paypal.continue.text1

paypal.continue.text2
paypal.continue.text3

Odotathan vielä hetken. Tilaustasi käsitellään parhaillaan.

Proline

Proline Anti-Platt , monivärinen (2019)

ID: 10682
10,95 €
alk. 8,95 €
- 18%
Ei sis. toimituskuluja
Ole hyvä ja valitse malli/koko
Lisää toivelistaan
  • 100 päivän avoin kauppa Ilmaiset palautukset
  • ILMAINEN TOIMITUS YLI 99 €, POLKUPYÖRÄT YLI 499 €6
  • 40 000 tuotetta 500 merkkiä
Tuotetiedot

Valitettavasti tuoteselostetta ei ole tällä hetkellä saatavilla suomeksi.

The Anti-Platt (anti-flat in German) tube protection consists of a highly elastic and resistant special plastic which ideally complements every tyre casing. Foreign bodies that penetrate the tyre are intercepted by the cut- and puncture-resistant Anti-Plate, thus preventing a puncture.

Lisätietoja

  • Each version has its own colour / illustration
  • Also suitable for 32 - 35 x 590 (26 x 1 3/8 x 1 5/8 x 1 1/4) or 25 - 35 x 630 (27 x 1 x 1 1/4)
Ominaisuudet
Tyyppi
Pistosuojaus  
Materiaali
Erikoismuovi  
Mitat
Width: 31 mm  
Toimituksen sisältö
2 x Anti puncture Proline  
Sukupuoli
Unisex
vuosimalli
2019
Tuotenro
10682
Arvostelu
4.8
35 arvostelu(a)
5 tähteä
28
4 tähteä
6
3 tähteä
1
2 tähteä
0
1 tähti
0
29.05.2019
Roli
Erittäin hyvä
Sehr gut
Automaattinen käännös saksasta Takaisin alkuperäiseen arvosteluun

Keskimäärin 400 km: n välein oli levy. Koska käytin toistaiseksi Anti-Plattia (noin 1000 km). Toivottavasti se pysyy näin. Mielestäni on erittäin hyvä, että toisin kuin Zefalissa, nauha on päällekkäin renkaassa ja siten ei ole aseistamatonta laitosta. Käsin tehdyn ompeleen avulla nauha näyttää myös vastustuskykyisemmältä kuin Zefal. Käytän vihreää 27,5 plus 2,50 renkaassa ja bändin pitäisi olla mielestäni vielä laajempi. Ei ole mitään syytä olla käyttämättä mahdollisimman laajaa kaistaa.

Hatte im Schnitt alle 400 km einen Platten. Seit ich Anti-Platt eingesetzt habe bisher keinen mehr (rund 1000km). Hoffe das bleibt so. In meinen Augen sehr gut ist, dass im Gegensatz zum Zefal das Band überlappend im Reifen liegt und es somit keine ungepanzerte Stelle gibt. Mit einem Stichtest von Hand scheint mir das Band auch wiederstandsfähiger als Zefal. Ich verwende Grün im 27.5 plus 2.50 Reifen und das Band dürfte meiner Meinung nach noch breiter sein. Sehe keinen Grund nicht ein möglichst breites Band einzusetzen.

15.04.2019
Ben
Erittäin hyvä
Sehr gut
Automaattinen käännös saksasta Takaisin alkuperäiseen arvosteluun

Käytän maantiepyörän etuosaa 23 mm ja takana 25 mm, koska ajamme kaksi eri renkaan leveyttä. Harvoin luettava etu on seuraava: Jos renkaan päällyste on jo tunkeutunut, on helpompaa saada uusia levyjä paikalle, jossa vaipassa on nyt reikä. Varsinkin jos reikä on hieman suurempi. Yleensä sinun pitäisi heittää pois rengas. Proline-lävistyssuojanauhan ansiosta voin kuitenkin jatkaa renkaan käyttöä, kunnes kumi poistui päällystyksestä ympäri. Tienvarsilla ilmaiseksi! Punnitsen noin 100 kiloa ja oli lävistysnauhan edessä noin 200 km: n levyllä. Minun kilometrillä, joka oli noin viikoittain, koska käytän pyörää (hieman pidempään) työmatkalle. Se on todella ärsyttävää. Lävistyssuojanauhan asennuksen jälkeen minulla ei ollut yhtä levyä yli vuoden. Olen iloinen. Rullan kestävyyden osalta voin vain sanoa subjektiivisesti jotain. En merkitse mitään. Renkaan täyttö on kuitenkin aina 7 - 8 bar. Siten Rollwiederstand on kuitenkin vähemmän todennäköisesti alle 20 wattia pyörää kohden, jos bändin nyt nousee 10 prosenttia, joka on 2 wattia pyörää kohden, sanon, että päivämuodolla on paljon enemmän vaikutusta kuin mitä muistan jotain. Mikä varmasti vaikuttaa, on hihnan paino pyörän kiihtyvyydessä. Kaksi hihnaa, joiden molemmat painavat noin 60 g, ja tietysti sisäänrakennetussa tilassa, ovat pyörän ulkopuolella, missä vaikutus inertiaan on suurin. Tämä on typerää, mutta paljon parempi kuin renkaan korjaaminen joka viikko. Kannattava investointi

Ich benutze an meinem Rennrad vorne das Band für 23 mm und hinten eines für 25 mm da ich zwei verschiedene Reifenbreiten fahre. Ein Vorteil den man selten liest ist folgender: Wenn der Mantel des Reifens bereits penetriert wurde kann es leichter zu erneuten Platten an der Stelle kommen wo nun ein loch im Mantel ist. Besonders wenn das Loch etwas grösser ist. Normalerweise müsste man den Reifen dann wegschmeissen. Dank dem Proline Pannenschutzband konnte ich jedoch den Reifen weiterverwenden bis sich das Gummi rundherum vom Mantel abgelöst hat. Pannenfrei! Ich wiege ca. 100 kg und hatte vor dem Pannenschutzband ca. alle 200 km einen Platten. Bei meiner Laufleistung war das etwa wöchentlich, da ich das Fahrrad für den (etwas längeren) Arbeitsweg benutze. Das wahr sehr ärgerlich. Nach Einbau des Pannenschutzbandes hatte ich keinen einzigen Platten mehr, seit über einem Jahr. Ich bin überglücklich. Bezüglich rollwiederstand kann ich nur subjektiv etwas sagen. Ich marke gar nix. der Reifen ist allerdings auch immer mit 7 bis 8 Bar gefüllt. Somit dürfte der Rollwiederstand sowieso eher unter 20 Watt liegen pro Rad. wenn der nun durch das Band um 10 Prozent steigt sind das 2 Watt pro Rad. Ich würd sagen die Tagesform hat einiges mehr an Einfluss als das ich da was merken würde. Was jedoch sicher einen Einfluss hat ist das Gewicht des Bandes auf die Beschleunigung des Rades. die Beiden Bänder die ich habe wiegen beide um die 60g und sind im Eingebauten zustand natürlich ganz aussen am Rad, wo der Einfluss auf die Trägheit am grössten ist. Das ist zwar blöd aber viel viel viel besser als jede Woche den Reifen zu flicken. Eine lohnende Investition

22.03.2019
Kim
pyöräilijöiden
Cyklist
Automaattinen käännös tanskasta Takaisin alkuperäiseen arvosteluun

Toimii niin kuin pitäisi

Virker som de skal


TARVITSETKO APUA?
Ota yhteyttä asiantuntevaan asiakaspalveluumme paikallispuhelun hinnalla. Avoinna ma-pe klo 11-13 & klo 14-17.
09 427 04 102
UUTISKIRJE
Uutiskirjeen tilaajalle 10 € alennuskoodi kiitokseksi.
Kuule tarjouksistamme ja uutuuksistamme ensimmäisten joukossa 4.

TIETOSUOJA
Everyday we get more people on bikes