Kuvaus
Vitus Escarpe 290 CRS intl., punainen (octane red)
Tämän tuotteen kuvaus on automaattisesti käännetty. Pahoittelemme mahdollisia virheitä.
Maailmanlaajuisten hankintaketjujen pullonkaulojen ja viivästysten vuoksi valmistaja on saattanut korvata alkuperäisessä eritelmässä kuvatut yksittäiset komponentit muilla samanlaatuisilla tai parempilaatuisilla komponenteilla. Tästä johtuen sinulle toimitettu polkupyörä voi joissakin tapauksissa poiketa verkkokauppamme kuvista.
Vitus Escarpe 29 CRS -maastopyörä tuo mukanaan rauhoittavan hallinnan ja luottamuksen, joka herättää luottamusta riippumatta siitä, mihin etupyöräsi osoittaa, olipa kyseessä sitten suosikkipolkukeskuksen kierrosten kiertäminen tai tien löytäminen merkitsemättömillä poluilla.
Se rakastaa pölyä nopeilla kesäretkillä, ja kun saavutat märän, juurtuneen laskun tai teknisen kivikkotarhan reunan, kohdat, jotka voivat saada sinut epäilemään, se on ääni, joka sanoo: "Sinä osaat tämän!"." Haluat täyshiilipyörän, joka tuntuu istutetulta ja löytää vaivattoman virtauksen, joka saa sinut virnistelemään lisää, ei kiristelemään hampaita. Haluat pyörän, joka tuo pitoa ja pitää vauhdin kiipeillessä ja pitää jalkasi virkeinä vielä yhtä juoksua varten. Tämä on se.
Jarrutitpa sitten kovaa, lisävoimalla tai mutkaisessa alamäessä, painopisteesi on harvoin vakio, joten tehokkuus on koko järjestelmän avain. Polkuajon dynaamisen luonteen huomioon ottamiseksi Escarpe pysyy ennakoitavissa ja johdonmukaisena, jotta voit pysyä rentona. Täällä ei ole valkoisia rystyset. Jousituksen kinematiikkaa on parannettu edelliseen alustaan verrattuna, mikä vähentää entisestään polkimen heilumisen vaikutuksia ja vähentää pienten kuoppien ja maastotärinän kovuutta, jotka vievät energiaa ja tappavat nopeuden. Tasaisempi on nopeampi pidempään. Säädettävän flip-chipin avulla, jolla pohjakannattinta voidaan nostaa 6 mm ja pään kulmaa kasvattaa, voit myös mukauttaa asetuksia parhaiten ajotapaan ja -paikkaan sopiviksi. Lisäksi geometria ja suorituskyky on optimoitu koko kokoluokassa, joten olipa pyöräsi koko sitten S tai XL, tämän pyörän ajotuntumasta ei tingitä.
Poluilla ajettaessa on tarpeeksi ajateltavaa ilman, että tarvitsee miettiä, miten pyörä reagoi seuraavaan mutkaan tai esteeseen. Sinun pitäisi vain tietää. Sen pitäisi tehdä, mitä tarvitset. Ei takapakkia eikä taistelua. Escarpella sinun ei tarvitse kompensoida tai tehdä kompromisseja. Sinun ei tarvitse mukauttaa tyyliäsi. Aja vain. Keskity vain pitämään hauskaa.
Carbon First
Suunnittelimme uudet Sommet- ja Escarpe-alustat yhdessä ja päätimme jo varhaisessa vaiheessa, että keskitymme vain Carbon-etuiskolmioon ja alumiiniseen takakolmioon. Tämä antaa täydellisen yhdistelmän jäykkyyttä ja joustavuutta. Lisäsimme etukolmion putkien tilavuutta jäykkyyden parantamiseksi, mikä parantaa radan pitävyyttä ja vakautta koko kokoluokassa.
Päivitetty geometria
Olemme päivittäneet geometriaa antaaksemme enemmän luottamusta herättävän ajotuntuman. Keskeisiä muutoksia ovat löysemmät pääkulmat ja matalampi BB-drop. Olemme myös jyrkentäneet tehokasta istuinputken kulmaa ja tehneet siitä asteittain jyrkemmän kokoluokkaa kasvattaessasi. Näin varmistetaan, että jokaisessa runkokokoluokassa on optimaalinen satula-asento ilman kompromisseja. Mittaamalla satulan korkeus satulan asentoon nähden tarkastelimme satulan asentoa suhteessa pohjakannattimeen varmistaaksemme, että pyörän ollessa notkolla poljinasento on optimaalinen. Syy siihen, että jyrkensimme istuinkulmaa suuremmissa runkokokoluokissa, oli sen varmistaminen, että satulan asento ei olisi liian kaukana pohjakannattimen takana.
Säädettävä geometria Flip Chip
Escarpen mukana tulee säädettävä flip chip, jolla voit säätää geometriaa tarpeen mukaan. Olemme rakentaneet ja optimoineet pääkulman ja BB-dropin "matalan" asetuksen ympärille. "High"-asetuksella voit kuitenkin kasvattaa pään kulmaa + 0,5 astetta ja nostaa pohjakannattimen 6 mm. Tämä antaa sinulle mahdollisuuden säätää ajoasi maaston mukaan.
Rungon suojaus
Rungon tukeva suojaus alaputkessa, istuin- ja ketjupalkissa. Ketjunvarren suojassa on pehmeä kumi, joka vaimentaa ketjun lyömistä.
Maailmanlaajuisten toimitusketjujen pullonkaulojen ja viivästysten vuoksi tämä pyörä toimitetaan joko SRAM DB8- tai Shimano M6120 -jarruilla.