paypal.continue.text1

paypal.continue.text2
paypal.continue.text3

Odotathan vielä hetken. Tilaustasi käsitellään parhaillaan.

Tyylikästä innovaatiota – Pyöriä johtavilta merkeiltä
Ortler

Ortler Perigor Pinion 9-vaihteinen Diamond, black matt

ID: 900990
2 299,00 €
1 799,95 €
- 21%
Sis. Ilmainen toimitus
Mikä koko sopii minulle? | Geometria
Valitse oma runkokoko

Sinulla on ostoskorissasi valittuna toinen koko. Voit tarkistaa kokotaulukostamme sinulle sopivan koon.

Lisää toivelistaan
  • 40 000 tuotetta 600 merkkiä
  • 100 päivän avoin kauppa Ilmaiset palautukset
  • ILMAINEN TOIMITUS YLI 99 €, POLKUPYÖRÄT YLI 499 €6
Tuotetiedot

Valitettavasti tuoteselostetta ei ole tällä hetkellä saatavilla suomeksi.

The royal class, the Ortler Perigor Pinion 9, embodies sovereignty and simple elegance without any platitude. Representative, but not for the purpose of self-representation, but to elevate its driver to the king of the country road.

The Ortler Perigor Pinion 9 is continuity and modernity in one. The heart of the Ortler Perigor Pinion 9 is its encapsulated central gearbox - the Pinion C1.9. The 9-speed gearbox represents an engineering masterpiece made in Germany. Built for eternity, it offers a maximum of low maintenance and durability, with a total transmission ratio of 568% and a transmission weight of 2000 g.

The professional equipment of the Ortler Perigor goes without saying: Powerful hydraulic Shimano MT 200 disc brakes, Pinion chain set and further high-quality accessory components result in a professional touring and everyday bike with extraordinary qualities.

The Schwalbe Citizen Light tyres and a very high-quality AXA Blueline LED lighting system round off the picture. The Ortler Perigor Pinion - a masterpiece of craftsmanship for drivers with the highest demands.

Pinion C1.9

Simplexity
On the road with understatement in pure culture - state-of-the-art switching technology transformed into a clear and puristic form. The C-line not only blends seamlessly into the frame design, it is also the heart of the modern Ortler Perigor.

The new design consistently pursues the goal of merging drive and bicycle. The C-Line transmissions are the smallest and most powerful central transmission ever.

The new, compact housing is 33% lighter than aluminium. Highly developed manufacturing processes and highest precision allow the use of an ultra-light magnesium alloy. Of course 100 % made in Germany.

Enduring Ergonomic
Whether it's a daily sprint to the office or a long weekend bike trip, the C-Line is the right companion. The biomechanically optimal support distance (Q-factor) of only 166 millimetres allows sporty and at the same time healthy cycling, because the pedalling force is introduced into the bike in line with the body axis.

Central unit
The design of the new C-Line focuses on optimum integration into modern bicycle frames. This includes the fact that the train guide adapts to the frame design in 3 positions. Brake lines or electric cables can also be routed invisibly past the transmission to the rear end.

Lisätietoja

  • Pinion C1.19 9-speed central gearbox with max. torque of 250 Nm
  • Hydraulic disc brake from Shimano
  • Bright LED lighting with 30 lux and parking light function
  • Schwalbe Citizen Light tyres with reflective strips
  • Adjustable stem for comfort
  • polkimet sisältyvät toimitukseen
Erityispiirteet

10 vuoden takuu

Runko

10 vuoden runkotakuu

Bikester takaa seuraaville merkeille 10 vuoden takuun ostopäivästä lähtien; VOTEC, Serious, Vermont, Fixie Inc. ja Ortler (poislukien VRC-mallit, joissa on 6 vuoden takuu rungolle ja etuhaarukalle). Tähän takuuseen kuuluvat mallit vuodesta 2013 lähtien. Takuuseen kuuluu mahdollinen tarvittava korjaus tai vioittuneen rungon korvaaminen uudemman vuosimallin rungolla. Ylimääräiset kustannukset, kuten asennus tai rahti eivät sisälly takuuseen. Takuu ei kata huolimattoman käytön aiheuttamia vaurioita, kuten hypyistä, liian painavasta lastista tai muusta heitteille jätöstä koituneita vaurioita. Mikäli runkoon on asennettu ylimääräisiä komponetteja, takuu raukeaa. Runkotakuun lisäksi kaikissa pyörissä on 2 vuoden takuu. Takuu ei koske tavallisessa käytössä kuluvia osia.

Ominaisuudet
Käyttötarkoitus
Trekking, retki
Vaihteiden kokonaismäärä
9  
Paino (noin)
17.01  kg
Toimituksen sisältö
Sis. polkimet: kyllä  
Runko
Rakenne: Diamant
Materiaalityyppi: Alumiini
Etuhaarukka
Rakenne: Jousitushaarukka
Merkki: SR Suntour
Tyyppi: NCX HLO DS
Jousitettu haarukka
Jousto (mm): 63 mm
Vaihteisto
Vaihteiston tyyppi: Nexus -holkkivaihteisto kierrekahvalla
Vaihteiden lukumäärä: 9
Merkki: Hammasratas
Tyyppi: C1.9 XR
Vaihdevipu
Malli: Hammasratas  
Kampisarja
Malli: Pinion 170 mm
Eturatas 1: 30 hampaat
Keskiö
Malli: integroitu  
Ketjut
Malli: KMC  
Kasetti
Vaihteisto Hammaspyörä (hammasta): 21 hampaat
Malli: Pinion
Etujarrut
Merkki: Shimano
Tyyppi: MT-200
Jarrusysteemi: Hydraulinen levyjarru
Takajarrut
Merkki: Shimano
Tyyppi: MT-200
Jarrusysteemi: Hydraulinen levyjarru
Jarrukahva
Malli: Shimano BL-M200  
Ohjaustanko
Rakenne: Riser
Malli: 680 mm
Materiaali: Alumiini
Ohjainkannatin
Rakenne: A-head
Materiaali: Alumiini
Säädettävä kulma: kyllä
Kädensijat
Herrmanns Click  
Satula
Selle Royal Nuvola  
Satulatolppa
Rakenne: Patenttituki
Halkaisija: 27.2 mm
Materiaali: Alumiini
Etunapa
Malli: Shimano  
Vanteet
Malli: SDR light, eyeletted
Materiaali: Alumiini
Koko (tuumaa): 28 tuuma
Pinnat
32 stainless steel spokes  
Eturengas
Koko (tuumaa): 28
Renkaanleveys: 37 mm
Malli: Schwalbe Citizen Light
Erityishuomiot: Reflex
Takarengas
Koko (tuumaa): 28
Renkaanleveys: 37 mm
Malli: Schwalbe Citizen Light
Erityishuomiot: Reflex
Polkimet
Wellgo C169DU  
Tavarateline
Merkki: Standwell
Materiaali: Alumiini
Seisontatuki
Rakenne: takaseisontatuki  
Lokasuojat
Materiaali: muovi  
Dynamo
Rakenne: napadynamo
Malli: Shimano
Etuvalo
Rakenne: LED
Malli: AXA Blueline 30 Lux
Lisäominaisuudet: parkkivalo, heijastin
Takavalo
Malli: AXA Blueline
Lisäominaisuudet: parkkivalo
Tyyppi
Ei sähköpyörä  
Sukupuoli
Unisex
vuosimalli
2019
Tuotenro
900990
Arvostelu
5
1 arvostelu(a)
5 tähteä
1
4 tähteä
0
3 tähteä
0
2 tähteä
0
1 tähti
0
19.11.2019
Augustin
ylellisyys
Le luxe
Automaattinen käännös ranskasta Takaisin alkuperäiseen arvosteluun

Ostettu ylennyksestä 1530 eurolla kesäkuussa 2019, irtisanominen viiden kuukauden päivittäisen käytön jälkeen. Olen raskas pyöräilijä (> 100 kg) ja suhteellisen nopea. Sen jälkeen kun hän oli käyttänyt 3 D4-polkupyörää 15 vuoden aikana raaka-aineena (murskatut pohjakiinnikkeet, rikki ketjut raiteelta suistumiselta ...), tippui Rohloffin eteen Saksan matkan jälkeen vuonna 2003 ja vietti pitkiä tunteja viikonloppuisin Taisteluun Deore-ryhmän kanssa, joka raideliikennettä heti, kun polkimen vääntömomentti ylitti normaalin, rikkoin säästöpossani tälle Perigor-hammaspyörälle 9 Ortliebistä, merkistä, josta en ollut koskaan kuullut. Joidenkin perusmuutosten (lyhentämällä ohjaustankoa, joka on suhteettoman kaupunkikäyttöön, vaihtamalla kahvat, varustamalla Nutfix Abus pyörillä ja istuinkannalla, korvaamalla renkaat enemmän Marathonilla, merkitsemällä Fubicy ...), siitä tuli tärkein tapa liikkua. Jotkut huomautukset: pienellä pimeydellä pyörä näyttää suhteellisen vaarattomalta, mikä on erittäin hyvä kohta, kun pysäköit Pariisin ulkopuolella, jopa kahdella U: lla, mukaan lukien Abus Granite Extreme. Vaihda pyörivään kahvaan, kun olet tottunut vipuihin: unohda 90-luvun maastopyörä, se toimii täydellisesti, vaihde on nopea, vaihto pysähdyksessä ja useita nopeuksia kerralla on todella hyvin hyödyllinen kaupunkialueilla. Henkilökohtaisesti pidän Pinion 9: n lavastuksesta ihanteellista: nopeusalue on täydellinen, enkä koskaan sanonut, että tarvitsin välinopeutta, vaikka olisin voinut valita 12 nopeutta pyöräilymatka. Myönnän, että hihnaperiaate on houkutteleva, mutta valitsin tämän ketjumallin tarkoitukseksi yksinkertaisempaan kunnossapitoon (olin aluksi yllättynyt rungon kireyden säätämisen puutteesta tai kiristimestä) ketjua, mutta se ei ole ongelma - isoisämme yksinopeuksiset polkupyörät kulkivat erittäin hyvin ilman). Saamallani Perigor 9: llä on runko, joka voidaan avata takaa, joten muuntaminen vyöksi voi olla mahdollista. Haastattelu (vuosittainen tyhjennys ...) ei pelkää minua, mutta sinun pitäisi tietää, että tällä hetkellä ei selvästi ole paljon päteviä pyöräkauppiaita. On huomattava, että lokeroiden purkamiseen tarvitaan erityinen työkalu, ja jotkut osat ovat tietysti ominaisia Pinionille (ja kalliita). Pelkäsin ketjun ja lokeroiden ennenaikaista kulumista, mutta viiden kuukauden kuluttua ketjunmittari ehdottaa, että minulla on se vielä jonkin aikaa. Kaikille muille osille (jarrutus, valaistus, telineet, vanteet ...) komponentit ovat hyvälaatuisia olematta lopullinen VSF- tai VeloToutTerrain-koneessa. Yhteenvetona voidaan todeta, että tällä ylihinnoitelulla pyörällä on minulle erinomainen laatu: se toimii. Niille, jotka haluavat tehdä liikuntaa sen sijaan, että niitä kuljetetaan sähkömoottorin avulla, vankka, vähän huoltoa tarvitseva vaihde voi olla kaupunkipyörän tulevaisuus, vaikka se varmasti vaatii Shimano-version. hiukan vähemmän hyvä, mutta paljon halvempi sen saavuttamiseksi.

Acheté en promotion à 1530€ en juin 2019, avis après cinq mois d'utilisation quotidienne. Je suis un cycliste lourd (>100 kg) et relativement rapide. Après avoir usé 3 vélos D4 en 15 ans comme une brute (cassettes de pédalier bousillées, chaînes cassées au déraillement...), bavé depuis devant les Rohloff depuis un séjour en Allemagne en 2003, et passé de longues heures le week-end à lutter avec un groupe Deore qui déraillait dès que mon couple de pédalage dépassait la normale, j'ai cassé ma tirelire pour cet Perigor pinion 9 d'Ortlieb, marque dont je n'avais jamais entendu parler. Après quelques adaptations basiques (raccourcir le guidon qui est démesuré pour un usage urbain, changer les poignées, équiper de Nutfix Abus sur roues et tige de selle, remplacer les pneus par des Marathon plus, marquage Fubicy...), c'est devenu mon moyen de déplacement principal. Quelques remarques : avec un peu de crasse, le vélo a l'air relativement anodin, ce qui est un très bon point quand on le gare à l'extérieur à Paris, même avec deux U dont un Abus Granit Extreme. Passer à une poignée tournante après avoir été habitué aux leviers : oubliez votre VTT des années 90, celle-ci marche parfaitement bien, le passage de vitesse est rapide, le changement à l'arrêt et de plusieurs vitesses d'un coup est vraiment très utile en milieu urbain. Personnellement, je trouve l'étagement du Pinion 9 idéal : la plage de vitesses est complète, et je ne me suis jamais dit que j'avais besoin d'une vitesse intermédiaire, même si j'aurais peut-être opté pour 12 vitesses pour du voyage à vélo. J'admets que le principe de la courroie est séduisant, mais j'ai choisi exprès ce modèle à chaîne pour un entretien plus simple (j'ai été initialement surpris par l'absence de réglage de la tension sur le cadre ou par un tendeur de chaîne, mais cela ne pose en fait aucun problème - au fond, les vélos à vitesses uniques de nos aïeuls marchaient très bien sans). Le Perigor 9 que j'ai reçu a un cadre ouvrable à l'arrière, une conversion vers la courroie est donc peut-être possible. L'entretien (vidange annuelle...) ne me fait pas peur, mais il faut savoir qu'il n'y a clairement pas beaucoup de vélocistes compétents pour le moment. Il faut noter qu'il faut un outil spécial pour le démontage des plateaux, et certaines pièces sont évidemment spécifiques à Pinion (et coûteuses). Je craignais une usure prématurée de la chaîne et des plateaux, mais au bout de 5 mois ma jauge de chaîne suggère que j'en ai encore pour un bon moment. Pour tout le reste (freinage, éclairage, porte-bagages, jantes...), les composants sont de bonne qualité sans être le nec plus ultra d'un VSF ou d'un VeloToutTerrain à 3500€. En conclusion, ce vélo hors de prix a pour moi une grande qualité : il fonctionne. Pour ceux qui veulent faire un peu d'exercice plutôt que se laisser porter par un moteur électrique, la boîte de vitesses solide et à entretien limité est peut-être l'avenir du vélo urbain, même s'il faudra sûrement une version Shimano un peu moins bien mais beaucoup moins chère pour y parvenir.


TARVITSETKO APUA?
Ota yhteyttä asiantuntevaan asiakaspalveluumme paikallispuhelun hinnalla. Avoinna ma-pe klo 11-13 & klo 14-17.
09 427 04 102
UUTISKIRJE
Uutiskirjeen tilaajalle 10 € alennuskoodi kiitokseksi.
Kuule tarjouksistamme ja uutuuksistamme ensimmäisten joukossa 4.

TIETOSUOJA
Everyday we get more people on bikes