Uudenvuodenlupaus? | Pyhitä vuosi 2021 pyöräilylle
Pyöräkauppa netissä

TÄRKEÄÄ TIETOA ASIAKKAILLE

1. TIETOA TAVARANTOIMITTAJILLE
Tarkempia tietoja meistä löydät täältä.

2. YLEISTÄ TIETOA TUOTTEISTAMME JA PALVELUISTAMME
Tältä sivulta löydät tietoa yleisistä ehdoista. Onko sinulla kysyttävää? Ota suoraan yhteyttä asiakaspalveluumme, joko sähköpostitse service(at)bikester.fi tai puhelimitse 09-315 89 530.

3. ASIAKKAAN JA MEIDÄN VÄLISEN SOPIMUKSEN MÄÄRITTÄMINEN
Emme takaa pysyvää tai sitovaa tuotevalikoimaa verkkokaupassamme. Toimituksen lähetysajankohta riippuu siitä, minkä maksutavan olet valinnut.

4. PIDÄTÄMME OIKEUDET
Jos tilattua tuotetta ei löydy varastostamme, meillä on oikeus peruttaa tilauksesi.

5. HINNAT JA TOIMITUSEHDOT
Hinnat verkkokaupassamme ovat verollisia bruttohintoja. Toimituskulut lisätään myöhemmin tilausvaiheessa. Löydät yleisimmät rahtikulut täältä. Toimitamme tilauksia ainoastaan Suomeen.

6. TAKUUTIEDOT
Jos tarjoamme pidempää takuuta, kuin mitä laki meiltä vaatii, niin määritämme sen erikseen tuotteen kuvauksessa.

7. PALAUTUSOIKEUS
Palautuksen ehdot

Sinulla on oikeus palauttaa tilaamasi tuotteet 30 päivän aikana ilman erityistä syytä.

30 päivän palautusoikeus lasketaan siitä päivästä, kun olet vastaanottanut tilaamasi tuotteet.

Voidaksesi käyttää palautusoikeutta sinun tulee ilmoittaa asiasta meille selkeästi kirjeitse, puhelimitse tai sähköpostitse seuraaviin yhteystietoihin. Osoite: internetstores GmbH, Fritz-Müller-Str. 106-108, D-73730 Esslingen, puhelin: 09-315 89 530, sähköposti: service(at)bikester.fi. Voit myös käyttää tilauksen mukana tulevaa lomaketta, mutta tämä ei ole pakollista.

Palautusoikeuden turvaamiseksi riittää se että ilmoitatte asiasta meille 14 päivän kuluessa tilauksen saapumisesta.

Palautuksen seuraamukset

Jos peruutat tilauksen, niin palautamme kaikki sinulta perimämme kulut, sisältäen toimituskulut (lukuunottamatta jos olet valinnut toisen toimitustavan, kuin mitä me tarjoamme) viimeistään 14 päivän kuluessa siitä kun olet ilmoittanut palautuksesta. Palautamme rahat käyttäen samaa maksuvaihtoehtoa, jota olet käyttänyt, eli Klarna-tilille tai -laskulle. Saatamme pidättää maksun, kunnes olemme vastaanottaneet palautuksen tai kunnes olet selvittänyt meille, että olet tehnyt palautuksen, riippuen siitä kumpi tapahtuu ensin.

Palautus tulee tehdä saman tien, viimeistään 14 päivän kuluessa siitä, kun olette ilmoittaneet meille palautuksesta. Jos teette palautuksen tällä aikavälillä, niin palautamme postikulut.

Asiakkaan tulee maksaa tuotteiden heikentynyt arvo vain, mikäli arvon heikkeneminen ei ole tuotteelle itsestään selvää tai tyypillistä.

Peruuttamisoikeutta ei sovelleta seuraaviin sopimuksiin, elleivät osapuolet ole sopineet toisin:

  • Sopimukset sellaisten tavaroiden toimittamisesta, jotka valmistetaan tai joita muunnellaan kuluttajan vaatimusten mukaisesti tai selvästi henkilökohtaisia tarpeita vastaaviksi.
  • Sopimukset sellaisten sinetöityjen tavaroiden toimittamisesta, joita ei voida palauttaa terveydellisistä tai hygieniasyistä, jos sinetti on poistettu toimituksen jälkeen.
  • Sopimukset ääni- tai videotallenteiden tai tietokoneohjelmistojen toimittamisesta sinetöidyssä pakkauksessa, jos sinetti on poistettu toimituksen jälkeen.
Palautuslomake

Mikäli haluat tehdä palautuksen, niin voit käyttää oheista lomaketta tai itse tehtyä seuraavat kohdat sisältävää lomaketta:
  • Internetstores GmbH, Fritz-Müller-Str. 106-108, D-73730 Esslingen
  • Haluan peruuttaa tekemästäni tilauksesta (*) seuraavan(/-t) tuotteen (/-t) (*)
  • Tilattu (*)/saatu (*)
  • Asiakkaan nimi
  • Asiakkaan osoite
  • Asiakkaan nimikirjoitus
  • Päivämäärä
(*) Ei tarvitse huomioida mikäli tarpeeton.

8. TEKNISET TOIMENPITEET SOPIMUKSEN PURKAAMISEEN JA MAHDOLLISUUS MUUTOKSIIN
Katso kuvaus, kuinka teet tilauksen verkkokaupassamme ja miten voit muuttaa tietoja. Löydät kyseiset tiedot täältä.

9. TALLENTAMINEN JA SOPIMUSEHDOT
Tallennamme tilauksesi tiedot ja lähetämme ne sinulle sähköpostitse yhdessä meidän yleisten ehtojen ja asiakastietojen kanssa. Voit milloin tahansa nähdä yleiset ehdot täältä. Pääset tarkastamaan tilaustietojasi "Oma Tili" -sivulla.

10. RIITATILANNE / SOVITTELU VERKOSSA
Mahdollisissa riitatilanteissa voit ottaa yhteyttä Euroopan unionin komissioon sen verkkosovittelusivun kautta. Verkkosivuilla jättämäsi valitus välitetään automaattisesti meille. Valituksen voit jättää seuraavalla verkkosivulla:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/

Voit luonnollisesti ottaa myös suoraan yhteyttä asiakaspalveluumme:

Sähköposti: service@bikester.fi

Puhelin: 09-315 89 530, arkisin klo 11.00 - 18.00, perjantaisin 11.00-17.00

11. SOPIMUKSEN KIELI
Sopimus on kirjoitettu suomeksi.

Tämä verkkosivu käyttää evästeitä ja kuvapistetunnisteita parantaakseen toimivuutta ja tarjotakseen sinulle henkiläkohtaista mainontaa esim. sosiaalisessa mediassa. Ole hyvä ja lue tietosuojakäytäntömme saadaksesi lisätietoa - varsinkin miten estää evästeiden ja kuvapistetunnisteiden seuraamisen laitteellasi tulevaisuudessa. Hyväksyn ehdot