• NOPEAT TOIMITUKSET
  • MAKSA HELPOSTI KLARNALLA
  • TUHANSIA PYÖRIÄ VARASTOSSA
0
Suosikkilista
0
Ostoskori

NISHIKI Nishiki Racerhybrid Hybrid Pro Blt

Nishiki Racerhybrid Hybrid Pro Blt
Kuvaus

Käsintehty työmatkapyörä 7 vaihteella ja lähes huoltovapaalla hihnavedolla

Jo ensimmäisestä polkaisusta lähtien tunnet, että Nishiki Pro BLT on jotakin erityistä: nopea, vaivaton ja helppokäyttöinen työmatkapyörä, joka on puhtaan ilon lähde ajaessa. Se on kevyt kilpahybridi, joka on varustettu lähes huoltovapaalla hihnavedolla ja ketterällä geometrialla, mikä tekee siitä äärimmäisen hauskan sunnuntaiajelulla ja erittäin miellyttävän, kun liihotat lähes äänettömästi pitkin pyöräteitä. Usein sitä kuvailtaessa tuntuu kuin ajaisi myötätuulessa, ja vaikka tämä saattaa kuulostaa kliseeltä, lähes jokainen, joka on hankkinut tämän pyörän, näyttää olevan samaa mieltä. Uskallamme väittää, että tämä vankka pyörä Götalannista sopii moneen käyttöön; oli kyseessä sitten arki, treeni tai työmatkat... ja se on tietysti valmiiksi varusteltu niin tavaratelineen, lokasuojien kuin tukijalkojen asentamiseen.

Menestyksen avaimet!

  • Kolminkertaisesti ohennettu alumiinirunko (6061-T6) legendaarisella geometrialla ja sisäisellä vaijerinvetämisellä
  • Alumiininen etuhaarukka (6061 T-6), jossa on integroitu haarukan kruunu
  • Pomminvarma suojattu voimansiirto, jossa on 7 Shimano Nexus -vaihdetta
  • Gatesin hihnaveto tarjoaa pehmeän ja hiljaisen ajokokemuksen
  • Hydrauliset levyjarrut vaativat vain vähän huoltoa ja tarjoavat tehokasta jarrutusvoimaa kaikissa sääolosuhteissa
  • Laadukkailla Kenda-kumeilla (32 mm) varustetut LiTE SL Asymmetric -renkaat
  • Voidaan varustaa lisävarusteilla, jotka parantavat kuormituskykyä ja takaavat huolettoman ajamisen kaikissa sääolosuhteissa

Legendaarinen runko tehokkaalla ajoasennolla ja kristallinkirkkaalla näkymällä

Runko koostuu kevyestä, kolminkertaisesti ohennetusta alumiinirungosta, jolla on alhainen paino ja korkea jäykkyys, mikä on avain sen vaikuttavaan voimansiirtoon. Etuhaarukka on valmistettu samalla laadukkaalla alumiinilla, valmistettu hydroform-tekniikalla muotoilluista jaloista, ja se on ontto aina ohjausputkeen asti, mikä tekee siitä erittäin kevyen. Kaapelit on tietenkin piilotettu rungon sisään, mikä ei ainoastaan näytä siistiltä, mutta myös tarjoaa erinomaisen suojan lialta, kosteudelta ja tiesuolalta... jotka ovat yleisiä haasteita pitkässä maassamme. Kaiken kruunaa erityisesti suunniteltu takahaarukka, joka minimoi iskun jalkoihin polkiessa.

Istuma-asentosi on hiukan eteenpäin kallistunut, jotta voit ajaa mahdollisimman tehokkaasti, ja asento muistuttaa maantiepyörän asentoa, mutta ilman, että olisit yhtä venytetty ja tarjoten selkeän näkymän ympäristöön. Leveä ja suora ohjaustanko (ergonomisin kahvoin) mahdollistaa nopeat käännökset ja tekee pyörästä ketterämmän, mikä on erittäin arvokas ominaisuus vilkkaassa kaupunkiliikenteessä. Pyörän suhteellisen lyhyt akseliväli ja urheilullinen geometria kutsuvat nopeaan ajoon, ja ajokokemus on viihdyttävä – pidät nopeasta vauhdista tuulen vihmoessa kasvoillasi.

Lähes pomminvarma 7-vaihteinen voimansiirto ja tehokkaat hydrauliset levyjarrut

Lähes pomminkestävä voimansiirto sisältää seitsemän suojattua ja lähes huoltovapaata vaihdetta laadukkaalta Shimanolta, yhdistettynä moderniin ja testattuun hihnavetoon Gatesilta, joka tarjoaa sinulle vaikuttavan pehmeän ja lähes äänettömän pyöräilyn. Sinun ei tarvitse huolehtia likaisista ketjuista, saat voimansiirtojärjestelmän, jolla on vertaansa vailla oleva käyttöikä, ja vaihteisto, joka toimii yhtä hyvin jyrkissä nousuissa kuin pitkillä tasaisilla matkoilla myötätuulessa. Tämän lisäksi luotettava Nishiki PRO BLT on varustettu tehokkailla hydraulisilla levyjarruilla Tektrolta (HD-M285), jotka takaavat aina luotettavan ja johdonmukaisen jarrutustehon, oli sitten sata tai paista.

Renkaat asymmetrisillä vanteilla ja nopeat renkaat punktiolta suojaavalla ominaisuudella

Upeat renkaat on varustettu asymmetrisillä vanteilla, mikä tekee niistä vahvempia, ja niissä on laadukkaat Kenda-kumit 32mm leveydellä, mikä takaa, että pyörä selviää haastavissakin maastoissa vaivatta. Pyöräilevä zenbuddhalainen saattaisi kutsua tätä kokoa "kultaiseksi keskitieksi"... Ajamalla hieman pienemmällä ilmanpaineella lisäät mukavuutta ja saat paremman suojan teräviä esineitä ja soraa vastaan, mikä takaa mahdollisimman vaivattoman pyöräilyn etenkin irtopinnoilla. Pitämällä renkaat kunnolla pumppattuina, ne kestävät lähes mitä tahansa ja saat erittäin helposti rullaavan pyörän (erityisesti kovilla pinnalla), joka tekee sinut onnelliseksi joka kerta, kun lähdet liikkeelle punaisesta valosta. Jotta voisit käyttää kilpahybridiäsi läpi vuoden, kannattaa vaihtaa nastarenkaisiin, kun pakkanen saapuu. Suosittelemme Schwalbe Winter (30x622) -renkaita. Ja muistathan, että pienempi ilmanpaine jäisillä teillä antaa nastoille paremman pidon.

YKSITYISKOHDAT
Tuotenumero0055855
EAN-koodi-
TuotemerkkiNISHIKI
VäriSkogsgrön M. Vit
Valmistajan tuotenumero-
Tekniset tiedot
Kiekkokoko 

Kiekkokoko

Pyörän koon tarkoittaa juuri sitä mitä se kuulostaakin - pyörien kokoa. Se mitataan yleensä tuumissa (esim. 28") tai millimetreissä (esim. 622). Ruotsissa tuumat ovat yleisin mittayksikkö, ja siksi olemme päättäneet käyttää sitä. Pyörän koon merkitys vaihtelee pyörätyypin mukaan.

Lastenpyörät

Lastenpyörät määritellään useimmiten pyörän koon perusteella, mikä eroaa aikuisten pyöristä, joissa rungon koko määrää pyörän koon. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki 24"-renkailla varustetut pyörät olisivat samankokoisia, ja siksi olemme päättäneet, että emme käytä kokotaulukkoa, vaan annamme tarkat pituussuositukset kullekin yksittäiselle pyörälle.

Kun ostat lastenpyörää, haluat tietysti, että lapsi voi kasvaa pyörän kanssa. On kuitenkin muistettava, että liian suuri pyörä on yleensä liian pitkä, mikä johtaa makuuasentoon ja vähentää siten lapsen näkyvyyttä. Valitse siis koskaan pyörää, jossa lapsi on yli 5 senttimetriä lyhyempi kuin ilmoitettu pituussuosituksemme.

Maastopyörät

Maastopyöräilyssä on kolme eri pyörän kokoa: 29", 27,5" ja 26". 26" oli pitkään ainoa käytössä ollut koko maastopyörille, mutta nykyään sitä käytetään käytännössä vain nuorten pyörissä ja yksinkertaisissa maastopyörissä, jotka on tarkoitettu kuljetukseen ja kevyeen kuntoiluun. Jos haluat harjoitella tai jopa kilpailla pyörälläsi, oikeat koot ovat 29" tai 27,5". Yksinkertaistetusti voidaan sanoa, että 29" tarjoaa vakaamman kokemuksen, säilyttää vauhdin paremmin ja pääsee pienien esteiden yli helpommin kuin 27,5", kun taas 27,5" antaa pyörän, joka tuntuu ketterämmältä mutkissa ja on hieman nopeampi kiihdytyksessä. Monet 27,5" täysjousitetut maastopyörät ovat lisäksi pidemmällä iskunpituudella ja soveltuvat teknisempään ja haastavampaan maastoon.

Kilpapyörät, standardipyörät, hybridipyörät ja muut pyörät

Käytännössä kaikissa muissa pyörissä paitsi maastopyörissä ja lastenpyörissä käytetään 28"-renkaita, jotka ovat hyvin tasapainotettu koko, joka tarjoaa hyvät edellytykset rullata helposti, olla mukava istua ja helppo ohjata.

28"
PersonointiTyömatkapyöräily
TuotesarjaNishiki Pro BLT
MallisarjaNishiki Pro BLT
SukupuoliUnisex, Naisten, Miesten
Naisten malli 

Naisten malli

Koska naiset ja miehet yleensä eroavat anatomiansa puolesta, monet valmistajat suunnittelevat pyöriä, jotka on mukautettu sen mukaisesti. Yleensä kyse on vain pienistä eroista. Muun muassa satulat ovat usein leveämpiä, ohjaustangot kapeampia ja kampivarsien pituus lyhyempi. Joissain tapauksissa tehdään myös naisille suunnattuja malleja pienemmissä ko'oissa ja viettävällä yläputkella. Joskus myös eri väreissä.
Kyllä
Valmistajan väri-
Vuosimalli-
Paino (valmistajan mukaan)11,4kg
Valmistajan verkkosivutwww.nishiki.se/
SähköpyöräEi
Pituutesi 

Pituutesi

Valmistajan suosittelema pituus
-
Sopii pituudelle (cm)-
Jarrutyyppi 

Jarrutyyppi

Vannejarrut

Klassiset jarrut kaikenlaisiin pyöriin, jotka pikkuhiljaa syrjäytyvät levyjarrujen tieltä. Nämä ohjataan kahvoista ohjaustangosta ja puristuvat jarrupalat vanteen kehää vasten pysäyttääkseen pyörän. Vannejarruja on erilaisia eri pyörätyyppejä varten ja niihin kuuluu muun muassa V-jarrut, cantilever-jarrut ja U-jarrut. Näiden etuna on, että ne ovat hyvin helppoja huoltaa ja niiden paino on alhainen.

Rumpujarru

Toimivat samankaltaisesti kuin trummijarrut, joita löytyy muun muassa mopedeista. Tässä jarrupalat työntyvät ulos metallia vasten sylinterissä pyörän keskellä. Nämä vaativat vähiten huoltoa ja ovat erittäin luotettavia. Haittapuolena on, että niiden jarruteho ei ole yhtä voimakas kuin esimerkiksi levyjarruilla.

Jalkajarru

Standardi, joka löytyy useimmista klassisista naisten ja miesten pyöristä. Tämä jarrutyyppi vaatii hyvin vähän huoltoa, mutta rajoittuu, jos haluat enemmän vaihteita. Nämä kuuluvat nimittäin erityisiin navan tyyppeihin (pyörän keskiosa), joissa on kapseloituja vaihteita, esimerkiksi Shimano Nexus. Haittapuolena on, että jarruttamiseen tarvitaan enemmän voimaa verrattuna muihin jarrutyyppeihin, ja jalkojen täytyy olla tietyissä asennoissa, jotta saavutetaan tarvittava jarruvoima.

Levyjarru

Nykyaikaiset jarrut muun muassa maastopyörissä, hybridipyörissä ja monissa sähköpyörissä. Nämä perustuvat jarrusatulaan, joka puristaa metallilevyä vasten pyörän navassa (pyörän keskellä). Tämä on hyvin samankaltainen järjestelmä kuin mitä käytetään sekä autoissa että moottoripyörissä ja pidetään tällä hetkellä parhaana ratkaisuna. Nämä ovat tehokkaimmat jarrut, vaativat suhteellisen vähän huoltoa ja ovat erittäin luotettavia ja saatavilla sekä mekaanisina (vaijerilla) että hydraulisina (suljettu järjestelmä öljyllä).

Hydraulinen levyjarru
Vaihteiden lukumäärä 

Vaihteiden lukumäärä

Kuinka monta vaihdetta tarvitsen?

Tämä riippuu täysin siitä, miten pyöräilet ja mitä haluat saada irti pyörästäsi. Selvittääksesi tämän, sinun on tiedettävä, miten aiot pyöräillä ja haluatko painottaa matalaa huollon tarvetta vai korkeaa suorituskykyä.

Matala huolto

Tässä tapauksessa sinun kannattaa valita vaihteisto, jossa on napavaihteet. Näitä on saatavilla 2-11 vaihteen vaihtoehtoina muun muassa Shimanolta ja heidän Nexus-sarjastaan, jossa on 3, 7 ja 8 vaihdetta. On myös Shimano Alfine, joka on hienostuneempi malli, jossa on vähemmän vastusta mekaniikassa ja joka on saatavilla 8 ja 11 vaihteen versioina.

Korkea suorituskyky

Tässä tapauksessa takavaihteiden määrä liittyy suoraan laatuun. Valmistajat kilpailevat siitä, kuka tekee parhaat vaihteet suurimmalla määrällä rattaan hampaita kasetissa. Tämä tarkoittaa, että hienoimmat komponentit ovat myös ne, joissa on eniten vaihteita takana. Edessä on yksi tai kaksi hammasratasta hienommille osille.

Molempien yhdistelmä

Tässä tapauksessa katsomme järjestelmiä, joissa on 2-3 vaihdetta edessä ja 8-10 ratasta takana. Nämä ovat hieman yksinkertaisempaa rakennuslaatua, joka myös painaa enemmän. Ne on sen sijaan rakennettu kestävämmistä materiaaleista, kuten teräksestä alumiinin sijaan. Nämä kestävät usein enemmän iskuja, mutta eivät toimi yhtä sujuvasti

7-vaihteinen (napavaihde)
Vaihdevipu sarjaShimano Nexus
Takavaihtaja sarja 

Takavaihtaja sarja

Mitä esimerkiksi Shimano SLX tarkoittaa? Jokainen komponenttivalmistaja jakaa komponenttinsa kuten vaihteet, jarrut, kammet jne. sarjoihin, tässä tapauksessa valmistaja on Shimano ja sarja SLX.

Sarjat vaihtelevat toiminnallisten yksinkertaisten komponenttien ja huomattavasti edistyneempien komponenttien välillä, joissa on korkea tarkkuus ja alhainen paino.

Tietysti yksinkertaisemman sarjan vaihteet ja jarrut toimivat niin kuin pitääkin, mutta eivät samalla tarkkuudella tai tunteella kuin hienomman sarjan komponentit. Todennäköisesti yksinkertaisemmat komponentit vaativat enemmän huoltoa ajan myötä.

Alla näet listan suurimpien valmistajien sarjoista järjestettynä niin, että hienoin sarja on ylhäällä.

Huomaa, että tämä taulukko ei vertaa eri merkkejä tai maantiepyöriä vs. maastopyöriä, vaan sitä tulisi käyttää vain vertailuun yhden sarakkeen sisällä.

Shimano maastopyörätShimano maantiepyörätSRAM maastopyörätSRAM maantiepyörätShimano napavaihteet
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
Shimano Nexus
MallisarjaNishiki Pro BLT
Runkosetti
Runkokoko-
Runko-
Runkomateriaali 

Runkomateriaali

Hiilikuitu maksaa hieman enemmän kuin alumiinirunko, mutta sillä on useita etuja muihin materiaaleihin verrattuna puhtaiden ajo-ominaisuuksien osalta. Se on vahvempi, kevyempi, jäykempi ja mukavampi ajaa, koska se on elävämpi materiaali kuin alumiini. Hiilikuitu on kuitenkin hieman herkempi tarvikkeiden asentamiselle, jotka kiinnitetään rungon ympärille, kuten lukot tai lastenistuimet. Tästä syystä hiilikuitu soveltuu parhaiten urheilupyöriin kuten kilpapyöriin ja maastopyöriin.

Alumiini on edullinen ja kevyt materiaali, joka soveltuu kaikenlaisiin pyöriin. Sen avulla on helppo saavuttaa todella alhainen paino säilyttäen samalla lujuus ja hyvät ajo-ominaisuudet, eikä materiaali ole myöskään herkkä sille, mitä tarvikkeita siihen asennat. Vain puhalla ja aja ja asenna juuri sitä, mitä haluat pyörääsi!

Teräs on materiaali, jota voidaan valmistaa monissa eri laatuasteissa. Terästä voi rakentaa hyvin edullisesti, ja siksi se löytyy helpommin meidän valikoimamme yksinkertaisemmista pyöristä. Mutta se voi olla myös uskomattoman joustava, kestävä ja mukava materiaali, kun käytetään todella laadukasta terästä. Todella laadukasta terästä löytyy monista pyöristä, jotka on tarkoitettu enemmän pitkän matkan pyöräilyyn, kuten meidän hienot touringpyörät Surlyltä, ja Skeppshult-pyörät, jotka on rakennettu ruotsalaisesta laatu-teräksestä (mikä myötävaikuttaa erittäin hienoihin mukavuusominaisuuksiin useimmilla alustoilla).

Alumiini
Etuhaarukka-
Takahaarukan tyyppi 

Takahaarukan tyyppi

Maastopyörä voidaan jakaa monella eri tavalla. Esimerkiksi voidaan puhua niin kutsutuista “täysjousitetuista” ja “hardtaileista”. Tämä tarkoittaa siis sitä, kuinka monta eri tyyppistä jousitusta pyörässä on.

Jäykkä

Hardtailissa on vain jousitettu etuhaarukka ja jäykkä takaosa. Jäykän takaosan etuna on, että voima ei katoa takajousituksen vuoksi. Lisäksi saat yleisesti kevyemmän pyörän.

Jousitettu

Täysjousitetussa pyörässä on jousitettu etuhaarukka sekä jousitettu takaosa. Nämä pyörät sisältävät linkuston, joka yhdessä takajousituksen kanssa tarjoaa mukavamman ajokokemuksen, mutta myös vakautta ja useimmissa tapauksissa jopa nopeamman ajon. Samalla tavalla kuin etuhaarukka jousittaa pitääkseen otteen ja lisätäkseen mukavuutta, tekee takajousitus täsmälleen saman asian takapäälle.

Jäykkä
Kiekot
Eturengas-
Takarengas-
Renkaan koko32-622
Voimansiirto
Vaihtajat-
Takavaihtaja-
Keskiölaakeri-
Rataspakka-
Komponentit
Etujarru-
Takajarru-
Ohjainlaakeri-
Ohjaustanko-
Ohjainkannatin-
Satulatolppa-
Kädensijat/tankonauhat-
ASIAKKAIDEN MIELIPITEET
Myös tagattu

MUITA TUOTTEITA SARJASSA Nishiki Pro BLT

-2%
Nishiki Hybridipyörä Pro Blt Punainen
€ 1 338,21
€ 1 315,33
Tarjous
-13%
Nishiki Naisten hybridipyörä Pro Blt Punainen
€ 1 338,21
€ 1 170,64
Tarjous

SAMANKALTAISIA TUOTTEITA

-18%
Bergamont Hybridipyörä Sweep 6 EQ
€ 1 090,21
€ 891,81
Tarjous
-24%
Bergamont Hybridipyörä Sweep 4 EQ
€ 991,01
€ 752,93
Tarjous
-2%
Nishiki Maantie/hybridipyörä SL Air Pianomusta

Ostoskorisi(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä
Yhteensä: € 0
Kassalle

Suosikit(0 tuotetta)

Sinulla ei ole suosikkeja
VALIKKO