paypal.continue.text1

paypal.continue.text2
paypal.continue.text3

Odotathan vielä hetken. Tilaustasi käsitellään parhaillaan.

Tyylikästä innovaatiota – Pyöriä johtavilta merkeiltä
Serious

Serious Bear Peak 27,5+", matte black

ID: 727046
2 799,00 €
2 299,00 €
- 17%
Sis. Ilmainen toimitus
Mikä koko sopii minulle? | Geometria
Valitse oma runkokoko

Sinulla on ostoskorissasi valittuna toinen koko. Voit tarkistaa kokotaulukostamme sinulle sopivan koon.

Lisää toivelistaan
  • 40 000 tuotetta 600 merkkiä
  • 100 päivän avoin kauppa Ilmaiset palautukset
  • ILMAINEN TOIMITUS YLI 99 €, POLKUPYÖRÄT YLI 499 €6
Tuotetiedot

Valitettavasti tuoteselostetta ei ole tällä hetkellä saatavilla suomeksi.

The Serious Bear Peak Plus hardtail with its super-powerful Shimano E-8000 E-MTB drive takes no prisoners uphill or down and offers e-mountain biking in its purest form.The stiff and light aluminium frame with modern trail geometry and internally routed cables places Shimano's most powerful e-bike drive neatly in the bottom bracket area. The large Li-Ion battery fits within the front frame triangle and supplies plenty of energy with its 500 Wh. With e-support, it's not just really long cross-country tours that become possible. Switch from Eco or Trail mode to Boost mode and experience pure uphill power on your way to the top. Schwalbe's 27.5 x 2.8" wide Plus tyres provide optimum traction and safety in all situations. In combination with the sensitive Suntour Coil LO DS suspension fork, even demanding off-road passages become flowing trail that guarantee fun. The 1x11 Shimano SLX drivetrain ideally complements the e-bike motor for the ups and downs of rougher terrain. Whether you're facing high-speed downhills or steep uphill sections - thanks to the balanced rider position on the bike and hydraulic Shimano disc brakes, you remain in control at all times. The combination of fat plus tyres, Shimano's powerful E-MTB drive and a full package of carefully selected components makes for a high-performance, great-value model. The Serious Bear Peak 650B+ will pull ahead of many other e-fullys.

Lisätietoja

  • Tehokas Shimano Steps 8000 -sähkömoottori erityisesti maastopyörille tarkoitettu
  • Alumiinirungon sisään integroidut kaapelit
  • Laaja kantamainen 500 Wh litium-akku
  • Shimano SLX 11 -vaihteisto
  • 27,5" renkaat mahdollistavat hyvän kulkemisen maastossa
  • Sisäkumi: Schwalbe Freeride SV21F - 54/75-584
  • polkimet sisältyvät toimitukseen
Erityispiirteet

10 vuoden takuu

Runko

10 vuoden runkotakuu

Bikester takaa seuraaville merkeille 10 vuoden takuun ostopäivästä lähtien; VOTEC, Serious, Vermont, Fixie Inc. ja Ortler (poislukien VRC-mallit, joissa on 6 vuoden takuu rungolle ja etuhaarukalle). Tähän takuuseen kuuluvat mallit vuodesta 2013 lähtien. Takuuseen kuuluu mahdollinen tarvittava korjaus tai vioittuneen rungon korvaaminen uudemman vuosimallin rungolla. Ylimääräiset kustannukset, kuten asennus tai rahti eivät sisälly takuuseen. Takuu ei kata huolimattoman käytön aiheuttamia vaurioita, kuten hypyistä, liian painavasta lastista tai muusta heitteille jätöstä koituneita vaurioita. Mikäli runkoon on asennettu ylimääräisiä komponetteja, takuu raukeaa. Runkotakuun lisäksi kaikissa pyörissä on 2 vuoden takuu. Takuu ei koske tavallisessa käytössä kuluvia osia.

Kantama

Kuinka moneen kilometriin akkuni riittää?Voinko pyöräillä 50 kilometriä yhdellä akunlatauksella, vai riittääkö jopa 120? Sähköpyöräilijälle tämä on tärkeää tietoa ja valmistajat tekevät parhaansa arvioidakseen kantaman täyteen ladatulla akulla. Käytännössä kantomatka riippuu monesta tekijästä, sen lisäksi, että itse moottorilla on luonnollisesti suuri osa virran varastoinnissa (400 tai 500 Wh). Akun käytöllä ja iällä on myös merkitystä, kuten myös ajajan painolla, pyöräilyasennolla, ajotavalla (käynnistysfrekvenssi, kadenssi) ja avustustasolla (Eco, Tour, Sport, Turbo). Viimeisinä, mutta ei vähäisimpinä reitti (ylämäki tai tasainen), tienpinta (maantie tai maasto), tuulen vastus ja jopa renkaan syvyys vaikuttavat akun kestoon. Tästä syystä on äärimmäisen vaikeaa antaa tarkkaa ja luotettavaa vastausta.
Ominaisuudet
Tyyppi
Pedelec 25km/h  
Käyttötarkoitus
Etujousitettu sähkömaastopyörä  
Rengaskoko
27,5+  tuuma
Vaihteiden kokonaismäärä
11  
Paino (noin)
20.58  kg
Sallittu enimmäispaino
120  kg (n.)
Toimituksen sisältö
Sis. polkimet: kyllä  
Runko
Vaimentimen tuotemerkki: Ilman vaimenninta
Rakenne: etujousitettu MTB-runko
Materiaalityyppi: Alumiini
Moottori
Merkki: Shimano
Malli: STePS E8000
Tyyppi: Keskiömoottori
Teho: 250 watti
Paristo
Malli: Shimano Steps BT-E8010
Tyyppi: litium-Ion
Energiamäärä: 500 Wh
Kapasiteetti: 36/13,8 V / Ah
Käyttöikä (lataussykliä): 800-1000 latausjaksot
Latausaika (h): 4-6 h
Akun sijainti: runkoakku
Näyttö
Shimano SC-E8000  
Laturi
Tyyppi: EC-E6000
Jännite (V): 240 Voltti
Akun kantama
Kantama (km): 150 km
Etuhaarukka
Rakenne: Jousitushaarukka
Merkki: Suntour
Tyyppi: SF17-XCR32-COIL LO DS 650B+
Jousitettu haarukka
Jousto (mm): 110 mm
Vaihteisto
Vaihteiston tyyppi: Derailleur
Vaihteiden lukumäärä: 11
Merkki: Shimano
Tyyppi: SLX
Vaihdevipu
Malli: Shimano SLX  
Kampisarja
Malli: Shimano FC-E8000
Eturatas 1: 38 hampaat
Keskiö
Malli: Shimano E8000  
Ketjut
Malli: KMC X11e  
Kasetti
Vaihteisto Hammaspyörä (hammasta): 11-42 hampaat
Malli: Shimano SLX, CS-M7000
Etujarrut
Merkki: Shimano
Tyyppi: BR-M365
Jarrusysteemi: Hydraulinen levyjarru
Jarrulevyn halkaisija: 180 mm
Takajarrut
Merkki: Shimano
Tyyppi: BR-M365
Jarrusysteemi: Hydraulinen levyjarru
Jarrulevyn halkaisija: 160 mm
Jarrukahva
Malli: Shimano BR-M365  
Ohjaustanko
Rakenne: Riser
Malli: Humpert
Materiaali: Alumiini
Kädensijat
Herrmans Diamond DD28  
Ohjainkannatin
Rakenne: A-head
Malli: Humpert
Materiaali: Alumiini
Ohjainlaakeri
VP-J305AM  
Satula
Selle Royal SR-8014UR0 Shadow  
Satulatolppa
Rakenne: Patenttituki
Halkaisija: 31.6 mm
Tyyppi: Kalloy SP-368, 350 mm
Materiaali: Alumiini
Etunapa
Malli: Shimano HB-M618  
Takanapa
Malli: Shimano FH-M618  
Vanteet
Malli: Rodi Ready
Materiaali: Alumiini
Rakenne: Ontto kammio
Pinnat
Niro  
Eturengas
Koko (tuumaa): 27.5 tuuma
Renkaanleveys: 70 mm
Malli: Schwalbe Rocket Ron
Takarengas
Koko (tuumaa): 27.5 tuuma
Renkaanleveys: 70 mm
Malli: Schwalbe Rocket Ron
Polkimet
VP-565  
Sukupuoli
Unisex
vuosimalli
2018
Tuotenro
727046
Arvostelu
4.7
40 arvostelu(a)
5 tähteä
30
4 tähteä
9
3 tähteä
1
2 tähteä
0
1 tähti
0
12.09.2019
Per
Hyvä pyörä, mukava muotoilu. Hyvää vastinetta rahalle!
Good bike, nice design. Good value for money!
Automaattinen käännös norjasta Takaisin alkuperäiseen arvosteluun

Hintaan verrattuna tämä on hyvä, laadukas pyörä. Jos olet pitkä, valitse suurin versio. Pidän erityisesti suunnittelusta. Näyttää todelliselta paremmalta, olen samaa mieltä. Olen tehnyt noin 50 km ennen kuin akku oli tyhjä. En ole testannut sitä pelkästään eko-tilassa. Ehkä voisin saavuttaa vielä lisää km, mutta haluan käyttää erilaisia aputasoja. Korkeimmalla tasolla moottori on todella vahva. Mielestäni myös ratsastajan paino on tärkeä alueelle. Varsinkin pitkillä kukkuloilla kokonaispaino vaikuttaa tietysti alueeseen. Luulen, että useimmat ratsastajat saavuttavat noin 50 km + matkan kiertueella. Voin puhua vain itseni puolesta, mutta tämä on mielestäni tavallisen käytön ja tavallisen painon alue. Ehkä jos olet erittäin ohut ja käytät vain Eco-tilaa tai jopa sammutat moottorin, voin ajatella pidempään. Ehkä muilla on jonkin verran kokemusta tästä? Kaiken kaikkiaan se on loistava taloudellinen pyörä, erinomainen tienkäyttöön soralla ja asfalttilla. Olen samaa mieltä siitä, että se ei ole paras maastopyörä, mutta sitä voidaan käyttää monissa pintaoloissa, myös talvella. Hyvää vastinetta rahalle!

Compared to price this is a good, quality bike. If you are tall, choose the largest version. I particularly like the design. Looks better in real, I agree. I have done about 50 km before battery was empty. I have not tested it only using eco mode. Maybe I could gain some more km, but I like to use to different assist levels. In highest level the motor is really strong. I also think weight of the rider is important for range. Especially in long hills, the total weight of course affects the range. I guess most riders will achieve about 50 km + in on tour. I can only speak for my self, but I guess this is the range for ordinary use and ordinary weight. Maybe if you are very slim, and only uses the Eco mode, or even turn off the motor, you can go longer, I think. Maybe other have some experience with this? Overall it is a great economy bike, great for road use on gravel and tarmac. I agree it is not the best off road bike, but it is usable in many surface conditions, including winter. Good value for money!

12.09.2019
J.
Upea pyörä, mutta kokouskilpailu
Great bike, but meeting competition
Automaattinen käännös norjasta Takaisin alkuperäiseen arvosteluun

Kysymys Adrianille: Menitkö todella 200 km tällä pyörällä yhdellä akulla? Luulen, että sinun on oltava erittäin vahva ja kevyt pyöräilijä. Pisin matka, joka minulla oli yhdellä akulla, oli välillä 50–60 km, nopeudenrajoituksella ja eri tasojen hyvin käyttämisellä. Asuvat myös Norjassa, ja kuten kaikki tiedätte, täällä ei ole melkein lainkaan teitä. Olen enemmän tavallinen pyöräilijä, 187 cm pitkä ja yli 90 kg. Luulen, että moottoripyöräpaino on yksi tärkeimmistä muuttujista, kuinka kaukana voit päästä pois tästä pyörästä. Paino, mäet ja tuuli. Kiitos Schwalben käytön kärjestä 2.8. Yritän sen. Henkilökohtaisesti mielestäni Bosch-suorituskykymoottori on parempi. Siinä on neljä tasoa verrattuna Shimano 8000: een käytännöllisesti katsoen kaksi tasoa. (Kaksi alinta tasoa ovat melkein samat, ja kolmas on turbo). Kokemukseni mukaan Bosch käyttää vähemmän akkua energiaa. Voi pidentää 10–15 km pidempään, kun Bosch-paketti sisältää yhden akun. Bosch-moottorilla on monia Cube-polkupyöriä, näyttää samanlaisilta kuin tämä pyörä ja myös suunnilleen sama hinta. Mielestäni yksi tämän pyörän suurimmista eduista on, että voit sirotella sen melko helposti. Vuodesta 2020 valmistajien on EU: n säännösten mukaan sitouduttava piirin viritykseen.

Question to Adrian: Did you really go 200 km with this bike on one battery? I guess you must be a very strong and light biker. The longest trip I had on one battery was between 50 and 60 km, with speed restriction, and using the different levels well. Also live in Norway, and as all know, there are almost no flat roads here. I am more of an ordinary biker, 187 cm tall and 90+ kg. I guess the bikers weight is one of the most important variables for how long range you can get out of this bike. Weight, hills and wind conditions. Thank you for tip of using Schwalbe all round 2,8. I will try that out. Personally I think the Bosch performance motor is better. It has four levels, in comparison with the Shimano 8000 practically two levels. (The two lowest levels is almost the same, and the third is turbo). The Bosch also uses less energy from the battery, is my experience. Can get 10-15 km longer with the Bosch pack in one battery. There are many Cube bikes with Bosch engine, looks similar to this bike, and also about the same price. I think one of the big advantages with this bike, is that you can chip it fairly easy. From 2020 the manufacturers are bound by eu regulation to hinder chip tuning.

11.09.2019
Adrian
Mukava pyörä
Nice bike
Automaattinen käännös norjasta Takaisin alkuperäiseen arvosteluun

Kaunis pyörä, kuva ei tee sitä oikeudenmukaisesti. Hienosti maalattu, hyvin koottu, mukava pyörä työmatkalle. Puhutaanpa vääristä teknisistä tiedoista: haarukkamatka on 100 mm, ei 110 mm, takapyörien etäisyys on 148, ei 142 mm. Kuulokemikrofonin ylälaakeri ei ole sinetöity, minun piti vaihtaa se 2 päivän kuluttua; ketju korvattu Shimano CN-E8000: lla ja istuinpylväs voideltu oikealla rasvalla, tuloksena on meluton pyörä. Korvasin renkaat myös Schwalbe G-One Allround 2.8: lla vierintävastuksen vähentämiseksi ja koska tiedän kuinka ohuet OEM-asennetut Schwalbe Rocket Ron -renkaat ovat. Pyörillä on tarpeeksi runkojännitystä, vanne on valmistettu Portugalissa, kaiken kaikkiaan miellyttävä yllätys. Istuin on mukava ja mukava jopa yli 100 km + ajeluille. Halvin Shimano-hydraulijarrut, mutta se toimii, joten sillä on kaikki merkitys. Shimano e8000 toimii täydellisesti, sujuvasti, pidän siitä paremmin kuin Bosh CX Performance, mutta tämä saattaa olla vain mielipiteeni. Akku kestää mukavasti, mutta en ole paras pyöräilijä kysyä, käytin 4 sauvaa 209 km: n ajomatkalla, päivittäisissä perusteissa käytän 1-1,5 baria 40-50 km: n ajolla Oslossa, ja mikään täällä ei ole tasainen, Olen niin tottunut 11-25-kasetin kanssa ilman moottoriyhdistelmää, joten se riippuu siitä, kuinka vahva olet ratsastajana. Yhteenvetona voidaan todeta, että suuri pyörä minulle, minulla on 373 m kiipeilyä 2,1 km: n päässä taloni ja se, mikä oli painajainen, oli joskus ilo. PS: Jos ostat tätä maastopyöräilyyn, älä ole väärä geometria! Päivitys on mahdollista, pudotusistuimen pylväs valmis sisäisellä reitityksellä, voit helposti päivittää haarukan (kruunun kilpailu on 510), pyörien 15x110 ja 12x148 löytämisen helppous (antaa mahdollisuuden asennetulle), rengasväli jopa 3,0 * Jos pidät (1,5 bar nobby nic'sissä) ja 2,8 minionilla, parempia jarruja tarvitaan. Joten päivityksillä sinun täytyy ostaa kalliimpi, paremman geometrian, parempia komponentteja ja tiukempi kehys.

Beautiful bike, the picture does not makes it justice. Nicely painted, well put together, a nice bike for commuting. Let's talk about wrong specs: fork travel is 100mm, not 110mm, rear wheel spacing is 148 boost, not 142mm. Headset top bearing is not sealed, i had to replace it after 2 days; chain replaced with Shimano CN-E8000 and seatpost lubed with proper grease, the result is a noise free bike. I also replaced the tires with Schwalbe G-One Allround 2.8 to reduce the rolling resistance and also because i know how thin the OEM installed Schwalbe Rocket Ron's tires are. The wheels have enough spoke tension, rim is made in Portugal, overall a pleasant surprise. Seat is nice and comfortable even for over 100km+ rides. Cheapest Shimano hydraulic brakes, but it works, so is all that matters. Shimano e8000 is working perfect, smooth, i like it better than Bosh CX Performance, but this might be only my opinion. Battery is holding nice, but i'm not the best rider to ask, i used 4 bars in 209km of riding, on a daily basics i'm using 1-1.5 bars on 40-50km riding in Oslo and nothing is flat here, i'm so used with a 11-25 cassette no motor combo, so it depends of how strong you are as a rider. In conclusion is a great bike for me, I have a 373m climb in 2.1km to my house and what was a nightmare some days became a pleasure. P.S.: if you are buying this for mountain-biking don't, is the wrong geometry! Upgrade is possible, dropper seat post ready with internal routing, you can easy upgrade the fork (crown to race is 510), wheels 15x110 and 12x148 ease to find (give first a chance to the one installed), tyre clearance up to 3.0 *If you keep (1.5bar on nobby nic's) and 2.8 for minion, better brakes required. So with the upgrades you need is better to buy a more expensive one, with better geometry, better components and a tougher frame.


TARVITSETKO APUA?
Ota yhteyttä asiantuntevaan asiakaspalveluumme paikallispuhelun hinnalla. Avoinna ma-pe klo 11-13 & klo 14-17.
09 427 04 102
UUTISKIRJE
Uutiskirjeen tilaajalle 10 € alennuskoodi kiitokseksi.
Kuule tarjouksistamme ja uutuuksistamme ensimmäisten joukossa 4.

TIETOSUOJA
Everyday we get more people on bikes