Kuvaus
Vitus ZX-1 EVO Rival eTap intl., hopea (silver)
Tämän tuotteen kuvaus on automaattisesti käännetty. Pahoittelemme mahdollisia virheitä.
Maailmanlaajuisten hankintaketjujen pullonkaulojen ja viivästysten vuoksi valmistaja on saattanut korvata alkuperäisessä eritelmässä kuvatut yksittäiset komponentit muilla samanlaatuisilla tai parempilaatuisilla komponenteilla. Tästä johtuen sinulle toimitettu polkupyörä voi joissakin tapauksissa poiketa verkkokauppamme kuvista.
Uusin Vitus ZX-1 on uudistettu, uudistettu ja suunniteltu uudelleen. Sisäänkäynti, EVO. Kevyempi, jäykempi ja nopeampi. Palautettu takaisin piirustuspöydälle perusteellista uudistusta varten. Testit osoittivat, että EVO:ssa on jopa 45 % vähemmän vastusta kuin edellisessä mallissa. Mutta se ei merkitse mitään, ennen kuin päästät sen ulos ja tunnet sen itse. Aeropyörien maailmassa, kaiken jargonin ja datan keskellä, on helppo unohtaa, mikä on todella tärkeää. Nopeuden tunne on nopeutta, eikä nopeutta voi tuntea tuulitunnelissa. Nopeuden nautinto on olemassa vain todellisessa maailmassa. Tien päällä. Tunne siitä, kun annat voimaa polkimiin ja tunnet pyörän syöksyvän allasi. Ja mitä nopeammin ajat, sitä helpommaksi se käy. Siinä ZX-1 EVO loistaa. Pyörä työskentelee kanssasi, kun tie mutkittelee ja tuuli vaihtuu. Se on aeroa.
ZX-1 EVO ei laiminlyö kaikkea nopeuden vuoksi, sillä epämukava ajaja ei voi olla nopea ja tehokas. Ei ainakaan pitkään. Yksiosaisen hiilimonokokki-rungon ansiosta siinä ei ole heikkouksia, ei niveliä, joten se on suunniteltu erityisesti olemaan jäykkä siellä, missä sitä tarvitaan, ja tarjoamaan mukavuutta muualla, vähentäen tien karheutta, jotta ajotuntuma olisi rauhallisempi. Vakuuttavaa on, että suorituskyvyssä ei ole kompromisseja. Saat SRAMin suorituskykyisen langattoman Rival eTap -ryhmäsarjan, syväprofiiliset aero Primecarbon-pyörät ja täysin sisäisen kaapelinreitityksen, joten mikään ei jää tuulessa. Tulos? Pyörä, jossa on häikäisevän puhdas estetiikka ja joka kulkee ilmassa erinomaisella tehokkuudella.
Suorituskykyinen geometria asettaa kuljettajan luonnollisesti aerodynaamiseen asentoon, joten EVO kerää vauhtia nopeasti ja pitää vauhdin helposti, olipa kyseessä sitten tasainen kisa, sprintti liikennemerkkien perässä tai lataus kaahauksen etupuolella.