• NOPEAT TOIMITUKSET
  • MAKSA HELPOSTI KLARNALLA
  • TUHANSIA PYÖRIÄ VARASTOSSA
0
Suosikkilista
0
Ostoskori

WINTHER Winther Naisten sähköpyörä Superbe 2 7-vaihteinen Mattamusta

Winther Naisten sähköpyörä Superbe 2 7-vaihteinen Mattamusta
Kuvaus

Lumoava tanskalainen sähköpyörä, joka vie sinut nopeasti ja mukavasti haluamaasi paikkaan

Ihastuttava Black Winther Superbe 2 on tehokas tanskalainen sähköpyörä meitä vaativia arkipyöräilijöitä varten, jotka arvostavat korkeaa mukavuutta, luotettavaa toimintaa ja korkealaatuista tanskalaista muotoilua. Tyylikäs ja kestävä käyttöpyörä esimerkillisen matalalla nousukynnyksellä, mikä takaa, että voit päivittäin suorittaa pitkiä matkoja tulematta lainkaan väsyneeksi, hengästyneeksi tai kuluneeksi. Suuret lastimäärät eivät ole ongelma, eteen on sijoitettu tukeva pyöräkori ja yhdessä vakaan tavaratelineen kanssa pyörä selviää päivittäisistä kuljetustarpeistasi pakkaustehokkuudella. Mallin vastustamaton väri korostaa persoonallisuuttasi, ja sen hillitty sävy sekä hienostuneen tyylipuhdas grafiikka tekevät siitä todella houkuttelevan vaihtoehdon. Joten jos haluat tyydyttää vahvan halusi mukavalla, ongelmattomalla, tehokkaalla ja hyvin varustellulla skandinaavisella sähköpyörällä matalalla astumiskorkeudella, tämä on herkullinen valinta.

Avain menestykseen!

  • Käsiteltävä sähköpyörä pyöräilijöille, jotka arvostavat korkealaatuista tanskalaista muotoilua
  • Kauniisti kaareva alumiinirunko, jossa on erittäin matala nousukynnys, joka on täysin mukautettu päivittäiseen käyttöösi
  • Vastustamaton musta sävy sekä hienostuneen tyylikäs grafiikka, joka antaa persoonallisuutesi loistaa
  • Tehokas sähkömoottori jopa 100Nm (250W) ja ihana dynaaminen tunne Tanskalaiselta Promovecilta
  • Akku ei sisälly - Mutta voit valita yhden kolmesta eri mallista, jotka sopivat (valmistettu Tanskassa)
  • Voimansiirron keskeinen sijoittelu tarjoaa esimerkillisen hyvin tasapainotetun ja turvallisen pyöräilyn
  • Äärimmäisen luotettava voimansiirto, jossa on 7 melkein pomminvarmaa navanvaihdetta Shimanolta (Nexus)
  • Käsittelyssä helpot ja tehokkaat jarrut, jotka tarjoavat luotettavaa suorituskykyä kaikissa olosuhteissa
  • Vakaa pyöräsarja laadukkailla renkailla, jotka tarjoavat hyvän rullan ja suuren mukavuuden useimmilla alustoilla
  • Korkea varustelutaso, jossa on luotettavia laatuosia, tekee elämästä paljon helpompaa

Kauniisti kaareva alumiinirunko, jossa on paljon vääntöjäykkyyttä oikeissa paikoissa

Tyylikkään maalipinnan alla piilee korkealaatuinen alumiinirunko, jossa on kauniit kaarevat muodot ja käytännöllinen matala nousukynnys. Tämä takaa, että pyörä on esimerkillisen helppokäyttöinen ja ketterä. Runko on kevyt, mutta samalla se on vääntöjäykkä oikeissa kohdissa, mikä varmistaa, että polkemasi voima todella siirtyy takapyörään ja muuttuu haluamaksesi nopeudeksi. Se on tarpeeksi kestävä kestämään kaiken, mitä työmatkapyöräilijä tai seikkailunhaluinen arkipyöräilijä voi sille altistaa, ja se on samalla tarpeeksi joustava tehokkaasti vaimentamaan tärähdyksiä ja värinöitä alustalta, jotta kaikki kierroksesi tuntuvat miellyttäviltä.

Mukava pysty ajoasento, joka tarjoaa kristallinkirkkaan näkymän ympäristöön

Ajoasento on mukavan pysty ja ohjaustanko on hieman kallistettu tarjoten mukavaa ergonomiaa käsivarsillesi, ja päissä on luonnollisesti asennettu parit kädensijat. Ohjausvarsi on käytännössä säädettävissä kulmassa, jotta voit helposti löytää itsellesi parhaiten sopivan asennon. Satula on juuri sopivan leveä ja lisäksi varustettu ihanalla pehmeällä vaimennuksella, mikä todella tekee ihmeitä mukavuudelle.

Voimakas sähkömoottori ympäristöystävällisellä raaka-voimalla ja hyvä vedon tuntu kengänpohjissa

Voiman lähteenä toimii iskevä sähkömoottori keskiasennuksella tanskalaiselta Promovecilta ja sitä täydentää akku (ei sisälly), joka on helposti saavutettavissa sijoitettuna pyörän tukevalle tavaratelineelle (akut on myös valmistettu kotimaassa Tanskassa). Voimakas sähkömoottori tarjoaa jopa 100Nm ympäristöystävällistä raaka-voimaa, mikä antaa sinulle runsaasti ylimääräistä vetovoimaa. Se kulkee jopa 25 km/h nopeudella, mutta totta kai voit pyöräillä vieläkin nopeammin (loput työstä teet vanhanaikaisella lihasvoimalla). Moottorin keskeisen sijoittelun ansiosta saavutetaan hieno tasapaino, mutta se tarjoaa myös huomattavasti dynaamisemman tunteen itse pyöräilyssä. Käytännössä tämä tarkoittaa, että kun poljet rauhallisesti ja varovasti, saat pehmeää ja rauhallista apua, mutta jos poljet nopeammin ja ehkä ennen kaikkea intensiivisemmin, saat paljon voimakkaampaa apua, mikä tietenkin myös lisää nopeutta.

Voimakas moottori toimii lähes saumattomasti 7 kapseloidun ja melkein huoltovapaan navanvaihteen kanssa Shimanolta (Nexus), mikä yhdessä tarjoaa sinulle voimakasta pyöräilyiloa korkeimmasta luokasta. Kumppanuus toimii tehokkaasti, hiljaisesti ja tarjoaa jopa 50/80/130 km toimintamatkan (riippuen siitä, minkä kolmesta akusta päätät hankkia). Vaihteet ovat myös hyvin suojattu fyysiseltä vaikutukselta sekä sateelta, loskalta ja lialta, mikä tarkoittaa, että ne vaativat vähimmäismäärän huoltoa. Ja normaalilla huolenpidolla, hieman rakkaudella ja silloin tällöin suoritettavalla huollolla, se tuo iloa useiden vuosikymmenten ajan.

Helppokäyttöinen tanskalainen teknologia, joka tarjoaa lähes rajattoman voiman tunteen

Kaikesta modernista teknologiasta huolimatta pyörä on esimerkillisen helppokäyttöinen; valitset vain yhden viidestä avustustasosta ja sitten vain poljet… koska älykäs järjestelmä hoitaa loput. Voit myös käyttää niin kutsuttua "kävelyavustusta", mikä tarkoittaa, että voit käyttää sähkömoottoria myös kävellessäsi pyörän vieressä (enintään 5 km/h). Ohjaustangossa on selkeä CONNECT + näyttö, joka näyttää kaiken tarvitsemasi juuri sillä hetkellä, mutta voit myös yhdistää järjestelmään bluetoothin kautta saadaksesi tarkempaa tietoa. Sähköavustuksen avulla liikut suurilla nopeuksilla vaivattomasti, sekä maaseudun ylämäissä että kaupungin kiivaiden liikennevalojen keskellä.

Vakaa pyöräsarja, jossa on hyvän pidon tarjoavat laaturenkaat sekä luotettava jarruteho

Koko kokonaisuus rullaa vakaalla pyöräsarjalla, jossa on laadukkaat renkaat, jotka tarjoavat hyvän rullan ja suuren mukavuuden useimmilla alustoilla. Kun tulee aika hidastaa vauhtia, sinulla on käytettävissäsi käsittelyssä helppo ja tehokas hydraulinen levyjarru edessä ja perinteinen jalkajarru takana, vähintäänkin luotettava yhdistelmä, joka tarjoaa päättäväistä jarrutuskykyä riippumatta päivän olosuhteista ja lisäksi ympäri vuoden.

Korkea varustelutaso luotettavilla laatukomponenteilla jo alusta alkaen

Varustelu on sekä kestävä että runsas, ja siihen kuuluu tukeva tavarateline, kestävät lokasuojat, antelias etukori, hyvin peittävä ketjusuoja, tukeva tuki ja hyväksytty lukko, jotka toivottavasti takaavat, että saat pitää uuden pyöräsi rauhassa. Sen tehokas valaistus (jota sekä takana että edessä käyttää sama akku kuin sähkömoottori) varmistaa, että näyt selvästi ja voit jatkaa pyöräilyä myös auringon laskettua, ja renkaiden heijastinnauhan ansiosta näyt paremmin myös sivulta.

YKSITYISKOHDAT
Tuotenumero0056008-F690
EAN-koodi-
TuotemerkkiWINTHER
VäriMattsvart M. Svart
Valmistajan tuotenumero-
Tuotenumero0056008
Tekniset tiedot
Kiekkokoko 

Kiekkokoko

Pyörän koon tarkoittaa juuri sitä mitä se kuulostaakin - pyörien kokoa. Se mitataan yleensä tuumissa (esim. 28") tai millimetreissä (esim. 622). Ruotsissa tuumat ovat yleisin mittayksikkö, ja siksi olemme päättäneet käyttää sitä. Pyörän koon merkitys vaihtelee pyörätyypin mukaan.

Lastenpyörät

Lastenpyörät määritellään useimmiten pyörän koon perusteella, mikä eroaa aikuisten pyöristä, joissa rungon koko määrää pyörän koon. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki 24"-renkailla varustetut pyörät olisivat samankokoisia, ja siksi olemme päättäneet, että emme käytä kokotaulukkoa, vaan annamme tarkat pituussuositukset kullekin yksittäiselle pyörälle.

Kun ostat lastenpyörää, haluat tietysti, että lapsi voi kasvaa pyörän kanssa. On kuitenkin muistettava, että liian suuri pyörä on yleensä liian pitkä, mikä johtaa makuuasentoon ja vähentää siten lapsen näkyvyyttä. Valitse siis koskaan pyörää, jossa lapsi on yli 5 senttimetriä lyhyempi kuin ilmoitettu pituussuosituksemme.

Maastopyörät

Maastopyöräilyssä on kolme eri pyörän kokoa: 29", 27,5" ja 26". 26" oli pitkään ainoa käytössä ollut koko maastopyörille, mutta nykyään sitä käytetään käytännössä vain nuorten pyörissä ja yksinkertaisissa maastopyörissä, jotka on tarkoitettu kuljetukseen ja kevyeen kuntoiluun. Jos haluat harjoitella tai jopa kilpailla pyörälläsi, oikeat koot ovat 29" tai 27,5". Yksinkertaistetusti voidaan sanoa, että 29" tarjoaa vakaamman kokemuksen, säilyttää vauhdin paremmin ja pääsee pienien esteiden yli helpommin kuin 27,5", kun taas 27,5" antaa pyörän, joka tuntuu ketterämmältä mutkissa ja on hieman nopeampi kiihdytyksessä. Monet 27,5" täysjousitetut maastopyörät ovat lisäksi pidemmällä iskunpituudella ja soveltuvat teknisempään ja haastavampaan maastoon.

Kilpapyörät, standardipyörät, hybridipyörät ja muut pyörät

Käytännössä kaikissa muissa pyörissä paitsi maastopyörissä ja lastenpyörissä käytetään 28"-renkaita, jotka ovat hyvin tasapainotettu koko, joka tarjoaa hyvät edellytykset rullata helposti, olla mukava istua ja helppo ohjata.

28"
PersonointiTyömatkapyöräily
TuotesarjaWinther Superbe Dam
MallisarjaBlack Winther
Winther Sähköpyörät
SukupuoliMiesten
Naisten malli 

Naisten malli

Koska naiset ja miehet yleensä eroavat anatomiansa puolesta, monet valmistajat suunnittelevat pyöriä, jotka on mukautettu sen mukaisesti. Yleensä kyse on vain pienistä eroista. Muun muassa satulat ovat usein leveämpiä, ohjaustangot kapeampia ja kampivarsien pituus lyhyempi. Joissain tapauksissa tehdään myös naisille suunnattuja malleja pienemmissä ko'oissa ja viettävällä yläputkella. Joskus myös eri väreissä.
Kyllä
Valmistajan väri-
Vuosimalli2021
Paino (valmistajan mukaan)25kg sis. standardiakku
Valmistajan verkkosivutwww.winther-cyklar.se/
SähköpyöräKyllä
SähköjärjestelmäPromovec
Pituutesi 

Pituutesi

Valmistajan suosittelema pituus
-
Sopii pituudelle (cm)-
Jarrutyyppi 

Jarrutyyppi

Vannejarrut

Klassiset jarrut kaikenlaisiin pyöriin, jotka pikkuhiljaa syrjäytyvät levyjarrujen tieltä. Nämä ohjataan kahvoista ohjaustangosta ja puristuvat jarrupalat vanteen kehää vasten pysäyttääkseen pyörän. Vannejarruja on erilaisia eri pyörätyyppejä varten ja niihin kuuluu muun muassa V-jarrut, cantilever-jarrut ja U-jarrut. Näiden etuna on, että ne ovat hyvin helppoja huoltaa ja niiden paino on alhainen.

Rumpujarru

Toimivat samankaltaisesti kuin trummijarrut, joita löytyy muun muassa mopedeista. Tässä jarrupalat työntyvät ulos metallia vasten sylinterissä pyörän keskellä. Nämä vaativat vähiten huoltoa ja ovat erittäin luotettavia. Haittapuolena on, että niiden jarruteho ei ole yhtä voimakas kuin esimerkiksi levyjarruilla.

Jalkajarru

Standardi, joka löytyy useimmista klassisista naisten ja miesten pyöristä. Tämä jarrutyyppi vaatii hyvin vähän huoltoa, mutta rajoittuu, jos haluat enemmän vaihteita. Nämä kuuluvat nimittäin erityisiin navan tyyppeihin (pyörän keskiosa), joissa on kapseloituja vaihteita, esimerkiksi Shimano Nexus. Haittapuolena on, että jarruttamiseen tarvitaan enemmän voimaa verrattuna muihin jarrutyyppeihin, ja jalkojen täytyy olla tietyissä asennoissa, jotta saavutetaan tarvittava jarruvoima.

Levyjarru

Nykyaikaiset jarrut muun muassa maastopyörissä, hybridipyörissä ja monissa sähköpyörissä. Nämä perustuvat jarrusatulaan, joka puristaa metallilevyä vasten pyörän navassa (pyörän keskellä). Tämä on hyvin samankaltainen järjestelmä kuin mitä käytetään sekä autoissa että moottoripyörissä ja pidetään tällä hetkellä parhaana ratkaisuna. Nämä ovat tehokkaimmat jarrut, vaativat suhteellisen vähän huoltoa ja ovat erittäin luotettavia ja saatavilla sekä mekaanisina (vaijerilla) että hydraulisina (suljettu järjestelmä öljyllä).

Jalkajarru
Vaihteiden lukumäärä 

Vaihteiden lukumäärä

Kuinka monta vaihdetta tarvitsen?

Tämä riippuu täysin siitä, miten pyöräilet ja mitä haluat saada irti pyörästäsi. Selvittääksesi tämän, sinun on tiedettävä, miten aiot pyöräillä ja haluatko painottaa matalaa huollon tarvetta vai korkeaa suorituskykyä.

Matala huolto

Tässä tapauksessa sinun kannattaa valita vaihteisto, jossa on napavaihteet. Näitä on saatavilla 2-11 vaihteen vaihtoehtoina muun muassa Shimanolta ja heidän Nexus-sarjastaan, jossa on 3, 7 ja 8 vaihdetta. On myös Shimano Alfine, joka on hienostuneempi malli, jossa on vähemmän vastusta mekaniikassa ja joka on saatavilla 8 ja 11 vaihteen versioina.

Korkea suorituskyky

Tässä tapauksessa takavaihteiden määrä liittyy suoraan laatuun. Valmistajat kilpailevat siitä, kuka tekee parhaat vaihteet suurimmalla määrällä rattaan hampaita kasetissa. Tämä tarkoittaa, että hienoimmat komponentit ovat myös ne, joissa on eniten vaihteita takana. Edessä on yksi tai kaksi hammasratasta hienommille osille.

Molempien yhdistelmä

Tässä tapauksessa katsomme järjestelmiä, joissa on 2-3 vaihdetta edessä ja 8-10 ratasta takana. Nämä ovat hieman yksinkertaisempaa rakennuslaatua, joka myös painaa enemmän. Ne on sen sijaan rakennettu kestävämmistä materiaaleista, kuten teräksestä alumiinin sijaan. Nämä kestävät usein enemmän iskuja, mutta eivät toimi yhtä sujuvasti

7-vaihteinen (napavaihde)
Vaihdevipu sarjaShimano Nexus
Etuvaihtaja sarja 

Etuvaihtaja sarja

Mitä esimerkiksi Shimano SLX tarkoittaa? Jokainen komponenttivalmistaja jakaa komponenttinsa, kuten vaihteet, jarrut, kammet jne., sarjoihin, tässä tapauksessa valmistaja on Shimano ja sarja SLX.

Sarjat vaihtelevat toiminnallisista yksinkertaisista komponenteista huomattavasti kehittyneempiin komponentteihin, joissa on korkea tarkkuus ja matala paino.

Yksinkertaisemman sarjan vaihteet ja jarrut toimivat kuten pitääkin, mutta eivät samalla tarkkuudella tai tuntumalla kuin hienomman sarjan komponentit. Todennäköisesti yksinkertaisemmat komponentit vaativat enemmän huoltoa ajan myötä.

Alla näet listan suurimpien valmistajien sarjoista järjestettynä siten, että hienoin sarja on ylhäällä.

Huomaa, että tämä taulukko ei vertaa eri merkkejä tai kilpapyörää vs. maastopyörää, vaan sitä tulisi käyttää vain vertailuun yhden sarakkeen sisällä.

Shimano maastopyöräShimano kilpapyöräSRAM maastopyöräSRAM kilpapyöräShimano napavaihteet
XTR Di2Dura-Ace Di2XXRed E-tapAlfine 11
XTRDura-AceX0Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2X1RedNexus 8
XTUltegraGXForce 22Nexus 7
SLX105NXForceNexus 3
DeoreTiagraX9Rival 22 
AlivioSoraX7Rival 
AceraClarisX5Apex 
Altus
Tourney
Ei etuvaihtajaa
Takavaihtaja sarja 

Takavaihtaja sarja

Mitä esimerkiksi Shimano SLX tarkoittaa? Jokainen komponenttivalmistaja jakaa komponenttinsa kuten vaihteet, jarrut, kammet jne. sarjoihin, tässä tapauksessa valmistaja on Shimano ja sarja SLX.

Sarjat vaihtelevat toiminnallisten yksinkertaisten komponenttien ja huomattavasti edistyneempien komponenttien välillä, joissa on korkea tarkkuus ja alhainen paino.

Tietysti yksinkertaisemman sarjan vaihteet ja jarrut toimivat niin kuin pitääkin, mutta eivät samalla tarkkuudella tai tunteella kuin hienomman sarjan komponentit. Todennäköisesti yksinkertaisemmat komponentit vaativat enemmän huoltoa ajan myötä.

Alla näet listan suurimpien valmistajien sarjoista järjestettynä niin, että hienoin sarja on ylhäällä.

Huomaa, että tämä taulukko ei vertaa eri merkkejä tai maantiepyöriä vs. maastopyöriä, vaan sitä tulisi käyttää vain vertailuun yhden sarakkeen sisällä.

Shimano maastopyörätShimano maantiepyörätSRAM maastopyörätSRAM maantiepyörätShimano napavaihteet
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
Shimano Nexus
MallisarjaBlack Winther
Winther Sähköpyörät
Runkosetti
Runkokoko-
Runko-
Runkomateriaali 

Runkomateriaali

Hiilikuitu maksaa hieman enemmän kuin alumiinirunko, mutta sillä on useita etuja muihin materiaaleihin verrattuna puhtaiden ajo-ominaisuuksien osalta. Se on vahvempi, kevyempi, jäykempi ja mukavampi ajaa, koska se on elävämpi materiaali kuin alumiini. Hiilikuitu on kuitenkin hieman herkempi tarvikkeiden asentamiselle, jotka kiinnitetään rungon ympärille, kuten lukot tai lastenistuimet. Tästä syystä hiilikuitu soveltuu parhaiten urheilupyöriin kuten kilpapyöriin ja maastopyöriin.

Alumiini on edullinen ja kevyt materiaali, joka soveltuu kaikenlaisiin pyöriin. Sen avulla on helppo saavuttaa todella alhainen paino säilyttäen samalla lujuus ja hyvät ajo-ominaisuudet, eikä materiaali ole myöskään herkkä sille, mitä tarvikkeita siihen asennat. Vain puhalla ja aja ja asenna juuri sitä, mitä haluat pyörääsi!

Teräs on materiaali, jota voidaan valmistaa monissa eri laatuasteissa. Terästä voi rakentaa hyvin edullisesti, ja siksi se löytyy helpommin meidän valikoimamme yksinkertaisemmista pyöristä. Mutta se voi olla myös uskomattoman joustava, kestävä ja mukava materiaali, kun käytetään todella laadukasta terästä. Todella laadukasta terästä löytyy monista pyöristä, jotka on tarkoitettu enemmän pitkän matkan pyöräilyyn, kuten meidän hienot touringpyörät Surlyltä, ja Skeppshult-pyörät, jotka on rakennettu ruotsalaisesta laatu-teräksestä (mikä myötävaikuttaa erittäin hienoihin mukavuusominaisuuksiin useimmilla alustoilla).

Alumiini
Takahaarukan tyyppi 

Takahaarukan tyyppi

Maastopyörä voidaan jakaa monella eri tavalla. Esimerkiksi voidaan puhua niin kutsutuista “täysjousitetuista” ja “hardtaileista”. Tämä tarkoittaa siis sitä, kuinka monta eri tyyppistä jousitusta pyörässä on.

Jäykkä

Hardtailissa on vain jousitettu etuhaarukka ja jäykkä takaosa. Jäykän takaosan etuna on, että voima ei katoa takajousituksen vuoksi. Lisäksi saat yleisesti kevyemmän pyörän.

Jousitettu

Täysjousitetussa pyörässä on jousitettu etuhaarukka sekä jousitettu takaosa. Nämä pyörät sisältävät linkuston, joka yhdessä takajousituksen kanssa tarjoaa mukavamman ajokokemuksen, mutta myös vakautta ja useimmissa tapauksissa jopa nopeamman ajon. Samalla tavalla kuin etuhaarukka jousittaa pitääkseen otteen ja lisätäkseen mukavuutta, tekee takajousitus täsmälleen saman asian takapäälle.

Jäykkä
Kiekot
Takanapa-
Eturengas-
Takarengas-
Renkaan koko42-622
Voimansiirto
Vaihtajat-
Takavaihtaja-
Komponentit
Etujarru-
Takajarru-
Ohjaustanko-
Ohjainkannatin-
Polkimet-
Kädensijat/tankonauhat-
Moottori
Moottori-
Moottorin sijoitus 

Moottorin sijoitus

Missä moottori on sijoitettu, vaikuttaa siihen, kuinka paljon tukea saat ja kuinka tasainen voiman tuntu on. Moottori, joka on sijoitettu etu- tai takapyörään, antaa yleensä kokemuksen, että pyörä työntää (takapyörä) tai vetää (etupyörä), kun taas keskitetty moottori antaa yleisesti vaikutelman, että se olet itse, joka polkee (ja olet tullut paljon vahvemmaksi).

Moottori, joka on sijoitettu keskiöön, tarjoaa siis monia etuja, mutta on hieman kalliimpi rakentaa, mikä tekee pyörän hinnasta korkeamman keskiöön asennetulla moottorilla verrattuna takapyörään tai etupyörään asennettuun moottoriin. Pyörään asennettu moottori on siis halvempi, ja sinulle, joka ajat lyhyitä matkoja tai käytät pyörää suhteellisen vähän, toimii tämä erinomaisesti - kun taas keskiöön asennettu moottori on suositeltava, jos aiot pyöräillä/pendelöidä useammin ja pidempiä matkoja.

Lisää keskiöön asennetusta moottorista

Moottori on sijoitettu keskiöön, eli pyörän keskelle. Tästä syystä tätä kutsutaan usein myös keskimoottoriksi tai keskusmoottoriksi. Se tarjoaa muun muassa seuraavat edut:

  • Tasaisempi käynti, koska keskimoottorissa on enemmän sensoreita kuin pyöriin sijoitetuissa moottoreissa
  • Helpompi käyttää ilman sähköavustusta, koska pyörissä ei ole vastusta
  • Parempi painonjakauma pyörässä, mikä tekee pyöräilystä helpompaa ja hauskempaa
  • Lisääntynyt poljinvoima, koska sähkövoima tulee samasta paikasta kuin poljinvoima
Kammetarvike
Moottoriteho 

Moottoriteho

Max. sallittu moottoriteho Ruotsissa on tällä hetkellä 250 W. Jos teknisissä tiedoissa mainitaan suurempi teho kuin 250 W, on kyseessä vain hetkellinen arvo käynnistyksessä tai kiihdytyksessä, joka laskee 250 W:iin muutaman sekunnin kuluttua.
250 W
Moottorin äänitasoAlhainen
SensoritNopeus, Kadenssi, vääntömomentti
Maksiminopeus avustettuna 

Maksiminopeus avustettuna

Ruotsissa sallittu enimmäisavustusnopeus on tällä hetkellä 25 km/h. Jos nopeutesi ylittää 25 km/h, moottori lakkaa avustamasta ja sinun on poljettava itse.
25 km/h
Maksimikantama 

Maksimikantama

Kertoo, kuinka pitkälle voi päästä ihanteellisissa olosuhteissa (lämmin sää, vähän mäkiä, harvat pysähdykset ja käynnistykset sekä tasainen alusta) ennen kuin akku on täysin tyhjä. Tiedot ovat pääasiassa peräisin sähkömoottorin valmistajalta sekä otettu huomioon, minkä tyyppisestä pyörästä on kyse (MTB, peruspyörä jne.)

130 km
Akku
Akku-
AkkutyyppiLitiumioni
Akun sijaintiTavarateline
Irrotettava akkuKyllä
Akkukapasiteetti (Wh)317, 374, 561
Akkukapasiteetti (Ah)10.4, 15.6, 8.8
Jännite36 V
Sisältyykö akku?Ei
Akkulaturiyes
Voidaan ladata pyörässäKyllä
Näyttö
NäyttöPromovec CONNECT + (Bluetooth)
Irrotettava näyttöEi
Näytön sijaintiVasen
LatausporttiEi
Avustustasot5
TalutusapuKyllä
Varusteet
Valot-
Lokasuojat-
Seisontatuki-
Kori-
Lukko-
Muut-
ASIAKKAIDEN MIELIPITEET

MUITA TUOTTEITA SARJASSA Winther Superbe Dam

SAMANKALTAISIA TUOTTEITA

Ostoskorisi(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä
Yhteensä: € 0
Kassalle

Suosikit(0 tuotetta)

Sinulla ei ole suosikkeja
VALIKKO