Lähtökohta:
Olen juuri päivittänyt Fulliautomatix minun yksi nopeus (tai katkaistu). 28 "vanteet.
Miten säätää kytkentäpisteen minun täytyy selvittää, koska minun makuuni, piiri tulee liian aikaisin (on 28 "pyörä). Napa asennettiin jonka Radgeschäft, joten minulla ei ole asiakirjoja. Online olen ollut myös mitään löytynyt.
Hyvä: Yksi pyörä voi todella potkia täydellä voimalla, niin että piiri on täysin selvää, mitä muuta on todella mahdollista minkään muun piiri. Siksi kaunis, dynaaminen ajokäyttäytyminen tuloksia.
Hyvä: Kaksi vaihdetta riittää. Pienempi vaihde silloitettu täsmälleen hetkiä käynnistettäessä ja vuorella, jossa melko nopea single siirtyminen vain tuskaa.
Huolestuttavia: Rakastin äänetön ajaa minun yksi nopeus pyörä. Mikään helistimiä, mitään helistimiä. Kun Fulliautomatix kuulee jatkuvasti helistin tai clickers suurimmalla vaihteella; Koska tyhjäkäynnillä joka toteutetaan jatkuvasti. Tämä syvältä!
Harmittaa: paitsi, rakastin minun yksi nopeus pyörä, suoraa tekniikkaa. Kerran otin ylös tyhjäkäynnillä jälleen, juna oli oikeassa. Kun astut Fulliautomatix vain puoli kierrosta tyhjiin ennen se hyökkää. SRAM myy mukavuutta ja itse asiassa eräänlainen vaimennus on hyvin rakennettu niin, että kytkentä tapahtuu hiukan pehmeämpi. Ajomukavuutta lienee luonnollisesti vähemmän suoruus.
Huono: Ajettaessa pienellä vaihteella ja epätasaisessa maastossa, kääntyessään, kulkuaukkojen kansia, jne. Se passert että Fulliautomatix korkeampiin pyydys, vaikka haluttu nopeus ei saavuteta kytkentään. Tämä on mega ärsyttävää, koska silloin sinun täytyy vain täysin irti, niin että siirtyminen voi liukua "alas". Varsinkin vuorella, joka on epämiellyttävä.
Lopulta, minä pitää piiri. Mutta olisi ihanteellista ajaa piiri, joka ei ole edellä puutteita.
Ausgangspunkt:
Ich habe mit der Automatix mein Single Speed aufgerüstet (oder entschärft). 28" Räder.
Wie man den Schaltpunkt verstellen kann muss ich noch heraus finden, denn für meinen Geschmack kommt die Schaltung zu früh (habe ein 28" Rad). Die Nabe wurde von einem Radgeschäft eingebaut, sodass ich keinerlei Dokumentation dazu bekommen habe. Online habe ich bislang auch noch nichts gefunden.
Gut: Man kann das Rad wirklich unter voller Kraft treten, die Schaltung kommt damit komplett klar, was sonst eigentlich bei keiner anderen Schaltung möglich ist. Daher ergibt sich ein schönes, dynamisches Fahrverhalten.
Gut: Zwei Gänge sind völlig ausreichend. Der untere Gang überbrückt genau die Momente beim Anfahren und am Berg, wo ein recht hoher Single Speed Gang einfach zur Qual wird.
Störend: Ich liebte an meinem Single Speed Rad das geräuschlose Fahren. Nichts klappert, nichts rasselt. Mit der Automatix hört man im oberen Gang ständig ein rasseln oder klickern; Wie ein Leerlauf, der ständig mit läuft. Das nervt!
Störend: Außerdem liebte ich an meinem Single Speed Bike, die direkte Technik. Sobald ich aus dem Leerlauf wieder angetreten habe, war der Zug sofort da. Bei der Automatix tritt man erst eine halbe Umdrehung ins Leere, bevor sie greift. SRAM verkauft das mit Fahrkomfort und tatsächlich ist wohl eine art Dämpfung eingebaut, damit der Schaltvorgang etwas softer wird. Fahrkomfort bedeutet wohl naturgemäß auch weniger Direktheit.
Schlecht: Bei Fahrt im unteren Gang und auf unebenem Untergrund, Randsteinen, Gullideckeln etc. passert es, dass die Automatix in den höheren Gang schaltet, obwohl die gewünschte Geschwindigkeit zum Schalten noch nicht erreicht ist. Das ist mega nervig, da man dann erst komplett loslassen muss, damit der Gang nach "unten" rutschen kann. Besonders am Berg ist das unangenehm.
Am Ende werde ich die Schaltung behalten. Es wäre aber ideal, eine Schaltung zu fahren, welche die oben genannten Mängel nicht hat.