• NOPEAT TOIMITUKSET
  • MAKSA HELPOSTI KLARNALLA
  • TUHANSIA PYÖRIÄ VARASTOSSA
0
Suosikkilista
0
Ostoskori

SKEPPSHULT Skeppshult S3 20 Kiinteänapa

Skeppshult S3 20 Kiinteänapa
Kuvaus

Turvallinen, vakaa, luotettava ja samalla verrattoman hauska!

Iloitsija Skeppshult S3 20 on kolmipyöräinen, joka lisää liikkumisvapautta ja turvallisuutta meille, jotka nautimme satulassa istumisesta. Se on erinomainen pyörä meille, jotka haaveilemme pyöräilystä, mutta joille tavallisen kaksipyöräisen käsittely voi olla haastavaa syystä tai toisesta. Miksi liikuntarajoitteisenkaan ei tulisi voida nauttia pyöräretkestä? Pyöräilyn ilo ja itsenäinen eteneminen polkien voi olla entistäkin suurempi, jos kohtaa liikkumisen haasteita.

Menestykseen johtava avain!

  • Pyörä, jossa on kiinnitetty napa, mikä eliminoi tasapainon pitämisen tarpeen
  • Matala kynnys, kapea kääntösäde ja erinomainen vakaus
  • Pyörän leveys suunniteltu niin, että se mahtuu kulkemaan helposti 80 cm leveästä ovesta
  • Liukumaton rullajarru edessä tekee nopeuden vähentämisestä turvallisempaa
  • Kätevä pysäköintijarru, joka on käytettävissä noustessa ja laskeutuessa sekä tauon aikana ja kun pyörä tarvitsee pysäyttää
  • Tilava kori (27 x 40 x 22 cm), johon mahtuu kaikki tarvittava
  • Soveltuu käyttäjille, joiden jalkojen pituus on 60 - 77 cm (yleensä yli 10-vuotiaille sekä pienikokoisille aikuisille)
  • CE-merkitty vastaamaan Ruotsin standardia SS-EN ISO 14971-2007

Vankka rakenne laadukkaassa seoksessa, tasapainoisesti kevyt tuntu

Kuten Skeppshultin Smålandista tulevien pyörien kohdalla on tapana, tehdään ne vankkaa käsityötä pienimpiin yksityiskohtiin asti. Tuloksena syntyy erittäin hyvin koottu kokonaisuus, joka rullaa eteenpäin ylpeänä ja samalla toimittaa sen ihastuttavan pyöräilykokemuksen. Sen tukeva runko koostuu laadukkaasta seoksesta valmistetusta vakaasta kehyksestä, joka antaa kevyen tuntuman tasapainoisesti, samalla kun tarjoaa teräksen vaikuttavan joustavuuden, upean ajomukavuuden ja erinomaisen kestävyyden. Useimmat kaksipyöräiset pyörät vaativat "hypähtämisen selkään", mutta tähän pyörään noustaan helposti, mikä tekee siitä vaivattoman hallita, käyttää ja omaksua. Sen mukavuusorientoituneet muodot tarjoavat lisäksi vaivattoman ajoasennon kaikissa olosuhteissa, mikä on kuin lisäetu.

Luotettavien komponenttien ja smålantilaisen laatuvaikutelman yhdistelmä

Mallissa on yhdistetty luotettavasti huolellisesti valikoidut osat, ja se sisältää kaiken tarvittavan alusta alkaen. Miten olisi esimerkiksi melkein luodinkestävä kiinteä napa ilman vaihteita, tilava kori takapyörien välissä, johon mahtuu kaikki välttämätön, tukevat lokasuojat, kattavasti suojaava ketjusuoja ja mukava jousitetulla istuimella varustettu satula.

Luotettava jarrujärjestelmä, joka vastaa nopeuteen nojaavia odotuksia, alustasta tai vuodenajasta riippumatta

Koska pyörä on suunniteltu kestämään korkeita nopeuksia, siinä on liukastumaton rullajarru ja käytännöllinen pysäköintijarru, jota voi käyttää nousun ja laskun aikana sekä silloin, kun pyörän pitää pysähtyä. Luotettava etujarru varmistaa, että käytössäsi on tehokas jarrutusvoima, vuodenajasta, alustasta tai sääolosuhteista riippumatta.

YKSITYISKOHDAT
Tuotenumero0028014
EAN-koodi-
TuotemerkkiSKEPPSHULT
Väri-
Valmistajan tuotenumero-
-
Tekniset tiedot
KäyttötarkoitusTyömatkapyöräily
MallisarjaSkeppshult S3
SukupuoliUnisex, Naisten, Miesten
Naisten malli 

Naisten malli

Koska naiset ja miehet yleensä eroavat anatomiansa puolesta, monet valmistajat suunnittelevat pyöriä, jotka on mukautettu sen mukaisesti. Yleensä kyse on vain pienistä eroista. Muun muassa satulat ovat usein leveämpiä, ohjaustangot kapeampia ja kampivarsien pituus lyhyempi. Joissain tapauksissa tehdään myös naisille suunnattuja malleja pienemmissä ko'oissa ja viettävällä yläputkella. Joskus myös eri väreissä.
Ei
Paino (valmistajan mukaan)21,0 kg
Valmistajan verkkosivutwww.skeppshult.se/sv/cyklarna/s3/s3-20-3-vxl-fastnav/
SähköpyöräEi
Valmistajan väri-
Polkupyörän tyyppiRahti pyörä
Runkosetti
Runkokoko37
RunkoRam i höghållfast stål från SSAB, pulverlackerad i Skeppshult.
Runkomateriaali 

Runkomateriaali

Hiilikuitu maksaa hieman enemmän kuin alumiinirunko, mutta sillä on useita etuja muihin materiaaleihin verrattuna puhtaiden ajo-ominaisuuksien osalta. Se on vahvempi, kevyempi, jäykempi ja mukavampi ajaa, koska se on elävämpi materiaali kuin alumiini. Hiilikuitu on kuitenkin hieman herkempi tarvikkeiden asentamiselle, jotka kiinnitetään rungon ympärille, kuten lukot tai lastenistuimet. Tästä syystä hiilikuitu soveltuu parhaiten urheilupyöriin kuten kilpapyöriin ja maastopyöriin.

Alumiini on edullinen ja kevyt materiaali, joka soveltuu kaikenlaisiin pyöriin. Sen avulla on helppo saavuttaa todella alhainen paino säilyttäen samalla lujuus ja hyvät ajo-ominaisuudet, eikä materiaali ole myöskään herkkä sille, mitä tarvikkeita siihen asennat. Vain puhalla ja aja ja asenna juuri sitä, mitä haluat pyörääsi!

Teräs on materiaali, jota voidaan valmistaa monissa eri laatuasteissa. Terästä voi rakentaa hyvin edullisesti, ja siksi se löytyy helpommin meidän valikoimamme yksinkertaisemmista pyöristä. Mutta se voi olla myös uskomattoman joustava, kestävä ja mukava materiaali, kun käytetään todella laadukasta terästä. Todella laadukasta terästä löytyy monista pyöristä, jotka on tarkoitettu enemmän pitkän matkan pyöräilyyn, kuten meidän hienot touringpyörät Surlyltä, ja Skeppshult-pyörät, jotka on rakennettu ruotsalaisesta laatu-teräksestä (mikä myötävaikuttaa erittäin hienoihin mukavuusominaisuuksiin useimmilla alustoilla).

Teräs
EtuhaarukkaStål
Haarukan materiaaliTeräs
Takahaarukan tyyppi 

Takahaarukan tyyppi

Maastopyörä voidaan jakaa monella eri tavalla. Esimerkiksi voidaan puhua niin kutsutuista “täysjousitetuista” ja “hardtaileista”. Tämä tarkoittaa siis sitä, kuinka monta eri tyyppistä jousitusta pyörässä on.

Jäykkä

Hardtailissa on vain jousitettu etuhaarukka ja jäykkä takaosa. Jäykän takaosan etuna on, että voima ei katoa takajousituksen vuoksi. Lisäksi saat yleisesti kevyemmän pyörän.

Jousitettu

Täysjousitetussa pyörässä on jousitettu etuhaarukka sekä jousitettu takaosa. Nämä pyörät sisältävät linkuston, joka yhdessä takajousituksen kanssa tarjoaa mukavamman ajokokemuksen, mutta myös vakautta ja useimmissa tapauksissa jopa nopeamman ajon. Samalla tavalla kuin etuhaarukka jousittaa pitääkseen otteen ja lisätäkseen mukavuutta, tekee takajousitus täsmälleen saman asian takapäälle.

Jäykkä
Kiekkokoko 

Kiekkokoko

Pyörän koon tarkoittaa juuri sitä mitä se kuulostaakin - pyörien kokoa. Se mitataan yleensä tuumissa (esim. 28") tai millimetreissä (esim. 622). Ruotsissa tuumat ovat yleisin mittayksikkö, ja siksi olemme päättäneet käyttää sitä. Pyörän koon merkitys vaihtelee pyörätyypin mukaan.

Lastenpyörät

Lastenpyörät määritellään useimmiten pyörän koon perusteella, mikä eroaa aikuisten pyöristä, joissa rungon koko määrää pyörän koon. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki 24"-renkailla varustetut pyörät olisivat samankokoisia, ja siksi olemme päättäneet, että emme käytä kokotaulukkoa, vaan annamme tarkat pituussuositukset kullekin yksittäiselle pyörälle.

Kun ostat lastenpyörää, haluat tietysti, että lapsi voi kasvaa pyörän kanssa. On kuitenkin muistettava, että liian suuri pyörä on yleensä liian pitkä, mikä johtaa makuuasentoon ja vähentää siten lapsen näkyvyyttä. Valitse siis koskaan pyörää, jossa lapsi on yli 5 senttimetriä lyhyempi kuin ilmoitettu pituussuosituksemme.

Maastopyörät

Maastopyöräilyssä on kolme eri pyörän kokoa: 29", 27,5" ja 26". 26" oli pitkään ainoa käytössä ollut koko maastopyörille, mutta nykyään sitä käytetään käytännössä vain nuorten pyörissä ja yksinkertaisissa maastopyörissä, jotka on tarkoitettu kuljetukseen ja kevyeen kuntoiluun. Jos haluat harjoitella tai jopa kilpailla pyörälläsi, oikeat koot ovat 29" tai 27,5". Yksinkertaistetusti voidaan sanoa, että 29" tarjoaa vakaamman kokemuksen, säilyttää vauhdin paremmin ja pääsee pienien esteiden yli helpommin kuin 27,5", kun taas 27,5" antaa pyörän, joka tuntuu ketterämmältä mutkissa ja on hieman nopeampi kiihdytyksessä. Monet 27,5" täysjousitetut maastopyörät ovat lisäksi pidemmällä iskunpituudella ja soveltuvat teknisempään ja haastavampaan maastoon.

Kilpapyörät, standardipyörät, hybridipyörät ja muut pyörät

Käytännössä kaikissa muissa pyörissä paitsi maastopyörissä ja lastenpyörissä käytetään 28"-renkaita, jotka ovat hyvin tasapainotettu koko, joka tarjoaa hyvät edellytykset rullata helposti, olla mukava istua ja helppo ohjata.

20"
Vuosimalli2022
Kiekot
EturengasSchwalbe 20* (47-406) med punkteringsskydd.
TakarengasSchwalbe 20* (47-406) med punkteringsskydd.
Renkaan koko47-406
VanteetAluminium dubbelvägg.
Komponentit
EtujarruShimano® rullbroms fram och handbroms med parkeringsfunktion/fotbroms bak.
TakajarruShimano® rullbroms fram och handbroms med parkeringsfunktion/fotbroms bak.
OhjaustankoStyre pulverlackerat i Skeppshult
Ohjainkannatinaluminium fast styrstam.
SatulatolppaHumpert Aluminium 27.2 x 300 mm.
Jarrutyyppi 

Jarrutyyppi

Vannejarrut

Klassiset jarrut kaikenlaisiin pyöriin, jotka pikkuhiljaa syrjäytyvät levyjarrujen tieltä. Nämä ohjataan kahvoista ohjaustangosta ja puristuvat jarrupalat vanteen kehää vasten pysäyttääkseen pyörän. Vannejarruja on erilaisia eri pyörätyyppejä varten ja niihin kuuluu muun muassa V-jarrut, cantilever-jarrut ja U-jarrut. Näiden etuna on, että ne ovat hyvin helppoja huoltaa ja niiden paino on alhainen.

Rumpujarru

Toimivat samankaltaisesti kuin trummijarrut, joita löytyy muun muassa mopedeista. Tässä jarrupalat työntyvät ulos metallia vasten sylinterissä pyörän keskellä. Nämä vaativat vähiten huoltoa ja ovat erittäin luotettavia. Haittapuolena on, että niiden jarruteho ei ole yhtä voimakas kuin esimerkiksi levyjarruilla.

Jalkajarru

Standardi, joka löytyy useimmista klassisista naisten ja miesten pyöristä. Tämä jarrutyyppi vaatii hyvin vähän huoltoa, mutta rajoittuu, jos haluat enemmän vaihteita. Nämä kuuluvat nimittäin erityisiin navan tyyppeihin (pyörän keskiosa), joissa on kapseloituja vaihteita, esimerkiksi Shimano Nexus. Haittapuolena on, että jarruttamiseen tarvitaan enemmän voimaa verrattuna muihin jarrutyyppeihin, ja jalkojen täytyy olla tietyissä asennoissa, jotta saavutetaan tarvittava jarruvoima.

Levyjarru

Nykyaikaiset jarrut muun muassa maastopyörissä, hybridipyörissä ja monissa sähköpyörissä. Nämä perustuvat jarrusatulaan, joka puristaa metallilevyä vasten pyörän navassa (pyörän keskellä). Tämä on hyvin samankaltainen järjestelmä kuin mitä käytetään sekä autoissa että moottoripyörissä ja pidetään tällä hetkellä parhaana ratkaisuna. Nämä ovat tehokkaimmat jarrut, vaativat suhteellisen vähän huoltoa ja ovat erittäin luotettavia ja saatavilla sekä mekaanisina (vaijerilla) että hydraulisina (suljettu järjestelmä öljyllä).

Rullajarru
Vaihteiden lukumäärä 

Vaihteiden lukumäärä

Kuinka monta vaihdetta tarvitsen?

Tämä riippuu täysin siitä, miten pyöräilet ja mitä haluat saada irti pyörästäsi. Selvittääksesi tämän, sinun on tiedettävä, miten aiot pyöräillä ja haluatko painottaa matalaa huollon tarvetta vai korkeaa suorituskykyä.

Matala huolto

Tässä tapauksessa sinun kannattaa valita vaihteisto, jossa on napavaihteet. Näitä on saatavilla 2-11 vaihteen vaihtoehtoina muun muassa Shimanolta ja heidän Nexus-sarjastaan, jossa on 3, 7 ja 8 vaihdetta. On myös Shimano Alfine, joka on hienostuneempi malli, jossa on vähemmän vastusta mekaniikassa ja joka on saatavilla 8 ja 11 vaihteen versioina.

Korkea suorituskyky

Tässä tapauksessa takavaihteiden määrä liittyy suoraan laatuun. Valmistajat kilpailevat siitä, kuka tekee parhaat vaihteet suurimmalla määrällä rattaan hampaita kasetissa. Tämä tarkoittaa, että hienoimmat komponentit ovat myös ne, joissa on eniten vaihteita takana. Edessä on yksi tai kaksi hammasratasta hienommille osille.

Molempien yhdistelmä

Tässä tapauksessa katsomme järjestelmiä, joissa on 2-3 vaihdetta edessä ja 8-10 ratasta takana. Nämä ovat hieman yksinkertaisempaa rakennuslaatua, joka myös painaa enemmän. Ne on sen sijaan rakennettu kestävämmistä materiaaleista, kuten teräksestä alumiinin sijaan. Nämä kestävät usein enemmän iskuja, mutta eivät toimi yhtä sujuvasti

Yksivaihteinen
Varusteet
LokasuojatSkärmar av plåt, pulverlackerade i Skeppshult.
KoriKorg, pulverlackerad i Skeppshult, L38 x B27 x H21 cm.
PolkimetAnti-slip pedal, aluminium, med reflex.
MuutRingklocka aluminium.
ASIAKKAIDEN MIELIPITEET
Myös tagattu

Ostoskorisi(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä
Yhteensä: 0 €
Kassalle

Suosikit(0 tuotetta)

Sinulla ei ole suosikkeja
VALIKKO