Kuvaus
Vitus Escarpe 290 CRX intl., harmaa (cool grey)
Tämän tuotteen kuvaus on automaattisesti käännetty. Pahoittelemme mahdollisia virheitä.
Maailmanlaajuisten hankintaketjujen pullonkaulojen ja viivästysten vuoksi valmistaja on saattanut korvata alkuperäisessä eritelmässä kuvatut yksittäiset komponentit muilla samanlaatuisilla tai parempilaatuisilla komponenteilla. Tästä johtuen sinulle toimitettu polkupyörä voi joissakin tapauksissa poiketa verkkokauppamme kuvista.
Hämärä metsän valo lämpimillä pölyisillä poluilla. Renkaiden ääniraita, kun renkaat ryntäävät penkereiden läpi, kulkevat ketterästi kivikkopuutarhan läpi ja iloisen vapaapyörän surina. Silmät suunnattuina edessä olevaan matkaan. Olet keskittynyt, mutta se on helppoa. Täyshiilisellä Vitus Escarpe 29 CRX:llä ei ole häiriötekijöitä. Kaikki luottamus ja täydellinen hallinta.
Mutta elämä ei ole valokuvausta, joten puhutaanpa totta. Vaihda off-camber, hektinen off-piste ja huuhtoutuneet mutkat, liukkaat juuret ja "se kiipeäminen" takaisin polun päähän. Sillä ei ole väliä. Escarpe on tasapainoinen ja istutettu - täydellisesti tasapainotettu kulkemaan kanssasi riippumatta siitä, minne polku vie. Sinä ja pyörä laulatte samasta virsikirjasta. Haluat pyörän, joka herättää itseluottamusta teknisissä alamäissä ja saa sinut hymyilemään lisää, ei kiristelemään hampaita. Haluat pyörän, joka pitää vauhdin ja ajaa innokkaasti nousuihin pitäen jalkasi virkeinä vielä yhtä juoksua varten. Haluat, että paino on alhainen ja suorituskyky korkea. Tämä on se.
Jarrutitpa sitten kovaa, lisävoimalla tai mutkaisessa alamäessä, painopisteesi on harvoin vakio, joten tehokkuus on koko järjestelmän avain. Polkuajon dynaamisen luonteen huomioon ottamiseksi Escarpe pysyy ennakoitavissa ja johdonmukaisena, jotta voit pysyä rentona. Täällä ei ole valkoisia rystyset. Jousituksen kinematiikkaa on parannettu edelliseen alustaan verrattuna, mikä vähentää entisestään polkimen heilumisen vaikutuksia ja vähentää pienten kuoppien ja maastotärinän kovuutta, jotka vievät energiaa ja tappavat nopeuden. Tasaisempi on nopeampi pidempään. Säädettävän flip-chipin avulla, jolla pohjakannattinta voidaan nostaa 6 mm ja pään kulmaa kasvattaa, voit myös mukauttaa asetuksia parhaiten ajotapaan ja -paikkaan sopiviksi. Lisäksi geometria ja suorituskyky on optimoitu koko kokoluokassa, joten olipa pyöräsi koko sitten S tai XL, tämän pyörän ajotuntumasta ei tingitä.
Poluilla ajettaessa on tarpeeksi ajateltavaa ilman, että tarvitsee miettiä, miten pyörä reagoi seuraavaan mutkaan tai esteeseen. Sinun pitäisi vain tietää. Sen pitäisi tehdä, mitä tarvitset. Ei takapakkia eikä taistelua. Escarpella sinun ei tarvitse kompensoida tai tehdä kompromisseja. Sinun ei tarvitse mukauttaa tyyliäsi. Aja vain. Keskity vain pitämään hauskaa.
Carbon ensin
Suunnittelemalla uudet Sommet- ja Escarpe-alustat yhdessä Vitus päätti jo varhaisessa vaiheessa, että painopiste on ainoastaan hiilikuitupohjaisessa etukolmiossa ja alumiinisessa takakolmiossa. Tämä antaa täydellisen yhdistelmän jäykkyyttä ja joustavuutta. Etukolmion suurempi putkitilavuus parantaa jäykkyyttä, mikä antaa paremman pidon radalla ja vakauden koko kokoluokassa.
Päivitetty geometria
Pyörissä on päivitetty geometria, joka antaa enemmän luottamusta herättävän ajotuntuman. Keskeisiä muutoksia ovat löysemmät pääkulmat ja matalampi BB-drop. Vitus on myös jyrkentänyt tehokasta istuinputken kulmaa ja tehnyt siitä asteittain jyrkemmän kokoluokassa. Näin varmistetaan, että jokaisessa runkokokoluokassa on optimaalinen satula-asento ilman kompromisseja. Mittaamalla satulan korkeus satulan asentoon nähden he tarkastelivat satulan asentoa suhteessa pohjakannattimeen varmistaakseen, että kun pyörä oli notkolla, poljinasento oli optimaalinen. Syy siihen, että istuinkulma on jyrkempi suuremmissa runkokokoluokissa, oli sen varmistaminen, että satulan asento ei ole liian kaukana pohjakannattimen takana.
Säädettävä Flip Chip
Escarpen mukana tulee säädettävä flip chip, jolla voit säätää geometriaa tarpeen mukaan. Vitus on rakentanut ja optimoinut pääkulman ja BB-dropin "matalan" asetuksen ympärille. "High"-asetuksella voit kuitenkin kasvattaa pääkulmaa + 0,5 astetta ja nostaa pohjakannattimen 6 mm. Tämä antaa sinulle mahdollisuuden säätää ajoasi maaston mukaan.
Rungon suojaus
Tukeva rungon suojaus alaputkessa, istuin- ja ketjupalkissa. Ketjunvarren suojassa on pehmeä kumi, joka vaimentaa ketjun lyömistä.