Kuvaus
Vitus E-Sommet 297 VRX intl., vihreä (vitus green)
Tämän tuotteen kuvaus on automaattisesti käännetty. Pahoittelemme mahdollisia virheitä.
Maailmanlaajuisten hankintaketjujen pullonkaulojen ja viivästysten vuoksi valmistaja on saattanut korvata alkuperäisessä eritelmässä kuvatut yksittäiset komponentit muilla samanlaatuisilla tai parempilaatuisilla komponenteilla. Tästä johtuen sinulle toimitettu polkupyörä voi joissakin tapauksissa poiketa verkkokauppamme kuvista.
Vitus e-Sommet VRX -maastopyörässä on kaikki polkuja repivä suorituskyky ja pidempi matka kuin 170 mm:n Enduro-pyörässä, ja sen konepellin alla on Shimanon moottori, joka tappaa kiipeilyt ja mahdollistaa pääsyn kaikkein teknisimmille radoille.
Koe kiire - lyhyet hetket, jotka tulvivat aisteihisi ja vievät sinut syvälle vyöhykkeelle. Tunne täydellisestä hallinnasta, kun leijut noususta laskuun ja ryömit alas alamäkiä, bike parkista big mountainiin. Kiihkeys, kun rullaat ulos radan pohjalla ja jahtaat viimeistä ajoa. Ryntäys, joka saa sinut tutkimaan rajojaan ylittämättä kuitenkaan rajaa. Jäätkö paitsi viimeisestä noususta? Sillä ei ole väliä. EP8:n pehmeä vetoyksikkö vie sinut pian takaisin polunpäähän. Tämä on tarkoitettu täysillä jännitystä etsiville ja diehardeille. Tämän vuoksi teet sen.
e-Sommet VRX on kehitetty kuljettamaan mullet-pyöräasennusta. 27,5 tuuman takapyörä antaa sinulle enemmän vapaata tilaa jyrkkää maastoa varten ja on reagoivampi tiukoissa mutkissa, kun taas 29 tuuman pyörä edessä syö kivikkoista maastoa ja pitää vauhdin korkealla. Saat molempien pyöräkokojen monipuolisuuden samaan pyörään, ja se on helpompi käsikäyttöinen. Saumattomasti integroidulla akulla varustetun täysalumiinirungon vakaus on vankka, joten et aja millä tahansa linjalla, vaan tämä pyörä on tarkoitettu parhaaseen linjaan. Pyörä, joka seuraa niin tarkasti, että se palkitsee sinut ajalla. Aikaa linjata seuraava este ja valita reitti, kun polku avautuu edessäsi. Tehokas STEPS-järjestelmä, jossa on tehokas E8036 630wh sisäinen akku, pitää sinut virkeänä nousuissa, jotta voit antaa kaikkesi laskuissa.
e-Sommet VRX on pyörä, jonka sisällä istut, et sen päällä. Se on tehokas kuljettajan asento, joka antaa sinulle tiukan hallinnan. Rakenna itseluottamustasi innokkaasti polkukeskuksen hienostuneilla pengerryksillä ja hoidetuilla ominaisuuksilla, mutta astu askel luonnossa, ja siellä tämä pyörä todella herää henkiin ja nauttii luonnostaan teknisen maaston arvaamattomuudesta. Nopeus ja pito ovat e-Sommet-pyörän ulottuvilla helposti, olipa kyse sitten suosikkimetsäpolkujen haastavasta maastosta tai e-Enduron vauhdikkaista alamäistä. Se viihtyy jyrkkien ja haastavien polkujen kaaoksessa. Se tuo rauhallisuutta sinne, missä ympärillä vallitsee hulina.
Shimano EP8 -moottori
EP8-moottorissa on uusi magnesiumkotelo, joka tarjoaa suuremman tuen laajalla alueella, painaa 10 % vähemmän kuin edellinen E8000-moottori ja 20 % enemmän vääntöä, joka nousee 70Nm:stä 85Nm:iin, jolloin voit ottaa jyrkimmätkin nousut ja vaikeimmat polut haltuun pidon ja hallinnan avulla. Yhdessä integroidun E8036 630Wh akun kanssa EP8 sopii ihanteellisesti E-Sommet-ajoneuvon tarkoitukseen.
Sisäinen akkukehyksen rakenne
Paljon rakastettu E-Sommet on nyt päivitetty integroidulla akkusuunnittelulla, johon on sisällytetty kaikki järjestelmän osat rungon sisällä. Insinöörit suunnittelivat akun luukun alaslaskuputken alaosaan, ja lisäämällä lujuutta avainalueilla ja sijoittamalla leikkaus tasaiselle pinnalle varmistettiin, että runko säilytti kaiken ajosuorituskyvyn.
Sisäinen kaapelin reititys
Block Lock ICR Acros -ohjauslaite mahdollistaa siistimmän kaapelinhallinnan ohjauslaitteen läpi. Lohko-ominaisuus rajoittaa ohjaustangon kiertoa varmistaen, että runko / tangot ovat suojassa.
Päivitetty geometria
Pyörä sai päivitetyn geometrian, joka antaa enemmän luottamusta herättävän ajotuntuman. Keskeisiä muutoksia ovat löysemmät pääkulmat ja pienempi BB-drop teknisen kiipeilyn helpottamiseksi. Istuinputken tehokasta kulmaa on myös jyrkennetty ja se muuttuu asteittain jyrkemmäksi kokoluokkaa kasvatettaessa. Näin varmistetaan, että jokaisessa runkokokoluokassa on optimaalinen satula-asento ilman kompromisseja.
Lisäominaisuudet
Plus-koot (27,5+ ja 29+)
Kantama