• NOPEAT TOIMITUKSET
  • MAKSA HELPOSTI KLARNALLA
  • TUHANSIA PYÖRIÄ VARASTOSSA
0
Suosikkilista
0
Ostoskori

ROCK MACHINE Rock Machine Hybridi sähköpyörä Crossride E450 Touring_23 Musta

Rock Machine Hybridi sähköpyörä Crossride E450 Touring_23 Musta
Kuvaus

Käytännöllinen ja monipuolinen touringpyörä, jossa on huippumukava poljintuntuma

Jos etsit sähköpyörää, joka kokonaisuudessaan ja yksityiskohdissaan tarjoaa laadun luotettavan tunteen, Rock Machine Crossride e450 Touring on erinomainen valinta. Tämä pyörä on käytännöllisen monipuolinen, urbaanisti tunnelmallinen ja sillä on atleettinen voimansiirto, joka tarjoaa runsaasti tehoa ja aitoa ajamisen iloa, riippumatta jäljellä olevasta wattimäärästäsi. Se on täydellinen pyörä sinulle, joka haluat nopean sähköpyörän, jossa poljinten painamisesta saa todella nauttia, ja joka vie sinut määränpäähäsi tehokkaasti ilman, että tarvitsee huolehtia hikisenä tai hengästyneenä perilletulosta! Kiitos vankkojen renkaiden, jotka tarjoavat reilusti tilavuutta, ja jousitetun etuhaarukan, pyörä selviää vaivatta esteistä niin kaupungissa kuin maastossakin... unelma pikkutarkalle työmatkalaiselle!

Menestyksen avaimet!

  • Taideteosmainen alumiinirunko, jossa on erityisen matala nousukorkeus ja tyylikkäästi integroidut komponentit
  • Jousitettu etuhaarukka RST:ltä (VIVair), 80 mm iskunpituudella ja lukitusominaisuudella
  • Monipuolinen sähkömoottori Sport Drivelta (MD250S), joka komeilee jopa 90Nm vääntömomentilla
  • Tehokkaasti integroitu 500Wh akku rungossa, tarjoten jopa 100 km toimintasädettä
  • Luotettava 8-vaihteinen voimansiirto, jolla on vankka suorituskyky microSHIFTiltä (ACOLYTE)
  • Tehokkaat hydrauliset levyjarrut ALHONGAlta (HJ-OD07), jotka vastaavat nopeuden haasteisiin
  • Kestävät 29-tuumaiset renkaat ja 1,75" laadukkaat WTB:n rengaskumit (Riddler Comp)
  • Mukavuutta lisäävä jousitettu satulatolppa ONE1:ltä (SPS 405 Suspension)
  • Alusta asti varustettu lokasuojilla, tavaratelineellä, pystytuella, lukolla sekä valoilla

Veistoksellisen kaunis alumiinirunko, jonka matala nousukorkeus on esimerkillinen

Veistoksemainen runko koostuu kestävästä alumiinista (AL-6061 T6 Custom Mono Tube), jossa on selkeät linjat, tyylikkäästi integroitu akku ja käytännöllinen sisäinen kaapelireitti. Sen tasapainoinen geometria mahdollistaa mukavan ajoasennon samalla kun se tarjoaa kattavan näköalan ympäristöösi. Sen huolellisesti muotoiltu runko, matalalla nousukorkeudella, on sekä käytännöllinen että herättää syvästi viehättävän tunteen. Runko ei ole vain visuaalisesti kaunis, vaan sillä on myös robusti rakenne, joka tarjoaa vakautta, mutta on samalla tarpeeksi joustava tarjotakseen mukavaa ajokokemusta epätasaisemmilla pinnoilla.

Luotettava sähkövoima ja tasainen kiihtyvyys 8-vaihteisen voimansiirron kanssa

Pyörän sydämessä on luotettava voimanlähde, Sport Drive MD250S, joka yhdistää keskitetysti sijoitetun sähkömoottorin tyylikkäästi integroituun akkuun, tarjoten lyhyesti 500 Wh ympäristöystävällistä energiaa. Yhdessä tämä kokoonpano tarjoaa avokätisen toimintasäteen (jopa 100 km riippuen ulkoisista olosuhteista) ja lisää merkittävästi voimaa jaloille ja keuhkoille.

Moottori toimii yhteistyössä 8 luotettavan vaihteen kanssa microSHIFTiltä (ACOLYTE), toimien tehokkaasti, äänettömästi ja suoraan vetoakselille - mikä on kaikista paras vaihtoehto meidän näkökulmastamme. Voimayksikön sijoittaminen rungon alapäähän varmistaa erittäin matalan painopisteen, joka takaa sujuvan ohjattavuuden myös haastavammissa maastoissa.

Akku ei vain käytä sähkömoottoria, vaan myös tyylikkäästi integroituja valoja, joiden ansiosta sinut huomataan myös pimeässä. Siinä on myös selkeä näyttö eri toimintatiloilla, joka antaa täyden kontrollin ja näyttää kaiken tarpeellisen informaation.

Mukautuva jousitus ja tehokkaat hydrauliset levyjarrut

Kiitos RST:n (VIVair) jousitetun etuhaarukan, jossa on 80 mm:n iskunpituus, urheilullisen mukavuussatulan ja erittäin leveäprofiiliset laaturenkaat (44mm), ajaminen epätasaisilla pinnoilla tuntuu yllättävän mukavalta. Koska pyörä on suunniteltu nopeaan menoon, se on varustettu tehokkailla hydraulisilla levyjarruilla ALHONGAlta (HJ-OD07), mikä vähentää huollon tarvetta ja takaa tehokkaan jarrutustehon ympäri vuoden, olosuhteista riippumatta.

Pyörä, joka mullistaa käsityksesi pyöräilystä

Tehokas sähköavusteinen touringpyörä, joka tuntee olonsa kotoisasti monenlaisissa ympäristöissä, tehostaa kykyäsi edetä nopeasti kaupungin sykkeessä ja rentoutua metsäpoluilla rauhallisesti liikkuen. Pyörä on varustettu alusta alkaen kaikella tarvittavalla - pidämme tätä ylimääräisenä bonuksena - lokasuojista, tukijalasta, tavaratelineestä, ketjusuojasta, lukosta sekä etu- ja takavalosta. Helppokäyttöinen sähköpyörä, jonka vaivaton liikkuvuus kannustaa jättämään auton kotiin ja käymään mielellään uusilla seikkailuilla! Tämä kulkuneuvo muuttaa ikuisesti näkemystäsi pyöräilystä ja työmatkapyöräilystä, vieden sinut perille nopeammin ja huomattavasti helpommin.

YKSITYISKOHDAT
Tuotenumero0107022-0119
EAN-koodi-
TuotemerkkiROCK MACHINE
VäriSvart
Valmistajan tuotenumero-
Tuotenumero0107022
Tekniset tiedot
Kiekkokoko 

Kiekkokoko

Pyörän koon tarkoittaa juuri sitä mitä se kuulostaakin - pyörien kokoa. Se mitataan yleensä tuumissa (esim. 28") tai millimetreissä (esim. 622). Ruotsissa tuumat ovat yleisin mittayksikkö, ja siksi olemme päättäneet käyttää sitä. Pyörän koon merkitys vaihtelee pyörätyypin mukaan.

Lastenpyörät

Lastenpyörät määritellään useimmiten pyörän koon perusteella, mikä eroaa aikuisten pyöristä, joissa rungon koko määrää pyörän koon. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki 24"-renkailla varustetut pyörät olisivat samankokoisia, ja siksi olemme päättäneet, että emme käytä kokotaulukkoa, vaan annamme tarkat pituussuositukset kullekin yksittäiselle pyörälle.

Kun ostat lastenpyörää, haluat tietysti, että lapsi voi kasvaa pyörän kanssa. On kuitenkin muistettava, että liian suuri pyörä on yleensä liian pitkä, mikä johtaa makuuasentoon ja vähentää siten lapsen näkyvyyttä. Valitse siis koskaan pyörää, jossa lapsi on yli 5 senttimetriä lyhyempi kuin ilmoitettu pituussuosituksemme.

Maastopyörät

Maastopyöräilyssä on kolme eri pyörän kokoa: 29", 27,5" ja 26". 26" oli pitkään ainoa käytössä ollut koko maastopyörille, mutta nykyään sitä käytetään käytännössä vain nuorten pyörissä ja yksinkertaisissa maastopyörissä, jotka on tarkoitettu kuljetukseen ja kevyeen kuntoiluun. Jos haluat harjoitella tai jopa kilpailla pyörälläsi, oikeat koot ovat 29" tai 27,5". Yksinkertaistetusti voidaan sanoa, että 29" tarjoaa vakaamman kokemuksen, säilyttää vauhdin paremmin ja pääsee pienien esteiden yli helpommin kuin 27,5", kun taas 27,5" antaa pyörän, joka tuntuu ketterämmältä mutkissa ja on hieman nopeampi kiihdytyksessä. Monet 27,5" täysjousitetut maastopyörät ovat lisäksi pidemmällä iskunpituudella ja soveltuvat teknisempään ja haastavampaan maastoon.

Kilpapyörät, standardipyörät, hybridipyörät ja muut pyörät

Käytännössä kaikissa muissa pyörissä paitsi maastopyörissä ja lastenpyörissä käytetään 28"-renkaita, jotka ovat hyvin tasapainotettu koko, joka tarjoaa hyvät edellytykset rullata helposti, olla mukava istua ja helppo ohjata.

29" (tuumaa)
PersonointiTyömatkapyöräily, Trekking
TuotesarjaRock Machine Cross
MallisarjaRock Machine Cross
SukupuoliUnisex, Naisten, Miesten
Naisten malli 

Naisten malli

Koska naiset ja miehet yleensä eroavat anatomiansa puolesta, monet valmistajat suunnittelevat pyöriä, jotka on mukautettu sen mukaisesti. Yleensä kyse on vain pienistä eroista. Muun muassa satulat ovat usein leveämpiä, ohjaustangot kapeampia ja kampivarsien pituus lyhyempi. Joissain tapauksissa tehdään myös naisille suunnattuja malleja pienemmissä ko'oissa ja viettävällä yläputkella. Joskus myös eri väreissä.
Ei
Valmistajan väri-
Vuosimalli2023
SähköpyöräKyllä
SähköjärjestelmäSport Drive
Pituutesi 

Pituutesi

Valmistajan suosittelema pituus
-
Sopii pituudelle (cm)-
Vaihteiden lukumäärä 

Vaihteiden lukumäärä

Kuinka monta vaihdetta tarvitsen?

Tämä riippuu täysin siitä, miten pyöräilet ja mitä haluat saada irti pyörästäsi. Selvittääksesi tämän, sinun on tiedettävä, miten aiot pyöräillä ja haluatko painottaa matalaa huollon tarvetta vai korkeaa suorituskykyä.

Matala huolto

Tässä tapauksessa sinun kannattaa valita vaihteisto, jossa on napavaihteet. Näitä on saatavilla 2-11 vaihteen vaihtoehtoina muun muassa Shimanolta ja heidän Nexus-sarjastaan, jossa on 3, 7 ja 8 vaihdetta. On myös Shimano Alfine, joka on hienostuneempi malli, jossa on vähemmän vastusta mekaniikassa ja joka on saatavilla 8 ja 11 vaihteen versioina.

Korkea suorituskyky

Tässä tapauksessa takavaihteiden määrä liittyy suoraan laatuun. Valmistajat kilpailevat siitä, kuka tekee parhaat vaihteet suurimmalla määrällä rattaan hampaita kasetissa. Tämä tarkoittaa, että hienoimmat komponentit ovat myös ne, joissa on eniten vaihteita takana. Edessä on yksi tai kaksi hammasratasta hienommille osille.

Molempien yhdistelmä

Tässä tapauksessa katsomme järjestelmiä, joissa on 2-3 vaihdetta edessä ja 8-10 ratasta takana. Nämä ovat hieman yksinkertaisempaa rakennuslaatua, joka myös painaa enemmän. Ne on sen sijaan rakennettu kestävämmistä materiaaleista, kuten teräksestä alumiinin sijaan. Nämä kestävät usein enemmän iskuja, mutta eivät toimi yhtä sujuvasti

8-vaihteinen (1x8)
Vaihdevipu sarjaMicroshift Acolyte
Takavaihtaja sarja 

Takavaihtaja sarja

Mitä esimerkiksi Shimano SLX tarkoittaa? Jokainen komponenttivalmistaja jakaa komponenttinsa kuten vaihteet, jarrut, kammet jne. sarjoihin, tässä tapauksessa valmistaja on Shimano ja sarja SLX.

Sarjat vaihtelevat toiminnallisten yksinkertaisten komponenttien ja huomattavasti edistyneempien komponenttien välillä, joissa on korkea tarkkuus ja alhainen paino.

Tietysti yksinkertaisemman sarjan vaihteet ja jarrut toimivat niin kuin pitääkin, mutta eivät samalla tarkkuudella tai tunteella kuin hienomman sarjan komponentit. Todennäköisesti yksinkertaisemmat komponentit vaativat enemmän huoltoa ajan myötä.

Alla näet listan suurimpien valmistajien sarjoista järjestettynä niin, että hienoin sarja on ylhäällä.

Huomaa, että tämä taulukko ei vertaa eri merkkejä tai maantiepyöriä vs. maastopyöriä, vaan sitä tulisi käyttää vain vertailuun yhden sarakkeen sisällä.

Shimano maastopyörätShimano maantiepyörätSRAM maastopyörätSRAM maantiepyörätShimano napavaihteet
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
Microshift Acolyte
MallisarjaRock Machine Cross
Runkosetti
Runkokoko-
Runko-
Runkomateriaali 

Runkomateriaali

Hiilikuitu maksaa hieman enemmän kuin alumiinirunko, mutta sillä on useita etuja muihin materiaaleihin verrattuna puhtaiden ajo-ominaisuuksien osalta. Se on vahvempi, kevyempi, jäykempi ja mukavampi ajaa, koska se on elävämpi materiaali kuin alumiini. Hiilikuitu on kuitenkin hieman herkempi tarvikkeiden asentamiselle, jotka kiinnitetään rungon ympärille, kuten lukot tai lastenistuimet. Tästä syystä hiilikuitu soveltuu parhaiten urheilupyöriin kuten kilpapyöriin ja maastopyöriin.

Alumiini on edullinen ja kevyt materiaali, joka soveltuu kaikenlaisiin pyöriin. Sen avulla on helppo saavuttaa todella alhainen paino säilyttäen samalla lujuus ja hyvät ajo-ominaisuudet, eikä materiaali ole myöskään herkkä sille, mitä tarvikkeita siihen asennat. Vain puhalla ja aja ja asenna juuri sitä, mitä haluat pyörääsi!

Teräs on materiaali, jota voidaan valmistaa monissa eri laatuasteissa. Terästä voi rakentaa hyvin edullisesti, ja siksi se löytyy helpommin meidän valikoimamme yksinkertaisemmista pyöristä. Mutta se voi olla myös uskomattoman joustava, kestävä ja mukava materiaali, kun käytetään todella laadukasta terästä. Todella laadukasta terästä löytyy monista pyöristä, jotka on tarkoitettu enemmän pitkän matkan pyöräilyyn, kuten meidän hienot touringpyörät Surlyltä, ja Skeppshult-pyörät, jotka on rakennettu ruotsalaisesta laatu-teräksestä (mikä myötävaikuttaa erittäin hienoihin mukavuusominaisuuksiin useimmilla alustoilla).

Alumiini
Takahaarukan tyyppi 

Takahaarukan tyyppi

Maastopyörä voidaan jakaa monella eri tavalla. Esimerkiksi voidaan puhua niin kutsutuista “täysjousitetuista” ja “hardtaileista”. Tämä tarkoittaa siis sitä, kuinka monta eri tyyppistä jousitusta pyörässä on.

Jäykkä

Hardtailissa on vain jousitettu etuhaarukka ja jäykkä takaosa. Jäykän takaosan etuna on, että voima ei katoa takajousituksen vuoksi. Lisäksi saat yleisesti kevyemmän pyörän.

Jousitettu

Täysjousitetussa pyörässä on jousitettu etuhaarukka sekä jousitettu takaosa. Nämä pyörät sisältävät linkuston, joka yhdessä takajousituksen kanssa tarjoaa mukavamman ajokokemuksen, mutta myös vakautta ja useimmissa tapauksissa jopa nopeamman ajon. Samalla tavalla kuin etuhaarukka jousittaa pitääkseen otteen ja lisätäkseen mukavuutta, tekee takajousitus täsmälleen saman asian takapäälle.

Jäykkä
Kiekot
Etunapa-
Takanapa-
Voimansiirto
Vaihtajat-
Takavaihtaja-
Rataspakka-
Komponentit
Ohjaustanko-
Satulatolppa-
Polkimet-
Moottori
Moottori-
Moottorin sijoitus 

Moottorin sijoitus

Missä moottori on sijoitettu, vaikuttaa siihen, kuinka paljon tukea saat ja kuinka tasainen voiman tuntu on. Moottori, joka on sijoitettu etu- tai takapyörään, antaa yleensä kokemuksen, että pyörä työntää (takapyörä) tai vetää (etupyörä), kun taas keskitetty moottori antaa yleisesti vaikutelman, että se olet itse, joka polkee (ja olet tullut paljon vahvemmaksi).

Moottori, joka on sijoitettu keskiöön, tarjoaa siis monia etuja, mutta on hieman kalliimpi rakentaa, mikä tekee pyörän hinnasta korkeamman keskiöön asennetulla moottorilla verrattuna takapyörään tai etupyörään asennettuun moottoriin. Pyörään asennettu moottori on siis halvempi, ja sinulle, joka ajat lyhyitä matkoja tai käytät pyörää suhteellisen vähän, toimii tämä erinomaisesti - kun taas keskiöön asennettu moottori on suositeltava, jos aiot pyöräillä/pendelöidä useammin ja pidempiä matkoja.

Lisää keskiöön asennetusta moottorista

Moottori on sijoitettu keskiöön, eli pyörän keskelle. Tästä syystä tätä kutsutaan usein myös keskimoottoriksi tai keskusmoottoriksi. Se tarjoaa muun muassa seuraavat edut:

  • Tasaisempi käynti, koska keskimoottorissa on enemmän sensoreita kuin pyöriin sijoitetuissa moottoreissa
  • Helpompi käyttää ilman sähköavustusta, koska pyörissä ei ole vastusta
  • Parempi painonjakauma pyörässä, mikä tekee pyöräilystä helpompaa ja hauskempaa
  • Lisääntynyt poljinvoima, koska sähkövoima tulee samasta paikasta kuin poljinvoima
Kammetarvike
Moottoriteho 

Moottoriteho

Max. sallittu moottoriteho Ruotsissa on tällä hetkellä 250 W. Jos teknisissä tiedoissa mainitaan suurempi teho kuin 250 W, on kyseessä vain hetkellinen arvo käynnistyksessä tai kiihdytyksessä, joka laskee 250 W:iin muutaman sekunnin kuluttua.
250 W
Moottorin äänitasoAlhainen
Vääntömomentti 

Vääntömomentti

Moottorin vääntömomentti mitataan newtonmetreinä (Nm) ja se on mittari voiman kyvystä vääntää kohdetta tietyn akselin ympäri. Yksinkertaistettuna voidaan sanoa, että mitä suurempi vääntömomentti, sitä parempi.
70 Nm
Maksiminopeus avustettuna 

Maksiminopeus avustettuna

Ruotsissa sallittu enimmäisavustusnopeus on tällä hetkellä 25 km/h. Jos nopeutesi ylittää 25 km/h, moottori lakkaa avustamasta ja sinun on poljettava itse.
25 km/h
Akku
Akku-
AkkutyyppiLitiumioni
Akun sijaintiSisäpuolella
Akkukapasiteetti (Wh)500
Akkukapasiteetti (Ah)4
Jännite36 V
Sisältyykö akku?Kyllä
Näyttö
NäyttöSPORT DRIVE KD718
Varusteet
Valot-
ASIAKKAIDEN MIELIPITEET
Myös tagattu

SAMANKALTAISIA TUOTTEITA

-17%
Orbea MTB Wild H20 Mango (Gloss) - Black (Matt)
€ 4 760,61
€ 3 967,01
Tarjous
-17%
Orbea MTB Wild H20 Metallic Night Black (Matt-Gloss)
-7%
Orbea MTB Wild M10 Urban Green (Gloss) - Black (Matt)
-7%
Orbea Kemen Mid Suv 40 Metallic Night Black (Matt-Gloss)

Ostoskorisi(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä
Yhteensä: € 0
Kassalle

Suosikit(0 tuotetta)

Sinulla ei ole suosikkeja
VALIKKO