• NOPEAT TOIMITUKSET
  • MAKSA HELPOSTI KLARNALLA
  • TUHANSIA PYÖRIÄ VARASTOSSA
0
Suosikkilista
0
Ostoskori

PIRELLI Pirelli Talvirengas Cycl-E WT Reflex

Pirelli Talvirengas Cycl-E WT Reflex
Kuvaus

Vain muutama viikko sen jälkeen, kun Cinturato, uusi letkuton rengas Granfondon maantie- ja kevytsorateiden renkaisiin, tuli markkinoille, Pirelli laajentaa laajaa rengasvalikoimaansa toisella pyöräilyyn tarkoitetulla tuoteperheellä.

Italialaisella yrityksellä on pitkät perinteet innovatiivisten ratkaisujen kehittämisessä kestävän liikkuvuuden edistämiseksi. Tietenkään ei voisi puuttua polkupyöränrenkaiden keräys sähköpyöriä varten, eikä vähiten siksi, että sähköinen liikkuvuus on yhä tärkeämpää kaupunkialueilla.

CYCL-E WT on kehitetty erityisesti kylmää vuodenaikaa varten, jotta se kestää kylmät sääolosuhteet. Olipa kyseessä kylmä asfaltti, ohut lumikerros, hieman jäinen maanpinta tai kevyt pakkanen, CYCL-E WT tarjoaa isoveljensä, PIRELLI-henkilöautojen talvirenkaan tavoin luotettavan suorituskyvyn vaikeimmissakin olosuhteissa.

Yhdistetty korkki ja pohja
Cycl-e-renkaiden kulutuspintasarja koostuu kahdesta kerroksesta: päällysteen seoksesta, joka on kosketuksissa asfaltin kanssa, ja perusrenkaan seoksesta, joka estää renkaan vaurioitumisen. Ensimmäinen takaa ennennäkemättömän ajoturvallisuuden tämäntyyppisillä renkailla. Tuloksena on ajoturvallisuus, mukavuus ja ennen kaikkea helppo käsiteltävyys kuivissa ja märissä olosuhteissa sekä erilaisilla tienpinnoilla (esim. jalkakäytävät, jalankulkijoiden ylityspaikat jne.) Pirellin huipputehokkaille renkaille tyypillisellä tarkkuudella.

Pohja-aine taas on suunniteltu estämään lian ja vieraiden aineiden aiheuttamat vahingot ulkopinnalle. Huomattavan lujuutensa ansiosta se muodostaa fyysisen esteen ja lisäksi siinä on mekanismi, joka vaimentaa terävät esineet ja jättää renkaan vahingoittumattomaksi.

Renkaan murusia
Juuri siksi, että Pirelli on sitoutunut kestävään liikkuvuuteen, Cycl-e-renkaat valmistetaan seoksesta, joka sisältää kumirakeita: Autoteollisuuden käytetyt renkaat jalostetaan kumijauheeksi, minkä jälkeen ne valitaan, pinnoitetaan uudelleen ja lopuksi käsitellään polymeerimatriisissa. Lisäksi mahdollisimman paljon luonnonkumia käytetään seuraavien tuotteiden valmistuksessa
käyttää.

YKSITYISKOHDAT
Tuotenumero0065906
EAN-koodi-
TuotemerkkiPIRELLI
VäriSvart
Valmistajan tuotenumero-
Tekniset tiedot
Kiekkokoko 

Kiekkokoko

Pyörän koon tarkoittaa juuri sitä mitä se kuulostaakin - pyörien kokoa. Se mitataan yleensä tuumissa (esim. 28") tai millimetreissä (esim. 622). Ruotsissa tuumat ovat yleisin mittayksikkö, ja siksi olemme päättäneet käyttää sitä. Pyörän koon merkitys vaihtelee pyörätyypin mukaan.

Lastenpyörät

Lastenpyörät määritellään useimmiten pyörän koon perusteella, mikä eroaa aikuisten pyöristä, joissa rungon koko määrää pyörän koon. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki 24"-renkailla varustetut pyörät olisivat samankokoisia, ja siksi olemme päättäneet, että emme käytä kokotaulukkoa, vaan annamme tarkat pituussuositukset kullekin yksittäiselle pyörälle.

Kun ostat lastenpyörää, haluat tietysti, että lapsi voi kasvaa pyörän kanssa. On kuitenkin muistettava, että liian suuri pyörä on yleensä liian pitkä, mikä johtaa makuuasentoon ja vähentää siten lapsen näkyvyyttä. Valitse siis koskaan pyörää, jossa lapsi on yli 5 senttimetriä lyhyempi kuin ilmoitettu pituussuosituksemme.

Maastopyörät

Maastopyöräilyssä on kolme eri pyörän kokoa: 29", 27,5" ja 26". 26" oli pitkään ainoa käytössä ollut koko maastopyörille, mutta nykyään sitä käytetään käytännössä vain nuorten pyörissä ja yksinkertaisissa maastopyörissä, jotka on tarkoitettu kuljetukseen ja kevyeen kuntoiluun. Jos haluat harjoitella tai jopa kilpailla pyörälläsi, oikeat koot ovat 29" tai 27,5". Yksinkertaistetusti voidaan sanoa, että 29" tarjoaa vakaamman kokemuksen, säilyttää vauhdin paremmin ja pääsee pienien esteiden yli helpommin kuin 27,5", kun taas 27,5" antaa pyörän, joka tuntuu ketterämmältä mutkissa ja on hieman nopeampi kiihdytyksessä. Monet 27,5" täysjousitetut maastopyörät ovat lisäksi pidemmällä iskunpituudella ja soveltuvat teknisempään ja haastavampaan maastoon.

Kilpapyörät, standardipyörät, hybridipyörät ja muut pyörät

Käytännössä kaikissa muissa pyörissä paitsi maastopyörissä ja lastenpyörissä käytetään 28"-renkaita, jotka ovat hyvin tasapainotettu koko, joka tarjoaa hyvät edellytykset rullata helposti, olla mukava istua ja helppo ohjata.

-
TuotesarjaPirelli CYCL-E
MallisarjaPirelli CYCL-E
Renkaan koko 

Renkaan koko

Pyörän koko on juuri sitä miltä se kuulostaa - pyörien koko. Se mitataan yleensä tuumissa (esim. 28") tai millimetreissä (esim. 622). Ruotsissa tuumat ovat yleisin mittayksikkö, ja siksi olemme päättäneet käyttää sitä. Pyörän koon merkitys vaihtelee riippuen pyörän tyypistä.

Lastenpyörät

Lastenpyöriä kutsutaan usein pyörän koon perusteella, mikä eroaa aikuisten pyöristä, joissa rungon koko määrää pyörän koon. Tämä ei tarkoita, että kaikki 24"-renkailla varustetut pyörät olisivat samankokoisia, ja siksi olemme päättäneet, että emme käytä kokotaulukkoa, vaan ilmoitamme tarkan pituussuosituksen kullekin yksittäiselle pyörälle.

Ostaessasi lastenpyörää haluat tietenkin, että lapsi voi kasvaa pyörän kanssa. Muista kuitenkin, että liian suuri pyörä on yleensä liian pitkä, mikä johtaa makuuasentoon istuttaessa ja vähentää siten lapsen näkyvyyttä. Valitse siis koskaan pyörää, jos lapsi on yli 5 senttimetriä lyhyempi kuin meidän ilmoittama pituussuositus.

Maastopyörät

Maastopyöräilyssä on kolme rengaskokoa: 29", 27,5" ja 26". 26" oli pitkään ainoa koko, jota käytettiin maastopyörissä, mutta nykyään sitä käytetään käytännössä vain junioripyörissä ja yksinkertaisissa maastopyörissä, jotka on tarkoitettu kuljetukseen ja kevyeen kuntoiluun. Jos haluat harjoitella tai jopa kilpailla pyörälläsi, 29" tai 27,5" ovat oikeat valinnat. Yksinkertaistettuna voidaan sanoa, että 29" tarjoaa vakaamman kokemuksen, ylläpitää nopeutta paremmin ja auttaa ylittämään pienet esteet helpommin kuin 27,5", kun taas 27,5" antaa sinulle pyörän, joka tuntuu ketterämmältä mutkissa ja hieman nopeammalta kiihdytyksessä. Monissa täysjousitetuissa maastopyörissä, joissa on 27,5" renkaat, on lisäksi pidempi joustomatka, ja ne on sovitettu teknisempään ja vaativaan maastoon.

Kilpapyörät, standardipyörät, hybridipyörät ja muut pyörät

Käytännössä kaikissa muissa pyörissä paitsi maastopyörissä ja lastenpyörissä käytetään 28"-renkaita, jotka ovat hyvin tasapainotettu koko, joka tarjoaa sekä hyvät edellytykset rullata helposti, olla mukava istua ja helppo ohjata.

-
Renkaan mitat 

Renkaan mitat

Olemme päättäneet ilmoittaa kaikki renkaiden ja sisäkumien mitat ETRTO-standardin* mukaisesti. Tämä tarkoittaa, että kaikki mitat ilmoitetaan mm:ssä, esim. 37-622, jossa 37 on renkaan leveys ja 622 on renkaan sisähalkaisija.

Helpoin tapa ostaa oikea rengas tai sisäkumi on katsoa nykyisten renkaittesi mitat (renkaan koko on aina ilmoitettu renkaan sivussa) ja ostaa sama koko, joka sinulla jo on.

*ETRTO (European Tyre and Rim Technical Organisation).

-
Renkaat ja sisäkumit
Renkaan tyyppi 

Renkaan tyyppi

Minkä tyyppisiä renkaita on olemassa?

Sisärenkaalliset renkaat - Nastarenkaat, joissa tulee aina käyttää sisäkumia.

Tubeless Ready - Nastarenkaat, joissa voit valita käyttääkö sisäkumia vai ajatko ilman sisäkumia käyttäen tubeless-nestettä. Muista, että sinulla tulee olla vanteet (vanne), jotka kestävät tämän, tai että käytät Tubeless-muunnossarjaa. Tubeless Ready on tulevaisuus kaikille pyörätyypeille, se on puhkeamaton, tarjoaa alhaisemman vierintävastuksen ja paremman mukavuuden.

Tubeless/UST - Nastarenkaat, jotka on tarkoitettu ajettavaksi täysin ilman sisäkumia tai tiivistysnestettä. Valitettavasti nämä renkaat ovat raskaita, joten ne ovat enemmän tai vähemmän hävinneet ja korvattu Tubeless Ready -renkailla.

Tubular-renkaat – Renkaat, joissa rengas ja sisäkumi ovat yksi yksikkö. Tubular-renkaat sopivat vain erityisiin tubular-vanteisiin, koska ne on liimattava kiinni vanteeseen. Tubular-renkaat ovat edelleen ammattilaisten valinta erityisesti maantiepyöräilyssä ja cyclocrossissa, mutta niitä käytetään myös maastopyöräilyssä. Tubular-renkaan etuina ovat hyvä mukavuus, mahdollisuus ajaa matalalla paineella (cyclocross, maastopyöräily) ja turvallisuus, jos puhkeat suurella nopeudella alamäessä, se ei lähde vanteelta. Haittapuolena on, että ne ovat hankalia asentaa ja kalliita, koska koko rengas on heitettävä pois puhjetessa.

Renkaat sisärenkaalle
Renkaan leveys (tuuma)-
Heijastava sivuKyllä
Taitettava 

Taitettava

Taitettavassa reunaviirarenkaassa on kevlarlankaa (tai vastaavaa) teräslangan sijaan renkaan reunoissa. Tämän suuri etu on pienempi paino (50-90 g riippuen renkaan koosta).

Kyllä
Thread count-
Hyväksytty sähköpyörään 

Hyväksytty sähköpyörään

Laissa ei ole erityistä vaatimusta sähköavusteisten pyörien renkaille, mutta koska nämä pyörät ovat painavampia kuin tavalliset standardipyörät ja nopeudet ovat korkeampia, renkaiden ja pyörien valmistajat suosittelevat sähköavusteisille pyörille hyväksyttyjen renkaiden käyttöä.

E-Bike 25: Renkaat, jotka on hyväksytty sähköavusteisille pyörille, joita myydään Ruotsin markkinoilla.

E-Bike 50: Renkaat, jotka on hyväksytty suuremmilla moottoreilla varustetuille sähköavusteisille pyörille, jotka luokitellaan mopedeiksi.

Kyllä - 25 km/h
ASIAKKAIDEN MIELIPITEET
Myös tagattu

MUITA TUOTTEITA SARJASSA Pirelli CYCL-E

-13%
Pirelli Polkupyörän Renkaat Cycl-E GT Reflex
€ 38,69
€ 33,49
Tarjous
Loppunut
Pirelli Polkupyörän Renkaat Cycl-E Dt Sport Reflex
€ 38,69
alkaen € 27,19
Tarjous
Loppunut
Pirelli Polkupyörän Rengas Cycl-E Dt Reflex
€ 38,69
alkaen € 33,92
Tarjous
Loppunut
Pirelli Polkupyörän Renkaat Cycl-E Xt Reflex
€ 48,61
alkaen € 33,49
Tarjous
Loppunut

Ostoskorisi(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä
Yhteensä: € 0
Kassalle

Suosikit(0 tuotetta)

Sinulla ei ole suosikkeja
VALIKKO