-
Kori-
Lukko-
Vakuutusyhtiöiden hyväksymä lukko 

Vakuutusyhtiöiden hyväksymä lukko

Jos pyöräsi varastetaan, vakuutusyhtiöt vaativat yleensä, että se on ollut lukittuna kiinteään esineeseen yhdessä SSF-hyväksytyn lukon kanssa. Harkitse siis tarkkaan ennen kuin tilaat liian yksinkertaisen lukon, joka ei ehkä ole hyväksytty.
Kyllä
Muut-
ASIAKKAIDEN MIELIPITEET
Myös tagattu

Ostoskorisi(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä
Yhteensä: € 0
Kassalle

Suosikit(0 tuotetta)

Sinulla ei ole suosikkeja
VALIKKO