Kuvaus
Vitus Escarpe 290 CR intl., musta (black quartz)
Tämän tuotteen kuvaus on automaattisesti käännetty. Pahoittelemme mahdollisia virheitä.
Maailmanlaajuisten hankintaketjujen pullonkaulojen ja viivästysten vuoksi valmistaja on saattanut korvata alkuperäisessä eritelmässä kuvatut yksittäiset komponentit muilla samanlaatuisilla tai parempilaatuisilla komponenteilla. Tästä johtuen sinulle toimitettu polkupyörä voi joissakin tapauksissa poiketa verkkokauppamme kuvista.
Kaikki Vitus- ja Nukeproof-pyörät, joiden nimissä on lisäys "intl.", vastaavat täysin niitä tuotteita, joiden nimistä tämä lisäys puuttuu. Ainoa ero on valmistuspaikka.
Mikään polku ei ole samanlainen, ja jopa suosikkipyöräilyreittisi on erilainen viikosta toiseen, joten kun et voi luottaa pintaan, sinun on luotettava täysin pyörään. Astu sisään Vitus Escarpe 29 CR -maastopyörään.
Olitpa sitten uusi polkujen ajaja tai halusitpa päivittää ajokkiasi, Escarpe CR -pyörässä on rauhoittava vakaus, joka taltuttaa pelottavat esteet - kuperat mutkat, märät juuret ja kivikkoiset alamäet. Haluat polkupyörän, joka herättää luottamusta, käyttäytyy ennakoitavasti ja jättää sinut hymyilemään lisää, ei roikkumaan kiinni elämästäsi. Haluat pyörän, joka kulkee täydellisen hallitusti eikä tunnu rasittavalta nousuissa, vaan pitää jalkasi virkeinä vielä yhtä juoksua varten. Haluat luotettavan apurin poluille, joka pitää hauskuuden yllä. Tämä on se.
Suorituskyky määritellään sillä, miten pyörä reagoi koviin jarrutuksiin, voiman antamiseen polkimille, tekniseen maastoon ja nopeisiin kehon asennon muutoksiin. Escarpe CR:n hiilikuituinen etukolmio ja alumiininen takaosa takaavat tasapainoisen ajotuntuman ja täydellisen tehokkuuden. Jousitus ja runko toimivat järjestelmänä, jotka yhdessä torjuvat poljinvääntöä (ärsyttävää pomppimista, jota voi tapahtua, kun painat kovaa) ja vähentävät pienten kuoppien ja nopeutta tappavien polkutärinöiden kovuutta. Tasaisempi on nopeampi pidempään. Säädettävän flip-chipin avulla, jolla pohjakannattinta voidaan nostaa 6 mm ja pään kulmaa kasvattaa, voit myös mukauttaa asetukset parhaiten ajotapaan ja -paikkaan sopiviksi. Lisäksi geometria ja suorituskyky on optimoitu koko kokoluokassa, joten pyörän tuntumasta ei tingitä, olipa pyöräsi koko sitten S tai XL.
Kun ajat poluilla, on tarpeeksi ajateltavaa ilman, että tarvitsee miettiä, miten pyörä reagoi seuraavaan mutkaan tai töyssyyn. Sinun pitäisi vain tietää. Sen pitäisi tehdä, mitä tarvitset. Ei takapakkia eikä taistelua. Escarpella sinun ei tarvitse kompensoida tai tehdä kompromisseja. Sinun ei tarvitse mukauttaa tyyliäsi. Aja vain. Keskity vain pitämään hauskaa.
Carbon First
Suunnittelimme uudet Sommet- ja Escarpe-alustat yhdessä ja päätimme jo varhaisessa vaiheessa, että keskitymme vain Carbon-etuiskolmioon ja alumiiniseen takakolmioon. Tämä antaa täydellisen yhdistelmän jäykkyyttä ja joustavuutta. Lisäsimme etukolmion putkien tilavuutta jäykkyyden parantamiseksi, mikä parantaa radan pitävyyttä ja vakautta koko kokoluokassa.
Päivitetty geometria
Olemme päivittäneet geometriaa antaaksemme enemmän luottamusta herättävän ajotuntuman. Keskeisiä muutoksia ovat löysemmät pääkulmat ja matalampi BB-drop. Olemme myös jyrkentäneet tehokasta istuinputken kulmaa ja tehneet siitä asteittain jyrkemmän kokoluokkaa kasvattaessasi. Näin varmistetaan, että jokaisessa runkokokoluokassa on optimaalinen satula-asento ilman kompromisseja. Mittaamalla satulan korkeus satulan asentoon nähden tarkastelimme satulan asentoa suhteessa pohjakannattimeen varmistaaksemme, että pyörän ollessa notkolla poljinasento on optimaalinen. Syy siihen, että jyrkensimme istuinkulmaa suuremmissa runkokokoluokissa, oli sen varmistaminen, että satulan asento ei olisi liian kaukana pohjakannattimen takana.
Säädettävä geometria Flip Chip
Escarpen mukana tulee säädettävä flip chip, jolla voit säätää geometriaa tarpeen mukaan. Olemme rakentaneet ja optimoineet pääkulman ja BB-dropin "matalan" asetuksen ympärille. "High"-asetuksella voit kuitenkin kasvattaa pään kulmaa + 0,5 astetta ja nostaa pohjakannattimen 6 mm. Tämä antaa sinulle mahdollisuuden säätää ajoasi maaston mukaan.
Rungon suojaus
Rungon tukeva suojaus alaputkessa, istuin- ja ketjupalkissa. Ketjunvarren suojassa on pehmeä kumi, joka vaimentaa ketjun lyömistä.