• NOPEAT TOIMITUKSET
  • MAKSA HELPOSTI KLARNALLA
  • TUHANSIA PYÖRIÄ VARASTOSSA
0
Suosikkilista
0
Ostoskori

BH BH Maantiepyörä Sl1 2.9 Sininen/Sininen

BH Maantiepyörä Sl1 2.9 Sininen/Sininen
Kuvaus

Hintansa arvoinen maantiepyörä nopeuden ystäville, joilla on korkeat tavoitteet

Arvostatko tehokasta voimansiirtoa ja keveyttä? Lisäksi, onko sinulla korkeita tavoitteita? Haluatko huippulaatua ilman, että sinun täytyy pantata anoppisi arkkitehdin suunnittelemaa kesähuvilaa korkealla rannikolla? Jos vastasit kyllä, minimalistinen BH SL1 2.9 saattaa olla voittava valinta! Tämä on edullinen, nopea ihme, joka tekee sinut kyvykkääksi jättämään harjoittelemattomat tallitoverisi taaksesi. Kestävä espanjalainen maantiepyörä, jolla on kompaktit muodot, kevyt paino ja tehokas voimansiirto, tarjoaa kohtuuhintaisen ajokokemuksen olipa kyseessä rento pyörälenkki kaveriporukalla tai kovatehoinen sunnuntaiajo. Se varustaa sinut välineillä kovaan kilpailuun, riippumatta siitä, onko tavoitteenasi voittaa alueellisia kilpailuja tai kansallisia mestaruuksia.

Menestyksen avaimet!

  • Minimalistinen nopeusihme, jossa on korkealaatuinen hiilikuiturunko (Toray) painaen vain 1,050 grammaa
  • Runko on rakennettu käyttäen BH:n Hollow Core Internal Moulding (HCIM) -teknologiaa
  • Keskiön ja takahaarukan suunnittelu tarjoaa erinomaista sivuttaista jäykkyyttä 
  • ICR-järjestelmä - Integroitu kaapelireititys, joka tarjoaa siistin ulkonäön ja vähentää ilmanvastusta
  • Hiilikuidusta valmistettu etuhaarukka (RS1), joka takaa nopean, ketterän ja vakautetun ohjauksen
  • Vakuuttava 2x-vaihteisto, 22 vaihteella Shimanolta (Ultegra), joka on suunnattu nopeisiin nopeuksiin
  • Shimanon (Ultegra) hydrauliset levyjarrut, jotka tarjoavat vahvan jarrutustehon kaikissa olosuhteissa
  • Laadukas Vision-hjulsetti (Team TC30) 28 mm leveillä Hutchinson-renkailla (Nitro2) 
  • Rungon ja etuhaarukan suunnittelu mahdollistaa jopa 30mm leveiden renkaiden käytön
  • BH:n suunnittelema cockpit, jossa sekä ohjaustanko että ohjainkannatin ovat kompakteja muodoltaan
  • San Marcon istuin (Monza Start) ja BH:n satulatolppa (Lite) tyylikkäästi integroidulla satulaklammilla 

Minimalistinen runko modernilla geometrialla lisää kestävyyttä

Pyörän ydin koostuu korkealaatuisesta hiilikuiturungosta (SL1 Disc ICR Monocoque), jossa on tasapainoinen endurance-geometria. Tämä geometria ei ainoastaan keskity nopeuteen ja tehokkuuteen, vaan myös varmistaa, että voit ylläpitää korkeaa nopeutta pitkillä lenkeillä kivuttomasti. Runkoa täydentää kevyt hiilikuituinen etuhaarukka (RS1 Disc), joka auttaa vaimentamaan tärinää ja parantaa ajotunnetta sekä ohjauksen tarkkuutta. 

Nopeus, alhainen paino, tehokas voimansiirto ja vakaa suuntauskyky ovat tämän pyörän keskeisiä ominaisuuksia. Nämä ominaisuudet on saavutettu modernin geometrian (katso kaikki mitat ja kulmat kuvista) ja BH:n edistyneen Hollow Core Carbon Technology (HCIM) -teknologian yhdistelmällä. Teknologian avulla luodaan korkealaatuinen rakenne, jossa korkean sisäisen paineen avulla tiivistetään materiaali muotissa, poistaen paine-erovaihtelut, ilmakuplat ja muut mahdolliset vikaantumiset.

ICR-järjestelmän myötä runko on sileämpi, kaapelit ovat fyysiseltä vaikutukselta suojattuja rungon sisällä, mikä vähentää ilmanvastusta ja helpottaa huoltoa merkittävästi. Sisäinen kaapelireititys tekee pyörästä myös huomattavasti tyylikkäämmän.

Tehokas 2x-vaihteisto tarjoaa luotettavan suorituskyvyn ja tehokkaat levyjarrut

'Moottorin alla' on tehokas 22 vaihteen Shimano (Ultegra) -vaihteisto, joka koostuu FSA:n (Gossamer) kampisarjasta kahdella ketjupyörällä (50/34) yhdistettynä luotettavaan 11-piikkiseen kasettiin (11-30), tarjoten vaihteiston, joka mahdollistaa kunnianhimoisten pyöräilijöiden loistaa missä tahansa nopeudessa ja kiivetä vaivatta jyrkkiä mäkiä. Kompaktin kasetin asteikko on tarkasti harkittu, mahdollistaen oikean kadenssin ylläpidon vaivattomasti. Shimano-vaihteiston suorituskyky on kiistatta luotettavaa ja sen sujuvuus on käytännössä virheetöntä.

Kun vauhti kiihtyy, myös jarrutustehon tarve kasvaa. Siksi pyörässä on tehokkaat Shimano (Ultegra) hydrauliset levyjarrut, jotka vähentävät huoltotarvetta ja takaavat luotettavan jarrutustehon säästä riippumatta. 

Kompakti cockpit ja nopea hjulsetti alhaisella vierintävastuksella

Koko komeutta ohjataan BH:n cockpitista, jonka kompaktit ohjaustanko ja ohjainkannatin muodostavat yhtenäisen kokonaisuuden. Kaikki pyörii nopeilla Visionin (TC30) hjulseteillä, jotka on varustettu laadukkailla Hutchinson-renkailla (Nitro2). Renkaiden 28 mm leveys takaa, että ajo jatkuu sujuvana myös haastavammilla alustoilla, lisäten pyörän monipuolisuutta ja mukavuutta. Huolimatta pyrkimyksestä minimoida ilmanvastus, pyörän suunnittelu (sekä rungon että etuhaarukan osalta) mahdollistaa jopa 30 mm leveiden renkaiden käytön.

YKSITYISKOHDAT
Tuotenumero0069196-5773
EAN-koodi-
TuotemerkkiBH
VäriBlå
Valmistajan tuotenumero-
Tuotenumero0069196
Tekniset tiedot
Kiekkokoko 

Kiekkokoko

Pyörän koon tarkoittaa juuri sitä mitä se kuulostaakin - pyörien kokoa. Se mitataan yleensä tuumissa (esim. 28") tai millimetreissä (esim. 622). Ruotsissa tuumat ovat yleisin mittayksikkö, ja siksi olemme päättäneet käyttää sitä. Pyörän koon merkitys vaihtelee pyörätyypin mukaan.

Lastenpyörät

Lastenpyörät määritellään useimmiten pyörän koon perusteella, mikä eroaa aikuisten pyöristä, joissa rungon koko määrää pyörän koon. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki 24"-renkailla varustetut pyörät olisivat samankokoisia, ja siksi olemme päättäneet, että emme käytä kokotaulukkoa, vaan annamme tarkat pituussuositukset kullekin yksittäiselle pyörälle.

Kun ostat lastenpyörää, haluat tietysti, että lapsi voi kasvaa pyörän kanssa. On kuitenkin muistettava, että liian suuri pyörä on yleensä liian pitkä, mikä johtaa makuuasentoon ja vähentää siten lapsen näkyvyyttä. Valitse siis koskaan pyörää, jossa lapsi on yli 5 senttimetriä lyhyempi kuin ilmoitettu pituussuosituksemme.

Maastopyörät

Maastopyöräilyssä on kolme eri pyörän kokoa: 29", 27,5" ja 26". 26" oli pitkään ainoa käytössä ollut koko maastopyörille, mutta nykyään sitä käytetään käytännössä vain nuorten pyörissä ja yksinkertaisissa maastopyörissä, jotka on tarkoitettu kuljetukseen ja kevyeen kuntoiluun. Jos haluat harjoitella tai jopa kilpailla pyörälläsi, oikeat koot ovat 29" tai 27,5". Yksinkertaistetusti voidaan sanoa, että 29" tarjoaa vakaamman kokemuksen, säilyttää vauhdin paremmin ja pääsee pienien esteiden yli helpommin kuin 27,5", kun taas 27,5" antaa pyörän, joka tuntuu ketterämmältä mutkissa ja on hieman nopeampi kiihdytyksessä. Monet 27,5" täysjousitetut maastopyörät ovat lisäksi pidemmällä iskunpituudella ja soveltuvat teknisempään ja haastavampaan maastoon.

Kilpapyörät, standardipyörät, hybridipyörät ja muut pyörät

Käytännössä kaikissa muissa pyörissä paitsi maastopyörissä ja lastenpyörissä käytetään 28"-renkaita, jotka ovat hyvin tasapainotettu koko, joka tarjoaa hyvät edellytykset rullata helposti, olla mukava istua ja helppo ohjata.

28"
PersonointiMaantiepyöräily
TuotesarjaBH SL1
MallisarjaBH SL1
SukupuoliMiesten
Naisten malli 

Naisten malli

Koska naiset ja miehet yleensä eroavat anatomiansa puolesta, monet valmistajat suunnittelevat pyöriä, jotka on mukautettu sen mukaisesti. Yleensä kyse on vain pienistä eroista. Muun muassa satulat ovat usein leveämpiä, ohjaustangot kapeampia ja kampivarsien pituus lyhyempi. Joissain tapauksissa tehdään myös naisille suunnattuja malleja pienemmissä ko'oissa ja viettävällä yläputkella. Joskus myös eri väreissä.
Ei
Valmistajan väri-
Vuosimalli2022
Valmistajan verkkosivutwww.bhbikes.com/
SähköpyöräEi
Pituutesi 

Pituutesi

Valmistajan suosittelema pituus
-
Sopii pituudelle (cm)-
Jarrutyyppi 

Jarrutyyppi

Vannejarrut

Klassiset jarrut kaikenlaisiin pyöriin, jotka pikkuhiljaa syrjäytyvät levyjarrujen tieltä. Nämä ohjataan kahvoista ohjaustangosta ja puristuvat jarrupalat vanteen kehää vasten pysäyttääkseen pyörän. Vannejarruja on erilaisia eri pyörätyyppejä varten ja niihin kuuluu muun muassa V-jarrut, cantilever-jarrut ja U-jarrut. Näiden etuna on, että ne ovat hyvin helppoja huoltaa ja niiden paino on alhainen.

Rumpujarru

Toimivat samankaltaisesti kuin trummijarrut, joita löytyy muun muassa mopedeista. Tässä jarrupalat työntyvät ulos metallia vasten sylinterissä pyörän keskellä. Nämä vaativat vähiten huoltoa ja ovat erittäin luotettavia. Haittapuolena on, että niiden jarruteho ei ole yhtä voimakas kuin esimerkiksi levyjarruilla.

Jalkajarru

Standardi, joka löytyy useimmista klassisista naisten ja miesten pyöristä. Tämä jarrutyyppi vaatii hyvin vähän huoltoa, mutta rajoittuu, jos haluat enemmän vaihteita. Nämä kuuluvat nimittäin erityisiin navan tyyppeihin (pyörän keskiosa), joissa on kapseloituja vaihteita, esimerkiksi Shimano Nexus. Haittapuolena on, että jarruttamiseen tarvitaan enemmän voimaa verrattuna muihin jarrutyyppeihin, ja jalkojen täytyy olla tietyissä asennoissa, jotta saavutetaan tarvittava jarruvoima.

Levyjarru

Nykyaikaiset jarrut muun muassa maastopyörissä, hybridipyörissä ja monissa sähköpyörissä. Nämä perustuvat jarrusatulaan, joka puristaa metallilevyä vasten pyörän navassa (pyörän keskellä). Tämä on hyvin samankaltainen järjestelmä kuin mitä käytetään sekä autoissa että moottoripyörissä ja pidetään tällä hetkellä parhaana ratkaisuna. Nämä ovat tehokkaimmat jarrut, vaativat suhteellisen vähän huoltoa ja ovat erittäin luotettavia ja saatavilla sekä mekaanisina (vaijerilla) että hydraulisina (suljettu järjestelmä öljyllä).

Hydraulinen levyjarru
Vaihteiden lukumäärä 

Vaihteiden lukumäärä

Kuinka monta vaihdetta tarvitsen?

Tämä riippuu täysin siitä, miten pyöräilet ja mitä haluat saada irti pyörästäsi. Selvittääksesi tämän, sinun on tiedettävä, miten aiot pyöräillä ja haluatko painottaa matalaa huollon tarvetta vai korkeaa suorituskykyä.

Matala huolto

Tässä tapauksessa sinun kannattaa valita vaihteisto, jossa on napavaihteet. Näitä on saatavilla 2-11 vaihteen vaihtoehtoina muun muassa Shimanolta ja heidän Nexus-sarjastaan, jossa on 3, 7 ja 8 vaihdetta. On myös Shimano Alfine, joka on hienostuneempi malli, jossa on vähemmän vastusta mekaniikassa ja joka on saatavilla 8 ja 11 vaihteen versioina.

Korkea suorituskyky

Tässä tapauksessa takavaihteiden määrä liittyy suoraan laatuun. Valmistajat kilpailevat siitä, kuka tekee parhaat vaihteet suurimmalla määrällä rattaan hampaita kasetissa. Tämä tarkoittaa, että hienoimmat komponentit ovat myös ne, joissa on eniten vaihteita takana. Edessä on yksi tai kaksi hammasratasta hienommille osille.

Molempien yhdistelmä

Tässä tapauksessa katsomme järjestelmiä, joissa on 2-3 vaihdetta edessä ja 8-10 ratasta takana. Nämä ovat hieman yksinkertaisempaa rakennuslaatua, joka myös painaa enemmän. Ne on sen sijaan rakennettu kestävämmistä materiaaleista, kuten teräksestä alumiinin sijaan. Nämä kestävät usein enemmän iskuja, mutta eivät toimi yhtä sujuvasti

20-vaihteinen (2x10)
Vaihdevipu sarjaShimano Ultegra
Etuvaihtaja sarja 

Etuvaihtaja sarja

Mitä esimerkiksi Shimano SLX tarkoittaa? Jokainen komponenttivalmistaja jakaa komponenttinsa, kuten vaihteet, jarrut, kammet jne., sarjoihin, tässä tapauksessa valmistaja on Shimano ja sarja SLX.

Sarjat vaihtelevat toiminnallisista yksinkertaisista komponenteista huomattavasti kehittyneempiin komponentteihin, joissa on korkea tarkkuus ja matala paino.

Yksinkertaisemman sarjan vaihteet ja jarrut toimivat kuten pitääkin, mutta eivät samalla tarkkuudella tai tuntumalla kuin hienomman sarjan komponentit. Todennäköisesti yksinkertaisemmat komponentit vaativat enemmän huoltoa ajan myötä.

Alla näet listan suurimpien valmistajien sarjoista järjestettynä siten, että hienoin sarja on ylhäällä.

Huomaa, että tämä taulukko ei vertaa eri merkkejä tai kilpapyörää vs. maastopyörää, vaan sitä tulisi käyttää vain vertailuun yhden sarakkeen sisällä.

Shimano maastopyöräShimano kilpapyöräSRAM maastopyöräSRAM kilpapyöräShimano napavaihteet
XTR Di2Dura-Ace Di2XXRed E-tapAlfine 11
XTRDura-AceX0Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2X1RedNexus 8
XTUltegraGXForce 22Nexus 7
SLX105NXForceNexus 3
DeoreTiagraX9Rival 22 
AlivioSoraX7Rival 
AceraClarisX5Apex 
Altus
Tourney
Shimano Ultegra
Takavaihtaja sarja 

Takavaihtaja sarja

Mitä esimerkiksi Shimano SLX tarkoittaa? Jokainen komponenttivalmistaja jakaa komponenttinsa kuten vaihteet, jarrut, kammet jne. sarjoihin, tässä tapauksessa valmistaja on Shimano ja sarja SLX.

Sarjat vaihtelevat toiminnallisten yksinkertaisten komponenttien ja huomattavasti edistyneempien komponenttien välillä, joissa on korkea tarkkuus ja alhainen paino.

Tietysti yksinkertaisemman sarjan vaihteet ja jarrut toimivat niin kuin pitääkin, mutta eivät samalla tarkkuudella tai tunteella kuin hienomman sarjan komponentit. Todennäköisesti yksinkertaisemmat komponentit vaativat enemmän huoltoa ajan myötä.

Alla näet listan suurimpien valmistajien sarjoista järjestettynä niin, että hienoin sarja on ylhäällä.

Huomaa, että tämä taulukko ei vertaa eri merkkejä tai maantiepyöriä vs. maastopyöriä, vaan sitä tulisi käyttää vain vertailuun yhden sarakkeen sisällä.

Shimano maastopyörätShimano maantiepyörätSRAM maastopyörätSRAM maantiepyörätShimano napavaihteet
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
Shimano Ultegra
MallisarjaBH SL1
Runkosetti
Runkokoko-
Runko-
Runkomateriaali 

Runkomateriaali

Hiilikuitu maksaa hieman enemmän kuin alumiinirunko, mutta sillä on useita etuja muihin materiaaleihin verrattuna puhtaiden ajo-ominaisuuksien osalta. Se on vahvempi, kevyempi, jäykempi ja mukavampi ajaa, koska se on elävämpi materiaali kuin alumiini. Hiilikuitu on kuitenkin hieman herkempi tarvikkeiden asentamiselle, jotka kiinnitetään rungon ympärille, kuten lukot tai lastenistuimet. Tästä syystä hiilikuitu soveltuu parhaiten urheilupyöriin kuten kilpapyöriin ja maastopyöriin.

Alumiini on edullinen ja kevyt materiaali, joka soveltuu kaikenlaisiin pyöriin. Sen avulla on helppo saavuttaa todella alhainen paino säilyttäen samalla lujuus ja hyvät ajo-ominaisuudet, eikä materiaali ole myöskään herkkä sille, mitä tarvikkeita siihen asennat. Vain puhalla ja aja ja asenna juuri sitä, mitä haluat pyörääsi!

Teräs on materiaali, jota voidaan valmistaa monissa eri laatuasteissa. Terästä voi rakentaa hyvin edullisesti, ja siksi se löytyy helpommin meidän valikoimamme yksinkertaisemmista pyöristä. Mutta se voi olla myös uskomattoman joustava, kestävä ja mukava materiaali, kun käytetään todella laadukasta terästä. Todella laadukasta terästä löytyy monista pyöristä, jotka on tarkoitettu enemmän pitkän matkan pyöräilyyn, kuten meidän hienot touringpyörät Surlyltä, ja Skeppshult-pyörät, jotka on rakennettu ruotsalaisesta laatu-teräksestä (mikä myötävaikuttaa erittäin hienoihin mukavuusominaisuuksiin useimmilla alustoilla).

Hiilikuitu
Etuhaarukka-
Haarukan materiaaliHiilikuitu
Takahaarukan tyyppi 

Takahaarukan tyyppi

Maastopyörä voidaan jakaa monella eri tavalla. Esimerkiksi voidaan puhua niin kutsutuista “täysjousitetuista” ja “hardtaileista”. Tämä tarkoittaa siis sitä, kuinka monta eri tyyppistä jousitusta pyörässä on.

Jäykkä

Hardtailissa on vain jousitettu etuhaarukka ja jäykkä takaosa. Jäykän takaosan etuna on, että voima ei katoa takajousituksen vuoksi. Lisäksi saat yleisesti kevyemmän pyörän.

Jousitettu

Täysjousitetussa pyörässä on jousitettu etuhaarukka sekä jousitettu takaosa. Nämä pyörät sisältävät linkuston, joka yhdessä takajousituksen kanssa tarjoaa mukavamman ajokokemuksen, mutta myös vakautta ja useimmissa tapauksissa jopa nopeamman ajon. Samalla tavalla kuin etuhaarukka jousittaa pitääkseen otteen ja lisätäkseen mukavuutta, tekee takajousitus täsmälleen saman asian takapäälle.

Jäykkä
Kiekot
Eturengas-
Takarengas-
Renkaan koko28-622
Voimansiirto
Vaihtajat-
Etuvaihtaja-
Takavaihtaja-
Rataspakka-
Komponentit
Etujarru-
Takajarru-
Ohjainlaakeri-
Ohjaustanko-
Ohjainkannatin-
Satulatolppa-
Varusteet
Vakuutusyhtiöiden hyväksymä lukko 

Vakuutusyhtiöiden hyväksymä lukko

Jos pyöräsi varastetaan, vakuutusyhtiöt vaativat yleensä, että se on ollut lukittuna kiinteään esineeseen yhdessä SSF-hyväksytyn lukon kanssa. Harkitse siis tarkkaan ennen kuin tilaat liian yksinkertaisen lukon, joka ei ehkä ole hyväksytty.
Ei
ASIAKKAIDEN MIELIPITEET
Myös tagattu

MUITA TUOTTEITA SARJASSA BH SL1

-18%
BH Maantiepyörä Sl1 2.4 Punainen-Copper-Punainen
€ 2 588,13
€ 2 122,03
Tarjous
-2%
BH Maantiepyörä Sl1 2.0 Musta-Hopea-Hopea
€ 2 340,13
€ 2 300,35
Tarjous
-2%
BH Maantiepyörä Sl1 2.9 Musta-Hopea-Hopea
€ 3 411,49
€ 3 353,30
Tarjous
-2%
BH Maantiepyörä Sl1 2.0 Hopea-Copper-Vihreä
€ 2 340,13
€ 2 300,35
Tarjous

SAMANKALTAISIA TUOTTEITA

-38%
Scott Racer Allround Speedster 30
€ 1 586,21
€ 991,01
Tarjous
-31%
Scott Racer Allround Speedster 40
€ 1 090,21
€ 752,93
Tarjous

Ostoskorisi(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä
Yhteensä: € 0
Kassalle

Suosikit(0 tuotetta)

Sinulla ei ole suosikkeja
VALIKKO