• NOPEAT TOIMITUKSET
  • MAKSA HELPOSTI KLARNALLA
  • TUHANSIA PYÖRIÄ VARASTOSSA
0
Suosikkilista
0
Ostoskori

WOOM Woom Lasten maastopyörä Off 4 MTB Musta Musta

Woom Lasten maastopyörä Off 4 MTB Musta Musta
Kuvaus

Ultrakevyt MTB sinulle, joka nautit temperamenttisesta pyöräilystä haasteellisessa maastossa

Ultrakevyt maastopyörä Woom OFF 4 on temperamenttinen pyörä huipputason ominaisuuksilla, joka varmistaa, että kuljettaja loistaa kaikessa aina sileiltä pyöräteiltä kivikkoiseen metsämaastoon. Nopea juniorimalli, joka kasvattaa itseluottamusta ja joka ei väistä haasteita, on täydellinen vanhemmille, jotka haluavat tarjota lapsilleen parhaat mahdollisuudet kehittyä ja kokea aitoa ajamisen iloa samalla. Myös pienemmät pyöräilijät kaipaavat vapauden tunnetta jalkojensa alla, tuntea tuulen kasvoillaan säilyttäen samalla täyden kontrollin maastopyöräänsä. Tämä superkevyt pyörä painaa vain uskomattomat 7.8 kiloa ja on lasten itseoikeutettu suosikki, kohdistuen samalla myös kestävyyteen ja turvallisuuteen, mikä tekee siitä myös vanhempien valinnan. Kehittyminen ja taitojen hiominen pyörällä ei ole koskaan ollut yhtä helppoa, turvallista tai vaistomaista. Mutta älä anna sen johtaa harhaan; tämä on ehdottomasti nopea ja ajamisen iloa tarjoava maastopyörä, joka viihtyy kaikkialla, sileältä asvaltilta kuoppaisille sorateille ja todella vaativaan metsämaastoon.

Menestyksen avaimet!

  • Ultrakevyt runko, jonka on valmistettu hydroformattu ja kaksinkertaisesti kevennetystä alumiinista (6061 T6)
  • Jäykkä etuhaarukka huippulaatuista hiilikuitua, joka on kevyt ja tarjoaa erinomaisen ohjaustuntuman
  • Matala ajoasento, pitkä akseliväli ja geometria, jotka takaavat erinomaisen vakauden ja tasapainon
  • Keveät kampiakselit alumiinia, jotka ohjaavat lapsen jalkojen asentoa vähentämällä niiden välistä leveyttä
  • Ohjausvarsi flip-flop-muotoilulla (+/-15°), joka mahdollistaa kulman säätämisen
  • Voimakas 9-vaihteinen voimansiirto SRAM:lta (X5) selkeän urheilullisella luonteella ja laajalla välityksellä
  • Ergonomisesti suunnitellut kädensijat, jotka sopivat pienempien pyöräilijöiden käsiin
  • Tehokkaat hydrauliset levyjarrut, jotka tarjoavat virheettömän jarrutustehon riippumatta maastosta ja olosuhteista
  • Ergonomiset jarrukahvat, jotka soveltuvat myös pienemmille käsille
  • Korkealaatuinen pyöräsarja ultrakevyillä alumiinivanteilla ja leveillä läpiakselinavoilla
  • Pidoltaan varmat laadukkaat renkaat Schwalbelta (Rocket Ron) erinomaisella suorituskyvyllä
  • Ergonomisesti muotoiltu satula, joka on suunniteltu lasten pienemmän lantion mittojen mukaan ja jossa on integroidut sivusuojat
  • Uskomattoman alhainen kokonaispaino 7.8 kiloa on täydellinen, kun väsymys alkaa hiipiä päälle

Ultrakevyt runko matalalla painopisteellä, korkealla vakaudella ja ripeällä kiihtyvyydellä

Korkealuokkainen runko koostuu ultrakevyestä, kaksinkertaisesti kevennetystä alumiinista (6061 T6) hydroformatuilla putkilla ja ainutlaatuisella geometrialla (runkomuoto), joka varmistaa matalan painopisteen, korkean vakauden, nopean kiihtyvyyden ja ketterät ohjausliikkeet. Puhutaan lisääntyneestä kontrollista, paremmasta tasapainosta ja tehokkaasta voimansiirrosta. Lisäksi ohjaustangon fiksu flip-flop-muotoilu (+/-15°) mahdollistaa kulman säätämisen. Ohjaustangon säätömahdollisuuden ansiosta voit varmistaa optimaalisen asennon satulassa. Pyöräilijän ajoasento on urheilullinen, mutta tarjoaa samalla selkeän näköalan ympäristöön, mikä käytännössä tarkoittaa maksimaalista joustavuutta ja luotettavaa turvallisuutta liikenteessä.

Urheilullinen maastopyörä huippuluokan komponenteilla ja uskomattoman alhaisella kokonaispainolla!

Kun väsymys viimein alkaa painaa ja metsäseikkailu saa päätöksensä, pelastajana toimii pyörän uskomattoman alhainen paino (vain 7.8 kg), joka yhdessä huipputason alumiinisten kampiakselien alhaisen q-kertoimen ja huolella valittujen osien kanssa ylittää kaikki odotukset, mikä korostuu etenkin jyrkissä nousuissa. Myös suurin osa pyörän muista komponenteista on valmistettu korkealaatuisesta alumiinista, kuten ohjaustankoa, ohjausvartta, satulaputkea ja kampiakseleita myöten.

Tehokas 9-vaihteinen voimansiirto on helppokäyttöinen, joustava ja toiminnallinen

Huimia nopeuksia saavutetaan tehokkaan 9-vaihteisen voimansiirron avulla Yhdysvaltalaiselta SRAM:lta (X5), joka on sekä kestävä, luotettava, helppokäyttöinen että saumattomasti toiminnallinen. Voimansiirrossa on välitys (28Tx11-32T), joka selviää monipuolisista nopeuksista ja jyrkistä nousuista ilman ongelmia, ja oikea vaihde valitaan helposti kätevällä vivulla. Ulkoinen 1x-voimansiirto on urheilullinen ja suojattu pyörivällä pienellä ketjusuojalla, joka estää pyöräilijän housuja likaantumasta. Koko voimansiirron toiminta on intuitiivinen, mikä sallii pyöräilijän keskittyä olennaiseen – turvalliseen hauskanpitoon.

Huippuluokan pyöräsarja ja hydrauliset levyjarrut ensiluokkaisella suorituskyvyllä

Kaikki pyörii ensiluokkaisella pyöräsarjalla, jossa on ultrakevyet alumiinivanteet, jotka ovat varustettu vahvoilla navoilla ja leveillä läpiakseleilla, lisäten koko pyörän kestävyyttä ja vakautta. Kaikki pyörii parilla pidoltaan varmalla laadukkaalla renkaalla Schwalbelta (Rocket Ron), ja nämä 2,25" leveät 20-tuumaiset tarjoavat alhaisen vierintävastuksen ja vakautta kaarteissa ilman yllätyksiä.

Kun on aika hiljentää vauhtia, siihen vastaavat tehokkaat hydrauliset levyjarrut, jotka tarjoavat moitteettoman jarrutustehon maastosta riippumatta, ja jotka eivät vaadi enemmän jarruvoimaa kuin mitä lapset voivat antaa. Käytännössä tämä tarkoittaa, että vanhempana voit olla varma, että tehokas jarrutusteho on aina saatavilla, olosuhteista riippumatta. Jarrut sisältävät helppokäyttöiset säätimet, jotka sopivat myös pienempiin käsiin. Mukavat kahvat on suunniteltu ergonomisesti ja niiden halkaisija on sopeutettu pienemmille käsille, vähentäen riskiä että pyöräilijä menettäisi otteensa.

YKSITYISKOHDAT
Tuotenumero0086409011920
EAN-koodi9120083723649
TuotemerkkiWOOM
VäriSvart
Valmistajan tuotenumero-
Tuotenumero0086409
Tekniset tiedot
Kiekkokoko 

Kiekkokoko

Pyörän koon tarkoittaa juuri sitä mitä se kuulostaakin - pyörien kokoa. Se mitataan yleensä tuumissa (esim. 28") tai millimetreissä (esim. 622). Ruotsissa tuumat ovat yleisin mittayksikkö, ja siksi olemme päättäneet käyttää sitä. Pyörän koon merkitys vaihtelee pyörätyypin mukaan.

Lastenpyörät

Lastenpyörät määritellään useimmiten pyörän koon perusteella, mikä eroaa aikuisten pyöristä, joissa rungon koko määrää pyörän koon. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki 24"-renkailla varustetut pyörät olisivat samankokoisia, ja siksi olemme päättäneet, että emme käytä kokotaulukkoa, vaan annamme tarkat pituussuositukset kullekin yksittäiselle pyörälle.

Kun ostat lastenpyörää, haluat tietysti, että lapsi voi kasvaa pyörän kanssa. On kuitenkin muistettava, että liian suuri pyörä on yleensä liian pitkä, mikä johtaa makuuasentoon ja vähentää siten lapsen näkyvyyttä. Valitse siis koskaan pyörää, jossa lapsi on yli 5 senttimetriä lyhyempi kuin ilmoitettu pituussuosituksemme.

Maastopyörät

Maastopyöräilyssä on kolme eri pyörän kokoa: 29", 27,5" ja 26". 26" oli pitkään ainoa käytössä ollut koko maastopyörille, mutta nykyään sitä käytetään käytännössä vain nuorten pyörissä ja yksinkertaisissa maastopyörissä, jotka on tarkoitettu kuljetukseen ja kevyeen kuntoiluun. Jos haluat harjoitella tai jopa kilpailla pyörälläsi, oikeat koot ovat 29" tai 27,5". Yksinkertaistetusti voidaan sanoa, että 29" tarjoaa vakaamman kokemuksen, säilyttää vauhdin paremmin ja pääsee pienien esteiden yli helpommin kuin 27,5", kun taas 27,5" antaa pyörän, joka tuntuu ketterämmältä mutkissa ja on hieman nopeampi kiihdytyksessä. Monet 27,5" täysjousitetut maastopyörät ovat lisäksi pidemmällä iskunpituudella ja soveltuvat teknisempään ja haastavampaan maastoon.

Kilpapyörät, standardipyörät, hybridipyörät ja muut pyörät

Käytännössä kaikissa muissa pyörissä paitsi maastopyörissä ja lastenpyörissä käytetään 28"-renkaita, jotka ovat hyvin tasapainotettu koko, joka tarjoaa hyvät edellytykset rullata helposti, olla mukava istua ja helppo ohjata.

20"
SukupuoliLasten/Nuorten
Naisten malli 

Naisten malli

Koska naiset ja miehet yleensä eroavat anatomiansa puolesta, monet valmistajat suunnittelevat pyöriä, jotka on mukautettu sen mukaisesti. Yleensä kyse on vain pienistä eroista. Muun muassa satulat ovat usein leveämpiä, ohjaustangot kapeampia ja kampivarsien pituus lyhyempi. Joissain tapauksissa tehdään myös naisille suunnattuja malleja pienemmissä ko'oissa ja viettävällä yläputkella. Joskus myös eri väreissä.
Ei
Vuosimalli2022
Paino (valmistajan mukaan)7.800
Valmistajan verkkosivutwoom.com/en_INT
Pituutesi 

Pituutesi

Valmistajan suosittelema pituus
118-130cm
Sopii pituudelle (cm)115-120, 120-125, 125-130
Jarrutyyppi 

Jarrutyyppi

Vannejarrut

Klassiset jarrut kaikenlaisiin pyöriin, jotka pikkuhiljaa syrjäytyvät levyjarrujen tieltä. Nämä ohjataan kahvoista ohjaustangosta ja puristuvat jarrupalat vanteen kehää vasten pysäyttääkseen pyörän. Vannejarruja on erilaisia eri pyörätyyppejä varten ja niihin kuuluu muun muassa V-jarrut, cantilever-jarrut ja U-jarrut. Näiden etuna on, että ne ovat hyvin helppoja huoltaa ja niiden paino on alhainen.

Rumpujarru

Toimivat samankaltaisesti kuin trummijarrut, joita löytyy muun muassa mopedeista. Tässä jarrupalat työntyvät ulos metallia vasten sylinterissä pyörän keskellä. Nämä vaativat vähiten huoltoa ja ovat erittäin luotettavia. Haittapuolena on, että niiden jarruteho ei ole yhtä voimakas kuin esimerkiksi levyjarruilla.

Jalkajarru

Standardi, joka löytyy useimmista klassisista naisten ja miesten pyöristä. Tämä jarrutyyppi vaatii hyvin vähän huoltoa, mutta rajoittuu, jos haluat enemmän vaihteita. Nämä kuuluvat nimittäin erityisiin navan tyyppeihin (pyörän keskiosa), joissa on kapseloituja vaihteita, esimerkiksi Shimano Nexus. Haittapuolena on, että jarruttamiseen tarvitaan enemmän voimaa verrattuna muihin jarrutyyppeihin, ja jalkojen täytyy olla tietyissä asennoissa, jotta saavutetaan tarvittava jarruvoima.

Levyjarru

Nykyaikaiset jarrut muun muassa maastopyörissä, hybridipyörissä ja monissa sähköpyörissä. Nämä perustuvat jarrusatulaan, joka puristaa metallilevyä vasten pyörän navassa (pyörän keskellä). Tämä on hyvin samankaltainen järjestelmä kuin mitä käytetään sekä autoissa että moottoripyörissä ja pidetään tällä hetkellä parhaana ratkaisuna. Nämä ovat tehokkaimmat jarrut, vaativat suhteellisen vähän huoltoa ja ovat erittäin luotettavia ja saatavilla sekä mekaanisina (vaijerilla) että hydraulisina (suljettu järjestelmä öljyllä).

Hydraulinen levyjarru
Vaihteiden lukumäärä 

Vaihteiden lukumäärä

Kuinka monta vaihdetta tarvitsen?

Tämä riippuu täysin siitä, miten pyöräilet ja mitä haluat saada irti pyörästäsi. Selvittääksesi tämän, sinun on tiedettävä, miten aiot pyöräillä ja haluatko painottaa matalaa huollon tarvetta vai korkeaa suorituskykyä.

Matala huolto

Tässä tapauksessa sinun kannattaa valita vaihteisto, jossa on napavaihteet. Näitä on saatavilla 2-11 vaihteen vaihtoehtoina muun muassa Shimanolta ja heidän Nexus-sarjastaan, jossa on 3, 7 ja 8 vaihdetta. On myös Shimano Alfine, joka on hienostuneempi malli, jossa on vähemmän vastusta mekaniikassa ja joka on saatavilla 8 ja 11 vaihteen versioina.

Korkea suorituskyky

Tässä tapauksessa takavaihteiden määrä liittyy suoraan laatuun. Valmistajat kilpailevat siitä, kuka tekee parhaat vaihteet suurimmalla määrällä rattaan hampaita kasetissa. Tämä tarkoittaa, että hienoimmat komponentit ovat myös ne, joissa on eniten vaihteita takana. Edessä on yksi tai kaksi hammasratasta hienommille osille.

Molempien yhdistelmä

Tässä tapauksessa katsomme järjestelmiä, joissa on 2-3 vaihdetta edessä ja 8-10 ratasta takana. Nämä ovat hieman yksinkertaisempaa rakennuslaatua, joka myös painaa enemmän. Ne on sen sijaan rakennettu kestävämmistä materiaaleista, kuten teräksestä alumiinin sijaan. Nämä kestävät usein enemmän iskuja, mutta eivät toimi yhtä sujuvasti

9-vaihteinen (1x9)
Runkosetti
RunkokokoOne-Size
Runkomateriaali 

Runkomateriaali

Hiilikuitu maksaa hieman enemmän kuin alumiinirunko, mutta sillä on useita etuja muihin materiaaleihin verrattuna puhtaiden ajo-ominaisuuksien osalta. Se on vahvempi, kevyempi, jäykempi ja mukavampi ajaa, koska se on elävämpi materiaali kuin alumiini. Hiilikuitu on kuitenkin hieman herkempi tarvikkeiden asentamiselle, jotka kiinnitetään rungon ympärille, kuten lukot tai lastenistuimet. Tästä syystä hiilikuitu soveltuu parhaiten urheilupyöriin kuten kilpapyöriin ja maastopyöriin.

Alumiini on edullinen ja kevyt materiaali, joka soveltuu kaikenlaisiin pyöriin. Sen avulla on helppo saavuttaa todella alhainen paino säilyttäen samalla lujuus ja hyvät ajo-ominaisuudet, eikä materiaali ole myöskään herkkä sille, mitä tarvikkeita siihen asennat. Vain puhalla ja aja ja asenna juuri sitä, mitä haluat pyörääsi!

Teräs on materiaali, jota voidaan valmistaa monissa eri laatuasteissa. Terästä voi rakentaa hyvin edullisesti, ja siksi se löytyy helpommin meidän valikoimamme yksinkertaisemmista pyöristä. Mutta se voi olla myös uskomattoman joustava, kestävä ja mukava materiaali, kun käytetään todella laadukasta terästä. Todella laadukasta terästä löytyy monista pyöristä, jotka on tarkoitettu enemmän pitkän matkan pyöräilyyn, kuten meidän hienot touringpyörät Surlyltä, ja Skeppshult-pyörät, jotka on rakennettu ruotsalaisesta laatu-teräksestä (mikä myötävaikuttaa erittäin hienoihin mukavuusominaisuuksiin useimmilla alustoilla).

Alumiini
Etuhaarukka-
Haarukan materiaaliHiilikuitu
Kiekot
Eturengas-
Takarengas-
Renkaan koko57-406
Voimansiirto
Vaihtajat-
Takavaihtaja-
Komponentit
Etujarru-
Takajarru-
Ohjaustanko-
Ohjainkannatin-
Satulatolppa-
ASIAKKAIDEN MIELIPITEET
Myös tagattu
  • 20"
  • 2022

Ostoskorisi(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä
Yhteensä: € 0
Kassalle

Suosikit(0 tuotetta)

Sinulla ei ole suosikkeja
VALIKKO