• NOPEAT TOIMITUKSET
  • MAKSA HELPOSTI KLARNALLA
  • TUHANSIA PYÖRIÄ VARASTOSSA
0
Suosikkilista
0
Ostoskori

ECORIDE Ecoride Sähköpyörä Tripper 28 AXS M-10 Musta

Ecoride Sähköpyörä Tripper 28 AXS M-10 Musta
Kuvaus

Urheilullinen ruotsalainen monitaituri, ensiluokkainen sähkökäyttö ja eleganssit muodot

Tehokkaasti varustettu, kätevä ja voimakas EcoRide Tripper 28 AXS M-10 on vakuuttavan sulava urheilupyörä, joka vie sinut vaivattomasti haluamiisi paikkoihin ja mahdollistaa auton jättämisen talliin hyvällä omallatunnolla. Kyseessä on vahva arkipyörä tyylikkäillä muotoiluilla, joka takaa, että voit päivittäin taittaa pitkiä matkoja tuntematta oloasi lainkaan väsyneeksi, hengästyneeksi tai uupuneeksi. Tämä ketterä moniosaaja on varustettu huippuluokan keskimoottorilla, joka tarjoaa dynaamisen ajokokemuksen, erinomaisen reagointikyvyn ja hurmaavasti viihdyttävät ajoominaisuudet. Suurten lastien kuljettaminen ei muodostu ongelmaksi, sillä löydät edestä kätevästi muokattavan AVS-alustan ja takaa näppärän sivulaukkupidikkeen, mikä yhteensä varmistaa, että pyörä pystyy käsittämään vaihtelevat kuljetustarpeet pakkaustehokkuudella, joka tekee vaikutuksen. Malli on suunniteltu lähes 15 vuoden kokemuksella laadukkaiden sähköpyörien rakentamisesta, ja sen luotettavien ruotsalaisgeenien ansiosta se on täysin mukautettu vaativaan pohjoismaiseen ilmastoomme.

Menestyksen avain!

  • Sujuva, nopea, urheilullinen ja helppokäyttöinen sähköpyörä vahvoilla ruotsalaisgeeneillä
  • Voimakas sähkökäyttö ihastuttavan dynaamisella tuntumalla (STePS E6100) sekä tehokas akku (501 Wh)
  • Tehokas voimansiirto 10 laadukkaalla vaihteella Shimanolta (Deore)
  • Pyörän tasapainotettu painopiste mahdollistaa turvallisen ja tasapainoisen ajon
  • Urheilullinen ja mukava ajotyyli, joka tarjoaa hyvän näkyvyyden liikenteeseen!
  • Tehokkaat hydrauliset levyjarrut, jotka toimivat luotettavasti ja vaivattomasti läpi vuoden
  • Modulaarinen AVS-alusta edessä ja sivulaukkuteline takana - täyttää päivittäiset kuljetustarpeesi
  • Kattava varustetaso luotettavilla komponenteilla, jotka ovat suunniteltu pohjoismaisiin oloihin
  • Luja 28-tuumaiset renkaat, joissa on 42 mm leveys sekä pistosuoja ja käytännöllinen heijastinnauha

Taidokkaasti muotoiltu runko, jossa on elegantit skandinaaviset viivat ja urheilullinen tunne

Urheilullisen rungon matalampi kynnys ja tukeva rakenne varmistavat turvallisen vakauden, mutta samalla tarvittavan joustavuuden mukavaan ajoon kun tie ei ole paras mahdollinen. Sen tasapainotettu geometria tarjoaa sporttisen ajotylin, mutta sallii myös hyvän näkyvyyden ympäröivään liikenteeseen. Hieman leveämmät renkaat takaavat aina miellyttävän ajomukavuuden, ja niiden pito käännöksissä sekä hyvä rullaus ja nopea kiihtyvyys näkyvät, kun kiidät suoraa tietä tai kiihdytät liikennevaloista. Lisäksi säädettävä ohjaustangon kaula mahdollistaa juuri sinulle sopivan asennon löytämisen. Lyhyesti - joustava kokonaisuus, joka takaa mukavan urheilullisen ajotylin ja hyvän yleiskuvan liikenteestä.

Kun tehokas sähkökäyttö yhdistyy urheilulliseen 10-vaihteiseen voimansiirtoon

Shimano (STePS E6100) tarjoaa voiman, joka koostuu tehokkaasta keskelle sijoitetusta moottorista atleettisilla ominaisuuksilla sekä tyylikkäästi rungon diagonaliputkeen integroidusta, irrotettavasta ja lukittavasta kompaktista akusta (501Wh). Akun fiksu sijoittelu johtaa matalaan ja keskitettyyn painopisteeseen, mikä lisää ajon vakautta ja mahdollistaa lastenistuinten kiinnittämisen helposti. Tehokas sähkömoottori (60Nm) antaa siroa seurantaa ja tarjoaa runsaasti ympäristöystävällistä tehoa, antaen lisäpotkua sekä jaloille että keuhkoille. Se on myös kevyempi, pienempi ja huomattavasti hiljaisempi kuin aiempi suosittu mallinsa. Keskimoottorin ansiosta saavutetaan paras tasapaino ja voimakas dynaminen ajoelämys. Jos poljet rauhallisesti, saat pehmeää assistanssia. Nopeammin ja voimakkaammin polkiessasi assistanssi on voimakkaampaa, mikä näkyy myös nopeudessa (korkeintaan 25 km/h). Moottori ja 10 tehoasetusta Shimanolta toimivat saumattomasti yhdessä, tarjoten vaikuttavan toimintasäteen (jopa 185 km) oikeilla nopeuksilla.

Helppokäyttöinen teknologia luo nautinnollisen tunteen rajattomasta voimasta

Modernista teknologiasta huolimatta pyörä on erittäin helppokäyttöinen, valitse yksi neljästä avustustasosta (Off, Low, Mid, High) ja oikea vaihde, ja aloita polkeminen... älykäs järjestelmä hoitaa loput. Ohjauksesta löytyy selkeä näyttö, joka näyttää nopeuden, matkan, kokonaismatkan, akun tilan, huoltotiedot, valon ja kellon (yhteyden muodostaminen muihin laitteisiin ANT:n ja Bluetoothin kautta mahdollista). Saatavilla on myös viides "kävelyavustus"-tila, joka mahdollistaa sähkömoottorin käytön kävellessäsi pyörän vieressä (enintään 6 km/h). Sähköavustuksen ansiosta eteneminen on nopeaa ja vaivatonta, niin maaseudun ylämäissä kuin kaupungin vilkkaassa liikenteessä. Koska pyörä on suunniteltu nopeaan liikkumiseen, se on varustettu tehokkailla hydraulisilla levyjarruilla, jotka takaavat luotettavan ja voimakkaan jarrutustehon kaikissa olosuhteissa... laatu ja turvallisuus ennen kaikkea!

Kätevä AVS-alusta tekee kiireisestä arjestasi sujuvampaa

Pyörässä on käytännöllinen AVS-alusta edessä, innovatiivinen ja toiminnallinen ruotsalainen järjestelmä, jonka avulla voit helposti kiinnittää ja irrottaa koreja, laatikoita ja muita lisävarusteita. Kyseessä on joustava järjestelmä, joka on suunniteltu tekemään pyörän lastaaminen päivän tarpeiden mukaan vaivattomaksi. Takana on tyylikäs sivulaukkuteline, joka kestää kaksinkertaiset sivulaukut. Kaikki tämä on suunniteltu helpottamaan hektistä arkeasi, jotta voit ottaa mukaasi kaiken tarvittavan päivän aikataulusta riippumatta.

Ruhtinaallinen varustetaso ja runsaasti käytännöllisiä lisävarusteita

Muiden varusteiden taso on todella ruhtinaallinen. Mitä sanoisit laadukkaasta valaistuksesta, joka varmistaa että erotut liikenteessä, kestävistä lokasuojista, jotka mahdollistavat ajamisen missä tahansa säässä, ja kattavasta ketjusuojasta, joka pitää vaatteesi ehjinä ja puhtaina. Lisäksi on säädettävä teline, kestävät laaturenkaat pistosuojauksella ja sisäänrakennetulla heijastinnauhalla sekä hyväksytty runkolukko, mikä toivottavasti takaa, että Tripperisi pysyy turvassa.

YKSITYISKOHDAT
Tuotenumero0053813011928
EAN-koodi7333288010236
TuotemerkkiECORIDE
VäriSvart
Valmistajan tuotenumero-
Tuotenumero0053813
Tekniset tiedot
Kiekkokoko 

Kiekkokoko

Pyörän koon tarkoittaa juuri sitä mitä se kuulostaakin - pyörien kokoa. Se mitataan yleensä tuumissa (esim. 28") tai millimetreissä (esim. 622). Ruotsissa tuumat ovat yleisin mittayksikkö, ja siksi olemme päättäneet käyttää sitä. Pyörän koon merkitys vaihtelee pyörätyypin mukaan.

Lastenpyörät

Lastenpyörät määritellään useimmiten pyörän koon perusteella, mikä eroaa aikuisten pyöristä, joissa rungon koko määrää pyörän koon. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki 24"-renkailla varustetut pyörät olisivat samankokoisia, ja siksi olemme päättäneet, että emme käytä kokotaulukkoa, vaan annamme tarkat pituussuositukset kullekin yksittäiselle pyörälle.

Kun ostat lastenpyörää, haluat tietysti, että lapsi voi kasvaa pyörän kanssa. On kuitenkin muistettava, että liian suuri pyörä on yleensä liian pitkä, mikä johtaa makuuasentoon ja vähentää siten lapsen näkyvyyttä. Valitse siis koskaan pyörää, jossa lapsi on yli 5 senttimetriä lyhyempi kuin ilmoitettu pituussuosituksemme.

Maastopyörät

Maastopyöräilyssä on kolme eri pyörän kokoa: 29", 27,5" ja 26". 26" oli pitkään ainoa käytössä ollut koko maastopyörille, mutta nykyään sitä käytetään käytännössä vain nuorten pyörissä ja yksinkertaisissa maastopyörissä, jotka on tarkoitettu kuljetukseen ja kevyeen kuntoiluun. Jos haluat harjoitella tai jopa kilpailla pyörälläsi, oikeat koot ovat 29" tai 27,5". Yksinkertaistetusti voidaan sanoa, että 29" tarjoaa vakaamman kokemuksen, säilyttää vauhdin paremmin ja pääsee pienien esteiden yli helpommin kuin 27,5", kun taas 27,5" antaa pyörän, joka tuntuu ketterämmältä mutkissa ja on hieman nopeampi kiihdytyksessä. Monet 27,5" täysjousitetut maastopyörät ovat lisäksi pidemmällä iskunpituudella ja soveltuvat teknisempään ja haastavampaan maastoon.

Kilpapyörät, standardipyörät, hybridipyörät ja muut pyörät

Käytännössä kaikissa muissa pyörissä paitsi maastopyörissä ja lastenpyörissä käytetään 28"-renkaita, jotka ovat hyvin tasapainotettu koko, joka tarjoaa hyvät edellytykset rullata helposti, olla mukava istua ja helppo ohjata.

28"
PersonointiTyömatkapyöräily
TuotesarjaEcoride Tripper
MallisarjaEcoRide Tripper
SukupuoliUnisex, Naisten, Miesten
Naisten malli 

Naisten malli

Koska naiset ja miehet yleensä eroavat anatomiansa puolesta, monet valmistajat suunnittelevat pyöriä, jotka on mukautettu sen mukaisesti. Yleensä kyse on vain pienistä eroista. Muun muassa satulat ovat usein leveämpiä, ohjaustangot kapeampia ja kampivarsien pituus lyhyempi. Joissain tapauksissa tehdään myös naisille suunnattuja malleja pienemmissä ko'oissa ja viettävällä yläputkella. Joskus myös eri väreissä.
Kyllä
Vuosimalli2022
Paino (valmistajan mukaan)23 kg sis. akku
Valmistajan verkkosivutwww.ecoride.se/elcykel/alla-modeller/tripper/tripper-axs-m-10/
SähköpyöräKyllä
SähköjärjestelmäShimano
Pituutesi 

Pituutesi

Valmistajan suosittelema pituus
165-195cm
Sopii pituudelle (cm)165-170, 170-175, 175-180, 180-185, 185-190, 190-195
Jarrutyyppi 

Jarrutyyppi

Vannejarrut

Klassiset jarrut kaikenlaisiin pyöriin, jotka pikkuhiljaa syrjäytyvät levyjarrujen tieltä. Nämä ohjataan kahvoista ohjaustangosta ja puristuvat jarrupalat vanteen kehää vasten pysäyttääkseen pyörän. Vannejarruja on erilaisia eri pyörätyyppejä varten ja niihin kuuluu muun muassa V-jarrut, cantilever-jarrut ja U-jarrut. Näiden etuna on, että ne ovat hyvin helppoja huoltaa ja niiden paino on alhainen.

Rumpujarru

Toimivat samankaltaisesti kuin trummijarrut, joita löytyy muun muassa mopedeista. Tässä jarrupalat työntyvät ulos metallia vasten sylinterissä pyörän keskellä. Nämä vaativat vähiten huoltoa ja ovat erittäin luotettavia. Haittapuolena on, että niiden jarruteho ei ole yhtä voimakas kuin esimerkiksi levyjarruilla.

Jalkajarru

Standardi, joka löytyy useimmista klassisista naisten ja miesten pyöristä. Tämä jarrutyyppi vaatii hyvin vähän huoltoa, mutta rajoittuu, jos haluat enemmän vaihteita. Nämä kuuluvat nimittäin erityisiin navan tyyppeihin (pyörän keskiosa), joissa on kapseloituja vaihteita, esimerkiksi Shimano Nexus. Haittapuolena on, että jarruttamiseen tarvitaan enemmän voimaa verrattuna muihin jarrutyyppeihin, ja jalkojen täytyy olla tietyissä asennoissa, jotta saavutetaan tarvittava jarruvoima.

Levyjarru

Nykyaikaiset jarrut muun muassa maastopyörissä, hybridipyörissä ja monissa sähköpyörissä. Nämä perustuvat jarrusatulaan, joka puristaa metallilevyä vasten pyörän navassa (pyörän keskellä). Tämä on hyvin samankaltainen järjestelmä kuin mitä käytetään sekä autoissa että moottoripyörissä ja pidetään tällä hetkellä parhaana ratkaisuna. Nämä ovat tehokkaimmat jarrut, vaativat suhteellisen vähän huoltoa ja ovat erittäin luotettavia ja saatavilla sekä mekaanisina (vaijerilla) että hydraulisina (suljettu järjestelmä öljyllä).

Hydraulinen levyjarru
Vaihteiden lukumäärä 

Vaihteiden lukumäärä

Kuinka monta vaihdetta tarvitsen?

Tämä riippuu täysin siitä, miten pyöräilet ja mitä haluat saada irti pyörästäsi. Selvittääksesi tämän, sinun on tiedettävä, miten aiot pyöräillä ja haluatko painottaa matalaa huollon tarvetta vai korkeaa suorituskykyä.

Matala huolto

Tässä tapauksessa sinun kannattaa valita vaihteisto, jossa on napavaihteet. Näitä on saatavilla 2-11 vaihteen vaihtoehtoina muun muassa Shimanolta ja heidän Nexus-sarjastaan, jossa on 3, 7 ja 8 vaihdetta. On myös Shimano Alfine, joka on hienostuneempi malli, jossa on vähemmän vastusta mekaniikassa ja joka on saatavilla 8 ja 11 vaihteen versioina.

Korkea suorituskyky

Tässä tapauksessa takavaihteiden määrä liittyy suoraan laatuun. Valmistajat kilpailevat siitä, kuka tekee parhaat vaihteet suurimmalla määrällä rattaan hampaita kasetissa. Tämä tarkoittaa, että hienoimmat komponentit ovat myös ne, joissa on eniten vaihteita takana. Edessä on yksi tai kaksi hammasratasta hienommille osille.

Molempien yhdistelmä

Tässä tapauksessa katsomme järjestelmiä, joissa on 2-3 vaihdetta edessä ja 8-10 ratasta takana. Nämä ovat hieman yksinkertaisempaa rakennuslaatua, joka myös painaa enemmän. Ne on sen sijaan rakennettu kestävämmistä materiaaleista, kuten teräksestä alumiinin sijaan. Nämä kestävät usein enemmän iskuja, mutta eivät toimi yhtä sujuvasti

10-vaihteinen (1x10)
Vaihdevipu sarjaShimano Deore
Takavaihtaja sarja 

Takavaihtaja sarja

Mitä esimerkiksi Shimano SLX tarkoittaa? Jokainen komponenttivalmistaja jakaa komponenttinsa kuten vaihteet, jarrut, kammet jne. sarjoihin, tässä tapauksessa valmistaja on Shimano ja sarja SLX.

Sarjat vaihtelevat toiminnallisten yksinkertaisten komponenttien ja huomattavasti edistyneempien komponenttien välillä, joissa on korkea tarkkuus ja alhainen paino.

Tietysti yksinkertaisemman sarjan vaihteet ja jarrut toimivat niin kuin pitääkin, mutta eivät samalla tarkkuudella tai tunteella kuin hienomman sarjan komponentit. Todennäköisesti yksinkertaisemmat komponentit vaativat enemmän huoltoa ajan myötä.

Alla näet listan suurimpien valmistajien sarjoista järjestettynä niin, että hienoin sarja on ylhäällä.

Huomaa, että tämä taulukko ei vertaa eri merkkejä tai maantiepyöriä vs. maastopyöriä, vaan sitä tulisi käyttää vain vertailuun yhden sarakkeen sisällä.

Shimano maastopyörätShimano maantiepyörätSRAM maastopyörätSRAM maantiepyörätShimano napavaihteet
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
Shimano Deore
MallisarjaEcoRide Tripper
Runkosetti
RunkokokoOne-Size
RunkoLågt insteg ram
Runkomateriaali 

Runkomateriaali

Hiilikuitu maksaa hieman enemmän kuin alumiinirunko, mutta sillä on useita etuja muihin materiaaleihin verrattuna puhtaiden ajo-ominaisuuksien osalta. Se on vahvempi, kevyempi, jäykempi ja mukavampi ajaa, koska se on elävämpi materiaali kuin alumiini. Hiilikuitu on kuitenkin hieman herkempi tarvikkeiden asentamiselle, jotka kiinnitetään rungon ympärille, kuten lukot tai lastenistuimet. Tästä syystä hiilikuitu soveltuu parhaiten urheilupyöriin kuten kilpapyöriin ja maastopyöriin.

Alumiini on edullinen ja kevyt materiaali, joka soveltuu kaikenlaisiin pyöriin. Sen avulla on helppo saavuttaa todella alhainen paino säilyttäen samalla lujuus ja hyvät ajo-ominaisuudet, eikä materiaali ole myöskään herkkä sille, mitä tarvikkeita siihen asennat. Vain puhalla ja aja ja asenna juuri sitä, mitä haluat pyörääsi!

Teräs on materiaali, jota voidaan valmistaa monissa eri laatuasteissa. Terästä voi rakentaa hyvin edullisesti, ja siksi se löytyy helpommin meidän valikoimamme yksinkertaisemmista pyöristä. Mutta se voi olla myös uskomattoman joustava, kestävä ja mukava materiaali, kun käytetään todella laadukasta terästä. Todella laadukasta terästä löytyy monista pyöristä, jotka on tarkoitettu enemmän pitkän matkan pyöräilyyn, kuten meidän hienot touringpyörät Surlyltä, ja Skeppshult-pyörät, jotka on rakennettu ruotsalaisesta laatu-teräksestä (mikä myötävaikuttaa erittäin hienoihin mukavuusominaisuuksiin useimmilla alustoilla).

Alumiini
EtuhaarukkaStel
Takahaarukan tyyppi 

Takahaarukan tyyppi

Maastopyörä voidaan jakaa monella eri tavalla. Esimerkiksi voidaan puhua niin kutsutuista “täysjousitetuista” ja “hardtaileista”. Tämä tarkoittaa siis sitä, kuinka monta eri tyyppistä jousitusta pyörässä on.

Jäykkä

Hardtailissa on vain jousitettu etuhaarukka ja jäykkä takaosa. Jäykän takaosan etuna on, että voima ei katoa takajousituksen vuoksi. Lisäksi saat yleisesti kevyemmän pyörän.

Jousitettu

Täysjousitetussa pyörässä on jousitettu etuhaarukka sekä jousitettu takaosa. Nämä pyörät sisältävät linkuston, joka yhdessä takajousituksen kanssa tarjoaa mukavamman ajokokemuksen, mutta myös vakautta ja useimmissa tapauksissa jopa nopeamman ajon. Samalla tavalla kuin etuhaarukka jousittaa pitääkseen otteen ja lisätäkseen mukavuutta, tekee takajousitus täsmälleen saman asian takapäälle.

Jäykkä
Kiekot
EtunapaShimano fram cykelnav, för centerlock bromsskiva
TakanapaShimano bak cykelnav, för centerlock bromsskiva
VanteetBuchel dynamic, dubbelbottnad aluminiumfälg
EturengasKenda, K1088, 42-622 (28 x 1.60, 700 x 40C), med punkteringsskydd och reflexrand
TakarengasKenda, K1088, 42-622 (28 x 1.60, 700 x 40C), med punkteringsskydd och reflexrand
Renkaan koko42-622
Voimansiirto
Vaihtajat-
Takavaihtaja-
Keskiölaakeri-
Rataspakka-
Komponentit
Etujarru-
Takajarru-
Ohjaustanko-
Ohjainkannatin-
Satulatolppa-
Polkimet-
Kädensijat/tankonauhat-
Moottori
Moottori-
Moottorin sijoitus 

Moottorin sijoitus

Missä moottori on sijoitettu, vaikuttaa siihen, kuinka paljon tukea saat ja kuinka tasainen voiman tuntu on. Moottori, joka on sijoitettu etu- tai takapyörään, antaa yleensä kokemuksen, että pyörä työntää (takapyörä) tai vetää (etupyörä), kun taas keskitetty moottori antaa yleisesti vaikutelman, että se olet itse, joka polkee (ja olet tullut paljon vahvemmaksi).

Moottori, joka on sijoitettu keskiöön, tarjoaa siis monia etuja, mutta on hieman kalliimpi rakentaa, mikä tekee pyörän hinnasta korkeamman keskiöön asennetulla moottorilla verrattuna takapyörään tai etupyörään asennettuun moottoriin. Pyörään asennettu moottori on siis halvempi, ja sinulle, joka ajat lyhyitä matkoja tai käytät pyörää suhteellisen vähän, toimii tämä erinomaisesti - kun taas keskiöön asennettu moottori on suositeltava, jos aiot pyöräillä/pendelöidä useammin ja pidempiä matkoja.

Lisää keskiöön asennetusta moottorista

Moottori on sijoitettu keskiöön, eli pyörän keskelle. Tästä syystä tätä kutsutaan usein myös keskimoottoriksi tai keskusmoottoriksi. Se tarjoaa muun muassa seuraavat edut:

  • Tasaisempi käynti, koska keskimoottorissa on enemmän sensoreita kuin pyöriin sijoitetuissa moottoreissa
  • Helpompi käyttää ilman sähköavustusta, koska pyörissä ei ole vastusta
  • Parempi painonjakauma pyörässä, mikä tekee pyöräilystä helpompaa ja hauskempaa
  • Lisääntynyt poljinvoima, koska sähkövoima tulee samasta paikasta kuin poljinvoima
Kammetarvike
Moottoriteho 

Moottoriteho

Max. sallittu moottoriteho Ruotsissa on tällä hetkellä 250 W. Jos teknisissä tiedoissa mainitaan suurempi teho kuin 250 W, on kyseessä vain hetkellinen arvo käynnistyksessä tai kiihdytyksessä, joka laskee 250 W:iin muutaman sekunnin kuluttua.
250 W
Moottorin äänitasoAlhainen
Vääntömomentti 

Vääntömomentti

Moottorin vääntömomentti mitataan newtonmetreinä (Nm) ja se on mittari voiman kyvystä vääntää kohdetta tietyn akselin ympäri. Yksinkertaistettuna voidaan sanoa, että mitä suurempi vääntömomentti, sitä parempi.
60 Nm
SensoritNopeus, Kadenssi, vääntömomentti
Maksiminopeus avustettuna 

Maksiminopeus avustettuna

Ruotsissa sallittu enimmäisavustusnopeus on tällä hetkellä 25 km/h. Jos nopeutesi ylittää 25 km/h, moottori lakkaa avustamasta ja sinun on poljettava itse.
25 km/h
Maksimikantama 

Maksimikantama

Kertoo, kuinka pitkälle voi päästä ihanteellisissa olosuhteissa (lämmin sää, vähän mäkiä, harvat pysähdykset ja käynnistykset sekä tasainen alusta) ennen kuin akku on täysin tyhjä. Tiedot ovat pääasiassa peräisin sähkömoottorin valmistajalta sekä otettu huomioon, minkä tyyppisestä pyörästä on kyse (MTB, peruspyörä jne.)

185 km
Akku
Akku-
AkkutyyppiLitiumioni
Akun sijaintiVaakaputki
Irrotettava akkuKyllä
Latausaika5 h
Akkukapasiteetti (Ah)14
Jännite36 V
Sisältyykö akku?Kyllä
Voidaan ladata pyörässäKyllä
Näyttö
NäyttöShimano SC-E5000
Irrotettava näyttöEi
Näytön sijaintiVasen
LatausporttiEi
Avustustasot5
TalutusapuKyllä
Varusteet
Valot-
Lokasuojat-
Seisontatuki-
Kori-
Lukko-
Vakuutusyhtiöiden hyväksymä lukko 

Vakuutusyhtiöiden hyväksymä lukko

Jos pyöräsi varastetaan, vakuutusyhtiöt vaativat yleensä, että se on ollut lukittuna kiinteään esineeseen yhdessä SSF-hyväksytyn lukon kanssa. Harkitse siis tarkkaan ennen kuin tilaat liian yksinkertaisen lukon, joka ei ehkä ole hyväksytty.
Kyllä
Muut-
ASIAKKAIDEN MIELIPITEET
Myös tagattu

MUITA TUOTTEITA SARJASSA Ecoride Tripper

-2%
Ecoride Sähköpyörä Tripper AXS H-9 Musta
€ 1 943,33
€ 1 909,74
Tarjous
-2%
Ecoride Sähköpyörä Tripper Hs H-9 Musta
€ 1 943,33
€ 1 909,74
Tarjous
-2%
Ecoride Sähköpyörä Tripper 28 Hs M-10 Musta
€ 2 677,41
€ 2 631,94
Tarjous
-2%
Ecoride Sähköpyörä Tripper Hs Dlx M8 E6100 White

Ostoskorisi(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä
Yhteensä: € 0
Kassalle

Suosikit(0 tuotetta)

Sinulla ei ole suosikkeja
VALIKKO