paypal.continue.text1

paypal.continue.text2
paypal.continue.text3

Odotathan vielä hetken. Tilaustasi käsitellään parhaillaan.

Valitettavasti valitsemasi tuote on tällä hetkellä loppuunmyyty. Annathan sähköpostisoitteesi, mikäli haluat kuulla heti, kun tuote on jälleen saatavilla.
SRAM

SRAM Automatix Napa 36h (2018)

88,95 €
71,95 €
- 19%
Ei sis. toimituskuluja
Tuotetta ei varastossa
Haluaisin saada ilmoituksen sähköpostitse, kun tuote on jälleen saatavilla.

  • Tilaa 15 h 34 min. sisällä, lähetys tänään3
  • ILMAINEN TOIMITUS YLI 99 €, POLKUPYÖRÄT YLI 499 €6
  • 100 päivän avoin kauppa Ilmaiset palautukset
Ominaisuudet
Käyttötarkoitus
kaupunki-/retkipyöräily  
Tyyppi
Automatix  
Rakenne
takakiekko  
Napa
Asennusleveys: 130 mm
Pinnareikien lukumäärä: 36
Jarrutyyppi: Coaster brake
Akseli: ruuvattava akseli
Takanapa
Yhdistettävyys vaihteistoon: vaihteellinen napa  
Paino
980  g
Sukupuoli
Unisex
vuosimalli
2018
Tuotenro
376261
Arvostelu
4.3
4 arvostelu(a)
5 tähteä
2
4 tähteä
1
3 tähteä
1
2 tähteä
0
1 tähti
0
12.10.2017
Mustermann
Hyvä ja vähemmän hyviä
Gutes und Weniger Gutes
Automaattinen käännös saksasta Takaisin alkuperäiseen arvosteluun

Lähtökohta: Olen juuri päivittänyt Fulliautomatix minun yksi nopeus (tai katkaistu). 28 "vanteet. Miten säätää kytkentäpisteen minun täytyy selvittää, koska minun makuuni, piiri tulee liian aikaisin (on 28 "pyörä). Napa asennettiin jonka Radgeschäft, joten minulla ei ole asiakirjoja. Online olen ollut myös mitään löytynyt. Hyvä: Yksi pyörä voi todella potkia täydellä voimalla, niin että piiri on täysin selvää, mitä muuta on todella mahdollista minkään muun piiri. Siksi kaunis, dynaaminen ajokäyttäytyminen tuloksia. Hyvä: Kaksi vaihdetta riittää. Pienempi vaihde silloitettu täsmälleen hetkiä käynnistettäessä ja vuorella, jossa melko nopea single siirtyminen vain tuskaa. Huolestuttavia: Rakastin äänetön ajaa minun yksi nopeus pyörä. Mikään helistimiä, mitään helistimiä. Kun Fulliautomatix kuulee jatkuvasti helistin tai clickers suurimmalla vaihteella; Koska tyhjäkäynnillä joka toteutetaan jatkuvasti. Tämä syvältä! Harmittaa: paitsi, rakastin minun yksi nopeus pyörä, suoraa tekniikkaa. Kerran otin ylös tyhjäkäynnillä jälleen, juna oli oikeassa. Kun astut Fulliautomatix vain puoli kierrosta tyhjiin ennen se hyökkää. SRAM myy mukavuutta ja itse asiassa eräänlainen vaimennus on hyvin rakennettu niin, että kytkentä tapahtuu hiukan pehmeämpi. Ajomukavuutta lienee luonnollisesti vähemmän suoruus. Huono: Ajettaessa pienellä vaihteella ja epätasaisessa maastossa, kääntyessään, kulkuaukkojen kansia, jne. Se passert että Fulliautomatix korkeampiin pyydys, vaikka haluttu nopeus ei saavuteta kytkentään. Tämä on mega ärsyttävää, koska silloin sinun täytyy vain täysin irti, niin että siirtyminen voi liukua "alas". Varsinkin vuorella, joka on epämiellyttävä. Lopulta, minä pitää piiri. Mutta olisi ihanteellista ajaa piiri, joka ei ole edellä puutteita.

Ausgangspunkt: Ich habe mit der Automatix mein Single Speed aufgerüstet (oder entschärft). 28" Räder. Wie man den Schaltpunkt verstellen kann muss ich noch heraus finden, denn für meinen Geschmack kommt die Schaltung zu früh (habe ein 28" Rad). Die Nabe wurde von einem Radgeschäft eingebaut, sodass ich keinerlei Dokumentation dazu bekommen habe. Online habe ich bislang auch noch nichts gefunden. Gut: Man kann das Rad wirklich unter voller Kraft treten, die Schaltung kommt damit komplett klar, was sonst eigentlich bei keiner anderen Schaltung möglich ist. Daher ergibt sich ein schönes, dynamisches Fahrverhalten. Gut: Zwei Gänge sind völlig ausreichend. Der untere Gang überbrückt genau die Momente beim Anfahren und am Berg, wo ein recht hoher Single Speed Gang einfach zur Qual wird. Störend: Ich liebte an meinem Single Speed Rad das geräuschlose Fahren. Nichts klappert, nichts rasselt. Mit der Automatix hört man im oberen Gang ständig ein rasseln oder klickern; Wie ein Leerlauf, der ständig mit läuft. Das nervt! Störend: Außerdem liebte ich an meinem Single Speed Bike, die direkte Technik. Sobald ich aus dem Leerlauf wieder angetreten habe, war der Zug sofort da. Bei der Automatix tritt man erst eine halbe Umdrehung ins Leere, bevor sie greift. SRAM verkauft das mit Fahrkomfort und tatsächlich ist wohl eine art Dämpfung eingebaut, damit der Schaltvorgang etwas softer wird. Fahrkomfort bedeutet wohl naturgemäß auch weniger Direktheit. Schlecht: Bei Fahrt im unteren Gang und auf unebenem Untergrund, Randsteinen, Gullideckeln etc. passert es, dass die Automatix in den höheren Gang schaltet, obwohl die gewünschte Geschwindigkeit zum Schalten noch nicht erreicht ist. Das ist mega nervig, da man dann erst komplett loslassen muss, damit der Gang nach "unten" rutschen kann. Besonders am Berg ist das unangenehm. Am Ende werde ich die Schaltung behalten. Es wäre aber ideal, eine Schaltung zu fahren, welche die oben genannten Mängel nicht hat.

09.05.2017
vassily
On mitä enemmän nopeutta ja vuoristoradalla?
Est ce qu'il y a plusieurs vitesse et Retropédalage ?
Automaattinen käännös ranskasta Takaisin alkuperäiseen arvosteluun

Hei, Ei hyvin ennen tuote on, että se on vain jalkajarru tai tapaus on 2 nopeuksilla vuoristoradalla enemmän? SRAM Automatix - HUB - vuoristorata, 36 reikää SILVER

Bonjour, Pas bien saisi le produit est ce qu'il s'agit seulement d'un frein à rétropédalage ou bien d'un boitier a 2 vitesses avec le rétropedalage en plus ? SRAM AUTOMATIX - MOYEU - RÉTROPÉDALAGE, 36 TROUS ARGENT

27.02.2016
bossbaby
kysymys
question
Automaattinen käännös ranskasta Takaisin alkuperäiseen arvosteluun

ca on mitä tapahtuu singlespeed likaa laittaa kirjaa vanteen 26 ", joka on rumpu pohja?

est ce que ca passe sur un dirt singlespeed pour mettre un disque sur une jante 26" qui est a tambour a la base?


TARVITSETKO APUA?
Ota yhteyttä asiantuntevaan asiakaspalveluumme paikallispuhelun hinnalla. Avoinna ma-pe klo 11-17
09 427 04 102
UUTISKIRJE
Uutiskirjeen tilaajalle 10 € alennuskoodi kiitokseksi.
Kuule tarjouksistamme ja uutuuksistamme ensimmäisten joukossa 4.

TIETOSUOJA
TYYTYVÄISET ASIAKKAAMME
Oletko tyytyväinen palveluumme?
Kirjoita arvostelu ja auta muita löytämään
erinomaiset tuotteemme.