• NOPEAT TOIMITUKSET
  • MAKSA HELPOSTI KLARNALLA
  • TUHANSIA PYÖRIÄ VARASTOSSA
0
Suosikkilista
0
Ostoskori
[No translation] ?

OSTOEHDOT

TILAUKSEN TEKEMINEN

Tilauksen yhteydessä tehdään ostopäätös vasta, kun Bikester on vahvistanut tilauksen sähköpostitse lähetetyllä tilausvahvistuksella. Tilausvahvistus luodaan automaattisesti ilman manuaalista tarkastusta. Mahdollisten virheiden, kuten hintojen, toimitusajan, loppuunmyynnin jne., korjaamisesta pidätämme oikeuden jälkikäteen. Jos olet tehnyt tilauksen, jonka haluat muuttaa tai perua, ota yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian ja ilmoita tilausnumero.

Bikester pidättää oikeuden loppuunmyyntiin ja virheisiin, jotka voivat esiintyä sivustollamme tai mainoksissamme. Pidätämme oikeuden muuttaa tuotetietoja tällä verkkosivustolla milloin tahansa ilman ennakkoilmoitusta, kuten tietoja varusteista, teknisistä tiedoista, malleista, väreistä, materiaaleista ja hinnoista. Mahdollisissa virhetilanteissa Bikesterilla on oikeus peruuttaa tilaus.

Jos olet alle 18-vuotias, huoltajasi on hyväksyttävä tilaus. Bikester pidättää oikeuden kieltäytyä tilauksesta. Epäilyttävät tapaukset vääristyneistä tilauksista ja petosyrityksistä ilmoitetaan poliisille.

TILAUKSEN VASTAANOTTAMINEN VERKKOKAUPASSAMME

Verkkokaupassamme tehdystä tilauksesta saat tilausvahvistuksen, joka yhdessä tiliotteiden, Klarnan laskun tai vastaavan kanssa toimii kuittinasi. Voit lukea lisää etämyynnin kuiteista täältä.

Bikesterin verkkokaupan ja myymälöiden toiminnasta vastaa yritys Spobik AB.

Spobik AB Y-tunnus: 559155-6633 Mogölsvägen 14 555 94 Jönköping

PYÖRÄN OSTO VERKKOKAUPASTA

Uuden pyöräsi vastaanottaessasi tarvitaan jonkin verran kokoamista, vaikka kokoamisaste olisikin helppo. Asennamme ja kokoamme kaikki pyörät ja säädämme ne niin, että ne ovat turvallisia ja ajokuntoisia. Tämän jälkeen ne pakataan pyörälaatikkoon, ja jotta pyörä mahtuisi laatikkoon, meidän on poistettava polkimet, käännettävä ohjaustanko ja joissain tapauksissa irrotettava etupyörä. Eli kun avaat pyöräsi paketin, sinun on käännettävä ohjaustanko ja kiristettävä ruuvit. Pyörissä, jotka toimitetaan polkimilla, ne on kiinnitettävä ja kiristettävä. Muista, että polkimien kierteet ovat oikea- ja vasenkätisiä. Jos etupyörä on irrotettu, sinun on kiinnitettävä se. Tarkista, ettei etujarru osu.

Helpottaaksemme pyörän oikeaa kokoamista olemme laatineet ohjevideoita.

LOPPUUNMYYDYT TUOTTEET

Pidätämme oikeuden mahdollisiin virheellisiin varastosaldoihin. Pahoittelemme tätä luonnollisesti ja yritämme löytää vastaavan tuotteen. Jos et halua korvaavaa tuotetta, sinulla on oikeus peruuttaa ostos.

HINNAT

Hinnat ilmoitetaan euroina (EUR) sisältäen ALV:n. Bikester pidättää oikeuden hintojen muutoksiin.

MAKSAMINEN

Sivustomme on turvallinen, eli salasanat ja luottokorttinumerot ovat suojattuja. Tarjoamme turvallisen ja sujuvan maksun Klarna Checkoutin kautta. Emme tallenna korttitietoja, ne tallennetaan yhteistyökumppanimme Klarnan luona. Klarnan käsittelyyn ottamat korttimaksut ovat PCI-DSS-sertifioituja ja lisensioituja 3-D Securen (Verified by Visa ja MasterCard SecureCode) käyttöön. Voit valita seuraavien maksuvaihtoehtojen välillä:

  • Korttimaksu
  • Tilisiirto
  • Maksa myöhemmin

Klarna tekee luottotarkistuksen valitessasi maksun myöhemmin. Jos luottotietoja tarkistetaan, sinulle ilmoitetaan siitä ja saat kopion päätöksestä postitse tai sähköpostitse.

Lue lisää Klarnan ehdoista täältä.

ONGELMATILANTEET

Olipa ongelma maksun kanssa mihin tahansa aikaan päivästä, Klarna on tavoitettavissa chatissa ja auttaa sinua löytämään ratkaisun. Ympäri vuorokauden.

3D-SECURE

Bikester.fi-sivusto käyttää 3D-Securea.

3D Secure on palvelun nimi, joka on luotu tekemään verkkokaupasta turvallisempaa sekä asiakkaille että myyville yrityksille. Sen ovat luoneet MasterCard ja VISA, ja se on tällä hetkellä globaali standardi. Se tunnetaan nimellä MasterCard SecureCode MasterCard-korteille ja Verified By Visa Visa-korteille. Palvelu on kortinomistajille ilmainen ja perustuu siihen, että asiakkaat tunnistavat itsensä joka kerta, kun ostos tehdään verkossa. On erilaisia tapoja käyttää palvelua markkinoilla, mutta yleisin tapa on, että asiakkaat syöttävät salasanan jokaista ostosta vahvistaakseen sen. Tämä tunnistus poistaa riskin siitä, että ulkopuoliset, jotka mahdollisesti ovat saaneet käsiinsä korttitiedot, voivat tehdä ostoksia toisten kortilla.

Lue lisää 3D-Securesta täältä.

PALAUTUS

Palautamme maksamasi summan noin 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet ilmoituksen halustasi peruuttaa ostosi. Voit kuitenkin joutua odottamaan, kunnes tuote on palautettu tai olet lähettänyt todistuksen tuotteen palautuksesta, kumpi tapahtuu ensin. Kun olet saanut palautusvahvistuksen sähköpostiisi, palautusprosessi alkaa.

Palautus tehdään alkuperäisen ostoksen mukaisesti, ellei toisin sovita.

Jos ostit kortilla tai tilisiirrolla, Klarna palauttaa rahat automaattisesti tilillesi. Tämä koskee myös tapauksia, joissa sinulla on tili Klarnassa.

Jos ostit laskulla tai osamaksulla, käytä Klarnan palautuslomaketta, jotta Klarna hyvittää rahat sinulle.

Lue lisää Klarnan ehdoista täältä.

TOIMITUS

Tavallisesti lähetämme paketit DHL:n ja Bring Kuljetuksen avulla. Poikkeuksia voi esiintyä. Toimituskulut pienille paketeille on 9 euroa. Toimituskuluja ei palauteta palautuksen yhteydessä.

Bring kotiinkuljetus tapahtuu arkipäivisin klo 08.00-17.00 vastaanottajan ovelle. Vastaanottajalle ilmoitetaan, kun paketti on matkalla, ja voit seurata pakettia bring.com-verkkosivustolla. Toimitusaika on normaalisti 3-4 arkipäivää. Kotiinkuljetuksessa voi olla 1-2 päivän viive kuljetusyhtiön käytäntöjen vuoksi. Ilmoitamme sinulle sähköpostitse, jos toimitusaika odotetusti pitenee. Asiakkaana sinulla on aina oikeus perua ostos toimitusviivästyksen yhteydessä. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos haluat peruuttaa ostoksesi.

Jos haluat vastaanottaa pakettisi henkilökohtaisesti, pyydämme sinua olemaan paikalla sovittuna toimitusaikana. Jos et ole kotona sovittuna aikana, saat ilmoituksen, missä voit noutaa lähetyksen.

Lisääntynyt tilausmäärä voi johtaa pidempään toimitusaikaan. Tällä hetkellä lähetämme paketteja vain Suomeen. Emme toimita tilauksia Ahvenanmaalle.

KULJETUSVAURIO

Jos pakettisi on vaurioitunut sen saapuessa, toimi seuraavasti:

  1. Ota kuva paketista ennen sen avaamista. Ota varovasti sisältö ulos ja tarkista, onko se vaurioitunut.
  2. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme vaurioiden ilmoittamiseksi. Bikester käsittelee mahdolliset reklamaatiot kuljetusyhtiötä kohtaan.
  3. Bikester vastaa palautuskustannuksista, jos tuotetta vaihdetaan.

PALAUTUSEHDOT

60 päivän avoin kauppa

Asiakas vastaa tavarasta siihen asti, kunnes se on luovutettu asiamiehelle. Joissakin tapauksissa asiakas voi kuitenkin olla vastuussa tavarasta, jos se katoaa terminaalissa tai vaurioituu kuljetuksen aikana esimerkiksi huonon pakkaamisen tai virheellisen rahtikirjan takia. On suositeltavaa pakata tuote hyvin varmistaaksesi turvallisen kuljetuksen ja välttääksesi vaurioita tai tappioita kuljetuksen aikana.

Tuote mukaan lukien sen alkuperäispakkaus on lähetettävä takaisin käyttämättömänä ja vahingoittumattomassa alkuperäispakkauksessa, mikäli sellainen sisältyy, jotta palautus voidaan hyväksyä. Jos jotkin edellä mainituista vaatimuksista eivät täyty, Bikester.fi:llä on oikeus kieltäytyä palautuksesta.

Asiakkaalla on oikeus tutkia tuotetta, mutta vain niin paljon kuin on tarpeen sen ominaisuuksien ja toiminnan toteamiseksi. Tuotteen on oltava käyttämätön, jotta se täyttää palautusehdot.

Palautuslomake tilausnumerolla on aina liitettävä mukaan palautuksen käsittelyä varten.

Palautuksia ei voida lähettää postiennakolla tai kirjatulla kirjeellä.

Palautuskulut ovat asiakkaan vastuulla, ellei asiasta ole sovittu toisin asiakkaan ja Bikesterin välillä. Huomaa, että polkupyörän palautuskulut ovat aina 130 Euroa ylimääräisen käsittelyn vuoksi.

Jos asiakas valitsee palauttaa vain osan tilauksestaan, ei toimituskuluja palauteta.

Tavaran vaihtaminen suoraan ei ole mahdollista. Sen sijaan voit tehdä uuden tilauksen ja palautat sen, jonka haluat palauttaa.

Palauttaaksesi tuotteen verkkokauppaan käytä mukana tullutta palautuslähetettä. Kotiinkuljetettavat palautukset tulee ilmoittaa asiakaspalveluun tilausnumeron ja palautussyyn kera ja odottaa sähköpostia jatko-ohjeista. Vaihdoilla ja palautuksilla on 14 päivän käsittelyaika. Jos et ole saanut palautuslomaketta tai osoitekorttia, ole yhteydessä asiakaspalveluumme ennen palautusta.

Huomaa, että jotkut tuotteet toimitetaan ainutlaatuisessa pakkauksessa, jota ei voi korvata. Älä siis liimaa palautuslomaketta suoraan siihen, vaan käytä pussia, laatikkoa tai muuta pakkausmateriaalia. Koskee esimerkiksi kenkiä ja kypäriä. Kotiinkuljetettavia paketteja varten voit varata noudon asiakaspalvelustamme. Pienemmät paketit jätetään postin toimipisteelle.

Lataa palautuslomakkeemme, täytä se ja laita se palautettavan paketin mukaan.

Palautuslomake

Sinulla on myös lakisääteinen oikeus käyttää Kuluttajaviraston vakiolomaketta kaupan purkuun.

Palautuskulujen hinnat:

Pakettiautomaattiin toimitetut paketit: 20 Euroa. Palautuslomake toimitetaan oston yhteydessä, tai se on saatavana asiakaspalvelustamme.

Kotiinkuljetuspalautus pyörille (26 tuumaa tai suuremmat) 130 Euroa. Nouto kotoa. Ota yhteyttä asiakaspalveluun tästä.

Kotiinkuljetuspalautus pyörille (24 tuumaa tai pienemmät) 50 Euroa. Nouto kotoa. Ota yhteyttä asiakaspalveluun tästä.

Terminaalivuokra

Terminaalivuokra on maksu, joka veloitetaan, kun kotiinkuljetettu lähetyksesi on ollut tietyt päivät kuljetusyhtiön terminaalissa odottamassa toimitusta. Jos et voi vastaanottaa kotiinkuljetustasi viiden (5) päivän kuluessa, sinulta veloitetaan terminaalivuokra 25 Euroa päivässä toimituskulujen lisäksi.

Noutamattomat lähetykset

Paketti odottaa terminaalissa kuljetusyhtiön luona 7 päivää ennen kuin se palautetaan automaattisesti. Ensimmäinen muistutus PostNordilta lähetetään 2 päivän jälkeen, ja toinen muistutus lähetetään 5 päivän jälkeen. Noutamaton lähetys ei katsota etämyynnin peruuttamiseksi.

Palauttamattomista paketeista veloitamme sinulta palautuskulut ja käsittelykustannukset seuraavasti:

Pakettiautomaattiin toimitukset: 25 Euroa
Kotiinkuljetukset: 80 Euroa (poislukien pyörät)
Pyörät ja suuret esineet: 130 Euroa

Tuotteen/Tilauksen peruutus

Tavoitteenamme on toimittaa tilauksesi ajoissa, ja usein se käsitellään heti ostoksen jälkeen. Jos olemme jo ehtineet pakata ja lähettää sen, sinun on ensin noudettava se ja sitten palautettava tilaus. Jos emme ole vielä pakanneet ja lähettäneet sitä, voit peruuttaa tilauksen sähköpostitse tai puhelimitse. Helpottaaksesi asiakaspalvelua, kirjoita "Peruutus" otsikkoriville. Saat aina vastauksen peruutuksestasi. Jos et saa vastausta, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Tilauksen muuttaminen

Teemme parhaamme lyhentääksemme toimitusaikoja, ja tilauksesi käsitellään usein heti ostoksen jälkeen. Tämän vuoksi emme aina voi peruuttaa tai muuttaa tilausta.

Emme voi hyvittää Klarnan hyväksymää summaa ilman, että teet uuden tilauksen, tai että peruutamme nykyisen tilauksesi ja teet uuden tilauksen kaikilla tuotteilla. Ota yhteyttä service@bikester.fi saadaksesi apua tässä asiassa.

Palautusosoite

Spobik AB, Mogölsvägen 14, 554 54 Jönköping

PERUUTUSOIKEUS

Kuluttajana sinulla on 14 päivän peruutusoikeus. Peruutusoikeutta ei sovelleta yrityksiin. Peruutusoikeus alkaa seuraavana päivänä sen jälkeen, kun olet vastaanottanut meiltä lähettämäsi tavaran. Jos peruutusajan viimeinen päivä on pyhäpäivä, peruutusaikaa jatketaan seuraavaan arkipäivään. Peruutusoikeus on säädetty etämyynnistä ja kodin ulkopuolisista sopimuksista annetussa laissa (SFS 2005:59).

Osittaisen palautuksen yhteydessä palautamme sinulle palauttamiesi tuotteiden arvon. Vastaat palautuskustannuksista. Jos paketissa on palautuslomake, käytä sitä, muussa tapauksessa lähetä sähköpostia asiakaspalveluumme lisäohjeita varten. Palautuskulut löytyvät kohdasta 9. Emme lunasta paketteja postiennakolla.

Välttääksesi ongelmia peruuttaessasi tilauksen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ennen tuotteiden palauttamista. Voit myös käyttää Kuluttajaviraston vakioilmoituslomaketta, jonka löydät Kuluttajaviraston verkkosivustolta.

Ilmoita Bikesterin asiakaspalveluun 14 päivän kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut tilauksen tai sen osan, että aiot käyttää peruutusoikeuttasi. Vaihtoehtoisesti voit täyttää ja lähettää Kuluttajaviraston vakioilmoituslomakkeen, joka löytyy Kuluttajaviraston verkkosivustolta.

Täydelliset tiedot peruutusoikeudesta löydät Kuluttajaviraston verkkosivustolta.

Noudatamme Allmänna reklamationsnämndens suosituksia ja Ruotsin lakia. Mahdolliset riidat on ratkaistava joko:

Ruotsin Allmänna reklamationsnämnden (ARN) ARN: https://www.arn.se/ Allmänna reklamationsnämnden Box 174 101 23 Tukholma

Vaihtoehtoisesti:

Euroopan komission verkkovälitteinen riidanratkaisu (EU ODR). EU ODR: https://ec.europa.eu/odr

Palauta tuote tuotelaatikossa alkuperäisen sisäpakkauksen kanssa. Normaalisti sinun on palautettava tuote 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta, mutta tarjoamme 60 päivää. Tuotteen on oltava täydellinen. Tämä tarkoittaa, että kaikki tarvikkeet on sisällytettävä palautukseen. Bikester pidättää oikeuden veloittaa puuttuvat osat itsekustannushintaan, jos palautus ei ole täydellinen. Maksettava summa palautetaan 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet ilmoituksen siitä, että haluat peruuttaa ostosi. Voit kuitenkin joutua odottamaan, kunnes tuote on palautettu tai lähtenyt, mikä tapahtuu ensin. Sinulla on oikeus käsitellä tuotetta sen ominaisuuksien tai toiminnan määrittämiseksi. Pidätämme oikeuden alentaa arvoa jopa 100 %: iin tuotteen arvosta siinä tapauksessa, että alennus johtuu siitä, että olet käsitellyt tuotetta enemmän kuin on tarpeen sen ominaisuuksien tai toiminnan määrittämiseksi.

Peruutusoikeus ei koske tuotteita, jotka on erikoistilattu toiveidesi mukaisesti. Bikester ei lunasta paketteja postiennakolla. Noutamaton lähetys ei katsota etämyynnin palautukseksi tai peruutukseksi.

Poikkeukset peruutusoikeudesta

Etämyynti- ja kotimyyntisopimuksiin ei sovelleta peruutusoikeutta, jos ostat elintarvikkeita, kuten ravintolisiä ja energiapatukoita, ja muita elintarvikkeiksi luokiteltavia tuotteita. Huom! Avaamattomat/suljetut pakkaukset esim. Ravintolisille ei pidetä poikkeuksena. Peruutusoikeus ei koske lainkaan tavaroita, jotka on valmistettu tai muutettu erityisesti toiveidesi mukaan, kuten omien pyörien kokoamista. Hygieniatuotteita tai alusvaatteita ostaessa tiivisteen ei saa olla rikki, eikä tällaisia ​​tuotteita, joissa on rikki tiiviste, voi palauttaa.

HINTA- JA TUOTETIEDOT

Mahdollisten virheiden (esimerkiksi väärä hinta, varastotilanne, kirjoitusvirheet verkkosivustolla, valmistajien virheet jne.) tapauksessa pidätämme oikeuden korjata virheen jälkikäteen. Jos virheellisiä tietoja on, sinulla on oikeus peruuttaa ostosi viittaamalla kuluttajalakiin. Kaikki kuvatietoja on pidettävä havainnollisina eikä ne voi taata tuotteen tarkkaa ulkonäköä ja ominaisuuksia. 

TAKUU

Bikester tarjoaa kaikille tuotteille 1 vuoden tehdastakuun, ellei toisin mainita. Käytetyille tuotteille ja esittelytuotteille myönnetään 3 kuukauden takuu. Takuu tarkoittaa, että vaihdamme tai korjaamme rikkoutuneen tuotteen 1 vuoden kuluessa (3 kuukauden ajan käytetyille ja esittelytuotteille), jos tuote ei ole vahingoittunut käyttövirheistä.

Jos haluat palauttaa rikkoutuneen tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostitse tai puhelimitse saadaksesi yksityiskohtaisia ​​tietoja palautuksesta. Bikester vastaa palautuskulustasi lähettämällä sinulle rahtikirjan. Bikester ei korvaa rahtikuluja, jotka aiheutuvat, jos et käytä tätä.

VALITUS

Kuluttajana sinulla on oikeus valittaa tuotteesta kolmen vuoden ajan ostopäivästä lukien. Virhe, joka ilmenee kuuden kuukauden kuluessa, oletetaan olleen siellä alusta alkaen, ellei myyjä pysty todistamaan, ettei vika ole alkuperäinen. Kuuden kuukauden jälkeen sinun on todistettava, että virhe oli alusta alkaen, eli se on tuotteen alkuperäinen vika. Bikester vastaa kaikista hyväksytyistä valituksista aiheutuvista kustannuksista. Sinun on ilmoitettava, että tuote on viallinen ja miten se on viallinen tai että viivettä on asianmukaisesti. Sinun on reklamoitava kohtuullisessa ajassa siitä, kun vika havaittiin. Jos reklamoit kahden kuukauden kuluessa, se katsotaan aina kohtuulliseksi ajaksi.

Bikester testaa kaikki palautetut tuotteet. Jos käy ilmi, että kyseessä on vika, palautamme rahat tai toimitamme uuden tuotteen. Viallinen tuote korvataan uudella samanlaisella tuotteella tai samanarvoisella tuotteella. Jos tuote on poistunut valikoimastamme, palautamme rahasi. Korvaamme myös rahtikulut.

Jos tuotetta ei löydy viallisena tai sinä kunnostat tuotteen itse, palautamme sen takaisin sinulle. Voit valittaa kirjallisesti. Tee valituksesi mahdollisimman pian siitä, kun vika on havaittu. Valituksesi käsitellään välittömästi, ja jos valitus hyväksytään, saat ohjeet korvauksen maksamiseen. Valituksen käsittelyaika on normaalisti 3-4 viikkoa. Valitettavasti emme voi hyväksyä valituksia, joissa ei ole mukana kuittia tai tilausvahvistusta.

Valitusosoite

Spobik AB, Mogölsvägen 14, 554 54 Jönköping, Ruotsi

TIETOSUOJA

Käsittelemme henkilötietojasi vastuullisesti ja pyrimme pitämään ne turvassa. Tämän tietosuojakäytännön tarkoituksena on selittää, miten keräämme, käytämme ja suojaamme henkilötietojasi. Noudatamme aina sovellettavia tietosuojalakeja ja -asetuksia. Lisätietoja saat tietosuojasivulta.

[No translation] ?
[No translation] ?

Ostoskorisi(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä
Yhteensä: € 0
Kassalle

Suosikit(0 tuotetta)

Sinulla ei ole suosikkeja
VALIKKO