paypal.continue.text1

paypal.continue.text2
paypal.continue.text3

Odotathan vielä hetken. Tilaustasi käsitellään parhaillaan.

SRAM

SRAM RED eTap Road Polkupyörän osat 2 x 11-vaihteinen , musta/hopea (2018)

1 579,00 €
1 359,00 €
- 13%
Sis. Ilmainen toimitus
  • Tilaa 8 h 3 min. sisällä, lähetys tänään3
  • ILMAINEN TOIMITUS YLI 99 €, POLKUPYÖRÄT YLI 499 €6
  • 100 päivän avoin kauppa Ilmaiset palautukset
Tuotetiedot

Valitettavasti tuoteselostetta ei ole tällä hetkellä saatavilla suomeksi.

Technological progress must prove itself in practice. Elegance means renouncing everything superfluous. This is progress, and SRAM's specification for its first electronic system, the SRAM RED eTap.

Switchgear
The SRAM RED eTap switchgear works at the push of a button - wirelessly, smoothly and precisely. Configuration is child's play. But not only its electronics are convincing: its design is straightforward and pleasantly uncomplicated. Its carbon cage, ceramic bezels and highly polished aluminium case make it a jewel of just 238g (with battery). Wireless connection through the AIREA network for quick and clean installation. Designed for SRAM PowerGlide and PowerdomeX cartridges

Front derailleur
The SRAM Yaw technology finally puts an end to the annoying trimming of the front derailleur. The SRAM RED eTAP derailleur shifts wirelessly, quickly and reliably. The eTap gear lever automatically optimises the regulation of the Yaw derailleur over the entyre gear range.

Blips switch
Whether you put on a sprint at the end or climb up a pass, whether you glide with a round kick or mobilise your last reserves of power, a push of a button must always suffice to change the gear. With the eTap Blips you can switch whenever and wherever you want.

BlipBox
The BipBox is the control module that turns your triathlon or time bike into a wireless bullet. Connected to the SRAM RED eTap Blip buttons, the BlipBox provides the radio connection using AIREA (the communication protocol specially developed by SRAM). Fast shifting from almost any aeroposition is possible.

Charger
eTap batteries can be removed with one click. Open the shutter without tools, push the battery up and out of the rear derailleur and insert it into the USB charger. You can connect the charger to any USB-enabled power source or connect to the mains using an A/C USB adapter. The loading time is only 45 minutes.

USB Stick
With the eTap USB stick, firmware updates can be transferred to the shifting group.

ETAP
Wireless shifting, energy management of batteries and mechatronics - the RED eTAP technology serves one goal: to offer you the most intuitive operation possible. SRAM designates the shifting logic behind it as eTAP. The right lever shifts into the larger gear, the left lever into the smaller gear. The chainrings you can control über both levers. Simple, smooth and intuitive.

AIREA
Etap transmits the shifting signals with 128-bit encryption using SRAM's proprietary wireless protocol AIREA. If an eTap group is configured, a new encryption key is generated each time and assigned to the individual components. This ensures trouble-free shifting operations.

WiFLi
SRAM's WiFLi technology serves a larger transmission range than a mechanical rear derailleur with short cage. Compared to three chainrings, it ensures faster shifting and considerable weight savings.

Ominaisuudet
Tyyppi
Upgrade Kit  
Komponentit
Rear derailleur, Front derailleur, Battery/ s f. electronic switch, Shift/brake lever, Brake cable/ line
Toimitussisältö
Incl. charger, USB cable, USB stick, Quick Start Guide  
Paino
3902  g
Merkki
SRAM  
Ryhmä
ETAP  
Vaihteisto
Vaihteiden lukumäärä edessä: 2-vaihteinen
Vaihteiden lukumäärä takana: 11-vaihteinen
Takavaihtajan häkki
Rakenne: lyhyt  
Vaihdevipu
Yhdistettävyys: Electronic  
Jarrut
Tyyppi: Mechanical rim  
Sukupuoli
Unisex
vuosimalli
2018
Tuotenro
496679
Video
Arvostelu
5
3 arvostelu(a)
5 tähteä
3
4 tähteä
0
3 tähteä
0
2 tähteä
0
1 tähti
0
09.08.2018
wheels
Korkean tason kytkentä
Växling på hög nivå
Automaattinen käännös ruotsista Takaisin alkuperäiseen arvosteluun

Onko Shimano Di2 hydraulisilla jarruilla ja Dura ässä mekaanisesti (lanka). Tietenkään en voinut vastustaa Sram Etapin hankkimista. Mitä on raportoitu Etapista on erityisesti se, että propulsio katkaisee ketjun joissakin tapauksissa. Voin sanoa, että Etapin edistymistä on tarkistettava huolellisesti. Niille, joilla ei ole Sramia ja vain ostavat päivityspaketin, laske Sram Punainen kudososa myös. Sramilla on 45 mm: n ketjuviiva ja esimerkiksi Shimano on 43,5 mm. Sramilla on toinen toimenpide ison ja pienen terän välillä. Joten, parhaan vaihdon vaihdon kannalta, on hyvä käyttää Red-kampaa. Ovalterit eivät myöskään ole suositeltavia Etapin kanssa. Nyt kuulostaa olevan erittäin kriittinen, mutta myönteinen on se, että kun se on säädetty, Etap on erittäin kaunis järjestelmä.

Har Shimano Di2 med hydrauliska bromsar och Dura ace mekanisk (vajer). Självklart kunde jag inte stå emot att köpa Sram Etap. Det som rapporterats ang Etap är främst att framväxeln i vissa fall slänger av kedjan. Det jag kan säga är att Etap framväxeln behöver justeras noggrant. För dem som inte har Sram i övrigt och bara köper uppdaterings kitet, kalkylera in Sram Red vevpartiet också. Sram har en chainline på 45mm och tex Shimano har 43.5mm. Sedan har Sram ett annat mått mellan stora och lilla klingan. Så för att framväxeln ska växla optimalt är det bäst att använda Red vevpartiet. Ovala klingor är heller inget som är att rekommendera med Etap. Nu låter det som jag är väldigt kritisk, men det positiva är att när det väl är justerat så är Etap ett mkt härligt system.

09.08.2018
wheels
Erittäin hyvä, jos käytät Sram-kippia
Very good if using Sram crankset
Automaattinen käännös ruotsista Takaisin alkuperäiseen arvosteluun

Minulla on Shimano Di2 -järjestelmä sekä mekaaninen Dura-ässä. Joten kohteliaisuuden takia tilasin Sram Etapin. Etap FD: n heittoketjua on raportoitu. Etap-etuvaihtaja vaatii tarkan virityksen. Miehet ovat nähneet ergoritmia, har du en rigtig fin shifting. Pidän todella Etapista ja suosittelisin tätä päivitysryhmää. Mitä sinun pitäisi saada on punainen 22 kampi. On kolme versiota BB30 (30 mm akseli) BB386 (pidempi 30 mm akseli 386 kehykselle) GXP (24mm akseli = sama kuin Shimano-standardi) Koska Etap FD on vähän nirso, sinun pitäisi tietää, että se on tehty Srams-kiekkoille. Sram käyttää 45 millimetrin ketjusylinteriä, jossa Shimano käyttää 43,5 millimetrin ketjunjaa. Srams-ketjun välinen etäisyys on myös välttämätön, koska sillä on oma standardi. Tästä syystä en suosittele muita kampiakseleita tai soikeita ketjuja. Du kan bruke Shimano-kasetit ja ketjut. Kaikki, jos käytät punaista kiipeä, tämä ryhmä on todella hyvä.

I have Shimano Di2 system aswell as mechanical Dura ace. So for reasons of curiousity i ordered Sram Etap. There have been some reports of Etap FD throwing chain off. The Etap front derailleur is in need of a precise tuning. But once this is done you have a really nice shifting. I really like Etap and i would recommend this upgrade groupset. What you should get is the Red 22 crankset. There are 3 versions BB30 (30mm axle) BB386 (longer 30mm axle for 386 frames) GXP (24mm axle = same as Shimano standard) Since Etap FD is a bit picky, you should know that it is made for Srams crankset. Sram uses 45mm chainline where Shimano uses 43.5mm chainline. Srams chainring spacing is also essential as they have their own standard. For this reason i would NOT recommend any other crankset or oval chainrings. You can uses Shimano cassettes and chain though. All in, if you use the Red crankset, this groupset is really good.

04.02.2017
Mario
loistava
Genial
Automaattinen käännös saksasta Takaisin alkuperäiseen arvosteluun

Olen täysin vakuuttunut Etap. Asennus ja liitäntä komponenttien on erittäin helppoa ja nopeaa, kun askel askeleelta kuten kuvataan käsikirjassa, meneillään. Jo on 2 pyörää varustettu on, koska olen tyytyväinen kytkimellä. on tottunut jotain tarkastella kytkentä koska piiri muuttuu vaihtelevat saavutetaan vakio piiri. Oikea vipu - back ketju oikealle, vasemmalle vipu - takaisin vasemmalle ja molempia vipuja painetaan yhtä aikaa - muutos suuri tai pieni, riippuen siitä, missä ketju on edessä ja takana must.

ich bin voll überzeugt von der Etap. Die Montage und die Kopplung der Komponenten geht sehr leicht und flott, wenn man Step by Step, wie in der Bedienungsanleitung beschrieben, vorgeht. Habe bereits 2 Räder damit ausgestattet, weil ich mit dem Schalten zufrieden bin. Umgewöhnen muss man sich beim Schalten, da die Schaltänderungen unterschiedlich zur Standardschaltung bewerkstelligt wird. Rechter Hebel - hinten Kette nach rechts, linker Hebel - hinten nach links und beide Hebeln gleichzeitig gedrückt - Wechsel vorne auf gross oder auf klein, je nachdem wo die Kette gerade nicht ist und hin muss.


TARVITSETKO APUA?
Ota yhteyttä asiantuntevaan asiakaspalveluumme paikallispuhelun hinnalla. Avoinna ma-pe klo 11-17
09 427 04 102
UUTISKIRJE
Uutiskirjeen tilaajalle 10 € alennuskoodi kiitokseksi.
Kuule tarjouksistamme ja uutuuksistamme ensimmäisten joukossa 4.

TIETOSUOJA
TYYTYVÄISET ASIAKKAAMME
Oletko tyytyväinen palveluumme?
Kirjoita arvostelu ja auta muita löytämään
erinomaiset tuotteemme.