USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET
TILAUKSEN KULKU
MAKSUTAVAT
TOIMITUS
- Mitä toimitus maksaa?
- Tuleeko toimitusmaksu jokaiseen polkupyörään erikseen, mikäli tilauksessa on useimpia polkupyöriä?
- Mitä rahtiyritystä Bikester käyttää?
- Miten kauan toimituksessa kestää?
- Voinko muuttaa toimitusosoitetta tilauksen tekemisen jälkeen?
- Voinko vaikuttaa toimitusaikaan ja -päivään?
- Sisältyykö toimituskuluihin rahtivakuutus ja mitä se kattaa?
PALAUTUS
- Miten tulostan palautusetiketin?
- Mitä tapahtuu, jos en haluakaan tilattuja tuotteita tai ne eivät sovi?
- Miten palautus toimii?
- Voinko palauttaa useampia tuotteita?
- Voinko palauttaa vaatteita mikäli ne eivät sovi?
- Voinko palauttaa CD- tai DVD-levyjä?
- 30 päivän palautusoikeus
- Miten pitkä takuu tuotteissa on?
- Miten takuuasioissa toimitaan?
- Mistä saan apua teknisiin kysymyksiin?
LAHJAKORTIT
KAIKKI POLKUPYÖRISTÄ
- Haluatko tehdä pyörääsi itse pieniä huoltotöitä? Tutustu oppaisiimme ja videoihimme!
- Miksi jossain polkupyörissä ei ole tietoa sen painosta?
- Mikä on suositeltu enimmäispaino (pyörä, ajaja, matkatavarat), jonka polkupyörä kestää?
- Onko tuotteita saatavilla muissa väreissä ja koissa kuin sivuilla mainitaan?
- Onko muut tilatut tuotteet jo valmiiksi asennettu pyörään?
- Miten pitkälle asennettuna polkupyörä toimitetaan?
LISÄTIETOJA YRITYKSESTÄ
MUITA USEIN KYSYTTYJÄ KYSYMYKSIÄ
- Täytyykö minun rekisteröityä tehdäkseni tilauksen Bikester.fi:ssä?
- Olen kiinnostunut avoimista työpaikoista, mistä löydän lisätietoa niistä?
- Pyöräni varastettiin, onko rungon rekisterinumero mahdollista saada jälkikäteen?
- Mistä löydän pyörän asennusohjeet?
- Onko tuotteita saatavilla myös muissa väreissä kuin mitä sivuilla mainitaan?
- Onko tarroja tai muuta materiaalia mahdollista saada?