• NOPEAT TOIMITUKSET
  • MAKSA HELPOSTI KLARNALLA
  • TUHANSIA PYÖRIÄ VARASTOSSA
0
Suosikkilista
0
Ostoskori

ORBEA Orbea Vector 20 Green

Orbea Vector 20 Green
Kuvaus

Voimakas voimansiirto ja upea ajokokemus kaikenlaisille alustoille 

Ajonnälkäisille, ketterille ja erinomaisesti varustetuille Orbea KEMEN MID 30 pyörille, jotka soveltuvat täydellisesti niille, jotka haluavat tehokkaita ja nopeita kulkuvälineitä hikoilematta tai hengästymättä. Olipa alustasi sitten sileä asfaltti, epätasainen mukulakivi tai vieläkin haastavampi, tämä korkeatasoinen sähköpyörä tarjoaa vaikuttavaa sujuvuutta useimmilla alustoilla. Sen moderni suunnittelu, matala kynnys ylittää ja vaativien pyöräilijöiden odotuksiin vastaava ajantasainen muotoilu tarjoavat voimakkaan sähkömoottorin, ensiluokkaisen voimansiirron, runsaan kantokyvyn ja tehokkaat hydrauliset levyjarrut monipuolisessa paketissa, joka takaa vapauden ihanan tunteen. Kokonaisuuden keskiössä on veistoksellinen runko kauniine hitsaussaumoineen yhdistettynä reagointikykyiseen voimansiirtoon dynaamisella sähköavustuksella. Tuloksena? Ketterä, vilkas ja kestävä pyörä, joka tarjoaa luotettavan suorituskyvyn, vaikuttavan tasapainon ja luonnollisen ajotuntuman, mahdollistaen vaivattoman etenemisen monenlaisilla alustoilla. 

Menestyksen avaimet!

  • Impressiivinen urbaanirunko hydroformaillusta alumiinista moderneilla kulmilla ja hienosti kiillotetuilla hitsisaumoilla
  • Matalalla sijaitseva astumiskorkeus, joka on suunniteltu vastaamaan vaativimpien kaupunkipyöräilijöiden ajantasaisia muotovaatimuksia
  • Laadukas Marzocchin joustohaarukka (Bomber Z2) 100 mm iskunpituudella ja lukitusominaisuudella
  • Shimanon tehokkain sähkömoottori (STePS EP8), joka tarjoaa luonnollisen ajokokemuksen dynamiikan
  • Sirosti integroitu akku (540Wh), joka tarjoaa erittäin vaikuttavan toimintasäteen (jopa 5 tunnin pyöräily)
  • Yhteensopiva RS Range Extenderin kanssa (myydään erikseen), joka lisää 252Wh toimintasädettä (kokonaistoimintasäde 792Wh)
  • Tehokas 1x-voimansiirto 10 vaihteella ja luotettavalla toiminnoilla Shimanolta (Deore), tarjoten laajan vaihteisto
  • Tehokkaat hydrauliset levyjarrut Maguralta (MT30), jotka vastaavat nopeutta vaivatta
  • Vankat pyörät alumiinivanteilla Orbealta (OC1 25c Tubeless Ready), jotka kestävät kovaa käyttöä
  • Rullaa nopeasti ja pitävästi 29-tuumaisilla renkailla, 2.25" leveillä laaturenkailla Schwalbelta (G-ONE Allround)
  • Varustettu tehokkaalla Lezyne-valaistuksella (eteen ja taakse), takaamassa näkyvyytesi vuorokaudenajasta, säästä ja vuodenajasta riippumatta 
  • Lokasuojat takaavat turvallisen ajon kaikissa sääolosuhteissa ja tavarateline kestää jopa 18 kilon kuorman

Kauniisti veistoksellinen runko, joka nauttii intensiivisestä pyöräilystä ja korkeasta nopeudesta

Tämän veistoksellisen rungon hydroformaillusta alumiinista (Alloy 6061) valmistettu rakenne, jossa on kauniit hitsaussaumat ja kokonaan integroitu akku, herättää voimakkaita haluja. Vääntöjäykkä rakenne, jossa on seikkailuun ja haasteelliseen pyöräilyyn keskittyvä geometria, tarjoaa selkeästi muotoillun ja visuaalisesti miellyttävän mutta samalla vankan ja jäykkä sivuttaisen rakenteen. Tämä luo luotettavan perustan ja kiitos joustavan etuhaarukan, mahdollistaa nopeat ajot myös epätasaisilla pinnoilla. Lopputuloksena on sujuva ja tehokas voimansiirto; pyörä reagoi nopeasti vauhdin kasvaessa ja mahdollistaa ohittamisen vaivattomasti. Rungossa on myös siististi integroitu kaapelointi ja se on sovitettu boost-akseleille, eli lisäleveydellä varustetut napa-akselit, jotka parantavat pyörän jäykkyyttä ja hallintaa poluilla. 

Helppokäyttöinen etujousitus lisää hallintaa poluilla

Etujousitus Marzocchilta (Bomber Z2) takaa, että olet hyvin suojattu. Useiden säätömahdollisuuksien ja 100 mm iskunpituuden ansiosta pyörä absorboi tehokkaasti alustan epätasaisuudet ja takaat hallinnan riippumatta alustasta. Jousituksen lukitus lisää käyttöaluetta ja mahdollistaa nopean ajon kaikkein sileimmästä asfaltista haastavampaan maastoon. 

Ensimmäisen luokan sähköavustus tarjoaa dynaamisen ajotuntuman kautta vahvan 1x-voimansiirron

Pyörän sydämen muodostaa markkinoiden parhaimmistoon kuuluva Shimano STePS (EP8) -ajojärjestelmä, joka yhdistää voimakkaan sähkömoottorin tehokkaaseen ja täysin integroituun akkuun. Tämä tuottaa 540 Wh ympäristöystävällistä energiaa, tarjoten vaikuttavan toimintasäteen ja lisää potkua sekä jaloille että keuhkoille. Systemaattinen keskittyminen sekä tehoon että toimintasäteeseen dynamiikan ja ajotuntuman korostamisella. Koko ajojärjestelmän keskeinen sijoittelu rungossa takaa matalan painopisteen, joka mahdollistaa sujuvan hallinnan haastavilla pinnoilla.

Useat ajotilat (Off, Walk, Eco, Trail ja Boost) ja selkeä näyttö, joka tarjoaa täydellisen hallinnan ja näyttää kaiken tarpeellisen. Akku ei vain käytä voimakasta sähkömoottoria, vaan myös tyylikkästi integroidut LED-valot, varmistaen näkyvyytesi milloin tahansa, säässä kuin säässä. 

Moottori kuljettaa sinut nopeasti ja tehokkaasti haluamaasi määränpäähän ilman, että sinun tarvitsee tehdä kaikkea työtä itse. Valitset tietysti itse haluamasi avustustason. Tehokas sähkömoottori toimii saumattomasti yhdessä erittäin luotettavan voimansiirron kanssa, jossa on 10 ulkoista vaihdetta Shimanolta (Deore), joka tarjoaa sujuvan toiminnan ja laajan vaihteiston (36Tx11-43T). Vaihteita on myös helppo vaihtaa käyttämällä helppokäyttöistä vipua, joka mahdollistaa vaihteiden vaihdon ilman suurta ponnistusta. 

Nopeat ja pidoltaan varmat laaturenkaat sekä hydrauliset levyjarrut 

Koko kokonaisuus rullaa nopeasti 29-tuumaisilla alumiinivanteilla Orbealta (OC1 25c Tubeless Ready), jotka on varustettu 2.25" leveillä laaturenkailla Schwalbelta (G-ONE Allround), jotka tarjoavat matalan vierintävastuksen, korkean mukavuuden ja erinomaisen pidon - täydellinen yhdistelmä korkeaa nopeutta, hyvää pitoa ja tehokasta etenemistä varten. Tehokkaat hydrauliset levyjarrut Maguralta (MT30) varmistavat voimakkaan ja johdonmukaisen suorituskyvyn vuoden ympäri, olipa sää millainen tahansa.

Kimmoinen, nopea ja viihdyttävä kaupunkipyörä, jonka poljentavoima on vertaansa vailla

On aivan totta, että tämä pyörä on kimmoinen, viihdyttävä ja kestävä kaupunkipyörä, jonka poljentavoima vie eteenpäin vaivatta minkä tahansa alustan yli. Se viihtyy parhaiten betoniviidakossa, mutta osoittautuu käyttökelpoiseksi lähes missä tahansa ympäristössä. Täydellinen pyörä niille, jotka etsivät monipuolista pyörää, joka voi viedä pyöräilyn uudelle tasolle. Kemen tarjoaa sinulle selvän edun, eikä fyysinen kunto tai kestävyys ole este. Nautit hetkestä ja samalla valmistaudut ohittamaan huomattavasti nuorempia pyöräilijöitä leveän hymyn kera.

YKSITYISKOHDAT
Tuotenumero0088649-0390
EAN-koodi-
TuotemerkkiORBEA
VäriGrön
Valmistajan tuotenumero-
Tuotenumero0088649
Tekniset tiedot
Kiekkokoko 

Kiekkokoko

Pyörän koon tarkoittaa juuri sitä mitä se kuulostaakin - pyörien kokoa. Se mitataan yleensä tuumissa (esim. 28") tai millimetreissä (esim. 622). Ruotsissa tuumat ovat yleisin mittayksikkö, ja siksi olemme päättäneet käyttää sitä. Pyörän koon merkitys vaihtelee pyörätyypin mukaan.

Lastenpyörät

Lastenpyörät määritellään useimmiten pyörän koon perusteella, mikä eroaa aikuisten pyöristä, joissa rungon koko määrää pyörän koon. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki 24"-renkailla varustetut pyörät olisivat samankokoisia, ja siksi olemme päättäneet, että emme käytä kokotaulukkoa, vaan annamme tarkat pituussuositukset kullekin yksittäiselle pyörälle.

Kun ostat lastenpyörää, haluat tietysti, että lapsi voi kasvaa pyörän kanssa. On kuitenkin muistettava, että liian suuri pyörä on yleensä liian pitkä, mikä johtaa makuuasentoon ja vähentää siten lapsen näkyvyyttä. Valitse siis koskaan pyörää, jossa lapsi on yli 5 senttimetriä lyhyempi kuin ilmoitettu pituussuosituksemme.

Maastopyörät

Maastopyöräilyssä on kolme eri pyörän kokoa: 29", 27,5" ja 26". 26" oli pitkään ainoa käytössä ollut koko maastopyörille, mutta nykyään sitä käytetään käytännössä vain nuorten pyörissä ja yksinkertaisissa maastopyörissä, jotka on tarkoitettu kuljetukseen ja kevyeen kuntoiluun. Jos haluat harjoitella tai jopa kilpailla pyörälläsi, oikeat koot ovat 29" tai 27,5". Yksinkertaistetusti voidaan sanoa, että 29" tarjoaa vakaamman kokemuksen, säilyttää vauhdin paremmin ja pääsee pienien esteiden yli helpommin kuin 27,5", kun taas 27,5" antaa pyörän, joka tuntuu ketterämmältä mutkissa ja on hieman nopeampi kiihdytyksessä. Monet 27,5" täysjousitetut maastopyörät ovat lisäksi pidemmällä iskunpituudella ja soveltuvat teknisempään ja haastavampaan maastoon.

Kilpapyörät, standardipyörät, hybridipyörät ja muut pyörät

Käytännössä kaikissa muissa pyörissä paitsi maastopyörissä ja lastenpyörissä käytetään 28"-renkaita, jotka ovat hyvin tasapainotettu koko, joka tarjoaa hyvät edellytykset rullata helposti, olla mukava istua ja helppo ohjata.

29" (tuumaa)
PersonointiTyömatkapyöräily
SukupuoliUnisex, Naisten
Naisten malli 

Naisten malli

Koska naiset ja miehet yleensä eroavat anatomiansa puolesta, monet valmistajat suunnittelevat pyöriä, jotka on mukautettu sen mukaisesti. Yleensä kyse on vain pienistä eroista. Muun muassa satulat ovat usein leveämpiä, ohjaustangot kapeampia ja kampivarsien pituus lyhyempi. Joissain tapauksissa tehdään myös naisille suunnattuja malleja pienemmissä ko'oissa ja viettävällä yläputkella. Joskus myös eri väreissä.
Kyllä
Valmistajan väri-
Vuosimalli2022
Valmistajan verkkosivutwww.orbea.com/se-en/ebikes/urban/kemen
SähköpyöräKyllä
SähköjärjestelmäShimano
Pituutesi 

Pituutesi

Valmistajan suosittelema pituus
-
Sopii pituudelle (cm)-
Jarrutyyppi 

Jarrutyyppi

Vannejarrut

Klassiset jarrut kaikenlaisiin pyöriin, jotka pikkuhiljaa syrjäytyvät levyjarrujen tieltä. Nämä ohjataan kahvoista ohjaustangosta ja puristuvat jarrupalat vanteen kehää vasten pysäyttääkseen pyörän. Vannejarruja on erilaisia eri pyörätyyppejä varten ja niihin kuuluu muun muassa V-jarrut, cantilever-jarrut ja U-jarrut. Näiden etuna on, että ne ovat hyvin helppoja huoltaa ja niiden paino on alhainen.

Rumpujarru

Toimivat samankaltaisesti kuin trummijarrut, joita löytyy muun muassa mopedeista. Tässä jarrupalat työntyvät ulos metallia vasten sylinterissä pyörän keskellä. Nämä vaativat vähiten huoltoa ja ovat erittäin luotettavia. Haittapuolena on, että niiden jarruteho ei ole yhtä voimakas kuin esimerkiksi levyjarruilla.

Jalkajarru

Standardi, joka löytyy useimmista klassisista naisten ja miesten pyöristä. Tämä jarrutyyppi vaatii hyvin vähän huoltoa, mutta rajoittuu, jos haluat enemmän vaihteita. Nämä kuuluvat nimittäin erityisiin navan tyyppeihin (pyörän keskiosa), joissa on kapseloituja vaihteita, esimerkiksi Shimano Nexus. Haittapuolena on, että jarruttamiseen tarvitaan enemmän voimaa verrattuna muihin jarrutyyppeihin, ja jalkojen täytyy olla tietyissä asennoissa, jotta saavutetaan tarvittava jarruvoima.

Levyjarru

Nykyaikaiset jarrut muun muassa maastopyörissä, hybridipyörissä ja monissa sähköpyörissä. Nämä perustuvat jarrusatulaan, joka puristaa metallilevyä vasten pyörän navassa (pyörän keskellä). Tämä on hyvin samankaltainen järjestelmä kuin mitä käytetään sekä autoissa että moottoripyörissä ja pidetään tällä hetkellä parhaana ratkaisuna. Nämä ovat tehokkaimmat jarrut, vaativat suhteellisen vähän huoltoa ja ovat erittäin luotettavia ja saatavilla sekä mekaanisina (vaijerilla) että hydraulisina (suljettu järjestelmä öljyllä).

Hydraulinen levyjarru
Vaihteiden lukumäärä 

Vaihteiden lukumäärä

Kuinka monta vaihdetta tarvitsen?

Tämä riippuu täysin siitä, miten pyöräilet ja mitä haluat saada irti pyörästäsi. Selvittääksesi tämän, sinun on tiedettävä, miten aiot pyöräillä ja haluatko painottaa matalaa huollon tarvetta vai korkeaa suorituskykyä.

Matala huolto

Tässä tapauksessa sinun kannattaa valita vaihteisto, jossa on napavaihteet. Näitä on saatavilla 2-11 vaihteen vaihtoehtoina muun muassa Shimanolta ja heidän Nexus-sarjastaan, jossa on 3, 7 ja 8 vaihdetta. On myös Shimano Alfine, joka on hienostuneempi malli, jossa on vähemmän vastusta mekaniikassa ja joka on saatavilla 8 ja 11 vaihteen versioina.

Korkea suorituskyky

Tässä tapauksessa takavaihteiden määrä liittyy suoraan laatuun. Valmistajat kilpailevat siitä, kuka tekee parhaat vaihteet suurimmalla määrällä rattaan hampaita kasetissa. Tämä tarkoittaa, että hienoimmat komponentit ovat myös ne, joissa on eniten vaihteita takana. Edessä on yksi tai kaksi hammasratasta hienommille osille.

Molempien yhdistelmä

Tässä tapauksessa katsomme järjestelmiä, joissa on 2-3 vaihdetta edessä ja 8-10 ratasta takana. Nämä ovat hieman yksinkertaisempaa rakennuslaatua, joka myös painaa enemmän. Ne on sen sijaan rakennettu kestävämmistä materiaaleista, kuten teräksestä alumiinin sijaan. Nämä kestävät usein enemmän iskuja, mutta eivät toimi yhtä sujuvasti

10-vaihteinen (1x10)
Vaihdevipu sarjaShimano Deore
Takavaihtaja sarja 

Takavaihtaja sarja

Mitä esimerkiksi Shimano SLX tarkoittaa? Jokainen komponenttivalmistaja jakaa komponenttinsa kuten vaihteet, jarrut, kammet jne. sarjoihin, tässä tapauksessa valmistaja on Shimano ja sarja SLX.

Sarjat vaihtelevat toiminnallisten yksinkertaisten komponenttien ja huomattavasti edistyneempien komponenttien välillä, joissa on korkea tarkkuus ja alhainen paino.

Tietysti yksinkertaisemman sarjan vaihteet ja jarrut toimivat niin kuin pitääkin, mutta eivät samalla tarkkuudella tai tunteella kuin hienomman sarjan komponentit. Todennäköisesti yksinkertaisemmat komponentit vaativat enemmän huoltoa ajan myötä.

Alla näet listan suurimpien valmistajien sarjoista järjestettynä niin, että hienoin sarja on ylhäällä.

Huomaa, että tämä taulukko ei vertaa eri merkkejä tai maantiepyöriä vs. maastopyöriä, vaan sitä tulisi käyttää vain vertailuun yhden sarakkeen sisällä.

Shimano maastopyörätShimano maantiepyörätSRAM maastopyörätSRAM maantiepyörätShimano napavaihteet
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
Shimano Deore
Runkosetti
Runkokoko-
Runko-
Runkomateriaali 

Runkomateriaali

Hiilikuitu maksaa hieman enemmän kuin alumiinirunko, mutta sillä on useita etuja muihin materiaaleihin verrattuna puhtaiden ajo-ominaisuuksien osalta. Se on vahvempi, kevyempi, jäykempi ja mukavampi ajaa, koska se on elävämpi materiaali kuin alumiini. Hiilikuitu on kuitenkin hieman herkempi tarvikkeiden asentamiselle, jotka kiinnitetään rungon ympärille, kuten lukot tai lastenistuimet. Tästä syystä hiilikuitu soveltuu parhaiten urheilupyöriin kuten kilpapyöriin ja maastopyöriin.

Alumiini on edullinen ja kevyt materiaali, joka soveltuu kaikenlaisiin pyöriin. Sen avulla on helppo saavuttaa todella alhainen paino säilyttäen samalla lujuus ja hyvät ajo-ominaisuudet, eikä materiaali ole myöskään herkkä sille, mitä tarvikkeita siihen asennat. Vain puhalla ja aja ja asenna juuri sitä, mitä haluat pyörääsi!

Teräs on materiaali, jota voidaan valmistaa monissa eri laatuasteissa. Terästä voi rakentaa hyvin edullisesti, ja siksi se löytyy helpommin meidän valikoimamme yksinkertaisemmista pyöristä. Mutta se voi olla myös uskomattoman joustava, kestävä ja mukava materiaali, kun käytetään todella laadukasta terästä. Todella laadukasta terästä löytyy monista pyöristä, jotka on tarkoitettu enemmän pitkän matkan pyöräilyyn, kuten meidän hienot touringpyörät Surlyltä, ja Skeppshult-pyörät, jotka on rakennettu ruotsalaisesta laatu-teräksestä (mikä myötävaikuttaa erittäin hienoihin mukavuusominaisuuksiin useimmilla alustoilla).

Alumiini
Etuhaarukka-
Haarukan jousityyppiIlmajousi
Joustomatka edessä 

Joustomatka edessä

Tämä asia maastopyörän iskunpituudesta voi tuntua todelliselta viidakolta. Yksinkertaistettuna voidaan sanoa, että mitä pidempi iskunpituus pyörällä on, sitä karkeampaan maastoon pyörä on sovitettu. Pyörät, joissa on 100 mm iskunpituus, on ensisijaisesti suunniteltu Cross Country -pyöräilyyn, eli nopeampaan ajoon vähemmän teknisessä maastossa.

Pyörä, jossa on 120 mm iskunpituus, on ehkä paras kaikenkattava valinta, sillä nämä pyörät sijoittuvat usein puhtaan kilpapyörän ja karkeampaan maastoon soveltuvan pyörän välille. Nämä pyörät sopivat kaikille harrastajille, jotka haluavat pystyä etenemään kaikenlaisessa maastossa ilman, että heillä on äärimmäisiä tavoitteita suuntaan tai toiseen.

Pyörä, jossa on 140 mm iskunpituus tai enemmän, on täydellinen sinulle, joka tykkäät ajaa karkeammassa maastossa, ja ehkä viettää aikaa bikeparkissa ja ajaa alas mäkiä niin nopeasti kuin pystyt.

Monissa hybridipyörissä on myös etujousitus, noin 60-80 mm iskunpituudella lisäämään mukavuutta. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että pyörää voisi käyttää maastopyöränä, vaan se on ensisijaisesti tarkoitettu mukavuuden lisäämiseen sorateillä ja tasaisemmilla poluilla tai reiteillä.

100 mm
Takahaarukan tyyppi 

Takahaarukan tyyppi

Maastopyörä voidaan jakaa monella eri tavalla. Esimerkiksi voidaan puhua niin kutsutuista “täysjousitetuista” ja “hardtaileista”. Tämä tarkoittaa siis sitä, kuinka monta eri tyyppistä jousitusta pyörässä on.

Jäykkä

Hardtailissa on vain jousitettu etuhaarukka ja jäykkä takaosa. Jäykän takaosan etuna on, että voima ei katoa takajousituksen vuoksi. Lisäksi saat yleisesti kevyemmän pyörän.

Jousitettu

Täysjousitetussa pyörässä on jousitettu etuhaarukka sekä jousitettu takaosa. Nämä pyörät sisältävät linkuston, joka yhdessä takajousituksen kanssa tarjoaa mukavamman ajokokemuksen, mutta myös vakautta ja useimmissa tapauksissa jopa nopeamman ajon. Samalla tavalla kuin etuhaarukka jousittaa pitääkseen otteen ja lisätäkseen mukavuutta, tekee takajousitus täsmälleen saman asian takapäälle.

Jäykkä
Kiekot
Eturengas-
Takarengas-
Renkaan koko57-622
Voimansiirto
Vaihtajat-
Takavaihtaja-
Rataspakka-
Komponentit
Etujarru-
Takajarru-
Ohjainlaakeri-
Ohjaustanko-
Ohjainkannatin-
Satulatolppa-
Polkimet-
Moottori
Moottori-
Moottorin sijoitus 

Moottorin sijoitus

Missä moottori on sijoitettu, vaikuttaa siihen, kuinka paljon tukea saat ja kuinka tasainen voiman tuntu on. Moottori, joka on sijoitettu etu- tai takapyörään, antaa yleensä kokemuksen, että pyörä työntää (takapyörä) tai vetää (etupyörä), kun taas keskitetty moottori antaa yleisesti vaikutelman, että se olet itse, joka polkee (ja olet tullut paljon vahvemmaksi).

Moottori, joka on sijoitettu keskiöön, tarjoaa siis monia etuja, mutta on hieman kalliimpi rakentaa, mikä tekee pyörän hinnasta korkeamman keskiöön asennetulla moottorilla verrattuna takapyörään tai etupyörään asennettuun moottoriin. Pyörään asennettu moottori on siis halvempi, ja sinulle, joka ajat lyhyitä matkoja tai käytät pyörää suhteellisen vähän, toimii tämä erinomaisesti - kun taas keskiöön asennettu moottori on suositeltava, jos aiot pyöräillä/pendelöidä useammin ja pidempiä matkoja.

Lisää keskiöön asennetusta moottorista

Moottori on sijoitettu keskiöön, eli pyörän keskelle. Tästä syystä tätä kutsutaan usein myös keskimoottoriksi tai keskusmoottoriksi. Se tarjoaa muun muassa seuraavat edut:

  • Tasaisempi käynti, koska keskimoottorissa on enemmän sensoreita kuin pyöriin sijoitetuissa moottoreissa
  • Helpompi käyttää ilman sähköavustusta, koska pyörissä ei ole vastusta
  • Parempi painonjakauma pyörässä, mikä tekee pyöräilystä helpompaa ja hauskempaa
  • Lisääntynyt poljinvoima, koska sähkövoima tulee samasta paikasta kuin poljinvoima
Kammetarvike
Moottorin äänitasoAlhainen
Vääntömomentti 

Vääntömomentti

Moottorin vääntömomentti mitataan newtonmetreinä (Nm) ja se on mittari voiman kyvystä vääntää kohdetta tietyn akselin ympäri. Yksinkertaistettuna voidaan sanoa, että mitä suurempi vääntömomentti, sitä parempi.
85 Nm
SensoritNopeus, Kadenssi, vääntömomentti
Maksiminopeus avustettuna 

Maksiminopeus avustettuna

Ruotsissa sallittu enimmäisavustusnopeus on tällä hetkellä 25 km/h. Jos nopeutesi ylittää 25 km/h, moottori lakkaa avustamasta ja sinun on poljettava itse.
25 km/h
Akku
Akku-
AkkutyyppiLitiumioni
Akun sijaintiSisäpuolella
Akkukapasiteetti (Wh)540
Jännite36 V
Sisältyykö akku?Kyllä
AkkulaturiOrbea Smart Charger (42V-4A)
Voidaan ladata pyörässäKyllä
Näyttö
NäyttöShimano SC-E5003
AvustustasotBoost, Eco, Trail, Walk
TalutusapuKyllä
Varusteet
Valot-
Lokasuojat-
Seisontatuki-
ASIAKKAIDEN MIELIPITEET
Myös tagattu
  • 2022
  • 29" (tuumaa)

SAMANKALTAISIA TUOTTEITA

-17%
Orbea MTB Wild H20 Mango (Gloss) - Black (Matt)
€ 4 760,61
€ 3 967,01
Tarjous
-17%
Orbea MTB Wild H20 Metallic Night Black (Matt-Gloss)
-7%
Orbea MTB Wild M10 Urban Green (Gloss) - Black (Matt)
-7%
Orbea Kemen Mid Suv 40 Metallic Night Black (Matt-Gloss)

Ostoskorisi(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä
Yhteensä: € 0
Kassalle

Suosikit(0 tuotetta)

Sinulla ei ole suosikkeja
VALIKKO