Kilpailuvalmis cyclocross vaativille nopeuden ystäville, jotka vihaavat kompromisseja
Oletko nirso nopeuden ystävä, joka haluaa sekä harjoitella että kilpailla samalla pyörällä? Silloin huippuluokan cyclocross BH RX Team 5.0 on itseoikeutettu valinta. Jos etsit terävää hiilikuiturakennetta, jossa keskitytään alhaiseen painoon, maksimaaliseen etenemiskykyyn, erinomaiseen vakauden ja korkeisiin nopeuksiin epätasaisilla alustoilla, olet oikeassa paikassa. Laajahartiainen nopeusihme voimakkailla ominaisuuksilla on tehty valikoiville nopeuden rakastajille, jotka haluavat terävän pyörän rajattomalla ajamisen ilolla, mutta se sopii myös vaativille maantiepyöräilijöille talviharjoitteluun tai monipuolisille pendelöijille vaihteleville alustoille. Korkealaatuisten materiaalien, aggressiivisten kulmien ja edistyneiden valmistusmenetelmien ansiosta tämä kompromissiton pyörä on äärettömän nopea ja kestävä... voit käytännössä ylittää maita kuluttamatta kaikkea arvokasta energiaasi.
Menestyksen avain!
- Kilpailuvalmis hiilikuiturunko (RX Team Evo Carbon Monocoque) edistyksellisellä Hollow Core Carbon Technologyllä
- Vankka hiilikuituinen etuhaarukka (RX Team Evo 1.5") tarjoaa vaikuttavan ohjaustuntuman ja runsaasti tilaa
- Äärimmäisen tehokas elektroninen 1x-vaihteisto 11 sujuvalla vaihteella Shimanolta (GRX Di2)
- Sähköisen Di2-vaihteiston akku on tyylikkäästi kätketty satulaputken sisään
- Tehokas kammiot FSA:lta (Omega 40 Mono), jotka siirtävät voiman suoraan lisäämättä turhaa painoa
- Tehokkaat hydrauliset levyjarrut (GRX Hydra) flatmount-kiinnityksellä takaavat johdonmukaisen jarrutuskyvyn kaikissa olosuhteissa
- Nopea Shimanon (RS370 Disc Tubeless) pyöräsetti Michelinin (MUD2) 30 mm leveyden CX-renkailla
- Rungon muotoilu mahdollistaa hieman leveämpien renkaiden käytön (33 mm toimii moitteettomasti)
- Vain korkealaatuisia komponentteja BH:lta, Prologolta ja FSA:lta
- Kiinnityspisteitä vesipulloille ja muille pikkutarvikkeille tarvittaessa
Tehokas hiilikuiturunko tukeutuen edistyneisiin teknologioihin
Voisimme kirjoittaa paljon tästä vaikuttavasta rungosta, mutta keskitymme mainitsemaan, että huolellinen kehitystyö varmistaa, että kevyt hiilikuiturunko (RX Team Evo Carbon Monocoque) on suunniteltu niin, että voit aisasti ohittaa vastustajasi. Korkea nopeus, tehokas voimansiirto, alhainen paino ja luotettava ohjausvakaus ovat ensiarvoisen tärkeitä. Saavutettu edistyneen geometrian ja BH:n edistyneen Hollow Core Carbon Technology avulla, joka on korkealaatuinen rakenne saavutettu applikoimalla korkeaa sisäistä painetta muottiin, tiivistäen materiaalit, mikä eliminoi painevaihtelut, ilmakuplat ja muut mahdolliset virheet.
Jokainen yksityiskohta tässä täysin kilpailuvalmiissa rungossa on tarkkaan harkittu, ja siinä on tietenkin erityiset kiinnityspisteet vesipulloille ja muille pikkutarvikkeille. Edessä on terävä hiilikuidusta tehty etuhaarukka (RX Team Evo 1.5"), joka auttaa vaimentamaan tärinöitä sekä luo vakaa ajotuntemusta ja maksimoi ohjauksen tarkkuuden. Lisäksi monipuolinen ohjaustanko ja leveät navat pikalukituksella, yhdistelmä, joka muodostaa perustan pyörän jouhevalle hallittavuudelle ja luotettavalle tunteelle, jonka pyörät tarjoavat.
Tehokas 1x-vaihteisto, joka tarjoaa vaikuttavia nopeusresursseja
Moottorin alla löytyy äärimmäisen tehokas 1x-vaihteisto Shimanolta (GRX Di2), joka lyhyesti sanottuna käsittää 11 luotettavaa vaihdetta, jotka ohjataan elektronisesti. Täysin uudelleenkehitetty vaihteisto, joka käytännössä ei aiheuta ongelmia ja on yksimielisesti saanut kehuja erottuvasta ja sujuvasta vaihtotuntumastaan. Älykäs yksityiskohta on integroitu Di2-akku, joka on tyylikkäästi piilotettu itse satulaputken sisään, mikä skyddar sitä kosteudelta ja tekee asennuksesta uskomattoman helppoa.
Korkealuokkainen muotoilu jättää huomiotta kaikki keskinkertaiset komponentit, ja arvostettu japanilainen vaihteisto yhdistetään vahvaan kampisarjaan FSA:lta (Omega 40 Mono) yksittäisellä rataspyörällä (40T) ja Shimanolta (SLX) 11-osaiseen kasettiin (11-42T), mikä kokonaisuutena tarjoaa vaikuttavan vaihteiston leveyden, mutta pysyy silti keskittyneenä luotettavaan toimintaan. Kasetti on myös esimerkillisesti porrastettu, mikä mahdollistaa korkean nopeuden säilymisen erilaisilla alustoilla ja eri kaltevuuksissa. Kaikesta löytyy vain korkealaatuisia komponentteja tunnetuilta valmistajilta (Prologo ja BH).
Korkealuokkaiset hydrauliset levyjarrut voimakkaalla jarrutuskyvyllä
Kun nopeus kasvaa, niin tekevät myös jarrutuskyvyn vaatimukset, ja tämän vuoksi pyörä on varustettu korkealuokkaisilla hydraulisilla levyjarruilla Direct Mount-kiinnityksellä Shimanolta (GRX Hydra), mikä takaa minimaalisen huoltotarpeen ja varmistaa, että käytössäsi on vaikuttavan voimakas jarrutuskyky läpi vuoden, riippumatta siitä onko kyseessä kuiva, märkä tai loskainen asfaltti.
Pyöräsetti renkaineen, joka pärjää kaikessa aina sileästä asfaltista erittäin epätasaisiin maihin
Koko kokonaisuus pyörii terävällä pyöräsetillä Shimanolta (RS370 Disc Tubeless), joka on varustettu parilla 30 mm leveillä laadukkailla renkailla Micheliniltä (MUD2), vaikuttavan nopeat, mutta samalla pidoltaan vakuuttavat renkaat takaavat, että voit edetä vauhdilla kaikilla alustoilla sileästä asfaltista erittäin epätasaisiin maihin ilman, että sinun tarvitsee huolehtia ikävistä yllätyksistä. Rungon suunnittelu mahdollistaa hieman leveämpien renkaiden käytön (33 mm toimii moitteetta) ja voit tietenkin varustaa pyörän talvella nastarenkailla, tai miksi ei vaihtaa kapeampiin slickseihin, jos aiot pääosin ajaa sileillä alustoilla... valinta on luonnollisesti sinun!
Erinomaisesti rakennettu espanjalainen cyclocross vaativille voittajille
Tämä on lähes ilmiselvä valinta päättäväisille voittajille, jotka etsivät optimaalista tasapainoa kevyen painon, korkean nopeuden, maksimaalisen etenemiskyvyn sekä vakauden välillä. Äärimmäisen hyvin rakennettu espanjalainen pyörä, jolla on laaja valikoima ja ennen kaikkea oikea ulkonäkö, tarjoaa vakuuttavaa hallintaa ja korkeaa luotettavuutta... ja kaikki tämä riippumatta vuodenajasta, alustasta tai sääolosuhteista. Lyhyesti sanottuna - Saattaa hyvinkin olla se ultimaattinen kilpapyörä vaihtelevaan pohjoismaiseen ilmastoomme.